Weer helemaal niets?? we zijn het nog niet gewend hoor zo laag voetballen. Na 12 jaar lang de nummer 4 van nederland te zijn geweest twee slechte seizoentjes gehad.quote:Op zondag 14 november 2004 18:14 schreef cultheld het volgende:
Dit seizoen kunnen jullie ff feesten, maar Hofs vertrekt naar PSV en Janssen zie ik ook nog wel vertrekken. De huurlingen zullen weggaan en volgend jaar is 't weer helemaal niets in Arnhem
Tja, helaas was er vorig seizoen nog geen zekerheid en konden ze de optie niet lichten. Hopen dat 'ie nu alsnog tekent, maar ik vrees van niet...quote:Op zondag 14 november 2004 18:16 schreef jeffreysnf het volgende:
vitesse had hofs allang moeten vastleggen. zonde dat ie nu aan het einde van het seizoen tranfervrij vertrekt.
Moet die niet doenquote:Op zondag 14 november 2004 20:00 schreef cultheld het volgende:
Hofs naar PSV
Fijn dat jij daar om kan juichen, maar van mij hoeft het niet.quote:Op zondag 14 november 2004 20:00 schreef cultheld het volgende:
Hofs naar PSV
quote:Het Duitse Alemannia Aachen is geinteresseerd in Vitesse-middenvelder Alexander Rankovic.
De Servier is de laatste wedstrijden bekeken door vertegenwoordigers van de Duitse club. Rankovic heft normaal gesproken geen basisplaats bij Vitesse, maar door de blessure van Stijn Vreven speelde hij de laatste 3 wedstrijden in de basis als rechtsback.
Alemannia Aachen speelt momenteel in de Duitse 2e liga, maar is nog wel actief in de UEFA CUP-toernooi. Rankovic kwam in augustus 2002 naar Vitesse, maar kan sinds dit seizoen niet meer rekenen op een vaste plaats in het elftal.
Jong Vitesse doet het beter in de amstelcup dan de hoofdmachtquote:Jong Vitesse naar kwartfinale!!
Het was koud vanavond in Rheden, maar de mannen van Theo Bos zorgden voor een warme sfeer. Via doelpunten van Fred Benson (3x) en Luciën Dors (2x) werd FC Twente met een 5-0 nederlaag teruggestuurd. Later meer....
Bron: jeugd.vitesse.org
duidelijk weer een kortzichtige reactie van iemand die niet op de hoogte is van de ontwikkelingen vitesse heeft eind vorig seizoen als ik het goed heb ongeveer 14 (veelal dure) spelers weggedaan en daarvoor een paar spelers aangetrokken die bij elkaar minder geld kosten, dus is er wel degelijk bij nagedacht dat blijkt wel uit het feit dat de KNVB dit slimme beleid goedkeurd.quote:Op zondag 14 november 2004 18:28 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
En, hoeveel miljoen hebben die smerige competitievervalsers tot nu cadeau gekregen?
110% anti-competitievervalsing. Kut fietstas.
Dus? Waarom is fietstas niet teruggezet naar de 1e divisie? Of waarom hebben ze in 1e instantie sowieso een licentie gehad?quote:Op woensdag 17 november 2004 00:40 schreef jeffreysnf het volgende:
[..]
duidelijk weer een kortzichtige reactie van iemand die niet op de hoogte is van de ontwikkelingen vitesse heeft eind vorig seizoen als ik het goed heb ongeveer 14 (veelal dure) spelers weggedaan en daarvoor een paar spelers aangetrokken die bij elkaar minder geld kosten, dus is er wel degelijk bij nagedacht dat blijkt wel uit het feit dat de KNVB dit slimme beleid goedkeurd.
vitesse de nr 1 van gelderland!!!!!!
ps. en die miljoenen waar jij het over hebt is een lening die met vette rente wordt terugbetaald dus loop niet zo dom te lullen
Ongeveer elke club op 5 na in de eredivisie hebben financiele steun gekregen, zelfs jullie aartsrivaal (en mijn favoriet) NEC. Maar waar de frustratie vandaan komt is het feit dat bv. de Graafschap met een nette balans die niet op lucht is gebaseerd zoals bij Vitesse ten tijde van Karel Aalbers.moet vechten tegen degradatie maar Vitesse kan leuk meedraaien in de sub-top terwijl ze nog steeds met een aardige schuld zitten. Vitesse kan het blijkbaar niet redden met 1x financiele steun. Ik weet ook wel dat ze het echt wel proberen en ze zijn ook op de goede weg, maar waarom kunnen Twente, Utrecht en NAC het wel in 1 a 2 seizoenen oplossen en Vitesse niet? En kom nu niet aan met het antwoord dat jullie schuld te groot is om in 1 seizoen af te lossen, want dit speelt al een paar jaar.quote:Op woensdag 17 november 2004 07:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hoeveel hebben andere clubs in problemen cadeau gekregen. Waarom zeg je van die clubs dan niks? Als je dan iets wilt zeggen dan moet je het over dit problemen in totaal hebben en niet bij 1 club gaan mekkeren.
Even over de Graafschap. Ze hebben een periode een hele mooie huur gehad van als ik me niet vergis 1 gulden. Dus oo die hebben steun gehad.quote:Ongeveer elke club op 5 na in de eredivisie hebben financiele steun gekregen, zelfs jullie aartsrivaal (en mijn favoriet) NEC. Maar waar de frustratie vandaan komt is het feit dat bv. de Graafschap met een nette balans die niet op lucht is gebaseerd zoals bij Vitesse ten tijde van Karel Aalbers.moet vechten tegen degradatie maar Vitesse kan leuk meedraaien in de sub-top terwijl ze nog steeds met een aardige schuld zitten. Vitesse kan het blijkbaar niet redden met 1x financiele steun. Ik weet ook wel dat ze het echt wel proberen en ze zijn ook op de goede weg, maar waarom kunnen Twente, Utrecht en NAC het wel in 1 a 2 seizoenen oplossen en Vitesse niet? En kom nu niet aan met het antwoord dat jullie schuld te groot is om in 1 seizoen af te lossen, want dit speelt al een paar jaar.
was deze meneer misschien niet debet aan het financiele wanbeleid?quote:Op woensdag 17 november 2004 13:09 schreef Positive_Thinking het volgende:
Na Aalbers hebben we drie jaar echt wanbeleid gehad.
begin er niet over!! ik vind aalbers maar niks, maar sommigen zien hem nog steeds als de Messiasquote:Op woensdag 17 november 2004 13:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
was deze meneer misschien niet debet aan het financiele wanbeleid?
quote:Boycot van de wedstrijd Vitesse-PSV
Tijdens het vooroverleg in Arnhem is gebleken dat de Burgemeester haar standpunt,reeds ingenomen in januari jl., handhaaft, namelijk een verplichte buscombi.
De uitvoerige correspondentie c.q. inschakeling van de KNVB heeft geen invloed gehad op de beslissing van de Burgemeester. Over maatwerk gesproken !!De beslissing om de wedstrijd voor PSV supporters te boycotten is o.a. gebaseerd op de navolgende argumenten.
a. Zes weken voor de speeldatum wordt overleg gepleegd over de voorwaarden waarop de supporters kunnen reizen waarbij maatwerk zal worden toegepast.
In de maand januari jl. is het besluit al genomen!
b.De Burgemeester heeft haar bestuit mede genomen op basis van gegevens van het C.I.V.(Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme)
Volgens onze gegevens en die van de veiligheidsmanager PSV slaat het C.I.V. de plank volledig mis.
Bovendien heeft de supportersvereniging PSV geen enkel vertrouwen meer in het C.I.V. betreffende haar zogenaamde informaties.
c.Wij willen niet afhankelijk zijn van de pilot NAC-Vitesse.
Het gedrag van de NAC supporters is het uitgangspunt of de PSV supporters " volgend jaar " een autocombi krijgen aangeboden.
De supportersvereniging PSV zal op 21 november a.s. de wedstrijd Vitesse-PSV in het supportershome live uitzenden via Canal . Namens bestuur Supportersvereniging PSV Ger van Os
(Bron: www.supver-psv.nl)
Overal zijn geldschieters... Wat was Roda zonder Hendriks? AZ zonder de Molenaars en nu Scheringa? Had FC Twente zonder de heren Wessels nu nog geleefd? Ik bedoel maar..quote:Op woensdag 17 november 2004 14:16 schreef Moody het volgende:
Ik denk dat wanneer Aalbers niet zou bestaan, Vitesse nu een club als Heerenveen geweest zou zijn. Ze hadden geen te groot en te duur stadion gebouwd - maar eerst gewacht of het in mindere tijden ook vol zou lopen. Zo ja, dan kun je uitbreiden tot 25.000.
Volgens mij zat Karel er toen al, al had ie nog geen nieuw stadion laten bouwen...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:00 schreef Moody het volgende:
In de jaren voor Albers speelden jullie ook bijna elk jaar Europees, de glansrijke jaren '90
Zo kun je het ook zien....
quote:Karel A.
Jarenlang was Vitesse een middelmatige provincieclub in het betaalde voetbal. De trots van Arnhem, maar meer ook niet. Sinds de invoering van het betaalde voetbal in 1952 was het de ultieme ambitie van Vitesse om ooit eens te promoveren naar de Eredivisie. Begin jaren tachtig kwam die droom uit.
In die jaren stond Karel Aalbers al aan het roer bij Vitesse. Hij was als voorzitter blij met de promotie naar de Eredivisie maar sprak ook onmiddellijk zijn droom uit om met Vitesse mee te doen aan Europees voetbal. Maar die droom werd de daarop volgende jaren maar geen werkelijkheid.
In 1997 kwam Karel Aalbers met een plan om toch Europees voetbal te halen. Hij zou samen met de gemeente Arnhem en hoofdsponsor NUON een groot stadion bouwen zodat Vitesse zou uitgroeien tot een topclub in Nederland. Dat stadion, genaamd de 'Gelre Dome' werd in 1999 gerealiseerd. Onder zijn leiding had Karel Aalbers Vitesse van een provincieclub tot een topclub in Nederland gemaakt.
In februari 2001 werd Arnhem en omstreken opgeschrikt met de mededeling dat Vitesse volgens een FIOD-onderzoek met een schuld van 50 miljoen euro te kampen had. Karel Aalbers werd daar als voorzitter verantwoordelijk voor gehouden en moest aftreden. Het Geldre Dome-project bleek al snel een luchtkasteel te zijn. Het stadion stond niet op stevige fundamenten maar balanceerde op hoge schulden. Hoofdsponsor NUON en de gemeente Arnhem waren er met open ogen ingetuind. Aalbers had hen namelijk het idee gegeven dat Vitesse geen schulden had en een 'gezonde club' was. De droom van Europees voetbal in een groot nieuw stadion eindigde in een bestuurlijke nachtmerrie.
Momenteel gaat het slecht met Vitesse. De club is nog altijd niet van de enorme schuld en saneringen af waarmee Karel A.(albers) de club achter liet. Vitesse presteert bovendien slecht in de competitie. Vreemd genoeg neemt juist nu de vraag om de terugkeer van Karel A. toe onder een groot gedeelte van de supporters van Vitesse.
Aalbers zou namelijk 'een aantal goede investeerders' met zich mee brengen die Vitesse een miljoeneninjectie kunnen geven. In ruil daarvoor zou Karel A. wel weer volledig het roer willen overnemen bij de club uit Arnhem en duldt hij geen mensen bij de club die zijn komst niet zien zitten.
'Voor wat hoort wat', aldus Karel A. in het NOS Sportjournaal.
Het klinkt allemaal heel verleidelijk in Arnhem, al die miljoenen. Maar laten we niet vergeten dat Karel A. de club met een miljoenenschuld heeft achtergelaten. Een schuld die zo hoog is dat de club daar voorlopig nog niet van bekomen zal zijn. En daarom is het juist zo vreemd dat de vraag om de terugkeer van A. steeds heviger wordt. Hebben die supporters soms oogkleppen op? Een blinddoek voor? Oordoppen in? Of ontbreekt het ze simpel weg aan een gezond verstand? Want wie roept er om de terugkeer van een man die jouw club zover in de modder heeft doen zakken? Dan moet je wel compleet radeloos zijn.
Maar hoe radeloos je ook bent, het lijkt mij nooit een reden de hulp van deze fantast in te roepen. Een persoon met een dergelijke staat van dienst lijkt me niet erg betrouwbaar meer te zijn. Het bestuur van Vitesse zou er verstandig aan doen niets te geloven van de miljoenen die hij in de club wil steken. Eerst zien, dan geloven. Ze zouden lering moeten trekken uit het recente verleden. Tenzij Vitesse wil afzakken naar de provincieclub die het ooit was. De trots van Arnhem, maar meer ook niet.
Die andere clubs net zo erg, maar dit is toevallig het fietstas topic.quote:Op woensdag 17 november 2004 07:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hoeveel hebben andere clubs in problemen cadeau gekregen. Waarom zeg je van die clubs dan niks? Als je dan iets wilt zeggen dan moet je het over dit problemen in totaal hebben en niet bij 1 club gaan mekkeren.
Ga toch weg met je column van 3 jaar geleden, en idd, degene die toen om Aalbers riepen tjah.. die snap ik ook niet, En nu voor de 3e keer GEEN aalbers meer in dit topicquote:Vitesse presteert bovendien slecht in de competitie.
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:40 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Ga toch weg met je column van 3 jaar geleden, en idd, degene die toen om Aalbers riepen tjah.. die snap ik ook niet, En nu voor de 3e keer GEEN aalbers meer in dit topic
Karel Aalbers was verantwoordelijk voor de helft van die schuld, de andere helft is gemaakt na het aftreden van Karel Aalbers.quote:In februari 2001 werd Arnhem en omstreken opgeschrikt met de mededeling dat Vitesse volgens een FIOD-onderzoek met een schuld van 50 miljoen euro te kampen had. Karel Aalbers werd daar als voorzitter verantwoordelijk voor gehouden en moest aftreden.
Wat heb je toch weinig gelijk als het PSV betreftquote:Op donderdag 18 november 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop dat Vitesse PSV een pak op de broek kan geven! Vorig jaar ook goed gespeeld in een slecht jaar, dus waarom niet?
Dingsdag 3 maanden en Sturing 4 wedstrijden, zoals Hugo Borst terecht zei.quote:Op zondag 21 november 2004 19:19 schreef Eilanden het volgende:Wat een ogelooflijke Frust die Sturing met z'n "lekker PSV"
En die Dingsdag met z'n 'als het al een elleboog was' ... Nee Michael ... het was geen elleboog .. het was een ordinaire klap
Sturing vindt altijd dat er inconsequent gevlogen wordt. Die man is gewoon een vleesgeworden brok frustratie. 9-)quote:Op maandag 22 november 2004 09:58 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dank je voor het verbeteren van mijn taal sch
Sturing praatte het niet goed, maar probeerde duidelijk te maken dat frustraties oplopen als je erg inconsequent fluit. En we hebben gezien hoe de frustraties op kunnen lopen
Ik heb de beelden nog niet allemaal gezien, maar van mensen in het stadion hoorde ik ook dat een speler van Vitesse een klap in zijn nek kreeg bij de cornervlag? Wie weet hier meer van en waarom is dit niet op TV geweest?
goedpraat? sorry? Beide praatten het niet goed.... En bovendien was het hele verslag en nabeschouwing gewoon een lachertje... calimerogevoel ja!quote:Op maandag 22 november 2004 09:47 schreef SCH het volgende:
Zo'n klap als die van Dingsdag zie je niet zo vaak hoor, en als iemand anders hem geeft mag die ook 3 maanden krijgen. Zeker als ie het goedpraat en zijn coach er nog een schepje bovenop doet.
Het is trouwens met twee maten meten of met verschillende maatstaven
Sturing stond zijn vernieuwde recepten voor een appeltaart naar de 4e official te schreeuwen na die rode kaart??? Okay sorry, dan trek ik alles weer inquote:Op maandag 22 november 2004 10:03 schreef Smeich het volgende:
goedpraat? sorry? Beide praatten het niet goed....
PSV wordt altijd de hand boven het hoofd gehouden. Het zijn gewoon een stelletje likeenden daar in Eindhoven. Als de scheidsen niet zo pro-PSV zouden fluiten, hadden ze gewoon 12e of zo gestaan. En Sturing heeft gelijk dat ie kwaad wordt, slaat toch nergens op man! PSV schopt alles wat beweegt en dan raakt Dingsdag die Sibon half en krijgt ie meteen rood, klote scheids...quote:Op maandag 22 november 2004 10:03 schreef Smeich het volgende:
Nee nee...het ging erom dat PSV spelers niet tot de orde werden geroepen en de Vitesse spelers wel!!
[..]
goedpraat? sorry? Beide praatten het niet goed.... En bovendien was het hele verslag en nabeschouwing gewoon een lachertje... calimerogevoel ja!
Dat bedoel ik nu....de media laat wederom een vertekend beeld zien (lees pro-top 3) waardoor iedereen denkt dat PSV het lieverdje was en Vitesse in dit geval de grote boze wolfquote:Op maandag 22 november 2004 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Sturing stond zijn vernieuwde recepten voor een appeltaart naar de 4e official te schreeuwen na die rode kaart??? Okay sorry, dan trek ik alles weer in
Weet jij over welke overtreding sturing het gehad heeft die er vooraf ging? Het is leuk dat de NOS zijn interview uitzend, maar laat dan ook de overtreding zien die sturing bedoelde? Een beetje eenzijdige beeldvorming op deze manier.quote:Er is geen enkele reden om vergoeilijkend over die overtreding te doen en dat deed Sturing wel en dat is schandalig.
De rode kaart.quote:Op maandag 22 november 2004 11:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Weet jij over welke overtreding sturing het gehad heeft die er vooraf ging? Het is leuk dat de NOS zijn interview uitzend, maar laat dan ook de overtreding zien die sturing bedoelde? Een beetje eenzijdige beeldvorming op deze manier.
Nou ik wel en het was lachwekkend.quote:Op maandag 22 november 2004 11:25 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik bedoel de overtreding op Dingsdag die voor de rode kaart plaats vond en waar Sturing vond dat er gefloten had moeten worden. Sturing haalde die overtreding aan en ik heb hem niet gezien bij Studio sport.
Dan heeft ie niet goed gekeken, er is uitgebreid over nagepraat en volgens mij is hij nog 1 of 2 x herhaald en de heren Mulder en Borst moesten er terecht erg om lachen. Het stelde weinig voor.quote:Op maandag 22 november 2004 11:28 schreef Positive_Thinking het volgende:
Knap dat jij hem gezien hebt bij Studio sport en Peter van den Berg speler van Vitesse hem niet gezien heeft.
daar ben ik het dan wel weer mee eensquote:Op maandag 22 november 2004 11:32 schreef ChAoZ-026 het volgende:
maar die sibon verdient idd een flinke kaakbreuk ja!
Waarom?quote:Op maandag 22 november 2004 11:32 schreef ChAoZ-026 het volgende:
maar die sibon verdient idd een flinke kaakbreuk ja!
Zoiets ja.quote:Op maandag 22 november 2004 11:49 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Omdat hij een miselijk poepmannetje is
In dat geval kunnen we ook een blessure toewensen aan:quote:Op maandag 22 november 2004 11:49 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Omdat hij een miselijk poepmannetje is die meer met zn mond doet dan zn voeten...
Hofs schopte tegen Den Bosch thuis alles wat voor zijn voeten kwam en mocht niet klagen dat ie mocht blijven staan. Janssen deed tegen Den Bosch uit exact hetzelfde. Het zijn twee talentvolle jongens maar ze missen elke vorm van zelfkritiek en - vooral - zelfbeheersing.quote:Op maandag 22 november 2004 12:23 schreef ChAoZ-026 het volgende:
theo lult meer dan hij voetbalt?
Daarom was hij tegen psv de beste van het veld zeker?
En hofs is ook zo goed met zn mond he.. daarom zitten er 20 clubs achter hem aan...
quote:Op maandag 22 november 2004 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Het zijn twee talentvolle jongens maar ze missen elke vorm van zelfkritiek en - vooral - zelfbeheersing.
Nicky heeft niks laten zien, maar hoe kan je nou Theo Janssen afvallen?quote:Op maandag 22 november 2004 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En voor de duidelijkheid: ik vind Sibon ook een irritante speler maar hij doet wel precies wat ie moet doen: scoren en een assist geven en zo zijn ploeg aan de 3 punten helpen. Dat heb ik Theo en Nicky, hoe talentvol ze ook zijn, niet zien doen.
En ik denk dat de voornaamste reden voor de interesse voor Hofs met name zijn transfervrije status is.
Laten we Edward vandaag nog de tijd geven om eventueel op zijn uitspraak terug te komen !!quote:Op maandag 22 november 2004 09:37 schreef SCH het volgende:
Sturing moet echt eens tot de orde geroepen worden. Die man is ziek en gevaarlijk.
Je begrijpt me misschien verkeerd. Ik heb het helemaal niet over de kwaliteiten als voetballer, ik heb het over de mentale capaciteiten. Dat Janssen een goed seizoen draait is natuurlijk een feit, maar ze moeten volwassener worden en ook zo gaan spelen. Tuurlijk is het geweldig dat je 0-3 wint bij Heerenveen en de sterren van de hemel speelt, alles lukt en je je koning voelt, maar als het tegenzit - zoals gisteren met de scheids volgens Vitesse - gedraag je dan volwassen en speel ook zo. De reactie van Dingsdag voor de tv is gewoon lachwekkend: hij mept iemand iop zijn kaak en gaat zitten klagen over een eerdere oevrtreding. En dan gooit Sturing nog extra olie op het vuur. Het gaat om het tonen van karakter.quote:Op maandag 22 november 2004 13:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Nicky heeft niks laten zien, maar hoe kan je nou Theo Janssen afvallen?
Die jongen is momenteel de beste middenvelder van Nederland op dit moment vind ik.
Hoe hij een speler uitspeelt en dan een pass over 20 meter precies achter de verdedigers en in de voeten van de aanvaller speelt is af en toe fabelachtig. Janssen en in mindere maten Nicky hebben vitesse dus heel wat assists en goals gegeven dit jaar. Maar waarschijnlijk doel je op gisteren waar culticoon Sibon een keertje opviel.
Dingsdag en Sturing waren kinderachtig. Sturing kan ik nog begrijpen omdat Vitesse écht benadeeld werd door de slechste scheids in de geschiedenis van het Nederlands voetbal.
Maar het blijft kinderachtig.
Niks, maar je kunt je wel volwassen gedragen en niet op de manier zoals Sturing - trainer van Vitesse en dus het uithangbord - tekeer ging tijdens de wedstrijd. In plaats daarvan zou hij Dingsdag de les moeten lezen en die jongen ervan overtuigen dat hij met zijn stomme actie Vitesse misschien wel van een punt beroofd. Verder kan hij - als de scheids de hele wedstrijd al als een drol fluit - zijn spelers op het hart drukken zich daaraan niet te ergeren maar gewoon hun eigen goede spel te spelen. Pas dan, nogmaals, zet je een grote stap voorwaarts naar de positie waarin Vitesse zo graag wil verkeren.quote:Op maandag 22 november 2004 13:06 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Pas wanneer Vitesse zich niet laat opkloten door een slechte scheids,
---------------
Wat kan vitesse er aandoen dat bossen een blinde lul is?
Heb je dit ook naar de AIVD gestuurd?quote:Op maandag 22 november 2004 09:37 schreef SCH het volgende:
Sturing moet echt eens tot de orde geroepen worden. Die man is ziek en gevaarlijk.
Ach.. Arnhem staat niet bekend om haar overvloed aan slimme mensen.quote:Op maandag 22 november 2004 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je begrijpt me misschien verkeerd. Ik heb het helemaal niet over de kwaliteiten als voetballer, ik heb het over de mentale capaciteiten. Dat Janssen een goed seizoen draait is natuurlijk een feit, maar ze moeten volwassener worden en ook zo gaan spelen. Tuurlijk is het geweldig dat je 0-3 wint bij Heerenveen en de sterren van de hemel speelt, alles lukt en je je koning voelt, maar als het tegenzit - zoals gisteren met de scheids volgens Vitesse - gedraag je dan volwassen en speel ook zo. De reactie van Dingsdag voor de tv is gewoon lachwekkend: hij mept iemand iop zijn kaak en gaat zitten klagen over een eerdere oevrtreding. En dan gooit Sturing nog extra olie op het vuur. Het gaat om het tonen van karakter.
En nogmaals over culticoon Sibon: ik vind het niks en PSV onwaardig, maar hij trekt zich niks aan van alle heiza maar knalt er 1 bal in en geeft een assist voor de 0-2. Dan kan iedereen wel janken, met de vinger naar hem wijzen en hem een overschatte jan lul noemen, maar hij zorgt eprsoonlijk wel voor de 3 punten.
is dat niet de charme van het voetbal? als je met camera's e.d tijdens wedstrijden gaat werken, komt dat het spelletje écht niet ten goede denk ik. Dan ligt de wedstrijd bovendien telkens stil, omdat de scheids ff de herhaling moet bekijken.....quote:Op maandag 22 november 2004 13:13 schreef Positive_Thinking het volgende:
Komt er ook een onderzoek naar de overtreding van Gluscevic in het strafschopgebied? Leek me een duidelijke wurggreep wat een penalty had moeten opleveren?
Maar ja dat is natuurlijk geen schoppen en slaan. Het wordt tijd dat er camera beelden gebruikt worden bij wedstrijden om overtredingen op een correcte wijze te bestraffen tijdens de wedstrijd en niet elke keer achteraf als de wedstrijd al gespeeld en bepaald is.
Ja, maar hij was al bekendquote:Op maandag 22 november 2004 13:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb je dit ook naar de AIVD gestuurd?
Ja of gewoon nooit de beelden gebruiken, dus ook geen onderzoek achteraf in stellen als het incident niet door de scheids of andere spelers gemeld wordt.quote:Op maandag 22 november 2004 13:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
is dat niet de charme van het voetbal? als je met camera's e.d tijdens wedstrijden gaat werken, komt dat het spelletje écht niet ten goede denk ik. Dan ligt de wedstrijd bovendien telkens stil, omdat de scheids ff de herhaling moet bekijken.....
en wat nou als een scheids rood trekt, maar er in werkelijkheid niks aan de hand was (speler van groningen vorige week), dat is dan ook flink lullig vind je niet. en hoeveel wedstrijden moet je dan geven, als de knvb de beelden achteraf niet mag gebruiken?quote:Op maandag 22 november 2004 13:56 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Ja of gewoon nooit de beelden gebruiken, dus ook geen onderzoek achteraf in stellen als het incident niet door de scheids of andere spelers gemeld wordt.
Spelers worden achteraf soms 4 wedstrijden geschorst, terwijl de club die er op dat moment tegen speeld er geen ene donder mee opschiet. Met andere woorden de tegenstander kan genaaid worden, omdat de man niet van het veld afgestuurd wordt tijdens de wedstrijd. Terwijl er wel degelijk een overtreding is geweest.
Barretto heeft inmiddels een straf gekregen....quote:Op maandag 22 november 2004 14:13 schreef Elvislives het volgende:
ah sorry, ff overheen gelezen. maar dan gebeurt er dus ook niks met bijvoorbeeld ooijer die op amoah ging wandelen, barreto die sneider(??) wilde doorzagen, etc.
tenzij spelers gaan klagen zeg je, maar dan gaan ze over ieder incident klagen lijkt me.
Dus dan wordt Ooijer ook geschorst, smerige actiequote:Op maandag 22 november 2004 14:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Barretto heeft inmiddels een straf gekregen....
dat bedoel ik ook. het waren maar voorbeelden. Maar anders zou barreto dus gewoon vrijuit gegaan zijn, zonder videobeeldenquote:Op maandag 22 november 2004 14:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Barretto heeft inmiddels een straf gekregen....
Als jij vind dat Sturing geen verkeerd taalgebruik mag hanteren dan moet je dat zelf ook maar eens niet doen. Voor mij geld dan, wat je vindt dat een ander niet kan maken moet je zeker zelf niet doen!quote:Op maandag 22 november 2004 14:31 schreef StarGazer het volgende:
Sturing moet met z'n rotkop gewoon niet zo janken
Kheb het niet eens over z'n taalgebruik, meer over het feit dat hij niet zo kinderachtig moet doen om te zeggen dat de scheids pro psv is.quote:Op maandag 22 november 2004 14:34 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Als jij vind dat Sturing geen verkeerd taalgebruik mag hanteren dan moet je dat zelf ook maar eens niet doen. Voor mij geld dan, wat je vindt dat een ander niet kan maken moet je zeker zelf niet doen!
Sturing heeft nogal een eigenzinnige opvatting het begrip 'wel eens'quote:Op maandag 22 november 2004 14:41 schreef pfaf het volgende:
Ach ja, in de heat of the moment zeg je als trainer wel eens wat hè.
Cursusje zelfbeheersing zal 'm inderdaad goed doen.quote:Op maandag 22 november 2004 14:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Sturing heeft nogal een eigenzinnige opvatting het begrip 'wel eens'
maar als hij vandaag nou gewoon naar buiten komt met...ik zag het verkeerd, dingsdag is een lul... dan is het toch klaarquote:Op maandag 22 november 2004 14:45 schreef pfaf het volgende:
Cursusje zelfbeheersing zal 'm inderdaad goed doen.
Misschien moet hij eens beginnen met roken?!?
Is off topic, maar goed: die gast van Groningen deed natuurlijk wel wat, het is gewoon een flinke overtreding. Het is eigenlijk belachelijk dat die rode kaart wordt ingetrokken, want volgens de regels kun je em rood geven voor de overtreding. Pas dan de schorsing aan, maar trek de kaart niet in want dat is belachelijk.quote:Op maandag 22 november 2004 14:00 schreef Elvislives het volgende:
[..]
en wat nou als een scheids rood trekt, maar er in werkelijkheid niks aan de hand was (speler van groningen vorige week),
ik mag het hopen. Maar die overtreding ziet de 4e official dan weer niet (gebeurde ook voor zijn ogen). Ooijer zal wel geen schorsing krijgen. Hij speelt tenslotte voor PSV. En met die klassejustitie van de KNVB zal Ooijer wel onder een schorsing uitkomen.quote:Op maandag 22 november 2004 14:27 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dus dan wordt Ooijer ook geschorst, smerige actie
Jij hoort inderdaad thuis in het Gelredome bij die gefrustreerde Vitessesupporters!quote:Op maandag 22 november 2004 14:57 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
ik mag het hopen. Maar die overtreding ziet de 4e official dan weer niet (gebeurde ook voor zijn ogen). Ooijer zal wel geen schorsing krijgen. Hij speelt tenslotte voor PSV. En met die klassejustitie van de KNVB zal Ooijer wel onder een schorsing uitkomen.
ik praat die overtreding van Dingsdag niet goed hoorquote:Op maandag 22 november 2004 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij hoort inderdaad thuis in het Gelredome bij die gefrustreerde Vitessesupporters!
Generaliserende opmerking, no offence voor de Vitessenaren die wel normaal kunnen discussiëren
Ik zag de actie op tv, in eerste instantie zag ik hem naast de speler stappen en in tweede instantie ook. Toen riep de verslaggever dat ie erop ging staan vroeg ik em af of ik hete cht zo verkeerd zag. Maar goed, ik keek met een schuin oog dus ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 22 november 2004 15:12 schreef Smeich het volgende:
Ok Dylan Dog, wat vind jij een gepaste straf voor Ooijer dan? Als jij, als PSV fan zijnde, er al iets in ziet dan.
En ook ik praat de overtreding van Dingsdag niet goed!
Die hebben ze bij Studio Voetbal laten zien en het was geen overtreding,hij hield zelfs zijn been in waar de meeste anderen zelfs hun been zouden doorhalen,geen overtreding dus.quote:Op maandag 22 november 2004 11:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
uitzend, maar laat dan ook de overtreding zien die sturing bedoelde? Een beetje eenzijdige beeldvorming op deze manier.
Dan ben je iig goed scheel. Want het was overduidelijk op de TV beelden te zien dat Ooier even lekker de noppen in het bovenbeen van een op de grond liggende Vitesse speler duwde.quote:Op maandag 22 november 2004 15:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zag de actie op tv, in eerste instantie zag ik hem naast de speler stappen en in tweede instantie ook. Toen riep de verslaggever dat ie erop ging staan vroeg ik em af of ik hete cht zo verkeerd zag. Maar goed, ik keek met een schuin oog dus ik kan het mis hebben.
<knip>
BS,ik zag het ook pas na de 3e maal en ben echt niet blind.quote:Op maandag 22 november 2004 15:47 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Dan ben je iig goed scheel. .
Dat bedoel ik dus met mijn eerdere post op jouw reactie. Reageer eens normaal man.quote:Op maandag 22 november 2004 15:47 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Dan ben je iig goed scheel. Want het was overduidelijk op de TV beelden te zien dat Ooier even lekker de noppen in het bovenbeen van een op de grond liggende Vitesse speler duwde.
Snap het nou DDquote:Op maandag 22 november 2004 16:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met mijn eerdere post op jouw reactie. Reageer eens normaal man.
quote:Op maandag 22 november 2004 16:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Snap het nou DD
Die jongetjes van Vitesse zijn gewoon nog steeds zwaar gefrustreerd!
Normaal reageren zit er niet meer in..
En ja, ík wel.quote:Op maandag 22 november 2004 15:11 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
ben nou niet echt een Vitesse supporter BTW
Klopt, daarom vermeldde ik dat ook in een eerdere reactie.quote:Op maandag 22 november 2004 16:13 schreef brighton het volgende:
[..]
[..]
En ja, ík wel.
dus ik mag de overtreding van Ooijer niet ronduit smerig vinden en dat hij daarvoor gestraft moet wordenquote:Op maandag 22 november 2004 16:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met mijn eerdere post op jouw reactie. Reageer eens normaal man.
Ja, want ik zeg nergens dat jij die overtreding niet smering mag vinden; ik zeg alleen dat ik em niet heb gezien. Jij noemt me meteen scheel.quote:Op maandag 22 november 2004 16:14 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
dus ik mag de overtreding van Ooijer niet ronduit smerig vinden en dat hij daarvoor gestraft moet wordenEn als ik dat nogal erg benadruk is een reactie niet normaal. Ik bekijk dit niet door een PSV of Vitesse bril alhoewel ik Vitesse wel een leukere club vind. Feit is gewoon dat Ooijer een smerige overtreding maakt en dat hij daarvoor gestraft moet worden. Maar ik betwijfel of dat ook wel gaat gebeuren.
volgens mij lullen we langs elkaar heen![]()
PSV speelde tegen Willem II en FC Den Bosch ook niet goed (al was het eerste half uur tegen Willem II heel behoorlijk), maar daar gaat het niet om. Tegenstanders bijten zich stuk op de degelijke verdediging, raken gefrustreerd dat ze niet scoren en gaan dan rare dingen doen.quote:Op maandag 22 november 2004 17:06 schreef Tha_Mars het volgende:
Hmm DD, je had studio Voetbal moeten kijken,
Trouwens was ook nergens de actie van Alex en Cocu erop geweest...
Maarja beetje jammer (waar ik zelf ook aan mee doe) om PSV nou de schuld van alles te geven, maar goed speelde ze niet iig.
Feit is wel dat de wedstrijden volgens de richtlijnen van Famous Bossen nu iedere week wel een paar gestaakt moeten worden, ik ga het dan maar zien als een soort Time-Out... want ja je kan die bossen toch niet meer serieus nemen na de actie van afgelopen zondag..
oh dat scheel was omdat je zelf zei dat je met een schuin oog keekquote:Op maandag 22 november 2004 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja, want ik zeg nergens dat jij die overtreding niet smering mag vinden; ik zeg alleen dat ik em niet heb gezien. Jij noemt me meteen scheel.
foei edward! je weet toch! in dit land mag je je mening niet geven, en zéker niet dat je je GENAAID voelt, door iemand die van prostitutie verdacht wordtquote:Op maandag 22 november 2004 19:01 schreef superjoden het volgende:
Vitesse-coach Sturing liet eveneens weten zich genaaid te voelen.
Voor het duel de standaard afgesproken procedure lijkt me.quote:De Arnhemmers moeten aantonen welke maatregelen ze voor, tijdens en na het duel hadden getroffen om dat te voorkomen. Bovendien wil de aanklager weten of Vitesse de schuldige supporters heeft bestraft
Het is anders wel een speler die altijd voorop gaat in de strijd, en dat kost hem regelmatig een kaart ja .... maar hij gaat er tenminste altijd voor !!quote:Op woensdag 24 november 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:
Rankovic is meestal om de paar duels geschorst. Ik vind dat een jongen die zichzelf schromelijk overschat.
quote:Op maandag 29 november 2004 23:56 schreef Tha_Mars het volgende:
nooit gedacht dat hij nog is de frontpage zou halen
purrel? heb ik iets gemist?quote:Op maandag 29 november 2004 23:56 schreef Tha_Mars het volgende:
nooit gedacht dat hij nog is de frontpage zou halen
whahaha!!! krijg nou tiete......een heuze purrel quiz!quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:53 schreef Tha_Mars het volgende:
uhm ja
[update] Het forum doet het weer
Wie verzint dat nou weerquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:53 schreef Tha_Mars het volgende:
uhm ja
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:53 schreef Tha_Mars het volgende:
uhm ja
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef Flem het volgende:
Ik.
dat van die broer ontgaat me ff.....ben jij een goeie vriend daarvan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Flem het volgende:
Hij heet Purrel, hij is de verdediger met de beste aanvallende impulsen, hij heeft een toffe kop en niet te vergeten; hij heeft een broer.
Tegenwoordig staat 'ie in de aanval, waar 'ie het stukken beter doet dan achterinquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Flem het volgende:
Hij heet Purrel, hij is de verdediger met de beste aanvallende impulsen, hij heeft een toffe kop en niet te vergeten; hij heeft een broer.
Zeker. Meestal is het andersom, aanvallers/middenvelders die worden getransformeerd tot verdedigers.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:00 schreef brighton het volgende:
Tegenwoordig staat 'ie in de aanval, waar 'ie het stukken beter doet dan achterin
Op 't Vitesse-forum wordt gezegd dat het niet zijn broer is?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Flem het volgende:
en niet te vergeten; hij heeft een broer.
Urllll.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:41 schreef brighton het volgende:
[..]
Op 't Vitesse-forum wordt gezegd dat het niet zijn broer is?
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Flem het volgende:
Hij heet Purrel, hij heeft een toffe kop
ja, na de wedstrijd wil ik bier!quote:Op zondag 5 december 2004 11:49 schreef Tha_Mars het volgende:
kheb liever 3 punten dan een koude oliebol
quote:Vreven: eindelijk winst op karakter
Vitesse-verdediger Stijn Vreven was na afloop van de winst op Utrecht erg tevreden over de mentaliteit van zijn ploeggenoten.
"Het is fantastisch dat we vandaag puur op karakter hebben kunnen winnen. Dit is echt een hele grote stap vooruit voor Vitesse", aldus de Belg.
Vreven kreeg het nog even benauwd toen hij zag dat trainer Sturing begon te wisselen. "Ik gun Tim de Meersman alles, maar dan wel na de winterstop. Als hij zijn debuut had gemaakt, had ik met gemillimeterd haar gestaan"' aldus Vreven, verwijzend naar de weddenschap met zijn landgenoot.
Blessure opgelopen op de laatse training, iets met z'n hamstring...quote:Op zondag 5 december 2004 23:23 schreef blupblup69 het volgende:
Waar was Rankovic ? Hij zat weer niet bij de selectie !!
Vreven goes Sturing?quote:
Ponk ging voor de zoveelste keer de fout in bedoel je.... bal komt in de 5 meter, moet 'ie gewoon hebben. Net zoals ze bij Studio Voetbal zeiden ... helemaal als je het postuur van Ponk hebt...quote:Op maandag 6 december 2004 07:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vreven goes Sturing?
Maar goed, Jevric stond even een potje goed te keepen gisteren, potdorie.
quote:
Aldus Peter van den Berg op het Vitesseforumquote:Wat misschien ook nog wel leuk is om te vermelden, is dat er in de groep een weddenschap is tussen de Belgen Tim de Meersman en Stijn Vreven. Als Tim in de resterende wedstrijden tot aan de winterstop zijn debuut maakt, dan gaat Stijn z'n haar eraf. En zo niet dan komt Tim met een kale kop terug van vakantie. De trainer is hiervan ook op de hoogte, dus hangt het kapsel van Stijn af van de taktiek van de trainer...
Dan ben je ook geen klasse beter.quote:Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht was vooral in de 2e helft een klasse beter dan Vitesse, maar kansen afmaken is dit seizoen een wel heel erg groot probleem....
vitesse heeft ook vaak net dat beetje geluk niet gehad. Nu zit het ons gelukkig wel een keertje mee, moet kunnen vind ikquote:Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht was vooral in de 2e helft een klasse beter dan Vitesse, maar kansen afmaken is dit seizoen een wel heel erg groot probleem....
Sorry maar het lijkt me geweldig om met 30 punten de winterstop in te gaan we hebben die 3 punten dus nodig, en Ajax verslaan in de Arena is helemaal top....quote:Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Volgende week de enige match die Vitesse niet mag winnen van mij.
Heb je Vitesse dit seizoen gezien?quote:Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Het maakt niet uit of een ploeg beter is of niet, maar als je ze d'r niet inlegt houdt het op.quote:Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Precies...en een groot supporter die dat toegeeft. Inderdaad Vitesse heeft de punten zondag "gestolen" maar het zijn er nog steeds 3 ....en hoeveel beter Utrecht de 2de helft ook was....Vitesse wint. Maar hey...volgende keer kan het net andersom zijn......that's the beauty of footballquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of een ploeg beter is of niet, maar als je ze d'r niet inlegt houdt het op.
Het ziet er naar uit dat Van der Schaaf in de winterstop terugkeert.quote:Gelredome op Discovery Channel
Op 14 december a.s. zal er een documentaire worden uitgezonden over Gelredome. Voor dit programma zijn er in het verleden tijdens een wedstrijd opnames gemaakt bij Gelredome. Het programma heet 'Building the ultimate'.
Uitzenddata op Discovery channel:
Dinsdag 14 december 2004, 23.00 - 23.30 uur
Woensdag 15 december 2004, 08.00 - 08.30 uur (herhaling)
Woensdag 15 december 2004, 14.00 - 14.30 uur (herhaling)
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 8 december 2004 14:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat Van der Schaaf in de winterstop terugkeert.
Ja .....quote:Op dinsdag 7 december 2004 07:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of een ploeg beter is of niet, maar als je ze d'r niet inlegt houdt het op.
quote:PSV'ers voelen voor verhuur
PSV inventariseert zijn selectie en denkt in de winterstop na over eventuele verhuur van spelers. Zo kijkt Remco van der schaaf uit naar een andere club. 'Vitesse heeft interesse en dat is de meest serieuze club, zegt zijn zaakwaarnemer Karel Jansen ir. Eerder toonde ook De Graafschap belangstelling. 'Maar daar had hij zelf geen oren naar', aldus Jansen. Ook Arvid Smit overweegt een vertrek in de winterstop. Trainer Guus Hiddink liet al doorschemeren dat het voor Smit beter is veel aan spelen toe te komen. 'Vooraf heb ik gezegd dat ik een halfjaar de tijd zou nemen Om voor een kans te gaan bij PSV', zegt Smit. 'Ik heb veel geleerd, maar het begint nu wel weer te kriebelen.' Ook Eric Addo voelt wel voor een vertrek.
Bron: VI 8-12-2004
quote:Rankovic te duur voor ADO Den Haag
Aleksandar Rankovic mag nog steeds weg bij Vitesse. De enige club die concrete belangstelling heeft getoond is ADO Den Haag. Die club kan de komst van Rankovic financieel niet opbrengen. Volgens zijn zaakwaarnemer Gordon Stipic hebben zich nog geen andere clubs concreet gemeld voor de Servische middenvelder. Vitesse stuurt nog steeds aan op een vertrek van Rankovic, die onlangs nog wegens werkweigering uit de selectie werd gezet maar op verzoek van de spelers weer terugkeerde. Hij staat nog tot 2007 onder contract, maar gaat na dit seizoen beduidend minder verdienen.
Bron: Omroep Gelderland 8-12-2004
quote:Blessure Hofs valt mee; Gluscevic vraagteken
De Blessure van Nicky Hofs lijkt mee te vallen. De technische en medische staf hebben goede hoop dat hij zondag kan meedoen tegen Ajax.
De kans dat spits Igor Gluscevic zijn opwachting kan maken in de Amsterdamse Arena is een stuk kleiner. De blessure die hij overhield aan de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht is nog allerminst genezen.
Bron: AD 9-12-2004
oei oei oei, wat een frustratie ...... sorry maar de puntjes blijven in Arnhemquote:Op woensdag 8 december 2004 14:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja .....
En de bal is rond
en het gras is groen
en als je in balbezit bent kan de tegenstander niet scoren
enz enz enz enz
Oftewel LG, dooddoener en cliche eersteklas![]()
Ik had het helemaal niet tegen jou Blupperquote:Op donderdag 9 december 2004 23:03 schreef blupblup69 het volgende:
[..]
oei oei oei, wat een frustratie ...... sorry maar de puntjes blijven in Arnhem![]()
We laten ze lekker staan waar ze nu staan, <ultra positve mode>volgens mij komt er zondag en donderdag nog aardig wat bijquote:Op donderdag 9 december 2004 23:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Geleficiteerd met de puntjes en doe er wat me zou ik zeggen
quote:Ludieke actie Vitesse-fans
ARNHEM - Welgeteld twee voetbalfans van Vitesse maken zondag gebruik van de verplichte buscombi voor de uitwedstrijd tegen Ajax in Amsterdam. Op deze ludieke manier wil de Supportersvereniging Vitesse protesteren tegen de oplegde regeling van de buscombi.
De twee supporters zullen in het vrijwel lege uitvak spandoeken ophangen.
De lokale driekhoek in Amsterdam heeft de verplichte buscombi voor de Arnhemse fans opgelegd wegens de ongeregeldheden vorig seizoen. In de ogen van de Vitessefans was de oorzaak van de ellende de plaats waar de bussen vorig jaar werden gedropt (te ver van het stadion) en het gedrag van de Ajax-aanhang.
De Supportersvereniging Vitesse besloot voor het duel zondag in de ArenA geen kaartverkoop te organiseren. (ANP)
(Bron: www.gelderlander.nl)
de laatste foto liet dat ook zien ja.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:34 schreef methodmich het volgende:
Mooi interview trouwens weer met Dikke Theo in de VI. Prachtige foto's ook. Gaat ie ook in op zijn stevigheid.
mij hoor je ook niet klagen, een echte ernemmer, prachtige speler!quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:41 schreef methodmich het volgende:
Je moet juist blij zijn met zo´n speler, vind ik.
quote:Op zondag 12 december 2004 15:41 schreef lookinforyou het volgende:
Kom op Vitesse!!!!
Ik begin steeds meer van Vitesse te houden eigenlijk. Vanaf nu weer alles winnen!quote:Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Volgende week de enige match die Vitesse niet mag winnen van mij.
Het heeft niet zo mogen zijn, maar wat waren we dicht bij een punt. Ach PSV heeft nog een straatlengte voor op Ajax, en wij nog een straatlengte op NEK.... Ik zeg PSV kampioen, Vitesse UEFA Cup.....ik teken ervoor.quote:Op zondag 12 december 2004 15:41 schreef lookinforyou het volgende:
Kom op Vitesse!!!!
Waar kan ik tekenen dan doe ik dat meteen!quote:Op zondag 12 december 2004 20:57 schreef blupblup69 het volgende:
[..]
Het heeft niet zo mogen zijn, maar wat waren we dicht bij een punt. Ach PSV heeft nog een straatlengte voor op Ajax, en wij nog een straatlengte op NEK.... Ik zeg PSV kampioen, Vitesse UEFA Cup.....ik teken ervoor.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wie was die drol die steeds beweerde dat Hofs naar zijn club Psv ging?
die oa deze uitspraak deed?quote:Hopelijk laat neo-PSV'er Hofs in de 80e minuut een schitterende vrije trap in de kruising belanden
Ja, ik heb het even opgezocht. Het was cultheld. Ben benieuwd naar zijn deskundige kijk op de zaken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
die oa deze uitspraak deed?
Gluscevic + Vreven + Wapenaar = 3quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Haha, cultheld is een topper.
Wapenaar als eventuele nieuwe keeper, dat is al de 2e ex-Utrechter dan. Anders Verbist, oud-Ajacied.
quote:Vitesse aast op Feyenoorder Ebi Smolarek.
ARNHEM - Vitesse heeft zich bij Feyenoord gemeld voor Ebi Smolarek. De Arnhemse club wil de 23-jarige aanvaller in de winterstop op huurbasis overnemen.
De eventuele komst van Smolarek staat vooralsnog los van de transfer van Vitesse-speler Nicky Hofs, die maandag met Feyenoord overeenstemming bereikte over een overgang naar Rotterdam-Zuid. Vitesse heeft Feyenoord al voordien op de hoogte gebracht van de serieuze belangstelling voor Smolarek.
De Rotterdamse club wil beide transfers het liefst gescheiden houden, maar mogelijk krijgen ze toch verband met elkaar. Voor alle partijen kan het aantrekkelijker zijn indien Hofs al in de winterstop aansluit bij de groep van trainer Ruud Gullit, in plaats van in de komende zomer. Indien Thomas Buffel bijvoorbeeld in de winterstop naar Glasgow Rangers verhuist, komt er bij Feyenoord een plek voor Hofs vrij.
Vitesse wil wel meewerken aan een tussentijds vertrek van de 21-jarige middenvelder, indien de Arnhemse club er zelf voordeel uit haalt. In de zomer loopt Hofs gratis Gelredome uit, maar in de winter levert zijn vertrek wisselgeld op, waarmee bijvoorbeeld de komst van Smolarek mogelijk kan worden. De jonge Pool kan zowel links- als rechtsbuiten spelen en is daardoor een ideale kandidaat voor Vitesse.
"Hij zou een optie kunnen zijn", erkent technisch manager Jan Streuer van Vitesse. "Maar wij hebben niet de financiële mogelijkheden om zo'n speler te kopen, we kunnen alleen huren."
Er is veel belangstelling voor Smolarek (onder meer van Heerenveen), maar Feyenoord weet nog niet of het de aanvaller wil verhuren of verkopen. De speler zelf heeft een voorkeur voor het laatste. Smolarek is een echte Feyenoorder, meldde zich ooit zelf aan op Varkenoord en knokte zich in het eerste elftal. Zijn vader Wlody Smolarek droeg ook het rood-witte shirt en hij droomt er nog steeds van om een vaste plaats te veroveren in het eerste elftal. Smolarek staat tot medio 2006 onder contract.
Feyenoord wil de komende dagen met de Poolse international om de tafel om zijn toekomst te bespreken. "Het hangt af van de beste deal die de club kan sluiten", zegt Mark Wotte, technisch directeur van Feyenoord. "Ik weet alleen dat hij niet naar een club wil gaan die degradatievoetbal speelt."
Bron: De Gelderlander.
Er was toen wel een Vitesse-speler.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:59 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Hoezo, hij heeft toch gelijk?
Als alles goed is komen de wedstrijden van dit tournooi op eurosportquote:Vitesse oefent tegen Besiktas en Moskou
ARNHEM - Vitesse speelt tussen 7 en 15 januari tijdens het trainingskamp in Turkije tegen Besiktas en Spartak Moskou. Met die clubs zit Vitesse in een poule op het toernooi in Belek. De andere poule bestaat uit Borussia Dortmund, Malmö, vervanger van Werder Bremen, en Galatasaray. De winnaars van beide poules spelen de finale. De hoofdmacht van Vitesse begint vandaag aan het kerstreces. Alleen de geblesseerde spelers melden zich vandaag op de club. Zo laat Nicky Hofs zijn enkel en kuit nader onderzoeken. Hij viel gisteren geblesseerd uit in het duel met De Graafschap. De eerste training van Vitesse is maandag 3 januari.
Bron: gelderlander
proestquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik zou zeggen: biedt even mee op deze verdediger die ons gisteren weer de das heeft omgedaan
http://www.marktplaats.nl(...)rt/voetbal/44738.htm
er hebben 2 vrouwen tot nu toe gereageerd...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik zou zeggen: biedt even mee op deze verdediger die ons gisteren weer de das heeft omgedaan
http://www.marktplaats.nl(...)rt/voetbal/44738.htm
...maar als ik die speler zelf zo zie...quote:Biedingen: Bod Bieder Datum
5,00 Stuur een E-mail naar liefmeisje117 17-12-2004 17:07
0,01 Stuur een E-mail naar donkerannemarie 17-12-2004 17:06
Wordt gemeld op het Vitesseforum. Ook Omroep Gelderland bericht er inmiddels over.quote:Hersi is vorige week al aangeboden bij Vitesse door zijn zaakwaarnemer. Hij zal na de winterstop aansluiten bij de selectie, als Vitesse vertrekt naar het Turkse Belek voor een trainingskamp. Het is nog niet bekend of Vitesse, en hoeveel Vitesse, moet betalen aan Heerenveen voor de overgang van de 22-jarige aanvallende middenvelder.
quote:VITESSE BIJNA ROND MET HERSI
Vitesse heeft nagenoeg overeenstemming bereikt met Youssouf Hersi over de transfer van SC Heerenveen naar Vitesse. Vitesse verwacht dinsdag in de namidddag de overgang rond te maken.
Hersi kan een contract tekenen voor de periode van 2,5 jaar, ingaande op 1 januari 2005. De speler wordt transfervrij overgenomen van SC Heerenveen. De 22-jarige aanvaller ondergaat dinsdag de medische keuring. "Na de keuring op dinsdag verwachten wij de overgang rond te maken met Youssouf Hersi", aldus algemeen directeur Paul van der Kraan.
Hij heeft recent ook zijn doelstelling voor de ploeg bijgesteld. Hij gaat nu voor plek 6 tot 9 dacht ik. Ze proberen iig mee te doen om Europees voetbal of iig kwalificatie daarvan.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:03 schreef blupblup69 het volgende:
Tijd zal leren of Hersi een versterking is, ik denk het persoonlijk wel. Hij heeft natuurlijk een klote seizoen bij Heerenveen gehad, maar dat komt door heftige concurrentie op zijn positie. Overigens vind ik ook dat Vitesse best de doelstelling omhoog mag bijstellen en moet gaan voor UEFA cup voetbal. Ik word een beetje moe van die voorzichtigheid van Sturing, laat hij nou eens durven een hoger doel na te streven. Hij is volgens mij alleen bang op zijn muil te gaan als hij het zegt en het lukt niet. Ik vind niet dat je op deze manier ballen toont, Vreven en Jevric geven ook aan voor UEFA cup voetbal te willen gaan, en dat kan ook. Zet dat dan als doel, en ga ervoor, op deze manier kakt de motivatie natuurlijk in, zo van we hoeven niet meer we hebben de doelstelling gehaald, we worden 12e of zo. Ga je op je bek, dan ga je op je bek, maar ga ervoor.En dat heeft niets te maken met hoogmoed, maar puur om het uiterste uit je elftal te halen....Dit is mijn mening...zo werkt het ook in het bedrijfsleven, doelen bijstellen als de situatie daar aanleiding voor geeft. Vorig jaar stelde hij de doelstelling ook naar beneden bij, dus waarom nu niet naar boven ??
In theorie moet dat lukken, maar het kan wel lastig worden. Op dat punt is het goed dat Feyenoord heeft verloren, zodat ook de 4e plek relatief openligt.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hij heeft recent ook zijn doelstelling voor de ploeg bijgesteld. Hij gaat nu voor plek 6 tot 9 dacht ik. Ze proberen iig mee te doen om Europees voetbal of iig kwalificatie daarvan.
Nieuws van de webpage www.forza.az-nlquote:Fortes Rodriquez de oud AZ-verdediger die gisteren te horen kreeg dat hij mocht vertrekken staat in de belangstelling van Vitesse!
Zijn zaakwaarnemer heeft al contact gehad met Vitesse. Alleen is Fortes Rodriquez nog niet eens met het salaris dat hij zou krijgen, maar dat wordt binnen 48 uur opgelost, zo laat zijn zaakwaarnemer weten. Alleen de laatste puntjes hoeven nog op de i gezet te worden.
bron: Rodrigo Kalocho, zakenwaarnemer Fortes
handig he, die paco op t forumquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:
Inderdaad geen versterkigen voor Vitesse zolang er niemand vertrekt. Wat gaat het nieuws toch snel deze dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |