heb je wel een moeder?quote:Op zondag 7 november 2004 17:40 schreef milagro het volgende:
Maar gelukkig heb ik geen dochterhoef ik er verder niet over na te denken
nee, ik ben niet geboren, ik ben gepunnikt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:14 schreef sioux_ het volgende:
[..]
heb je wel een moeder?
ik bedoel natuurlijk dat jij je dan met je moeder bij Yvonne kan inschrijvenquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:34 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, ik ben niet geboren, ik ben gepunnikt.
Joh!quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:48 schreef sioux_ het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk dat jij je dan met je moeder bij Yvonne kan inschrijven
Ik ben blind, GOD IK BEN BLINNNDDD!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:43 schreef Laton het volgende:
Misschien is dit wat voor moeder en dochter Tokkie.
als jij dat bent in je usericon zie je er voor je leeftijd zeker niet slecht uit.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Joh!
ja top, ik ben 42 en mijn moeder is 68
zullen we dat maar niet doen, wel zo smakelijk
Je ziet er toch wel cute uit in je avatar voor je leeftijdquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Joh!
ja top, ik ben 42 en mijn moeder is 68
zullen we dat maar niet doen, wel zo smakelijk
quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Ziek.Iemand van 18 heeft een moeder van op z'n minst 30
lol.. ja het was al laat zeker. Nouja, biologisch klopt het wel wat ik zeg,quote:
Denk niet dat iemand dat blaadje kooptquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:07 schreef MikeyMan het volgende:
iemand al scans? ben nou wel benieuwd...
Die heeft het veel te druk met het afhandelen van boze brieven van Fok!kers en hun moeders en/of dochtersquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:39 schreef tfh het volgende:
Wel typerend dat we ook niets meer van Yvonne horen over dit onderwerp....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |