Das wel damn stoer hoor !quote:Op donderdag 11 november 2004 00:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
klopt, van AT'rs en infiltranten weet de familie ook heel vaak niet waar ze uithangen of wat ze doen
Vrouwen....quote:Op donderdag 11 november 2004 00:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das wel damn stoer hoor !
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:33 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Vrouwen....
Juist uit vrijwilligersquote:Hoe kom ik bij de BBE?
Leden van de Bijzondere Bijstandseenheid worden geselecteerd uit vrijwilligers van het Korps Mariniers. Het is dus niet mogelijk om vanuit de burgermaatschappij direct te solliciteren naar een baan bij de Bijzondere Bijstandseenheid. Je zult eerst Marinier moeten zijn.
bron: http://bbe.korpsmariniers(...)gories=Werken+bij...
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:43 schreef ondeugend het volgende:
@kippie
Wees trots op je vader !
hij doet dit niet elke dag hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 00:43 schreef ondeugend het volgende:
@kippie
Wees trots op je vader !
juist. . .NU slapen jeroenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:23 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
enne ik ga slapen
Wat denk je nou zelf ?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand al wat nou de reden was van deze aanval ? Ik heb nl. begrepen dat er 2 mensen zijn gearresteerd, dat is wel erg weinig als je ziet hoeveel er tegenover stond
Men wilde met veel vertoon laten zien de "strijd tegen terrorisme" keihard aan te pakken.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand al wat nou de reden was van deze aanval ? Ik heb nl. begrepen dat er 2 mensen zijn gearresteerd, dat is wel erg weinig als je ziet hoeveel er tegenover stond
Met veel vertoon??? Gewoon met een arrestatieteam..zoals dat bij elke verdachte gaat die kennelijk vuurwapengevaarlijk is. Daarbij gaat het fout en door de granaat wordt er gevreesd voor een soortgelijke situatie als in Madrid, waarbij een aantal politiemensen het met hun leven moesten bekopen omdat de terroristen zichzelf en het pand opbliezen....quote:Op donderdag 11 november 2004 00:57 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Men wilde met veel vertoon laten zien de "strijd tegen terrorisme" keihard aan te pakken.
Ik heb ook het gevoel dat het meer uiterlijk vertoon was onder hem mom van een signaal afgeven dan daadwerkelijk een benodigde actie in dergelijke groottequote:Op donderdag 11 november 2004 00:57 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Men wilde met veel vertoon laten zien de "strijd tegen terrorisme" keihard aan te pakken.
Zover ik weet zijn de 2 aangehouden mannen overigens geen terroristen maar dat terzijde.
Zeker niet, iedereen zet tegenwoordig boobytraps op zijn deur en gooit granaten naar inbrekers. (mist een kop in het zand smilie)quote:Op donderdag 11 november 2004 00:57 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn de 2 aangehouden mannen overigens geen terroristen maar dat terzijde.
Ja..denk het ook...denk ook dat die gewonde AT'ers de opdracht kregen om mekaar even met een granaat te bekogelen..dan lijkt het wat echter.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat het meer uiterlijk vertoon was onder hem mom van een signaal afgeven dan daadwerkelijk een benodigde actie in dergelijke grootte
Men kan hooguit het vermoeden hebben of over info beschikken dat zij terreurdaden voornemens waren.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:54 schreef ondeugend het volgende:
Vermoedelijk zijn het moslim terroristen...
Is het luchtruim alweer vrijgegeven eigenlijk?quote:Op donderdag 11 november 2004 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat het meer uiterlijk vertoon was onder hem mom van een signaal afgeven dan daadwerkelijk een benodigde actie in dergelijke grootte
Waar haal jij je vermeende kennis vandaan?quote:Op donderdag 11 november 2004 01:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Men kan hooguit het vermoeden hebben of over info beschikken dat zij terreurdaden voornemens waren.
Men kan pas spreken van terroristen indien zij daadwerkelijk samenleving ontwrichtende terreurdaden zouden hebben begaan.
Of worden zij verdacht van aanslagen elders ter wereld? (ik lees daar niets over nl)
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook, maar op een gegeven ogenblik leek het me erg sterk dat ze dit er voor over hebben, daarentegen vraag je je af hoe deze mensen aan handgranaten en beltegoed komenquote:Op donderdag 11 november 2004 01:04 schreef Bosco het volgende:
[..]
Ja..denk het ook...denk ook dat die gewonde AT'ers de opdracht kregen om mekaar even met een granaat te bekogelen..dan lijkt het wat echter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |