Zo een was er al in deel 1 hoor.quote:Op zondag 21 november 2004 13:29 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Now you've asked for it![]()
De toeps-a-like van Geert
[afbeelding]
Oh dat had ik niet eens gezienquote:Op zondag 21 november 2004 14:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zo een was er al in deel 1 hoor.
Die was imo ook beter gesoept.quote:Op zondag 21 november 2004 14:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zo een was er al in deel 1 hoor.
Ik buig mijn hoofd in nederigheid, zie shopwerkje in kwestie...quote:Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die was imo ook beter gesoept.
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:16 schreef longinus het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2004 16:40 schreef Pitbulleke het volgende:
Ik buig mijn hoofd in nederigheid...
neuh vind ik niet.quote:Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die was imo ook beter gesoept.
nee hinnekquote:Op zondag 21 november 2004 17:35 schreef zoalshetis het volgende:
grinnek.
neerlands laatste hoop te bespotten <== dat is wat hier wordt gedaan.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan ineens veranderen he
[..]
Aan welke kant heeft hij dan gelijk
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:20 schreef Pitbulleke het volgende:
Verhip... het staat hem nog ook:
[afbeelding]
Ik had er zelf ook al aan gedacht. Denk dat ie, eigenzinnig en parmantig dat ie is met die geperoxideerde pruik van 'm, er best wel om kan lachen. Maar dan moet zo'n foto eigenlijk niet uit de context worden gerukt en kun je beter een link naar het Fok topic sturenquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
g.wilders@tweedekamer.nl
Wie durft?![]()
To:quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
g.wilders@tweedekamer.nl
Wie durft?![]()
Had dan deel 1 gemaild, straks denkt hij nog dat dit mijn idee isquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
To:
g.wilders@tweedekamer.nl
Subject:
Nieuw kapsel
Beste Geert Wilders,
Wij, de leden van Fok.nl hebben op het forum een gooi gedaan naar een nieuw
kapsel voor u. Misschien zitten er wel wat goede ideeën bij. De verzinsels staan
in hetvolgende topic.
Help Wilders aan een nieuw kapsel 2
-pc-r34k
Whaaahahaha geweldig die Ozzy. Ik heb zelf ook wat met de Prince of Darkness zitten soepen maar dat lukte me niet. Maar er zitten al weer een paar in de koker...quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
[afbeelding]
In deel 2 staat een link naar deel 1, in deel 1 geen link naar deel 2quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had dan deel 1 gemaild, straks denkt hij nog dat dit mijn idee is.
Je maakt hem goed afquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:38 schreef Hilfiger het volgende:
MOSLIM DETICTIVE.......
Heb net m'n computer leeggegooid, vandaar zonder photoshop, maar met PAINT
[afbeelding]
Jij mag het ook wel voor mij doen hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je maakt hem goed af
Ik was eigenlijk serieus, dat je hem goed afmaakt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:55 schreef Hilfiger het volgende:
[..]
Jij mag het ook wel voor mij doen hoor
Wel, als een boer met kiespijnquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:19 schreef moonraker het volgende:
Jullie zullen niet meer lachen als deze man aan de macht is.
Hoezo "aan de macht"? Wilders is een beste vent maar aan de macht zoals Pim Fortuyn zou zijn gekomen, dat lukt hem toch niet. Hij is teveel Limbo en te weinig ondeugend om mensen uit het hele land en alle sociale klassen aan te spreken. Volgens mij is er met Wilders overigens niks mis voor mensen die zich gewoon, netjes gedragen en die niet voor heibel zorgen. Hij is heus niet uit op het hoofd van de brave, goed geïntegreerde moslim met een kantoorbaan of een eigen winkeltje. En ook niet op dat van een paar gekke Fokkers. Wie weet staat hier straks wel een berichtje "met de groeten van Geert"quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:19 schreef moonraker het volgende:
Jullie zullen niet meer lachen als deze man aan de macht is.
Jij hebt het toch zo verneukt.quote:Op zondag 28 november 2004 00:42 schreef nanalune het volgende:
mijn kapsel,.................... wat doe je?????
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 november 2004 09:42 schreef Toeps het volgende:
die houden we erin...quote:Op zondag 28 november 2004 09:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:16 schreef Pelgrim het volgende:
Geert Wilders bij de efteling:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Holle Bolle Geertquote:Op woensdag 1 december 2004 12:16 schreef Pelgrim het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Deze vind ik echt het gaafste tot nu toe, deze moet echt als poster op de Ridderzaal geplakt worden![]()
![]()
Nietzsche!quote:Op zondag 5 december 2004 19:16 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
Van een bekende filosoof. Wie herkent hem als eerst
Je wint de Zlatan-frituurpanquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 00:21 schreef Specht het volgende:
Kapsel Geert Wilders nu ook via laserbehandeling te verkrijgen.
[afbeelding]
Ik zit op die ranzige pic server te wachten tot die het plaatje eindelijk publiceert...quote:Op maandag 6 december 2004 13:12 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
ik snep die laatste niet Pitbulleke...
ok ik wacht wel met je mee!quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Ik zit op die ranzige pic server te wachten tot die het plaatje eindelijk publiceert...![]()
Waardeloos die gratis pic server dus heb hem even ergens anders geparkeerd tot ie daar eindelijk gepubliceerd wordt.quote:Op maandag 6 december 2004 13:20 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
ok ik wacht wel met je mee!
quote:Op maandag 6 december 2004 12:47 schreef Pitbulleke het volgende:
From the far east comes a silent warrior. A hero from ancient times that will liberate us from the curse of the islam in a fight of blood and pain. A fight without rules... without mercy. Enter... The Islam.
[afbeelding]
Zie maar wat je ermee doetquote:Op maandag 6 december 2004 13:03 schreef PanPan het volgende:
[..]
En daar kun je dan Zlatans in frituren?![]()
Ghehehe, maar hoezo "enter" the islam??quote:Op maandag 6 december 2004 12:47 schreef Pitbulleke het volgende:
From the far east comes a silent warrior. A hero from ancient times that will liberate us from the curse of the islam in a fight of blood and pain. A fight without rules... without mercy. Enter... The Islam.
[afbeelding]
Van Lee's film, Enter the Dragonquote:Op maandag 6 december 2004 17:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ghehehe, maar hoezo "enter" the islam??
joh... zo ver was ik ook wel, maar vechtend tegen de islam kun je toch niet enter de islam maken.... ik ben een pietlut... i know....quote:
Het gaat om 't ideequote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
joh... zo ver was ik ook wel, maar vechtend tegen de islam kun je toch niet enter de islam maken.... ik ben een pietlut... i know....![]()
Misschien strijden door infiltratie in de islamquote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
joh... zo ver was ik ook wel, maar vechtend tegen de islam kun je toch niet enter de islam maken.... ik ben een pietlut... i know....![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |