abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23232839
Inval huizen Den Haag
Deeltje 3

Vanacht heeft de politie een inval gedaan op een huis in Den Haag. Hierbij zijn 3 agenten gewond geraakt, waarvan 2 wat ernstiger. Heel de dag is het grimmig geweest in de buurt. Er is uit alle delen van het land versterking gekomen.

Laatste berichten zijn dat de mensen de huizen nog niet in mogen. Tegen de mensen wordt verteld dat ze dit wel mogen. Politie denkt hier anders over.

Kaartje

Foto's
http://mirror.ghostfield.com/fotos.zapguide.nl/
http://fotos.zapguide.nl/terroristen/
http://members.lycos.nl/whoei2/denhaag/
http://groups.msn.com/ReStyle89/shoebox.msnw

Media
Fok!
NOS Nieuws
Tijdlijn NOS
RTL Nieuws

Dan nog een pol:

Poll: Voel jij je nog zeker/veilig in Nederland?
  • Ja
  • Nee
  • Weet het ff niet meer
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Voorafgaande delen:

http://forum.fok.nl/topic/625717
    http://forum.fok.nl/topic/625890/1/50

[ Bericht 0% gewijzigd door jeroen-heeft-koffie-nodig op 11-11-2004 00:25:24 ]
  • pi_23232970
    hmja, zelfs mijn wijkagent overwoog om te gaan..
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
    pi_23233158
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:29 schreef stinkie het volgende:

[..]

klopt, van AT'rs en infiltranten weet de familie ook heel vaak niet waar ze uithangen of wat ze doen
    Das wel damn stoer hoor !
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_23233196
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:32 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Das wel damn stoer hoor !
    Vrouwen....
    pi_23233206
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:33 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Vrouwen....
      donderdag 11 november 2004 @ 00:39:06 #7
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_23233313
    even wat achtergrond informatie

mijn vader heeft kunnen zien hoe de verdachte met een schotwond in de schouder de ambu werd ingeladen. Dit geeft aan hoe dicht bij hij was. Dat was ook de reden dat hij op een gegeven moment niet meer naar buiten mocht zonder kogelvest gebeuren ding.

Zo een dag als vandaag is 1 groot politiek spelletje. Eerst moet er een aanvraag gedaan worden of ze mogen schieten of niet. duurd even voor je daar antwoord op krijgt. Uit eindelijk mochten ze schieten maar de verdachte moesten er WEL heel uit komen. Ook mochten er explosiefen gebruikt worden in uiterste nood. Dit betekend wanneer de situatie totaal uit de hand dreigt te lopen en er geen andere uitweg meer is.

Op het moment van de inval waren alle scherpschutters gericht op het pand waar de verdachte zaten. Zo wel voor als achter. ECHTER kon je zie niet meer zien. Ze zullen ergens in huizen gelegen hebben.

toch leuk om dit alles te weten
    En best een raar idee dat m,n vader er ZO dicht bij was achter af. Linke shit wel
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
      donderdag 11 november 2004 @ 00:40:10 #8
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_23233335
    quote:
    Hoe kom ik bij de BBE?

Leden van de Bijzondere Bijstandseenheid worden geselecteerd uit vrijwilligers van het Korps Mariniers. Het is dus niet mogelijk om vanuit de burgermaatschappij direct te solliciteren naar een baan bij de Bijzondere Bijstandseenheid. Je zult eerst Marinier moeten zijn.

bron: http://bbe.korpsmariniers(...)gories=Werken+bij...
    Juist uit vrijwilligers Oftewel je moet je aanmelden als vrijwilliger

Dat is wat ik bedoelde, maar als je dit leest hadden we allebei deels gelijk
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_23233392
    Ik ga maar maffen, en als er morgen weer iets aan de hand is blijf ik in bed!
    ...drop it like it's hot...
    pi_23233413
    @kippie

Wees trots op je vader !
    pi_23233473
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:43 schreef ondeugend het volgende:
    @kippie

Wees trots op je vader !
      donderdag 11 november 2004 @ 00:47:41 #12
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_23233498
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:43 schreef ondeugend het volgende:
    @kippie

Wees trots op je vader !
    hij doet dit niet elke dag hoor Hij is vrijwilliger voor dit naast z,n eigen werk

Maar goed ik ga slapen
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
      donderdag 11 november 2004 @ 00:48:09 #13
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_23233512
    Weet iemand al wat nou de reden was van deze aanval ? Ik heb nl. begrepen dat er 2 mensen zijn gearresteerd, dat is wel erg weinig als je ziet hoeveel er tegenover stond

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_23233602
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:23 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
    enne ik ga slapen
    juist. . .NU slapen jeroen
    pi_23233633
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
    Weet iemand al wat nou de reden was van deze aanval ? Ik heb nl. begrepen dat er 2 mensen zijn gearresteerd, dat is wel erg weinig als je ziet hoeveel er tegenover stond

Wat denk je nou zelf ?

Vermoedelijk zijn het moslim terroristen... radicaal en dus een gevaar voor de samenleving. Net als elke extremist trouwens. Moslim of niet
    pi_23233666
    ik hoordat er nu hekken worden weggehaald?
    pi_23233669
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:

Men wilde met veel vertoon laten zien de "strijd tegen terrorisme" keihard aan te pakken.

Zover ik weet zijn de 2 aangehouden mannen overigens geen terroristen maar dat terzijde.
    Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
    pi_23233723
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:57 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Men wilde met veel vertoon laten zien de "strijd tegen terrorisme" keihard aan te pakken.
    Met veel vertoon??? Gewoon met een arrestatieteam..zoals dat bij elke verdachte gaat die kennelijk vuurwapengevaarlijk is. Daarbij gaat het fout en door de granaat wordt er gevreesd voor een soortgelijke situatie als in Madrid, waarbij een aantal politiemensen het met hun leven moesten bekopen omdat de terroristen zichzelf en het pand opbliezen....
    De personele inzet lijkt me een zeer vrestandige keuze van de Politie en daarnaast ook heel succesvol, want de verdachten zijn LEVEND aangehouden...

Volgens het persbericht zijn de twee aangehouden mannen radicale moslims die in een onderzoek naar terrorisme van de nationale recherche naar voren zijn gekomem...
      donderdag 11 november 2004 @ 01:00:40 #19
    13462 BansheeBoy
    pi_23233726
    quote:

[..]

Zover ik weet zijn de 2 aangehouden mannen overigens geen terroristen maar dat terzijde.
    Ik heb ook het gevoel dat het meer uiterlijk vertoon was onder hem mom van een signaal afgeven dan daadwerkelijk een benodigde actie in dergelijke grootte

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    pi_23233736
    quote:

[..]

Zeker niet, iedereen zet tegenwoordig boobytraps op zijn deur en gooit granaten naar inbrekers. (mist een kop in het zand smilie)
    Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
    pi_23233771
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb ook het gevoel dat het meer uiterlijk vertoon was onder hem mom van een signaal afgeven dan daadwerkelijk een benodigde actie in dergelijke grootte

Ja..denk het ook...denk ook dat die gewonde AT'ers de opdracht kregen om mekaar even met een granaat te bekogelen..dan lijkt het wat echter.

(mist ook de kop in het zand steek smiley!!!!)
    pi_23233778
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 00:54 schreef ondeugend het volgende:

Vermoedelijk zijn het moslim terroristen...
    Men kan hooguit het vermoeden hebben of over info beschikken dat zij terreurdaden voornemens waren.

Men kan pas spreken van terroristen indien zij daadwerkelijk samenleving ontwrichtende terreurdaden zouden hebben begaan.

Of worden zij verdacht van aanslagen elders ter wereld? (ik lees daar niets over nl)
    pi_23233799
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:

Is het luchtruim alweer vrijgegeven eigenlijk?
    pi_23233808
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Men kan hooguit het vermoeden hebben of over info beschikken dat zij terreurdaden voornemens waren.

Men kan pas spreken van terroristen indien zij daadwerkelijk samenleving ontwrichtende terreurdaden zouden hebben begaan.

Of worden zij verdacht van aanslagen elders ter wereld? (ik lees daar niets over nl)
    Waar haal jij je vermeende kennis vandaan?
    Je bent een terrorist indien je voornemens bent een aanslag te plegen, voorbereidingshandelingen, vergaderingen, gesprekken..etc etc...
      donderdag 11 november 2004 @ 01:06:31 #25
    13462 BansheeBoy
    pi_23233816
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 01:04 schreef Bosco het volgende:

[..]

Ja..denk het ook...denk ook dat die gewonde AT'ers de opdracht kregen om mekaar even met een granaat te bekogelen..dan lijkt het wat echter.
    Dat dacht ik eerlijk gezegd ook, maar op een gegeven ogenblik leek het me erg sterk dat ze dit er voor over hebben, daarentegen vraag je je af hoe deze mensen aan handgranaten en beltegoed komen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')