Mja had ik even geen behoefte aan / moeilijk uit te leggen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Zag dat je ook ineens afhaakte wat de Solse Gat Meet betreft....
Mijn Bittorrent was even problematisch aan het doen (Je weet wel om te kijken hoe de aflevering heet zodat je hem kunt kopenquote:Ik ben gestopt met Most Haunted eps te kijken want ik kon s avonds zeer moeilijk in slaap komen er door![]()
![]()
we hebben weer een nieuwe nsb-er in ons middenquote:Op maandag 17 januari 2005 22:18 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Doorverwijzen naar baggerusers?
Lieve schat. Dit onderwerp heeft iets van 400 posts die allemaal ok waren totdat jij langskwam. Voeg of iets toe of ga gewoon weg. Simpel toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:53 schreef machiavezistme het volgende:
we hebben weer een nieuwe nsb-er in ons midden![]()
Nee, dat is aflevering 13 van serie 5.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:27 schreef 2NutZ het volgende:
vraagje: die annelsy hall is dat de laatste afl. van most haunted?
Ohhhh ik dacht dat seizoen zes al was begonnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:46 schreef De_Schaduw het volgende:
Scroll dan ff terug johDe laatste aflevering van seizoen 5, aflevering 14, wordt in het weekend van 29 en 30 januari uitgezonden. En daarin wordt Stuart dus aangevallen door een entiteit.
Die heb ik toevallig gisteren binnen gehaald, nog niet gezien.quote:Heeft iemand btw Uri's Haunted Cities: Venice gezien? Best wel interessante verhalen, alleen zijn volgens mij de spontane opmerkelijke gebeurtenissen wel in scene gezet...
Iedereen met sateliet verbinding ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:28 schreef De_Schaduw het volgende:
En tegenwoordig zitten er ook mensen uit de zaal die afkomstig zijn uit andere Europese landen (werd in MH Access All Areas gezegd). Waardoor zouden die daar terecht zijn gekomen?
Heeee, van jou heb ik een paar dagen geleden een seed request gehadquote:Op maandag 24 januari 2005 09:18 schreef Hello_Kitty het volgende:
[..]
Iedereen met sateliet verbinding ofzo?![]()
Vriend-lief heeft bij mij per ongeluk een van de dvds gedelete, en natuurlijk was er niemand meer die aan het seeden. *snif* mijn bandbreedte, wat doe je![]()
nu heb ik hem zo een schuldgevoel kunnen bezorgen dat hij speciaal de hele 5DVD box uit Engeland heeft besteld.onderschat de kracht van verdrietige vrouwen niet
+quote:Op woensdag 8 december 2004 11:24 schreef livEliveD het volgende:
Mja als we de lijn doortrekken dan vliegen de tafels door de ramen in seizoen 8,raken er 3 mensen tegelijk bezeten en liggen ze aan het eind van elke aflevering op de intensive care
Beetje profetisch aan het worden ? Die reclame voor de uitzendingen ziet er echt wel goed uit. ik kreeg al de creeps als Derek bezeten werdt (die stem is zoooo creepy), dus die aflevering ga ik no way alleen bekijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:46 schreef De_Schaduw het volgende:
De laatste aflevering van seizoen 5, aflevering 14, wordt in het weekend van 29 en 30 januari uitgezonden. En daarin wordt Stuart dus aangevallen door een entiteit.
Een most haunted meeting is mss wel een goed ideequote:Op maandag 24 januari 2005 13:43 schreef Hello_Kitty het volgende:
Beetje profetisch aan het worden ? Die reclame voor de uitzendingen ziet er echt wel goed uit. ik kreeg al de creeps als Derek bezeten werdt (die stem is zoooo creepy), dus die aflevering ga ik no way alleen bekijken
Doorwerth?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een most haunted meeting is mss wel een goed ideeGaan we een avondje most haunted kijken in een of ander spookkasteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |