En er is weer een nieuw seizoen van Dead Famous begonnen. Deze week is aflevering 1: Alfred Hitchcock uitgezonden met daarin ook Winchester House. Volgens mij heeft iemand hier het over dat huis gehad, maar ik kan het niet zo snel terugvinden.quote:To cut a v.v.v long story short!! We had to move the last live from a Sat to Mon run to a Sun to Tue instead. This Tuesday night live (14/12/04) used up the final transmission slot of the 5th series. This spare programme happened to be the Ancient Ram Inn ep where very little happens*. However, it was decided to use this ep as part of a scary weekend on 29&30 Jan 2005. Officially it is part of the 5th series but will now act as a tasty little filler between series 5 and series 6 which will commence in mid March.
Regards
Paul Turley
* Yeah right!!
Doorverwijzen naar baggerusers?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:20 schreef machiavezistme het volgende:
what you gonna do??
what you gonna do when they come for you!!!!
Ik heb net zitten kijken naar Annesley Hall .quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:58 schreef livEliveD het volgende:
Ja lijkt me een goed plan.
Ik ga morgen even regelen dat ik weer wat afleveringen kan zien. Bedankt voor de kick. Heb weer zin om te kijken ernaar. Hopelijk gebeuren er weer spannende dingen
. Even kijken of ik eraan kan komen
Mja had ik even geen behoefte aan / moeilijk uit te leggen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Zag dat je ook ineens afhaakte wat de Solse Gat Meet betreft....
Mijn Bittorrent was even problematisch aan het doen (Je weet wel om te kijken hoe de aflevering heet zodat je hem kunt kopenquote:Ik ben gestopt met Most Haunted eps te kijken want ik kon s avonds zeer moeilijk in slaap komen er door![]()
![]()
we hebben weer een nieuwe nsb-er in ons middenquote:Op maandag 17 januari 2005 22:18 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Doorverwijzen naar baggerusers?
Lieve schat. Dit onderwerp heeft iets van 400 posts die allemaal ok waren totdat jij langskwam. Voeg of iets toe of ga gewoon weg. Simpel toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:53 schreef machiavezistme het volgende:
we hebben weer een nieuwe nsb-er in ons midden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |