abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23232839
Inval huizen Den Haag
Deeltje 3

Vanacht heeft de politie een inval gedaan op een huis in Den Haag. Hierbij zijn 3 agenten gewond geraakt, waarvan 2 wat ernstiger. Heel de dag is het grimmig geweest in de buurt. Er is uit alle delen van het land versterking gekomen.

Laatste berichten zijn dat de mensen de huizen nog niet in mogen. Tegen de mensen wordt verteld dat ze dit wel mogen. Politie denkt hier anders over.

Kaartje

Foto's
http://mirror.ghostfield.com/fotos.zapguide.nl/
http://fotos.zapguide.nl/terroristen/
http://members.lycos.nl/whoei2/denhaag/
http://groups.msn.com/ReStyle89/shoebox.msnw

Media
Fok!
NOS Nieuws
Tijdlijn NOS
RTL Nieuws

Dan nog een pol:

Poll: Voel jij je nog zeker/veilig in Nederland?
  • Ja
  • Nee
  • Weet het ff niet meer
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Voorafgaande delen:

http://forum.fok.nl/topic/625717
    http://forum.fok.nl/topic/625890/1/50

[ Bericht 0% gewijzigd door jeroen-heeft-koffie-nodig op 11-11-2004 00:25:24 ]
  • pi_23232970
    hmja, zelfs mijn wijkagent overwoog om te gaan..
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
    pi_23233158
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:29 schreef stinkie het volgende:

[..]

klopt, van AT'rs en infiltranten weet de familie ook heel vaak niet waar ze uithangen of wat ze doen
    Das wel damn stoer hoor !
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_23233196
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:32 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Das wel damn stoer hoor !
    Vrouwen....
    pi_23233206
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:33 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Vrouwen....
      donderdag 11 november 2004 @ 00:39:06 #7
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_23233313
    even wat achtergrond informatie

mijn vader heeft kunnen zien hoe de verdachte met een schotwond in de schouder de ambu werd ingeladen. Dit geeft aan hoe dicht bij hij was. Dat was ook de reden dat hij op een gegeven moment niet meer naar buiten mocht zonder kogelvest gebeuren ding.

Zo een dag als vandaag is 1 groot politiek spelletje. Eerst moet er een aanvraag gedaan worden of ze mogen schieten of niet. duurd even voor je daar antwoord op krijgt. Uit eindelijk mochten ze schieten maar de verdachte moesten er WEL heel uit komen. Ook mochten er explosiefen gebruikt worden in uiterste nood. Dit betekend wanneer de situatie totaal uit de hand dreigt te lopen en er geen andere uitweg meer is.

Op het moment van de inval waren alle scherpschutters gericht op het pand waar de verdachte zaten. Zo wel voor als achter. ECHTER kon je zie niet meer zien. Ze zullen ergens in huizen gelegen hebben.

toch leuk om dit alles te weten
    En best een raar idee dat m,n vader er ZO dicht bij was achter af. Linke shit wel
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
      donderdag 11 november 2004 @ 00:40:10 #8
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_23233335
    quote:
    Hoe kom ik bij de BBE?

Leden van de Bijzondere Bijstandseenheid worden geselecteerd uit vrijwilligers van het Korps Mariniers. Het is dus niet mogelijk om vanuit de burgermaatschappij direct te solliciteren naar een baan bij de Bijzondere Bijstandseenheid. Je zult eerst Marinier moeten zijn.

bron: http://bbe.korpsmariniers(...)gories=Werken+bij...
    Juist uit vrijwilligers Oftewel je moet je aanmelden als vrijwilliger

Dat is wat ik bedoelde, maar als je dit leest hadden we allebei deels gelijk
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_23233392
    Ik ga maar maffen, en als er morgen weer iets aan de hand is blijf ik in bed!
    ...drop it like it's hot...
    pi_23233413
    @kippie

Wees trots op je vader !
    pi_23233473
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:43 schreef ondeugend het volgende:
    @kippie

Wees trots op je vader !
      donderdag 11 november 2004 @ 00:47:41 #12
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_23233498
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:43 schreef ondeugend het volgende:
    @kippie

Wees trots op je vader !
    hij doet dit niet elke dag hoor Hij is vrijwilliger voor dit naast z,n eigen werk

Maar goed ik ga slapen
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
      donderdag 11 november 2004 @ 00:48:09 #13
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_23233512
    Weet iemand al wat nou de reden was van deze aanval ? Ik heb nl. begrepen dat er 2 mensen zijn gearresteerd, dat is wel erg weinig als je ziet hoeveel er tegenover stond

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_23233602
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:23 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
    enne ik ga slapen
    juist. . .NU slapen jeroen
    pi_23233633
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
    Weet iemand al wat nou de reden was van deze aanval ? Ik heb nl. begrepen dat er 2 mensen zijn gearresteerd, dat is wel erg weinig als je ziet hoeveel er tegenover stond

Wat denk je nou zelf ?

Vermoedelijk zijn het moslim terroristen... radicaal en dus een gevaar voor de samenleving. Net als elke extremist trouwens. Moslim of niet
    pi_23233666
    ik hoordat er nu hekken worden weggehaald?
    pi_23233669
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:

Men wilde met veel vertoon laten zien de "strijd tegen terrorisme" keihard aan te pakken.

Zover ik weet zijn de 2 aangehouden mannen overigens geen terroristen maar dat terzijde.
    Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
    pi_23233723
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:57 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Men wilde met veel vertoon laten zien de "strijd tegen terrorisme" keihard aan te pakken.
    Met veel vertoon??? Gewoon met een arrestatieteam..zoals dat bij elke verdachte gaat die kennelijk vuurwapengevaarlijk is. Daarbij gaat het fout en door de granaat wordt er gevreesd voor een soortgelijke situatie als in Madrid, waarbij een aantal politiemensen het met hun leven moesten bekopen omdat de terroristen zichzelf en het pand opbliezen....
    De personele inzet lijkt me een zeer vrestandige keuze van de Politie en daarnaast ook heel succesvol, want de verdachten zijn LEVEND aangehouden...

Volgens het persbericht zijn de twee aangehouden mannen radicale moslims die in een onderzoek naar terrorisme van de nationale recherche naar voren zijn gekomem...
      donderdag 11 november 2004 @ 01:00:40 #19
    13462 BansheeBoy
    pi_23233726
    quote:

[..]

Zover ik weet zijn de 2 aangehouden mannen overigens geen terroristen maar dat terzijde.
    Ik heb ook het gevoel dat het meer uiterlijk vertoon was onder hem mom van een signaal afgeven dan daadwerkelijk een benodigde actie in dergelijke grootte

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    pi_23233736
    quote:

[..]

Zeker niet, iedereen zet tegenwoordig boobytraps op zijn deur en gooit granaten naar inbrekers. (mist een kop in het zand smilie)
    Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
    pi_23233771
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb ook het gevoel dat het meer uiterlijk vertoon was onder hem mom van een signaal afgeven dan daadwerkelijk een benodigde actie in dergelijke grootte

Ja..denk het ook...denk ook dat die gewonde AT'ers de opdracht kregen om mekaar even met een granaat te bekogelen..dan lijkt het wat echter.

(mist ook de kop in het zand steek smiley!!!!)
    pi_23233778
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:54 schreef ondeugend het volgende:

Vermoedelijk zijn het moslim terroristen...
    Men kan hooguit het vermoeden hebben of over info beschikken dat zij terreurdaden voornemens waren.

Men kan pas spreken van terroristen indien zij daadwerkelijk samenleving ontwrichtende terreurdaden zouden hebben begaan.

Of worden zij verdacht van aanslagen elders ter wereld? (ik lees daar niets over nl)
    pi_23233799
    quote:

Is het luchtruim alweer vrijgegeven eigenlijk?
    pi_23233808
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Men kan hooguit het vermoeden hebben of over info beschikken dat zij terreurdaden voornemens waren.

Men kan pas spreken van terroristen indien zij daadwerkelijk samenleving ontwrichtende terreurdaden zouden hebben begaan.

Of worden zij verdacht van aanslagen elders ter wereld? (ik lees daar niets over nl)
    Waar haal jij je vermeende kennis vandaan?
    Je bent een terrorist indien je voornemens bent een aanslag te plegen, voorbereidingshandelingen, vergaderingen, gesprekken..etc etc...
      donderdag 11 november 2004 @ 01:06:31 #25
    13462 BansheeBoy
    pi_23233816
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:04 schreef Bosco het volgende:

[..]

Ja..denk het ook...denk ook dat die gewonde AT'ers de opdracht kregen om mekaar even met een granaat te bekogelen..dan lijkt het wat echter.
    Dat dacht ik eerlijk gezegd ook, maar op een gegeven ogenblik leek het me erg sterk dat ze dit er voor over hebben, daarentegen vraag je je af hoe deze mensen aan handgranaten en beltegoed komen

pi_23233820
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

In jou opinie mag dus pas iemand worden opgepakt nadat hij/zij een wtc heeft opgeblazen?
    Preventief optreden heeft eigenlijk mijn voorkeur....
      donderdag 11 november 2004 @ 01:07:17 #27
    13462 BansheeBoy
    pi_23233823
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:05 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Is het luchtruim alweer vrijgegeven eigenlijk?
    Weet ik eigenlijk niet (was jij geen mod vroegâh?)

pi_23233833
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerlijk gezegd ook, maar op een gegeven ogenblik leek het me erg sterk dat ze dit er voor over hebben, daarentegen vraag je je af hoe deze mensen aan handgranaten en beltegoed komen

Laat maar.....jij snapt het niet...komt nog wel een keer
    pi_23233843
    Allemachtig, komen er nu ook 10 nabeschouwingstopics?
    pi_23233862
    quote:

[..]

Ja natuurlijk BSB !
    Dit keur je af, of laat ik het zo zeggen, hier zet jij je vraagtekens bij ..... maar zodra er een moskee in de fik wordt gestoken ben je de eerste die zijn gal spuwt.

Het gaat er hier om dat extremisme aangepakt moet worden of het nou van moslimkant is of van Nederlandse kant. En hoe overdreven dat misschien lijkt te zijn, je kan er geen risico mee nemen.

Als de heleboel in de lucht gevlogen was vandaag in Den Haag had je de aktie ook weer naief en stom genoemd.

Je geloofwaardigheid is ten twijfel te trekken lijkt me..... helaas
    pi_23233898
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:09 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ja natuurlijk BSB !
    Dit keur je af, of laat ik het zo zeggen, hier zet jij je vragtekens bij ..... maar zodra er een moskee in de fik wordt gestoken ben je de eerste die zijn gal spuwt.

Het gaat er hier om dat extremisme aangepakt moet worden of het nou van moslimkant is of van Nederlandse kant. En hoe overdreven dat misschien lijkt te zijn, je kan er geen risico mee nemen.

Als de heleboel in de lucht gevlogen was vandaag in Den Haag had je de aktie ook weer naief en stom genoemd.

Die geloofwaardigheid valt bij vele mensen weg de laatste week. Sommige mensen willen graag ALLES bekritiseren wat er te bekritiseren valt...staat kennelijk intressant..
    pi_23233903
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:06 schreef Bosco het volgende:

Waar haal jij je vermeende kennis vandaan?
    Je bent een terrorist indien je voornemens bent een aanslag te plegen, voorbereidingshandelingen, vergaderingen, gesprekken..etc etc...
    Nee dan ben je voornemens een aanslag te plegen, pas op het moment dat je daadwerkelijk een dergelijke daad begaat (met als doel het ontwrichten van de samenleving) ben je een terrorist.
    pi_23233922
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:11 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Nee dan ben je voornemens een aanslag te plegen, pas op het moment dat je daadwerkelijk een dergelijke daad begaat (met als doel het ontwrichten van de samenleving) ben je een terrorist.
    Nogmaals dan...waar haal je je vermeende kennis vandaan?

Mijns inziens is het woord 'terrorist' nog altijd een term..
    Er zijn slechts wetsartikelen die voorzien in de strafbaarheid van het plegen van of het voorbereiden/beramen van een terroristische aanslag.
    Indien je dus voornemens bent om een aanslag te plegen of een aanslag pleegt ben je een ' terrorist '

Net zoals iemand die steelt ... een ' dief ' is.
      donderdag 11 november 2004 @ 01:16:27 #34
    13462 BansheeBoy
    pi_23233952
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:09 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ja natuurlijk BSB !
    Dit keur je af, of laat ik het zo zeggen, hier zet jij je vraagtekens bij ..... maar zodra er een moskee in de fik wordt gestoken ben je de eerste die zijn gal spuwt.
    Allereerst bedankt voor je reactie Ik keur dit niet af, ik zet mijn vraagtekens bij het feit van de grootheid van de actie
    quote:
    Helemaal mee eens. Alleen moet je het gewoon met me eens zijn dat het wel overdreven is dat de actie wel meer dan 12 uur duurde en zelfs tanks (!) bij betrokken waren. Het ging maar om 2 a 3 mensen volgens het nieuws
    quote:
    Hoezo ? Op basis waarvan concludeer jij dat ?
    quote:
    Ben ik niet met je eens, en bovenal vraag ik me af waarom je dit stelt

pi_23233954
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:11 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Wat ik zei dus, jij bent een gelover in als het kalf verdronken is dempt men de put.
    Slachtoffers tellen dus voor jou minder dan daders.
    Je moet je schamen....
    pi_23233973
    Waarom zijn er nu al nabeschouwing topics...ik ben er net nog geweest en de wijk is nog 100% hermetisch afgesloten.
      donderdag 11 november 2004 @ 01:18:04 #37
    50442 DaMook
    pi_23233974
    Was gewoon een goede actie en het lijkt meteen een grote actie omdat wij er (nog) niet aan gewend zijn. In sommige andere landen zou dit normaal zijn (al hoop ik niet dat het hier normaal word).

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    pi_23233978
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:06 schreef Feldhofer het volgende:

In jou opinie mag dus pas iemand worden opgepakt nadat hij/zij een wtc heeft opgeblazen?
    Preventief optreden heeft eigenlijk mijn voorkeur....
    Nee.
    Je kunt verdachten oppakken op basis van informatie, dat is een goede zaak..

Echter iedereen een terrorist noemen die "een mogelijke verdachte" is gaat wat ver.

Hoeveel mensen zijn er de afgelopen jaren wel niet opgepakt en vervolgens weer vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs terwijl hun arrestatie wel gepaard ging van luid "TERRORISTEN OPGEPAKT" geschreeuw?
    pi_23233980
    En geloof me BSB als ze gezellig Islamitisch zaten te klaverjassen was dit niet gebeurd
    pi_23233999
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:18 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Echter iedereen een terrorist noemen die "een mogelijke verdachte" is gaat wat ver.
    Hier ben ik mee eens.

Maar zoals ik zei...terrorist is een term..net als dief...:)
    pi_23234020
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:18 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Nee.
    Je kunt verdachten oppakken op basis van informatie, dat is een goede zaak..

Hoeveel mensen zijn er de afgelopen jaren wel niet opgepakt en vervolgens weer vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs terwijl hun arrestatie wel gepaard ging van luid "TERRORISTEN OPGEPAKT" geschreeuw?
    Dat is niet wat je een paar posts geleden zei, kan zijn dat ik het verkeerd begreep, maar volgens mij ageer je tegen preventief optreden, en dan is mijn bovenstaande post valid.
    pi_23234038
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:13 schreef Bosco het volgende:

Nogmaals dan...waar haal je je vermeende kennis vandaan?

Mijns inziens is het woord 'terrorist' nog altijd een term..
    Er zijn slechts wetsartikelen die voorzien in de strafbaarheid van het plegen van of het voorbereiden/beramen van een terroristische aanslag.
    Indien je dus voornemens bent om een aanslag te plegen of een aanslag pleegt ben je een ' terrorist '

Net zoals iemand die steelt ... een ' dief ' is.
    Net zoals iemand die mogelijk van plan is te gaan stelen geen dief is.
      donderdag 11 november 2004 @ 01:22:33 #43
    91072 Amando
    Ik zweer trouw aan de Nederlan
    pi_23234043
    quote:

[..]

Yeah right... alsof die gasten niets beters te doen hadden.
    pi_23234045
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:19 schreef Bosco het volgende:

[..]

Zoals ik zei...terrorist is een term..net als dief...:)
    je bent toch pas een dief als je daadwerkelijk gestolen hebt?

overigens vind ik die handgranaat gooien al een terroristische daad, dus wmb zijn het gewoon terroristen
    pi_23234068
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:22 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

En plaatjes van het internet downloaden van sex met minderjarigen is ook ok....
    pi_23234069
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:22 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Dus als ik jouw woning observeer...met het doel om daar de nacht erop in te breken..ben ik geen dief? ..... laat maar dan ....

T zijn terroristen PUNT...ze gooien gvd een handgranaat naar de Politie...
    pi_23234083
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:21 schreef Feldhofer het volgende:

Dat is niet wat je een paar posts geleden zei, kan zijn dat ik het verkeerd begreep, maar volgens mij ageer je tegen preventief optreden, en dan is mijn bovenstaande post valid.
    Ik preventief vind optreden indien men over bepaalde info beschikt een goede zaak.

(mijn vorige post ging met name over het continue verdachten betitelen als terroristen)
    pi_23234095
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Allereerst bedankt voor je reactie Ik keur dit niet af, ik zet mijn vraagtekens bij het feit van de grootheid van de actie
    [..]
    Graag gedaan
    quote:
    Helemaal mee eens. Alleen moet je het gewoon met me eens zijn dat het wel overdreven is dat de actie wel meer dan 12 uur duurde en zelfs tanks (!) bij betrokken waren. Het ging maar om 2 a 3 mensen volgens het nieuws
    [..]
    Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn lijkt me. De omwonenden moeten in veiligheid gebracht worden.
    Daarnaast is er nog toestemming nodig van de minister van justitie.
    quote:
    Hoezo ? Op basis waarvan concludeer jij dat ?
    [..]
    Oke misschien iets te voorbarig, noem het intuitie
    quote:
    Ben ik niet met je eens, en bovenal vraag ik me af waarom je dit stelt

Omdat je vooraan staat met het veroordelen van het in de fik steken van moskeeen ( zeer terecht overigens ) maar zodra het gaat om radicale moslims en hun fratsen je vaak je vraagtekens zet en altijd een maar lijkt te zoeken

Niks een maar ! Veroodeel het hard zonder er een er maar achteraan te zetten !
    pi_23234097
    We noemen ze gewoon " VERMEENDE MOSLIM EXTREMISTEN DIE IN VERBAND KUNNEN WORDEN GEBRACHT MET MOGELIJK IN DE TOEKOMST TE PLEGEN TERRORISTISCHE AANSLAGEN "

...better?
      donderdag 11 november 2004 @ 01:26:15 #50
    50442 DaMook
    pi_23234098
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:24 schreef Bosco het volgende:

[..]

Dus als ik jouw woning observeer...met het doel om daar de nacht erop in te breken..ben ik geen dief? ..... laat maar dan ....

T zijn terroristen PUNT...ze gooien gvd een handgranaat naar de Politie...

donderdag 11 november 2004 @ 01:26:27 #51
    91072 Amando
    pi_23234101
    Die gasten die ze nu hebben zijn 100% niet koosjer.
    Geen twijfel meer over mogelijk , of ze al dan niet terrorist zouden zijn.
    Een normaal persoon heeft geen handgranaat thuis.
    pi_23234102
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:24 schreef Bosco het volgende:

[..]

als dit je eerste keer wordt niet

net zoals een aankomend chirurg na afstuderen en het vinden van een baan (als chirurg) pas een chirurg genoemd kan worden
    pi_23234109
    Mijn hele post naar den kloten , maar je gaat hem vast begrijpen zoals ik hem bedoel
    pi_23234111
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:25 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Ik preventief vind optreden indien men over bepaalde info beschikt een goede zaak.

(mijn vorige post ging met name over het continue verdachten betitelen als terroristen)
    Dat is niet waar, je spreekt je uit tegen preventief optreden, misschien onbedoeld, maar dat doe je wel.
    pi_23234114
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:24 schreef Feldhofer het volgende:

En plaatjes van het internet downloaden van sex met minderjarigen is ook ok....
    Op het moment dat iemand iets uit de winkel ontvreemd heeft spreken wij van een dief.

Iemand die met het plan rondloopt iets te gaan ontvreemden is van plan een strafbaar feit te begaan maar op dat moment nog geen dief.
      donderdag 11 november 2004 @ 01:27:42 #56
    91072 Amando
    pi_23234121
    Waar hebben jullie het allemaal over met chirurg en zooooo... :S
    Wees blij in de overheid die optreed tegen deze fucking terroristen
      donderdag 11 november 2004 @ 01:28:54 #57
    91072 Amando
    pi_23234136
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Op het moment dat iemand iets uit de winkel ontvreemd heeft spreken wij van een dief.

Iemand die met het plan rondloopt iets te gaan ontvreemden is van plan een strafbaar feit te begaan maar op dat moment nog geen dief.
    Het voorbereiden van een moord is strafbaar.
    Valt onder poging tot.....

Zo ook terroristische acties.
    pi_23234138
    Zinlose discussie....

Het gaat erom dat er een ontzettend strakke, weloverdachte actie is geweest van Politie/Justitie naar twee figuren die je liever niet naast je hebt wonen....

Job well done...geen doden, geen schade (nog niet) en wie weet waar we voor behoed zijn!!?
    pi_23234140
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:27 schreef Feldhofer het volgende:

Dat is niet waar, je spreekt je uit tegen preventief optreden, misschien onbedoeld, maar dat doe je wel.
    Onzin, geef anders even een quote waaruit dit zou blijken.
      donderdag 11 november 2004 @ 01:29:30 #60
    91072 Amando
    pi_23234144
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:28 schreef Bosco het volgende:
    Zinlose discussie....

Het gaat erom dat er een ontzettend strakke, weloverdachte actie is geweest van Politie/Justitie naar twee figuren die je liever niet naast je hebt wonen....

Job well done...geen doden, geen schade (nog niet) en wie weet waar we voor behoed zijn!!?
    Ze verdienen een lintje... de helden van Den Haag!!
      donderdag 11 november 2004 @ 01:29:31 #61
    13462 BansheeBoy
    pi_23234145
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:26 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Omdat je vooraan staat met het veroordelen van het in de fik steken van moskeeen ( zeer terecht overigens ) maar zodra het gaat om radicale moslims en hun fratsen je vaak je vraagtekens zet en altijd een maar lijkt te zoeken

Ik veroordeel alle terrorisme ! Laat dat duidelijk zijn. Ik veroordeel de afschuwelijke moord op wijlen Theo van G. ondanks dat hij zelf geen lieverdje was en van trollen zijn beroep heeft gemaakt

Uiteraard veroordeel ik ook de Kerk verbrandingen, dat de Katholieke kerk dan zgn. bekend staat als Pedofiel instituut, doet daar niks aan af.

Natuurlijk veroordeel ik ook de brand op scholen, de kinderen zijn immers onschuldig

pi_23234147
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:27 schreef Amando het volgende:
    Waar hebben jullie het allemaal over met chirurg en zooooo... :S
    Wees blij in de overheid die optreed tegen deze fucking terroristen
    ben ik ook

ik liep een beetje rond met het idee dat wij nederlanders totaal geen slagkracht hadden als t op dit soort dingen aan zou komen, maar na vandaag ben ik toch weer wat gerust gesteld

neemt niet weg dat cosma shiva gewoon gelijk heeft, al is het gemierenneuk, maar daar zijn nabeschouwingen toch voor?
      donderdag 11 november 2004 @ 01:29:57 #63
    50442 DaMook
    pi_23234149
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als de beslissende mensen dat willen hebben ze er een reden voor!
    quote:
    [..]

Veiligheid voor alles en alls de BBE zolang wacht kun je er zeker vanuit gaan dat ze heel wat verwachtte in de woning. Daarnaast wiste ze toen nog niet hoeveel man er binnen zaten.

pi_23234151
    Ik woon nog geen 5 minuten van de desbetreffende straat. Best wel eng idee dat het nu opeens zo dichtbij komt.. vanmiddag hing die helicopter boven onze tuin zo ongeveer.

Mijn moeder is maatschappelijk werkster en ze is gevraagd vanacht naar de haagse hogeschool te komen (van 12 tot 6..) voor eventuele opvang aan mensen die daar behoefte aan hebben.

Ik hoop maar dat het huis niet vol explosieven blijkt te zitten, nu slapen, en als ik morgen wakker wordt is alles hopelijk weer oke!
    I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
      donderdag 11 november 2004 @ 01:30:38 #65
    91072 Amando
    pi_23234163
    Nogal logisch, alleen beesten zouden dat niet veroordelen.
    Spreekt nogal voor zich lijkt mij.
    pi_23234168
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik veroordeel alle terrorisme ! Laat dat duidelijk zijn. Ik veroordeel de afschuwelijke moord op wijlen Theo van G. ondanks dat hij zelf geen lieverdje was en van trollen zijn beroep heeft gemaakt

Uiteraard veroordeel ik ook de Kerk verbrandingen, dat de Katholieke kerk dan zgn. bekend staat als Pedofiel instituut, doet daar niks aan af.

Natuurlijk veroordeel ik ook de brand op scholen, de kinderen zijn immers onschuldig

Ik veroordeel die eeuwige smiley
      donderdag 11 november 2004 @ 01:31:24 #67
    50442 DaMook
    pi_23234173
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:26 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Graag gedaan
    [..]

Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn lijkt me. De omwonenden moeten in veiligheid gebracht worden.
    Daarnaast is er nog toestemming nodig van de minister van justitie.
    [..]

Oke misschien iets te voorbarig, noem het intuitie
    [..]

Helemaal mee eens

BSB ik mag je graag maar dit is idd weer de gebeten hond spelen. En dat dan terwijl wij jou er niet op aanvallen maar alleen de moslim extremisten (of jij moet dat ook zijn

donderdag 11 november 2004 @ 01:32:16 #68
    91072 Amando
    pi_23234184
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:29 schreef Reticulin het volgende:

[..]

ben ik ook

ik liep een beetje rond met het idee dat wij nederlanders totaal geen slagkracht hadden als t op dit soort dingen aan zou komen, maar na vandaag ben ik toch weer wat gerust gesteld

neemt niet weg dat cosma shiva gewoon gelijk heeft, al is het gemierenneuk, maar daar zijn nabeschouwingen toch voor?
    Slagkracht? Geloof mij.... dit was nog een relatief kleine actie.
    Mankracht zat hier hoor... alleen zijn ze niet zo mediageil zoals de Amerikaanse swat teams ed.
    Vandaar dat ze niet zo bekend zijn.
    pi_23234185
    quote:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel, moeten we dan maar afwachten of dit persoon zijn plan uitvoert, of kunnen we beter preventief optreden, met het risico dat we dit persoon na 24 uur weer moeten vrijlaten?

Maar als we dit persoon preventief oppakken, weet hij wel dat hij in de gaten gehouden wordt, denk je dan nog dat hij zijn plan gaat uitvoeren?
      donderdag 11 november 2004 @ 01:33:43 #70
    50442 DaMook
    pi_23234190
    quote:

Die scholen zijn idd wel heel erg. De meesten kinderen die daar op zitten weten niet eens wat extremisme is.

donderdag 11 november 2004 @ 01:33:44 #71
    13462 BansheeBoy
    pi_23234191
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:31 schreef DaMook het volgende:

[..]

Helemaal mee eens

BSB ik mag je graag maar dit is idd weer de gebeten hond spelen. En dat dan terwijl wij jou er niet op aanvallen maar alleen de moslim extremisten (of jij moet dat ook zijn
    Nee joh, je ziet het helemaal verkeerd, ik ben absoluut niet de gebeten hond. Ik stel bepaalde feiten enkel ter discussie, normaal gesproken ben ik niet de persoon die in is voor conspiracy's, maar in deze wil ik graag een uitzondering maken. OM het droog te zeggen, er is naar mijn idee te veel heisa gemaakt (heel Nederland in rep en roer) voor het oppakken van 2 a 3 Marokkaanse "kruimeldieven"

Maar goed, dat is mijn mening

pi_23234196
    quote:

[..]

een quote tegen preventief handelen....
      donderdag 11 november 2004 @ 01:35:02 #73
    91072 Amando
    pi_23234204
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:32 schreef Feldhofer het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel, moeten we dan maar afwachten of dit persoon zijn plan uitvoert, of kunnen we beter preventief optreden, met het risico dat we dit persoon na 24 uur weer moeten vrijlaten?

Maar als we dit persoon preventief oppakken, weet hij wel dat hij in de gaten gehouden wordt, denk je dan nog dat hij zijn plan gaat uitvoeren?
    Dat is nou de clue van die nieuwe terroristenwetgeving.
    Puur het deelnemen aan zo'n organisatie of het beramen van een aanslag staat al een straf op dat wil je niet weten..

En dan komt de strafbaarstelling van het in het bezit hebben van wapens uit de WWM er nog bij.
    je hoeft dus niet te wachten op een aanslag.
      donderdag 11 november 2004 @ 01:35:44 #74
    91072 Amando
    pi_23234215
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee joh, je ziet het helemaal verkeerd, ik ben absoluut niet de gebeten hond. Ik stel bepaalde feiten enkel ter discussie, normaal gesproken ben ik niet de persoon die in is voor conspiracy's, maar in deze wil ik graag een uitzondering maken. OM het droog te zeggen, er is naar mijn idee te veel heisa gemaakt (heel Nederland in rep en roer) voor het oppakken van 2 a 3 Marokkaanse "kruimeldieven"

Hoe weet jij dat het Marokkanen zijn?
    pi_23234220
    quote:

[..]

Daar is weer die maar ! Nu verpakt in een ondanks
    Theo was ook niet mine kind of persoon maar dat doet er niet toe.

Ook die kerk waarvan ik trouwens niets moet hebben associeer je met pedofilie, dat is precies mijn punt als ik zeg dat je geloofwaardigheid wat mij betreft ernstig in het gedrang komt.

Het zijn m.i. zwakteboden van je
      donderdag 11 november 2004 @ 01:36:24 #76
    50442 DaMook
    pi_23234223
    quote:

[..]

Ze wisten ten eerste niet om hoeveel man het ging en ten tweede zullen ze er toch wel een goede reden voor hebben gehad. Daarnaast is dit nieuw in NL en dus geeft de media er xtra veel aandacht aan.

en laat aub de smilie achterwege die is irritant

pi_23234239
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:35 schreef Amando het volgende:

[..]

Puur het deelnemen aan zo'n organisatie of het beramen van een aanslag staat al een straf op dat wil je niet weten..

En dan komt de strafbaarstelling van het in het bezit hebben van wapens uit de WWM er nog bij.
    Exactly what im trying to say...in mijn mening kan iemand dus een terrorist zijn zonder een aanslag te plegen...sim-pel.
      donderdag 11 november 2004 @ 01:37:50 #78
    50442 DaMook
    pi_23234241
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:36 schreef ondeugend het volgende:

Ook die kerk waarvan ik trouwens niets moet hebben associeer je met pedofilie, dat is precies mijn punt als ik zeg dat je geloofwaardigheid wat mij betreft ernstig in het gedrang komt.
    Het schint wel mijn kerk te zijn maar dat ligt aan mijn ouders (al vind ik het niet erg)

pi_23234244
    Amando: da's mooi

Feldhofer: niet zo snel conclusies trekken man....daarbij is een potentiele terrorist heel wat gevaarlijker dan een potentiele dief natuurlijk

bsb: kruimeldieven? de eerste kruimeldief die met een HANDGRANAAT gooit moet ik nog tegenkomen...
    pi_23234252
    quote:

[..]

En dat is fout? Je vindt dat mensen ongestraft mogen deelnemen aan een organisatie die aanslagen beraamt?

Laten we wel wezen, als duidelijk wordt dat je er geen zak van afwist van kwade bedoelingen in een bepaalde organisatie, is er geen rechtbank in europa die je veroordeelt hoor.
    pi_23234254
    Ach..ik ben te moe om te discussieren..tot in het nabeschouwing IV topic morgen ofzo!
      donderdag 11 november 2004 @ 01:39:02 #82
    13462 BansheeBoy
    pi_23234264
    quote:

[..]

Hoe weet jij dat het Marokkanen zijn?
    Ik meen ergens gelezen te hebben dat het om mensen van Noord-Afrikaanse afkomst ging

donderdag 11 november 2004 @ 01:39:27 #83
    50442 DaMook
    pi_23234268
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:38 schreef Bosco het volgende:
    Ach..ik ben te moe om te discussieren..tot in het nabeschouwing IV topic morgen ofzo!
    V hoop ik

donderdag 11 november 2004 @ 01:39:42 #84
    91072 Amando
    pi_23234273
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:37 schreef Bosco het volgende:

[..]

Exactly what im trying to say...in mijn mening kan iemand dus een terrorist zijn zonder een aanslag te plegen...sim-pel.
    Het is maar hoe je het bekijkt.

Wettelijk gezien wel.
    Vocabulair gezien niet.
      donderdag 11 november 2004 @ 01:39:58 #85
    50442 DaMook
    pi_23234277
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat het om mensen van Noord-Afrikaanse afkomst ging

Wat ik begreep was de eerste arrestant al een aziaat.

pi_23234281
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:32 schreef Feldhofer het volgende:

Ik zeg toch nergens dat we moeten afwachten tot iemand zijn plan uitvoert?
    Dit is een voorbeeld waarin ik alleen zeg dat je iemand pas een dief kunt noemen wanneer hij iets ontvreemd heeft. Echter zolang hij niets gestolen heeft kun je hem iemand noemen die mogelijk van plan is een strafbaar feit te begaan (en hem in de gaten houden/oppakken whatever).
    pi_23234282
    quote:

[..]

Tot nu toe is nog helemaal niet bekend of het kruimeldieven zijn. Jij mag je mening natuurlijk hebben maar vooralsnog is het gebasseerd op niets.

Voorlopig kan iedereen stellen dat het dit keer geen mosterd na de maaltijd is.
    pi_23234289
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:39 schreef DaMook het volgende:

[..]

Whahaha..die vent in zn boxershort ja..
    Maar die had nix met de situatie te maken...foto maken denk ik
    Is in de persconferentie recht gezet.
      donderdag 11 november 2004 @ 01:40:42 #89
    13462 BansheeBoy
    pi_23234290
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:39 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, gezien de foto op nu.nl
    pi_23234292
    quote:

[..]

En jij bent van welke afkomst?
      donderdag 11 november 2004 @ 01:42:44 #91
    50442 DaMook
    pi_23234317
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:40 schreef Bosco het volgende:

[..]

Whahaha..die vent in zn boxershort ja..
    Maar die had nix met de situatie te maken...foto maken denk ik
    Is in de persconferentie recht gezet.
    Ja die schijnt er dus wel wat mee te maken te hebben .

Ik ga nu slapen btw

truste en tot een van de volgende delen

donderdag 11 november 2004 @ 01:43:15 #92
    91072 Amando
    pi_23234324
    quote:

[..]

Je weet hoe geweldig Nederlanders zijn in het onderscheiden van een Turk tussen een Marokkaan.
    Laat staan andere mediterrane landen.

Elke getinte man met donker haar en krulletjes is een Marokkaan... laten we het dus maar ff afwachten nog ...........
    pi_23234334
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:40 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat we moeten afwachten tot iemand zijn plan uitvoert?
    Dit is een voorbeeld waarin ik alleen zeg dat je iemand pas een dief kunt noemen wanneer hij iets ontvreemd heeft. Echter zolang hij niets gestolen heeft kun je hem iemand noemen die mogelijk van plan is een strafbaar feit te begaan (en hem in de gaten houden/oppakken whatever).
    Als je hem oppakt verhindert dit wel degelijk zijn mogelijke plannen, of denk jij dat een potentiele inbreker van beatrixstraat nummer 10 nog steeds daar gaat inbreken als hij even oppgepakt is doorpolitie die zegt van "hee, we weten wat je van plan bent"
      donderdag 11 november 2004 @ 01:45:01 #94
    13462 BansheeBoy
    pi_23234343
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:40 schreef Feldhofer het volgende:

[..]

En jij bent van welke afkomst?
    Het lijkt me niet echt relevant, maar ik heb zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit, ik voel me overigens 100% Marokkaan, maar dat terzijde.

pi_23234392
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:44 schreef Feldhofer het volgende:

Als je hem oppakt verhindert dit wel degelijk zijn mogelijke plannen, of denk jij dat een potentiele inbreker van beatrixstraat nummer 10 nog steeds daar gaat inbreken als hij even oppgepakt is doorpolitie die zegt van "hee, we weten wat je van plan bent"
    Als je hem oppakt verhindert dit zijn mogelijke plannen idd.

Maar dat was (wat mij betreft) de discussie niet, als je hem oppakt verhinder je hem ervan iets te ontvreemden (goede zaak), maar kun je niet stellen dat hij daadwerkelijk iets ontvreemd heeft maar dat hij dit van (mogelijk) plan was.

Op het moment dat je iemand betrapt bij een inbraak kun je hem een inbreker noemen, maar nog geen dief omdat je voorkomen hebt dat hij iets kon stelen.
    pi_23234412
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het lijkt me niet echt relevant, maar ik heb zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit, ik voel me overigens 100% Marokkaan, maar dat terzijde.

Ik heb een nederlandse moeder en een oostenrijkse vader, toen we nog in nederland woonden voelde ik me nederlander, en nu doe ik mijn best om oostenrijkse gebruiken te leren.

En dat is dus het hele probleem, zelfs kinderen die in nederland zijn geboren identificeren zich nog met opa/oma/vader/moeders thuisland, terwijl ze gewoon nederlander zijn.
    pi_23234416
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:50 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Maar dat was (wat mij betreft) de discussie niet, als je hem oppakt verhinder je hem ervan iets te ontvreemden (goede zaak), maar kun je niet stellen dat hij daadwerkelijk iets ontvreemd heeft maar dit van plan was.

Op het moment dat je iemand betrapt bij een inbraak kun je hem een inbreker noemen, maar nog geen dief omdat je voorkomen hebt dat hij iets kon stelen.
    Vandaar dat men de wet ook aangepast heeft
    pi_23234441
    quote:

[..]

Maar dat was (wat mij betreft) de discussie niet, als je hem oppakt verhinder je hem ervan iets te ontvreemden (goede zaak), maar kun je niet stellen dat hij daadwerkelijk iets ontvreemd heeft maar dit van plan was.

Nogmaals, de vernoemde "terroristen" die preventief zijn opgepakt, en in europa gebeurt dat echt niet zonder redelijke verdenking, zijn nu echt niet meer geneigd een aanslag te plegen, preventief oppakken schaadt de samenleving niet, het dient alleen maar....
    pi_23234450
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

100% marokkaan enne wat doe je dan in nederland als ik zo vrij mag zijn ? niet dat ik iets tegen allochtonen heb, maar iemand die 100% marokkaan is wil dan toch ook in marokko wonen ?
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
      donderdag 11 november 2004 @ 01:56:56 #100
    91072 Amando
    pi_23234457
    quote:

[..]

Maar dat was (wat mij betreft) de discussie niet, als je hem oppakt verhinder je hem ervan iets te ontvreemden (goede zaak), maar kun je niet stellen dat hij daadwerkelijk iets ontvreemd heeft maar dat hij dit van (mogelijk) plan was.

Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
      donderdag 11 november 2004 @ 01:57:46 #101
    91072 Amando
    pi_23234461
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:56 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

100% marokkaan enne wat doe je dan in nederland als ik zo vrij mag zijn ? niet dat ik iets tegen allochtonen heb, maar iemand die 100% marokkaan is wil dan toch ook in marokko wonen ?
    Daar heb je geen toekomstperspectief.
    Hier kun je tenminste een carriere opbouwen.
    pi_23234465
    quote:

[..]

dat is BSB al zo vaak gevraagd.
    De voordelen natuulijk...

In Marokko zou hij deze kansen niet hebben. Kansen moet je benutten als het kan. Ik zal de laatste zijn die dat zou tegenhouden.

Het is alleen zo jammer van de maaren die BSB telkens weer moet gebruiken om zijn afkeuring af te zwakken. Op die manier werkt hij het wij-zij gevoel juist in de hand
      donderdag 11 november 2004 @ 02:02:05 #103
    13462 BansheeBoy
    pi_23234493
    quote:

[..]

De financiële voordelen, de auto v/d zaak. Dat soort luxuary zeg maar

pi_23234520
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

dus wel de lusten, niet de lasten zeg maar?
    dag
    pi_23234524
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:55 schreef Feldhofer het volgende:

Nogmaals, de vernoemde "terroristen" die preventief zijn opgepakt, en in europa gebeurt dat echt niet zonder redelijke verdenking, zijn nu echt niet meer geneigd een aanslag te plegen, preventief oppakken schaadt de samenleving niet, het dient alleen maar....
    Ook nogmaals, ik heb nergens beweerd dat het preventief oppakken van verdachten verkeerd zou zijn.

Verdachten preventief betitelen als terroristen is een andere zaak en daar ben ik niet zo gecharmeerd van.
      donderdag 11 november 2004 @ 02:07:23 #106
    12646 Oom_Agent
     Heee.......stop es ff......!!
    pi_23234531
    Ben net terug, was er nog iets explosiefs gevonden in dat huis door de robot. Of is er niks meer aangetroffen, kan er niets meer over vinden.
    Wat zijn we aan het doen ???
    pi_23234542
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:07 schreef Oom_Agent het volgende:
    Ben net terug, was er nog iets explosiefs gevonden in dat huis door de robot. Of is er niks meer aangetroffen, kan er niets meer over vinden.
    Nee tot op heden niet, maar volgens de geruchten ligt het pand volgepakt met explosieven (al zou ik dergelijke geruchten maar met een korrel zout nemen als ik jou was)
      donderdag 11 november 2004 @ 02:10:05 #108
    12646 Oom_Agent
    pi_23234552
    aah ok bedankt Cosma-Shiva............
    pi_23234554
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:07 schreef Oom_Agent het volgende:
    Ff je huiswerk doen Oom_A

Ze zijn nog aan het zoeken naar explosieven en de EOD is ter plaatse inmiddels.
    Men denkt daar enige uren voor nodig te hebben en daardoor is het hele gebied nog steeds niet toegankelijk voor bewoners.
    pi_23234556
    Jee... ik ga solliciteren bij RTL !

Kut deze post had in het palindroom topic moeten staan
    11111
    pi_23234560
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom ageer je dan tegen deze maatschapij als je wel de voordelen wil pakken?

Net als M. Bouyeri, wel de uitkering willen optstrijken, maar ondertussen de samenleving verneuken.

Why can't we all just get along? Nederland is nu eenmaal het land van de vrije meningsuiting, als je daar niet tegenkan dan zijn er op deze bol nog zo'n 200+ landen, zoek dan daar je heil....
    pi_23234564
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:09 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Nee tot op heden niet, maar volgens de geruchten ligt het pand volgepakt met explosieven (al zou ik dergelijke geruchten maar met een korrel zout nemen als ik jou was)
    door al het zappen weet ik niet meer op welke zender het was (ik meende NED 2) maar waren er wel degelijk explosieven gevonden (volgens het bericht OF het klopt weet ik niet natuurlijk)
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
      donderdag 11 november 2004 @ 02:12:58 #113
    12646 Oom_Agent
    pi_23234569
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:10 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ff je huiswerk doen Oom_A

Ze zijn nog aan het zoeken naar explosieven en de EOD is ter plaatse inmiddels.
    Men denkt daar enige uren voor nodig te hebben en daardoor is het hele gebied nog steeds niet toegankelijk voor bewoners.
    Ondeugend........ das lang geleje......

Bedankt voor het nieuws........
    pi_23234590
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:06 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Ook nogmaals, ik heb nergens beweerd dat het preventief oppakken van verdachten verkeerd zou zijn.

Verdachten preventief betitelen als terroristen is een andere zaak en daar ben ik niet zo gecharmeerd van.
    Je mag vind ik het beestje best bij de naam noemen, gepakt wegens verdacht zijn van moslim extremisme, verdacht wegens diefstal, we noemen toch geen volledige namen, preventief handelen doet niemand pijn.
      donderdag 11 november 2004 @ 02:17:48 #115
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_23234604
    quote:
    Zullen we dan als autochtone Nederlanders emigreren naar midden Afrika. ?

Als iemand emigreert is dat altijd vanwege de voordelen van een bepaald land waarvan je denkt die kunnen mij een betere levenstoekomst bieden. - No matter who or where you are -

Ow ja, ik zag laatst een docu over Australie over Nederlanders van de eerste naoorlogse emigratiegolf. Die er nu al 40 jaar wonen. Ik heb dubbel gelegen van het lachen. Ze hadden anno 2004 nog steeds hetzelfde meubulair die mijn oma vroeger ook had (inclusief behang motief). Ondanks alles zijn ze ook nog steeds Nederlander gebleven
    - En omgekeerd vinden we dat vreemd -, hmmzzz

Het land van afkomst doet niet tezake, je maatschappelijke betrokkenis (bij je gekozen nieuwe maatschappij) wel.
    pi_23234618
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:17 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Zullen we dan als autochtone Nederlanders emigreren naar midden Afrika. ?

Als iemand emigreert is dat altijd vanwege de voordelen van een bepaald land waarvan je denkt die kunnen mij een betere levenstoekomst bieden. - No matter who or where you are -

Ow ja, ik zag laatst een docu over Australie over Nederlanders van de eerste naoorlogse emigratiegolf. Die er nu al 40 jaar wonen. Ik heb dubbel gelegen van het lachen. Ze hadden anno 2004 nog steeds hetzelfde meubulair die mijn oma vroeger ook had (inclusief behang motief). Ondanks alles zijn ze ook nog steeds Nederlander gebleven

Het land van afkomst doet niet tezake, je maatschappelijke betrokkenis (bij je gekozen nieuwe maatschappij) wel.
    Goed, en doe mij nu eens een voorbeeld van relschoppende nederlanders in Australie?

Wat jij zegt is net zoiets als zeggen dat zwaardere straffen niet helpen omdat het in Amerika niet helpt, in Singapore werkt het wel, in Japan ook en in China, zuid Korea en nog vele landen....
    pi_23234619
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:12 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

Ondeugend........ das lang geleje......

Bedankt voor het nieuws........

De Atmosfeer wil niet ontploffen vooralsnog
      donderdag 11 november 2004 @ 02:21:28 #118
    53283 Captain_Chaos
    Aláááááááárm.....
    pi_23234624
    Lange dag geweest.

Ben weer lekker thuis.
    Jawohl Herr Kaloin!
      donderdag 11 november 2004 @ 02:22:17 #119
    12646 Oom_Agent
    pi_23234626
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:21 schreef Captain_Chaos het volgende:
    Lange dag geweest.

Ben weer lekker thuis.
    welkom terug
    pi_23234630
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:21 schreef Captain_Chaos het volgende:
    Lange dag geweest.

Ben weer lekker thuis.
    Bieke vent !!
      donderdag 11 november 2004 @ 02:22:52 #121
    12646 Oom_Agent
    pi_23234631
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:20 schreef ondeugend het volgende:

[..]

De Atmosfeer wil niet ontploffen vooralsnog
    gaat helemaal goed komen
      donderdag 11 november 2004 @ 02:24:44 #122
    53283 Captain_Chaos
    Aláááááááárm.....
    pi_23234638
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:22 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

welkom terug
    Thanks mate.
    Jawohl Herr Kaloin!
      donderdag 11 november 2004 @ 02:25:03 #123
    53283 Captain_Chaos
    Aláááááááárm.....
    pi_23234644
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:22 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Bieke vent !!
    Jawohl Herr Kaloin!
      donderdag 11 november 2004 @ 02:25:40 #124
    13462 BansheeBoy
    pi_23234647
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:11 schreef Feldhofer het volgende:

[..]

Waarom ageer je dan tegen deze maatschapij als je wel de voordelen wil pakken?
    Vreemde stelling, dus omdat ik de voordelen pak zou ik uit blijdschap en tevredenheid alles maar moeten slikken en het overal mee eens moeten zijn ?

Denkt het niet

pi_23234658
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vreemde stelling, dus omdat ik de voordelen pak zou ik uit blijdschap en tevredenheid alles maar moeten slikken en het overal mee eens moeten zijn ?

Denkt het niet

Nee, dat zei ik ook helemaal niet, maar als je wel de lusten wil moet je ook de lasten pakken.
    En nu ga ik slapen, morgen weer school.

Weltrusten allemaal
      donderdag 11 november 2004 @ 02:33:40 #126
    89730 Drugshond
    pi_23234688
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:20 schreef Feldhofer het volgende:
    Goed, en doe mij nu eens een voorbeeld van relschoppende nederlanders in Australie?
    Vandaar mijn laatste 2 zinnen :
  • Je land van afkomst doet niet tezake, je maatschappelijke betrokkenis (bij je gekozen nieuwe maatschappij) wel.

• Hebben ze wel gelijke kansen, ondanks hun vrijheid van geloof.?.
    Ik vermoed dat vele kansarme allochtone jongeren zich identificeren met een Palestijne weerstand van stenen gooien tegen een tank.

stenen gooien = terrorisme
    tank = is de geweldsspiraal in het M.O (mede gevoed door de U.S.).
    - Gelet op bovengenoemde zaken, waarbij zijn nu meer doden bij gevallen ?

-- De romeinen hadden gelijk, geef het volk brood en spelen --
  •   donderdag 11 november 2004 @ 02:53:17 #127
    89730 Drugshond
    pi_23234809
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:20 schreef Feldhofer het volgende:
    Wat jij zegt is net zoiets als zeggen dat zwaardere straffen niet helpen omdat het in Amerika niet helpt, in Singapore werkt het wel, in Japan ook en in China, zuid Korea en nog vele landen....
    In tegendeel.....

Nederland moet omgebouwd worden tot een strenge politiestaat - Mijn topic, wat doe je....
    Maar waarom wil je iemand die maatschappelijk tegen de rug van de muur staat nog meer straffen ?!?

Ik ben zelf in Singapore geweest, en dat is de sublieme vorm van een multi-cul samenleving. En ik heb zeer veel waardering voor het systeem.
    Ze hebben daar moskees, kerken, tempels -name it- iedereen wordt vrij gelaten mits : You walk the line (Johnny Cash).

Overigens, Singapore is geen democratie maar een liberale dictatuur maar dat wist je al.

Het maakt niet uit voor welk systeem je kiest overal zitten nadelen aan.
  • Democratie versus A.Hitler.
  • Communisme versus J.Stalin.
  • Theocratie versus A.Khomeini
    alles belicht in een extreme staatvorm zitten nadelen aan.

Over relschoppers gesproken, doe eens een crossearch naar criminaliteitscijfers van de westerse beschaving versus islamitische beschavingen. - you would be suprised -.

Eigenlijk moet je het verhaal omdraaien, welk systeem past het best bij hun burgers ? (en kunnen ze daar mee omgaan ?!).
  •   donderdag 11 november 2004 @ 03:23:20 #128
    91300 pieter_pontiac
    For whom the bell tolls..
    pi_23234902
    Belgische verslaggever:
    "...na de moord op Vincent van Gogh..."
    hostes ad pulverum ferire
    Spatie is kapot.
    's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
      donderdag 11 november 2004 @ 07:27:35 #129
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_23235235
    quote:
    Klopjacht op terroristen
    Van onze verslaggevers

Bij drie grote antiterreuracties in Den Haag, Amersfoort en Amsterdam zijn gisteren zeven verdachten opgepakt. Een van de panden waar de verdachten zaten, is mogelijk volgepakt met explosieven.

Enkele verdachten behoren tot de groep rond Samir A. en Mohammed B., verdachte van de moord op Theo van Gogh. Zeker drie van hen werden vorig jaar al eens opgepakt. Ze kwamen toen na twee weken weer vrij.

De politie-actie in Den Haag verliep met veel machtsvertoon. De twee verdachten hadden zich omringd met grote hoeveelheden explosieven en gooiden bij de eerste arrestatiepoging met een granaat. Daarbij raakten drie politieagenten gewond. Daarna was er telefonisch contact met de verdachten, maar dat liep op niets uit. Pas vijftien uur later werden zij overmeesterd. Ook daarbij werd geweld gebruikt. Een verdachte en een agent raakten gewond door kogels.

Een van de verdachten is waarschijnlijk de 19-jarige Jason W. uit Amersfoort. Daar gaat zijn advocaat W. Ausma van uit. Jason W., een tot de islam bekeerde Nederlander, maakt deel uit van een gezelschap dat door de AIVD de 'Hofstadgroep' wordt genoemd. Mohammed B. (26) en Samir A. (18) behoren ook tot deze groep.

Ook andere mannen die gisteren werden ingerekend, worden gerekend tot de Hofstadgroep. De groep wordt al bijna twee jaar door de AIVD gevolgd. Ze kwam voor het eerst in beeld in januari 2003, toen Samir A. en een vriend naar Tsjetsjenië gingen om deel te nemen aan de jihad. Vanaf dat moment volgde de AIVD de kring rond Samir A. op de voet. In oktober 2003 werden vijf leden opgepakt voor het beramen van een aanslag. Ze kwamen na twee weken vrij wegens gebrek aan bewijs.

Volgens AIVD-informatie kwamen de leden in de afgelopen maanden weer steeds vaker bijeen. Dat deden ze onder meer in de woning van Mohammed B. in Amsterdam. Samir A. was daar niet meer bij. Hij zit sinds juni vast. Hij zou aanslagen hebben voorbereid op onder meer de Tweede Kamer en de kerncentrale Borssele.

Jason W., die hoogstwaarschijnlijk tot de arrestanten behoort, verklaarde eergisteren nog tegenover deze krant Mohammed B. niet te kennen. Informatie van de AIVD wijst er echter op dat de twee elkaar wel degelijk kenden.
      donderdag 11 november 2004 @ 07:57:12 #130
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_23235302
    Nu zeggen ze weer dat Mohammed B bij een "Hofstadgroep" zat ??? En dan toch niet bij die 150 horen? ... En verder wat is er zo belangrijk aan om het "een tot de islam bekeerde Nederlander" vet neer te zetten?

Het gaat toch om de strijd tegen terroristme en extremistme ongeacht geloofsovertuiging of afkomst?
    Drop you like an ill, bad habit
      donderdag 11 november 2004 @ 08:05:41 #131
    13462 BansheeBoy
    pi_23235322
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 07:57 schreef pmponer het volgende:
    Nu zeggen ze weer dat Mohammed B bij een "Hofstadgroep" zat ??? En dan toch niet bij die 150 horen? ... En verder wat is er zo belangrijk aan om het "een tot de islam bekeerde Nederlander" vet neer te zetten?
    Ben ik helemaal met je eens. Dit soort nieuwsberichten zijn opgemaakt met als intentie de Marokkaanse afkomst tot ideale terroristische afkomst te maken. Omdat het nu een Nederlander betreft die Moslim is geworden is het enige wat hij deelt met de andere daders de Islam. Dus de Islam zou het probleem zijn
    quote:
    Het gaat toch om de strijd tegen terroristme en extremistme ongeacht geloofsovertuiging of afkomst?
    Zo zou ik het ook graag zien, maar sinds de moord op wijlen Theo van G. zijn alle remmen los en worden problemen direct in de Marokkaans Islamitische richting gezocht, helaascherwijs

donderdag 11 november 2004 @ 08:07:06 #132
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_23235327
    tja... en toch vershillen we dan niet zoveel van elkaar
    pi_23235499
    Goedemorgen allemaal,

Ik wou nog even iedereen bedanken die eindeloos alle nieuwe ontwikkelingen van de bestorming in Den Haag, direct op het forum hebben gezet. Ik kon helaas niet de politiescanner luisteren vandaar dat ik continu op Fok heb gezeten. Nogmaals bedankt voor al jullie moeite! Groetjes!
    "I must avert mine eyes to hymns
    For His gaze brings dogmas to my skin
    He knows that I dreamt of carnal rites
    With Him undead for three long nights" Cradle Of Filth - Thirteen Autumns And A Widow
      donderdag 11 november 2004 @ 08:48:20 #134
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_23235577
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 08:05 schreef BansheeBoy het volgende:
    Zo zou ik het ook graag zien, maar sinds de moord op wijlen Theo van G. zijn alle remmen los en worden problemen direct in de Marokkaans Islamitische richting gezocht, helaascherwijs

Da's dan jammer voor je maar er zijn genoeg aanwijzingen dat je het inderdaad vaker in deze groep aantreft. Logisch nadenken brengt mij op 2 punten, de meeste marokanen zijn islamitisch en marokanen zijn de grootste groep allochtonen in dit land.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_23235589
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 07:57 schreef pmponer het volgende:

Hij behoorde min of meer tot de hofstad groep, had geen sleutelrol, en werd om die reden niet meer in de gaten gehouden.
    Tevens omdat er geen tekenen waren dat hij ergens mee bezig was, en ja da's ook logisch als je helemaal in je eentje/zelfstandig een aanslag/moord voorbereid.
    Dan zit alles in jouw koppie en weet niemand er wat van dus.

(da's kort door de bocht hetgene wat in die brief aan de 2e kamer staat begreep ik vanochtend)

En ja het gaat om de strijd tegen alle vormen van extremisme, maar de aanhoudingen waren allemaal n.a.v. onderzoek omtrent extremestische islamieten, dus is het "relevant" om te melden dat het om een bekeerd persoon gaat.
      donderdag 11 november 2004 @ 09:03:42 #136
    44699 err
    pi_23235708
    en, zijn ze al vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs?
      donderdag 11 november 2004 @ 09:21:00 #137
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_23235867
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 08:50 schreef philipnorth het volgende:

[..]

.
    Ik vind ook dat de aivd geen blaam treft bij de aanslag op Theo wat je zegt hij deed het in zijn eentje. Daar kun je gewoon heel weinig tegen beginnen

[edit]

[ Bericht 39% gewijzigd door pmponer op 11-11-2004 09:26:33 ]
    pi_23235923
    Wat is er vannacht gebeurd? Hebben ze de Brabanders al weer teruggevonden?
      donderdag 11 november 2004 @ 09:33:30 #139
    62583 RigorMortis
    Ik ben een fokker.
    pi_23236034
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:54 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf ?

Vermoedelijk zijn het moslim terroristen... radicaal en dus een gevaar voor de samenleving. Net als elke extremist trouwens. Moslim of niet
    Jij bent zo jaren '70 politiek correct...
    pi_23236052
    ze willen extra hekken weer hebben??? waarom is het nog niet vrijgegeven?
      donderdag 11 november 2004 @ 09:37:37 #141
    62583 RigorMortis
    Ik ben een fokker.
    pi_23236080
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 03:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
    Belgische verslaggever:
    "...na de moord op Vincent van Gogh..."
    Heb het idd ook gehoord. LOL
    pi_23236434
    iemand trek in een lunchpakket ze hebben dr 50! whahaha en ze willen verse batterijen
    pi_23237124
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 09:34 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
    ze willen extra hekken weer hebben??? waarom is het nog niet vrijgegeven?
    Omdat het onderzoek van de TR nog steeds niet klaar is.

Zit je nou nog steeds naar die scanner te luisteren?
    ...drop it like it's hot...
    pi_23237164
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 10:43 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Omdat het onderzoek van de TR nog steeds niet klaar is.

Zit je nou nog steeds naar die scanner te luisteren?
    heb hem gewoon aanstaan. . soms zijn ze meer als een half uur stil. .. hoor net dat er iemand van een paard is gevallen, klonk ernstig. .
    pi_23237258
    tvp...
    Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
      donderdag 11 november 2004 @ 11:17:44 #146
    107125 dancemacabre
    is niet zo heel erg
    pi_23237798
    en toch valt het op dat een niet onaanzienlijk deel crimi en terro afspeelt bij de islamgemeenschap,
    zal wel foute perceptie weze.
    pi_23238388
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 09:33 schreef RigorMortis het volgende:

[..]

Jij bent zo jaren '70 politiek correct...
    En jij kent mij zo goed !!
    Oneens ? vertel
    pi_23238867
    tvp
    pi_23239634
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 02:17 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dan zet ik mijn familie daar tegenover. Zij zijn in 1951 geemigreerd naar Australie, hebben de Australische nationaliteit, geen enkele affiniteit meer met Nederland. Hun kinderen en kleinkinderen spreken geen woord Nederlands, hebben ook geen enkele interesse in ons landje, want ze zijn hier niet geboren. Uiteraard zijn de ooms en tantes verschillende keren teruggeweest naar Nederland op vakantie voor hun ouders, mijn opa en oma, welke inmiddels zijn overleden. Nu speelt de gevorderde leeftijd inmiddels een rol, want de lange reis willen ze niet meer maken, heel begrijpelijk.
    Reden te meer voor ons om lekker bij hun op vakantie te gaan.

Het is maar net hoe je "integreert" in je nieuwe vaderland.
    hofleverancier van sterretjes :)
    pi_23248803
    De totale vangst ter pande: 3 handgranaten.

Achteraf gezien was het dus toch de moeite waard hier 500 man voor in te zetten.
      donderdag 11 november 2004 @ 19:24:38 #151
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_23248870
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Achteraf gezien was het dus toch de moeite waard hier 500 man voor in te zetten.
    Achteraf gekeken is in je schoen gezeken.
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_23249010
    Hoe komen allochtonen van 19 en 22 jaar aan een huis???
    Ik wil ook een huis!!!
    normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
    pi_23249055
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:

Achteraf gekeken is in je schoen gezeken.
    Gaan we de gemaakte kosten verhalen op de "terroristen" ?
      donderdag 11 november 2004 @ 19:34:15 #154
    45206 Pietverdriet
    pi_23249079
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 19:33 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Nee, we gaan een belasting heffen op mensen die het achteraf allemaal beter wisten.
      donderdag 11 november 2004 @ 19:38:06 #155
    95998 -DailaLama-
    Het is Dalai, niet Daila!
    pi_23249153
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 19:31 schreef lionsguy18 het volgende:
    Ik wil ook een huis!!!
    Het waren Nederlanders lieve schat. :')
    Blank.
      donderdag 11 november 2004 @ 19:40:15 #156
    45206 Pietverdriet
    pi_23249211
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 19:31 schreef lionsguy18 het volgende:
    Ik wil ook een huis!!!
    http://www.dejongvastgoed.nl/antheunisstraat073.htm
    Valt nu vast wat aan de prijs te doen
      donderdag 11 november 2004 @ 19:58:52 #157
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_23249678
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Je vergeet de inval die er aan vooraf ging met als gevolg 4 gewonde agenten waarvan 1 ernstig. Zou jij als verantwoordelijke hoger durven inzetten met het risico dat er nog meer slachtoffers vallen?
    pi_23250067
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 19:38 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Het waren Nederlanders lieve schat.
    Blank.
    Oh
      donderdag 11 november 2004 @ 21:15:16 #159
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_23251495
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

http://www.dejongvastgoed.nl/antheunisstraat073.htm
    Valt nu vast wat aan de prijs te doen
    quote:
    IN EEN RUSTIGE STRAAT OP DE 2E ETAGE GELEGEN 3-KMR. APPARTEMENT MET ACHTERBALKON.
    pi_23252789
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 09:24 schreef Skyclad het volgende:
    Wat is er vannacht gebeurd? Hebben ze de Brabanders al weer teruggevonden?
    De brabanders (Bravo 500) rijden volgens de laatste berichten nu nog steeds op het Prins Clausplein rond... Ze kunnen de afslag Veghel niet vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door dolfg op 11-11-2004 22:07:43 ]
    [i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
    pi_23253204
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 08:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit soort nieuwsberichten zijn opgemaakt met als intentie de Marokkaanse afkomst tot ideale terroristische afkomst te maken. Omdat het nu een Nederlander betreft die Moslim is geworden is het enige wat hij deelt met de andere daders de Islam. Dus de Islam zou het probleem zijn
    [..]

Als je nu eens zelf (als Moslim) zou beginnen met te verduidelijken wat voor type Islam we het hier over hebben, dan zou het al een hoop schelen. Je bent nogal goed in het opwerpen van rookgordijnen ipv zelf een onderscheid te maken.

Ministerie van Binnenlandse zaken:

Ideologie

Het salafitische en het wahhabitische gedachtegoed - aan elkaar verwante doch onderscheiden scholen van radicaal islamitische ideologie - vormen een belangrijke grondslag voor islamistisch terrorisme. Deze versies van islam dienen als voornaam bindmiddel van de islamistisch-terroristische netwerken, organisaties en individuen. Tegenwoordig treedt er daarnaast een vermenging op van het ‘originele’ islamitisch fundamentalisme, afkomstig uit het Arabische hartland, met een ‘Europese’, geëtniseerde vorm van politiek radicale islam.
    Deze laatste versie wijkt in theologisch opzicht niet af van het origineel maar kenmerkt zich door een besef dat zij gedijt in een vermeende vijandige, want westerse, omgeving als Nederland. Zo gaat de Europese radicale islam uit van toenemende maatschappelijke polarisatie terwijl zij tegelijkertijd ook streeft naar versterking van deze polarisatie.

Om niet de hele Islam op één hoop te gooien is onderscheid gewenst.
    [i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
    pi_23253262
    wat ik me nu afvraag, wie was nouw die jonge die "ontsnapt" was op een fiets met een moslim petje?????
      donderdag 11 november 2004 @ 23:19:20 #163
    45206 Pietverdriet
    pi_23255424
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 22:14 schreef dolfg het volgende:

[..]

Als je nu eens zelf (als Moslim) zou beginnen met te verduidelijken wat voor type Islam we het hier over hebben, dan zou het al een hoop schelen. Je bent nogal goed in het opwerpen van rookgordijnen ipv zelf een onderscheid te maken.

Ministerie van Binnenlandse zaken:

Ideologie

Het salafitische en het wahhabitische gedachtegoed - aan elkaar verwante doch onderscheiden scholen van radicaal islamitische ideologie - vormen een belangrijke grondslag voor islamistisch terrorisme. Deze versies van islam dienen als voornaam bindmiddel van de islamistisch-terroristische netwerken, organisaties en individuen. Tegenwoordig treedt er daarnaast een vermenging op van het ‘originele’ islamitisch fundamentalisme, afkomstig uit het Arabische hartland, met een ‘Europese’, geëtniseerde vorm van politiek radicale islam.
    Deze laatste versie wijkt in theologisch opzicht niet af van het origineel maar kenmerkt zich door een besef dat zij gedijt in een vermeende vijandige, want westerse, omgeving als Nederland. Zo gaat de Europese radicale islam uit van toenemende maatschappelijke polarisatie terwijl zij tegelijkertijd ook streeft naar versterking van deze polarisatie.

Om niet de hele Islam op één hoop te gooien is onderscheid gewenst.
    idd Fundamentalistische Extremisten als deze zijn anders dan gewoon moslims.
    Hun Ideaalen zijn het verwijderen van Corrupte politicie en liberale denkers, en een samenleving met alle goodies van de westerse beschaving (welvaard, technologie, kennis) maar niet de in hun ogen slechte kanten zoals emancipatie, persoonlijke vrijheden, homosexualiteit. Echter, als het volk niet hiervoor kiest en de meest extreme islam binnenhaalt, zijn zij, net als de politicie en anderen, corrupt en geen goede moslims. Dan verdienen ook zij de dood. Dit, in de meest extreme vorm vond plaats in bv Algarije, waar fundies meer dan 300.000 mensen hebben vermoord. Hele dorpen werden afgeslacht (terwijl dit doodgewone dorpelingen waren, moslims, maar niet goed genoeg moslim volgens hen) Ook uit Iran en Afganistan kennen we extremiteiten. Meisjes die werden verkracht waren onzedelijk, dus werden ze opgehangen.

De voorvechters van de Islam (BSB, Yousoef) hier op fok die hier nogal eens de zegeningen van de Islam preken gaan hier aan voorbij. Er zijn meer onschuldige dorpelingen vermoord door de fundamentalische islam, dan dat er palestijnen vermoord door de Israeliers of Tsetjenen door de Russen.
      vrijdag 12 november 2004 @ 07:40:51 #164
    45206 Pietverdriet
    pi_23259562
    Een van de personen in dat pand was een "bekeerde Nederlander"

Hier zijn brief
    http://www.geenstijl.nl/paginas/afscheidsbriefjason.html

Weer iemand die meent dat de Islam wordt aangevallen, en spreekt over massamoorden. Opvallend hoe hij het vermijd om over Algarije te spreken.
    Weer eentje die denkt dat hij strijd voor een nobel doel, maar in waarheid de kant van het kwaad heeft gekozen, de kant van de terreur en moord op alles wat in hun ogen niet fanatiek genoeg moslim is.

Honderduizenden moslims vermoord door zijn ideologie groeten hem.
    pi_23259613
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 07:40 schreef Pietverdriet het volgende:
    Een van de personen in dat pand was een "bekeerde Nederlander"

Hier zijn brief
    http://www.geenstijl.nl/paginas/afscheidsbriefjason.html

Weer iemand die meent dat de Islam wordt aangevallen, en spreekt over massamoorden. Opvallend hoe hij het vermijd om over Algarije te spreken.
    Weer eentje die denkt dat hij strijd voor een nobel doel, maar in waarheid de kant van het kwaad heeft gekozen, de kant van de terreur en moord op alles wat in hun ogen niet fanatiek genoeg moslim is.

Honderduizenden moslims vermoord door zijn ideologie groeten hem.
    weer zo'n geloofswaanzinnige dus.
    de moslims in Algerije zijn geen moslims volgens hem en dus tellen ze niet, evenmin als wij dat doen.

valt me nog mee dat zijn zondige ouders nog een afscheidsbrief krijgen (is dit niet een brief die hij eerder schreef, bij zijn vertrek naar Vergekkistan?
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      vrijdag 12 november 2004 @ 07:56:18 #166
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_23259625
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 07:54 schreef milagro het volgende:

[..]

valt me nog mee dat zijn zondige ouders nog een afscheidsbrief krijgen (is dit niet een brief die hij eerder schreef, bij zijn vertrek naar Vergekkistan?
    lijkt mij wel ja.
    Aan de andere kant, tsja, wie zegt dat dit zijn echte afscheidsbrief is.
    pi_23259660
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 07:56 schreef philipnorth het volgende:

[..]

lijkt mij wel ja.
    Aan de andere kant, tsja, wie zegt dat dit zijn echte afscheidsbrief is.
    oh dat weet ik niet, maar ik kan me iets in die stijl voorstellen..
    anyways, gekken dus.

wat ik niet snap, hebben die ouders niets gemerkt dan aan hun kids?
    je beide zonen gestoorde moslims ineens en je staat erbij en kijkt ernaar
      vrijdag 12 november 2004 @ 08:09:30 #168
    13462 BansheeBoy
    pi_23259674
    Takfir wal Jihad dus ...

vrijdag 12 november 2004 @ 08:18:17 #169
    13462 BansheeBoy
    pi_23259724
    Zo, die afscheidsbrief van Jason heeft me eerlijk gezegd wel ontroerd, wat een mooie afscheidsbrief. Bijna alles wat er in die brief staat sta ik achter, tevens hoop ik oprecht dat ook zijn moeder Moslima zal worden

vrijdag 12 november 2004 @ 08:21:18 #170
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_23259749
    quote:
    van geenstijl:nl:
    De afscheidsbrief werd vorig jaar voor vertrek naar een ver islamitisch bolwerk geschreven voor zijn moeder.
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 08:18 schreef BansheeBoy het volgende:
    Zo, die afscheidsbrief van Jason heeft me eerlijk gezegd wel ontroerd, wat een mooie afscheidsbrief. Bijna alles wat er in die brief staat sta ik achter, tevens hoop ik oprecht dat ook zijn moeder Moslima zal worden

Een aantal dingen hij aanhaalt kan ik me inderdaad wat bij voorstellen, maar ik ben vooral benieuwd naar hoe moslims erover denken dat hij hier bijv. de Taliban als ECHTE moslims beschrijft, en daarmee dus aangeeft dat iedereen die wat gematigd de Islam aanhangt, geen moslim zou zijn..

BSB, hoe ervaar jij dat?
    Is het noodzakelijk om voor de volle 100% de Sharia te volgen om een moslim te zijn?

[ Bericht 17% gewijzigd door philipnorth op 12-11-2004 08:35:17 ]
    pi_23259952
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 08:21 schreef philipnorth het volgende:

[..]

[..]

BSB, hoe ervaar jij dat?
    Is het noodzakelijk om voor de volle 100% de Sharia te volgen om een moslim te zijn?
    Denk je nou werkelijk dat die BSB trol er een helder antwoord op geeft?
      vrijdag 12 november 2004 @ 09:02:10 #172
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_23260044
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 08:52 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

ja, itt tot jouw oeverloos domme discussie methode
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      vrijdag 12 november 2004 @ 09:15:54 #173
    13462 BansheeBoy
    pi_23260194
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 08:52 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Ja
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 08:21 schreef philipnorth het volgende:

BSB, hoe ervaar jij dat?
    Een goed Moslim moet zoveel mogelijk naar de regels leven (van de shari3a)

vrijdag 12 november 2004 @ 09:32:55 #174
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_23260391
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 09:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja
    [..]

Een goed Moslim moet zoveel mogelijk naar de regels leven (van de shari3a)

Ja ok, dat snap ik, maar als je ergens een steek laat vallen ben je niet meteen een slechte moslim/geen moslim lijkt mij?

Allah is toch ook vergevingsgezind?

(btw, ik wil dus geen nutteloze discussie uitlokken ofzo, ben gewoon benieuwd hoe een "westerse" moslim staat tegenover dit denkbeeld)
      † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 09:44:51 #175
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_23260528
    Alsof die brief op GS écht is
    Net als het CV van Mohammed zeker .
      vrijdag 12 november 2004 @ 10:10:08 #176
    13462 BansheeBoy
    pi_23260843
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 09:32 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Ja ok, dat snap ik, maar als je ergens een steek laat vallen ben je niet meteen een slechte moslim/geen moslim lijkt mij?
    Het hangt van veel factoren af, de daad en de intentie zijn daarbij van groot belang, iemand die niet bid omdat hij lui is maar er wel in gelooft is niet ongelovig maar wel een slechte Moslim, een Moslim daarentegen die daarentegen niet bidt maar als reden aanhaalt dat het gebed niet bestaat en dat hij daar allemaal niet in gelooft heeft zichzelf buiten de oevers van de islam geplaatst
    quote:
    Allah is toch ook vergevingsgezind?
    Maar Hij is ook de Strengste Straffer !
    quote:
    (btw, ik wil dus geen nutteloze discussie uitlokken ofzo, ben gewoon benieuwd hoe een "westerse" moslim staat tegenover dit denkbeeld)
    In de Islam bestaat in principe geen Westers denkbeeld o.i.d. De Islam is vervolmaakt tijdens het leven van de Profeet vrede zij met hem. De Islam is heel conservatief en baseert zichzelf altijd op de authentieke bronnen, innovatie in het geloof (dus geen gsm, auto etc.) is dus ten strengste verboden

† In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 10:13:06 #177
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_23260888
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:

In de Islam bestaat in principe geen Westers denkbeeld o.i.d. De Islam is vervolmaakt tijdens het leven van de Profeet vrede zij met hem. De Islam is heel conservatief en baseert zichzelf altijd op de authentieke bronnen, innovatie in het geloof (dus geen gsm, auto etc.) is dus ten strengste verboden

Internet mag ook niet? (al die verdervelijke dingen die je daar tegenkomt ? )
      vrijdag 12 november 2004 @ 10:16:12 #178
    13462 BansheeBoy
    pi_23260926
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 10:13 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Internet mag ook niet? (al die verdervelijke dingen die je daar tegenkomt ? )
    Loedertje, ik zet expres de voorbeelden tussen haakjes, dat soort dingen worden niet als innovatie in het geloof gezien. Gsm's, internet, laptops zijn geen verandering of innovatie van de Islam, dat is dus geen probleem. Een probleem is als we bv. ineens 6 keer per dag gaan bidden in plaats van de voorgeschreven 5...

vrijdag 12 november 2004 @ 10:30:06 #179
    64218 philipnorth
    zeg maar Danny
    pi_23261187
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het hangt van veel factoren af, de daad en de intentie zijn daarbij van groot belang, iemand die niet bid omdat hij lui is maar er wel in gelooft is niet ongelovig maar wel een slechte Moslim, een Moslim daarentegen die daarentegen niet bidt maar als reden aanhaalt dat het gebed niet bestaat en dat hij daar allemaal niet in gelooft heeft zichzelf buiten de oevers van de islam geplaatst
    [..]

Maar Hij is ook de Strengste Straffer !
    [..]

Dank je voor je reactie
    Het is me wat duidelijker nu
      vrijdag 12 november 2004 @ 14:48:13 #180
    91300 pieter_pontiac
    For whom the bell tolls..
    pi_23267170
    @ gedachtenkronkel Jason
    hostes ad pulverum ferire
    Spatie is kapot.
    's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
      Moderator vrijdag 12 november 2004 @ 15:15:09 #181
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_23267812
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 19:33 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

wat loop je nou te zeuren

volgende keer als er weer handgranaten op agenten worden gesmeten trekken ze zich terug en ga jij dat portiek in om met ze te praten en te knuffelen ok?

anders houd je gewoon lekker je bek
    Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
    Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
    pi_23268234
    Kunnen de amerikanen na Falludja Amsterdam komen bevrijden aub
      Moderator vrijdag 12 november 2004 @ 15:40:18 #183
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_23268523
    hoezo, mag je weer niet buiten spelen van je ouders ofzo?
    Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
    Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
    pi_23269771
    Het gerucht gaat dat ze er een van die gasten kwijt zijn, het waren er 3 maar ze hebben er maar twee gepakt
    MZL
      vrijdag 12 november 2004 @ 16:50:18 #185
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_23270399
    quote:
    Gezin zat uren in schuurtje achter 'terroristenpand'

Uitgegeven: 12 november 2004 16:20
    Laatst gewijzigd: 12 november 2004 16:20
    DEN HAAG - Buren van de vermeende terroristen uit de Antheunisstraat in Den Haag hebben woensdag tijdens de uitgebreide politieactie in Den Haag urenlang in een schuurtje achter het belegerde pand gezeten. Het gaat volgens de politie om een man, zijn vrouw en hun kind.

Het gezin vluchtte naar het schuurtje in de tuin vlak nadat rond halfdrie 's morgens een arrestatieteam had geprobeerd de verdachten te arresteren en een handgranaat was ontploft. Daarna begon de afsluiting van de wijk en de aanvoer van vele eenheden bijstand. Het gezin heeft ondertussen uren in de schuur gezeten, erkende een politiewoordvoerder vrijdag.

De zegsman kon niet helemaal duidelijk maken waarom de politie het gezin zo lang heeft laten zitten. De politie wist dat zij in het schuurtje zaten. "Er is een afweging gemaakt wat het beste moment was om de mensen daar weg te halen." Onder begeleiding van leden van een arrestatieteam is het drietal in veiligheid gebracht en apart van andere geëvacueerden opgevangen.
    OOPS
    Beatus vir qui suffert tentationem.
    PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
    Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
    pi_23271194
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 16:26 schreef Loognom het volgende:
    Het gerucht gaat dat ze er een van die gasten kwijt zijn, het waren er 3 maar ze hebben er maar twee gepakt
    Mschien die gast met dat petje bij de BP en bij de pin die ze later kwijt waren.
    pi_23271265
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 16:26 schreef Loognom het volgende:
    Net zoals ze het fotorolletje destijds 'niet konden afdrukken'?

Het zou wel weer een prestatie van formaat zijn (om over twee weken te lezen dat de moordenaar van Wilders ook aanwezig was in het pand in het laakkwartier tijdens de inval)
    van onze Nederlandse overheid die kost wat kost de burger een veilig gevoel geeft
    Yeah baby Yeah!
    pi_23284319
    quote:
    'Verdachten Den Haag beraamden moord op Ali en Wilders'

Uitgegeven: 13 november 2004 09:36
    Laatst gewijzigd: 13 november 2004 09:47

ROTTERDAM - De twee vermeende terroristen die woensdag na een lange belegering in het Haagse Laakkwartier werden aangehouden, wilden de Tweede-Kamerleden Hirsi Ali en Wilders vermoorden. Dat meldde NRC Handelsblad zaterdag op basis van diverse bronnen.

Het landelijk parket van het Openbaar Ministerie was nog niet bereikbaar voor commentaar. Zowel VVD'er Hirsi Ali als het onafhankelijke Kamerlid Wilders heeft zich herhaaldelijk zeer kritisch uitgelaten over de islam. Hirsi Ali wordt wegens aanhoudende bedreigingen sinds twee jaar bewaakt. Ook Wilders krijgt persoonsbeveiliging na de vele bedreigingen aan zijn adres.
    Nu.nl

crosspost
      vrijdag 19 november 2004 @ 07:10:24 #189
    44699 err
    pi_23418382
    quote:
    Handgranaten verborgen onder kleding
    Van een onzer verslaggevers

De terreurverdachten Jason W. en Ismail A. verschansten zich op 10 november in een woning in het Haagse Laakkwartier. Een gedetailleerde reconstructie van de belegering en hun arrestatie aan de hand van de getuigenis van een van de belegeraars.

Een geïrriteerde Jason W. belt omstreeks half een 's nachts, twee uur voor de eerste inval, met een redacteur van het AD. Verslaggevers hadden 's middags in de El Fath-moskee in Amersfoort een telefoonnummer achtergelaten. In een kort gesprek laat W. weten dat hij Mohammed B. en de Syrische koranleraar Redouan al I. niet kent. Op de achtergrond schreeuwt een man dat W. moet zwijgen. 'Je geeft allemaal informatie, man!' W. kapt het gesprek af met een dringend advies: niet meer bellen. ,,Ik bel jou wel als er iets te melden valt.''

Om half drie 's nachts valt een arrestatieteam (AT) de woning aan de Antheunisstraat in Den Haag binnen. De deur is gebarricadeerd en gaat niet ver open. Door een kier gooit Jason W. een handgranaat gevuld met kleine kogeltjes naar het team. Een AT'er raakt ernstig gewond aan zijn benen. Drie collega's lopen lichte verwondingen op. Het AT trekt zich onmiddellijk terug en slaat groot alarm. De verdachten schreeuwen dat ze twintig kilo explosieven hebben en bereid zijn de boel op te blazen.

Bewoners van de Antheunisstraat worden geëvacueerd naar de Haagse Hogeschool. Uit andere delen van het land worden agenten opgetrommeld. Enkele uren na de mislukte inval is een immense politiemacht op de been gebracht. Het nieuwe antiterreurteam BBE-SIE (bijzondere bijstandseenheid, snelle interventie eenheid) is ook aanwezig. De politie tapt telefoongesprekken af waarin W. en A. afscheid nemen van hun familie. Ze zingen religieuze liederen en bidden.

Scherpschutters nemen plaats op daken rond de Antheunisstraat. Omwonenden zien mannen met camouflagepakken, helmen en automatische wapens door de straat rennen. Een deel van de wijk wordt afgezet. Agenten hebben een kaart met foto's van de verdachten bij zich. Het luchtruim boven de wijk wordt afgesloten. Ambulancemedewerkers met kogelwerende vesten zetten brancards klaar. AT'ers nemen plaats in woningen aan de Gouverneurlaan die uitzicht bieden op de achterkant van het belegerde huis.

Het Medisch Centrum Haaglanden reserveert vier intensive care-bedden voor eventuele slachtoffers. Aan de aanvoer van ME-busjes en andere politievoertuigen komt geen einde. Honderden toeschouwers drommen samen achter de rood-witte linten. Nieuwszenders uit binnen- en buitenland doen rechtstreeks verslag van de belegering.

Kwart over vier: de tweede inval wordt via de politiescanner aangekondigd. Een politiehelikopter houdt de wijk vanuit de lucht in de gaten. Omstreeks half vijf schieten bijzondere bijstandseenheden en arrestatieteams traangasgranaten in de woning.

Jason en Ismail verschijnen op het balkon aan de achterkant van de woning. Via een ladder klimmen ze omlaag, waar het arrestatieteam ze opwacht. Er wordt een waarschuwingsschot gelost omdat de verdachten hun handen niet in de lucht steken. Als W. naar zijn binnenzak grijpt, schiet een AT'er hem door zijn schouder. W. is even bewusteloos, maar is snel weer bij kennis. Op bevel van het AT ontbloot hij zijn bovenlijf. W. en A. worden geboeid afgevoerd. Beide mannen hadden een handgranaat onder hun kleding verborgen. De gewonde W. wordt naar het gevangenisziekenhuis in Scheveningen gebracht. Als de verdachten zijn afgevoerd, verkent een robot van de Explosieven Opruimings Dienst het verlaten huis. Er worden geen andere explosieven gevonden.
      vrijdag 19 november 2004 @ 08:37:44 #190
    108463 Snik
    Socialismusfeindlich
    pi_23418852
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 19:38 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Het waren Nederlanders lieve schat. :')
    Blank.
    Nou wat waren ze blanke Nederlanders zeg, lieve schat

Aisja was 9 toen mohammed haar neukte:
    http://www.faithfreedom.org/Articles/sina/ayesha.htm
    Boeken: Sahih Muslim Book 008, Number 3310: en Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64
      vrijdag 19 november 2004 @ 09:33:29 #191
    44699 err
    pi_23419482
    Die gozer was een buitenbeentje, een sukkeltje, een loser en een pispaaltje...volgens de NIeuwe Revu..toen ging ie zich storten op de islam, sprak in no-time arabisch en maakte een trip naar Afghanistan..
    Lekker wakker, AIVD? :')
      vrijdag 19 november 2004 @ 09:46:30 #192
    108463 Snik
    Socialismusfeindlich
    pi_23419642
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 09:33 schreef err het volgende:
    Die gozer was een buitenbeentje, een sukkeltje, een loser en een pispaaltje...volgens de NIeuwe Revu..toen ging ie zich storten op de islam, sprak in no-time arabisch en maakte een trip naar Afghanistan..
    Lekker wakker, AIVD?
    Toch vreemd dat het RTL Nieuws opeens stil blijft nu het toch geen blanke autochtoon blijkt te zijn. Waar blijft de rectificatie?
    Boeken: Sahih Muslim Book 008, Number 3310: en Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64
    pi_23419813
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 09:33 schreef err het volgende:
    Lekker wakker, AIVD?
    Ik dacht gelezen te hebben dat zijn vader hem als kind een keer meenam naar de buurtmoskee, of heb ik dat verkeerd begrepen?
      vrijdag 19 november 2004 @ 10:48:29 #194
    108463 Snik
    Socialismusfeindlich
    pi_23420529
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 09:57 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik dacht gelezen te hebben dat zijn vader hem als kind een keer meenam naar de buurtmoskee, of heb ik dat verkeerd begrepen?
    Misschien was die vader lid van Nation of Islam. Dat is een radicale moslimbeweging voor zwarte Amerikanen.
      vrijdag 19 november 2004 @ 19:18:08 #195
    91072 Amando
    pi_23431387
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 08:37 schreef Snik het volgende:

[..]

[afbeelding]

Uhm ja... een blanke met een zonnebank kleurtje ..
    Is dat een zwarte?
    pi_23431473
    Dus ze waren niet blank.
    Tja dat had ik eigenlijk wel kunnen weten.
    Blanken doen zoiets niet.
      vrijdag 19 november 2004 @ 19:24:50 #197
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_23431518
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 19:22 schreef lionsguy18 het volgende:
    Dus ze waren niet blank.
    Tja dat had ik eigenlijk wel kunnen weten.
    Blanken doen zoiets niet.

Je zou je bijna serieus gaan nemen als het niet te bespottelijk voor woorden was
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
    pi_23431548
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 19:24 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je zou je bijna serieus gaan nemen als het niet te bespottelijk voor woorden was
    Noem eens een voorbeeld dan van de bestorming van een huis dat door blanken bevolkt werd?
    Roepen dat het dom is zegt meer over jou dan over mijn mening.
      vrijdag 19 november 2004 @ 19:33:40 #199
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_23431705
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 19:26 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Noem eens een voorbeeld dan van de bestorming van een huis dat door blanken bevolkt werd?
    Roepen dat het dom is zegt meer over jou dan over mijn mening.
    Dublin, vele andere plaatsen in Noord Ierland, ETA, Action Directe, RAF, Koresh enz. enz.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
      vrijdag 19 november 2004 @ 21:20:04 #200
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23434136
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 08:37 schreef Snik het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dat noem ik blank ja.

Maar het ras is niet relevant.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_23434888
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 21:20 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat noem ik blank ja.

het zijn volgens mij kids van een Afro American, als je de foto van Jermaine zag bij Netwerk, was dat wel duidelijk.
    De vader is een moslim, blijkbaar, in de Revue staat dat hij de Turkse buurtmoskee bezocht en Jason in 1e instantie ook. Later verkiest Jason de El Fath moskee in Soesterberg. Dan gaat het heel hard met zijn extreme Islamisering, zeg maar
      zaterdag 20 november 2004 @ 09:10:29 #202
    108463 Snik
    Socialismusfeindlich
    pi_23441900
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 21:20 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat noem ik blank ja.

.

Negroide is blank?

Deze gozer heeft een negroide buitenlander als vader. Hij is zelfs officieel allochtoon. Niet dat het wat uitmaakt maar de stelligheid waarmee RTL Nieuws beweerde dat deze gasten een compleet Nederlandse achtergrond hadden was gewoon gelogen.
      zaterdag 20 november 2004 @ 09:12:16 #203
    108463 Snik
    Socialismusfeindlich
    pi_23441907
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 19:18 schreef Amando het volgende:

[..]

Uhm ja... een blanke met een zonnebank kleurtje ..
    Is dat een zwarte?

Kijk, nog 2 'blanken met een zonnebank kleurtje'.

He vertel mij die zonnebank die ook je haar en ogen kleurt en je zo donker krijgt. Lekker voor zo tijdens de winter
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')