zet je deze voor je huisquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:17 schreef just me het volgende:
* pascalheister is bezig de voorkamer leeg te halen..
waar laat ik alles ??
--> DIG spyware FAQ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Iemand ervaring met de spyware Trusted Start Page en hoe te deleten? Ben ik eindelijk van CoolWebSearch af, krijg ik deze...
daar kom je nu meequote:Op dinsdag 9 november 2004 17:38 schreef pascalheister het volgende:
zet je deze voor je huis
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:40 schreef popolon het volgende:
oh en feli Suijk
Cool!quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
--> DIG spyware FAQ?
Linkje komt er zo aan.
Drs. Ing, dacht ik.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Cool!
En waarmee moeten we Suijk feliciteren?
Ik zit ook met een brok in mijn keel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:44 schreef just me het volgende:
wat een giga mooi nummer ! what a perfect day
Scriptie is goedgekeurd, dus nu is het een kwestie van inroosteren wanneer ik het mag verdedigen. Kan nog wel een maandje duren (UvA is niet zo snel), maar het schrijven is in ieder geval af.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:41 schreef just me het volgende:
[..]inderdaad!! vertel eens meer Suijk, wanneer gaat HET gebeuren ?
Heb op Radio 1 lopen luisteren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja lou reed.
Maar het inzoomen op huilende bnn'ers vind ik weer NIET nodig of ligt dat aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |