Mijn hemel hoe kan ik hier nog overheenquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:18 schreef backstabber het volgende:
Kop van Jut.
WHOOT, deze is erg gaaf gedaan zeg.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:11 schreef Pitbulleke het volgende:
Nog een incognito outfit. Swingt ook nog eens de pan uit![]()
[afbeelding]
Photoshoppen is oefenen en uitproberen. Een paar tutorials lezen is soms wel handig maar het meste heb je eraan om gewoon alle tools te weten te gebruiken.quote:Op zondag 12 december 2004 05:53 schreef Sjoe538 het volgende:
damn.. ok photoshop, maar hoe :| niet ergens een tutorial ofzo lol, ik zie niks op www.good-tutorials.com
ja ok waar, maar goed, ik gebruik nog wel tutorials en heb ( ff een paar dan ) deze gemaakt..quote:Op zondag 12 december 2004 05:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Photoshoppen is oefenen en uitproberen. Een paar tutorials lezen is soms wel handig maar het meste heb je eraan om gewoon alle tools te weten te gebruiken.
Met zeze technieken, moet je al aardig in de buurt komen. Je zult het nu van je eigen creativiteit moeten hebben. Ik zou je wel een tutorial kunnen schrijven, maar dan doe je het maar na volgens mij. Je zult nu de technieken en tools kunnen toepassen. Geloof het of niet, wat je tot nu toe in dit topic hebt gezien is erg makkelijk om te doen.quote:Op zondag 12 december 2004 05:58 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
ja ok waar, maar goed, ik gebruik nog wel tutorials en heb ( ff een paar dan ) deze gemaakt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klap klap klap.quote:Op zondag 12 december 2004 05:58 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
ja ok waar, maar goed, ik gebruik nog wel tutorials en heb ( ff een paar dan ) deze gemaakt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie geen Geert, dus opzouten met die topicvervuilerijquote:Op zondag 12 december 2004 05:58 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 december 2004 08:30 schreef Pitbulleke het volgende:
Tsssss blader ik door mijn verzameling oude sportmagazines...
[afbeelding]
Ik heb hem nog zelf gemailtquote:Op maandag 13 december 2004 17:49 schreef Mr-Mackey het volgende:
Echt geweldige shops!
Wat jammer dat Geert Wilders niet zélf even reageert.
Er zijn toch een paar mensen geweest die hem, via zijn website, op het topic hebben gewezen.
Lijkt me echt grandioos: een reactie van de hand van Mr. Wilders himself!
Linkies dan alsjeblieft want als je goed kijkt zie je in dit topic ook niet meer dan die twee gezichten van Geertquote:Op maandag 13 december 2004 19:31 schreef pc-fr34k het volgende:
2 foto's dan zoek jij verkeerd
Maar wat meer poses op aanvraag zouden handig zijn.
bv een gebukte, dan is hij wat makkelijker gay te maken
P-Style ongelofelijk! Met die twee loop ik ook al dagen in gedachten rond alleen kon ik van Bix maar geen mooie grote foto vinden. Perfectquote:
Ik word er ook gestoord van bij mij doen ze het nu allemaal welquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Pitbulleke, doe eens wat aan die server van je
http://imageshack.usquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:50 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Ik word er ook gestoord van bij mij doen ze het nu allemaal wel![]()
Waar kan ik die dingen dan hosten?
quote:
Welke niet? Dan zet ik die even op die nieuwe plaatjeserver. Bij mij doen ze het echter allemaal welquote:
Ik gebruik Mozilla...quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:03 schreef pc-fr34k het volgende:
alle van arfe.nl, doe eens een ctrl+F5...
In ff en mozilla doen ctrl+F5 het dacht ik ook gewoonquote:Op woensdag 15 december 2004 14:14 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Ik gebruik Mozilla...en ze blijven het hier netjes doen. Maar ik post ze wel even opnieuw dan.
Uit den ouden doosch: The Little Tramp...
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |