Ja hoor, ik klikte op de verkeerdequote:Op woensdag 10 november 2004 23:01 schreef TimmyAsd het volgende:
Mensen die nee stemmen, kunnen die ook uitleggen waarom niet?
Precies wat hij zegtquote:Op woensdag 10 november 2004 23:07 schreef Avani het volgende:
In principe voel ik me wel veilig in Nederland, niet minder als anders. Alleen in de avond op straat lopen vond ik sowieso al niet leuk om te doen, dat is niet veranderd nu.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Precies wat hij zegt.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
tis een zij...
Inderdaad. Op dit moment voelen veel mensen zich ineens onveilig, over een paar weken is dat allang weer vergetenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:01 schreef portier het volgende:
Polltopic voor hysterische mediaschaapjes.
Maar Pim had gelijk! En Theo ook!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Inderdaad. Op dit moment voelen veel mensen zich ineens onveilig, over een paar weken is dat allang weer vergeten![]()
Ben je bang dat iemand een koran naar binnen gooit?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:19 schreef mazaru het volgende:
Ik weet het ff niet meer.
In ieder geval durf ik niet meer met mijn raam open te slapen, terwijl ik dat mijn hele leven wel heb gedaan.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:19 schreef mazaru het volgende:
Ik weet het ff niet meer.
In ieder geval durf ik niet meer met mijn raam open te slapen, terwijl ik dat mijn hele leven wel heb gedaan.
Dus er sluimert wel iets van angst in me de laatste maanden.
Maar eigenlijk wil ik dat helemaal nieten krijg ik daar zwaar de pest over in.
Ik hoop dat het sfeertje dat nu in Nederland heerst niet aanhoudt.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef portier het volgende:
[..]
Ben je bang dat iemand een koran naar binnen gooit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |