abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:04:23 #251
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23966574
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wie was die drol die steeds beweerde dat Hofs naar zijn club Psv ging?
quote:
Hopelijk laat neo-PSV'er Hofs in de 80e minuut een schitterende vrije trap in de kruising belanden
die oa deze uitspraak deed?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23966649
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

[..]

die oa deze uitspraak deed?
Ja, ik heb het even opgezocht. Het was cultheld. Ben benieuwd naar zijn deskundige kijk op de zaken.
pi_23970423
Haha, cultheld is een topper.

Wapenaar als eventuele nieuwe keeper, dat is al de 2e ex-Utrechter dan. Anders Verbist, oud-Ajacied.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:12:55 #254
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_23970476
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Haha, cultheld is een topper.

Wapenaar als eventuele nieuwe keeper, dat is al de 2e ex-Utrechter dan. Anders Verbist, oud-Ajacied.
Gluscevic + Vreven + Wapenaar = 3
pi_23971243
Oh ja, Igor ook nog. Die is helaas nog wat anoniem.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:21:15 #256
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_23977175
HEEL FIETSTAS IS SEROPOSITIEF!!!!
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:28:03 #257
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_23977382
Zeg, moet jij niet ergen huilend in een donker hoekje zitten?
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_23984017
Hoezo, hij heeft toch gelijk?
Bloed, zweet en tranen!
pi_23987613
quote:
Vitesse aast op Feyenoorder Ebi Smolarek.

ARNHEM - Vitesse heeft zich bij Feyenoord gemeld voor Ebi Smolarek. De Arnhemse club wil de 23-jarige aanvaller in de winterstop op huurbasis overnemen.

De eventuele komst van Smolarek staat vooralsnog los van de transfer van Vitesse-speler Nicky Hofs, die maandag met Feyenoord overeenstemming bereikte over een overgang naar Rotterdam-Zuid. Vitesse heeft Feyenoord al voordien op de hoogte gebracht van de serieuze belangstelling voor Smolarek.

De Rotterdamse club wil beide transfers het liefst gescheiden houden, maar mogelijk krijgen ze toch verband met elkaar. Voor alle partijen kan het aantrekkelijker zijn indien Hofs al in de winterstop aansluit bij de groep van trainer Ruud Gullit, in plaats van in de komende zomer. Indien Thomas Buffel bijvoorbeeld in de winterstop naar Glasgow Rangers verhuist, komt er bij Feyenoord een plek voor Hofs vrij.

Vitesse wil wel meewerken aan een tussentijds vertrek van de 21-jarige middenvelder, indien de Arnhemse club er zelf voordeel uit haalt. In de zomer loopt Hofs gratis Gelredome uit, maar in de winter levert zijn vertrek wisselgeld op, waarmee bijvoorbeeld de komst van Smolarek mogelijk kan worden. De jonge Pool kan zowel links- als rechtsbuiten spelen en is daardoor een ideale kandidaat voor Vitesse.

"Hij zou een optie kunnen zijn", erkent technisch manager Jan Streuer van Vitesse. "Maar wij hebben niet de financiële mogelijkheden om zo'n speler te kopen, we kunnen alleen huren."

Er is veel belangstelling voor Smolarek (onder meer van Heerenveen), maar Feyenoord weet nog niet of het de aanvaller wil verhuren of verkopen. De speler zelf heeft een voorkeur voor het laatste. Smolarek is een echte Feyenoorder, meldde zich ooit zelf aan op Varkenoord en knokte zich in het eerste elftal. Zijn vader Wlody Smolarek droeg ook het rood-witte shirt en hij droomt er nog steeds van om een vaste plaats te veroveren in het eerste elftal. Smolarek staat tot medio 2006 onder contract.

Feyenoord wil de komende dagen met de Poolse international om de tafel om zijn toekomst te bespreken. "Het hangt af van de beste deal die de club kan sluiten", zegt Mark Wotte, technisch directeur van Feyenoord. "Ik weet alleen dat hij niet naar een club wil gaan die degradatievoetbal speelt."

Bron: De Gelderlander.
pi_23988534
kunnen jullie nou g*dverdomme niet eens ff door posten? Dit walgelijke topic staat nog steeds bij mijn 'Active Topics'. Dus hup maak dit vieze topic ff vol zodat ik weer voor de dag kan komen ZONDER elke keer v-i-t-e-s-s-e te moeten lezen
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  woensdag 15 december 2004 @ 14:34:30 #261
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_23989808
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:59 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Hoezo, hij heeft toch gelijk?
Er was toen wel een Vitesse-speler.
En daarmee spot je dus iets wat redelijk gevoelig ligt.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_24023964
Zo we kunnen naar Turkije het leuke Tournooi spelen, dat wel naar een welverdiende rust
pi_24025492
En misschien Jevric nog tegen komen, die vertrekt. Mogelijk naar Besiktas, een van de andere deelnemers aan het toernooi. Jammer dat 'ie weggaat, speelde vandaag weer een puike wedstrijd. Ik hoop dat Vitesse een waardige vervanger kan halen

Zo, met een goed gevoel de winterstop in, één punt minder dan vorig jaar in twee keer zoveel wedstrijden
  vrijdag 17 december 2004 @ 09:12:26 #264
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24030070
ja ik vond het gister ook wel jammer om te zien dat hij nog langs de tribunes liep. Je kon echt aan hem zien dat hij afscheid nam. Maarja spelers komen en gaan...

En de vervanger, ze hadden interesse in Verbist en Wapenaar...
Maximaal 4 regels
pi_24030100
quote:
Vitesse oefent tegen Besiktas en Moskou

ARNHEM - Vitesse speelt tussen 7 en 15 januari tijdens het trainingskamp in Turkije tegen Besiktas en Spartak Moskou. Met die clubs zit Vitesse in een poule op het toernooi in Belek. De andere poule bestaat uit Borussia Dortmund, Malmö, vervanger van Werder Bremen, en Galatasaray. De winnaars van beide poules spelen de finale. De hoofdmacht van Vitesse begint vandaag aan het kerstreces. Alleen de geblesseerde spelers melden zich vandaag op de club. Zo laat Nicky Hofs zijn enkel en kuit nader onderzoeken. Hij viel gisteren geblesseerd uit in het duel met De Graafschap. De eerste training van Vitesse is maandag 3 januari.

Bron: gelderlander
Als alles goed is komen de wedstrijden van dit tournooi op eurosport
  vrijdag 17 december 2004 @ 12:39:02 #266
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_24033658
Het was gisteren zo druk dat ik op mijn echte plek moest zitten
Weet je wat een kut-plek dat is
Het helpt geen nut!
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:30:37 #267
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24036338
ja het was idd druk, maarjah als er meer dan 2000 kaarten weg worden gegeven.... tjah dan is dan niet raar
Maximaal 4 regels
pi_24037183
Ik zou zeggen: biedt even mee op deze verdediger die ons gisteren weer de das heeft omgedaan

http://www.marktplaats.nl(...)rt/voetbal/44738.htm
Bloed, zweet en tranen!
pi_24038418

Ach, zonder hem hadden jullie ook verloren hoor
pi_24039394
Na de winterstop verder met de missie Zet Vitesse op 6. Hopen dat er niet teveel blessures en schorsingen gaan komen.

En Vreven hoeft niet kaal, De Meersman niet gedebuteerd.
www.thuisuiteten.nl
pi_24039420
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik zou zeggen: biedt even mee op deze verdediger die ons gisteren weer de das heeft omgedaan

proest
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 17 december 2004 @ 19:14:01 #272
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_24042601
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

er hebben 2 vrouwen tot nu toe gereageerd...
quote:
Biedingen: Bod Bieder Datum
5,00 Stuur een E-mail naar liefmeisje117 17-12-2004 17:07
0,01 Stuur een E-mail naar donkerannemarie 17-12-2004 17:06
...maar als ik die speler zelf zo zie...

...wil ik niet weten hoe die vrouwen eruit zien!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_24053688
Topic vervuiling!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelukkig zitten we boven onze doelstelling voor de winterstop. Tussen de 8 en 12de plaats.en we kunnen nu niet meer verder zakken dan 7. Tevens schijnt er nieuws aan te komen over het spelersfonds van Vitesse. We wachten af of we er echt wat van gaan horen!
pi_24081693
Overigens een legendarische elftalfoto in de VI hoor, waarbij je duidelijk ziet waar "Dikke Theo" vandaan komt. Prachtige held is het!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 20 december 2004 @ 10:56:12 #275
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24097840
Hofs dus waarschijnlijk al met de winterstop weg, wie vervangt hem? smolarek, sillah???

ik vraag me af of je dan een gelijkwaardige speler terug haalt, maar ik denk dat het niet eens nodig is qua kwaliteit, dat is er genoeg, maar de breedte is veels te weinig, dors maakte anders ook een zeer goede indruk toen hij inviel...

ik ben benieuwd
Maximaal 4 regels
pi_24103439
quote:
Hersi is vorige week al aangeboden bij Vitesse door zijn zaakwaarnemer. Hij zal na de winterstop aansluiten bij de selectie, als Vitesse vertrekt naar het Turkse Belek voor een trainingskamp. Het is nog niet bekend of Vitesse, en hoeveel Vitesse, moet betalen aan Heerenveen voor de overgang van de 22-jarige aanvallende middenvelder.
Wordt gemeld op het Vitesseforum. Ook Omroep Gelderland bericht er inmiddels over.
Als 'ie de vorm van de vorige seizoenen toont, is het een goeie voor Vitesse denk ik. Zijn NEC verleden dan maar even door de vingers zien...
pi_24103482
Berichten van Omroep Gelderland:

Vitesse legt Youssouf Hersi vast

Youssouf Hersi tekent dinsdag een contract voor 2,5 jaar bij Vitesse. Hersi speelt nu nog bij Heerenveen. In Friesland komt hij niet in aanmerking voor een basisplaats. Volgens Manager Voetbal Jan Streuer van Vitesse geldt Hersi als de opvolger van Nicky Hofs: “Ook als Hofs nog niet per direct naar Feyenoord vertrekt, hebben we met Hersi alvast de opvolger in huis. Ik werd op zijn situatie geattendeerd door zijn zaakwaarnemer. En wat Hofs betreft, we zien wel of Feyenoord zich meldt.” Streuer ziet in Hersi een speler voor de rechterkant: “Hij heeft veel scorend vermogen en komt goed voor de goal.”

Hersi harstikke blij met Vitesse

Youssouf Hersi is dolblij dat hij Heerenveen verruilt voor Vitesse: “Ik ben er harstikke blij mee. Ik zat bij Heerenveen op een dood spoor en moest echt weg.” Hersi zal zich snel thuis voelen bij Vitesse: “Ik ken Knopper en Yakubu nog van Ajax en verder heel veel spelers via Jong Oranje, zoals Dingsdag, Jansen, Schaars, Knol, Janssen en Hofs, al weet ik niet of die blijft.”

Trainer Edward Sturing liet zich in het verleden al vaak lovend uit over Hersi, die dat belangrijk vindt: “Fantastisch als je dat weet. Hij heeft zich ook heel goed over mij geïnformeerd.”

Pikant detail is het feit dat Youssouf Hersi twee seizoenen voor NEC speelde: “Ja, maar ik had geen keus. Ik heb ook nog met NEC gesproken, maar als ze me echt hadden willen hebben, hadden ze snel moeten handelen. Maar Leen Looyen wilde dat niet. Bovendien had het ook na vorig seizoen gekund, maar toen hebben ze voor mijn positie Boutahar al gehaald. Ik zal het wel merken als ik tegen NEC speel.”

Van Vitesse heeft Hersi een positief beeld: “Het is toch één van de betere clubs op dit moment. En ze kwamen naar mij toe en handelden snel en goed. Dan merk je hoe graag ze je willen.”
pi_24103537
Transfervrij
pi_24103791
Da's al helemaal mooi Maar Heerenveen heeft ook niks voor 'm betaald toch?
Hier een bericht van de officiele site:
quote:
VITESSE BIJNA ROND MET HERSI

Vitesse heeft nagenoeg overeenstemming bereikt met Youssouf Hersi over de transfer van SC Heerenveen naar Vitesse. Vitesse verwacht dinsdag in de namidddag de overgang rond te maken.

Hersi kan een contract tekenen voor de periode van 2,5 jaar, ingaande op 1 januari 2005. De speler wordt transfervrij overgenomen van SC Heerenveen. De 22-jarige aanvaller ondergaat dinsdag de medische keuring. "Na de keuring op dinsdag verwachten wij de overgang rond te maken met Youssouf Hersi", aldus algemeen directeur Paul van der Kraan.
pi_24104390
Nee, maar als hij nog een doorlopend contract heeft kan je wel de AC Milan tactiek toepassen, transfervrij binnenhalen, en na een half jaar met vette winst doorverkopen...

Anyway, ik ben er zelf niet rouwig om, aangezien hij heel egoistisch ingesteld is en geen teamplayer is. Desondanks was ie bij veel Heerenveensupporters vrij populair, ondanks dat hij slechts een aantal minuten heeft gespeeld (en slecht gespeeld).
pi_24104499
We zullen zien wat het brengt. Bij heerenveen is hij amper aan spelen toegekomen dus ik weet niet hoe goed dat te beoordelen is. Ik vond hij bij Nec altijd vrij goed spelen. We zullen zien wat het brengt voorlopig ben ik wel zeer positief over deze transfer!
pi_24104633
ik denk dat dit een zeer goede transfer is voor vitesse. Hersi is wel iemand die een steekpass kan geven waarbij ie iemand vrij voor de keeper kan zetten. Daarnaast heeft hij zelf ook scoringsvermogen. Hersi weer terug in Jong oranje!!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_24106525
De kans dat Hofs naar de Kuip trekt is afgenomen nu De Graaf gaat. In januari bedoel ik dan. In dat geval is Hersi een extra versterking.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 20 december 2004 @ 19:45:10 #284
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24107221
Hersi een goeie voetballer had hem graag bij bijvoorbeeld Twente ofzo gezien
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 20 december 2004 @ 19:57:35 #285
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_24107478
Hersi moet het allemaal nog maar laten zien. Het is zeker een speler met potentie, maar ik wil hem wel eens een seizoen lang op hoog niveau zien presteren. Bij Heerenveen heeft 'ie het niet waargemaakt, ben benieuwd of het bij Vitesse wel lukt.
pi_24108788
Ik ben een beetje voorzichtig als het gaat om een ex Nec-er die een paar dagen geleden nog zei dat Nec zijn voorkeur had om naar toe te gaan. Verder heeft hij bij Ajax, Nac en Heerenveen zich niet kunnen bewijzen en alleen bij Nec aardig wist te voetballen. Als Hofs nu vertrekt zijn we er ook nog eens zwakker op geworden. Ik zie ook Vd Schaaf niet meer zo snel komen naar Arnhem en dat is wél iets waar ik op hoopte.
pi_24113314
Ik denk dat als Hofs vertrekt en Hersi er voor in de plaats komt we niet eens exht verslappen. Maar je weet nooit hoe zo'n jongen als Hersi het oppakt in de groep. Hopen dat we Yakubu kunnen behouden voor volgend jaar en dan kunnnen we ook dat seizoen verder bouwen.
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:52:12 #288
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24114133
idd, ik denk zelfs dat het misschien wel een verstekking ten opzichte van Hofs, Nu dit halve seizoen hebben we meerdere mogelijkheden en kan Gluscevic altijd invallen ipv in de basis waar hij eigenlijk niet hoort. Dors maakte op mij afgelopen wedstrijd ook een goede indruk.
Natuurlijk moet Yakubu blijven, maar ik denk niet dat hij te houden is... maar hij kwam toch naar Vitesse dit seizoen dus misschien wilt hij er wel een jaar aanplakken als we europees zouden halen (ik ben al blij als we bij de 1e 8 komen trouwens)

Enne het zou toch wat zijn als we boven Feyenoord zouden eindigen tov Nicky Hofs...
Maximaal 4 regels
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:02:21 #289
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24114249
Hersi was bij NEC ook maar 1 seizoen redelijk, maar ja als jullie er blij mee zijn...

Ken NEC'ers die m echt niet terug hoefde te zien..
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24125368
2000-2001 Ajax 8 0
2001-2002 NAC 33 3
2002-2003 NEC 30 9
2003-2004 NEC 31 10
2004-2005 SC Heerenveen 9 0
2004-2005 Vitesse

Als je dit zo ziet zou je toch zeggen dat hij twee seizoenen redelijk was in nijmegen. Maar hij is nog jong en zeker niet op zijn top. We zullen zien.
pi_24127235
Tijd zal leren of Hersi een versterking is, ik denk het persoonlijk wel. Hij heeft natuurlijk een klote seizoen bij Heerenveen gehad, maar dat komt door heftige concurrentie op zijn positie. Overigens vind ik ook dat Vitesse best de doelstelling omhoog mag bijstellen en moet gaan voor UEFA cup voetbal. Ik word een beetje moe van die voorzichtigheid van Sturing, laat hij nou eens durven een hoger doel na te streven. Hij is volgens mij alleen bang op zijn muil te gaan als hij het zegt en het lukt niet. Ik vind niet dat je op deze manier ballen toont, Vreven en Jevric geven ook aan voor UEFA cup voetbal te willen gaan, en dat kan ook. Zet dat dan als doel, en ga ervoor, op deze manier kakt de motivatie natuurlijk in, zo van we hoeven niet meer we hebben de doelstelling gehaald, we worden 12e of zo. Ga je op je bek, dan ga je op je bek, maar ga ervoor.En dat heeft niets te maken met hoogmoed, maar puur om het uiterste uit je elftal te halen....Dit is mijn mening...zo werkt het ook in het bedrijfsleven, doelen bijstellen als de situatie daar aanleiding voor geeft. Vorig jaar stelde hij de doelstelling ook naar beneden bij, dus waarom nu niet naar boven ??
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_24129013
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:03 schreef blupblup69 het volgende:
Tijd zal leren of Hersi een versterking is, ik denk het persoonlijk wel. Hij heeft natuurlijk een klote seizoen bij Heerenveen gehad, maar dat komt door heftige concurrentie op zijn positie. Overigens vind ik ook dat Vitesse best de doelstelling omhoog mag bijstellen en moet gaan voor UEFA cup voetbal. Ik word een beetje moe van die voorzichtigheid van Sturing, laat hij nou eens durven een hoger doel na te streven. Hij is volgens mij alleen bang op zijn muil te gaan als hij het zegt en het lukt niet. Ik vind niet dat je op deze manier ballen toont, Vreven en Jevric geven ook aan voor UEFA cup voetbal te willen gaan, en dat kan ook. Zet dat dan als doel, en ga ervoor, op deze manier kakt de motivatie natuurlijk in, zo van we hoeven niet meer we hebben de doelstelling gehaald, we worden 12e of zo. Ga je op je bek, dan ga je op je bek, maar ga ervoor.En dat heeft niets te maken met hoogmoed, maar puur om het uiterste uit je elftal te halen....Dit is mijn mening...zo werkt het ook in het bedrijfsleven, doelen bijstellen als de situatie daar aanleiding voor geeft. Vorig jaar stelde hij de doelstelling ook naar beneden bij, dus waarom nu niet naar boven ??
Hij heeft recent ook zijn doelstelling voor de ploeg bijgesteld. Hij gaat nu voor plek 6 tot 9 dacht ik. Ze proberen iig mee te doen om Europees voetbal of iig kwalificatie daarvan.
pi_24131955
quote:
Op woensdag 22 december 2004 00:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Hij heeft recent ook zijn doelstelling voor de ploeg bijgesteld. Hij gaat nu voor plek 6 tot 9 dacht ik. Ze proberen iig mee te doen om Europees voetbal of iig kwalificatie daarvan.
In theorie moet dat lukken, maar het kan wel lastig worden. Op dat punt is het goed dat Feyenoord heeft verloren, zodat ook de 4e plek relatief openligt. Er staan 6 ploegen binnen 5 punten. Die hebben allemaal nog kans op UEFA-Cup voetbal. Het zal vooral om de onderlinge duels gaan, denk ik. 6 ploegen voor 2 plekken, ervanuitgaande dat geen van die clubs via de beker Europees afdwingt.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24165325
quote:
Fortes Rodriquez de oud AZ-verdediger die gisteren te horen kreeg dat hij mocht vertrekken staat in de belangstelling van Vitesse!

Zijn zaakwaarnemer heeft al contact gehad met Vitesse. Alleen is Fortes Rodriquez nog niet eens met het salaris dat hij zou krijgen, maar dat wordt binnen 48 uur opgelost, zo laat zijn zaakwaarnemer weten. Alleen de laatste puntjes hoeven nog op de i gezet te worden.

bron: Rodrigo Kalocho, zakenwaarnemer Fortes
Nieuws van de webpage www.forza.az-nl
  vrijdag 24 december 2004 @ 07:59:18 #295
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24174060
Vitesse kan waarschijnlijk zijn loon niet betalen, en de transfer is afgeketst, aldus het forum op vitesse.org
Maximaal 4 regels
pi_24175038
Inderdaad geen versterkigen voor Vitesse zolang er niemand vertrekt. Wat gaat het nieuws toch snel deze dagen.

En bijna tijd voor een nieuwe topic deel 10.
  vrijdag 24 december 2004 @ 10:14:54 #297
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_24175401
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:
Inderdaad geen versterkigen voor Vitesse zolang er niemand vertrekt. Wat gaat het nieuws toch snel deze dagen.
handig he, die paco op t forum
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_24176376
heel handig natuurlijk. Inside informatie is ideaal
  zondag 26 december 2004 @ 10:59:06 #299
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24214727
[quote]Vitesse-Malmo live op TV

De eerste wedstrijd van Vitesse tijdens het Efes Pilsen-cup toernooi in Turkijke zal 7 januari 2005 live worden uitgezonden op Eurosport. De uitzending begint om 19.00 uur. [/qoute]
Maximaal 4 regels
pi_24233048
Ik ga zeker kijken op eurosport. Heerlijk om Vitesse op TV te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')