Dan maak ik de topictitel even wat mooier.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:18 schreef Carport het volgende:
Ik ga even een mooie OP maken.
Gehoopt word op vuurwerk, de politie gaat kijken....quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef vdo28 het volgende:
Er was een flits en een knal in Den Haag...
Ratten.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb me de gehele dag afgevraagd wat er in hemelsnaam in zo'n huis kon zitten dat zo gevaarlijk kon zijn dat er zoveel drama voor nodig is...
Terroristen.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb me de gehele dag afgevraagd wat er in hemelsnaam in zo'n huis kon zitten dat zo gevaarlijk kon zijn dat er zoveel drama voor nodig is...
Dat krijgen we nog te horen als het goed is.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag..quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef vdo28 het volgende:
Er was een flits en een knal in Den Haag...
Vlak het maar af hoor.... Edit : erg brakke zinquote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb tegenwoordig geen mening meer. Mijn mening is bijna altijd banwaardig, getuige de bans die ik de laatste tijd, waaronder vandaag, heb gehad (voor vermeend trollen )quote:Op woensdag 10 november 2004 21:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat krijgen we nog te horen als het goed is.
Laat anders jouw theorieen hier maar weer even op los.![]()
Hier al iets meer over bekend?quote:Omdat ik het niet de moeite waard vind nog om er een topic over te openen, maar hier in Amersfoort in de wijk Schothorst schijnt nu ook wat gaande te zijn.
Ik heb gehoord dat het winkelcentrum aldaar is afgesloten en er een hoop politie staat. Weet iemand meer?
Ja jij bent de onschuld zelvequote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig geen mening meer. Mijn mening is bijna altijd banwaardig, getuige de bans die ik de laatste tijd, waaronder vandaag, heb gehad (voor vermeend trollen )
Ik vlak het niet af hoor, ik probeerde enkel logisch na te denken, ik dacht bij mezelf hoe het mogelijk is dat na meer dan 10 uur de verdachten nog niet het pand uitwarenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vlak het maar af hoor.... waarschijnlijk ligt het tenslotte in jouw straatje"....
Achossie.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig geen mening meer. Mijn mening is bijna altijd banwaardig, getuige de bans die ik de laatste tijd, waaronder vandaag, heb gehad (voor vermeend trollen )
Dat was toch een granaat die als een boobytrap aan een deur zat?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:34 schreef Chadi het volgende:
wel vreemd dat ze tijd hebben gehad om een granaat te trekken en naar ze te pleuren naar buiten terwijl de politie al binnen is
quote:Ik heb me de gehele dag afgevraagd wat er in hemelsnaam in zo'n huis kon zitten dat zo gevaarlijk kon zijn dat er zoveel drama voor nodig is..
Zoiets had ik ook gehoord ja...quote:Op woensdag 10 november 2004 21:34 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat was toch een granaat die als een boobytrap aan een deur zat?
Omdat men bang was dat zij zichzelf op zouden blazen. Niet onterecht overigens als je naar de aanslag in Madrid kijkt.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vlak het niet af hoor, ik probeerde enkel logisch na te denken, ik dacht bij mezelf hoe het mogelijk is dat na meer dan 10 uur de verdachten nog niet het pand uitwaren
Staat er een deel daarvan ergens online?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:35 schreef Labtech het volgende:
[..]
Moet je de videoband van die inval in een voorstad van Madrid eens bekijken, dan krijg je ongeveer een idee van wat er kan gebeuren.
Kijk hier maar is naar:quote:Op woensdag 10 november 2004 21:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Staat er een deel daarvan ergens online?![]()
Bedankt...quote:Op woensdag 10 november 2004 21:46 schreef My_Way het volgende:
[..]
Kijk hier maar is naar:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ting_madrid_1900.xml
Bekijk ook deze eens:quote:Op woensdag 10 november 2004 22:06 schreef Impry het volgende:
[..]
Bedankt...
Gaat dit nog om Den Haag? (ben hier al een tijdje niet meer geweest)quote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef ook_gek het volgende:
UPDATE
De wijk is nog afgezet mensen mogen niet hun huis in. Reden daar voor is dat ze denken dat er nog een 3de persoon in het huis is. Honden geven aan dat er zo wel een persoon als explosiefen binnen zijn. Ik hoor zo meer of het klopt of niet.
LET OP er is nog geen bevestiging. Ik hoor het zo.
Bron?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef ook_gek het volgende:
UPDATE
De wijk is nog afgezet mensen mogen niet hun huis in. Reden daar voor is dat ze denken dat er nog een 3de persoon in het huis is. Honden geven aan dat er zo wel een persoon als explosiefen binnen zijn. Ik hoor zo meer of het klopt of niet.
LET OP er is nog geen bevestiging. Ik hoor het zo.
Of was het nou Laakkade 242?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:26 schreef vdo28 het volgende:
laakweg 224
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |