Dan maak ik de topictitel even wat mooier.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:18 schreef Carport het volgende:
Ik ga even een mooie OP maken.
Gehoopt word op vuurwerk, de politie gaat kijken....quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef vdo28 het volgende:
Er was een flits en een knal in Den Haag...
Ratten.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb me de gehele dag afgevraagd wat er in hemelsnaam in zo'n huis kon zitten dat zo gevaarlijk kon zijn dat er zoveel drama voor nodig is...
Terroristen.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb me de gehele dag afgevraagd wat er in hemelsnaam in zo'n huis kon zitten dat zo gevaarlijk kon zijn dat er zoveel drama voor nodig is...
Dat krijgen we nog te horen als het goed is.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag..quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef vdo28 het volgende:
Er was een flits en een knal in Den Haag...
Vlak het maar af hoor.... Edit : erg brakke zinquote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb tegenwoordig geen mening meer. Mijn mening is bijna altijd banwaardig, getuige de bans die ik de laatste tijd, waaronder vandaag, heb gehad (voor vermeend trollen )quote:Op woensdag 10 november 2004 21:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat krijgen we nog te horen als het goed is.
Laat anders jouw theorieen hier maar weer even op los.![]()
Hier al iets meer over bekend?quote:Omdat ik het niet de moeite waard vind nog om er een topic over te openen, maar hier in Amersfoort in de wijk Schothorst schijnt nu ook wat gaande te zijn.
Ik heb gehoord dat het winkelcentrum aldaar is afgesloten en er een hoop politie staat. Weet iemand meer?
Ja jij bent de onschuld zelvequote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig geen mening meer. Mijn mening is bijna altijd banwaardig, getuige de bans die ik de laatste tijd, waaronder vandaag, heb gehad (voor vermeend trollen )
Ik vlak het niet af hoor, ik probeerde enkel logisch na te denken, ik dacht bij mezelf hoe het mogelijk is dat na meer dan 10 uur de verdachten nog niet het pand uitwarenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vlak het maar af hoor.... waarschijnlijk ligt het tenslotte in jouw straatje"....
Achossie.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig geen mening meer. Mijn mening is bijna altijd banwaardig, getuige de bans die ik de laatste tijd, waaronder vandaag, heb gehad (voor vermeend trollen )
Dat was toch een granaat die als een boobytrap aan een deur zat?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:34 schreef Chadi het volgende:
wel vreemd dat ze tijd hebben gehad om een granaat te trekken en naar ze te pleuren naar buiten terwijl de politie al binnen is
quote:Ik heb me de gehele dag afgevraagd wat er in hemelsnaam in zo'n huis kon zitten dat zo gevaarlijk kon zijn dat er zoveel drama voor nodig is..
Zoiets had ik ook gehoord ja...quote:Op woensdag 10 november 2004 21:34 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat was toch een granaat die als een boobytrap aan een deur zat?
Omdat men bang was dat zij zichzelf op zouden blazen. Niet onterecht overigens als je naar de aanslag in Madrid kijkt.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vlak het niet af hoor, ik probeerde enkel logisch na te denken, ik dacht bij mezelf hoe het mogelijk is dat na meer dan 10 uur de verdachten nog niet het pand uitwaren
Staat er een deel daarvan ergens online?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:35 schreef Labtech het volgende:
[..]
Moet je de videoband van die inval in een voorstad van Madrid eens bekijken, dan krijg je ongeveer een idee van wat er kan gebeuren.
Kijk hier maar is naar:quote:Op woensdag 10 november 2004 21:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Staat er een deel daarvan ergens online?![]()
Bedankt...quote:Op woensdag 10 november 2004 21:46 schreef My_Way het volgende:
[..]
Kijk hier maar is naar:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ting_madrid_1900.xml
Bekijk ook deze eens:quote:Op woensdag 10 november 2004 22:06 schreef Impry het volgende:
[..]
Bedankt...
Gaat dit nog om Den Haag? (ben hier al een tijdje niet meer geweest)quote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef ook_gek het volgende:
UPDATE
De wijk is nog afgezet mensen mogen niet hun huis in. Reden daar voor is dat ze denken dat er nog een 3de persoon in het huis is. Honden geven aan dat er zo wel een persoon als explosiefen binnen zijn. Ik hoor zo meer of het klopt of niet.
LET OP er is nog geen bevestiging. Ik hoor het zo.
Bron?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef ook_gek het volgende:
UPDATE
De wijk is nog afgezet mensen mogen niet hun huis in. Reden daar voor is dat ze denken dat er nog een 3de persoon in het huis is. Honden geven aan dat er zo wel een persoon als explosiefen binnen zijn. Ik hoor zo meer of het klopt of niet.
LET OP er is nog geen bevestiging. Ik hoor het zo.
Of was het nou Laakkade 242?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:26 schreef vdo28 het volgende:
laakweg 224
wat denk je als er een granaat naar je wordt gegooid, en er wordt gemeld dat er 20 kilo explosieven in huis liggen...?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen die hun deuren 'beveiligen' met explosieven en die granaten gooien naar en schieten op politie.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
En (sorry als ik iets doms vraag) wat is je vader dat ie dit weet?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:29 schreef ook_gek het volgende:
Dit is al een tijd aan de gang en wellicht zijn ze nu al klaar dat kan. Ik hoor het net pas omdat m,n vader net pas kon bellen.
Hij komt zo naar huis dan zal ik het even vragen.
Daarvoor hebben ze toch juist een robot?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:29 schreef ook_gek het volgende:
Ze durven niet naar binnen met de robot omdat ze bang zijn dat de tering zooi de lucht in gaat.
Dat is volledig offtopic, lijkt me.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:33 schreef vdo28 het volgende:
Man doodgeschoten in Breda
de honden geven aan dat er een persoon binnen is die zijn er direct weer uit gehaald.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze toch juist een robot?
paranoia gasten wel erg in trek tegen inbrekersquote:Op woensdag 10 november 2004 21:34 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat was toch een granaat die als een boobytrap aan een deur zat?
Pap dusquote:Op woensdag 10 november 2004 22:34 schreef ondeugend het volgende:
Kippie, Wat is je bron ?
Mijn vader zit bij het simga team. Een team dat de eerste slachtoffers opvangt en behandeld bij een grote ramp. Denk aan de gas explosie in den haag toen.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:33 schreef Maggie het volgende:
[..]
En (sorry als ik iets doms vraag) wat is je vader dat ie dit weet?
oh je bedoelt het vriendje van die gast die zei dat vanacht kristalnacht zal beginnen met hem vooropquote:Op woensdag 10 november 2004 22:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Oh dat relletje op straat, met die donkere gozer met bloed, is me ook duidelijk.
Die is eventjes door een groepje laffe marokkaanse hyena's onder handen genomen. Hoe typerend.
Goed dat ie bleef staan.![]()
Die zal er al om 18:30 al zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 22:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pap dus
Om 23.00 zou er een persconferentie zijn.
Geen idee hoor je niks meer overquote:Op woensdag 10 november 2004 22:38 schreef Skyclad het volgende:
Zijn de Brabanders al uit Den Haag gekomen, of zijn die nog zoek?
Wat ie ook zei.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:39 schreef Re het volgende:
[..]
oh je bedoelt het vriendje van die gast die zei dat vanacht kristalnacht zal beginnen met hem voorop![]()
inderdaad! hulde voor het behaalde resultaat. er zijn geen doden gevallen en in het belang van verder onderzoek en de natioanle veiligheid/ terreurbestrijding is het natuurlijk wel zo prettig dat de verdachten levend en wel zijn opgepakt.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mensen die hun deuren 'beveiligen' met explosieven en die granaten gooien naar en schieten op politie.
Reden genoeg om zo'n pand af te grendelen en eerst de veiligheid van buurtbewoners en ordediensten te garanderen.
Je mag toch in een topic wel iets tonen wat ook met nieuws te maken heeft en misschien interessant is voor mensenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat is volledig offtopic, lijkt me.
Laatste bericht was volgens mij dat ze honger begonnen te krijgen en de weg niet wisten naar de HB. Of waren dat anderen?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee hoor je niks meer over![]()
maar die marokkanen zijn hyena's niet...? En wat nou lynchquote:Op woensdag 10 november 2004 22:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat ie ook zei.
Rechtvaardigt geen publieke lynch.![]()
Wat ik in een eerdere aflevering al zei:quote:Op woensdag 10 november 2004 22:41 schreef don_quichot het volgende:
[..]
inderdaad! hulde voor het behaalde resultaat. er zijn geen doden gevallen en in het belang van verder onderzoek en de natioanle veiligheid/ terreurbestrijding is het natuurlijk wel zo prettig dat de verdachten levend en wel zijn opgepakt.
Kortom; profesionele aanpak.
Ze zeiden duidelijk:"Dus geen laakkade, maar laakweg".quote:Op woensdag 10 november 2004 22:30 schreef Maggie het volgende:
[..]
Of was het nou Laakkade 242?
Hoe vaak moeten ze iets zeggen zeg
Misschien hebben ze net het eten gevonden, wachten ze nu op iemand met een magnetronquote:Op woensdag 10 november 2004 22:42 schreef Maggie het volgende:
[..]
Laatste bericht was volgens mij dat ze honger begonnen te krijgen en de weg niet wisten naar de HB. Of waren dat anderen?![]()
*aansluitquote:Op woensdag 10 november 2004 22:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat ik in een eerdere aflevering al zei:
----
Overigens m.i. een juiste manier.
Er is n.a.v. onderzoek een inval gedaan in die woning. Daarbij is een misrekening of onderschatting gemaakt, de met explosieven beveiligde deur was totaal niet voorzien. Wanneer dan vervolgens ook nog geschoten wordt, en er een handgranaat naar de politie wordt gegooid kun je maar 1 ding doen: Het 'probleem' isoleren en de veiligheid van je mensen en de buurtbewoners garanderen.
De opschaling die dan volgt is volstrekt logisch. Men had namelijk al 1 misrekening gemaakt, en uiteraard geen zin in nog meer verrassingen. Dus moet je er wel van uitgaan dat de zich in het huis bevindende personen over springstoffen (al dan niet in de vorm van granaten) beschikken, en dat ze zwaar bewapend zijn.
Op dit soort situaties is dan maar 1 response mogelijk: Spierballen laten zien, en lduidelijk maken dat je niet te beroerd bent om ze te gebruiken. Het met explosieven beveiligen van een pand, het gooien van granaten naar en schieten op agenten is namelijk ver over de grens van het toelaatbare.
Ik vermoed dan ook dat er feitelijk weinig onderhandeld is. Er worden gewoon 2 opties aangeboden: Je loopt naar buiten met de handjes in de lucht, of je wordt tussen 6 planken naar buiten gedragen. Een andere weg is er na een dergelijke escalatie simpelweg niet.
Ik was eerderquote:Op woensdag 10 november 2004 22:46 schreef ondeugend het volgende:
Geruchten dat het huis vol explosieven zit
Bron: Nova
Ja, want die gozer verstond t eerst verkeerdquote:Op woensdag 10 november 2004 22:46 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ze zeiden duidelijk:"Dus geen laakkade, maar laakweg".
ach kom op joh das echt de grootste crap die ik gehoord heb vandaagquote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Overigens heb ik via een betrouwbare bron vernomen dat het gerucht dat er tanks ingezet zouden worden niet geheel uit de lucht gegrepen was. Er is tenminste 1 tankbataljon in paraatheid gebracht, en de tanks werden voor vervoer naar Den Haag gereed gemaakt.
Gelukkig is dat vandaag niet nodig gebleken.
Jij mag de eerquote:Op woensdag 10 november 2004 22:47 schreef My_Way het volgende:
[..]
Ik was eerder![]()
Ben toch wel benieuwd hoe dit verder afloopt dan...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:50 schreef ook_gek het volgende:
m,n vader is thuis hij is afgelost.
Oke komt het.
Het is nog niet over hij komt er net vandaan en het is nog in volle gang.
Ze wachte net op bericht en toestemming van de regiring om het PAND binnen te trekken
Huis zit vol explosiefen ze zijn nog NIET binnen geweest een half uur geleden dan.
m,n vader moest op een gegeven moment naar binnen. NIEMAND zonder kogelvest mocht meer naarbuiten. Robot is NOOIT binnen geweest het gaat om een huis op de 2de etage. Honden zijn wel binnen geweest en geven aan door middel van blaffen dat er een persoon is ( in leven of niet ) En een andere hond geeft aan dat er explosiefen binnen zijn.
Net 15min geleden is het arrestatie team pas weg gegaan en werden ze afgelost door de techniese recherge.
Tot zo ver de update.
NIET bekend wat er nou wel en niet binnen zit of ligt.
Schei toch uit man, een compleet tkbat laten uitrukken om een huis te zuiveren.... Zelden zulke onzin gehoord...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Overigens heb ik via een betrouwbare bron vernomen dat het gerucht dat er tanks ingezet zouden worden niet geheel uit de lucht gegrepen was. Er is tenminste 1 tankbataljon in paraatheid gebracht, en de tanks werden voor vervoer naar Den Haag gereed gemaakt.
Nee. Kijk nog maar eens na wat er in de jaren 70 bij de Molukse gijzelingen is gedaan. Als je gijzelnemers wil omleggen heb je natuurlijk wel een vrij schootsveld nodig. Mag jij raden hoe lang een gevel bestand is tegen een tank.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:51 schreef Papa_Eend het volgende:
[..]
ach kom op joh das echt de grootste crap die ik gehoord heb vandaagWeet je wat voor bestrating er is waar dat huis was? Zo'n tank heeft hier geen eens ruimte om z'n koepel te draaien, en dan nog dan sta je met een tank voor een huis, wat wil je dan? schieten ?
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef Fronsertje het volgende:
Morgen ochtend in de Telegraaf: Inval bij ook_gek.
Het grote lek bij Justitie is eindelijk gevonden, het bleek een forum user van het welbekende internet forum FOK!, welke zijn informatie via zijn vader (werkzaam voor justitie) verkrijgt en daarna verspreid onder internetfundamentalisten. Justitie is begonnen aan een grootschalig onderzoek van het FOK! forum, maar al snel bleek dit lastig omdat alle rechercheurs bleven hangen in de onzin topics, meer nieuws volgt..........
Nou... ik heb een paar jaar in de Goeverneurlaan gewoond (precies op de hoek Alard Pierson, waar nu de hulptroepen staan) en door de Goeverneurlaan heb ik wel eens tanks zien gaan (toen het uit de hand was gelopen met de voetbal een keerquote:Op woensdag 10 november 2004 22:51 schreef Papa_Eend het volgende:
[..]
ach kom op joh das echt de grootste crap die ik gehoord heb vandaagWeet je wat voor bestrating er is waar dat huis was? Zo'n tank heeft hier geen eens ruimte om z'n koepel te draaien, en dan nog dan sta je met een tank voor een huis, wat wil je dan? schieten ?
LOLquote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef Fronsertje het volgende:
Het grote lek bij Justitie is eindelijk gevonden, het bleek een forum user van het welbekende internet forum FOK!, welke zijn informatie via zijn vader (werkzaam voor justitie) verkrijgt en daarna verspreid onder internetfundamentalisten. Justitie is begonnen aan een grootschalig onderzoek van het FOK! forum, maar al snel bleek dit lastig omdat alle rechercheurs bleven hangen in de onzin topics, meer nieuws volgt..........
In paraatheid gebracht, en een aantal tanks klaargemaakt voor vervoer.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schei toch uit man, een compleet tkbat laten uitrukken om een huis te zuiveren.... Zelden zulke onzin gehoord...
de zogenaamde rupstankjes..quote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
wie zegt dat ze willen schieten? ik denk dat er heel wat mensen met graagte achter zo'n ding gaan zitten als er met granaten gegooid wordenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schei toch uit man, een compleet tkbat laten uitrukken om een huis te zuiveren.... Zelden zulke onzin gehoord...
En die kunnen zich prima voortbewegen daar hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef Eibertje het volgende:
[..]
de zogenaamde rupstankjes..
die blauwe dingen
http://www.district8.net/quote:Op woensdag 10 november 2004 22:56 schreef Bosco het volgende:
url scanner svp?
Pantserwagensquote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef Eibertje het volgende:
[..]
die blauwe dingen
calamiteitenstream:quote:Op woensdag 10 november 2004 22:56 schreef Bosco het volgende:
url scanner svp?
Mijn vader is een vrijwilligerquote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef Fronsertje het volgende:
Dat waren geen tanks...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee. Kijk nog maar eens na wat er in de jaren 70 bij de Molukse gijzelingen is gedaan. Als je gijzelnemers wil omleggen heb je natuurlijk wel een vrij schootsveld nodig. Mag jij raden hoe lang een gevel bestand is tegen een tank.
jJe hoeft helemaal niet te schieten. Je parkeert gewoon een tank de woonkamer in.
Maar joh, als je me niet wilt geloven dat die oproep er is geweest, dan geloof je me niet. Ik zal er niet wakker van liggen.
eh, nee.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef Eibertje het volgende:
[..]
die blauwe dingen
een mislukte tank jaquote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat waren geen tanks...Of een YP 408 moet ook al geclassificeerd worden als "tank"
Combi-infanteriequote:Op woensdag 10 november 2004 23:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
een mislukte tank ja![]()
ehh.. ja...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
eh, nee.
ik ben nu wel heel nieuwschierig waar ze die voor wilden gebruikenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef milagro het volgende:
Er zijn dus een hele hoop explosieven gevonden, ze hebben tot morgen nodig de boel te bergen
En daar woon je dan met je kinderen naast/boven tegenover....quote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef milagro het volgende:
Er zijn dus een hele hoop explosieven gevonden, ze hebben tot morgen nodig de boel te bergen
Doe maar een biertje, daar zit ik toch al aanquote:Op woensdag 10 november 2004 23:03 schreef Eibertje het volgende:
[..]
ehh.. ja...
haah ik heb ook een bron.. maja maakt niet uit.. wij allebei een leuke bron ja..
spaatje erbij?
Waar basseer je dat opquote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef milagro het volgende:
Ik ben al vanaf 8 uur vanmorgen bezig met zoeken van informatie, en vroeg vanmorgen schijnen ze zelf te hebben geroepen 20 kilo minimaal in huis te hebbenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op.
Batterijen van de portofoons waren op... zowel HB als Brabanders zelf hebben geen idee waar ze zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 22:38 schreef Skyclad het volgende:
Zijn de Brabanders al uit Den Haag gekomen, of zijn die nog zoek?
op de persconferentie dus nu bezig isquote:Op woensdag 10 november 2004 23:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op.
Geen explosieven gevondenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:10 schreef milagro het volgende:
[..]
op de persconferentie dus nu bezig is
en dan ook nog zn mobiel die af gingquote:Op woensdag 10 november 2004 23:11 schreef DJ_Fritz het volgende:
Prachtig die kerel met die microfoons!!Echt diep respect voor die journalist die ze ging verzetten!
Hi-la-risch!
Wat een amateurisme....![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
Al met al vreselijk veel ophef en media aandacht voor een in eerste instantie mislukte aanhouding van 2 mogelijk van terrorisme verdachte personen.
Hele buurt en land ontregeld en concreet nog niets te melden op die persconferentie.
Op Nova zeiden ze van wel, aan he tbegin vd uitzending van de persconferentie.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geen explosieven gevonden.
Personen die hun huis beveiligden met explosieven, granaten in huis hadden en geschoten hebben op de politie.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
Al met al vreselijk veel ophef en media aandacht voor een in eerste instantie mislukte aanhouding van 2 mogelijk van terrorisme verdachte personen.
Wat wil je dan dat er gebeurt bij dat soort malloten? Uitnodigen voor een kopje thee en een goed gesprek?quote:Hele buurt en land ontregeld en concreet nog niets te melden op die persconferentie.
Knuffelen natuurlijk !quote:Op woensdag 10 november 2004 23:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Personen die hun huis beveiligden met explosieven, granaten in huis hadden en geschoten hebben op de politie.
[..]
Wat wil je dan dat er gebeurt bij dat soort malloten? Uitnodigen voor een kopje thee en een goed gesprek?
De eerste agenten die naar binnen gingen hebben toch echt explosieven gevonden hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Op Nova zeiden ze van wel, aan he tbegin vd uitzending van de persconferentie.
Vreemd.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De eerste agenten die naar binnen gingen hebben toch echt explosieven gevonden hoor.
Die konden er niet omheen, zullen we maar zeggen.
klopt. uit een zeer goede bron heb ik vernomen dat er indd explosieven aanwezig zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Op Nova zeiden ze van wel, aan he tbegin vd uitzending van de persconferentie.
Vreemd.
Ik blijf er ook bij dat ze zo'n deur beter kunnen opblazen in plaats van in rammen. Is in de usa al heel gebruikelijk. Stukje explosief erop paar meter afstand nemen, boem, en naar binnen stormen.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De eerste agenten die naar binnen gingen hebben toch echt explosieven gevonden hoor.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
en sinds wanneer is een granaat geen explosief dan ?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:20 schreef milagro het volgende:
[..]nope, granaten, schietwapens, het waren iig niet je doorsnee kutmarokkaantjes
Twee mensen die worden 'verdacht' van poging tot moord c.q. doodslag dan wel. En in verband met 5 andere arrestaties die ook hebben plaatsgevonden terwijl we naar Den Haag keken.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
Hele buurt en land ontregeld en concreet nog niets te melden op die persconferentie.
Als het kalf ........quote:Op woensdag 10 november 2004 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik blijf er ook bij dat ze zo'n deur beter kunnen opblazen in plaats van in rammen. Is in de usa al heel gebruikelijk. Stukje explosief erop paar meter afstand nemen, boem, en naar binnen stormen.
Oh mooi, dan kan ik in R'dam zo nog ff rustig de straat opquote:Op woensdag 10 november 2004 23:20 schreef Skyclad het volgende:
Er komt politie uit R'dam en een paar andere plaatsen ter aflossing van de huidige troepen.
wordt een lange nacht dusquote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef ook_gek het volgende:
Er is een hond het pand in geweest met een camera op zijn kop. Hond heeft tot 2X aan gegeven dat er explosiefen gevonden zijn. ( ruikt hij en dan gaat hij blaffen )
Grote kans dat er iets gevonden is. Anders gaan ze ECHT wel naar binnen.
Er werd ook NIET gezegt dat ze het pand al binnen zijn gegaan. Kan betekenen dat ze wat gevonden hebben?
Ook hoor je niks over de 3de en 4de persoon. Volgens geruchten daar ter plaatsen was het idee ontstaan dat er nog een verdachte binnen was. Hoor je ook niks meer over.
Even de feiten op een rij
1 gebied blijft afgesloten tot morgen ochtend 8 uur
2 nog word er erkend of ontkent dat er explosiefen gevonden zijn
3 Robot is tot op max 2 uur geleden nog niet naar binnen geweest. Dit omdat het pand betreft op de 2de etage
3 Er is meer aan de hand dan er word toe gegeven tot nu toe.
4 scherpschutters hebben hun plaats verlaten.
is dus nog heel wat aan de hand![]()
weetikveel, hoor je mij niet zeggen iigquote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en sinds wanneer is een granaat geen explosief dan ?
Hij zit volgens NL2 ook in de persoonsbeveiliging momenteel omdat ze hem en zijn gezin bedreigden.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:26 schreef mineo39-76 het volgende:
Advocaat Plasman is gestopt met de zaak Mohamed B.
Bron: Barend en van Dorp en NOS
Er is nog wel meer aan de hand.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef ook_gek het volgende:
is dus nog heel wat aan de hand![]()
quote:Mogelijk explosieven in belegerd Haags pand
In het pand aan de Antheunisstraat in Den Haag zitten mogelijk explosieven. Volgens de Haagse burgemeester Deetman zal het onderzoek hiernaar nog een paar uur duren. Dat zei hij op een persconferentie in De Haag. De bewoners van het woonblok kunnen pas morgenochtend terugkeren naar hun huizen.
Eerder vandaag zijn in het huis in het Laakkwartier twee mensen gearresteerd. Morgen om 12.30 wordt over de gebeurtenissen gedebatteerd in de Tweede Kamer.
De nationale recherche heeft een terreurverdachte aangehouden in Amersfoort. Dit in verband met het terrorisme onderzoek en de politie-actie in Den Haag. Na de arrestatie is een Amersfoortse woning onderzocht op explosieven. Negen huizen in de buurt zijn uit voorzorg ontruimd.
quote:Er is beslist dat de bewoners vannacht NIET terug mogen naar hun woningen, er wordt voor hun voor opvang gezorgd!
Die man is inderdaad een heldquote:Op woensdag 10 november 2004 23:27 schreef Bosco het volgende:
Respect voor de AT-held die pas later voelde dat hij ook een granaatscherf had...
OvJ was een eikel, een hele vervelende, verwaande man en een slechte spreker!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:27 schreef Bosco het volgende:
OvJ was een zeer goede spreker...
Top actie met de microfoons!
Respect voor de AT-held die pas later voelde dat hij ook een granaatscherf had...
Jaja dat ging allemaal weer lekker soepelquote:Op woensdag 10 november 2004 23:27 schreef Bosco het volgende:
OvJ was een zeer goede spreker...
Top actie met de microfoons!
Nou ik vond het toen ik het hoorde eerlijk gezegd al raar dat ze dat hier al niet gedaan hadden. Maar mischien dat ze er (achteraf) nu wel meer aan gaan denken. Lijkt mij een stukje logischer eerlijk gezegdquote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef nexcro het volgende:
[..]
Als het kalf ........Gaan we straks krijgen let maar op. Dan mag het ineens niet meer met de stootram.
Een advocaat die een democratisch grondrecht uitvoert, hoe triest.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zit volgens NL2 ook in de persoonsbeveiliging momenteel omdat ze hem en zijn gezin bedreigden.
Dat zeggen buurtbewoners, de politie zou hen dat hebben verteld (het huis zou bomvol explosieven liggen), no way dat de politie dergelijke info (zelfs al het waar is) aan buurtberwoners gaat geven.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef milagro het volgende:
Er zijn dus een hele hoop explosieven gevonden
Ik kan wel merken dat jij nooit handgranaten hebt gegooid. Ik heb regelmatig handgranaten gegooid in mijn diensttijd en ik kan je zeggen dat de kracht van een handgranaat heel wat groter is dan de meeste mensen denken!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:25 schreef milagro het volgende:
[..]
weetikveel, hoor je mij niet zeggen iig
Wat ik begreep zijn die opgeroepen NA de eerste poging. Maar het kan dus zijn dat ik het fout heb.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er is nog wel meer aan de hand.
Wat mij bijvoorbeeld erg verbaasde is dat zowel BBE als BSB blijkbaar al aanwezig waren bij de eerste inval afgelopen nacht. Dat is op zich al heel uitzonderlijk, en (als dat inderdaad zo is) geeft het wel aan dat er al meer bekend was over wat er zich daar kon bevinden dan wordt toegegeven.
(Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het vreemd vind dat die informatie niet wordt gegeven. Hoe hard veel mensen hier ook gillen dat ze alles willen weten, als overeid moet je er van uitgaan dat alle info die je vrijgeeft uiteraard ook meteen bij de personen bekend is die je wilt oppakken.)
500 man ingezet voor de aanhouding van 2 mogelijke verdachtenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
Zijn sowieso allemaal heldenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:29 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Die man is inderdaad een held![]()
En die ander, die pas net weer uit zijn narcose ontwaakt is, ook wel.
Wat ook raar is. Is dat ze op de radio vanmiddag melde dat op zeer korte termijn een inval gedaan zou wordenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er is nog wel meer aan de hand.
Wat mij bijvoorbeeld erg verbaasde is dat zowel BBE als BSB blijkbaar al aanwezig waren bij de eerste inval afgelopen nacht. Dat is op zich al heel uitzonderlijk, en (als dat inderdaad zo is) geeft het wel aan dat er al meer bekend was over wat er zich daar kon bevinden dan wordt toegegeven.
(Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het vreemd vind dat die informatie niet wordt gegeven. Hoe hard veel mensen hier ook gillen dat ze alles willen weten, als overeid moet je er van uitgaan dat alle info die je vrijgeeft uiteraard ook meteen bij de personen bekend is die je wilt oppakken.)
De BBE heeft in het verleden wel eens gebruik gemaakt van deze manier van binnentreden bedenk ik me niet heb wel ergens een filmpje van die trein kaping bij de punt deden ze ook door opblzen van de deur.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ik vond het toen ik het hoorde eerlijk gezegd al raar dat ze dat hier al niet gedaan hadden. Maar mischien dat ze er (achteraf) nu wel meer aan gaan denken. Lijkt mij een stukje logischer eerlijk gezegd.
Vanmiddag was dat de code voor de EOD. Deze was zonet ook onderweg die zullen nu wel aangekomen zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:38 schreef ook_gek het volgende:
het paketje is afgeleverd? WTF betekend dat dan?
Trein kaping hebben ze het idd op deze manier gedaan. (terwijl die straaljagers laag overvlogen (met afterburners), heel goed bedachte afleidingquote:Op woensdag 10 november 2004 23:38 schreef nexcro het volgende:
[..]
De BBE heeft in het verleden wel eens gebruik gemaakt van deze manier van binnentreden bedenk ik me niet heb wel ergens een filmpje van die trein kaping bij de punt deden ze ook door opblzen van de deur.
indd, laat gewoon aanstaanquote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
hoe heete die vent die de hele tijd met zn hand naar het knoppie van zn mic ging? vond i erg lekker denk ik .. ..en wat een lul
Knorrestein is dacht ik een plein?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef Maggie het volgende:
ja dat moesten ze naar Knorrestein brengen ofzo, meen ik me te herinneren, maar zoals ik al eerder vroeg, wat is Knorrestein?
Verdachte was al eerder naar bajes gebracht, dus dat kan het niet zijn.. Misschien verdachte #2?
Ik hoor de hele dag al over mogelijke explosieven, het lijkt me toch echt dat ze dat inmiddels wel met zekerheid kunnen zeggenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:41 schreef mineo39-76 het volgende:
Ook mogelijk explosieven
Van welke terroristische activitieiten cq aanslagen wordt persoon uit Amersfoort verdacht?quote:in Amersfoort bij opgepakte terorist
hij voelde zich denk ik heel stoer dat i De KnoppenMan mocht spelenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:43 schreef wise het volgende:
[..]
indd, laat gewoon aanstaan![]()
Oeh ... ik weet dat nog heel goed zeg, ik was een klein meisje nog maar dat vergeet ik nooit meerquote:Op woensdag 10 november 2004 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Trein kaping hebben ze het idd op deze manier gedaan. (terwijl die straaljagers laag overvlogen (met afterburners), heel goed bedachte afleiding).
Er staat me iets bij dat Knorrestein een tankstation is, maar dat lijkt me niet echt van toepassing in deze situatie.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef Maggie het volgende:
ja dat moesten ze naar Knorrestein brengen ofzo, meen ik me te herinneren, maar zoals ik al eerder vroeg, wat is Knorrestein?
Verdachte was al eerder naar bajes gebracht, dus dat kan het niet zijn.. Misschien verdachte #2?
Extreme islamietquote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik hoor de hele dag al over mogelijke explosieven, het lijkt me toch echt dat ze dat inmiddels wel met zekerheid kunnen zeggen
Van welke terroristische activitieiten cq aanslagen wordt persoon uit Amersfoort verdacht?
een pleinquote:Op woensdag 10 november 2004 23:43 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
Knorrestein is dacht ik een plein?
same here, lijkt wel of niemand er iets meer vanaf weet. Heeft MUUS alweer sigaretten? Kan mini-MUUS nog met d'r popjes spelen?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:32 schreef DaMook het volgende:
Mocht MUUS al naar huis of heeft nog mniemand iets van haar gehoord ? Ben wel benieuwd en helemaal hou het met mini MUUS is
Ik was nog niet eens geboren volgens mijquote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oeh ... ik weet dat nog heel goed zeg, ik was een klein meisje nog maar dat vergeet ik nooit meer
Het grappige is dat ik door regelmatig in Istanbul te komen geheel gewend ben geraakt aan politiemensen met semis en detectiepoortjes bij elke bioscoop of winkelcentrum.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ook raar is. Is dat ze op de radio vanmiddag melde dat op zeer korte termijn een inval gedaan zou worden![]()
Maar goed mijn bron weet niks meerDus ik kan jullie niet meer helpen.
Wel vertelde hij dat hij het op een gegeven moment redelijk eng vond. Op een gegeven moment stonden er speciale eenheden in het zwart naast hem een bakje koffie te drinken met een een miterieur op z,n rug. En niet 1 maar gewoon 10 man die ZWAAR bewapend waren. Dat is toch raar. Ook heeft hij de scherpschutters zien komen. Die gingen het dak op een kleine 15man max en aan het eind van het verhaal konden ze er nog maar 4 a 8 terug vinden met het blote oog. Waar de rest was weet niemand. Ze komen heel stil ze nemen hun positie in en je ziet ze niet meer terug. MEESTERLIJK gewoon![]()
Nou dit was het. Ben blij dat ik fok het eerste nieuws kon brengen![]()
Het interesseert hem (en de hele opsporingsketen in Nederland) echt niet wat jij erover denkt.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
hij voelde zich denk ik heel stoer dat i De KnoppenMan mocht spelen![]()
Die sigaretten hoop ik dat ze al wel weer heeftquote:Op woensdag 10 november 2004 23:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
same here, lijkt wel of niemand er iets meer vanaf weet. Heeft MUUS alweer sigaretten? Kan mini-MUUS nog met d'r popjes spelen?
Van welke terreurdaden wordt hij verdacht?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef mineo39-76 het volgende:
Extreme islamiet
Mike dubbel nul bedoel je? Die heeft de hele dag lopen kutten met zijn porto en zijn fiets.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:51 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
wtf is een dubbele nul nou
ja, hopen dat mini-MUUS er niet teveel van gemerkt/last heeftquote:Op woensdag 10 november 2004 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die sigaretten hoop ik dat ze al wel weer heeft
Ze gaat al door een hel en dat ook nog zonder peuken
nee bravo bedoel ikquote:Op woensdag 10 november 2004 23:53 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Mike dubbel nul bedoel je? Die heeft de hele dag lopen kutten met zijn porto en zijn fiets.
Dit verhaal is gewoon waarom ik er zoveel interesse in heb in dat wereldjequote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ook raar is. Is dat ze op de radio vanmiddag melde dat op zeer korte termijn een inval gedaan zou worden![]()
Maar goed mijn bron weet niks meerDus ik kan jullie niet meer helpen.
Wel vertelde hij dat hij het op een gegeven moment redelijk eng vond. Op een gegeven moment stonden er speciale eenheden in het zwart naast hem een bakje koffie te drinken met een een miterieur op z,n rug. En niet 1 maar gewoon 10 man die ZWAAR bewapend waren. Dat is toch raar. Ook heeft hij de scherpschutters zien komen. Die gingen het dak op een kleine 15man max en aan het eind van het verhaal konden ze er nog maar 4 a 8 terug vinden met het blote oog. Waar de rest was weet niemand. Ze komen heel stil ze nemen hun positie in en je ziet ze niet meer terug. MEESTERLIJK gewoon![]()
Nou dit was het. Ben blij dat ik fok het eerste nieuws kon brengen![]()
weet niet of het dr op staat hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 23:55 schreef Maggie het volgende:
misschien kan je hier iets mee
http://home.planet.nl/~zalm3508/page10.html
RTL teletext pagina 112quote:Op woensdag 10 november 2004 23:53 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Van welke terreurdaden wordt hij verdacht?
Ja ik heb het altijd al prachtig gevonden. Ik zou nu serieus overwegen mijn studie opgeven om bij bijvoorbeeld de BBE te komen.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit verhaal is gewoon waarom ik er zoveel interesse in heb in dat wereldjeOok hoe die snipers zich weer onzichtbaar kunnen maken .
Die doe ik even bookmarkenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:55 schreef Maggie het volgende:
misschien kan je hier iets mee
http://home.planet.nl/~zalm3508/page10.html
dubbel nul is het hoofdbureau maar een bravo dubbel nul is weer een Leider van de MEquote:Op woensdag 10 november 2004 23:55 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
weet niet of het dr op staat hoor![]()
m,n vader was toen ook bij die gijseling van de ambesade in den haag. Hij moest mensen opvangen daar. Hij vertelde dat ze in de begin van de avond wat stonden te wachten niks speciaals. Op een gegeven moment komt er een zwart busje aan rijden. Er stappen 5 mannen totaal zwart gekleed naar buiten nemen een sprintje achter de auto,s richting tuinmuur. Klimmen er over heen laten zich geluidloos naar beneden vallen verdwijnen de bosjes in en als of er niks meer was gebeurt. Heel de avond niet meer gezien.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit verhaal is gewoon waarom ik er zoveel interesse in heb in dat wereldjeOok hoe die snipers zich weer onzichtbaar kunnen maken .
de mededeling zal zijn dat de explosieven onschadelijk zijn gemaakt, eerder zal je het niet horen.... da's minder paniek zaaiendquote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik hoor de hele dag al over mogelijke explosieven, het lijkt me toch echt dat ze dat inmiddels wel met zekerheid kunnen zeggen
[..]
Van welke terroristische activitieiten cq aanslagen wordt persoon uit Amersfoort verdacht?
Zo gaaf is datquote:Op woensdag 10 november 2004 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
m,n vader was toen ook bij die gijseling van de ambesade in den haag. Hij moest mensen opvangen daar. Hij vertelde dat ze in de begin van de avond wat stonden te wachten niks speciaals. Op een gegeven moment komt er een zwart busje aan rijden. Er stappen 5 mannen totaal zwart gekleed naar buiten nemen een sprintje achter de auto,s richting tuinmuur. Klimmen er over heen laten zich geluidloos naar beneden vallen verdwijnen de bosjes in en als of er niks meer was gebeurt. Heel de avond niet meer gezien.
een kivorsman?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo gaaf is datMaar ik heb het solicitatie formulier van het Korps Mariniers al een tijdje hier liggen. Duys zodra ik denk dat ik fit genoeg ben stuur ik ze op. Als ik dan eenmaal bij de Mariniers zit kun je proberen bij de BBE te komen. (ik zou daarnaast ook graag kikvors worden)
of iedereen slaaptquote:Op donderdag 11 november 2004 00:05 schreef wise het volgende:
de "hype" is alweer over denk ik![]()
kikvorsman en BBE de meest gave dingen die je kunt doen in je levenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:03 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
een kivorsman?
Idd Als ze je ervoor selecteren ben je zeer gelukkig manquote:Op donderdag 11 november 2004 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
kikvorsman en BBE de meest gave dingen die je kunt doen in je leven![]()
Jongens die het gaaf , stoer en kicken vinden die worden juist niet aangenomen bij zulke eenheden.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
en jij denkt dat je er bij komt?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie niet waagt ...........quote:Op donderdag 11 november 2004 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en jij denkt dat je er bij komt?
Van de zo veel duizend mariniers zijn er maar een X aantal die bij de BBE zitten. Reken dat er max 20 man deze mensen zijn. Nou prettige wedstrijd![]()
Ja ik ben oud.... peper het maar in !quote:Op woensdag 10 november 2004 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens geboren volgens mijMaar alles rondom de BBE (en at en bsb en enz) volg best wel goed
kikvors (welk onderdeel dan ook) word zwaar overschat.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik ben oud.... peper het maar in !![]()
en we weten allemaal, oud vlees moet als eerste opquote:Op donderdag 11 november 2004 00:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Voor mij ben je jongquote:Op donderdag 11 november 2004 00:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Trustequote:Op donderdag 11 november 2004 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor mij ben je jong![]()
* DaMook gaat ook maar eens slapen. Ik kan toch geen nieuws meer brengen![]()
Krijg ik nog een schouderklopje voor het belangrijke nieuws dat ik heb gegeven eerder deze avond hier op fok VOOR dat het landelijk bekend werd![]()
Trusten![]()
Van mij krijg je een schouderdreun ! Goed gedaanquote:Op donderdag 11 november 2004 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor mij ben je jong![]()
* ondeugend gaat ook maar eens slapen. Ik kan toch geen nieuws meer brengen![]()
Krijg ik nog een schouderklopje voor het belangrijke nieuws dat ik heb gegeven eerder deze avond hier op fok VOOR dat het landelijk bekend werd![]()
Trusten![]()
oke, dan laten we je wel gewoon links liggenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil niet op !
Ja lekker!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:04 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
iemand bakkie koffie?
Ze worden uit het leger geplukt....quote:Op donderdag 11 november 2004 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie niet waagt ...........
Je kunt er alleen bij komen als je al marinier bent, en ze je scouten zeg maar net als prof-voetballer.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze worden uit het leger geplukt....
Alleen door in zeer positieve zin op te vallen maak je een kansje
Wie bewaart die heeft watquote:Op donderdag 11 november 2004 00:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
oke, dan laten we je wel gewoon links liggen
nou, momenteel heb ik vrij weinig, dus ik denk dat ik je maargelijk op maakquote:Op donderdag 11 november 2004 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wie bewaart die heeft wat![]()
![]()
Ga jij ff kijken dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
RTL Nieuws: huis ligt bomvol explosieven.
Ik geloof er werkelijk niets van.
Straks komen ze naar buiten met 3 slof astronauten en een pakketje diamond siervuurwerkquote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik zag ergens in een actualiteitenprogramma dat ze gespot werden in het leger ook. Daarna opleiding marinier misschien ? In ieder geval moet je hele bijzondere kwaliteiten bezitten (lichamelijk én geestelijk) om er bij te mogen horen.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:18 schreef nexcro het volgende:
[..]
Je kunt er alleen bij komen als je al marinier bent, en ze je scouten zeg maar net als prof-voetballer.
Ze zoeken nog iemand die het even wil checken.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Zoiets als mij dusquote:Op donderdag 11 november 2004 00:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echte mannen dus !
Niet helemaal waar. Als je bij het korps zit kun je er ook op soliciteren als er een plek vrij is. Daarna gaan ze idd wel selecteren.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:18 schreef nexcro het volgende:
[..]
Je kunt er alleen bij komen als je al marinier bent, en ze je scouten zeg maar net als prof-voetballer.
en zit er ook niet een max. dienstperiode aan? Ik herinner me in ieder geval dat je in de AT max 5 jaar mag dienenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zag ergens in een actualiteitenprogramma dat ze gespot werden in het leger ook. Daarna opleiding marinier misschien ? In ieder geval moet je hele bijzondere kwaliteiten bezitten (lichamelijk én geestelijk) om er bij te mogen horen.
Echte mannen dus !
Nou das lekker !quote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou, momenteel heb ik vrij weinig, dus ik denk dat ik je maargelijk op maak
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:25 schreef nexcro het volgende:
Nou het uploaden van dat Hoerenfilmpje over die BBE wil niet. Geen ruimte terwijl ik nog 20 MB heb volgens de website van zonnet :/
get it while you canquote:Op donderdag 11 november 2004 00:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou das lekker !
Biertje ook goed????quote:Op donderdag 11 november 2004 00:15 schreef style het volgende:
[..]
Ja lekker!
Meestal doe je geen 20 jaar actieve dienst BBE inderdaad, maar dat zal te maken hebben met de conditie en leeftijd misschien ? Ook werd er verteld dat de echtgenotes soms niet eens weten dat hun man bij de BBE is.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
en zit er ook niet een max. dienstperiode aan? Ik herinner me in ieder geval dat je in de AT max 5 jaar mag dienen
· Hoe kom ik bij de BBE?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Als je bij het korps zit kun je er ook op soliciteren als er een plek vrij is. Daarna gaan ze idd wel selecteren.
klopt, van AT'rs en infiltranten weet de familie ook heel vaak niet waar ze uithangen of wat ze doenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meestal doe je geen 20 jaar actieve dienst BBE inderdaad, maar dat zal te maken hebben met de conditie en leeftijd misschien ? Ook werd er verteld dat de echtgenotes soms niet eens weten dat hun man bij de BBE is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |