wat is er ranzig aan?quote:Op zondag 7 november 2004 15:29 schreef ParanoidEv het volgende:
Lijkt me echt een ranzig idee eigenlijk
Lol nee ik snap wel dat ze geen dingen gaan lopen doen met elkaar, maar 'erotisch' en 'familie' in verband met elkaar trekt me niet echt zoquote:Op zondag 7 november 2004 15:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat is er ranzig aan?
het lijkt mij niet dat ze met elkaar [dingen] gaan doen ofzo, gewoon erotisch poseren
Waarom?quote:Op zondag 7 november 2004 15:29 schreef ParanoidEv het volgende:
Lijkt me echt een ranzig idee eigenlijk
okay, ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 7 november 2004 15:31 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lol nee ik snap wel dat ze geen dingen gaan lopen doen met elkaar, maar 'erotisch' en 'familie' in verband met elkaar trekt me niet echt zo
En de moeders dan? hoeven die geen 18 te zijnquote:Op zondag 7 november 2004 15:26 schreef yvonne het volgende:
...En jullie hebben dan iets tastbaars om trots op te zijn.
De dochters moeten wel minimaal 18 jaar zijn...
Klinkt leuk toch?quote:Op zondag 7 november 2004 15:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
klinkt leuk!
maar ik geloof niet dat ik dat met mijn moeder wil doen
mierenneuken..?quote:Op zondag 7 november 2004 15:33 schreef WiXX het volgende:
[..]
En de moeders dan? hoeven die geen 18 te zijn
*dat schoot heel even door mijn hoofd*quote:Op zondag 7 november 2004 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klinkt leuk toch?
Jammer dat je meoder het niet zou willen,
hej *pling*, idee,
ik kan best jouw moeder zijn
Nou, .... nu ik er zo over denk.... laat ff bezinkenquote:Op zondag 7 november 2004 15:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
*dat schoot heel even door mijn hoofd* :')
quote:Op zondag 7 november 2004 15:33 schreef WiXX het volgende:
[..]
En de moeders dan? hoeven die geen 18 te zijn
Die van mij ook,quote:Op zondag 7 november 2004 15:36 schreef Idril-2 het volgende:
Helaas, de mijne is pas 13
Het idee of concept vind ik wel goed.quote:Op zondag 7 november 2004 15:26 schreef yvonne het volgende:
Of om in onze doelgroep te blijven dochters en moeders gevraagd..
Journalist zoekt voor een maandblad
moeders en dochters die erotisch willen poseren.
Heb jij een mooie moeder en wil je met haar op de foto?
Moeders hoeven zich niet te schamen, alle schoonheidsfoutjes worden mooi weggesoept.
Ze kunnen trots zijn op het resultaat!
Mwah, brechtje kan toch best voor 18 doorquote:Op zondag 7 november 2004 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die van mij ook,
jammer he,
ik vind het namelijk een heel apart idee zulke foto's.
Ow, maar het is niet de bedoeling alles te verdoezelen, zo is het niet bedoeldquote:Op zondag 7 november 2004 15:39 schreef Martine36 het volgende:
[..]
Het idee of concept vind ik wel goed.
Maar waarom enkel de zogezegde mooie moeders?
Wie bepaalt wat mooi is?
Waarom worden die schoonheidsfoutjes weggesoept?
Sorry maar een volwassen vrouw met een dochter van minstens 18j heeft nu meestal schoonheidsfoutjes of ouderdomstekens.
Als ze gaan fotosoeppen dan verliest het concept haar waarde me dunkt.
Dan komt de verhouding,moeder dochter niet meer natuurlijk over maar eerder 'gemaakt of noem het gekunstelt'.
Laat dan tenminste de moeder dochter zien zoals ze zijn.
Anders is dit concept gewoon waardeloos.
Mijn gedachte.
"quote:Op zondag 7 november 2004 15:39 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Mwah, brechtje kan toch best voor 18 door![]()
Nieuw maandblad, topfotograaf en de oproep is serieus,quote:Op zondag 7 november 2004 15:29 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Um, welk maandblad en welke maand?
Mja.quote:Op zondag 7 november 2004 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nieuw maandblad, topfotograaf en de oproep is serieus,
hup, hup, niet hijgen, je moeder opporren.
Ria Valk heeft toch met haar dochter in de playboy gestaan, of vergis ik me nu?quote:Op zondag 7 november 2004 15:40 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Misschien voorbeeld foto's?
Maar ja,wat is mooi en niet mooi.quote:Op zondag 7 november 2004 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow, maar het is niet de bedoeling alles te verdoezelen, zo is het niet bedoeld
Schoonheidsfoutjes niet zozeer worden weggewerkt maar dat de nadruk komt te liggen op wat mooi is en niet op wat niet mooi is.
FOTOOOOS!!quote:Op zondag 7 november 2004 15:48 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ria Valk heeft toch met haar dochter in de playboy gestaan, of vergis ik me nu?
Erotiek is toch ook niet seks, hè? Dan staat dit topic mooi fout!quote:Op zondag 7 november 2004 16:33 schreef SunChaser het volgende:
Welk maandblad is dat eik, en is dit een item in dat blad en waar gaat de rest van dat blad over? Is het de Foxy, de FEM, de Margiet. Zijn wel belangrijke dingen om te weten.
En erotisch? Mooi naakt = niet per se erotisch natuurlijk. De anybody is ook niet erotisch. Erotisch kan alles zijn. Komen er hulpstukken aan te pas, openingen etc?
Belangrijke info
Moet jij zeggen!quote:Op zondag 7 november 2004 17:10 schreef MikeyMan het volgende:
Ik hoop niet dat mijn vriendin zich opgeeft...
Staat je schoonmoeder in dr blote hol in een blad
Wat is er nou mis met die vragen? Dat wat ik vroeg kon ik niet uit de OP halen.quote:Op zondag 7 november 2004 17:04 schreef yvonne het volgende:
Zeg SC, lees de OP en de rest van het topic en loop niet te piepen, als er vader en zoon nodig is bel ik je wel
Heeft Ria Vlak niet ooit zo geposeerd? voor de PBquote:Op zondag 7 november 2004 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die van mij ook,
jammer he,
ik vind het namelijk een heel apart idee zulke foto's.
maar dat is altijd zoquote:Op zondag 7 november 2004 15:39 schreef Martine36 het volgende:
[..]
Het idee of concept vind ik wel goed.
Maar waarom enkel de zogezegde mooie moeders?
Wie bepaalt wat mooi is?
Waarom worden die schoonheidsfoutjes weggesoept?
Sorry maar een volwassen vrouw met een dochter van minstens 18j heeft nu meestal schoonheidsfoutjes of ouderdomstekens.
Als ze gaan fotosoeppen dan verliest het concept haar waarde me dunkt.
Dan komt de verhouding,moeder dochter niet meer natuurlijk over maar eerder 'gemaakt of noem het gekunstelt'.
Laat dan tenminste de moeder dochter zien zoals ze zijn.
Anders is dit concept gewoon waardeloos.
Mijn gedachte.
Bovendien scheelt dat eindeloos gezever van ene R3.quote:Op zondag 7 november 2004 17:40 schreef milagro het volgende:
Maar gelukkig heb ik geen dochterhoef ik er verder niet over na te denken
![]()
Opvallend die tegenstelling tussen moeders en dochters. Ook de combinatie van een 'vrijzinnige' moeder en een 'preutse' dochter komt veelvuldig voor. Is hier de wetmatigheid actie = reactie van toepassing?quote:Op zondag 7 november 2004 19:17 schreef erodome het volgende:
Mijn moeder raakt er al overstuur van als wij perongelijk iets bloots van haar zien, laat staan dat ze in een blad gaat staan
nee hoorquote:Op zondag 7 november 2004 15:26 schreef yvonne het volgende:
Serieuze oproep, serieus topic.
Mij lijkt het iig heel mooi om te doen, maar B is nog veel en veel te jong..
hier in sex zijn we heel openminded jah!quote:Op zondag 7 november 2004 17:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Moet jij zeggen!In jouw avatar word een hond in de reet geneukt!
Mijn moeder is heel preuts als het op haarzelf aankomt, wat ons betrefd is ze nooit preuts geweest, ze heeft ons geleerd dat naakte lichamen niets raars zijn, maar dat zij zich niet prettig voelt als ze zich naakt zou laten zien en dat je nooit wat moet doen waarbij je je niet prettig voelt, vooral niet als het om je lichaam of geest gaat....quote:Op zondag 7 november 2004 20:12 schreef Gajus het volgende:
[..]
Opvallend die tegenstelling tussen moeders en dochters. Ook de combinatie van een 'vrijzinnige' moeder en een 'preutse' dochter komt veelvuldig voor. Is hier de wetmatigheid actie = reactie van toepassing?
Komtie u maar, mailboxje wacht geduldigquote:Op zondag 7 november 2004 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
Zal morgen mams even bellen. ZIj zal het denk ik ontzettend leuk vinden, al weet ik niet zeker of ik wel wil. Zij heeft 3 kinderen gebaard en een beter figuur dan ik.. Mijn moeder is
!
Wel!!! Je hebt een prachtig figuur en dito uitstraling, komop !quote:Op zondag 7 november 2004 23:32 schreef Ingrid19 het volgende:
Leuk idee, maar niks voor mij!
13 is te jong, opzouten Mikeyquote:Op zondag 7 november 2004 22:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee hoor
het pubert
Dat heb je dan fout, mits in overleg.quote:Op maandag 8 november 2004 14:21 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik dacht dat dit soort advertenties niet mochten op fokIk kan het mis hebben
moet je zeggen tegen haar met hormonen gevulde mannelijke klasgenootjesquote:Op maandag 8 november 2004 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
13 is te jong, opzouten Mikey
Weet je wat? Ik vraag gewoon mn zusje. Die heeft een mooier figuur. Mijn moeder heeft trouwens een prachtig figuur. Ze is mooi slank. Ik zal het haar eens vragen en mn zusje ook.quote:Op maandag 8 november 2004 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel!!! Je hebt een prachtig figuur en dito uitstraling, komop !
Vraag ook je zusje?
Ben benieuwd!
Nee, je zusje is gewoon een paar grauwe erwten op een plaanke!quote:Op maandag 8 november 2004 16:13 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik vraag gewoon mn zusje. Die heeft een mooier figuur.
Nou hup, haal je vrouwtje en schoonmoeder overquote:Op maandag 8 november 2004 18:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, je zusje is gewoon een paar grauwe erwten op een plaanke!
Ben benieuwd, mn mailboxje wacht geduldigquote:Op maandag 8 november 2004 20:30 schreef innepin het volgende:
Lijkt me eigenlijk best leuk idee. Mijn moeder is wel van het type dieet-na-dieet dus die zal wel niet zo enthousiast zijn, maar ik ga het toch even vragen
Nee, nooit, never.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:40 schreef dafjedaf het volgende:
Hm.
Mijn moeder is lesbisch.
Heej Yvonne als je mee doet komen ze dan op fok te weten welke user het was?
En komt er een stukje tekst bij over degenen op de foto? Want anders is het wel duidelijk met een lesbische vrouw en langharige dochterquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:03 schreef yvonne het volgende:
Alleen als jejezelf bekend maakt
Meisje, je hebt zelf mede inspraak wat er in verschijnt over jullie, als je iets niet wilt hebben ivm herkenning hier gebeurt het ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:17 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
En komt er een stukje tekst bij over degenen op de foto? Want anders is het wel duidelijk met een lesbische vrouw en langharige dochter
Ik zal het aan mn moeder vragen. Leuk ook voor haar vriendin, mooie foto's van haar.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:24 schreef yvonne het volgende:
Komop
Durf!
Ik zeg al, het is dat B te jong is, anders had ik het wel gedaan.
EN het worden echt hele mooie foto's!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:44 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik zal het aan mn moeder vragen. Leuk ook voor haar vriendin, mooie foto's van haar.
Ik ben 21, dus ik mag
Ik durf dat niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou hup, haal je vrouwtje en schoonmoeder over
Kom op, je durft al veel meer sinds je mij kent! Of was je soms ons nachtelijke avontuurtje in het Noorderplantsoen vergeten ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:28 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik durf dat niet.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kom op, je durft al veel meer sinds je mij kent! Of was je soms ons nachtelijke avontuurtje in het Noorderplantsoen vergeten ?
I don't give a flying fuck en nu optieven uit m'n topic.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:50 schreef RichardQuest het volgende:
Wat ben je toch een vies vrouwtje, Yvonne.
Het gaat om moeders en dochters, niet om Admins en enge POLcreeps,quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:20 schreef RichardQuest het volgende:
Maar ik wil wél met jou poseren...
Jawel, ik ken je, dat ben je wel!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:33 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]ssst!
Maar nee, ik vind mij daar niet mooi genoeg voor.
Ohja? Heb je me weleens naakt gezien dan? (behalve op een foto dan).quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, ik ken je, dat ben je wel!!
Trouwens het wordt gedaan door een topfotograaf en neem maar van mij aan dat het mooie foto's worden!!
Doen, hup, mailen.
Op de foto's zag je er mooi uit. Ennuh die fotograven maken het wel zo dat het er echt nog extra mooi uit ziet. Dus vraag je moeder.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:24 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ohja? Heb je me weleens naakt gezien dan? (behalve op een foto dan).
Bovendien weet ik niet of mn moeder het wel wil.
* Riann denkt er nog over na.
ik ben op dit gebied nog wel onzeker hoor
Nee hoor, verkapt topic hooghoudenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:44 schreef milagro het volgende:
Mag ik vragen , Yvonne, waarom je zo aandringt?
Krijg je provisie of zo
maar waarom dring je bij bepaalde dames zo aan "kom op, hup, mailen!" terwijl ze duidelijk twijfelenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, verkapt topic hooghouden
Beetje aanmoedigen, niks mis mee hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
maar waarom dring je bij bepaalde dames zo aan "kom op, hup, mailen!" terwijl ze duidelijk twijfelen
nee, dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 11 november 2004 11:39 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Beetje aanmoedigen, niks mis mee hoor..
Bel dan op, je weet toch hoe kut hun internetverbinding is!quote:Op donderdag 11 november 2004 16:40 schreef Ingrid19 het volgende:
nog geen reactie van mn moeder gehad.
heb je wel een moeder?quote:Op zondag 7 november 2004 17:40 schreef milagro het volgende:
Maar gelukkig heb ik geen dochterhoef ik er verder niet over na te denken
nee, ik ben niet geboren, ik ben gepunnikt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:14 schreef sioux_ het volgende:
[..]
heb je wel een moeder?
ik bedoel natuurlijk dat jij je dan met je moeder bij Yvonne kan inschrijvenquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:34 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, ik ben niet geboren, ik ben gepunnikt.
Joh!quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:48 schreef sioux_ het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk dat jij je dan met je moeder bij Yvonne kan inschrijven
Ik ben blind, GOD IK BEN BLINNNDDD!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:43 schreef Laton het volgende:
Misschien is dit wat voor moeder en dochter Tokkie.
als jij dat bent in je usericon zie je er voor je leeftijd zeker niet slecht uit.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Joh!
ja top, ik ben 42 en mijn moeder is 68
zullen we dat maar niet doen, wel zo smakelijk
Je ziet er toch wel cute uit in je avatar voor je leeftijdquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Joh!
ja top, ik ben 42 en mijn moeder is 68
zullen we dat maar niet doen, wel zo smakelijk
quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Ziek.Iemand van 18 heeft een moeder van op z'n minst 30
lol.. ja het was al laat zeker. Nouja, biologisch klopt het wel wat ik zeg,quote:
Denk niet dat iemand dat blaadje kooptquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:07 schreef MikeyMan het volgende:
iemand al scans? ben nou wel benieuwd...
Die heeft het veel te druk met het afhandelen van boze brieven van Fok!kers en hun moeders en/of dochtersquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:39 schreef tfh het volgende:
Wel typerend dat we ook niets meer van Yvonne horen over dit onderwerp....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |