PSV speelde tegen Willem II en FC Den Bosch ook niet goed (al was het eerste half uur tegen Willem II heel behoorlijk), maar daar gaat het niet om. Tegenstanders bijten zich stuk op de degelijke verdediging, raken gefrustreerd dat ze niet scoren en gaan dan rare dingen doen.quote:Op maandag 22 november 2004 17:06 schreef Tha_Mars het volgende:
Hmm DD, je had studio Voetbal moeten kijken,
Trouwens was ook nergens de actie van Alex en Cocu erop geweest...
Maarja beetje jammer (waar ik zelf ook aan mee doe) om PSV nou de schuld van alles te geven, maar goed speelde ze niet iig.
Feit is wel dat de wedstrijden volgens de richtlijnen van Famous Bossen nu iedere week wel een paar gestaakt moeten worden, ik ga het dan maar zien als een soort Time-Out... want ja je kan die bossen toch niet meer serieus nemen na de actie van afgelopen zondag..
oh dat scheel was omdat je zelf zei dat je met een schuin oog keekquote:Op maandag 22 november 2004 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja, want ik zeg nergens dat jij die overtreding niet smering mag vinden; ik zeg alleen dat ik em niet heb gezien. Jij noemt me meteen scheel.
foei edward! je weet toch! in dit land mag je je mening niet geven, en zéker niet dat je je GENAAID voelt, door iemand die van prostitutie verdacht wordtquote:Op maandag 22 november 2004 19:01 schreef superjoden het volgende:
Vitesse-coach Sturing liet eveneens weten zich genaaid te voelen.
Voor het duel de standaard afgesproken procedure lijkt me.quote:De Arnhemmers moeten aantonen welke maatregelen ze voor, tijdens en na het duel hadden getroffen om dat te voorkomen. Bovendien wil de aanklager weten of Vitesse de schuldige supporters heeft bestraft
Het is anders wel een speler die altijd voorop gaat in de strijd, en dat kost hem regelmatig een kaart ja .... maar hij gaat er tenminste altijd voor !!quote:Op woensdag 24 november 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:
Rankovic is meestal om de paar duels geschorst. Ik vind dat een jongen die zichzelf schromelijk overschat.
quote:Op maandag 29 november 2004 23:56 schreef Tha_Mars het volgende:
nooit gedacht dat hij nog is de frontpage zou halen
purrel? heb ik iets gemist?quote:Op maandag 29 november 2004 23:56 schreef Tha_Mars het volgende:
nooit gedacht dat hij nog is de frontpage zou halen
whahaha!!! krijg nou tiete......een heuze purrel quiz!quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:53 schreef Tha_Mars het volgende:
uhm ja
[update] Het forum doet het weer
Wie verzint dat nou weerquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:53 schreef Tha_Mars het volgende:
uhm ja
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:53 schreef Tha_Mars het volgende:
uhm ja
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef Flem het volgende:
Ik.
dat van die broer ontgaat me ff.....ben jij een goeie vriend daarvan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Flem het volgende:
Hij heet Purrel, hij is de verdediger met de beste aanvallende impulsen, hij heeft een toffe kop en niet te vergeten; hij heeft een broer.
Tegenwoordig staat 'ie in de aanval, waar 'ie het stukken beter doet dan achterinquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Flem het volgende:
Hij heet Purrel, hij is de verdediger met de beste aanvallende impulsen, hij heeft een toffe kop en niet te vergeten; hij heeft een broer.
Zeker. Meestal is het andersom, aanvallers/middenvelders die worden getransformeerd tot verdedigers.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:00 schreef brighton het volgende:
Tegenwoordig staat 'ie in de aanval, waar 'ie het stukken beter doet dan achterin
Op 't Vitesse-forum wordt gezegd dat het niet zijn broer is?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Flem het volgende:
en niet te vergeten; hij heeft een broer.
Urllll.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:41 schreef brighton het volgende:
[..]
Op 't Vitesse-forum wordt gezegd dat het niet zijn broer is?
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Flem het volgende:
Hij heet Purrel, hij heeft een toffe kop
ja, na de wedstrijd wil ik bier!quote:Op zondag 5 december 2004 11:49 schreef Tha_Mars het volgende:
kheb liever 3 punten dan een koude oliebol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |