die houden we erin...quote:Op zondag 28 november 2004 09:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:16 schreef Pelgrim het volgende:
Geert Wilders bij de efteling:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Holle Bolle Geertquote:Op woensdag 1 december 2004 12:16 schreef Pelgrim het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Deze vind ik echt het gaafste tot nu toe, deze moet echt als poster op de Ridderzaal geplakt worden![]()
![]()
Nietzsche!quote:Op zondag 5 december 2004 19:16 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
Van een bekende filosoof. Wie herkent hem als eerst
Je wint de Zlatan-frituurpanquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 00:21 schreef Specht het volgende:
Kapsel Geert Wilders nu ook via laserbehandeling te verkrijgen.
[afbeelding]
Ik zit op die ranzige pic server te wachten tot die het plaatje eindelijk publiceert...quote:Op maandag 6 december 2004 13:12 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
ik snep die laatste niet Pitbulleke...
ok ik wacht wel met je mee!quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Ik zit op die ranzige pic server te wachten tot die het plaatje eindelijk publiceert...![]()
Waardeloos die gratis pic server dus heb hem even ergens anders geparkeerd tot ie daar eindelijk gepubliceerd wordt.quote:Op maandag 6 december 2004 13:20 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
ok ik wacht wel met je mee!
quote:Op maandag 6 december 2004 12:47 schreef Pitbulleke het volgende:
From the far east comes a silent warrior. A hero from ancient times that will liberate us from the curse of the islam in a fight of blood and pain. A fight without rules... without mercy. Enter... The Islam.
[afbeelding]
Zie maar wat je ermee doetquote:Op maandag 6 december 2004 13:03 schreef PanPan het volgende:
[..]
En daar kun je dan Zlatans in frituren?![]()
Ghehehe, maar hoezo "enter" the islam??quote:Op maandag 6 december 2004 12:47 schreef Pitbulleke het volgende:
From the far east comes a silent warrior. A hero from ancient times that will liberate us from the curse of the islam in a fight of blood and pain. A fight without rules... without mercy. Enter... The Islam.
[afbeelding]
Van Lee's film, Enter the Dragonquote:Op maandag 6 december 2004 17:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ghehehe, maar hoezo "enter" the islam??
joh... zo ver was ik ook wel, maar vechtend tegen de islam kun je toch niet enter de islam maken.... ik ben een pietlut... i know....quote:
Het gaat om 't ideequote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
joh... zo ver was ik ook wel, maar vechtend tegen de islam kun je toch niet enter de islam maken.... ik ben een pietlut... i know....![]()
Misschien strijden door infiltratie in de islamquote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
joh... zo ver was ik ook wel, maar vechtend tegen de islam kun je toch niet enter de islam maken.... ik ben een pietlut... i know....![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |