Mij ookquote:Op woensdag 10 november 2004 18:00 schreef livEliveD het volgende:
Mja klopt idd wel een beetje. Toch blijft het me nog wel boeien
Hoe heet die aflevering?? "The Stationhotel"quote:Op maandag 15 november 2004 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb ent laatst het Stationhotel gezien, daar zie je toch nog redelijk wat. Grapigste van die aflevering is dat er gewooneen bed en een stoel uitzichzelf bewegen
Illegaal? Het gaat hier toch om een tv programma waarvan wij de zender niet aankunnen?quote:Op maandag 15 november 2004 12:59 schreef livEliveD het volgende:
Tja ik ga hier geen info geven hoe je illegaal aan spullekes kan komen
Zie alleen je mail adres niet staan in je profielquote:Op maandag 15 november 2004 13:24 schreef livEliveD het volgende:
Mailen mag altijd
Heb je gemaild!!quote:Op maandag 15 november 2004 14:11 schreef livEliveD het volgende:
Op de nieuwe plek waar ik ben gaan wonen als anti-kraker(oud kantoor gebouw) hoorde ik dat het spookt in de kelder. Ff een webcam ophangen daar
Misschien leuk om een paar fotootjes te maken van de betreffende plek??quote:Op maandag 15 november 2004 14:47 schreef livEliveD het volgende:
Ik woon er pas sinds gisteren. Volgens mij is het gebouw heul niet oud. Een bewoner vertelde dat ie gisteravond op onderzoek uitging en er een creepy sfeer hing. Hij had gehoord dat het er spookte. Gisteren avond is er niks gebeurd maar hij wil er toch nooit meer naar toe. Te eng.
Uiteraard was me interesse meteen gewekt
Ik heb je mail ontvangen dank daarvoor.quote:Op maandag 15 november 2004 15:18 schreef livEliveD het volgende:
Yep en terug gestuurd wat ik had.
Wie weet maak ik wel wat foto's maar tja dan zie je een kelder en dan? (tenzij er iets raars op staat natuurlijk).
Ik ga wel kijken of ik er een webcam met bewegingsdetectie kan ophangen
Nog nieuws over de kelder?quote:Op maandag 15 november 2004 15:38 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben er nog niet geweest maar ik zal vanavond wel even de kelder bezoeken
Hoe heette die aflevering?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:12 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb nog geen tijd gehad om de kelder te bekijken. Bezig met uitpakken enzo.
Verder zag ik gisteren nog een toffe most haunted aflevering waarin de camera door 'iets' werd verplaatst en deuren werden dichtgesmeten. Verder ging het brandalarm af zonder aantoonbare oorzaak en de aflevering moest daardoor midden in de nacht stoppen.
Ik ben er nog hoor, maar gluur af en toe gewoon een beetje meequote:Op donderdag 18 november 2004 10:47 schreef dapluiz het volgende:
Tis wel minder populair geworden lijkt het wel, komen steeds minder vaak mensen hier
Nou, nee. Het volgende programma moest op tijd beginnen, dus de uitzending stopte die dag middenin 't spannende gebeuren.quote:Hoe was het nou eigenlijk afgelopen met die Halloween aflevering, die moest ook gestopt worden toch ?
qua Derek activiteit vind ik RAF nogwat het beste. Het was in ieder geval op een vliegveld. Tja er gebeurd redelijk wat qua geluiden die je hoort en op een gegeven moment gaat er iemand in zijn eentje op pad met camera en ziet dan een bierton voorbij rollen. Die dingen doen dat niet uit zichzelf dus dat was wel ok om te zien. Geen idee of het echt is helaasquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:29 schreef dapluiz het volgende:
Beste qua activiteit of qua Derek activiteiten ?
En als het het eerste is, wat gebeurt er dan allemaal ?
Kijk, in geesten wil ik best geloven maar die info die Derek verteld heb ik soms wel erg me vraagtekens bij. Daarnaast is het ergens zinloos om een beeld te krijgen van de geesteswereld en wat daar allemaal rondloopt omdat je er voorlopig nog niet aankomtquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
In deze aflevering vind derrek in een kamer een ziel en een groep zielen van buitenaardsen :\
Die niet op de aarde zijn geboren maar hier wel zijn gestorven.... hij noemt ze ook aliens en 'a higher live-form'.
Dat dacht ik dus op een gegeven moment ook. Misschien zoekt die Derek het een en ander uit en gaat daarna net doen of ie die info binnen krijgt. Zo weet zelfs de maker van het programma niet dat hij het faked.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:40 schreef GF het volgende:
Alleen dat zou je ook andersom kunnen doen, eerst de info checken en dan faken dat je die ter plekke krijgt.
Tja je weet het toch niet. Ik denk dat je er echt bij moet zijn. Maar dan ben je sowieso erg bang omdat je van alles DENKT te horen en te voelen. Ik denk dat je zelf echt iets concreets moet mee maken wil je er 100% ingeloven. Neemt niet weg dat het vermakelijk blijft om die afleveringen te kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:02 schreef livEliveD het volgende:
Je kan de aflevering RAF kijken. Daarin is Derek erg goed. Daarnaast is hier iemand op fok die beweerd dat derek echt is omdat degene contact met hem heeft gehad en hij dingen vertelde die hij niet kon weten
Ze moeten een of andere prijsvraag doen dat een aantal kijkers een keertje mee mag gaan met Most Haunted onderzoek.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:22 schreef livEliveD het volgende:
Bang voor de adrenaline klap idd. Eigenlijk heel dom om bang te zijn zonder dat er nog iets gebeurd is. Daarnaast betaal je vaak veel poen voor een vergelijkbare adrenaline stoot in een pretpark
Hehe dus jij zou niet mee willen??quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:33 schreef livEliveD het volgende:
Misschien is het wel echt. Er zijn veel meer verhalen bekend van 'geesten' die mensen aanvallen en verwond achterlaten.
Be careful what you wish for![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:02 schreef livEliveD het volgende:
Je kan de aflevering RAF kijken. Daarin is Derek erg goed. Daarnaast is hier iemand op fok die beweerd dat derek echt is omdat degene contact met hem heeft gehad en hij dingen vertelde die hij niet kon weten
Dát lijkt me wel wat! Count me inquote:Op woensdag 24 november 2004 18:54 schreef stigchel het volgende:
Nou, dat lijkt me dan de geboorte van het eerste FOK! TEEVEE programma. Jammer dat nederland geen spookhuizen traditie heeft. Meer dan 1 seizoen pers je daar niet uit. Fok! goes haunting
Ah, zie je nou. Tóch. Ik vroeg me al af waarom ik niks over spookhuizen in Nederland kon vinden op Internet. En als ik door een stad als Amsterdam of Leiden loop dan zegt m'n gevoel dat er echt op diverse locaties iets moet zijn. Het moet gewoon, maar je hoort er echt nooit wat over. Op wat onderzoeken vroeger in het radio programma Het Zwarte Gat van Veronica na.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:04 schreef livEliveD het volgende:
Ik zag laatst een boek liggen over spookhuizen in Amsterdam. Zijn er echt wel veel in Nederland hoor
Of een aflevering van Ghost Hunters (Sci Fi Channel) ofzo. Ook leukquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:58 schreef livEliveD het volgende:
Zijn er nog meer mensen die weleens een aflevering hebben gezien?
Dat ben ik niet met je eens, Stuart is juist 1 van de weinige die in zn 1tje erges een half uur tot een uur blijft hangen, voor de rest doet alleen Karl dat soms.quote:Op zondag 28 november 2004 18:47 schreef De_Schaduw het volgende:
Zoals de vaak bange Stuart
Ja ik weet het, hij durft wel vaak in z'n eentje ergens lang te gaan zitten zoals ook in de Oldham aflevering werd beweerd, maar als ie dan uiteindelijk bang wordt dan is het toch meestal "fuckin'/flippin' hell" en als er iets gebeurd dat aanhoudt, dan is ie wegquote:Op maandag 29 november 2004 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, Stuart is juist 1 van de weinige die in zn 1tje erges een half uur tot een uur blijft hangen, voor de rest doet alleen Karl dat soms.
Dus wat jij zegt klopt nie helemaal
quote:Een maand geleden in het vorige topic schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Net de Sinatra aflevering gezien. Is ook met vigils (nachtwakes met nachtvisie camera) en de "sensitive" die 'overgenomen' lijkt te worden net als Derek. Maar voor de rest word je niet veel wijzer van 'm. Tenminste, niet deze aflevering. Ach, Derek heeft ook zo af en toe z'n mindere momenten, dus wie weet
Het stoort me alleen dat de spontane conversaties tussen Gail Porter en Chris Fleming er behoorlijk geacteerd en dus niet zo spontaan overkomen. Maar toch wil ik wel meer zien
Jaaaaaaaaa, dat weet ik nog! Pfoe, da's idd wel lang geleden, maar ik kan het me nog heel goed herinneren. Maakte veel indruk op me.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Waar kan ik Ghosthunters vandaan toveren?
Over verwondingen toegebracht door geesten; ik weet niet of jullie vroeger weleens het programma Sightings keken op RTL5 op zondagochtend, maar daar hebben ze eens een aflevering gehad over the Heartland Mysteries; de geest van een meisje spookte ergens rond in een huis (Sally heette ze geloof ik) en ze terroriseerde voornamelijk de vader. De crew kwam eens langs om onderzoek te doen en de oorzaken vast te stellen etc, toen de man weer werd aangevallen en voor het oog van de camera echt allemaal bloedende schrammen kreeg, uit het niets! De man zei iets van; 'ze begint weer' en voor de camera zie je op de eerst nog ongeschonden buik allemaal striemen en krassen verschijnen die ook zijn gaan bloeden.
Later vonden ze geloof ik ook nog een roos waarvan 1 helft verbrand was en de andere helft niet.
Er is ook nog een slechte tv-film van gemaakt later, maar ik zou er wel wat voor overhebben om die aflevering van Sightings weer eens te zienIs al weer aardig wat jaartjes geleden.
CherryLips, kijk eens goed rond in 't chatkanaalquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Waar kan ik Ghosthunters vandaan toveren?
He? Presenting on Tineke & The Paranormal World? Volgens mij heb ik al die afleveringen gezien en ik kan hem me toch echt niet herinneren. Ik kan me ook niet herinneren dat ik 'm in Discovery Channel's Ghost Hunters heb gezien. En in Most Haunted is ie de parapsycholoog en niet een presentator, al probeerde hij wel zo veel mogelijk te lullen.quote:He has performed in live theatre nationwide and numerous TV roles including Presenting on 'Tineke & The Paranormal World' for RTL4 - Holland, <KNIP>, 'Ghost Hunters' for The Discovery Channel, <KNIP>, co-presenting 'Most Haunted' for Living TV
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:47 schreef livEliveD het volgende:
Wow morgen ff treinreizen (je bedoeld toch dat treinblad?)
Ik ben ff de extra aan t bekijken, die is meestal saai vind ik, hopelijk nu even niet.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:18 schreef 2NutZ het volgende:
Bodelwynddan Castle heb ik net gezien : WOW! dit is egt de vetste afl. die ik heb gezien van MH!
En ik heb ze nu allemaal gezien
Jammer dat die 45 min zo snel om is
Misschien zijn het daarom unseen afleveringen ?quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ff de extra aan t bekijken, die is meestal saai vind ik, hopelijk nu even niet.
Er worden ook weleens 'unseen' afleveringen gemaakt, ik weet niet precies wat daar de bedoeling van is want ik zie ze nergens.
quote:Op zondag 5 december 2004 02:32 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Misschien zijn het daarom unseen afleveringen ?
Ik zie hem nu ook nergens meerquote:Op woensdag 8 december 2004 02:02 schreef livEliveD het volgende:
Ik struikel normaal over De Rails als ik in de trein zit (en ja dat zit ik vaak) . Nu kan ik hem nergens vinden
quote:Blackpool: December 12th - 14th
Blackpool is a city of contradictions. It has ancient history and yet it is stunningly new. It has buildings of incredible beauty, and it is wonderfully shabby. It is a place of great paranormal significance, and also a superficial holiday pleasure dome. It’s a town of amazing stories, of love and death, of ambition and obsession, of rivalry and murder. Blackpool is a city of extremes.
From December 12 – December 14, the Most Haunted Live team will investigate what lies beneath Blackpool’s terrifying, paranormal underbelly. Join us from 9pm to see what Yvette, Derek and the crew uncover!
http://www.livingtv.co.uk/mosthauntedlive/
Ja, ik denk er 't zelfde over. Af en toe niet echt geloofwaardig mede door, naar het lijkt, ingestudeerde coversaties. Maar de dingetjes die je over die beroemdheden te weten komt zijn wel leuk. Al vergeet ik dat wel weer snel...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
ik weet dat dit topic niet erover gaat maar wat vinden jullie van 'Dead Famous' als ik vragen mag?
Ik persoonlijk vind t stuk minder geloofwaardig, wel leuk dat je dingen te weten komt over die beroemdheid en over zijn voormalige omgeving e.d.
Gail Porter <3 :x
Heb em gister gezien, geweldig!quote:Op zondag 12 december 2004 10:58 schreef De_Schaduw het volgende:
Wauw, die klok in Annesley Hall was geweldig
Alsof je je in kan houden als je dat witte vlakje zietquote:Op zondag 12 december 2004 13:09 schreef livEliveD het volgende:
Maar waar blijven me spoilers nu![]()
Gebruik anders gewoon spoiler tags
Ik heb d'r niet in paniek gezien op de cam, maar zag wel dat ze iets waarnam tijdens de commercialbreak.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:11 schreef CherryLips het volgende:
Schiet Yvette alleen in paniek als er een camera op d'r gericht staat ofzo?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:13 schreef livEliveD het volgende:
Grrrrrrr Spoilers Grrrrrrr Ik wil ze lezen Grrrrrrr![]()
![]()
En er is weer een nieuw seizoen van Dead Famous begonnen. Deze week is aflevering 1: Alfred Hitchcock uitgezonden met daarin ook Winchester House. Volgens mij heeft iemand hier het over dat huis gehad, maar ik kan het niet zo snel terugvinden.quote:To cut a v.v.v long story short!! We had to move the last live from a Sat to Mon run to a Sun to Tue instead. This Tuesday night live (14/12/04) used up the final transmission slot of the 5th series. This spare programme happened to be the Ancient Ram Inn ep where very little happens*. However, it was decided to use this ep as part of a scary weekend on 29&30 Jan 2005. Officially it is part of the 5th series but will now act as a tasty little filler between series 5 and series 6 which will commence in mid March.
Regards
Paul Turley
* Yeah right!!
Doorverwijzen naar baggerusers?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:20 schreef machiavezistme het volgende:
what you gonna do??
what you gonna do when they come for you!!!!
Ik heb net zitten kijken naar Annesley Hall .quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:58 schreef livEliveD het volgende:
Ja lijkt me een goed plan.
Ik ga morgen even regelen dat ik weer wat afleveringen kan zien. Bedankt voor de kick. Heb weer zin om te kijken ernaar. Hopelijk gebeuren er weer spannende dingen
Mja had ik even geen behoefte aan / moeilijk uit te leggen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Zag dat je ook ineens afhaakte wat de Solse Gat Meet betreft....
Mijn Bittorrent was even problematisch aan het doen (Je weet wel om te kijken hoe de aflevering heet zodat je hem kunt kopenquote:Ik ben gestopt met Most Haunted eps te kijken want ik kon s avonds zeer moeilijk in slaap komen er door![]()
![]()
we hebben weer een nieuwe nsb-er in ons middenquote:Op maandag 17 januari 2005 22:18 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Doorverwijzen naar baggerusers?
Lieve schat. Dit onderwerp heeft iets van 400 posts die allemaal ok waren totdat jij langskwam. Voeg of iets toe of ga gewoon weg. Simpel toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:53 schreef machiavezistme het volgende:
we hebben weer een nieuwe nsb-er in ons midden![]()
Nee, dat is aflevering 13 van serie 5.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:27 schreef 2NutZ het volgende:
vraagje: die annelsy hall is dat de laatste afl. van most haunted?
Ohhhh ik dacht dat seizoen zes al was begonnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:46 schreef De_Schaduw het volgende:
Scroll dan ff terug johDe laatste aflevering van seizoen 5, aflevering 14, wordt in het weekend van 29 en 30 januari uitgezonden. En daarin wordt Stuart dus aangevallen door een entiteit.
Die heb ik toevallig gisteren binnen gehaald, nog niet gezien.quote:Heeft iemand btw Uri's Haunted Cities: Venice gezien? Best wel interessante verhalen, alleen zijn volgens mij de spontane opmerkelijke gebeurtenissen wel in scene gezet...
Iedereen met sateliet verbinding ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:28 schreef De_Schaduw het volgende:
En tegenwoordig zitten er ook mensen uit de zaal die afkomstig zijn uit andere Europese landen (werd in MH Access All Areas gezegd). Waardoor zouden die daar terecht zijn gekomen?
Heeee, van jou heb ik een paar dagen geleden een seed request gehadquote:Op maandag 24 januari 2005 09:18 schreef Hello_Kitty het volgende:
[..]
Iedereen met sateliet verbinding ofzo?![]()
Vriend-lief heeft bij mij per ongeluk een van de dvds gedelete, en natuurlijk was er niemand meer die aan het seeden. *snif* mijn bandbreedte, wat doe je![]()
nu heb ik hem zo een schuldgevoel kunnen bezorgen dat hij speciaal de hele 5DVD box uit Engeland heeft besteld.onderschat de kracht van verdrietige vrouwen niet
+quote:Op woensdag 8 december 2004 11:24 schreef livEliveD het volgende:
Mja als we de lijn doortrekken dan vliegen de tafels door de ramen in seizoen 8,raken er 3 mensen tegelijk bezeten en liggen ze aan het eind van elke aflevering op de intensive care
Beetje profetisch aan het worden ? Die reclame voor de uitzendingen ziet er echt wel goed uit. ik kreeg al de creeps als Derek bezeten werdt (die stem is zoooo creepy), dus die aflevering ga ik no way alleen bekijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:46 schreef De_Schaduw het volgende:
De laatste aflevering van seizoen 5, aflevering 14, wordt in het weekend van 29 en 30 januari uitgezonden. En daarin wordt Stuart dus aangevallen door een entiteit.
Een most haunted meeting is mss wel een goed ideequote:Op maandag 24 januari 2005 13:43 schreef Hello_Kitty het volgende:
Beetje profetisch aan het worden ? Die reclame voor de uitzendingen ziet er echt wel goed uit. ik kreeg al de creeps als Derek bezeten werdt (die stem is zoooo creepy), dus die aflevering ga ik no way alleen bekijken
Doorwerth?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een most haunted meeting is mss wel een goed ideeGaan we een avondje most haunted kijken in een of ander spookkasteel
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb alle alf. 1 tm 10 gezien en ik vind dit programma ook een stuk beter dan dead famous of MH, inhoudelijk gezien dan.
Het gaat over en groep ghosthunters ( TAPS ) die over heel US verspreid zijn, deze serie volgt de groep in een bepaald deel van de US ( weetnie psies waar ).
Zij maken afspraken op plekken in de buurt en gaan dan op onderzoek uit met meest geavanceerde apperatuur wat er is volgens mij. Overdag zijn de groepleiders loodgieters en in hun vrije tijd dus ghosthunters.
Die afl. van Dead famous met houdini is idd cool dat ze dan bij die gevangenis langs gaan waar de TAPS een full apparition op camera hebben opgenomen.
M'n MSN adres will doquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:55 schreef livEliveD het volgende:
Jullie hebben mail. Alleen van GF kon ik geen email adres vinden.
Heb je zelf het idee dat het er spooky is dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Deze ruïne staat hier in de buurt, 10 minuten fietsen voor mij, lijkt mij best cool om daar eens te gaan checken 's nachts met mn digi camcorder
Iemand die mee wilt uit de buurt? Ga niet in mn uppie
Wie denkt er ''wat'' is?
Informatie: http://www.castles.nl/dord/dord.html
Geen idee, nooit 's nachts geweest. Maar elke plek met een lange historie (1307) heeft wel iets denk ik...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb je zelf het idee dat het er spooky is dan?
Nu woont iteejer in Dordt dus zo vreemd zou dat niet zijn..
Flairquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:52 schreef Hello_Kitty het volgende:
Via flair kan ik voor 30¤ een relaxweekend in Doorwerth boeken, ik heb al opgezocht, het hotel ligt niet ver van het kasteel vandaan. Is er al eens een fok!er naar dat kasteel geweest en zo ja, is het vrij toegankelijk (waarschijnlijk niet 's nacht maar ja.) en natuurlijk de belangrijkste vraag, is het eens de moeite om te zien?
Tussen de sauna sessie en het squashen door ff spoken gaan jagen, is er iets ontspannender![]()
Was juist haske tof om te lezenquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:16 schreef lunamoon het volgende:
jeetje..werd wel erg lang.. sorry!
Vloog ie daarna ook weer naar beneden of bleef ie echt opgetrokken hangen?quote:Ik had zo'n raar gevoel van dat ik niet alleen was. Opeens schiet mijn rolgordijn op en hij gaat zo hard dat ie tegen het plafond aan slaat... Iets wat ie nooit eerder had gedaan.
Dit hoor je echt vaak. Ik heb het ook een paar keer meegemaakt met het keukenlicht van me ouders.quote:toen ik terug kwam was het slaapkamerlicht (wat ik uit had gedaan) stond weer aan.
Ik had al het vermoeden dat je vaak zelf ongemerkt dit soort dingen veroorzaakte.quote:Ik merkte als ik erg boos werd dat de stereo opeens van zichzelf aan ging, en de disctray schoot eruit en begon als een wilde rond te spinnen. Televisies gingen vanzelf aan, radios... noem het maar... Alles electrisch.
Orbs heb je heel vaak in Most Haunted. Soms lijken ze intelligent. Roepen ze bv "Laat jezelf zien, entiteit" en dan verschijnt er zo'n ding.quote:en dan opeens zien we een orb, dan twee, dan een hele boel rondt ons bed circuleren! Ik was zwanger toen we aan het filmen waren, en er kwamen veel orbs van onder ons bed vandaan en van de wig die we voor ons bed hadden staan. Eindelijk had ik bewijs dat ik niet gek ben!
Wss ben jij je helemaal de pleuris geschrokkenquote:net zoals vroeger toen ik klaar wakker in mijn bed opzat, zag ik deze keer een vrouw rennen van de ene kant van de kamer naar de andere. Dat was de eerste keer dat ik een geest had gezien in totaal... dus hoe ze gekleed zijn, hoe ze eruit zien.
Je kiest wel spookhuizen uit zegquote:Ik wist van de man, maar toen kwam mijn dochter om te zeggen dat er ook een meisje er bij wasIk zie ze vaak, en ik praat ook vaak met ze.. Ze stellen me te rust als ik problemen heb of me ongelukkig voel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |