abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24654418
Zag dat je ook ineens afhaakte wat de Solse Gat Meet betreft....

Ik ben gestopt met Most Haunted eps te kijken want ik kon s avonds zeer moeilijk in slaap komen er door
  donderdag 20 januari 2005 @ 19:07:02 #142
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24654677
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Zag dat je ook ineens afhaakte wat de Solse Gat Meet betreft....
Mja had ik even geen behoefte aan / moeilijk uit te leggen. 5 feb eerst een andere meet en dan kijk ik wel.
quote:
Ik ben gestopt met Most Haunted eps te kijken want ik kon s avonds zeer moeilijk in slaap komen er door
Mijn Bittorrent was even problematisch aan het doen (Je weet wel om te kijken hoe de aflevering heet zodat je hem kunt kopen ). Tis nog steeds niet optimaal helaas.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24657112
Plus die andere winkel, suprnova.org is failliet gegaan....
pi_24658633
Die site die aangeklaagd is heeft nog leuke dingen hoor. Ik voorzie het regelmatig van leuks En dat chatkanaal is er ook nog.
pi_24675906
Zie weer net in een andere winkel de eerste aflevering van dit
http://www.fangoriatv.com/ghostory.html

Iemand dit al gezien ?
pi_24678525
Heet het programma 'Ghost Stories'? Want dan ben ik dat tegengekomen.
En ik moet ook nog I'm Famous and Frightened checken, komen ook Phil Wyman en Ian Lawman van Most Haunted in voor.
Unexplained Mysteries is ook wel aardig. Volgens mij komt in elke aflevering medium Peter James voor en laatst zag ik ook James van Praagh in een aflevering.

Lang leve Internet!
pi_24681108
waar kan ik dat programma zien dan !!!!!!!

jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
pi_24681126
quote:
Op maandag 17 januari 2005 22:18 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Doorverwijzen naar baggerusers?
we hebben weer een nieuwe nsb-er in ons midden
jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 14:43:08 #149
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_24688298
Ghost stories vind ik niet zo veel aan, dat is meer een soort Twilight Zone.
Er is nog zo'n soort programma als most haunted, dat heet Dead Famous, en het programma Unexplained Mysteries is ook leuk om naar te kijken als je van Most Haunted houd.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:10:14 #150
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24690592
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 00:53 schreef machiavezistme het volgende:
we hebben weer een nieuwe nsb-er in ons midden
Lieve schat. Dit onderwerp heeft iets van 400 posts die allemaal ok waren totdat jij langskwam. Voeg of iets toe of ga gewoon weg. Simpel toch?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:27:29 #151
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_24690871
vraagje: die annelsy hall is dat de laatste afl. van most haunted?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 19:27:53 #152
38396 mazaru
pi_24692901
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:27 schreef 2NutZ het volgende:
vraagje: die annelsy hall is dat de laatste afl. van most haunted?
Nee, dat is aflevering 13 van serie 5.
De nieuwe serie die nu wordt uitgezonden is serie 6, daar heb ik nog helemaal niets van gevonden.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 19:47:48 #153
64831 2NutZ
pi_24693262
dus dat is tot nu toe wel de laatste
want 6 is nog niks van toch?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_24694478
Scroll dan ff terug joh De laatste aflevering van seizoen 5, aflevering 14, wordt in het weekend van 29 en 30 januari uitgezonden. En daarin wordt Stuart dus aangevallen door een entiteit.

Heeft iemand btw Uri's Haunted Cities: Venice gezien? Best wel interessante verhalen, alleen zijn volgens mij de spontane opmerkelijke gebeurtenissen wel in scene gezet...

[ Bericht 26% gewijzigd door De_Schaduw op 22-01-2005 20:52:16 ]
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:26:36 #155
38396 mazaru
pi_24695277
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:46 schreef De_Schaduw het volgende:
Scroll dan ff terug joh De laatste aflevering van seizoen 5, aflevering 14, wordt in het weekend van 29 en 30 januari uitgezonden. En daarin wordt Stuart dus aangevallen door een entiteit.
Ohhhh ik dacht dat seizoen zes al was begonnen.
Dan heb ik dus nog niets gemist.
Ben ook wel heel benieuwd naar die aflevering waarin Stuart wordt aangevallen.
Die jongen is ook altijd de zure!
quote:
Heeft iemand btw Uri's Haunted Cities: Venice gezien? Best wel interessante verhalen, alleen zijn volgens mij de spontane opmerkelijke gebeurtenissen wel in scene gezet...
Die heb ik toevallig gisteren binnen gehaald, nog niet gezien.
  zondag 23 januari 2005 @ 12:52:35 #156
64831 2NutZ
pi_24704567
Ok dan wachten we ff opdie alf.
ik heb die wel gezien van Uri, maar ik vond dat niks aan.
Alleen ik begreep niet dat ie zo makkelijk over telekinesse praatte alsof het al een wel bekend fenomeen is, ik geloof namelijk niet dat hij een stoel kan bewegen met zn gedachten.
Lepels buigen is ook een truukje voor...
pi_24707714
Mja, ik weet zelf ook niet zo wat ik van Uri moet denken. Als hij praat is het net alsof ie iets uit z'n duim staat te zuigen of enorm staat te liegen. Volgens mij was hier niemand positief over hem toen ie in een uitzending van Most Haunted te gast was
Maar goed, neemd niet weg dat ik het wel interessante verhalen vond en leuke lokties. Alleen Uri is zo ongeloofwaardig...
  zondag 23 januari 2005 @ 17:02:36 #158
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24708490
Uri Geller moet opbokken idd. Die gast lijkt mij compleet fake en dat is ook een paar keer aangetoond. Erg jammer dat ie in Most Haunted kwam opdraven.

Ps: Net een mailtje gestuurd aan Derek. Ff kijken of ie wil reageren
  zondag 23 januari 2005 @ 18:39:02 #159
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24710035
Wat schreef je als ik vragen mag?
  zondag 23 januari 2005 @ 20:51:40 #160
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24711827
Tuuwk. Was niet echt bijzonder en duurde 4 minuten ofzo om te schrijven

Dit ongeveer:
Dat ie hier ook fans heeft zitten die naar Most Haunted kijken (heb het bittorrent verhaal maar niet genoemd ).
Dat het soms moeilijk te geloven is en gevraagd hoe ie omgaat met fouten in zijn readings (en gezegd dat ie soms wel enorm accuraat is juist). Beetje over Most Haunted en zijn coole rol daarin en ik heb Fok uiteraard genoemd (als 6de grootste forum van de wereld). Gevraagd of ie weleens misbruik maakt van de kennis van Sam (mja ik ben nieuwsgierig hoe hij omgaat met die gave)
Gevraagd of ie iets van zich kon laten horen en of ie nog een keer naar Nederland komt. Dat was het wel zo'n beetje.

Ik ga ervan uit dat ie niet terugmailt. Daarnaast twijfel ik nu of ik zijn mailadres wel goed heb (geen idee hoe ik er ook alweer aan kwam) want er staat alleen een postbus op de site.
pi_24716864
Hij zal zich vast wel afvragen hoe wij het programma nou kunnen zien. Volgens mij vindthij het niet eens zo erg dat het wereldwijd te zien is dankzij Internet. Hij heeft zo'n beetje de missie om mensen te overtuigen van leven na/naast dit leven. Dus hoe meer mensen hij bereikt, hoe beter.
En eerlijk gezegd heb ik ook niet het idee dat de rest van het team het erg zal vinden. Volgens mij vinden ze ontzettend leuk om veel fans te hebben. En tegenwoordig zitten er ook mensen uit de zaal die afkomstig zijn uit andere Europese landen (werd in MH Access All Areas gezegd). Waardoor zouden die daar terecht zijn gekomen?
  maandag 24 januari 2005 @ 08:35:44 #162
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24718562
Mja die Yvette is wel de mede producer van de show geloof ik dus die zal er wel moeite mee hebben.
Ach we merken het vanzelf als ze een vloek op me afstuurt
pi_24718923
quote:
Op maandag 24 januari 2005 01:28 schreef De_Schaduw het volgende:
En tegenwoordig zitten er ook mensen uit de zaal die afkomstig zijn uit andere Europese landen (werd in MH Access All Areas gezegd). Waardoor zouden die daar terecht zijn gekomen?
Iedereen met sateliet verbinding ofzo?

Vriend-lief heeft bij mij per ongeluk een van de dvds gedelete, en natuurlijk was er niemand meer die aan het seeden. *snif* mijn bandbreedte, wat doe je
nu heb ik hem zo een schuldgevoel kunnen bezorgen dat hij speciaal de hele 5DVD box uit Engeland heeft besteld. onderschat de kracht van verdrietige vrouwen niet
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  maandag 24 januari 2005 @ 09:33:33 #164
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24719097
Oeh kun je even laten weten hoe die DVD box bevalt? Welke extra's erop staan enzo. Ik ga hem denk ik ook bestellen namelijk.
pi_24719177
quote:
Op maandag 24 januari 2005 09:18 schreef Hello_Kitty het volgende:

[..]

Iedereen met sateliet verbinding ofzo?

Vriend-lief heeft bij mij per ongeluk een van de dvds gedelete, en natuurlijk was er niemand meer die aan het seeden. *snif* mijn bandbreedte, wat doe je
nu heb ik hem zo een schuldgevoel kunnen bezorgen dat hij speciaal de hele 5DVD box uit Engeland heeft besteld. onderschat de kracht van verdrietige vrouwen niet
Heeee, van jou heb ik een paar dagen geleden een seed request gehad Welkom hier

On topic:
En ik heb gehoord dat binnenkort dvd's van seizoen 2 beschikbaar gesteld worden, dus als dat dan nog een keer per ongeluk gebeurd...
pi_24719792
Reclame voor Most Haunted Weekend waarin de nieuwe aflevering wordt uitgezonden waarin Stuart wordt aangevallen door een entiteit.
pi_24723089
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:24 schreef livEliveD het volgende:
Mja als we de lijn doortrekken dan vliegen de tafels door de ramen in seizoen 8,raken er 3 mensen tegelijk bezeten en liggen ze aan het eind van elke aflevering op de intensive care
+
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:46 schreef De_Schaduw het volgende:
De laatste aflevering van seizoen 5, aflevering 14, wordt in het weekend van 29 en 30 januari uitgezonden. En daarin wordt Stuart dus aangevallen door een entiteit.
Beetje profetisch aan het worden ? Die reclame voor de uitzendingen ziet er echt wel goed uit. ik kreeg al de creeps als Derek bezeten werdt (die stem is zoooo creepy), dus die aflevering ga ik no way alleen bekijken
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:00:23 #168
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24738360
Kijk sindskort Ghost Hunters en vind dat vele malen realistischer dan Most Haunted Geen vage mediums... only hard evidence en proberen het te ''ontkrachten''

Er gebeuren later in de episodes extremere dingen dan in MH...
pi_24738674
Ja, Ghost Hunters is leuk. Het draait niet alleen om het laten zien van wat ze uitspoken (hehe), maar het draait ook om de verhoudingen onderling. En die zijn niet altijd zo goed
En ik mis totaal niet een medium.
En extreme dingen dan in MH? Nee, dacht het niet. Alleen de EVP's zijn wat duidelijker en ze hebben een full-bodied apparition. Maar voor de rest...

Bij Dead Famous vind ik het wel een gemis dat er niet iemand als Derek meeloopt. Ga je opzoek naar een beroemd persoon, heb je niemand bij je die eventueel kan communiceren.
Chris is namelijk een sensitive en die voelt eigenlijk alleen of er iets in de buurt is en of het goed- of kwaadaardig is. Maar voor de rest... Maar het is wel leuk. Ze gaan bekende bespookte lokaties langs zoals bijv. een gevangenis waar ze van TAPS (Ghost Hunters) ook zijn geweest En je komt wat meer over die bekende personen en over de tijd waarin ze leefden te weten.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:45:48 #170
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24739009
Het heeft allemaal wel iets
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:48:08 #171
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24739044
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:43 schreef Hello_Kitty het volgende:
Beetje profetisch aan het worden ? Die reclame voor de uitzendingen ziet er echt wel goed uit. ik kreeg al de creeps als Derek bezeten werdt (die stem is zoooo creepy), dus die aflevering ga ik no way alleen bekijken
Een most haunted meeting is mss wel een goed idee Gaan we een avondje most haunted kijken in een of ander spookkasteel
pi_24739151
Het iig wel een leuk idee om een stemming te houden over wat de spannendste aflevering is ofzo. Dan kan je de top zoveel die avond laten zien.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 12:10:53 #173
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24739322
Mja een meet op poten zetten lijkt me wel wat. Kan iemand iets meer vertellen over die GhostHunters?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:27:32 #174
64831 2NutZ
pi_24740514
Ik heb alle alf. 1 tm 10 gezien en ik vind dit programma ook een stuk beter dan dead famous of MH, inhoudelijk gezien dan.
Het gaat over en groep ghosthunters ( TAPS ) die over heel US verspreid zijn, deze serie volgt de groep in een bepaald deel van de US ( weetnie psies waar ).
Zij maken afspraken op plekken in de buurt en gaan dan op onderzoek uit met meest geavanceerde apperatuur wat er is volgens mij. Overdag zijn de groepleiders loodgieters en in hun vrije tijd dus ghosthunters.

Die afl. van Dead famous met houdini is idd cool dat ze dan bij die gevangenis langs gaan waar de TAPS een full apparition op camera hebben opgenomen.
pi_24741203
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 11:48 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Een most haunted meeting is mss wel een goed idee Gaan we een avondje most haunted kijken in een of ander spookkasteel
Doorwerth?
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')