quote:Vreven: eindelijk winst op karakter
Vitesse-verdediger Stijn Vreven was na afloop van de winst op Utrecht erg tevreden over de mentaliteit van zijn ploeggenoten.
"Het is fantastisch dat we vandaag puur op karakter hebben kunnen winnen. Dit is echt een hele grote stap vooruit voor Vitesse", aldus de Belg.
Vreven kreeg het nog even benauwd toen hij zag dat trainer Sturing begon te wisselen. "Ik gun Tim de Meersman alles, maar dan wel na de winterstop. Als hij zijn debuut had gemaakt, had ik met gemillimeterd haar gestaan"' aldus Vreven, verwijzend naar de weddenschap met zijn landgenoot.
Blessure opgelopen op de laatse training, iets met z'n hamstring...quote:Op zondag 5 december 2004 23:23 schreef blupblup69 het volgende:
Waar was Rankovic ? Hij zat weer niet bij de selectie !!
Vreven goes Sturing?quote:
Ponk ging voor de zoveelste keer de fout in bedoel je.... bal komt in de 5 meter, moet 'ie gewoon hebben. Net zoals ze bij Studio Voetbal zeiden ... helemaal als je het postuur van Ponk hebt...quote:Op maandag 6 december 2004 07:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vreven goes Sturing?
Maar goed, Jevric stond even een potje goed te keepen gisteren, potdorie.
quote:
Aldus Peter van den Berg op het Vitesseforumquote:Wat misschien ook nog wel leuk is om te vermelden, is dat er in de groep een weddenschap is tussen de Belgen Tim de Meersman en Stijn Vreven. Als Tim in de resterende wedstrijden tot aan de winterstop zijn debuut maakt, dan gaat Stijn z'n haar eraf. En zo niet dan komt Tim met een kale kop terug van vakantie. De trainer is hiervan ook op de hoogte, dus hangt het kapsel van Stijn af van de taktiek van de trainer...
Dan ben je ook geen klasse beter.quote:Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht was vooral in de 2e helft een klasse beter dan Vitesse, maar kansen afmaken is dit seizoen een wel heel erg groot probleem....
vitesse heeft ook vaak net dat beetje geluk niet gehad. Nu zit het ons gelukkig wel een keertje mee, moet kunnen vind ikquote:Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht was vooral in de 2e helft een klasse beter dan Vitesse, maar kansen afmaken is dit seizoen een wel heel erg groot probleem....
Sorry maar het lijkt me geweldig om met 30 punten de winterstop in te gaan we hebben die 3 punten dus nodig, en Ajax verslaan in de Arena is helemaal top....quote:Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Volgende week de enige match die Vitesse niet mag winnen van mij.
Heb je Vitesse dit seizoen gezien?quote:Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Het maakt niet uit of een ploeg beter is of niet, maar als je ze d'r niet inlegt houdt het op.quote:Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Precies...en een groot supporter die dat toegeeft. Inderdaad Vitesse heeft de punten zondag "gestolen" maar het zijn er nog steeds 3 ....en hoeveel beter Utrecht de 2de helft ook was....Vitesse wint. Maar hey...volgende keer kan het net andersom zijn......that's the beauty of footballquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of een ploeg beter is of niet, maar als je ze d'r niet inlegt houdt het op.
Het ziet er naar uit dat Van der Schaaf in de winterstop terugkeert.quote:Gelredome op Discovery Channel
Op 14 december a.s. zal er een documentaire worden uitgezonden over Gelredome. Voor dit programma zijn er in het verleden tijdens een wedstrijd opnames gemaakt bij Gelredome. Het programma heet 'Building the ultimate'.
Uitzenddata op Discovery channel:
Dinsdag 14 december 2004, 23.00 - 23.30 uur
Woensdag 15 december 2004, 08.00 - 08.30 uur (herhaling)
Woensdag 15 december 2004, 14.00 - 14.30 uur (herhaling)
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 8 december 2004 14:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat Van der Schaaf in de winterstop terugkeert.
Ja .....quote:Op dinsdag 7 december 2004 07:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of een ploeg beter is of niet, maar als je ze d'r niet inlegt houdt het op.
quote:PSV'ers voelen voor verhuur
PSV inventariseert zijn selectie en denkt in de winterstop na over eventuele verhuur van spelers. Zo kijkt Remco van der schaaf uit naar een andere club. 'Vitesse heeft interesse en dat is de meest serieuze club, zegt zijn zaakwaarnemer Karel Jansen ir. Eerder toonde ook De Graafschap belangstelling. 'Maar daar had hij zelf geen oren naar', aldus Jansen. Ook Arvid Smit overweegt een vertrek in de winterstop. Trainer Guus Hiddink liet al doorschemeren dat het voor Smit beter is veel aan spelen toe te komen. 'Vooraf heb ik gezegd dat ik een halfjaar de tijd zou nemen Om voor een kans te gaan bij PSV', zegt Smit. 'Ik heb veel geleerd, maar het begint nu wel weer te kriebelen.' Ook Eric Addo voelt wel voor een vertrek.
Bron: VI 8-12-2004
quote:Rankovic te duur voor ADO Den Haag
Aleksandar Rankovic mag nog steeds weg bij Vitesse. De enige club die concrete belangstelling heeft getoond is ADO Den Haag. Die club kan de komst van Rankovic financieel niet opbrengen. Volgens zijn zaakwaarnemer Gordon Stipic hebben zich nog geen andere clubs concreet gemeld voor de Servische middenvelder. Vitesse stuurt nog steeds aan op een vertrek van Rankovic, die onlangs nog wegens werkweigering uit de selectie werd gezet maar op verzoek van de spelers weer terugkeerde. Hij staat nog tot 2007 onder contract, maar gaat na dit seizoen beduidend minder verdienen.
Bron: Omroep Gelderland 8-12-2004
quote:Blessure Hofs valt mee; Gluscevic vraagteken
De Blessure van Nicky Hofs lijkt mee te vallen. De technische en medische staf hebben goede hoop dat hij zondag kan meedoen tegen Ajax.
De kans dat spits Igor Gluscevic zijn opwachting kan maken in de Amsterdamse Arena is een stuk kleiner. De blessure die hij overhield aan de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht is nog allerminst genezen.
Bron: AD 9-12-2004
oei oei oei, wat een frustratie ...... sorry maar de puntjes blijven in Arnhemquote:Op woensdag 8 december 2004 14:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja .....
En de bal is rond
en het gras is groen
en als je in balbezit bent kan de tegenstander niet scoren
enz enz enz enz
Oftewel LG, dooddoener en cliche eersteklas![]()
Ik had het helemaal niet tegen jou Blupperquote:Op donderdag 9 december 2004 23:03 schreef blupblup69 het volgende:
[..]
oei oei oei, wat een frustratie ...... sorry maar de puntjes blijven in Arnhem![]()
We laten ze lekker staan waar ze nu staan, <ultra positve mode>volgens mij komt er zondag en donderdag nog aardig wat bijquote:Op donderdag 9 december 2004 23:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Geleficiteerd met de puntjes en doe er wat me zou ik zeggen
quote:Ludieke actie Vitesse-fans
ARNHEM - Welgeteld twee voetbalfans van Vitesse maken zondag gebruik van de verplichte buscombi voor de uitwedstrijd tegen Ajax in Amsterdam. Op deze ludieke manier wil de Supportersvereniging Vitesse protesteren tegen de oplegde regeling van de buscombi.
De twee supporters zullen in het vrijwel lege uitvak spandoeken ophangen.
De lokale driekhoek in Amsterdam heeft de verplichte buscombi voor de Arnhemse fans opgelegd wegens de ongeregeldheden vorig seizoen. In de ogen van de Vitessefans was de oorzaak van de ellende de plaats waar de bussen vorig jaar werden gedropt (te ver van het stadion) en het gedrag van de Ajax-aanhang.
De Supportersvereniging Vitesse besloot voor het duel zondag in de ArenA geen kaartverkoop te organiseren. (ANP)
(Bron: www.gelderlander.nl)
de laatste foto liet dat ook zien ja.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:34 schreef methodmich het volgende:
Mooi interview trouwens weer met Dikke Theo in de VI. Prachtige foto's ook. Gaat ie ook in op zijn stevigheid.
mij hoor je ook niet klagen, een echte ernemmer, prachtige speler!quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:41 schreef methodmich het volgende:
Je moet juist blij zijn met zo´n speler, vind ik.
quote:Op zondag 12 december 2004 15:41 schreef lookinforyou het volgende:
Kom op Vitesse!!!!
Ik begin steeds meer van Vitesse te houden eigenlijk. Vanaf nu weer alles winnen!quote:Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Volgende week de enige match die Vitesse niet mag winnen van mij.
Het heeft niet zo mogen zijn, maar wat waren we dicht bij een punt. Ach PSV heeft nog een straatlengte voor op Ajax, en wij nog een straatlengte op NEK.... Ik zeg PSV kampioen, Vitesse UEFA Cup.....ik teken ervoor.quote:Op zondag 12 december 2004 15:41 schreef lookinforyou het volgende:
Kom op Vitesse!!!!
Waar kan ik tekenen dan doe ik dat meteen!quote:Op zondag 12 december 2004 20:57 schreef blupblup69 het volgende:
[..]
Het heeft niet zo mogen zijn, maar wat waren we dicht bij een punt. Ach PSV heeft nog een straatlengte voor op Ajax, en wij nog een straatlengte op NEK.... Ik zeg PSV kampioen, Vitesse UEFA Cup.....ik teken ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |