Ban!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sssssssst
van de ringquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ban!
Ik mis tuindwergjequote:Op dinsdag 9 november 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
Da Sandman wil te graag
mail dr danquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik mis tuindwergje
U riep?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van de ring![]()
Die is gelukkig met een kabouterquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik mis tuindwergje
een deur die er uitgesloopt is kan toch geen open deur zijnquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die deur is er al lang uitgesloopt, dan kunnen mensen ten minste de open deuren intrappen.
Aha, ik heb hem door nu.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lees de naam eens van achter naar voren, zonder de underscores? ( de _ dus weg)
True, maar je snapt wat ik bedoel. Met eruit gesloopt bedoelde ik vanwege de vele flamewars die zich in POL afspelen. Zeker op dit moment.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:50 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
een deur die er uitgesloopt is kan toch geen open deur zijn
mooie gelegenheid voor een rondje natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:51 schreef golfer het volgende:
Deze post van mij is ook een mooi palindroomgetal: 39393
![]()
Wereldidee!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:54 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
mooie gelegenheid voor een rondje natuurlijk
*kijkt op de klokquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:55 schreef Againzender het volgende:
Wereldidee!
* Blumchen geeft wijn met ijs.. en een biertje voor Againzender..quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:09 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
*kijkt op de klok
Ja hoor het kan wel, doe maar een zoete witte met ijs en geef Againzender ook maar wat
Je hebt in ieder geval geleerd wat ik wil drinkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen geeft wijn met ijs.. en een biertje voor Againzender..
Leren is dom!
Vertel mij wat, ik moet vandaag nog 200 bladzijden leren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Leren is dom!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geleerd wat ik wil drinken![]()
Ja.. als het zo zou werkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:26 schreef rubbereend het volgende:
verkooptechniek..... je trekt toch gewoon en laag uitgesneden truitje met een kort rokje aan bloemetje......
dank jequote:Op dinsdag 9 november 2004 15:12 schreef Blumchen het volgende:
Blumchen geeft wijn met ijs.. en een biertje voor Againzender..
Leren is dom!
Klopt, maar k kan me er slecht toe zetten om nu te gaan leren..quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:32 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
niet leren is trouwens nog dommer !
en jij over tijd?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:43 schreef Bluezz het volgende:
Hij iSCH op tijd
Heeft ie eindelijk zijn klokkijk-diploma gehaald?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:43 schreef Bluezz het volgende:
Hij iSCH op tijd
tis voor een goede toekomst, moet je maar denkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:33 schreef Blumchen het volgende:
Klopt, maar k kan me er slecht toe zetten om nu te gaan leren..
Neeeeeeeee ik blijf geen minuut langer dan noodzakelijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:56 schreef rubbereend het volgende:
en jij over tijd?
Kan het hier niet bekijken, maar de titel klinkt niet best....quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:37 schreef pascalheister het volgende:
je zult er maar inziiten
http://www.warfalcons.com/download/crash_and_burn.wmv
En dat is het ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kan het hier niet bekijken, maar de titel klinkt niet best....
Dan ga ik thuis ook geen moeite doen....quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:48 schreef Vom het volgende:
[..]
En dat is het ook niet![]()
Laterquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:06 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
mensen het was me een waar genoegen,
bedankt voor de gastvrijheid en wie weet tot snel
nieuw hierquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:06 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
mensen het was me een waar genoegen,
bedankt voor de gastvrijheid en wie weet tot snel
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:14 schreef golfer het volgende:
* rubbereend heeft genoten van Maarten van Rossum zijn speech bij de uitvaart van Van Gogh.
Prima spreker met zeer veel humor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |