abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:27:29 #151
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_24690871
vraagje: die annelsy hall is dat de laatste afl. van most haunted?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 19:27:53 #152
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_24692901
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:27 schreef 2NutZ het volgende:
vraagje: die annelsy hall is dat de laatste afl. van most haunted?
Nee, dat is aflevering 13 van serie 5.
De nieuwe serie die nu wordt uitgezonden is serie 6, daar heb ik nog helemaal niets van gevonden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 22 januari 2005 @ 19:47:48 #153
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_24693262
dus dat is tot nu toe wel de laatste
want 6 is nog niks van toch?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_24694478
Scroll dan ff terug joh De laatste aflevering van seizoen 5, aflevering 14, wordt in het weekend van 29 en 30 januari uitgezonden. En daarin wordt Stuart dus aangevallen door een entiteit.

Heeft iemand btw Uri's Haunted Cities: Venice gezien? Best wel interessante verhalen, alleen zijn volgens mij de spontane opmerkelijke gebeurtenissen wel in scene gezet...

[ Bericht 26% gewijzigd door De_Schaduw op 22-01-2005 20:52:16 ]
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:26:36 #155
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_24695277
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:46 schreef De_Schaduw het volgende:
Scroll dan ff terug joh De laatste aflevering van seizoen 5, aflevering 14, wordt in het weekend van 29 en 30 januari uitgezonden. En daarin wordt Stuart dus aangevallen door een entiteit.
Ohhhh ik dacht dat seizoen zes al was begonnen.
Dan heb ik dus nog niets gemist.
Ben ook wel heel benieuwd naar die aflevering waarin Stuart wordt aangevallen.
Die jongen is ook altijd de zure!
quote:
Heeft iemand btw Uri's Haunted Cities: Venice gezien? Best wel interessante verhalen, alleen zijn volgens mij de spontane opmerkelijke gebeurtenissen wel in scene gezet...
Die heb ik toevallig gisteren binnen gehaald, nog niet gezien.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 23 januari 2005 @ 12:52:35 #156
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_24704567
Ok dan wachten we ff opdie alf.
ik heb die wel gezien van Uri, maar ik vond dat niks aan.
Alleen ik begreep niet dat ie zo makkelijk over telekinesse praatte alsof het al een wel bekend fenomeen is, ik geloof namelijk niet dat hij een stoel kan bewegen met zn gedachten.
Lepels buigen is ook een truukje voor...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_24707714
Mja, ik weet zelf ook niet zo wat ik van Uri moet denken. Als hij praat is het net alsof ie iets uit z'n duim staat te zuigen of enorm staat te liegen. Volgens mij was hier niemand positief over hem toen ie in een uitzending van Most Haunted te gast was
Maar goed, neemd niet weg dat ik het wel interessante verhalen vond en leuke lokties. Alleen Uri is zo ongeloofwaardig...
  zondag 23 januari 2005 @ 17:02:36 #158
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24708490
Uri Geller moet opbokken idd. Die gast lijkt mij compleet fake en dat is ook een paar keer aangetoond. Erg jammer dat ie in Most Haunted kwam opdraven.

Ps: Net een mailtje gestuurd aan Derek. Ff kijken of ie wil reageren
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 23 januari 2005 @ 18:39:02 #159
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24710035
Wat schreef je als ik vragen mag?
  zondag 23 januari 2005 @ 20:51:40 #160
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24711827
Tuuwk. Was niet echt bijzonder en duurde 4 minuten ofzo om te schrijven

Dit ongeveer:
Dat ie hier ook fans heeft zitten die naar Most Haunted kijken (heb het bittorrent verhaal maar niet genoemd ).
Dat het soms moeilijk te geloven is en gevraagd hoe ie omgaat met fouten in zijn readings (en gezegd dat ie soms wel enorm accuraat is juist). Beetje over Most Haunted en zijn coole rol daarin en ik heb Fok uiteraard genoemd (als 6de grootste forum van de wereld). Gevraagd of ie weleens misbruik maakt van de kennis van Sam (mja ik ben nieuwsgierig hoe hij omgaat met die gave)
Gevraagd of ie iets van zich kon laten horen en of ie nog een keer naar Nederland komt. Dat was het wel zo'n beetje.

Ik ga ervan uit dat ie niet terugmailt. Daarnaast twijfel ik nu of ik zijn mailadres wel goed heb (geen idee hoe ik er ook alweer aan kwam) want er staat alleen een postbus op de site.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24716864
Hij zal zich vast wel afvragen hoe wij het programma nou kunnen zien. Volgens mij vindthij het niet eens zo erg dat het wereldwijd te zien is dankzij Internet. Hij heeft zo'n beetje de missie om mensen te overtuigen van leven na/naast dit leven. Dus hoe meer mensen hij bereikt, hoe beter.
En eerlijk gezegd heb ik ook niet het idee dat de rest van het team het erg zal vinden. Volgens mij vinden ze ontzettend leuk om veel fans te hebben. En tegenwoordig zitten er ook mensen uit de zaal die afkomstig zijn uit andere Europese landen (werd in MH Access All Areas gezegd). Waardoor zouden die daar terecht zijn gekomen?
  maandag 24 januari 2005 @ 08:35:44 #162
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24718562
Mja die Yvette is wel de mede producer van de show geloof ik dus die zal er wel moeite mee hebben.
Ach we merken het vanzelf als ze een vloek op me afstuurt
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24718923
quote:
Op maandag 24 januari 2005 01:28 schreef De_Schaduw het volgende:
En tegenwoordig zitten er ook mensen uit de zaal die afkomstig zijn uit andere Europese landen (werd in MH Access All Areas gezegd). Waardoor zouden die daar terecht zijn gekomen?
Iedereen met sateliet verbinding ofzo?

Vriend-lief heeft bij mij per ongeluk een van de dvds gedelete, en natuurlijk was er niemand meer die aan het seeden. *snif* mijn bandbreedte, wat doe je
nu heb ik hem zo een schuldgevoel kunnen bezorgen dat hij speciaal de hele 5DVD box uit Engeland heeft besteld. onderschat de kracht van verdrietige vrouwen niet
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  maandag 24 januari 2005 @ 09:33:33 #164
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24719097
Oeh kun je even laten weten hoe die DVD box bevalt? Welke extra's erop staan enzo. Ik ga hem denk ik ook bestellen namelijk.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24719177
quote:
Op maandag 24 januari 2005 09:18 schreef Hello_Kitty het volgende:

[..]

Iedereen met sateliet verbinding ofzo?

Vriend-lief heeft bij mij per ongeluk een van de dvds gedelete, en natuurlijk was er niemand meer die aan het seeden. *snif* mijn bandbreedte, wat doe je
nu heb ik hem zo een schuldgevoel kunnen bezorgen dat hij speciaal de hele 5DVD box uit Engeland heeft besteld. onderschat de kracht van verdrietige vrouwen niet
Heeee, van jou heb ik een paar dagen geleden een seed request gehad Welkom hier

On topic:
En ik heb gehoord dat binnenkort dvd's van seizoen 2 beschikbaar gesteld worden, dus als dat dan nog een keer per ongeluk gebeurd...
pi_24719792
Reclame voor Most Haunted Weekend waarin de nieuwe aflevering wordt uitgezonden waarin Stuart wordt aangevallen door een entiteit.
pi_24723089
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:24 schreef livEliveD het volgende:
Mja als we de lijn doortrekken dan vliegen de tafels door de ramen in seizoen 8,raken er 3 mensen tegelijk bezeten en liggen ze aan het eind van elke aflevering op de intensive care
+
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:46 schreef De_Schaduw het volgende:
De laatste aflevering van seizoen 5, aflevering 14, wordt in het weekend van 29 en 30 januari uitgezonden. En daarin wordt Stuart dus aangevallen door een entiteit.
Beetje profetisch aan het worden ? Die reclame voor de uitzendingen ziet er echt wel goed uit. ik kreeg al de creeps als Derek bezeten werdt (die stem is zoooo creepy), dus die aflevering ga ik no way alleen bekijken
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:00:23 #168
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24738360
Kijk sindskort Ghost Hunters en vind dat vele malen realistischer dan Most Haunted Geen vage mediums... only hard evidence en proberen het te ''ontkrachten''

Er gebeuren later in de episodes extremere dingen dan in MH...
pi_24738674
Ja, Ghost Hunters is leuk. Het draait niet alleen om het laten zien van wat ze uitspoken (hehe), maar het draait ook om de verhoudingen onderling. En die zijn niet altijd zo goed
En ik mis totaal niet een medium.
En extreme dingen dan in MH? Nee, dacht het niet. Alleen de EVP's zijn wat duidelijker en ze hebben een full-bodied apparition. Maar voor de rest...

Bij Dead Famous vind ik het wel een gemis dat er niet iemand als Derek meeloopt. Ga je opzoek naar een beroemd persoon, heb je niemand bij je die eventueel kan communiceren.
Chris is namelijk een sensitive en die voelt eigenlijk alleen of er iets in de buurt is en of het goed- of kwaadaardig is. Maar voor de rest... Maar het is wel leuk. Ze gaan bekende bespookte lokaties langs zoals bijv. een gevangenis waar ze van TAPS (Ghost Hunters) ook zijn geweest En je komt wat meer over die bekende personen en over de tijd waarin ze leefden te weten.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:45:48 #170
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24739009
Het heeft allemaal wel iets
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:48:08 #171
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24739044
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:43 schreef Hello_Kitty het volgende:
Beetje profetisch aan het worden ? Die reclame voor de uitzendingen ziet er echt wel goed uit. ik kreeg al de creeps als Derek bezeten werdt (die stem is zoooo creepy), dus die aflevering ga ik no way alleen bekijken
Een most haunted meeting is mss wel een goed idee Gaan we een avondje most haunted kijken in een of ander spookkasteel
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24739151
Het iig wel een leuk idee om een stemming te houden over wat de spannendste aflevering is ofzo. Dan kan je de top zoveel die avond laten zien.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 12:10:53 #173
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24739322
Mja een meet op poten zetten lijkt me wel wat. Kan iemand iets meer vertellen over die GhostHunters?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:27:32 #174
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_24740514
Ik heb alle alf. 1 tm 10 gezien en ik vind dit programma ook een stuk beter dan dead famous of MH, inhoudelijk gezien dan.
Het gaat over en groep ghosthunters ( TAPS ) die over heel US verspreid zijn, deze serie volgt de groep in een bepaald deel van de US ( weetnie psies waar ).
Zij maken afspraken op plekken in de buurt en gaan dan op onderzoek uit met meest geavanceerde apperatuur wat er is volgens mij. Overdag zijn de groepleiders loodgieters en in hun vrije tijd dus ghosthunters.

Die afl. van Dead famous met houdini is idd cool dat ze dan bij die gevangenis langs gaan waar de TAPS een full apparition op camera hebben opgenomen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_24741203
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 11:48 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Een most haunted meeting is mss wel een goed idee Gaan we een avondje most haunted kijken in een of ander spookkasteel
Doorwerth?
Tap tap tap
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:14:46 #176
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24741384
Lijkt me een erg geschikte locatie. Volgens mij heb ik die lui ooit gemaild maar zeker weten doe ik het niet
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:34:50 #177
91306 GF
Kingwood
pi_24755972
Oeh, dan kom ik ook wel
Unspoken words were understood
pi_24758163
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb alle alf. 1 tm 10 gezien en ik vind dit programma ook een stuk beter dan dead famous of MH, inhoudelijk gezien dan.
Het gaat over en groep ghosthunters ( TAPS ) die over heel US verspreid zijn, deze serie volgt de groep in een bepaald deel van de US ( weetnie psies waar ).
Zij maken afspraken op plekken in de buurt en gaan dan op onderzoek uit met meest geavanceerde apperatuur wat er is volgens mij. Overdag zijn de groepleiders loodgieters en in hun vrije tijd dus ghosthunters.

Die afl. van Dead famous met houdini is idd cool dat ze dan bij die gevangenis langs gaan waar de TAPS een full apparition op camera hebben opgenomen.
Klopt wel.. maar ze zijn niet allemaal loodgieters

Verder vind ik de inhoud ook veel beter dan MH, het is allemaal wat realistischer en veel minder overdreven en lijkt dus veel minder fake dan MH

Ik ben nu min of meer overgestapt op GhostHunters.... vind het veel leuker
pi_24759129
op welk "TVkanaal" kan je ghost hunters vinden ?
Ik ga toch nog ff door blijven gaan met most haunted, ik haat het als ik een collectie niet af kan maken

en voor die meet, als het een beetje in de buurt van België kan gebeuren wil ik ook wel eens langstkomen.
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_24761268
Sci Fi

http://www.scifi.com/ghosthunters/

Is volgens mij alleen in Amerika te onvangen...

Waar je het kan kopen weet je inmiddels al he?
  woensdag 26 januari 2005 @ 20:55:31 #181
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24766568
Jullie hebben mail. Alleen van GF kon ik geen email adres vinden.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:03:31 #182
91306 GF
Kingwood
pi_24766705
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 20:55 schreef livEliveD het volgende:
Jullie hebben mail. Alleen van GF kon ik geen email adres vinden.
M'n MSN adres will do

[ Bericht 4% gewijzigd door GF op 26-01-2005 21:08:37 ]
Unspoken words were understood
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:07:56 #183
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24766809
Kej gezien. Haal maar weg
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:58:56 #184
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24800777


Deze ruïne staat hier in de buurt, 10 minuten fietsen voor mij, lijkt mij best cool om daar eens te gaan checken 's nachts met mn digi camcorder

Iemand die mee wilt uit de buurt? Ga niet in mn uppie

Wie denkt er ''wat'' is?

Informatie: http://www.castles.nl/dord/dord.html

[ Bericht 14% gewijzigd door Rietvaerder op 28-01-2005 17:30:49 ]
  maandag 31 januari 2005 @ 17:34:16 #185
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24852931
Nou?
  maandag 31 januari 2005 @ 17:40:04 #186
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24853008
Waar woon je ongeveer? Dan ga ik wel mee
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 31 januari 2005 @ 17:47:46 #187
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24853097
Dordrecht dus..... daar staat ie ook
  maandag 31 januari 2005 @ 17:50:59 #188
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24853124
Zal vanavond ff iemand bellen met een auto wanneer die kan. Die vind dit soort dingen ook wel ok. Datum prikken en gaan met die banaan wat mij betreft
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 31 januari 2005 @ 21:17:09 #189
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24853230
En wat is dan precies de bedoeling? s Nachts er heen gaan en blijven?
  maandag 31 januari 2005 @ 21:19:26 #190
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24853255
Ja zoiets Mss moeten we dit over de mail verder bespreken (of msn). Iedereen die er ideeen over heeft of mee wil doen kan natuurlijk posten
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 31 januari 2005 @ 21:27:07 #191
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24853378
Mijn MSN is MSN @ <nickname> . nl
pi_24858671
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]

Deze ruïne staat hier in de buurt, 10 minuten fietsen voor mij, lijkt mij best cool om daar eens te gaan checken 's nachts met mn digi camcorder

Iemand die mee wilt uit de buurt? Ga niet in mn uppie

Wie denkt er ''wat'' is?

Informatie: http://www.castles.nl/dord/dord.html
Heb je zelf het idee dat het er spooky is dan?

Nu woont iteejer in Dordt dus zo vreemd zou dat niet zijn. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24878615
Jaaaaaaa, ik heb mijn DVD box, gisteren gaan ophalen bij een vriend (die had die via een collega in Engeland laten oversturen met interne post ). Het heeft me 60¤ en een fles wodka gekost maar hij was het waard. Ik ben nu nog aan het blokken voor mijn examen dus ik ga het waarschijnlijk pas vanavond kunnen zien.
op het eerste zicht niet veel anders dan de versie die ze via torrents aanbieden 17 unseen afleveringen en 2 compliaties (the best of series 1).

Via flair kan ik voor 30¤ een relaxweekend in Doorwerth boeken, ik heb al opgezocht, het hotel ligt niet ver van het kasteel vandaan. Is er al eens een fok!er naar dat kasteel geweest en zo ja, is het vrij toegankelijk (waarschijnlijk niet 's nacht maar ja.) en natuurlijk de belangrijkste vraag, is het eens de moeite om te zien?
Tussen de sauna sessie en het squashen door ff spoken gaan jagen, is er iets ontspannender
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_24879100
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:12 schreef MUUS het volgende:

[..]

Heb je zelf het idee dat het er spooky is dan?

Nu woont iteejer in Dordt dus zo vreemd zou dat niet zijn. .
Geen idee, nooit 's nachts geweest. Maar elke plek met een lange historie (1307) heeft wel iets denk ik...
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:59:13 #195
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24881740
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 09:52 schreef Hello_Kitty het volgende:
Via flair kan ik voor 30¤ een relaxweekend in Doorwerth boeken, ik heb al opgezocht, het hotel ligt niet ver van het kasteel vandaan. Is er al eens een fok!er naar dat kasteel geweest en zo ja, is het vrij toegankelijk (waarschijnlijk niet 's nacht maar ja.) en natuurlijk de belangrijkste vraag, is het eens de moeite om te zien?
Tussen de sauna sessie en het squashen door ff spoken gaan jagen, is er iets ontspannender
Flair
Ik heb het wel gezien. Overdag is het een restaurant en museum. Tis echt een kasteel met zo'n slotgracht en dan in het midden zo'n plein. s’Nachts zit er een of ander kereltje binnen tv te kijken en, ik gok, de wacht te houden Je komt er dus eigenlijk alleen in tijdens museum tijden. Ik vond het wel een mooi kasteel en het ligt redelijk in het bos/weilanden en er is dus weinig van de bewoonde wereld te zien (plus een coole bosweg naar het kasteel toe met scherpe bochten enzo).
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24896967
Ik zou dol graag mee willen gaan naar Doorwerth. Ik woon wel in Friesland, maar dat is helemaal geen probleem! Ik heb heel veel geesten ervaringen, al vanaf mijn 12de, en ik ben een messenger....zei iemand die een medium is.... haha.... dus misschien dat we iets kunnen vinden?
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:56:54 #197
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24899419
Je weet maar nooit. Prima als je mee gaat maar er is nog veel onzeker.

Wil je vertellen over die ervaringen die je hebt gehad?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24900484
Er gaan toch wel leuke vrouwen mee he?
pi_24900888
Oh dat zijn er wel heel veel hoor... maar om het globaal te houden... het begon dus toen ik 12 was. We waren net thuis gekomen van vakantie in Griekenland en ik lag in mijn bed te wachten om in slaap te vallen. Opeens hoor ik iemand naast me adem halen. Ik schrok er natuurlijk heel erg van, en dacht dat het mezelf is die ik hoorde... Ik hield me adem maar die andere persoon ging gewoon door! Dit ging door en door, iedere nacht, voor 2 weken lang. Ik heb dan mijn vader er bij gehaald omdat ik niet kon slapen en hij hoorde niks, en toen is het gestopt. Het was stil een paar jaren, maar toen ik 15 was begon het weer. Ik woonde in een studenten apartement in Zweden, en ' s nachts werd ik opeens wakker, gewoon klaar wakker van helemaal niks.Ik had zo'n raar gevoel van dat ik niet alleen was. Opeens schiet mijn rolgordijn op en hij gaat zo hard dat ie tegen het plafond aan slaat... Iets wat ie nooit eerder had gedaan. Er kwamen toen ook allemaal rare geluiden van mijn woonkamer maar ik was te bang om te kijken wat er was. 'S morgen ging ik douchen en toen ik terug kwam was het slaapkamerlicht (wat ik uit had gedaan) stond weer aan. Ik had vaak het gevoel na deze incident, dat ik niet alleen was. 's avonds als ik zat te studeren voelde ik opeens mijn ene schouder heel koud worden of mijn ene hand of iets dergelijks.

Op mijn 17e verhuisde mijn familie naar Amerika, dus ik ook. Hier begonnen de echt interesante dingen. In de kelder van mijn vaders zijn huis zit een deur die naar de garage leidt. Een hele zware metale deur die ongeveer 20 cm dik is. Echt iets van de oude dagen met de oorlog. die hoorde ik vaak 's nachts dicht slaan. Ook horde ik vaak voetstappen buiten mijn slaapkamer. Ik ging nooit naar beneden als het daar donker was, want als ik daar was gingen alle mijn haren over eind staan en ik voelde me heel erg op me ongemak. Een paar jaar later kreeg ik een vriend, en we gingen vrij snel samen wonen. onze relatie was echt een haat/liefde relatie maar we bleven toch bij elkaar. We hadden vaak enorme ruzies. Ik merkte als ik erg boos werd dat de stereo opeens van zichzelf aan ging, en de disctray schoot eruit en begon als een wilde rond te spinnen. Televisies gingen vanzelf aan, radios... noem het maar... Alles electrisch. Ik hoorde hier ook vaak iemand rond lopen ook al was er niemand. Ik zag vaak een grote schaduw waardoor ik wist dat het een man was. Als ik ging douchen werd opeens mijn hele voor kant ijskoud, hoewel ik altijd heel heet doucht (jaja ik weet dat het niet goed is voor je lichaam...zucht). Ik dacht voor mezelf... ik zal ff iets proberen.. dus ik zei hard op... ja ik weet dat je er bent maar ik vind het niet leuk als je samen met mij doucht... kan je a.u.b. weg gaan... toen ging ie ineens weg en mijn voor kant werd weer warm.

Mijn vriend geloofde mij natuurlijk niet en dacht dat ik een beetje koekoe was, dus hij stelde voor om 's nachts ons bed te filmen als we liggen te slapen om te bewijzen dat er niks was. De volgende ochten keken we naar de film en eerst was er niks... en hele lange tijd was er niks... en dan opeens zien we een orb, dan twee, dan een hele boel rondt ons bed circuleren! Ik was zwanger toen we aan het filmen waren, en er kwamen veel orbs van onder ons bed vandaan en van de wig die we voor ons bed hadden staan. Eindelijk had ik bewijs dat ik niet gek ben! Ik liet sommige mensen het zien en ik denk wel dat sommige van sceptisch naar geloofend zijn gegaan. Echt leuk om hun reacties te zien! Nou, ik was dus zwanger, en had een baby kamer helemaal ingericht, het vreemde was alleenmaar dat iedere keer als ik langs de deur ging, stond ie open... deed ik hem dicht... kwam ik weer terug.. stond ie weer open! Ik begon nu wel wat boeken te lezen over geesten en contact er mee maken.

Zoals iedereen weet rijden amerikanen als gekken, en ik was ff wat boodschappen aan het maken met de auto. Ik reed aan de linker kant achter een grote amerikaanse truck. Nou ik zag dus geen flikker voor me en opeens voelde ik een tik op me rechter schouder... ik kijk over maar ziet niks.... toen ik keek zag ik ook dat de rechter kant vrij was van autos.. Opeens gaat de auto voor mij naar de rechter baan en voor hem staat en auto stil....op de linker kant....zucht... maar dank zij het tapje op mijn schouder kon ik dus naar rechts gaan zonder om een andere auto te raken!

Nu opeens ging alles rasend snel met mijn geesten. Een maand na dat mijn dochter was geboren gingen mijn vriend en ik uit elkaar. Ik ging weer bij mijn vader wonen, met mijn dochter op mijn kamer want ik vertrouw dat huis helemaal niet. Erg snel zag ik dat mijn dochter mijn gave had gekregen, want ze lag vaak naar iemand te staren en te praten met haar babygeluidjes. Ze kon 5 minuten lang naar niks staren. Toen ze wat ouder werd stond ze vaak met niemand te praten, en gaf vaak haar spelgoed aan niemand. Een nacht werd ik wakker, net zoals vroeger toen ik klaar wakker in mijn bed opzat, zag ik deze keer een vrouw rennen van de ene kant van de kamer naar de andere. Dat was de eerste keer dat ik een geest had gezien in totaal... dus hoe ze gekleed zijn, hoe ze eruit zien. We moesten een hek opzetten voor de slaapkamer zodat mijn dochter niet vanzelf naar de woonkamer kon gaan. Dit vonden de geesten niet leuk en stonde heel lang vele nachten achter elkaar het hek te "rattelen". De deuren gingen ook hard dicht en ik zag vaak schaduwen of lichten voor bij vliegen.

Een nacht werd ik weer wakker net zoals de vorige keer en toen had ik al een vermoeden. Ik ging in een soort trance waar ik sliep maar ik had mijn ogen open . Oppens zag ik 6 geesten in mijn kamer staan... allemaal erg boos en aggressief... Ze kwamen naar me en ik vroeg of ze weg konden gaan want het was mijn huis... Nadat ik dat een paar keer had gevraagd gingen ze weg. Ik werd "wakker" en voelde me heel erg raar... Ik voelde hun woede in mij maar ook erg vedrietig. Ik probeerde weer te gaan slapen maar toen ging ik weer in een trance. Ze waren er weer en deze keer namen ze me mee in mijn gedachten. Ik stond naast een grote eiken boom en keek naar de boom, en in de boom hing alle geesten die ik had gezien. in de achtergron hingen de slaven, een man en een vrouw, en links hing de zoon, dan de vader, de moeder en de dochter. De boom stond op een heuvel en ik kreeg een vermoeding dat het dezelfde heuvel was waar mijn vader zijn huis staat. Ze waren gedood in de burgeroorlog.. Dit kon ik zien aan hun kleding. Toen ik wakker werd was ik erg geschrokken. Mijn hele bed was nat van het zweet en ik kon niet ophouden met te huilen. Vanaf deze experience kan ik ze heel goed aan voelen. Ik neem snel de geesten hun gevoelens over. Nou dit was het wel een beetje,... vanaf dit moment kan ik ze gewoon veel sneller merken en met ze communiceren. Wij hebben hier in ons huis (in nederland) twee spoken. Ik wist van de man, maar toen kwam mijn dochter om te zeggen dat er ook een meisje er bij was Ik zie ze vaak, en ik praat ook vaak met ze.. Ze stellen me te rust als ik problemen heb of me ongelukkig voel. Verder heb ik ook meegemaakt dat ik bij iemand thuis is gekomen en opeens barstend in tranen ben gekomen, of zoiets.... jeetje..werd wel erg lang.. sorry!
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:53:18 #200
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24902962
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:16 schreef lunamoon het volgende:
jeetje..werd wel erg lang.. sorry!
Was juist haske tof om te lezen Lijkt me wel beangstigend
quote:
Ik had zo'n raar gevoel van dat ik niet alleen was. Opeens schiet mijn rolgordijn op en hij gaat zo hard dat ie tegen het plafond aan slaat... Iets wat ie nooit eerder had gedaan.
Vloog ie daarna ook weer naar beneden of bleef ie echt opgetrokken hangen?
quote:
toen ik terug kwam was het slaapkamerlicht (wat ik uit had gedaan) stond weer aan.
Dit hoor je echt vaak. Ik heb het ook een paar keer meegemaakt met het keukenlicht van me ouders.
quote:
Ik merkte als ik erg boos werd dat de stereo opeens van zichzelf aan ging, en de disctray schoot eruit en begon als een wilde rond te spinnen. Televisies gingen vanzelf aan, radios... noem het maar... Alles electrisch.
Ik had al het vermoeden dat je vaak zelf ongemerkt dit soort dingen veroorzaakte.
quote:
en dan opeens zien we een orb, dan twee, dan een hele boel rondt ons bed circuleren! Ik was zwanger toen we aan het filmen waren, en er kwamen veel orbs van onder ons bed vandaan en van de wig die we voor ons bed hadden staan. Eindelijk had ik bewijs dat ik niet gek ben!
Orbs heb je heel vaak in Most Haunted. Soms lijken ze intelligent. Roepen ze bv "Laat jezelf zien, entiteit" en dan verschijnt er zo'n ding.
quote:
net zoals vroeger toen ik klaar wakker in mijn bed opzat, zag ik deze keer een vrouw rennen van de ene kant van de kamer naar de andere. Dat was de eerste keer dat ik een geest had gezien in totaal... dus hoe ze gekleed zijn, hoe ze eruit zien.
Wss ben jij je helemaal de pleuris geschrokken Misschien een hele stomme vraag maar zijn ze doorzichtig? En wappert de kleding ook enzo (zeg maar echt een natuurlijke verschijning) of lijkt het meer een dia projectie die voorbij zweeft?
quote:
Ik wist van de man, maar toen kwam mijn dochter om te zeggen dat er ook een meisje er bij was Ik zie ze vaak, en ik praat ook vaak met ze.. Ze stellen me te rust als ik problemen heb of me ongelukkig voel.
Je kiest wel spookhuizen uit zeg
Maar als je met die geesten praat. Hoe interactief is dat? Wat vertellen ze zoal? Sorry voor al de vragen maar ben nogal nieuwsgierig en heb zelf dit soort dingen niet meegemaakt dus ik probeer me er een beeld van te maken.

En nee je bent alles behalve gek. Er zijn tig mensen die dit soort dingen meemaken

Ik hoop echt dat je meegaat naar een meet. Lijkt me super interessant.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')