abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23311320

Het lijkt wel of oude tijden bij Vitesse herleven na twee belabberde seizoenen.

De jeugd lijkt dan eidelijk echt door te breken. Janssen en Hofs begonnen met de verbetering eind vorig seizoen, waardoor we mede lijfsbehoud hadden. En dit jaar ontwikkelen zich ook Jansen en Dingsdag als volwaardige basisspelers. Ook Rojer en Schaars pakken nu hun speelminuten met invalbeurten en doen dat op een zeer goede manier.

Vergeleken met vorig seizoen valt er in Arnhem weinig te klagen.
Deden we vorig seizoen de hele competitie erover om 4 wedstrijden te winnen nu staat Vitesse na 12 speelronden al op 6 winstpartijen. De afbraak lijkt gestopt en de Gelderse Glorie lijkt in Arnhem te herleven!
pi_23311403
Dit seizoen kunnen jullie ff feesten, maar Hofs vertrekt naar PSV en Janssen zie ik ook nog wel vertrekken. De huurlingen zullen weggaan en volgend jaar is 't weer helemaal niets in Arnhem
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23311448
vitesse had hofs allang moeten vastleggen. zonde dat ie nu aan het einde van het seizoen tranfervrij vertrekt.
pi_23311616
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:14 schreef cultheld het volgende:
Dit seizoen kunnen jullie ff feesten, maar Hofs vertrekt naar PSV en Janssen zie ik ook nog wel vertrekken. De huurlingen zullen weggaan en volgend jaar is 't weer helemaal niets in Arnhem
Weer helemaal niets?? we zijn het nog niet gewend hoor zo laag voetballen. Na 12 jaar lang de nummer 4 van nederland te zijn geweest twee slechte seizoentjes gehad.
pi_23311660
ze mogen dan wel ff goed voetballen, maar dan nog blijft het een verdomd achterlijke club, net als arnhem zelf
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zondag 14 november 2004 @ 18:28:15 #6
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_23311688
En, hoeveel miljoen hebben die smerige competitievervalsers tot nu cadeau gekregen?

110% anti-competitievervalsing. Kut fietstas.
  Trouwste user 2022 zondag 14 november 2004 @ 18:29:47 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_23311722
Schitterend doelpunt van Hofs. Het wachten is op van Basten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23311814
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:16 schreef jeffreysnf het volgende:
vitesse had hofs allang moeten vastleggen. zonde dat ie nu aan het einde van het seizoen tranfervrij vertrekt.
Tja, helaas was er vorig seizoen nog geen zekerheid en konden ze de optie niet lichten. Hopen dat 'ie nu alsnog tekent, maar ik vrees van niet...
Hij is trouwens geblesseerd uitgevallen tegen Heerenveen en niet inzetbaar voor Jong Oranje. Hopen dat 'ie er tegen PSV weer bij is
pi_23313797
Wat een k#twedstrijd gisteren. Vitesse overigens verdiend gewonnen, Hofs meer dan prima speler. Huntelaar had helaas z'n dag niet. Had er 2 moeten maken.

Feli enzo.
pi_23313872
Hofs naar PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23314131
quote:
Op zondag 14 november 2004 20:00 schreef cultheld het volgende:
Hofs naar PSV
Bron?
pi_23315108
Over Hofs is nog helemaal niks zeker. Als hij naar PSV gaat zie ik hem ook op de bank belanden net zoals van der Schaaf. Het lijkt me verstandiger dat hij aan spelen toekomt en zich verder ontwikkeld.

Nog bedankt Maxpower. De wedstrijd kon inderdaad beter, maar als Vitessenaar ben ik blij met de punten.
  maandag 15 november 2004 @ 10:56:39 #13
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_23324436
lekkere overwinning van het weekend weer

hopen dat ze het zondag PSV lastig kunnen maken
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  maandag 15 november 2004 @ 10:57:36 #14
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23324458
quote:
Hofs naar PSV
Moet die niet doen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 15 november 2004 @ 11:04:36 #15
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_23324580
Zoveel huurlingen heeft Vitesse niet. Slim spelers aangetrokken die transfervrij waren of heel goedkoop. De dragende spelers zijn zeker wel Hofs en janssen en die moeten ze zeker proberen te behouden. Hofs naar PSV zou heel jammer zijn want dan zie ik hem liever vertrekken naar iets "groters" v\d Schaaf was destijds ook een hele goeie maar komt bij PSV ook nog steeds niet aande bak.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_23325326
quote:
Hofs naar PSV
Fijn dat jij daar om kan juichen, maar van mij hoeft het niet.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 15 november 2004 @ 13:54:56 #17
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23327819
hmm tjah, alles gaat nu over hofs, terwijl ik denk dat het ook vooral een teamprestatie is, met name de verdediging doet het goed de laatste competitie wedstrijden, en die wedstrijden waren toch tegen clubs die gelijkwaardig waren...

Nu tegen PSV, waar ik denk dat Vitesse toch zeker kans maakt om puntjes te pakken
Maximaal 4 regels
pi_23328295
Alle aandacht gaat inderdaad naar Hofs, maar eigenlijk is dat niet eens zo erg. Er zijn spelers bij Vitesse, die betere wedstrijden voetballen dan Hofs. Die komen zo mooi niet in de picture en dan is de kans dus groter dat ze blijven.
  maandag 15 november 2004 @ 15:00:49 #19
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23329185
Vitesse is lekker bezig. En dan lossen de financiële problemen ( mits goed beleid ) zichzelf wel op.
Ik vind de Hofs-hype ook wel overdreven. Laat 'm eerst nog maar een half seizoentje constant presteren.
  maandag 15 november 2004 @ 15:22:32 #20
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23329586
hmm ik twijfel of de problemen over pakweg 5 jaar echt weg zijn, het blijkt gewoon dat er te weinig geld wordt binnengehaald, terwijl ze toch eigenlijk de hele tijd in die bodemloze put bezig zijn... maar ik heb het er niet meer over, kheb er genoeg van na al dat gedoe van afgelopen jaar...
Maximaal 4 regels
pi_23331175
Alemannia Aachen aast op Rankovic
quote:
Het Duitse Alemannia Aachen is geinteresseerd in Vitesse-middenvelder Alexander Rankovic.

De Servier is de laatste wedstrijden bekeken door vertegenwoordigers van de Duitse club. Rankovic heft normaal gesproken geen basisplaats bij Vitesse, maar door de blessure van Stijn Vreven speelde hij de laatste 3 wedstrijden in de basis als rechtsback.

Alemannia Aachen speelt momenteel in de Duitse 2e liga, maar is nog wel actief in de UEFA CUP-toernooi. Rankovic kwam in augustus 2002 naar Vitesse, maar kan sinds dit seizoen niet meer rekenen op een vaste plaats in het elftal.
pi_23332050
En PSV schijnt nu echt werk te maken van Hofs.

Het wordt weer leuk in de winterstop. Ik ben benieuwd hoe Vitesse dit op gaat vangen als dit allemaal doorgaat.
pi_23332720
Op naar de zesde plaats, al dan niet met Hofs. Hoewel, hij is van groot belang natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23334287
Hofs scoort redelijk, maar zijn wedstrijden zijn niet zo geweldig. Op het ogenblik is het een middelmatige speler, met een leuk doelsaldo. Voordeel is wel dat hij nog vrij jong is en zich zeker door kan ontwikkelen tot een topper.

Als Vitesse hem kan verkopen in de winterstop en een goede vervanger kan krijgen ben ik er niet eens zo heel rauwig om. Ik denk dat er een groter probleem ontstaat al Theo Janssen vertrekt.

Dat Rankovic zal vertrekken naar Aachen hoeven we niet serieus te nemen en plaatsen we in de catogorie gerucht.
pi_23335052
Ik wacht ook op de terugkeer van mijn persoonlijke favoriet Ruud Knol!
www.thuisuiteten.nl
pi_23336434
Knol de "eeuwig geblesseerde".
Knol kan nu rustig revalideren. De achterhoede van Vitesse heeft de laatste wedstrijden zeer goed gespeeld, waardoor er geen druk op Knol ligt en hij dus alle tijd heeft. Hopelijk blijft deze situatie ook zo.
pi_23346027
quote:
Jong Vitesse naar kwartfinale!!

Het was koud vanavond in Rheden, maar de mannen van Theo Bos zorgden voor een warme sfeer. Via doelpunten van Fred Benson (3x) en Luciën Dors (2x) werd FC Twente met een 5-0 nederlaag teruggestuurd. Later meer....

Bron: jeugd.vitesse.org
Jong Vitesse doet het beter in de amstelcup dan de hoofdmacht

[ Bericht 0% gewijzigd door Positive_Thinking op 16-11-2004 08:05:00 ]
pi_23346052
Benson is lekker bezig
pi_23346086
Qua scoren is hij zeker lekker bezig. Als ik sturing was zou ik hem aan het einde van de competitie met de hoofdmacht meenemen en als het kan een paar keer in laten vallen. Zo kan hij langzaam wennen en Sturing kan mooi zien hoe hij ervoor staat .

[ Bericht 11% gewijzigd door Positive_Thinking op 16-11-2004 08:12:50 ]
  dinsdag 16 november 2004 @ 12:17:06 #30
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23349566
Mbamba was in de jeugd ook een veel scorende spits...
When we are good, the never remember.
When we are bad, they never forget!
pi_23350273
Ik ook
  dinsdag 16 november 2004 @ 13:14:08 #32
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23350701
Dat bedoel ik...
En ik was een getalenteerde linkshalf..
Maar voorlopig hoeft theo zich nog geen zorgen te maken...
  dinsdag 16 november 2004 @ 19:27:27 #33
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23359236
ik denk dat dat ook wel verklaard waarom hij nog niet in het 1e gespeeld heeft, dat verschil is gewoon zo groot, dat duurt nog minstens een jaar denk ik voordat hij dat gedaan heeft
Maximaal 4 regels
pi_23368126
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:28 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
En, hoeveel miljoen hebben die smerige competitievervalsers tot nu cadeau gekregen?

110% anti-competitievervalsing. Kut fietstas.
duidelijk weer een kortzichtige reactie van iemand die niet op de hoogte is van de ontwikkelingen vitesse heeft eind vorig seizoen als ik het goed heb ongeveer 14 (veelal dure) spelers weggedaan en daarvoor een paar spelers aangetrokken die bij elkaar minder geld kosten, dus is er wel degelijk bij nagedacht dat blijkt wel uit het feit dat de KNVB dit slimme beleid goedkeurd.
vitesse de nr 1 van gelderland!!!!!!

ps. en die miljoenen waar jij het over hebt is een lening die met vette rente wordt terugbetaald dus loop niet zo dom te lullen
  woensdag 17 november 2004 @ 01:08:14 #35
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_23368676
quote:
Op woensdag 17 november 2004 00:40 schreef jeffreysnf het volgende:

[..]

duidelijk weer een kortzichtige reactie van iemand die niet op de hoogte is van de ontwikkelingen vitesse heeft eind vorig seizoen als ik het goed heb ongeveer 14 (veelal dure) spelers weggedaan en daarvoor een paar spelers aangetrokken die bij elkaar minder geld kosten, dus is er wel degelijk bij nagedacht dat blijkt wel uit het feit dat de KNVB dit slimme beleid goedkeurd.
vitesse de nr 1 van gelderland!!!!!!

ps. en die miljoenen waar jij het over hebt is een lening die met vette rente wordt terugbetaald dus loop niet zo dom te lullen
Dus? Waarom is fietstas niet teruggezet naar de 1e divisie? Of waarom hebben ze in 1e instantie sowieso een licentie gehad?

Kutclub
pi_23370288
Hoeveel hebben andere clubs in problemen cadeau gekregen. Waarom zeg je van die clubs dan niks? Als je dan iets wilt zeggen dan moet je het over dit problemen in totaal hebben en niet bij 1 club gaan mekkeren.
pi_23371211
Ah laat ze maar mekkeren jongens, zal altijd zo blijven. Nu het weer goed met Vitesse gaat gaan ze weer over op het gezeik rondom de financien itt de sportieve prestaties van de afgelopen tijd.
pi_23371969
Smeich Jij een veelscorende spits laat me niet lachen zeg...Een spits alla maar echt geen veelscorende spits hoor...Of je hebt het over de tijd in de F en E elftallen!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_23372093
komt hij weer aan hoor... Waarom moet je nu elk topic mij weer persoonlijk aanvallen op iets dat ik zeg? Was je er al bij tijdens de jeugd? Nee! Topscorer elk seizoen zo'n beetje...En ik doel idd niet op de A

pi_23372396
quote:
Op woensdag 17 november 2004 07:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hoeveel hebben andere clubs in problemen cadeau gekregen. Waarom zeg je van die clubs dan niks? Als je dan iets wilt zeggen dan moet je het over dit problemen in totaal hebben en niet bij 1 club gaan mekkeren.
Ongeveer elke club op 5 na in de eredivisie hebben financiele steun gekregen, zelfs jullie aartsrivaal (en mijn favoriet) NEC. Maar waar de frustratie vandaan komt is het feit dat bv. de Graafschap met een nette balans die niet op lucht is gebaseerd zoals bij Vitesse ten tijde van Karel Aalbers.moet vechten tegen degradatie maar Vitesse kan leuk meedraaien in de sub-top terwijl ze nog steeds met een aardige schuld zitten. Vitesse kan het blijkbaar niet redden met 1x financiele steun. Ik weet ook wel dat ze het echt wel proberen en ze zijn ook op de goede weg, maar waarom kunnen Twente, Utrecht en NAC het wel in 1 a 2 seizoenen oplossen en Vitesse niet? En kom nu niet aan met het antwoord dat jullie schuld te groot is om in 1 seizoen af te lossen, want dit speelt al een paar jaar.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_23373631
Sorry smeich..Mijn excuses hoor topper!! laten we het ermaar op houden dat ik jaloers ben op je kwaliteiten. En idd tot de c was ik er niet bij

Nu dan maar weer op topic: Zou Hofs naar Psv gaan of verkiest hij een verblijf in Engeland? Ik had het wel geweten!! Ik was mooi naar engeland gegaan
You'll never walk alone.
pi_23373716
Ik was mooi bij Vitesse gebleven.

ps: sarcasme druipt er idd vanaf Willie
  woensdag 17 november 2004 @ 12:44:42 #43
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23374937
hofs en engels spreken?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 17 november 2004 @ 12:49:46 #44
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23375042
Hofs spreekt niet eens fatsoenlijk nederlands...
  woensdag 17 november 2004 @ 12:59:01 #45
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23375206
gamma!
Vamos el TRI!
pi_23375408
quote:
Ongeveer elke club op 5 na in de eredivisie hebben financiele steun gekregen, zelfs jullie aartsrivaal (en mijn favoriet) NEC. Maar waar de frustratie vandaan komt is het feit dat bv. de Graafschap met een nette balans die niet op lucht is gebaseerd zoals bij Vitesse ten tijde van Karel Aalbers.moet vechten tegen degradatie maar Vitesse kan leuk meedraaien in de sub-top terwijl ze nog steeds met een aardige schuld zitten. Vitesse kan het blijkbaar niet redden met 1x financiele steun. Ik weet ook wel dat ze het echt wel proberen en ze zijn ook op de goede weg, maar waarom kunnen Twente, Utrecht en NAC het wel in 1 a 2 seizoenen oplossen en Vitesse niet? En kom nu niet aan met het antwoord dat jullie schuld te groot is om in 1 seizoen af te lossen, want dit speelt al een paar jaar.
Even over de Graafschap. Ze hebben een periode een hele mooie huur gehad van als ik me niet vergis 1 gulden. Dus oo die hebben steun gehad.

De schulden hadden gelijk in 2000 aangepakt moeten worden toen dat duidelijk was. In die tijd is de KNVB en het Vitesse bestuur te laks geweest. Het bestuur wat er na Aalbers zat werd ook door de Arnhemse supporters voor het grooteste gedeelte uitgekost. Na Aalbers hebben we drie jaar echt wanbeleid gehad. Geen bezuiniging gezien en de schulden liepen verder op omdat er niemand ingreep.

Van der Kraan doet nu veel werk en heeft nu een redelijk goed team om zich heen. De supporters worden weer meer bij de club betrokken. Het team is voor een groot gedeelte vernieuwd en toch zijn de spelerskosten naar beneden gegaan. Er lijkt rust rond de club te komen en de begroting lijkt gehaald te worden. Of het goed genoeg gaat dat we na dit jaar ook aan de eisen van de KNVB kunnen doen daar plaats ik nog enige vraagtekens bij. Voor dit seizoen lijken de doelstellingen gehaald te worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Positive_Thinking op 17-11-2004 13:33:20 ]
pi_23376163
Blijft wel een feit dat er met 2 maten wordt gemeten.

Voorbeeld: Twente was failliet verklaard omdat ze schulden hadden. Vitesse had en heeft veel meer schuld en werd niet failliet verklaard.
Twente heeft flink gesaneerd en is nu druk aan het afbetalen (binnen 2 jaar zijn ze uit de schulden), terwijl Vitesse nogsteeds dure spelers op de loonlijst heeft staan en geen concreet plan kan laten zien wanneer ze de miljoenen hebben afbetaald.

Vitesse fans moeten ook begrip hebben voor de onvrede van andere clubs. Hun club doet nu vrolijk mee voor Europees voetbal, terwijl bijv. Twente het een paar jaar in de middenmoot moet doen. Leuk hoor voor de supporters die flink hebben betaald voor een seizoenskaart. Ik ben er trouwens wel van overtuigd dat ze Vitesse binnen 2 a 3 jaar gaan inhalen

Maar goed, deze kwestie is al veel te vaak uitgemolken. We zullen het allemaal wel zien.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  woensdag 17 november 2004 @ 13:46:34 #48
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23376208
quote:
Op woensdag 17 november 2004 13:09 schreef Positive_Thinking het volgende:

Na Aalbers hebben we drie jaar echt wanbeleid gehad.
was deze meneer misschien niet debet aan het financiele wanbeleid?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 17 november 2004 @ 14:09:14 #49
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23376665
quote:
Op woensdag 17 november 2004 13:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

was deze meneer misschien niet debet aan het financiele wanbeleid?
begin er niet over!! ik vind aalbers maar niks, maar sommigen zien hem nog steeds als de Messias
Vamos el TRI!
  woensdag 17 november 2004 @ 14:10:46 #50
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23376703
tis een beetje dubbel denk ik bij hem.
Aan de ene kant heb je veel aan hem te danken,aan de andere kant is hij volgens mij wel degene door wie de financiele shitzooi begon,toch?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23376858
Ik denk dat wanneer Aalbers niet zou bestaan, Vitesse nu een club als Heerenveen geweest zou zijn. Ze hadden geen te groot en te duur stadion gebouwd - maar eerst gewacht of het in mindere tijden ook vol zou lopen. Zo ja, dan kun je uitbreiden tot 25.000.
'13 |
'14
  woensdag 17 november 2004 @ 14:41:56 #52
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23377468
quote:
Boycot van de wedstrijd Vitesse-PSV

Tijdens het vooroverleg in Arnhem is gebleken dat de Burgemeester haar standpunt,reeds ingenomen in januari jl., handhaaft, namelijk een verplichte buscombi.
De uitvoerige correspondentie c.q. inschakeling van de KNVB heeft geen invloed gehad op de beslissing van de Burgemeester. Over maatwerk gesproken !!De beslissing om de wedstrijd voor PSV supporters te boycotten is o.a. gebaseerd op de navolgende argumenten.

a. Zes weken voor de speeldatum wordt overleg gepleegd over de voorwaarden waarop de supporters kunnen reizen waarbij maatwerk zal worden toegepast.
In de maand januari jl. is het besluit al genomen!
b.De Burgemeester heeft haar bestuit mede genomen op basis van gegevens van het C.I.V.(Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme)
Volgens onze gegevens en die van de veiligheidsmanager PSV slaat het C.I.V. de plank volledig mis.
Bovendien heeft de supportersvereniging PSV geen enkel vertrouwen meer in het C.I.V. betreffende haar zogenaamde informaties.
c.Wij willen niet afhankelijk zijn van de pilot NAC-Vitesse.
Het gedrag van de NAC supporters is het uitgangspunt of de PSV supporters " volgend jaar " een autocombi krijgen aangeboden.

De supportersvereniging PSV zal op 21 november a.s. de wedstrijd Vitesse-PSV in het supportershome live uitzenden via Canal . Namens bestuur Supportersvereniging PSV Ger van Os

(Bron: www.supver-psv.nl)

moeten we hun nou ook nog serieus nemen? Vitesse krijgt toch ook de combi tegen W2 aangezien er 2 jaar geleden daar ongeregelheden in de stad waren,

hier is precies dezelfde situatie, gewoon weer kinderlijk gedrag... Bij Vitesse waren er ook acties tegen deze combi in W2, en zelfs tegen F"oord had Vitesse een actie om de Feyenoorders te steunen...
Maximaal 4 regels
  woensdag 17 november 2004 @ 15:20:40 #53
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23378457
Toch weer aalbers gezeik.. *zucht*
pi_23379429
quote:
Op woensdag 17 november 2004 14:16 schreef Moody het volgende:
Ik denk dat wanneer Aalbers niet zou bestaan, Vitesse nu een club als Heerenveen geweest zou zijn. Ze hadden geen te groot en te duur stadion gebouwd - maar eerst gewacht of het in mindere tijden ook vol zou lopen. Zo ja, dan kun je uitbreiden tot 25.000.
Overal zijn geldschieters... Wat was Roda zonder Hendriks? AZ zonder de Molenaars en nu Scheringa? Had FC Twente zonder de heren Wessels nu nog geleefd? Ik bedoel maar..
www.thuisuiteten.nl
pi_23379677
Geldschieters en suikeroompjes zijn 2 verschillende dingen.
AZ bijv. heeft 40 miljoen euro schuld bij Scheringa, maar niemand verwacht dat ze dat ook echt terug hoeven te betalen
'13 |
'14
pi_23379893
Ja, maar ik bedoelde meer dat het te simpel is om te zeggen "wanneer Aalbers niet zou bestaan".
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 17 november 2004 @ 16:30:01 #57
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23380317
Als aalbers niet had bestaan en vitesse had nu een soort van heerenveen geweest speelde we dit jaar in elk geval europees....
pi_23381031
In de jaren voor Albers speelden jullie ook bijna elk jaar Europees, de glansrijke jaren '90
Zo kun je het ook zien....
'13 |
'14
pi_23383492
De glansrijke beginjaren 90....Real Madrid op bezoek, Parma....aaaah kheb die wedstrijden zelfs nog op videoband!!
pi_23383921
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:00 schreef Moody het volgende:
In de jaren voor Albers speelden jullie ook bijna elk jaar Europees, de glansrijke jaren '90
Zo kun je het ook zien....
Volgens mij zat Karel er toen al, al had ie nog geen nieuw stadion laten bouwen...
www.thuisuiteten.nl
pi_23384106
Wel een leuke column:
quote:
Karel A.

Jarenlang was Vitesse een middelmatige provincieclub in het betaalde voetbal. De trots van Arnhem, maar meer ook niet. Sinds de invoering van het betaalde voetbal in 1952 was het de ultieme ambitie van Vitesse om ooit eens te promoveren naar de Eredivisie. Begin jaren tachtig kwam die droom uit.

In die jaren stond Karel Aalbers al aan het roer bij Vitesse. Hij was als voorzitter blij met de promotie naar de Eredivisie maar sprak ook onmiddellijk zijn droom uit om met Vitesse mee te doen aan Europees voetbal. Maar die droom werd de daarop volgende jaren maar geen werkelijkheid.

In 1997 kwam Karel Aalbers met een plan om toch Europees voetbal te halen. Hij zou samen met de gemeente Arnhem en hoofdsponsor NUON een groot stadion bouwen zodat Vitesse zou uitgroeien tot een topclub in Nederland. Dat stadion, genaamd de 'Gelre Dome' werd in 1999 gerealiseerd. Onder zijn leiding had Karel Aalbers Vitesse van een provincieclub tot een topclub in Nederland gemaakt.

In februari 2001 werd Arnhem en omstreken opgeschrikt met de mededeling dat Vitesse volgens een FIOD-onderzoek met een schuld van 50 miljoen euro te kampen had. Karel Aalbers werd daar als voorzitter verantwoordelijk voor gehouden en moest aftreden. Het Geldre Dome-project bleek al snel een luchtkasteel te zijn. Het stadion stond niet op stevige fundamenten maar balanceerde op hoge schulden. Hoofdsponsor NUON en de gemeente Arnhem waren er met open ogen ingetuind. Aalbers had hen namelijk het idee gegeven dat Vitesse geen schulden had en een 'gezonde club' was. De droom van Europees voetbal in een groot nieuw stadion eindigde in een bestuurlijke nachtmerrie.

Momenteel gaat het slecht met Vitesse. De club is nog altijd niet van de enorme schuld en saneringen af waarmee Karel A.(albers) de club achter liet. Vitesse presteert bovendien slecht in de competitie. Vreemd genoeg neemt juist nu de vraag om de terugkeer van Karel A. toe onder een groot gedeelte van de supporters van Vitesse.

Aalbers zou namelijk 'een aantal goede investeerders' met zich mee brengen die Vitesse een miljoeneninjectie kunnen geven. In ruil daarvoor zou Karel A. wel weer volledig het roer willen overnemen bij de club uit Arnhem en duldt hij geen mensen bij de club die zijn komst niet zien zitten.
'Voor wat hoort wat', aldus Karel A. in het NOS Sportjournaal.

Het klinkt allemaal heel verleidelijk in Arnhem, al die miljoenen. Maar laten we niet vergeten dat Karel A. de club met een miljoenenschuld heeft achtergelaten. Een schuld die zo hoog is dat de club daar voorlopig nog niet van bekomen zal zijn. En daarom is het juist zo vreemd dat de vraag om de terugkeer van A. steeds heviger wordt. Hebben die supporters soms oogkleppen op? Een blinddoek voor? Oordoppen in? Of ontbreekt het ze simpel weg aan een gezond verstand? Want wie roept er om de terugkeer van een man die jouw club zover in de modder heeft doen zakken? Dan moet je wel compleet radeloos zijn.

Maar hoe radeloos je ook bent, het lijkt mij nooit een reden de hulp van deze fantast in te roepen. Een persoon met een dergelijke staat van dienst lijkt me niet erg betrouwbaar meer te zijn. Het bestuur van Vitesse zou er verstandig aan doen niets te geloven van de miljoenen die hij in de club wil steken. Eerst zien, dan geloven. Ze zouden lering moeten trekken uit het recente verleden. Tenzij Vitesse wil afzakken naar de provincieclub die het ooit was. De trots van Arnhem, maar meer ook niet.
'13 |
'14
  woensdag 17 november 2004 @ 19:18:41 #62
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23384212
van wanneer is die?
Vamos el TRI!
  woensdag 17 november 2004 @ 20:09:42 #63
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_23385549
quote:
Op woensdag 17 november 2004 07:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
Die andere clubs net zo erg, maar dit is toevallig het fietstas topic.
  woensdag 17 november 2004 @ 22:40:16 #64
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23389783
quote:
Vitesse presteert bovendien slecht in de competitie.
Ga toch weg met je column van 3 jaar geleden, en idd, degene die toen om Aalbers riepen tjah.. die snap ik ook niet, En nu voor de 3e keer GEEN aalbers meer in dit topic

Boeit het niemand dat psv de wedstrijd boycot, schijnbaar niet, schijnbaar is het veel leuker om maar te kankeren op een club die altijd in het verdomhoekje zit, en als je de feiten gewoon bekijkt gaat het ook raar met Vitesse, maar dan moet je niet hier komen zeuren maar bij de kvnb....

Zondagochtend lekker tegen psv, we zullen ze wel ff een lesje leren met hun grootheidswaan om niet mee te reizen... Helaas gaan er nu maar 30 psvers teleurgesteld naar huis ipv 600 ofzow...
Maximaal 4 regels
  donderdag 18 november 2004 @ 00:25:32 #65
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_23392731
quote:
Op woensdag 17 november 2004 22:40 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

Ga toch weg met je column van 3 jaar geleden, en idd, degene die toen om Aalbers riepen tjah.. die snap ik ook niet, En nu voor de 3e keer GEEN aalbers meer in dit topic

pi_23395201
quote:
In februari 2001 werd Arnhem en omstreken opgeschrikt met de mededeling dat Vitesse volgens een FIOD-onderzoek met een schuld van 50 miljoen euro te kampen had. Karel Aalbers werd daar als voorzitter verantwoordelijk voor gehouden en moest aftreden.
Karel Aalbers was verantwoordelijk voor de helft van die schuld, de andere helft is gemaakt na het aftreden van Karel Aalbers.

En volgens mij was het bedrag ook geen 50 miljoen euro maar toch wel enkele miljoenen lager

Maar die discussie hebben we hier al genoeg gevoerd. Op naar Vitesse - PSV en het geruchten circuit wat weer loskomt over transfers!
  donderdag 18 november 2004 @ 18:56:56 #67
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23407427
Hofs is nog twijfelgeval voor PSV, en dan voor de wedstrijd

Ook het meespelen van Richard Knopper (voetblessure) en Stijn Vreven (hamstring) is twijfelachtig.

In de uitzending van Studio Sport op vrijdagavond wordt voorbeschouwd op de wedstrijd tussen Vitesse en PSV.

Laat maar komen
Maximaal 4 regels
pi_23407482
Ik hoop dat Vitesse PSV een pak op de broek kan geven! Vorig jaar ook goed gespeeld in een slecht jaar, dus waarom niet?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 18 november 2004 @ 19:06:40 #69
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23407586
hopelijk laat vitesse psv het spel een beetje maken, zoals in thuiswedstrijden en dan toeslaan in de counter
Vamos el TRI!
  zondag 21 november 2004 @ 19:19:39 #70
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_23474021
Wat een ogelooflijke Frust die Sturing met z'n "lekker PSV"

En die Dingsdag met z'n 'als het al een elleboog was' ... Nee Michael ... het was geen elleboog .. het was een ordinaire klap
pi_23474438
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop dat Vitesse PSV een pak op de broek kan geven! Vorig jaar ook goed gespeeld in een slecht jaar, dus waarom niet?
Wat heb je toch weinig gelijk als het PSV betreft
Keep the faith!!
pi_23475181
Dit was niet verdiend ..... gelijkspel was verdiend geweest !!! Ik was er vanmiddag bij, en geloof me ..... het was niet overtuigend wat Eindhoven liet zien. ik hoop dat voor PSV dat ze tegen Arsenal beter presteren, want zoals ze vanmiddag speelden redden ze het niet.
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_23485525
elk punt die we zouden pakken tegen PSV zou een bonuspunt zijn geweest. Helaas was er een slechte scheids en het geluk aan PSV's zijde.

Onze centrale verdeding is waarschijnlijk in 1 klap weg. Dingsdag geschorst (terechte rooie kaart) en Van den Berg gaat vandaag onder de scan om te kijken wat er mis is.

Ik ben benieuwd hoe Sturing zijn ploeg vrijdag tegen RKC laat spelen. Hopelijk is het geluk vrijdag wel aan onze zijde.
pi_23485556
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:19 schreef Eilanden het volgende:
Wat een ogelooflijke Frust die Sturing met z'n "lekker PSV"

En die Dingsdag met z'n 'als het al een elleboog was' ... Nee Michael ... het was geen elleboog .. het was een ordinaire klap
Dingsdag 3 maanden en Sturing 4 wedstrijden, zoals Hugo Borst terecht zei.

Sturing moet echt eens tot de orde geroepen worden. Die man is ziek en gevaarlijk.
pi_23485612
Ooh ja weer met twee maatstaven meten?
Hoeveel slaande bewegingen hebben we al gezien of het nog bewustere natrappen?? Riep hugo Borst toen ook 4 maanden minimaal? Misschien is Borst nog gefrusteerd door de nacompetitie en is hij nu nog zijn verstand daardoor kwijt?

SCH mag ik jou ook tot de orde roepen. Je bent ziek en gevaarlijk
pi_23485678
Zo'n klap als die van Dingsdag zie je niet zo vaak hoor, en als iemand anders hem geeft mag die ook 3 maanden krijgen. Zeker als ie het goedpraat en zijn coach er nog een schepje bovenop doet.

Het is trouwens met twee maten meten of met verschillende maatstaven
pi_23485767
Die Dingsdag mag van mij wel een schorsing van een wedstrijd of 10 krijgen, wat een smeerlap!
pi_23485855
Dank je voor het verbeteren van mijn taal sch

Sturing praatte het niet goed, maar probeerde duidelijk te maken dat frustraties oplopen als je erg inconsequent fluit. En we hebben gezien hoe de frustraties op kunnen lopen

Ik heb de beelden nog niet allemaal gezien, maar van mensen in het stadion hoorde ik ook dat een speler van Vitesse een klap in zijn nek kreeg bij de cornervlag? Wie weet hier meer van en waarom is dit niet op TV geweest?
pi_23485897
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:58 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dank je voor het verbeteren van mijn taal sch

Sturing praatte het niet goed, maar probeerde duidelijk te maken dat frustraties oplopen als je erg inconsequent fluit. En we hebben gezien hoe de frustraties op kunnen lopen

Ik heb de beelden nog niet allemaal gezien, maar van mensen in het stadion hoorde ik ook dat een speler van Vitesse een klap in zijn nek kreeg bij de cornervlag? Wie weet hier meer van en waarom is dit niet op TV geweest?
Sturing vindt altijd dat er inconsequent gevlogen wordt. Die man is gewoon een vleesgeworden brok frustratie. 9-)

Er is geen enkele reden om vergoeilijkend over die overtreding te doen en dat deed Sturing wel en dat is schandalig.
pi_23485963
Nee nee...het ging erom dat PSV spelers niet tot de orde werden geroepen en de Vitesse spelers wel!!
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:47 schreef SCH het volgende:
Zo'n klap als die van Dingsdag zie je niet zo vaak hoor, en als iemand anders hem geeft mag die ook 3 maanden krijgen. Zeker als ie het goedpraat en zijn coach er nog een schepje bovenop doet.

Het is trouwens met twee maten meten of met verschillende maatstaven
goedpraat? sorry? Beide praatten het niet goed.... En bovendien was het hele verslag en nabeschouwing gewoon een lachertje... calimerogevoel ja!
pi_23486048
quote:
Op maandag 22 november 2004 10:03 schreef Smeich het volgende:
goedpraat? sorry? Beide praatten het niet goed....
Sturing stond zijn vernieuwde recepten voor een appeltaart naar de 4e official te schreeuwen na die rode kaart??? Okay sorry, dan trek ik alles weer in
pi_23486071
quote:
Op maandag 22 november 2004 10:03 schreef Smeich het volgende:
Nee nee...het ging erom dat PSV spelers niet tot de orde werden geroepen en de Vitesse spelers wel!!
[..]

goedpraat? sorry? Beide praatten het niet goed.... En bovendien was het hele verslag en nabeschouwing gewoon een lachertje... calimerogevoel ja!
PSV wordt altijd de hand boven het hoofd gehouden. Het zijn gewoon een stelletje likeenden daar in Eindhoven. Als de scheidsen niet zo pro-PSV zouden fluiten, hadden ze gewoon 12e of zo gestaan. En Sturing heeft gelijk dat ie kwaad wordt, slaat toch nergens op man! PSV schopt alles wat beweegt en dan raakt Dingsdag die Sibon half en krijgt ie meteen rood, klote scheids...
Wat een vrouw!
spits!
pi_23486091

ik ben trouwens voorzitter van het Sibon moet zo snel mogelijk van de Nederlandse velden vertrekken-genootschap - maar wij zijn van de wat subtielere methodes
pi_23486203
Oooh het massaal de middelvinger omhoog steken aktie?? en dan de naam van de speler roepen?
pi_23486212
quote:
Op maandag 22 november 2004 10:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Sturing stond zijn vernieuwde recepten voor een appeltaart naar de 4e official te schreeuwen na die rode kaart??? Okay sorry, dan trek ik alles weer in
Dat bedoel ik nu....de media laat wederom een vertekend beeld zien (lees pro-top 3) waardoor iedereen denkt dat PSV het lieverdje was en Vitesse in dit geval de grote boze wolf

en waar was die 4e official dan tijdens Vitesse-NEC toen Tininho voor de neus van de 4e official iets deed wat ook een dikke prent op had moeten leveren?
  maandag 22 november 2004 @ 10:23:49 #86
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23486267
Sturing heeft bossen niet tegen de grond geslagen...
Iets dat ik waarschijnlijk wel gedaan zou hebben...
Dus ik vind het allemaal wel meevallen...
pi_23486986
quote:
Er is geen enkele reden om vergoeilijkend over die overtreding te doen en dat deed Sturing wel en dat is schandalig.
Weet jij over welke overtreding sturing het gehad heeft die er vooraf ging? Het is leuk dat de NOS zijn interview uitzend, maar laat dan ook de overtreding zien die sturing bedoelde? Een beetje eenzijdige beeldvorming op deze manier.
pi_23487148
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:11 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Weet jij over welke overtreding sturing het gehad heeft die er vooraf ging? Het is leuk dat de NOS zijn interview uitzend, maar laat dan ook de overtreding zien die sturing bedoelde? Een beetje eenzijdige beeldvorming op deze manier.
De rode kaart.
pi_23487239
Ik bedoel de overtreding op Dingsdag die voor de rode kaart plaats vond en waar Sturing vond dat er gefloten had moeten worden. Sturing haalde die overtreding aan en ik heb hem niet gezien bij Studio sport.
pi_23487252
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:25 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik bedoel de overtreding op Dingsdag die voor de rode kaart plaats vond en waar Sturing vond dat er gefloten had moeten worden. Sturing haalde die overtreding aan en ik heb hem niet gezien bij Studio sport.
Nou ik wel en het was lachwekkend.
  maandag 22 november 2004 @ 11:28:29 #91
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23487285
Je hebt een vreemd gevoel voor humor als je met gestrekt been inkomen lachwekkend vindt...
Is dat nou een van die dingen die het spelletje leuk maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door ChAoZ-026 op 22-11-2004 11:30:54 (spelfaut) ]
pi_23487292
Knap dat jij hem gezien hebt bij Studio sport en Peter van den Berg speler van Vitesse hem niet gezien heeft.
pi_23487331
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:28 schreef Positive_Thinking het volgende:
Knap dat jij hem gezien hebt bij Studio sport en Peter van den Berg speler van Vitesse hem niet gezien heeft.
Dan heeft ie niet goed gekeken, er is uitgebreid over nagepraat en volgens mij is hij nog 1 of 2 x herhaald en de heren Mulder en Borst moesten er terecht erg om lachen. Het stelde weinig voor.

Maar wat is de relevantie daar dan weer van? Dat zou het geoorloofd maken om vervolgens Sibon naar de andere wereld te meppen? Is dat de definitie van voetbal bij Vitesse? Oog om oog, tand om tand?
  maandag 22 november 2004 @ 11:32:20 #94
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23487366
Ja hoor knulleke..
Dat is de definitie van voetbal bij vitesse...
en alleen bij vitesse he!
Nergens anders worden spelers die een overtreding maken een paar minuten later zelf tegen het gras geschopt..
Alleen bij vitesse!
Dingsdag deed het dom, dat is jammer, maar die sibon verdient idd een flinke kaakbreuk ja!
pi_23487403
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:32 schreef ChAoZ-026 het volgende:
maar die sibon verdient idd een flinke kaakbreuk ja!
daar ben ik het dan wel weer mee eens
  maandag 22 november 2004 @ 11:36:53 #96
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23487456
Maar wat is de relevantie daar dan weer van? Dat zou het geoorloofd maken om vervolgens Sibon naar de andere wereld te meppen?
--------------

dat maakt deze vraag dus retorisch...
  maandag 22 november 2004 @ 11:38:20 #97
26251 Eilanden
pi_23487476
Aleksander Rankovic loopt weg

[22/11/2004] Aleksander Rankovic lijkt zijn langste tijd bij Vitesse te hebben gehad. De middenvelder kreeg te horen dat hij geen deel uitmaakte van de basisopstelling en besloot het stadion te verlaten. Rankovic bekeek het duel Vitesse-PSV uiteindelijk vanaf de tribunes. Later gaf de speler tegenover de media aan dat hij ziek was, daarvan zou echter niets waar zijn. Een vertrek lijkt dan ook aanstaande.

Vitesse coach Edward Sturing tegenover Omroep Gelderland: 'Rankovic is weggegaan en dat vind ik slecht. Hij denkt dan niet aan het clubbelang. Ik kan zijn teleurstelling wel begrijpen, maar dit kan niet ten opzichte van je werkgever. We hebben alle jongens nodig en dit komt onverwachts, want op Ranko is normaal nooit iets aan te merken' Rankovic heeft bij Vitesse nog een contract tot het einde van het seizoen, het Duitse Alemannia Aachen heeft serieuze interesse in de middenvelder
http://www.voetbalplus.nl/i-news/hele_nieuws.php?id=3240
  maandag 22 november 2004 @ 11:40:45 #98
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23487526
Gewoon naar aachen laten gaan!
Oprotten!
We hebben maar 19 man als iedereen fit is..
Maar als je dit gaat toestaan is het einde zoek!
pi_23487649
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:32 schreef ChAoZ-026 het volgende:
maar die sibon verdient idd een flinke kaakbreuk ja!
Waarom?
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 november 2004 @ 11:49:18 #100
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23487678
Omdat hij een miselijk poepmannetje is die meer met zn mond doet dan zn voeten...
pi_23487739
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:49 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Omdat hij een miselijk poepmannetje is
Zoiets ja.

Ik mag hem niet, ben blij dat hij bij ons weg is maar van die kaakbreuk is natuurlijk overdrachtelijk bedoeld
pi_23488180
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:49 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Omdat hij een miselijk poepmannetje is die meer met zn mond doet dan zn voeten...
In dat geval kunnen we ook een blessure toewensen aan:
- Nicky Hofs;
- Theo Janssen;
- Stij Vreven;
- Stijn Vreven;
- Stijn Vreven;
- Aleksander Rankovic;
- en nog vele andere spelers van ik weet niet hoeveel clubs.

Kortom: wat een BS.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 november 2004 @ 12:23:23 #103
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23488444
theo lult meer dan hij voetbalt?
Daarom was hij tegen psv de beste van het veld zeker?
En hofs is ook zo goed met zn mond he.. daarom zitten er 20 clubs achter hem aan...
pi_23488708
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:23 schreef ChAoZ-026 het volgende:
theo lult meer dan hij voetbalt?
Daarom was hij tegen psv de beste van het veld zeker?
En hofs is ook zo goed met zn mond he.. daarom zitten er 20 clubs achter hem aan...
Hofs schopte tegen Den Bosch thuis alles wat voor zijn voeten kwam en mocht niet klagen dat ie mocht blijven staan. Janssen deed tegen Den Bosch uit exact hetzelfde. Het zijn twee talentvolle jongens maar ze missen elke vorm van zelfkritiek en - vooral - zelfbeheersing.

Pas wanneer Vitesse zich niet laat opkloten door een slechte scheids, het niet verzilveren van kansen (waardoorje, zoals de voetbalwet geldt, aan de andere kant goals tegen krijgt en gewoon blijft voetballen, is het een grote stap in de goede richting. De kans wat een stuk groter geweest dat Vitesse een punt had gepakt tegen PSV als Dingsdag zich niet zo liet gaan en zijn ploeg dupeerde én als Sturing zich niet als een klein jongetje had laten gaan. Dat zou volwassen voetballen zijn. Bij PSV laten spelers zich niet gaan of reageren zich niet af, omdat ze 100% geconcentreerd zijn op de wedstrijd. Dát is volwassen voetballen.

En voor de duidelijkheid: ik vind Sibon ook een irritante speler maar hij doet wel precies wat ie moet doen: scoren en een assist geven en zo zijn ploeg aan de 3 punten helpen. Dat heb ik Theo en Nicky, hoe talentvol ze ook zijn, niet zien doen.

En ik denk dat de voornaamste reden voor de interesse voor Hofs met name zijn transfervrije status is.
Wat een vrouw!
spits!
pi_23488756
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Het zijn twee talentvolle jongens maar ze missen elke vorm van zelfkritiek en - vooral - zelfbeheersing.
pi_23489309
Die verontwaardiging bij Vitesse na de rode kaart.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 22 november 2004 @ 13:01:36 #107
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_23489330
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]
En voor de duidelijkheid: ik vind Sibon ook een irritante speler maar hij doet wel precies wat ie moet doen: scoren en een assist geven en zo zijn ploeg aan de 3 punten helpen. Dat heb ik Theo en Nicky, hoe talentvol ze ook zijn, niet zien doen.

En ik denk dat de voornaamste reden voor de interesse voor Hofs met name zijn transfervrije status is.
Nicky heeft niks laten zien, maar hoe kan je nou Theo Janssen afvallen?
Die jongen is momenteel de beste middenvelder van Nederland op dit moment vind ik.
Hoe hij een speler uitspeelt en dan een pass over 20 meter precies achter de verdedigers en in de voeten van de aanvaller speelt is af en toe fabelachtig. Janssen en in mindere maten Nicky hebben vitesse dus heel wat assists en goals gegeven dit jaar. Maar waarschijnlijk doel je op gisteren waar culticoon Sibon een keertje opviel.

Dingsdag en Sturing waren kinderachtig. Sturing kan ik nog begrijpen omdat Vitesse écht benadeeld werd door de slechste scheids in de geschiedenis van het Nederlands voetbal.
Maar het blijft kinderachtig.

Btw. Dat volwassen ploegje van jou heeft een coach die tegen de 4e man om een kaart gaat zeuren. Een ooijer die bewust op iemand gaat staan. een VoH die weer een weekelijkse elleboog moest geven. Een Alex die een elleboog geeft. Een Cocu die Yakubu een beuk geeft en een scheids die Vitesse van min. 1 penalty afneemt. Als hij die penalty gegeven had... jaja als als...

Owjah en dat supervolwassen ploegje won door een van richting veranderde goal en kon het uitspelen na die rooie kaart dat eigenlijk geen rooie kaart had kunnen zijn als Bosse geel aan Sibon had gegeven en een vrije trap voor Vitesse toen Sibon met gestrekt been inkwam!

[ Bericht 20% gewijzigd door Tyler..Durden op 22-11-2004 13:07:43 ]
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  maandag 22 november 2004 @ 13:02:29 #108
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_23489352
Te triest voor woorden dit...

Nou komt er een onderzoek naar de vitesse-supporters en waarschijnlijk ook naar Sturing.
Het zou me ook niet verbazen als Dingsdag 6 wedstrijden zou krijgen ovzow...
Terwijl Bosschaart met een gestrekt been op iemands knie afkomt waardoor iemand wel nooit meer zou kunnen voetballen maar een wedstrijdje of 3 krijgt.
  maandag 22 november 2004 @ 13:06:22 #109
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_23489460
Pas wanneer Vitesse zich niet laat opkloten door een slechte scheids,
---------------

Wat kan vitesse er aandoen dat bossen een blinde lul is?
  maandag 22 november 2004 @ 13:10:21 #110
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23489536
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:37 schreef SCH het volgende:
Sturing moet echt eens tot de orde geroepen worden. Die man is ziek en gevaarlijk.
Laten we Edward vandaag nog de tijd geven om eventueel op zijn uitspraak terug te komen !!

en Ja Vitesse had zeker 1x een strafschop moeten krijgen (VoH is een slechte verdediger )

[ Bericht 20% gewijzigd door Bjoro op 22-11-2004 13:15:34 ]
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_23489568
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:01 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Nicky heeft niks laten zien, maar hoe kan je nou Theo Janssen afvallen?
Die jongen is momenteel de beste middenvelder van Nederland op dit moment vind ik.
Hoe hij een speler uitspeelt en dan een pass over 20 meter precies achter de verdedigers en in de voeten van de aanvaller speelt is af en toe fabelachtig. Janssen en in mindere maten Nicky hebben vitesse dus heel wat assists en goals gegeven dit jaar. Maar waarschijnlijk doel je op gisteren waar culticoon Sibon een keertje opviel.

Dingsdag en Sturing waren kinderachtig. Sturing kan ik nog begrijpen omdat Vitesse écht benadeeld werd door de slechste scheids in de geschiedenis van het Nederlands voetbal.
Maar het blijft kinderachtig.
Je begrijpt me misschien verkeerd. Ik heb het helemaal niet over de kwaliteiten als voetballer, ik heb het over de mentale capaciteiten. Dat Janssen een goed seizoen draait is natuurlijk een feit, maar ze moeten volwassener worden en ook zo gaan spelen. Tuurlijk is het geweldig dat je 0-3 wint bij Heerenveen en de sterren van de hemel speelt, alles lukt en je je koning voelt, maar als het tegenzit - zoals gisteren met de scheids volgens Vitesse - gedraag je dan volwassen en speel ook zo. De reactie van Dingsdag voor de tv is gewoon lachwekkend: hij mept iemand iop zijn kaak en gaat zitten klagen over een eerdere oevrtreding. En dan gooit Sturing nog extra olie op het vuur. Het gaat om het tonen van karakter.

En nogmaals over culticoon Sibon: ik vind het niks en PSV onwaardig, maar hij trekt zich niks aan van alle heiza maar knalt er 1 bal in en geeft een assist voor de 0-2. Dan kan iedereen wel janken, met de vinger naar hem wijzen en hem een overschatte jan lul noemen, maar hij zorgt eprsoonlijk wel voor de 3 punten.
Wat een vrouw!
spits!
pi_23489611
Komt er ook een onderzoek naar de overtreding van Gluscevic in het strafschopgebied? Leek me een duidelijke wurggreep wat een penalty had moeten opleveren?

Maar ja dat is natuurlijk geen schoppen en slaan. Het wordt tijd dat er camera beelden gebruikt worden bij wedstrijden om overtredingen op een correcte wijze te bestraffen tijdens de wedstrijd en niet elke keer achteraf als de wedstrijd al gespeeld en bepaald is.

We straffen wel achteraf als een speler iets fout doet, maar een doelpunt wat ongeldig is maar wel goedgekeurd wordt of andersom wordt niet gecorrigeerd. Gaan we dadelijk ook alle amateur wedstrijden opnemen en daar de gemiste overtredingen (slaan, natrappen) bestraffen?

Als de KNVB ook eens laat onderzoeken hoeveel keer er in een wedstrijd verkeerd gefloten en gehandeld wordt door een scheids en daar ook eens wat aan laat doen, dan raken we al heel wat frustraties kwijt in het voetbal.

En dan zullen we het er maar niet over hebben dat de KNVB als enige in Nederland eigen rechter mag spelen en straffen aan supporters uit mag delen.
pi_23489665
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:06 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Pas wanneer Vitesse zich niet laat opkloten door een slechte scheids,
---------------

Wat kan vitesse er aandoen dat bossen een blinde lul is?
Niks, maar je kunt je wel volwassen gedragen en niet op de manier zoals Sturing - trainer van Vitesse en dus het uithangbord - tekeer ging tijdens de wedstrijd. In plaats daarvan zou hij Dingsdag de les moeten lezen en die jongen ervan overtuigen dat hij met zijn stomme actie Vitesse misschien wel van een punt beroofd. Verder kan hij - als de scheids de hele wedstrijd al als een drol fluit - zijn spelers op het hart drukken zich daaraan niet te ergeren maar gewoon hun eigen goede spel te spelen. Pas dan, nogmaals, zet je een grote stap voorwaarts naar de positie waarin Vitesse zo graag wil verkeren.

Het feit dat Dingsdag na de wedstrijd de hele boel bagatelliseert - 'Als het al een elleboog is' - en wijst naar een ander voorval, is tekenend voor de mentale gesteldheid van de ploeg.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 november 2004 @ 13:16:54 #114
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23489684
Sibon heeft wel wekelijks een leuk stukje in de sportweek hoor !!!
256 goals !
pi_23489720
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:37 schreef SCH het volgende:

Heb je dit ook naar de AIVD gestuurd?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 22 november 2004 @ 13:19:20 #116
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_23489725
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Je begrijpt me misschien verkeerd. Ik heb het helemaal niet over de kwaliteiten als voetballer, ik heb het over de mentale capaciteiten. Dat Janssen een goed seizoen draait is natuurlijk een feit, maar ze moeten volwassener worden en ook zo gaan spelen. Tuurlijk is het geweldig dat je 0-3 wint bij Heerenveen en de sterren van de hemel speelt, alles lukt en je je koning voelt, maar als het tegenzit - zoals gisteren met de scheids volgens Vitesse - gedraag je dan volwassen en speel ook zo. De reactie van Dingsdag voor de tv is gewoon lachwekkend: hij mept iemand iop zijn kaak en gaat zitten klagen over een eerdere oevrtreding. En dan gooit Sturing nog extra olie op het vuur. Het gaat om het tonen van karakter.

En nogmaals over culticoon Sibon: ik vind het niks en PSV onwaardig, maar hij trekt zich niks aan van alle heiza maar knalt er 1 bal in en geeft een assist voor de 0-2. Dan kan iedereen wel janken, met de vinger naar hem wijzen en hem een overschatte jan lul noemen, maar hij zorgt eprsoonlijk wel voor de 3 punten.
Ach.. Arnhem staat niet bekend om haar overvloed aan slimme mensen.

Het was dom en kinderachtig. Waar Psv slim en stiekem heel irritant en provocerend was, was Vitesse dat te opvallend. Kan daar alleen maar respect voor hebben, ookal erger ik me er volledig groen en geel aan.
  maandag 22 november 2004 @ 13:22:07 #117
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23489776
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:13 schreef Positive_Thinking het volgende:
Komt er ook een onderzoek naar de overtreding van Gluscevic in het strafschopgebied? Leek me een duidelijke wurggreep wat een penalty had moeten opleveren?

Maar ja dat is natuurlijk geen schoppen en slaan. Het wordt tijd dat er camera beelden gebruikt worden bij wedstrijden om overtredingen op een correcte wijze te bestraffen tijdens de wedstrijd en niet elke keer achteraf als de wedstrijd al gespeeld en bepaald is.
is dat niet de charme van het voetbal? als je met camera's e.d tijdens wedstrijden gaat werken, komt dat het spelletje écht niet ten goede denk ik. Dan ligt de wedstrijd bovendien telkens stil, omdat de scheids ff de herhaling moet bekijken.....
Vamos el TRI!
pi_23489791
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:18 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Heb je dit ook naar de AIVD gestuurd?
Ja, maar hij was al bekend
pi_23490527
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:22 schreef Elvislives het volgende:

[..]

is dat niet de charme van het voetbal? als je met camera's e.d tijdens wedstrijden gaat werken, komt dat het spelletje écht niet ten goede denk ik. Dan ligt de wedstrijd bovendien telkens stil, omdat de scheids ff de herhaling moet bekijken.....
Ja of gewoon nooit de beelden gebruiken, dus ook geen onderzoek achteraf in stellen als het incident niet door de scheids of andere spelers gemeld wordt.

Spelers worden achteraf soms 4 wedstrijden geschorst, terwijl de club die er op dat moment tegen speeld er geen ene donder mee opschiet. Met andere woorden de tegenstander kan genaaid worden, omdat de man niet van het veld afgestuurd wordt tijdens de wedstrijd. Terwijl er wel degelijk een overtreding is geweest.

Wie hebben hier voordeel bij, de clubs met veel geld en een brede selectie die dat makkelijk op kunnen vangen in de volgende wedstrijden.
  maandag 22 november 2004 @ 14:00:54 #120
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23490662
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:56 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Ja of gewoon nooit de beelden gebruiken, dus ook geen onderzoek achteraf in stellen als het incident niet door de scheids of andere spelers gemeld wordt.

Spelers worden achteraf soms 4 wedstrijden geschorst, terwijl de club die er op dat moment tegen speeld er geen ene donder mee opschiet. Met andere woorden de tegenstander kan genaaid worden, omdat de man niet van het veld afgestuurd wordt tijdens de wedstrijd. Terwijl er wel degelijk een overtreding is geweest.
en wat nou als een scheids rood trekt, maar er in werkelijkheid niks aan de hand was (speler van groningen vorige week), dat is dan ook flink lullig vind je niet. en hoeveel wedstrijden moet je dan geven, als de knvb de beelden achteraf niet mag gebruiken?

scheids: "ja hij uhm.....hij kwam een beetje link in"
knvb: "raakte hij de speler?"
scheids: "ja kan.....denk t.....of misschien niet"
knvb: "ah da's duidelijl! wie stemt er voor....laten we zeggen 4 wedstrijdjes? oh en eentje voorwaardelijk, dat maakt meer indruk"
Vamos el TRI!
pi_23490802
Rode kaart is gemeld door de scheids en wordt gerapporteerd naar de KNVB. De straf moet dus bepaald worden naar aanleiding van die rode kaart. Beelden mogen gebruikt worden in dit geval zoals ik al gezegd had in de eerste alinia
  maandag 22 november 2004 @ 14:13:01 #122
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23490950
ah sorry, ff overheen gelezen. maar dan gebeurt er dus ook niks met bijvoorbeeld ooijer die op amoah ging wandelen, barreto die sneider(??) wilde doorzagen, etc.

tenzij spelers gaan klagen zeg je, maar dan gaan ze over ieder incident klagen lijkt me.
Vamos el TRI!
  maandag 22 november 2004 @ 14:26:22 #123
26251 Eilanden
pi_23491270
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:13 schreef Elvislives het volgende:
ah sorry, ff overheen gelezen. maar dan gebeurt er dus ook niks met bijvoorbeeld ooijer die op amoah ging wandelen, barreto die sneider(??) wilde doorzagen, etc.

tenzij spelers gaan klagen zeg je, maar dan gaan ze over ieder incident klagen lijkt me.
Barretto heeft inmiddels een straf gekregen....
  maandag 22 november 2004 @ 14:27:18 #124
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23491297
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:26 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Dus dan wordt Ooijer ook geschorst, smerige actie
  maandag 22 november 2004 @ 14:29:04 #125
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23491339
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:26 schreef Eilanden het volgende:

[..]

dat bedoel ik ook. het waren maar voorbeelden. Maar anders zou barreto dus gewoon vrijuit gegaan zijn, zonder videobeelden
Vamos el TRI!
  maandag 22 november 2004 @ 14:29:46 #126
26251 Eilanden
pi_23491365
Maar ik snap niet dat er steeds zo gewezen wordt van 'en hij dan en die dan en wat gebeurt er met die'?

Dingsdag sloeg 'em gewoon recht in zijn gezicht en die vierde official deed wat 'ie moest doen.
pi_23491392
Sturing moet met z'n rotkop gewoon niet zo janken
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_23491398
Kijk zowel jij als ik als de KNVB moet het meestal van de TV beelden hebben. Momenten die niet geregistreerd worden of niet uitgezonden worden worden nu vaak ook niet bestraft. Met pech kom je op TV en heb je een onderzoek aan je broek, met geluk kom je niet op tv en heb je niks.

En welke acties zijn goed genoeg om een onderzoek naar te starten. De ene keer achteraf een onderzoek, andere zelfde soort overtreding geen onderzoek. Bij mij zakt dan soms de broek af.

Vandaar mijn stelling dan misschien maar geen onderzoeken achteraf.
pi_23491468
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:31 schreef StarGazer het volgende:
Sturing moet met z'n rotkop gewoon niet zo janken
Als jij vind dat Sturing geen verkeerd taalgebruik mag hanteren dan moet je dat zelf ook maar eens niet doen. Voor mij geld dan, wat je vindt dat een ander niet kan maken moet je zeker zelf niet doen!
pi_23491623
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:34 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Als jij vind dat Sturing geen verkeerd taalgebruik mag hanteren dan moet je dat zelf ook maar eens niet doen. Voor mij geld dan, wat je vindt dat een ander niet kan maken moet je zeker zelf niet doen!
Kheb het niet eens over z'n taalgebruik, meer over het feit dat hij niet zo kinderachtig moet doen om te zeggen dat de scheids pro psv is.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 22 november 2004 @ 14:41:41 #131
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23491645
Ach ja, in de heat of the moment zeg je als trainer wel eens wat hè.
pi_23491671
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:41 schreef pfaf het volgende:
Ach ja, in de heat of the moment zeg je als trainer wel eens wat hè.
Sturing heeft nogal een eigenzinnige opvatting het begrip 'wel eens'
  maandag 22 november 2004 @ 14:45:16 #133
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23491733
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Sturing heeft nogal een eigenzinnige opvatting het begrip 'wel eens'
Cursusje zelfbeheersing zal 'm inderdaad goed doen.
Misschien moet hij eens beginnen met roken?!?
pi_23491786
Vreemd dat een bijvoorbeeld een Gelderlander, een VI en een telegraaf ook in hun verslagen praten over een niet consequente scheidsrechter. Dus ik kan me de reactie van Sturing en zelfs van Hiddink (die ook niet blij was met de beslissingen van de scheids) wel enigszins voorstellen.
  maandag 22 november 2004 @ 14:47:46 #135
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23491809
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:45 schreef pfaf het volgende:
Cursusje zelfbeheersing zal 'm inderdaad goed doen.
Misschien moet hij eens beginnen met roken?!?
maar als hij vandaag nou gewoon naar buiten komt met...ik zag het verkeerd, dingsdag is een lul... dan is het toch klaar
256 goals !
pi_23491878
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:00 schreef Elvislives het volgende:

[..]

en wat nou als een scheids rood trekt, maar er in werkelijkheid niks aan de hand was (speler van groningen vorige week),
Is off topic, maar goed: die gast van Groningen deed natuurlijk wel wat, het is gewoon een flinke overtreding. Het is eigenlijk belachelijk dat die rode kaart wordt ingetrokken, want volgens de regels kun je em rood geven voor de overtreding. Pas dan de schorsing aan, maar trek de kaart niet in want dat is belachelijk.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 november 2004 @ 14:57:30 #137
17114 Pistol_Pete
pi_23492060
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:27 schreef WebForce het volgende:

[..]

Dus dan wordt Ooijer ook geschorst, smerige actie
ik mag het hopen. Maar die overtreding ziet de 4e official dan weer niet (gebeurde ook voor zijn ogen). Ooijer zal wel geen schorsing krijgen. Hij speelt tenslotte voor PSV. En met die klassejustitie van de KNVB zal Ooijer wel onder een schorsing uitkomen.
pi_23492211
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:57 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

ik mag het hopen. Maar die overtreding ziet de 4e official dan weer niet (gebeurde ook voor zijn ogen). Ooijer zal wel geen schorsing krijgen. Hij speelt tenslotte voor PSV. En met die klassejustitie van de KNVB zal Ooijer wel onder een schorsing uitkomen.
Jij hoort inderdaad thuis in het Gelredome bij die gefrustreerde Vitessesupporters!

Generaliserende opmerking, no offence voor de Vitessenaren die wel normaal kunnen discussiëren
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 november 2004 @ 15:11:11 #139
17114 Pistol_Pete
pi_23492413
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jij hoort inderdaad thuis in het Gelredome bij die gefrustreerde Vitessesupporters!

Generaliserende opmerking, no offence voor de Vitessenaren die wel normaal kunnen discussiëren
ik praat die overtreding van Dingsdag niet goed hoor

je zal alleen zien dat Ooijer geen schorsing krijgt. En generaliseren in de richting van de KNVB kan best hoor. Ze hebben een zeer voorspelbaar beleid

ben nou niet echt een Vitesse supporter BTW
pi_23492464
Ok Dylan Dog, wat vind jij een gepaste straf voor Ooijer dan? Als jij, als PSV fan zijnde, er al iets in ziet dan.

En ook ik praat de overtreding van Dingsdag niet goed!
pi_23492718
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:12 schreef Smeich het volgende:
Ok Dylan Dog, wat vind jij een gepaste straf voor Ooijer dan? Als jij, als PSV fan zijnde, er al iets in ziet dan.

En ook ik praat de overtreding van Dingsdag niet goed!
Ik zag de actie op tv, in eerste instantie zag ik hem naast de speler stappen en in tweede instantie ook. Toen riep de verslaggever dat ie erop ging staan vroeg ik em af of ik hete cht zo verkeerd zag. Maar goed, ik keek met een schuin oog dus ik kan het mis hebben.

Maar als hij moedwillig op de speler is gaan staan, moet je voor een wedstrijd of 4 geschorst worden.

Maar Smeich, en dat weet jij goed, ik heb het niet over deze overtreding want als iemand die begaat moet ie bestraft worden. Het gaat mij om de selectieve verontwaardiging van (veel van) de Vitesse-supporters hier en in het stadion; ineens is iedereen tegen hun, is het de schuld van PSV dat zo smerig speelt etc. Maar nogmaals, daar gaat het niet om. Stijn Vreven maakt er een spelletje van om iedere tegenstander die hem passeert of een overtreding maakt bij zijn strot te pakken en bijkans de gracht in de flikkeren. Als je daartegen gaat optreden, komt hij nooit meer aan spelen. toe. Wijzen naar de ander is zo ontzettend makkelijk, kijk eerst eens naar het gedrag van je eigen spelers én trainer: gedraag je volwassen, irriteer je niet aan het gedrag van de tegenstander en moet je eens opletten hoeveel punten méér Vitesse zou (kunnen) hebben.

Als zelfs als speler (Dingsdag) gaat roepen: 'Ja maar hij deed ook iets', dan begrijp je er niks van en Sturing ook niet, want die had Dingsdag na de wedstrijd erop kunnen en moeten aanspreken, maar dat was schijnbaar niet gebeurd.

Trouwens, ik zat gisteren bij FC Den Bosch en de verslaggever bij Vitesse was ook fijn bezig met stemmingmakerij: Andy Houtkamp (of course) had schijnbaar gezegd dat Bossen op aanraden van Hiddink rood had gegeven aan Dingsdag: moet niet gekker worden zeg.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 november 2004 @ 15:42:53 #142
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23493183
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:11 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

uitzend, maar laat dan ook de overtreding zien die sturing bedoelde? Een beetje eenzijdige beeldvorming op deze manier.
Die hebben ze bij Studio Voetbal laten zien en het was geen overtreding,hij hield zelfs zijn been in waar de meeste anderen zelfs hun been zouden doorhalen,geen overtreding dus.

Nu mag de KNVB gaan bewijzen dat ze beter tegen dit soort walgelijke acties optreden dan de UEFA (Adriano)
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 22 november 2004 @ 15:47:32 #143
17114 Pistol_Pete
pi_23493292
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik zag de actie op tv, in eerste instantie zag ik hem naast de speler stappen en in tweede instantie ook. Toen riep de verslaggever dat ie erop ging staan vroeg ik em af of ik hete cht zo verkeerd zag. Maar goed, ik keek met een schuin oog dus ik kan het mis hebben.

<knip>
Dan ben je iig goed scheel. Want het was overduidelijk op de TV beelden te zien dat Ooier even lekker de noppen in het bovenbeen van een op de grond liggende Vitesse speler duwde.
  maandag 22 november 2004 @ 15:48:38 #144
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23493318
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:47 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

Dan ben je iig goed scheel. .
BS,ik zag het ook pas na de 3e maal en ben echt niet blind.

Ooijer moet ook voor een wedstrijd of 3-4 hangen,simpel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23493566
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:47 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

Dan ben je iig goed scheel. Want het was overduidelijk op de TV beelden te zien dat Ooier even lekker de noppen in het bovenbeen van een op de grond liggende Vitesse speler duwde.
Dat bedoel ik dus met mijn eerdere post op jouw reactie. Reageer eens normaal man.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 november 2004 @ 16:07:16 #146
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23493728
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:00 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met mijn eerdere post op jouw reactie. Reageer eens normaal man.
Snap het nou DD
Die jongetjes van Vitesse zijn gewoon nog steeds zwaar gefrustreerd!

Normaal reageren zit er niet meer in..
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_23493858
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:07 schreef PyTh het volgende:

[..]

Snap het nou DD
Die jongetjes van Vitesse zijn gewoon nog steeds zwaar gefrustreerd!

Normaal reageren zit er niet meer in..
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:11 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

ben nou niet echt een Vitesse supporter BTW
En ja, ík wel.
pi_23493886
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:13 schreef brighton het volgende:

[..]

[..]

En ja, ík wel.
Klopt, daarom vermeldde ik dat ook in een eerdere reactie.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 november 2004 @ 16:14:44 #149
17114 Pistol_Pete
pi_23493900
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:00 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

dus ik mag de overtreding van Ooijer niet ronduit smerig vinden en dat hij daarvoor gestraft moet worden En als ik dat nogal erg benadruk is een reactie niet normaal. Ik bekijk dit niet door een PSV of Vitesse bril alhoewel ik Vitesse wel een leukere club vind. Feit is gewoon dat Ooijer een smerige overtreding maakt en dat hij daarvoor gestraft moet worden. Maar ik betwijfel of dat ook wel gaat gebeuren.

volgens mij lullen we langs elkaar heen
pi_23494186
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:14 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

dus ik mag de overtreding van Ooijer niet ronduit smerig vinden en dat hij daarvoor gestraft moet worden En als ik dat nogal erg benadruk is een reactie niet normaal. Ik bekijk dit niet door een PSV of Vitesse bril alhoewel ik Vitesse wel een leukere club vind. Feit is gewoon dat Ooijer een smerige overtreding maakt en dat hij daarvoor gestraft moet worden. Maar ik betwijfel of dat ook wel gaat gebeuren.

volgens mij lullen we langs elkaar heen
Ja, want ik zeg nergens dat jij die overtreding niet smering mag vinden; ik zeg alleen dat ik em niet heb gezien. Jij noemt me meteen scheel.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 november 2004 @ 17:06:38 #151
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23495100
Hmm DD, je had studio Voetbal moeten kijken,

Trouwens was ook nergens de actie van Alex en Cocu erop geweest...
Maarja beetje jammer (waar ik zelf ook aan mee doe) om PSV nou de schuld van alles te geven, maar goed speelde ze niet iig.

Feit is wel dat de wedstrijden volgens de richtlijnen van Famous Bossen nu iedere week wel een paar gestaakt moeten worden, ik ga het dan maar zien als een soort Time-Out... want ja je kan die bossen toch niet meer serieus nemen na de actie van afgelopen zondag..
Maximaal 4 regels
pi_23495207
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:06 schreef Tha_Mars het volgende:
Hmm DD, je had studio Voetbal moeten kijken,

Trouwens was ook nergens de actie van Alex en Cocu erop geweest...
Maarja beetje jammer (waar ik zelf ook aan mee doe) om PSV nou de schuld van alles te geven, maar goed speelde ze niet iig.

Feit is wel dat de wedstrijden volgens de richtlijnen van Famous Bossen nu iedere week wel een paar gestaakt moeten worden, ik ga het dan maar zien als een soort Time-Out... want ja je kan die bossen toch niet meer serieus nemen na de actie van afgelopen zondag..
PSV speelde tegen Willem II en FC Den Bosch ook niet goed (al was het eerste half uur tegen Willem II heel behoorlijk), maar daar gaat het niet om. Tegenstanders bijten zich stuk op de degelijke verdediging, raken gefrustreerd dat ze niet scoren en gaan dan rare dingen doen.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 november 2004 @ 17:35:23 #153
17114 Pistol_Pete
pi_23495782
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ja, want ik zeg nergens dat jij die overtreding niet smering mag vinden; ik zeg alleen dat ik em niet heb gezien. Jij noemt me meteen scheel.
oh dat scheel was omdat je zelf zei dat je met een schuin oog keek Verder niks mee bedoeld ofzo
pi_23497755
Vitesse-PSV krijgt waarschijnlijk nog een staartje. De aanklager betaald voetbal van de KNVB is drie onderzoeken gestart naar aanleiding van het veelbesproken duel van zondag in het Gelredome.
Allereerst moet Vitesse zich verantwoorden voor de kwetsende spreekkoren aan het adres van scheidsrechter Ruud Bossen, die de wedstrijd daardoor een kwartier stillegde. De Arnhemmers moeten aantonen welke maatregelen ze voor, tijdens en na het duel hadden getroffen om dat te voorkomen. Bovendien wil de aanklager weten of Vitesse de schuldige supporters heeft bestraft.

Daarnaast doet de aanklager onderzoek naar het gedrag van Michael Dingsdag en Edward Sturing. De verdediger sloeg Gerald Sibon in het gezicht en kreeg tot zijn eigen verbazing een rode kaart. Vitesse-coach Sturing liet eveneens weten zich genaaid te voelen.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_23499122
En gaat de KNVB ook nog een onderzoek instellen naar de acties van PSV'ers? Nee zeker
  maandag 22 november 2004 @ 20:22:44 #156
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23499866
quote:
Op maandag 22 november 2004 19:01 schreef superjoden het volgende:
Vitesse-coach Sturing liet eveneens weten zich genaaid te voelen.
foei edward! je weet toch! in dit land mag je je mening niet geven, en zéker niet dat je je GENAAID voelt, door iemand die van prostitutie verdacht wordt

Vamos el TRI!
pi_23502795
quote:
De Arnhemmers moeten aantonen welke maatregelen ze voor, tijdens en na het duel hadden getroffen om dat te voorkomen. Bovendien wil de aanklager weten of Vitesse de schuldige supporters heeft bestraft
Voor het duel de standaard afgesproken procedure lijkt me.
Tijdens het duel heeft de stadionspeaker het omgeroepen en heeft zelfs Knopper het publiek toegesproken. En na het duel?? Volgens mij gaan dan de mensen naar huis en de scheids van het veld af??

Vitesse de schuldige supporters heeft gestraft??
Hallo we leggen bij massale spreekkoren de wedstrijd plat, je praat niet over 1 of 2 schuldigen? Moeten we nu het halve stadion ontruimen en een boete geven?

We zullen zien wat eruit komt!
pi_23520344
Rankovic is uit de selectie gezet door Sturing. Niet meer dan terecht lijkt me. Volgens mij probeert hij een vertrek te forceren.
That's all folks!
pi_23526807
Achja het is zo psv ajax en feyenoord zijn de lieverdjes en dat zal je altijd houden. Maarja ik lees wel wat eruit komt van dat onderzoek.
---
Webhosting / emailhosting of domeinnaam nodig ?
http://www.dark-network.net
pi_23542985
Rankovic is meestal om de paar duels geschorst. Ik vind dat een jongen die zichzelf schromelijk overschat.
www.thuisuiteten.nl
pi_23556178
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:
Rankovic is meestal om de paar duels geschorst. Ik vind dat een jongen die zichzelf schromelijk overschat.
Het is anders wel een speler die altijd voorop gaat in de strijd, en dat kost hem regelmatig een kaart ja .... maar hij gaat er tenminste altijd voor !!
  donderdag 25 november 2004 @ 12:04:11 #162
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23562291
idd, zag hem nog lopen in de stad met DJ superstar, hopelijk blijft ie gewoon want we hebben hem hard nodig, en kunnen hem zeker niet missen, al valt zijn actie natuurlijk niet goed te praten...
Maximaal 4 regels
pi_23566258
Ach afgelopen zondag was gewoon de dag van de foute akties.

Bossen had slechte fluit akties
Rankovic had een lange tenen aktie
Dingsdag en het publiek hadden frustratie akties
En sturing een emotionele aktie

PSV heeft gewonnen van Vitesse, maar niet kunnen domineren afgelopen wedstrijd tegen Vitesse. Hopelijk is het geluk morge in de wedstrijd tegen RKC meer aan onze zijde.
  zaterdag 27 november 2004 @ 13:13:51 #164
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23605565
Niet echt veel mee gister! De gelijkmaker dor RKC in de 5e minuut van de 3 minuten durende blessuretijd !
pi_23608766
Ach ja we kunnen niet alles hebben. Was heel jammer dat dat gebeurde. Maar tegen zo'n doelpunt doe je weinig. Ik vond de verdediging bij het eerste doelpunt van RKC toch aardig fout staan.
  maandag 29 november 2004 @ 03:24:12 #166
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_23636032
Purrel is echt een topper.
  maandag 29 november 2004 @ 23:56:05 #167
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23658746
nooit gedacht dat hij nog is de frontpage zou halen
Maximaal 4 regels
  dinsdag 30 november 2004 @ 00:33:30 #168
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23659596
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:56 schreef Tha_Mars het volgende:
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:39:02 #169
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23667548
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:56 schreef Tha_Mars het volgende:
purrel? heb ik iets gemist?
Vamos el TRI!
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:53:10 #170
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23667883
Maximaal 4 regels
  dinsdag 30 november 2004 @ 14:22:50 #171
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23668514
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:53 schreef Tha_Mars het volgende:
uhm ja
[update] Het forum doet het weer
whahaha!!! krijg nou tiete......een heuze purrel quiz!

ik hoop dat die foto er tijdens de quiz nog niet onder stond? anders is t niet ál te moeilijk te gokken wat zijn huidskleur is
Vamos el TRI!
pi_23670135
quote:
uhm ja
Wie verzint dat nou weer
Helaas staan de antwoorden er al onder
  dinsdag 30 november 2004 @ 16:33:08 #173
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23671809
quote:
uhm ja
pi_23674655
haha, wie verzint t zeg!
  dinsdag 30 november 2004 @ 18:58:14 #175
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_23675260
Ik.
pi_23675672

Volgende vraag dan, hoe kom je erop?
  dinsdag 30 november 2004 @ 19:15:54 #177
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23675692
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef Flem het volgende:
Ik.
hoezo purrel?

vette voornaam btw
Vamos el TRI!
  dinsdag 30 november 2004 @ 19:18:01 #178
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_23675744
Hij heet Purrel, hij is de verdediger met de beste aanvallende impulsen, hij heeft een toffe kop en niet te vergeten; hij heeft een broer.
  dinsdag 30 november 2004 @ 19:23:37 #179
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23675909
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Flem het volgende:
Hij heet Purrel, hij is de verdediger met de beste aanvallende impulsen, hij heeft een toffe kop en niet te vergeten; hij heeft een broer.
dat van die broer ontgaat me ff.....ben jij een goeie vriend daarvan?
Vamos el TRI!
pi_23676228
Flem is die broer.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 30 november 2004 @ 19:43:23 #181
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23676426
waarom staat er op de FP dan Jorrit voor (Flem)? zijn broer heet toch Ray, hebben we met de quiz geleerd......

zijn jullie nou zo slim of ben ik.......
Vamos el TRI!
pi_23676632
Hmm, nee, dan is het niet zijn broer.
www.thuisuiteten.nl
pi_23676880
quote:
Tegenwoordig staat 'ie in de aanval, waar 'ie het stukken beter doet dan achterin
Vandaar ook zijn doelpunt

Maargoed, leuk die quiz van je
  dinsdag 30 november 2004 @ 20:12:00 #184
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_23677227
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 20:00 schreef brighton het volgende:
Tegenwoordig staat 'ie in de aanval, waar 'ie het stukken beter doet dan achterin
Zeker. Meestal is het andersom, aanvallers/middenvelders die worden getransformeerd tot verdedigers.
pi_23679998
Rankovic: zo kan ik hier niet blijven

Aleksandar Rankovic overweegt een vertrek bij Vitesse. De Serviër is voor straf naar Jong Vitesse gezet na zijn werkweigering voor de wedstrijd tegen PSV vorige week zondag. Rankovic kon niet accepteren dat hij na enkele wedstrijden in de basis weer naar de reservebank werd verwezen: “Ik denk nu vooral na wat ik volgend jaar ga doen. Zoals het hier nu gaat, kan ik niet bij Vitesse blijven. Echt niet.”

De middenvelder/rechtsback weet niet of hij zondag tegen FC Utrecht weer wordt teruggehaald bij het eerste elftal: “Ik had het dan toch al moeten weten, maar niemand heeft mij gebeld.” Aleksander Rankovic neemt niet langer genoegen met een bijrol: “Deze situatie is niet goed voor mij. Als ik alleen maar een twaalfde man ben en pas speel bij blessures en schorsingen, dat kan ik niet. Ik wil normale concurrentie.”

Trainer Edward Sturing zag Rankovic maandagavond een goede wedstrijd spelen voor Jong Vitesse: “Op het spel van Ranko valt niks aan te merken. Ik kan niet zeggen wanneer we hem terughalen.”

Rankovic vond het geen probleem om in Jong Vitesse te spelen: “Dit is niks bijzonders voor mij, ik heb vaker met deze jongens gespeeld. Ik had een hamstringblessure, maar ik heb vol gas gegeven.”
--
Transfer Rankovic is bespreekbaar

Vitesse wil meewerken aan een tussentijdse transfer van Aleksandar Rankovic. Dat zegt manager Voetbal Jan Streuer: “Het is bespreekbaar, maar er moet wel iets tegenover staan.”

Zaakwaarnemer Gordon Stipic wil liefst een vertrek van Rankovic forceren: “Hij is respectloos behandeld. Schandalig dat hij in het tweede moet spelen. Er is interesse, maar Vitesse vraagt een te hoge transfersom, zoals vaker.”

Streuer wil dat Vitesse er beter van wordt: “Van zijn transfersom plus het salaris willen wij twee transfervrije spelers halen, zoals bijvoorbeeld Remco van der Schaaf.”

(Bron: omroep gelderland)
pi_23681665
quote:
en niet te vergeten; hij heeft een broer.
Op 't Vitesse-forum wordt gezegd dat het niet zijn broer is?
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:42:57 #187
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_23681715
Vitesse Arnhem 1 olé olé
Het helpt geen nut!
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:54:39 #188
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_23682162
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:41 schreef brighton het volgende:

[..]

Op 't Vitesse-forum wordt gezegd dat het niet zijn broer is?
Urllll.
pi_23687437
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:54 schreef Flem het volgende:

[..]

Urllll.
klik
pi_23716950
quote:
Hij heet Purrel, hij heeft een toffe kop
Alsjeblieft

donderdag 2 december 2004 @ 20:33:13 #191
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23722329
en ranko is terug bij de groep
Vamos el TRI!
  donderdag 2 december 2004 @ 21:21:22 #192
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_23723665
quote:
Op woensdag 1 december 2004 08:20 schreef brighton het volgende:

[..]

klik
Wat vet.
  donderdag 2 december 2004 @ 21:21:42 #193
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_23723676
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:35 schreef brighton het volgende:

[..]

Alsjeblieft

[afbeelding]
Ha, die sla ik op.
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:46:14 #194
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23731343
Utrecht-Supporters boycotten de wedstrijd in Gelredome
Vitesse-Supporters boycotten de wedsrijd in de Arena..
Maximaal 4 regels
pi_23764178
En de politie en overheid denken, dat word een makkie zo die wedstrijden.

Combi uit tegen Ajax is trouwens triest dat die opgelgd wordt. En sturing zit dan ook niet eens op de bank vanwege een schorsing.

Trouwens die fot die hier geplaatst is van Fränkel komt van de website www.vitesse1.nl. Deze website heeft meestal geweldige foto's van de wedstrijden van Vitesse.
pi_23765849
Morgen lekker een oliebol na de wedstrijd
Een Arnhemse bakker gaat vannacht met 450 kilo bloem, 250 kilo krenten en rozijnen en 200 liter olie 14.000 oliebollen bakken
  zondag 5 december 2004 @ 11:49:09 #197
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23775067
kheb liever 3 punten dan een koude oliebol
Maximaal 4 regels
  zondag 5 december 2004 @ 12:06:18 #198
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23775351
quote:
Op zondag 5 december 2004 11:49 schreef Tha_Mars het volgende:
kheb liever 3 punten dan een koude oliebol
ja, na de wedstrijd wil ik bier!

maar toch een tof gebaar van die bakker!
Vamos el TRI!
pi_23779268
Luinge in de zak olé olé!
www.thuisuiteten.nl
pi_23781121
Lekkere overwinning, Jevric echt geweldig gekeept
Nah, we staan nog steeds op 6
En weer twee jeugdspelers hun debuut gemaakt: Dors (middenvelder) en Benson (aanvaller, vorig jaar nog bij de Ajax jeugd)
pi_23781152
Op 6.

En Fred Benson is een zeer aardige voetballer.
www.thuisuiteten.nl
pi_23781794
We zullen zien of Benson zo goed is. Voorlopig hebben 2 jeugdspelers hun minuutjes mee kunnen pakken. Dat tesamen met een overwinning.
pi_23782725
quote:
Vreven: eindelijk winst op karakter

Vitesse-verdediger Stijn Vreven was na afloop van de winst op Utrecht erg tevreden over de mentaliteit van zijn ploeggenoten.

"Het is fantastisch dat we vandaag puur op karakter hebben kunnen winnen. Dit is echt een hele grote stap vooruit voor Vitesse", aldus de Belg.

Vreven kreeg het nog even benauwd toen hij zag dat trainer Sturing begon te wisselen. "Ik gun Tim de Meersman alles, maar dan wel na de winterstop. Als hij zijn debuut had gemaakt, had ik met gemillimeterd haar gestaan"' aldus Vreven, verwijzend naar de weddenschap met zijn landgenoot.
pi_23782886
Goede overwinning voor Vitesse .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_23788652
Waar was Rankovic ? Hij zat weer niet bij de selectie !!
pi_23792730
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:23 schreef blupblup69 het volgende:
Waar was Rankovic ? Hij zat weer niet bij de selectie !!
Blessure opgelopen op de laatse training, iets met z'n hamstring...
pi_23792885
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:47 schreef brighton het volgende:

[..]

Vreven goes Sturing?

Maar goed, Jevric stond even een potje goed te keepen gisteren, potdorie.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 6 december 2004 @ 09:09:32 #208
26251 Eilanden
pi_23793300
quote:
Op maandag 6 december 2004 07:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Vreven goes Sturing?

Maar goed, Jevric stond even een potje goed te keepen gisteren, potdorie.
Ponk ging voor de zoveelste keer de fout in bedoel je.... bal komt in de 5 meter, moet 'ie gewoon hebben. Net zoals ze bij Studio Voetbal zeiden ... helemaal als je het postuur van Ponk hebt...
pi_23794007
We kunnen in iedergeval met weinig zorgen de winterstop in zo.

Nog twee wedstrijden te gaan namelijk tegen Ajax uit en de Graafschap thuis. Tegen Ajax kunnen we voor de bonuspunten gaan. Janssen en Dingsdag geschorst en Knol en Van den Berg geblesseerd.

Afwachten hoe Gluscevic is en ook Hofs en Knopper hadden wat lichte blessures na afloop van de wedstrijd tegen Utrecht. Hopelijk tegen de graafschap weer een behoorlijk volledig elftal.
pi_23794297
Utrecht was vooral in de 2e helft een klasse beter dan Vitesse, maar kansen afmaken is dit seizoen een wel heel erg groot probleem....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 6 december 2004 @ 10:46:25 #211
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_23794561
Ajax heeft het bijna altijd moeilijk tegen vitesse Afgelopen seizoen reken ik dan even niet mee.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_23800190
quote:
Op maandag 6 december 2004 07:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Vreven goes Sturing?
quote:
Wat misschien ook nog wel leuk is om te vermelden, is dat er in de groep een weddenschap is tussen de Belgen Tim de Meersman en Stijn Vreven. Als Tim in de resterende wedstrijden tot aan de winterstop zijn debuut maakt, dan gaat Stijn z'n haar eraf. En zo niet dan komt Tim met een kale kop terug van vakantie. De trainer is hiervan ook op de hoogte, dus hangt het kapsel van Stijn af van de taktiek van de trainer...
Aldus Peter van den Berg op het Vitesseforum
pi_23800937
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht was vooral in de 2e helft een klasse beter dan Vitesse, maar kansen afmaken is dit seizoen een wel heel erg groot probleem....
Dan ben je ook geen klasse beter.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  maandag 6 december 2004 @ 16:09:46 #214
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23800990
quote:
vitesse heeft ook vaak net dat beetje geluk niet gehad. Nu zit het ons gelukkig wel een keertje mee, moet kunnen vind ik
Vamos el TRI!
pi_23802791
Volgende week de enige match die Vitesse niet mag winnen van mij.
www.thuisuiteten.nl
pi_23810458
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Sorry maar het lijkt me geweldig om met 30 punten de winterstop in te gaan we hebben die 3 punten dus nodig, en Ajax verslaan in de Arena is helemaal top....
pi_23814893
Wel jammer dat Sturing van die weddenschap afweet.
quote:
Heb je Vitesse dit seizoen gezien?
pi_23814996
quote:
Het maakt niet uit of een ploeg beter is of niet, maar als je ze d'r niet inlegt houdt het op.
Some say in ice
pi_23822313
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 07:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Het maakt niet uit of een ploeg beter is of niet, maar als je ze d'r niet inlegt houdt het op.
Precies...en een groot supporter die dat toegeeft. Inderdaad Vitesse heeft de punten zondag "gestolen" maar het zijn er nog steeds 3 ....en hoeveel beter Utrecht de 2de helft ook was....Vitesse wint. Maar hey...volgende keer kan het net andersom zijn......that's the beauty of football
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:02:26 #220
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23823214
2 weken geleden tegen rkc gaf Vitesse 2 punten weg, tenminste rkc scoorde in de extra tijd, nu had Vitesse het geluk dat Jevric alles behalve 1 eruit hield, en dat Cornelisse lief ging bukken zodat Jansen vrij kon koppen

iig ben ik benieuwd wat Vitesse zondag tegen ajax gaat doen, aangezien ze zich nu zo aan het focussen zijn op morgen tegen Bayern
Maximaal 4 regels
pi_23832436
quote:
Gelredome op Discovery Channel

Op 14 december a.s. zal er een documentaire worden uitgezonden over Gelredome. Voor dit programma zijn er in het verleden tijdens een wedstrijd opnames gemaakt bij Gelredome. Het programma heet 'Building the ultimate'.
Uitzenddata op Discovery channel:
Dinsdag 14 december 2004, 23.00 - 23.30 uur
Woensdag 15 december 2004, 08.00 - 08.30 uur (herhaling)
Woensdag 15 december 2004, 14.00 - 14.30 uur (herhaling)
Het ziet er naar uit dat Van der Schaaf in de winterstop terugkeert.
pi_23832530
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Het ziet er naar uit dat Van der Schaaf in de winterstop terugkeert.
Veel plezier ermee
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 8 december 2004 @ 14:43:24 #223
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23832631
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:37 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Veel plezier ermee
dank je
Maximaal 4 regels
  woensdag 8 december 2004 @ 14:43:51 #224
26251 Eilanden
pi_23832638
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 07:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ja .....
En de bal is rond
en het gras is groen
en als je in balbezit bent kan de tegenstander niet scoren
enz enz enz enz

Oftewel LG, dooddoener en cliche eersteklas
  woensdag 8 december 2004 @ 14:45:01 #225
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23832667
quote:
PSV'ers voelen voor verhuur

PSV inventariseert zijn selectie en denkt in de winterstop na over eventuele verhuur van spelers. Zo kijkt Remco van der schaaf uit naar een andere club. 'Vitesse heeft interesse en dat is de meest serieuze club, zegt zijn zaakwaarnemer Karel Jansen ir. Eerder toonde ook De Graafschap belangstelling. 'Maar daar had hij zelf geen oren naar', aldus Jansen. Ook Arvid Smit overweegt een vertrek in de winterstop. Trainer Guus Hiddink liet al doorschemeren dat het voor Smit beter is veel aan spelen toe te komen. 'Vooraf heb ik gezegd dat ik een halfjaar de tijd zou nemen Om voor een kans te gaan bij PSV', zegt Smit. 'Ik heb veel geleerd, maar het begint nu wel weer te kriebelen.' Ook Eric Addo voelt wel voor een vertrek.
Bron: VI 8-12-2004
Maximaal 4 regels
pi_23851700
quote:
Rankovic te duur voor ADO Den Haag

Aleksandar Rankovic mag nog steeds weg bij Vitesse. De enige club die concrete belangstelling heeft getoond is ADO Den Haag. Die club kan de komst van Rankovic financieel niet opbrengen. Volgens zijn zaakwaarnemer Gordon Stipic hebben zich nog geen andere clubs concreet gemeld voor de Servische middenvelder. Vitesse stuurt nog steeds aan op een vertrek van Rankovic, die onlangs nog wegens werkweigering uit de selectie werd gezet maar op verzoek van de spelers weer terugkeerde. Hij staat nog tot 2007 onder contract, maar gaat na dit seizoen beduidend minder verdienen.

Bron: Omroep Gelderland 8-12-2004
quote:
Blessure Hofs valt mee; Gluscevic vraagteken

De Blessure van Nicky Hofs lijkt mee te vallen. De technische en medische staf hebben goede hoop dat hij zondag kan meedoen tegen Ajax.

De kans dat spits Igor Gluscevic zijn opwachting kan maken in de Amsterdamse Arena is een stuk kleiner. De blessure die hij overhield aan de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht is nog allerminst genezen.

Bron: AD 9-12-2004
pi_23866810
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:43 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ja .....
En de bal is rond
en het gras is groen
en als je in balbezit bent kan de tegenstander niet scoren
enz enz enz enz

Oftewel LG, dooddoener en cliche eersteklas
oei oei oei, wat een frustratie ...... sorry maar de puntjes blijven in Arnhem
  donderdag 9 december 2004 @ 23:09:03 #228
26251 Eilanden
pi_23866993
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:03 schreef blupblup69 het volgende:

[..]

oei oei oei, wat een frustratie ...... sorry maar de puntjes blijven in Arnhem
Ik had het helemaal niet tegen jou Blupper Ik had het tegen LG dat 'ie een paar standaard clichés eruit gooide ... Geleficiteerd met de puntjes en doe er wat me zou ik zeggen
  vrijdag 10 december 2004 @ 06:44:16 #229
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23871680
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:09 schreef Eilanden het volgende:

[..]
Geleficiteerd met de puntjes en doe er wat me zou ik zeggen
We laten ze lekker staan waar ze nu staan, <ultra positve mode>volgens mij komt er zondag en donderdag nog aardig wat bij </ultra positve mode>
Maximaal 4 regels
pi_23874034
We zullen zien wie er spelen, teveel kleine blessures bij Vitesse.
Hopelijk wordt vandaag en morge meer duidelijk over wie er fit genoeg zijn voor Ajax.
pi_23886529
quote:
Ludieke actie Vitesse-fans

ARNHEM - Welgeteld twee voetbalfans van Vitesse maken zondag gebruik van de verplichte buscombi voor de uitwedstrijd tegen Ajax in Amsterdam. Op deze ludieke manier wil de Supportersvereniging Vitesse protesteren tegen de oplegde regeling van de buscombi.

De twee supporters zullen in het vrijwel lege uitvak spandoeken ophangen.

De lokale driekhoek in Amsterdam heeft de verplichte buscombi voor de Arnhemse fans opgelegd wegens de ongeregeldheden vorig seizoen. In de ogen van de Vitessefans was de oorzaak van de ellende de plaats waar de bussen vorig jaar werden gedropt (te ver van het stadion) en het gedrag van de Ajax-aanhang.

De Supportersvereniging Vitesse besloot voor het duel zondag in de ArenA geen kaartverkoop te organiseren. (ANP)

(Bron: www.gelderlander.nl)
pi_23897147
Mooi interview trouwens weer met Dikke Theo in de VI. Prachtige foto's ook. Gaat ie ook in op zijn stevigheid.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:13:51 #233
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23898921
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:34 schreef methodmich het volgende:
Mooi interview trouwens weer met Dikke Theo in de VI. Prachtige foto's ook. Gaat ie ook in op zijn stevigheid.
de laatste foto liet dat ook zien ja.

Maar hij speelt beter dan ooit, waarom zouden we dan klagen? THEO!
Vamos el TRI!
pi_23899365
Je moet juist blij zijn met zo´n speler, vind ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_23900501
Vandaag weer eens de VI gekocht. Zag dat 'ie ook in het Elftal van de Week stond, net als Jevric
Straks maar eens lezen dat artikel
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:02:42 #236
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23900790
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:41 schreef methodmich het volgende:
Je moet juist blij zijn met zo´n speler, vind ik.
mij hoor je ook niet klagen, een echte ernemmer, prachtige speler!
Vamos el TRI!
  zondag 12 december 2004 @ 15:03:04 #237
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23919863
Jammer altijd dat Langs de lijn, Hofs neemt vrije trap die gaat net naast en wat zegt de verslaggever? 'Dat gaat maar net goed', Pfff... Kan me er soms zo erg aan ergeren...

Wel leuk dat de bus met 2 supporters politiebegeleiding kreeg etc...
pi_23920637
Kom op Vitesse!!!!
Keep the faith!!
pi_23920699
quote:
Op zondag 12 december 2004 15:41 schreef lookinforyou het volgende:
Kom op Vitesse!!!!
Hopelijk laat neo-PSV'er Hofs in de 80e minuut een schitterende vrije trap in de kruising belanden.
pi_23921957
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Ik begin steeds meer van Vitesse te houden eigenlijk. Vanaf nu weer alles winnen!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 12 december 2004 @ 16:35:04 #241
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23921963
sjez gewoon in de 87e minuut :S

beetje jammer...
Maximaal 4 regels
  zondag 12 december 2004 @ 17:17:17 #242
26251 Eilanden
pi_23922840
Niet zeuren Mars ... vorige week scoorden jullie onterecht een goal in de slotfase, nu overkomt jullie het....
  zondag 12 december 2004 @ 17:21:58 #243
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23922938
ik zeg alleen dat het jammer is, khad gehoopt op een punt, dan was ik dik tevreden, en ja idd, dit is voetbal...
Maximaal 4 regels
pi_23925565
Op naar de altijd lastige graafschap
We staan nog gewoon achste hopelijk blijven we ook in het linker rijtje na donderdag tegen de graafschap. Als we met 27 punten de winterstop in zouden gaan doet mijn club het ruim boven mijn verwachtingen.
pi_23927605
quote:
Op zondag 12 december 2004 15:41 schreef lookinforyou het volgende:
Kom op Vitesse!!!!
Het heeft niet zo mogen zijn, maar wat waren we dicht bij een punt. Ach PSV heeft nog een straatlengte voor op Ajax, en wij nog een straatlengte op NEK.... Ik zeg PSV kampioen, Vitesse UEFA Cup.....ik teken ervoor.
  maandag 13 december 2004 @ 01:10:50 #246
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23928497
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:57 schreef blupblup69 het volgende:

[..]

Het heeft niet zo mogen zijn, maar wat waren we dicht bij een punt. Ach PSV heeft nog een straatlengte voor op Ajax, en wij nog een straatlengte op NEK.... Ik zeg PSV kampioen, Vitesse UEFA Cup.....ik teken ervoor.
Waar kan ik tekenen dan doe ik dat meteen!
  maandag 13 december 2004 @ 10:45:23 #247
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23932279
hmm hier denk ik

De Graafschap as donderdag, wordt een leuke afsluiter, terug zien van v. Beukering en Zongo, en natuurlijk tegen de andere boertjes...:)

met 27 punten ben ik ook zeer tevreden
Maximaal 4 regels
  dinsdag 14 december 2004 @ 01:18:05 #248
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23958622
Nicky Hofs voor 3 jaar naar Feyenoord

ARNHEM - Vitessenaar Nicky Hofs speelt volgend seizoen voor Feyenoord.
De Arnhemmer tekent een driejarig contract bij de Rotterdamse club met een optie voor nog eens twee jaar. Hofs vertrekt transfervrij, omdat zijn contract bij Vitesse aan het einde van dit seizoen afloopt. Daarom wil Vitesse mogelijk dat hij al in de winterstop naar Feyenoord verkast.

Hofs debuteerde in januari 2002 voor Vitesse. Hij werd al snel basisspeler, maar vanwege een knieblessure in november 2002 stond hij een half jaar buitenspel. Dit seizoen verkeert Nicky Hofs in goede vorm.

Bron: Omroep Gelderland 13-12-2004
Maximaal 4 regels
pi_23965167
Jevric waarschijnlijk naar Besiktas. Nu nog even afwachten waar Rancovic naartoe gaat.

Ik ben benieuwd wat we ervoor terug krijgen
pi_23966488
Wie was die drol die steeds beweerde dat Hofs naar zijn club Psv ging?
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:04:23 #251
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23966574
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wie was die drol die steeds beweerde dat Hofs naar zijn club Psv ging?
quote:
Hopelijk laat neo-PSV'er Hofs in de 80e minuut een schitterende vrije trap in de kruising belanden
die oa deze uitspraak deed?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23966649
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

[..]

die oa deze uitspraak deed?
Ja, ik heb het even opgezocht. Het was cultheld. Ben benieuwd naar zijn deskundige kijk op de zaken.
pi_23970423
Haha, cultheld is een topper.

Wapenaar als eventuele nieuwe keeper, dat is al de 2e ex-Utrechter dan. Anders Verbist, oud-Ajacied.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:12:55 #254
26251 Eilanden
pi_23970476
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Haha, cultheld is een topper.

Wapenaar als eventuele nieuwe keeper, dat is al de 2e ex-Utrechter dan. Anders Verbist, oud-Ajacied.
Gluscevic + Vreven + Wapenaar = 3
pi_23971243
Oh ja, Igor ook nog. Die is helaas nog wat anoniem.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:21:15 #256
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_23977175
HEEL FIETSTAS IS SEROPOSITIEF!!!!
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:28:03 #257
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_23977382
Zeg, moet jij niet ergen huilend in een donker hoekje zitten?
pi_23984017
Hoezo, hij heeft toch gelijk?
Bloed, zweet en tranen!
pi_23987613
quote:
Vitesse aast op Feyenoorder Ebi Smolarek.

ARNHEM - Vitesse heeft zich bij Feyenoord gemeld voor Ebi Smolarek. De Arnhemse club wil de 23-jarige aanvaller in de winterstop op huurbasis overnemen.

De eventuele komst van Smolarek staat vooralsnog los van de transfer van Vitesse-speler Nicky Hofs, die maandag met Feyenoord overeenstemming bereikte over een overgang naar Rotterdam-Zuid. Vitesse heeft Feyenoord al voordien op de hoogte gebracht van de serieuze belangstelling voor Smolarek.

De Rotterdamse club wil beide transfers het liefst gescheiden houden, maar mogelijk krijgen ze toch verband met elkaar. Voor alle partijen kan het aantrekkelijker zijn indien Hofs al in de winterstop aansluit bij de groep van trainer Ruud Gullit, in plaats van in de komende zomer. Indien Thomas Buffel bijvoorbeeld in de winterstop naar Glasgow Rangers verhuist, komt er bij Feyenoord een plek voor Hofs vrij.

Vitesse wil wel meewerken aan een tussentijds vertrek van de 21-jarige middenvelder, indien de Arnhemse club er zelf voordeel uit haalt. In de zomer loopt Hofs gratis Gelredome uit, maar in de winter levert zijn vertrek wisselgeld op, waarmee bijvoorbeeld de komst van Smolarek mogelijk kan worden. De jonge Pool kan zowel links- als rechtsbuiten spelen en is daardoor een ideale kandidaat voor Vitesse.

"Hij zou een optie kunnen zijn", erkent technisch manager Jan Streuer van Vitesse. "Maar wij hebben niet de financiële mogelijkheden om zo'n speler te kopen, we kunnen alleen huren."

Er is veel belangstelling voor Smolarek (onder meer van Heerenveen), maar Feyenoord weet nog niet of het de aanvaller wil verhuren of verkopen. De speler zelf heeft een voorkeur voor het laatste. Smolarek is een echte Feyenoorder, meldde zich ooit zelf aan op Varkenoord en knokte zich in het eerste elftal. Zijn vader Wlody Smolarek droeg ook het rood-witte shirt en hij droomt er nog steeds van om een vaste plaats te veroveren in het eerste elftal. Smolarek staat tot medio 2006 onder contract.

Feyenoord wil de komende dagen met de Poolse international om de tafel om zijn toekomst te bespreken. "Het hangt af van de beste deal die de club kan sluiten", zegt Mark Wotte, technisch directeur van Feyenoord. "Ik weet alleen dat hij niet naar een club wil gaan die degradatievoetbal speelt."

Bron: De Gelderlander.
pi_23988534
kunnen jullie nou g*dverdomme niet eens ff door posten? Dit walgelijke topic staat nog steeds bij mijn 'Active Topics'. Dus hup maak dit vieze topic ff vol zodat ik weer voor de dag kan komen ZONDER elke keer v-i-t-e-s-s-e te moeten lezen
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  woensdag 15 december 2004 @ 14:34:30 #261
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_23989808
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:59 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Hoezo, hij heeft toch gelijk?
Er was toen wel een Vitesse-speler.
En daarmee spot je dus iets wat redelijk gevoelig ligt.
pi_24023964
Zo we kunnen naar Turkije het leuke Tournooi spelen, dat wel naar een welverdiende rust
pi_24025492
En misschien Jevric nog tegen komen, die vertrekt. Mogelijk naar Besiktas, een van de andere deelnemers aan het toernooi. Jammer dat 'ie weggaat, speelde vandaag weer een puike wedstrijd. Ik hoop dat Vitesse een waardige vervanger kan halen

Zo, met een goed gevoel de winterstop in, één punt minder dan vorig jaar in twee keer zoveel wedstrijden
  vrijdag 17 december 2004 @ 09:12:26 #264
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24030070
ja ik vond het gister ook wel jammer om te zien dat hij nog langs de tribunes liep. Je kon echt aan hem zien dat hij afscheid nam. Maarja spelers komen en gaan...

En de vervanger, ze hadden interesse in Verbist en Wapenaar...
Maximaal 4 regels
pi_24030100
quote:
Vitesse oefent tegen Besiktas en Moskou

ARNHEM - Vitesse speelt tussen 7 en 15 januari tijdens het trainingskamp in Turkije tegen Besiktas en Spartak Moskou. Met die clubs zit Vitesse in een poule op het toernooi in Belek. De andere poule bestaat uit Borussia Dortmund, Malmö, vervanger van Werder Bremen, en Galatasaray. De winnaars van beide poules spelen de finale. De hoofdmacht van Vitesse begint vandaag aan het kerstreces. Alleen de geblesseerde spelers melden zich vandaag op de club. Zo laat Nicky Hofs zijn enkel en kuit nader onderzoeken. Hij viel gisteren geblesseerd uit in het duel met De Graafschap. De eerste training van Vitesse is maandag 3 januari.

Bron: gelderlander
Als alles goed is komen de wedstrijden van dit tournooi op eurosport
  vrijdag 17 december 2004 @ 12:39:02 #266
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_24033658
Het was gisteren zo druk dat ik op mijn echte plek moest zitten
Weet je wat een kut-plek dat is
Het helpt geen nut!
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:30:37 #267
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24036338
ja het was idd druk, maarjah als er meer dan 2000 kaarten weg worden gegeven.... tjah dan is dan niet raar
Maximaal 4 regels
pi_24037183
Ik zou zeggen: biedt even mee op deze verdediger die ons gisteren weer de das heeft omgedaan

http://www.marktplaats.nl(...)rt/voetbal/44738.htm
Bloed, zweet en tranen!
pi_24038418

Ach, zonder hem hadden jullie ook verloren hoor
pi_24039394
Na de winterstop verder met de missie Zet Vitesse op 6. Hopen dat er niet teveel blessures en schorsingen gaan komen.

En Vreven hoeft niet kaal, De Meersman niet gedebuteerd.
www.thuisuiteten.nl
pi_24039420
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik zou zeggen: biedt even mee op deze verdediger die ons gisteren weer de das heeft omgedaan

proest
  vrijdag 17 december 2004 @ 19:14:01 #272
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_24042601
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

er hebben 2 vrouwen tot nu toe gereageerd...
quote:
Biedingen: Bod Bieder Datum
5,00 Stuur een E-mail naar liefmeisje117 17-12-2004 17:07
0,01 Stuur een E-mail naar donkerannemarie 17-12-2004 17:06
...maar als ik die speler zelf zo zie...

...wil ik niet weten hoe die vrouwen eruit zien!
Vamos el TRI!
pi_24053688
Topic vervuiling!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelukkig zitten we boven onze doelstelling voor de winterstop. Tussen de 8 en 12de plaats.en we kunnen nu niet meer verder zakken dan 7. Tevens schijnt er nieuws aan te komen over het spelersfonds van Vitesse. We wachten af of we er echt wat van gaan horen!
pi_24081693
Overigens een legendarische elftalfoto in de VI hoor, waarbij je duidelijk ziet waar "Dikke Theo" vandaan komt. Prachtige held is het!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 20 december 2004 @ 10:56:12 #275
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24097840
Hofs dus waarschijnlijk al met de winterstop weg, wie vervangt hem? smolarek, sillah???

ik vraag me af of je dan een gelijkwaardige speler terug haalt, maar ik denk dat het niet eens nodig is qua kwaliteit, dat is er genoeg, maar de breedte is veels te weinig, dors maakte anders ook een zeer goede indruk toen hij inviel...

ik ben benieuwd
Maximaal 4 regels
pi_24103439
quote:
Hersi is vorige week al aangeboden bij Vitesse door zijn zaakwaarnemer. Hij zal na de winterstop aansluiten bij de selectie, als Vitesse vertrekt naar het Turkse Belek voor een trainingskamp. Het is nog niet bekend of Vitesse, en hoeveel Vitesse, moet betalen aan Heerenveen voor de overgang van de 22-jarige aanvallende middenvelder.
Wordt gemeld op het Vitesseforum. Ook Omroep Gelderland bericht er inmiddels over.
Als 'ie de vorm van de vorige seizoenen toont, is het een goeie voor Vitesse denk ik. Zijn NEC verleden dan maar even door de vingers zien...
pi_24103482
Berichten van Omroep Gelderland:

Vitesse legt Youssouf Hersi vast

Youssouf Hersi tekent dinsdag een contract voor 2,5 jaar bij Vitesse. Hersi speelt nu nog bij Heerenveen. In Friesland komt hij niet in aanmerking voor een basisplaats. Volgens Manager Voetbal Jan Streuer van Vitesse geldt Hersi als de opvolger van Nicky Hofs: “Ook als Hofs nog niet per direct naar Feyenoord vertrekt, hebben we met Hersi alvast de opvolger in huis. Ik werd op zijn situatie geattendeerd door zijn zaakwaarnemer. En wat Hofs betreft, we zien wel of Feyenoord zich meldt.” Streuer ziet in Hersi een speler voor de rechterkant: “Hij heeft veel scorend vermogen en komt goed voor de goal.”

Hersi harstikke blij met Vitesse

Youssouf Hersi is dolblij dat hij Heerenveen verruilt voor Vitesse: “Ik ben er harstikke blij mee. Ik zat bij Heerenveen op een dood spoor en moest echt weg.” Hersi zal zich snel thuis voelen bij Vitesse: “Ik ken Knopper en Yakubu nog van Ajax en verder heel veel spelers via Jong Oranje, zoals Dingsdag, Jansen, Schaars, Knol, Janssen en Hofs, al weet ik niet of die blijft.”

Trainer Edward Sturing liet zich in het verleden al vaak lovend uit over Hersi, die dat belangrijk vindt: “Fantastisch als je dat weet. Hij heeft zich ook heel goed over mij geïnformeerd.”

Pikant detail is het feit dat Youssouf Hersi twee seizoenen voor NEC speelde: “Ja, maar ik had geen keus. Ik heb ook nog met NEC gesproken, maar als ze me echt hadden willen hebben, hadden ze snel moeten handelen. Maar Leen Looyen wilde dat niet. Bovendien had het ook na vorig seizoen gekund, maar toen hebben ze voor mijn positie Boutahar al gehaald. Ik zal het wel merken als ik tegen NEC speel.”

Van Vitesse heeft Hersi een positief beeld: “Het is toch één van de betere clubs op dit moment. En ze kwamen naar mij toe en handelden snel en goed. Dan merk je hoe graag ze je willen.”
pi_24103537
Transfervrij
pi_24103791
Da's al helemaal mooi Maar Heerenveen heeft ook niks voor 'm betaald toch?
Hier een bericht van de officiele site:
quote:
VITESSE BIJNA ROND MET HERSI

Vitesse heeft nagenoeg overeenstemming bereikt met Youssouf Hersi over de transfer van SC Heerenveen naar Vitesse. Vitesse verwacht dinsdag in de namidddag de overgang rond te maken.

Hersi kan een contract tekenen voor de periode van 2,5 jaar, ingaande op 1 januari 2005. De speler wordt transfervrij overgenomen van SC Heerenveen. De 22-jarige aanvaller ondergaat dinsdag de medische keuring. "Na de keuring op dinsdag verwachten wij de overgang rond te maken met Youssouf Hersi", aldus algemeen directeur Paul van der Kraan.
pi_24104390
Nee, maar als hij nog een doorlopend contract heeft kan je wel de AC Milan tactiek toepassen, transfervrij binnenhalen, en na een half jaar met vette winst doorverkopen...

Anyway, ik ben er zelf niet rouwig om, aangezien hij heel egoistisch ingesteld is en geen teamplayer is. Desondanks was ie bij veel Heerenveensupporters vrij populair, ondanks dat hij slechts een aantal minuten heeft gespeeld (en slecht gespeeld).
pi_24104499
We zullen zien wat het brengt. Bij heerenveen is hij amper aan spelen toegekomen dus ik weet niet hoe goed dat te beoordelen is. Ik vond hij bij Nec altijd vrij goed spelen. We zullen zien wat het brengt voorlopig ben ik wel zeer positief over deze transfer!
pi_24104633
ik denk dat dit een zeer goede transfer is voor vitesse. Hersi is wel iemand die een steekpass kan geven waarbij ie iemand vrij voor de keeper kan zetten. Daarnaast heeft hij zelf ook scoringsvermogen. Hersi weer terug in Jong oranje!!!
You'll never walk alone.
pi_24106525
De kans dat Hofs naar de Kuip trekt is afgenomen nu De Graaf gaat. In januari bedoel ik dan. In dat geval is Hersi een extra versterking.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 20 december 2004 @ 19:45:10 #284
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24107221
Hersi een goeie voetballer had hem graag bij bijvoorbeeld Twente ofzo gezien
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 20 december 2004 @ 19:57:35 #285
26251 Eilanden
pi_24107478
Hersi moet het allemaal nog maar laten zien. Het is zeker een speler met potentie, maar ik wil hem wel eens een seizoen lang op hoog niveau zien presteren. Bij Heerenveen heeft 'ie het niet waargemaakt, ben benieuwd of het bij Vitesse wel lukt.
pi_24108788
Ik ben een beetje voorzichtig als het gaat om een ex Nec-er die een paar dagen geleden nog zei dat Nec zijn voorkeur had om naar toe te gaan. Verder heeft hij bij Ajax, Nac en Heerenveen zich niet kunnen bewijzen en alleen bij Nec aardig wist te voetballen. Als Hofs nu vertrekt zijn we er ook nog eens zwakker op geworden. Ik zie ook Vd Schaaf niet meer zo snel komen naar Arnhem en dat is wél iets waar ik op hoopte.
pi_24113314
Ik denk dat als Hofs vertrekt en Hersi er voor in de plaats komt we niet eens exht verslappen. Maar je weet nooit hoe zo'n jongen als Hersi het oppakt in de groep. Hopen dat we Yakubu kunnen behouden voor volgend jaar en dan kunnnen we ook dat seizoen verder bouwen.
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:52:12 #288
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24114133
idd, ik denk zelfs dat het misschien wel een verstekking ten opzichte van Hofs, Nu dit halve seizoen hebben we meerdere mogelijkheden en kan Gluscevic altijd invallen ipv in de basis waar hij eigenlijk niet hoort. Dors maakte op mij afgelopen wedstrijd ook een goede indruk.
Natuurlijk moet Yakubu blijven, maar ik denk niet dat hij te houden is... maar hij kwam toch naar Vitesse dit seizoen dus misschien wilt hij er wel een jaar aanplakken als we europees zouden halen (ik ben al blij als we bij de 1e 8 komen trouwens)

Enne het zou toch wat zijn als we boven Feyenoord zouden eindigen tov Nicky Hofs...
Maximaal 4 regels
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:02:21 #289
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24114249
Hersi was bij NEC ook maar 1 seizoen redelijk, maar ja als jullie er blij mee zijn...

Ken NEC'ers die m echt niet terug hoefde te zien..
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24125368
2000-2001 Ajax 8 0
2001-2002 NAC 33 3
2002-2003 NEC 30 9
2003-2004 NEC 31 10
2004-2005 SC Heerenveen 9 0
2004-2005 Vitesse

Als je dit zo ziet zou je toch zeggen dat hij twee seizoenen redelijk was in nijmegen. Maar hij is nog jong en zeker niet op zijn top. We zullen zien.
pi_24127235
Tijd zal leren of Hersi een versterking is, ik denk het persoonlijk wel. Hij heeft natuurlijk een klote seizoen bij Heerenveen gehad, maar dat komt door heftige concurrentie op zijn positie. Overigens vind ik ook dat Vitesse best de doelstelling omhoog mag bijstellen en moet gaan voor UEFA cup voetbal. Ik word een beetje moe van die voorzichtigheid van Sturing, laat hij nou eens durven een hoger doel na te streven. Hij is volgens mij alleen bang op zijn muil te gaan als hij het zegt en het lukt niet. Ik vind niet dat je op deze manier ballen toont, Vreven en Jevric geven ook aan voor UEFA cup voetbal te willen gaan, en dat kan ook. Zet dat dan als doel, en ga ervoor, op deze manier kakt de motivatie natuurlijk in, zo van we hoeven niet meer we hebben de doelstelling gehaald, we worden 12e of zo. Ga je op je bek, dan ga je op je bek, maar ga ervoor.En dat heeft niets te maken met hoogmoed, maar puur om het uiterste uit je elftal te halen....Dit is mijn mening...zo werkt het ook in het bedrijfsleven, doelen bijstellen als de situatie daar aanleiding voor geeft. Vorig jaar stelde hij de doelstelling ook naar beneden bij, dus waarom nu niet naar boven ??
pi_24129013
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:03 schreef blupblup69 het volgende:
Tijd zal leren of Hersi een versterking is, ik denk het persoonlijk wel. Hij heeft natuurlijk een klote seizoen bij Heerenveen gehad, maar dat komt door heftige concurrentie op zijn positie. Overigens vind ik ook dat Vitesse best de doelstelling omhoog mag bijstellen en moet gaan voor UEFA cup voetbal. Ik word een beetje moe van die voorzichtigheid van Sturing, laat hij nou eens durven een hoger doel na te streven. Hij is volgens mij alleen bang op zijn muil te gaan als hij het zegt en het lukt niet. Ik vind niet dat je op deze manier ballen toont, Vreven en Jevric geven ook aan voor UEFA cup voetbal te willen gaan, en dat kan ook. Zet dat dan als doel, en ga ervoor, op deze manier kakt de motivatie natuurlijk in, zo van we hoeven niet meer we hebben de doelstelling gehaald, we worden 12e of zo. Ga je op je bek, dan ga je op je bek, maar ga ervoor.En dat heeft niets te maken met hoogmoed, maar puur om het uiterste uit je elftal te halen....Dit is mijn mening...zo werkt het ook in het bedrijfsleven, doelen bijstellen als de situatie daar aanleiding voor geeft. Vorig jaar stelde hij de doelstelling ook naar beneden bij, dus waarom nu niet naar boven ??
Hij heeft recent ook zijn doelstelling voor de ploeg bijgesteld. Hij gaat nu voor plek 6 tot 9 dacht ik. Ze proberen iig mee te doen om Europees voetbal of iig kwalificatie daarvan.
pi_24131955
quote:
Op woensdag 22 december 2004 00:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Hij heeft recent ook zijn doelstelling voor de ploeg bijgesteld. Hij gaat nu voor plek 6 tot 9 dacht ik. Ze proberen iig mee te doen om Europees voetbal of iig kwalificatie daarvan.
In theorie moet dat lukken, maar het kan wel lastig worden. Op dat punt is het goed dat Feyenoord heeft verloren, zodat ook de 4e plek relatief openligt. Er staan 6 ploegen binnen 5 punten. Die hebben allemaal nog kans op UEFA-Cup voetbal. Het zal vooral om de onderlinge duels gaan, denk ik. 6 ploegen voor 2 plekken, ervanuitgaande dat geen van die clubs via de beker Europees afdwingt.
Some say in ice
pi_24165325
quote:
Fortes Rodriquez de oud AZ-verdediger die gisteren te horen kreeg dat hij mocht vertrekken staat in de belangstelling van Vitesse!

Zijn zaakwaarnemer heeft al contact gehad met Vitesse. Alleen is Fortes Rodriquez nog niet eens met het salaris dat hij zou krijgen, maar dat wordt binnen 48 uur opgelost, zo laat zijn zaakwaarnemer weten. Alleen de laatste puntjes hoeven nog op de i gezet te worden.

bron: Rodrigo Kalocho, zakenwaarnemer Fortes
Nieuws van de webpage www.forza.az-nl
  vrijdag 24 december 2004 @ 07:59:18 #295
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24174060
Vitesse kan waarschijnlijk zijn loon niet betalen, en de transfer is afgeketst, aldus het forum op vitesse.org
Maximaal 4 regels
pi_24175038
Inderdaad geen versterkigen voor Vitesse zolang er niemand vertrekt. Wat gaat het nieuws toch snel deze dagen.

En bijna tijd voor een nieuwe topic deel 10.
  vrijdag 24 december 2004 @ 10:14:54 #297
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_24175401
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:
Inderdaad geen versterkigen voor Vitesse zolang er niemand vertrekt. Wat gaat het nieuws toch snel deze dagen.
handig he, die paco op t forum
Vamos el TRI!
pi_24176376
heel handig natuurlijk. Inside informatie is ideaal
  zondag 26 december 2004 @ 10:59:06 #299
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24214727
[quote]Vitesse-Malmo live op TV

De eerste wedstrijd van Vitesse tijdens het Efes Pilsen-cup toernooi in Turkijke zal 7 januari 2005 live worden uitgezonden op Eurosport. De uitzending begint om 19.00 uur. [/qoute]
Maximaal 4 regels
pi_24233048
Ik ga zeker kijken op eurosport. Heerlijk om Vitesse op TV te zien.
pi_24233389

Ziet er een beetje raar uit. Alsof Vd Vaart in een Feyenoordshirt staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')