Ik word nooit genomineerd.quote:Op zondag 7 november 2004 02:59 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het wel leuk van je Brennie![]()
![]()
So whatquote:Op zondag 7 november 2004 03:00 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik word nooit genomineerd.![]()
Ik ben nu klaarquote:Op zondag 7 november 2004 02:58 schreef Steijn het volgende:
Ga weg met je spam.
[Fok! awards 2004]: Linkjes naar nominatietopics!quote:Op zondag 7 november 2004 03:09 schreef Harry_Sack het volgende:
wat is de bedoeling precies, Brennie?
Ik bedoel, een inleiding zou je wel sieren als mod.. eigenlijk..quote:Op zondag 7 november 2004 03:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
[Fok! awards 2004]: Linkjes naar nominatietopics!
Ga weg Zonjager.quote:Op zondag 7 november 2004 03:42 schreef SunChaser het volgende:
Je mag toch op jezelf stemmen he?
Klik eens op de linkjes..quote:Op zondag 7 november 2004 03:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik bedoel, een inleiding zou je wel sieren als mod.. eigenlijk..
Uiteraard, het staat alleen enorm zielig.quote:Op zondag 7 november 2004 03:42 schreef SunChaser het volgende:
Nee, maar dat lijkt me logisch.quote:Op zondag 7 november 2004 03:42 schreef SunChaser het volgende:
En terecht!quote:Op zondag 7 november 2004 03:50 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt me logisch.
Ik tel het niet mee.
Goed idee! Ik mag die SunChaser wel. Hij krijgt overal mijn stemquote:Op zondag 7 november 2004 03:56 schreef Hunk het volgende:
[..]
En terecht!
Goed, ik denk dat ik ook maar eens ga stemmen![]()
Net wat ik dacht, SunChaser is geweldig en krijgt ook al mijn stemmenquote:Op zondag 7 november 2004 03:57 schreef Yvon J. het volgende:
[..]
Goed idee! Ik mag die SunChaser wel. Hij krijgt overal mijn stem
wacht op mij wacht op mijquote:Op zondag 7 november 2004 03:57 schreef CloudBox het volgende:
[..]
Net wat ik dacht, SunChaser is geweldig en krijgt ook al mijn stemmen
Zatuurlijk zoon. Op wie ga je stemmen?quote:Op zondag 7 november 2004 04:00 schreef Son of Slotje het volgende:
Mag ik ook stemmen pa?
quote:Op zondag 7 november 2004 04:03 schreef Def P het volgende:
Ik stem ook op hem. Waar kan ik dat doen?
Wat hij zegtquote:Op zondag 7 november 2004 12:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Alvast succes met het werk. En bedankt voor het uitvoeren van dat werk.
OUD en F&F.quote:Op zondag 7 november 2004 12:17 schreef SunChaser het volgende:
Welke dan?
VBL, Sport...quote:Op zondag 7 november 2004 12:17 schreef Vork het volgende:
En bedankt Sunchaser. Er moet toch nog haast wel een forum zijn dat minder boeiend is dan SES.
Ach, jij hebt Inso nog...quote:Op zondag 7 november 2004 12:35 schreef Lucille het volgende:
Ik vraag me af wat ik dit jaar fout heb gedaan. Ze kennen me niet meer.
Alleen Inso vindt me lief.
Die moet natuurlijk in De alternatieve Fok!awards.quote:Op zondag 7 november 2004 12:48 schreef QyRoZ het volgende:
Alhoewel I.R. uiteraard mag winnen in de categorie 'Grootste Drs P.-fan boven de 2 meter'.
quote:Op zondag 7 november 2004 02:07 schreef Brennie het volgende:
Users die bij hun gequotte rij nominatie-onderdelen overal slechts 1 en dezelfde naam noemen, worden helaas ook niet serieus genomen.
Je mag maximaal 5 keer 1 en dezelfde naam noemen bij de nominatie-onderdelen.
quote:Op zondag 7 november 2004 11:29 schreef Insomaniac het volgende:
De all-round origineelste topicopener:Croupouque
Welke user verdient het meeste respect?: Croupouque
User met de meeste kwaliteitstopics en posts: Croupouque
Creatiefste user: Croupouque
Meest humorvolle user: Croupouque
Liefste user: Croupouque
De intelligentste user:Croupouque
User met de stijlvolste schrijfwijze:Croupouque
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts:Croupouque
De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:Croupouque
quote:Op zondag 7 november 2004 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Croupouque
De all-round origineelste topicopener: Croupouque
Welke user verdient het meeste respect?: Croupouque
De intelligentste user: Croupouque
User met de stijlvolste schrijfwijze: Croupouque
De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster: Croupouque
quote:Op zondag 7 november 2004 15:21 schreef Bosbeetle het volgende:
De populairste user: Croupouque
Meest humorvolle user: Croupouque
Meest serieuze user: Croupouque
Liefste user: Tokay
De vriendelijkste/ aardigste user: Tokay
De intelligentste user: Croupouque
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts: Croupouque
De geloofwaardigste user: Croupouque
De meest trouwe user: croupouwue
De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:Croupouque
Zo krijgt Croupie nooit de eer die hij verdiend!quote:Op zondag 7 november 2004 13:12 schreef Silmarwen het volgende:
De populairste user: Croupouque
De geloofwaardigste user: Honingdropje
Beste nieuwkomer 2004 (vrouwen): Honingdropje
De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster: Croupouque
Tja, beetje onzin regel. Bovendien is Honingdropje wel dezelfde user, maar lange tijd wisten mensen dit niet.quote:Op zondag 7 november 2004 13:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Leuk dattie er weer is, ik begon mij af te vragen of het nog zou gebeuren dit jaar
Sommige mensen kunnen of niet lezen, of niet serieus zijn buiten ONZ
[..]
[..]
[..]
deze hoort er eigenlijk ook bij:
[..]
och ik ben nu alleen maar genomineerd voor beste reviewerquote:Op zondag 7 november 2004 12:35 schreef Lucille het volgende:
Brennie bepaald de regels, zij heeft het bedachtquote:Op zondag 7 november 2004 14:43 schreef Silmarwen het volgende:
Tja, beetje onzin regel. Bovendien is Honingdropje wel dezelfde user, maar lange tijd wisten mensen dit niet.
Regels zijn verder ok en het is leuk dat ze er dit jaar weer zijn. Alleen soms is een user zo leuk dat hij of zij voor meer dan 5 nominaties in aanmerking komt!quote:Op zondag 7 november 2004 15:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Brennie bepaald de regels, zij heeft het bedacht
quote:Op zondag 7 november 2004 12:35 schreef Lucille het volgende:
Is Brennie een zeiquote:Op zondag 7 november 2004 15:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Brennie bepaald de regels, zij heeft het bedacht
eehmz, Brennie, ff een vraagje: reken jij op mijn hulp met tellen, net als vorig jaar?quote:Op zondag 7 november 2004 20:46 schreef Adelante het volgende:
verder voor diegene die het organiseren en straks gaan uitrekenen
idem, al 6 keerquote:Op zondag 7 november 2004 20:46 schreef Adelante het volgende:
*verbaasd, nominaties heeft*
*schouderklopje* sterkte.quote:verder voor diegene die het organiseren en straks gaan uitrekenen
Nee, een zij.quote:Op zondag 7 november 2004 16:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is Brennie een zei
Vorig jaar (ik iig) op papier, ik kwam laatst de kladblok nog tegen waar ik in had zitten turven.quote:Op zondag 7 november 2004 22:25 schreef Jump het volgende:
[..]
idem, al 6 keer
[..]
*schouderklopje* sterkte.
gebeurt dit op papier of heeft er daarvoor iemand stukje software geschreven die het handig bijhoudt ?
quote:Op zondag 7 november 2004 22:27 schreef Verbal het volgende:
Ik word een beetje treurig van al die lui die zichzelf voornamelijk nomineren
V.
als ik me echt verveel en teveel tijd over heb...quote:Op zondag 7 november 2004 22:29 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Vorig jaar (ik iig) op papier, ik kwam laatst de kladblok nog tegen waar ik in had zitten turven.
Detering, wat een klus was dat zeg
quote:Op zondag 7 november 2004 16:07 schreef SunChaser het volgende:
Is Brennie een zei![]()
Serieus
quote:Op zondag 7 november 2004 12:26 schreef Shark.Bait het volgende:
Wie is de grootste 'dorpsgek' van Fok!?: Sunchaser
Die komen iig niet in aanmerking voor de categorie minst analfabete user.quote:Op zondag 7 november 2004 22:27 schreef Verbal het volgende:
V.
[Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Users!quote:Op maandag 8 november 2004 00:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die komen iig niet in aanmerking voor de categorie minst analfabete user.
Ja, walgelijk. Of van die mensen die lobyen, alsof het de Amerikaanse verkiezingen zijnquote:Op zondag 7 november 2004 22:27 schreef Verbal het volgende:
V.
Wat dacht je van het leger slowchat kneusjes uit ONZ die opeens mij negatief nomineren omdat ik hun slowchatkliekje meermalen verstoord heb.quote:Op zondag 7 november 2004 22:27 schreef Verbal het volgende:
V.
Ik doe nauwelijks voorbeeldig maar ik erger me er aan als mensen opeens over users gaan praten over vertrouwen en dergelijke.quote:Op maandag 8 november 2004 00:43 schreef Jerruh het volgende:
xebro, doe es niet zo walgelijk voorbeeldig nu.
dat dooft vanzelf mennekeliefquote:Op maandag 8 november 2004 00:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik doe nauwelijks voorbeeldig maar ik erger me er aan als mensen opeens over users gaan praten over vertrouwen en dergelijke.
Open er dan een R&P topic over... Geen zin om daar dan een discussie mee aan te gaan zodat het hele topic verneukt wordt en ik per definitie de schuldige ben.
De nominaties die er ECHT toe doen...quote:Op maandag 8 november 2004 00:47 schreef Jerruh het volgende:
besides, je komt met zulke lijstjes zatdingen tegen die mensen toch confronteren. k kan me voorstellen dat sommigen dat niet echt leuk vinden.
Was ook gewoon een geintje, niet zo happen.quote:Op maandag 8 november 2004 00:49 schreef sweetgirly het volgende:
Xebro laatste reactie nog even, een award voor liefste user zul je simpelweg gewoon niet krijgen en vooral niet voor iemand met het onderschrift 'tactloze lul'. Dus wees tevreden dat je iig genomineerd bent..potverdriedubbeltjes nog aan toe.
daarvoor moet je er dan nog wel lekker uitzien, xebroquote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De nominaties die er ECHT toe doen...
Confrontatie ten topic.
En me nomineren als leukste fok hunk, altijd welkom.
Wow, zie je, je kan het ook wel, zelfs de meest tactloze lul blijkt soms een schatje te zijnquote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
Was ook gewoon een geintje, niet zo happen.
(ja, ik ben moe en daardoor opeens een softie)
Ik kan lezen én serieus zijn. Ik twijfelde tussen twee opties; of categorieën openlaten omdat ik Croupouque niet wéér mocht nomineren, of het stug invullen en zo mijn mening laten blijken. Ik heb gekozen voor de laatste.quote:Op zondag 7 november 2004 13:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Leuk dattie er weer is, ik begon mij af te vragen of het nog zou gebeuren dit jaar
Sommige mensen kunnen of niet lezen, of niet serieus zijn buiten ONZ
[..]
[..]
[..]
[..]
deze hoort er eigenlijk ook bij:
[..]
Zo krijgt Croupie nooit de eer die hij verdiend!
Omdat ik alles wat jij zegt voor waar aanneem. Ofwel, je komt over als een belezen en intelligente man met verstand van zaken en ik ga er vanuit dat je je feiten op een rijtje hebt. Dús ben je voor mij geloofwaardig.quote:Op zondag 7 november 2004 12:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Alvast succes met het werk. En bedankt voor het uitvoeren van dat werk.
Ik vraag me alleen af hoe ik aan een nominatie voor geloofwaardigheid kom. Dat is dan ook een vraag aan Inso. Wat betekent geloofwaardige user eigenlijk? Vreemde categorie.
Mn lijstjes zijn nog niet klaar.quote:Op maandag 8 november 2004 00:59 schreef Jerruh het volgende:
ja inseau, ik ben wel een kleeeein beetje bozig op je hoor
ik mistte me in je lijstje.
toch welvoor je hoor
![]()
als ik nog even door ga met "spammen" kom ik dan in je lijstje?quote:Op maandag 8 november 2004 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mn lijstjes zijn nog niet klaar..
Kijk zo maar weer ff..
volgens mij ben je één van de weinige reviewers die ook actief is op het forum, dus veeeeeeel concurrentie is er nietquote:Op maandag 8 november 2004 00:59 schreef Jerruh het volgende:
ja inseau, ik ben wel een kleeeein beetje bozig op je hoor
ik mistte me in je lijstje.
toch welvoor je hoor
![]()
sunnie hequote:Op maandag 8 november 2004 01:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij ben je één van de weinige reviewers die ook actief is op het forum, dus veeeeeeel concurrentie is er niet
Ik kon gewoon serieus niemand bedenken en toen las ik in [HOMO] en dacht ik; oh ja! Jerruh! Maar toen was ik te lui om het topic te zoeken.quote:Op maandag 8 november 2004 01:06 schreef Jerruh het volgende:
whahahahaha
okay inseau, je hebt me verrast!!!!!
damnit.
!
quote:Op maandag 8 november 2004 01:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kon gewoon serieus niemand bedenken en toen las ik in [HOMO] en dacht ik; oh ja! Jerruh! Maar toen was ik te lui om het topic te zoeken..
ja, en ik ben er trots op da ik je m gafquote:Op maandag 8 november 2004 01:11 schreef Monidique het volgende:
Yo, psst, ik heb ook een nominatie.
Hm?quote:Op maandag 8 november 2004 01:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, en ik ben er trots op da ik je m gaf.
die's meer columnist/tv personality enzoquote:Op maandag 8 november 2004 01:08 schreef Jerruh het volgende:
sunnie he.
dat is ook de reden waarom veel mensen nauwelijks nominaties doen van de frontpage.
en wanneer wordt je mod van ONZ?.
Je mag best je stem laten horen hoor.quote:Op maandag 8 november 2004 01:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik voel me alleen een beetje omkopend zo hahaha
maar ja, schijt!.
quote:Op maandag 8 november 2004 01:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hm?
hmmm, het "think pink" principe staat me wel wat tegenquote:Op maandag 8 november 2004 01:14 schreef Jerruh het volgende:.
@ adele:. met zoiets moet je op zijn minst GM worden
![]()
tis een prima reden om die Billy van je te verlatenquote:Op maandag 8 november 2004 01:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
hmmm, het "think pink" principe staat me wel wat tegen
ze heet geen "Billy"quote:Op maandag 8 november 2004 01:17 schreef Jerruh het volgende:
tis een prima reden om die Billy van je te verlaten
yeah...eh...whatever...quote:Op maandag 8 november 2004 01:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
ze heet geen "Billy"
ach, die Xebro nominatie sleep ik toch wel binnen door miss PMSquote:Op maandag 8 november 2004 01:22 schreef Jerruh het volgende:
yeah...eh...whatever....
schandalig he!quote:Op maandag 8 november 2004 01:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, die Xebro nominatie sleep ik toch wel binnen door miss PMS
Haiquote:Op zondag 7 november 2004 21:53 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
eehmz, Brennie, ff een vraagje: reken jij op mijn hulp met tellen, net als vorig jaar?
quote:Op maandag 8 november 2004 02:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, ik nomineer Brennie niet dit jaar
Ze krijgt al veel te veel stemmen dit jaar...
quote:Op maandag 8 november 2004 02:33 schreef Stuart het volgende:
Ik heb Brennie zéker wel genomineerd![]()
De vriendelijkste moderator: Brennie
Moet nog nomineren in users though![]()
Brennie mij ook![]()
Ik zat te twijfelen tussen Brennie en Nikky, maar ja nu ik Brennie niet nomineer hoef dat niet meer...quote:Op maandag 8 november 2004 02:33 schreef Stuart het volgende:
Ik heb Brennie zéker wel genomineerd![]()
De vriendelijkste moderator: Brennie
Moet nog nomineren in users though![]()
Brennie mij ook![]()
Ik lig er niet wakker van Noodlequote:Op maandag 8 november 2004 02:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen Brennie en Nikky, maar ja nu ik Brennie niet nomineer hoef dat niet meer...
Weet ik, je bent al te verwend...quote:Op maandag 8 november 2004 02:44 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van Noodle
quote:Op maandag 8 november 2004 02:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Weet ik, je bent al te verwend...
Nikky, Brennie is echt te verwend hoor...quote:Op maandag 8 november 2004 03:35 schreef p-etr-a het volgende:
Ik twijfelde ook absoluut tussen Brennie en nikky, jeetje, die zijn ook allebei zó lief!
Hahahaquote:Op maandag 8 november 2004 03:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nikky, Brennie is echt te verwend hoor...
Sorryquote:Op maandag 8 november 2004 02:24 schreef Brennie het volgende:
P.s: In hemelsnaam Sunchaser, hoe kom je erbij dat ik een man ben/was?
Zie je een kerel al rondlopen door het ziekenhuis in een geil zusteruniformpje?quote:Op maandag 8 november 2004 07:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sorry
Geen idee eik
Nee, lachwekkend is zó niet-pakkendquote:Op maandag 8 november 2004 00:43 schreef Xebrozius het volgende:
Zielig is net niet het woord wat ik zoek... Het moet pakkender zijn... Wat dacht je van lachwekkend?
Ik was moe...quote:Op maandag 8 november 2004 22:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, lachwekkend is zó niet-pakkend
Dieptragisch, pueriel (of desnoods infantiel), sip, zoiets.
V.
ik hoor (lees:lees) mijn naam?quote:Op maandag 8 november 2004 13:25 schreef Adelante het volgende:
wil knowall even reageren wat hem in hemelsnaam bezielde?![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:01 schreef BlueCurl het volgende:
Meest populaire moderator: QuietGuy
De impopulairste moderator:Yvonne
Meest respectvolle moderator: QuietGuy
De strengste, doch rechtvaardigste moderator:niet Yvonne
Meest behulpzame/betrokken moderator:QuietGuy
De vriendelijkste moderator: QuietGuy
De fanatiekste moderator: QuietGuy
Beste mogelijke kandidaat voor moderator: Jump
Beste nieuwkomer 2004!: ?
Meest vage crewbeslissing van dit jaar:?
Beste crewbeslissing van dit jaar:?
zeg quietguy, heeft jouw vriendin zich geregistreerd ofzo?quote:Geregistreerd op: dinsdag 9 november 2004 @ 10:48
Laatste bezoek: 1 minuten geleden
Aantal posts: 15 (gemiddeld 15 per dag)
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:08 schreef robinhoedje het volgende:
Grootste baggeraar van Fok!: Xebrozius
Dat jij weer moet reageren op zulke dingen maakt dat je je aangevallen voelt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:46 schreef PeRi het volgende:
En het is best triest als die meningloze, kontlikkers anderen weer nomineren, omdat hun lieve vriendinnetje/vriendje genomineerd is voor iets. Het werkt vooral lachwekkend.
Ik maak me er zeker niet druk om en dat is iets wat zij zelf ook zouden moeten doen. Ik vind het lachwekkend en tegelijkertijd triest van die personen om te zien hoe scheinheilig ze bezig zijn zo verbaasd mogelijk te doen en te miepen om het waarom, net als jij.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat jij weer moet reageren op zulke dingen maakt dat je je aangevallen voelt.
Je doet alsof het lachwekkend is maar diep van binnen huil je.
Ik daarentegen geniet van deze fok-soap ontwikkelingen. Meer, meer en meer.
Geweldig, anders ga je je even druk maken wat er over je gezegd wordt op een forum, of zijn de woorden van deze mensen gelijk aan het kritiek van echte vrienden?
Uiteraard moet je mij er even in betrekken, ik bekritiseer jou dus moet je ook even een sneer maken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik maak me er zeker niet druk om en dat is iets wat zij zelf ook zouden moeten doen. Ik vind het lachwekkend en tegelijkertijd triest van die personen om te zien hoe scheinheilig ze bezig zijn zo verbaasd mogelijk te doen en te miepen om het waarom, net als jij.
Niet overtuigend genoegquote:Op maandag 8 november 2004 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kan lezen én serieus zijn. Ik twijfelde tussen twee opties; of categorieën openlaten omdat ik Croupouque niet wéér mocht nomineren, of het stug invullen en zo mijn mening laten blijken. Ik heb gekozen voor de laatste.![]()
Jammer - ik mocht je graag.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:07 schreef Verjaardagskastanova het volgende:
Zou iemand van de crew de slowchatters in het User topic even dood willen schoppen of desnoods bannen?
Zie het als m'n verjaardagscadeau
Dat toont alleen maar aan dat je traag van begrip bentquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:35 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Jammer - ik mocht je graag.
jij hebt mij genomineerdquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:22 schreef Tiemie het volgende:
Voor mij zit er, zo te zien, dit jaar geen award in.
Schandalig gewoonquote:Op maandag 8 november 2004 00:42 schreef SunChaser het volgende:
Ja, walgelijk. Of van die mensen die lobyen, alsof het de Amerikaanse verkiezingen zijn
Hij heeft een nieuwe bril nodig...quote:Op maandag 8 november 2004 02:24 schreef Brennie het volgende:
P.s: In hemelsnaam Sunchaser, hoe kom je erbij dat ik een man ben/was?
Wat ik al dacht: dorpsgekquote:Op maandag 8 november 2004 07:32 schreef SunChaser het volgende:
Sorry
Geen idee eik
Ja?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:24 schreef Jump het volgende:
btw, vanaf 5 december zijn de PI's ook aanklikbaar
quote:Op zondag 7 november 2004 @ 03:22 schreef Slarioux het volgende:
De all-round interessantste user om te volgen op Fok!: Farao
quote:Op zondag 7 november 2004 @ 19:13 schreef R-Mon het volgende:
Meest integere user: Farao
quote:Op zondag 7 november 2004 @ 22:06 schreef bemeall het volgende:
De all-round interessantste user om te volgen op Fok!: Farao
quote:Op dinsdag 9 november 2004 @ 11:36 schreef beugeljosti het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Farao
quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:22 schreef Tiemie het volgende:
Voor mij zit er, zo te zien, dit jaar geen award in.
Volgens mij heb ik jou ook genomineerdquote:
Van wie ben jij dan een kloon?quote:Op zondag 12 december 2004 16:33 schreef StemOpSunchaser het volgende:
Sunchaser gaat dit jaar & de komende jaren de FOK!Award voor beste columnist in de wacht slepen.
Ik kondig het maar alvast aan.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[..]
zeg quietguy, heeft jouw vriendin zich geregistreerd ofzo?.
zijn die al bekend dan?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
Alle winnaars gefeliciteerd hè?
Neequote:Op woensdag 22 december 2004 23:43 schreef rubbereend het volgende:
wordt er nog een beetje genomineerd door de users, k zie t topic nergens meer
ik wil wel een "onpartijdig" proggie maken?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:15 schreef Brennie het volgende:
Zal kijken of ik ergens begin dit jaar mezelf ertoe kan zetten de nominaties te tellen. ( evt mbv progje dat een mod maakt)
We zullen zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:42 schreef _The_General_ het volgende:
Mijn naam is 21 keer genoemd, maar volgens mij zo verspreid dat ik geen award heb
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij ontkomt niet aan de bagger-award.
alsof jij een hele schoorsteenmantel vol gaat winnen, k gok op een halve schoorsteenmantelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:13 schreef tong80 het volgende:
Zit hier al dagen met een lege schoorsteenmantel.
en ik zit al 2 maanden in grote spanning , ik krijg geen hap door mijn keelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:13 schreef tong80 het volgende:
Zit hier al dagen met een lege schoorsteenmantel.
Bren, als je hulp nodig hebt, effies gillenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:31 schreef Brennie het volgende:
Rustig aan mensen.
Zal kijken of ik volgende week tijd heb.
Het moet wel z.s.m uitgereikt worden natuurlijk.
Hej je kunt je award niet in ontvangst nemenquote:
Dus ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hej je kunt je award niet in ontvangst nemen
Dat is beterquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:16 schreef Brennie het volgende:
Ja,ja,ja.. ik ga dit weekend tellen.
Als alles goed gaat, dan is er ook dit weekend de uitreiking.
Zo goed?
Had eind 2004 echt geen tijd.
dadelijk ga je nog zeggen dat je een leven hebtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:16 schreef Brennie het volgende:
Ja,ja,ja.. ik ga dit weekend tellen.
Als alles goed gaat, dan is er ook dit weekend de uitreiking.
Zo goed?
Had eind 2004 echt geen tijd.
Bedankt Natalie.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Bren, als je hulp nodig hebt, effies gillen
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:49 schreef Brennie het volgende:
Ik tel idd alle awards!
Even een oproepje aan de mod die een tijdje terug aangaf een telprogramma te hebben, of deze nog zou maken: ( Sorry, weet even niet meer wie dat was.)
Zou diegene dat progje naar mij kunnen mailen? ( Als dat mogelijk is.)
brenm27@hotmail.com.
Thanks!
is dat ook je msn?quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:49 schreef Brennie het volgende:
Zou diegene dat progje naar mij kunnen mailen? ( Als dat mogelijk is.)
spamvrij@hotmail.com.
Ja, maar heb msn nooit aanstaan. ( al ruim een jaar niet meer)quote:
Veel plezier Brenniequote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:54 schreef Brennie het volgende:
Waarschijnlijk ga ik morgen tellen.
Wish me luck!
Hopelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
sterkte, morgenavond dus awardshow hier op Fok?
Ik begin gewoon morgenmiddag ( vandaag dus) en zie wel wanneer het klaar is.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:
ach, je kan categorie voor categotie doen. De forumawards worden in diverse hoeken erg gevolgd en gewaardeerd
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:15 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik begin gewoon morgenmiddag ( vandaag dus) en zie wel wanneer het klaar is.
Haha..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]voorbereiding; nummer van de pizeria vast voorgeprogrameerd, bier koud liggen, telefoon eruit getrokken
sterkte, rope maar als je een massage nodig hebtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef Brennie het volgende:
Ja hallo, doe es rustig, ik ben al 4 uur bezig en nog laaaang niet klaar.
Reken maar op vannacht . ( hopelijk lukt dat)
Nou, hup,,,, hier met me awardsquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef Brennie het volgende:
Ja hallo, doe es rustig, ik ben al 4 uur bezig en nog laaaang niet klaar.
Reken maar op vannacht . ( hopelijk lukt dat)
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:31 schreef Brennie het volgende:
Update voor de nog aanwezige mensen: Ben op blz 6 van de categorie: Users.
De rest is minder werk.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..], en is dat de eerste categorie die je doet?
je mag ook wel slapen hoor. Dan is de awarduitreiking op zondagavondquote:Op zondag 9 januari 2005 02:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
De rest is minder werk.
Maar ben nog zeker 2 en half uur bezig.
Als ik het goed heb begrepen dan is dat vanavondquote:
Is er ook een award voor meest nutteloze user? Dat wordt een close call tussen jou en AMD64.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen dan is dat vanavond![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:06 schreef QyRoZ het volgende:
Is er ook een award voor meest nutteloze user? Dat wordt een close call tussen jou en AMD64.
Dat eten duurt dan wel erg langquote:Op zondag 9 januari 2005 20:25 schreef Brennie het volgende:
Ok, alles is geteld.
Ik ga nu eten en even bijkomen.
quote:Voor 23.00 is de uitreiking.
Niet slijmen. Je hoopt zeker op de "liefste user" award.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
Niet zo zeiken allemaal. Je moest eens weten wat voor pokkewerk ze heeft moeten verrichten!!
Maar toch hoop ik ook stiekem dat het er alsnog snel aan komt.
Shit, je hebt me doorquote:Op zondag 9 januari 2005 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet slijmen. Je hoopt zeker op de "liefste user" award.
Liefste user of niet, ik ben je nog steeds dankbaar voor mijn icoontje, Yeahinho!quote:
Euh, jouw icoontje.....?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Liefste user of niet, ik ben je nog steeds dankbaar voor mijn icoontje, Yeahinho!
Ehm, icoontje, avatar, user-icon, hoe je dat ding ook mag noemen.quote:
Hmm... ik bedoelde te zeggen dat ik daar eigenlijk niets van wist.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, icoontje, avatar, user-icon, hoe je dat ding ook mag noemen.
Die zwart-witte met dat cavia-meisje, links naast dit berichtje, bedoel ik!
Die heb ik ooit van je 'gekregen', en ik heb 'm daarna nooit meer veranderd.
Nope, geen idee, zo heb ik 'm van je gekregen.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:51 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm... ik bedoelde te zeggen dat ik daar eigenlijk niets van wist.
Maar ik heb em nog gemaakt ook zie ik nu in mijn archief-map!![]()
Weet je soms nog wat het originele plaatje was?
quote:Helaas zijn er nog geen icoontjes ( je weet wel die er vorig jaar ook waren), maar.... niet getreurd, volgende week zal ik ze in een apart topic plaatsen zodat de winnaars het eventueel kunnen gebruiken voor hun avatar.
En me dan nóg niet nomineren als Liefste, Creatiefste of Meest behulpzame user?quote:Op maandag 10 januari 2005 01:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nope, geen idee, zo heb ik 'm van je gekregen.
Ik had een duf cavia-plaatje op de verkeerde grootte, en toen bood jij me dit kant en klare plaatje aan onder het mom van 'vind je déze eigenlijk niet veel leuker?'
En ja, dat was 'ie dus ook.
Het is zat werk en tijd wat je er in gestopt hebt, die paar dagen kunnen we best wel lijden.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:24 schreef Brennie het volgende:
Hai,
De categorie users is uitgereikt.
Helaas komt de rest pas woensdag. ( Alles is wel al geteld.)
Waarom?
Ik ga vandaag nml naar Duitsland.
Ben dinsdag avond pas terug, dus reken maar op woensdag dat de rest uitgereikt wordt.
Iedereen die me hier aangemoedigd heeft: Thanks
De rest die zat te zeiken: jullie mogen volgend jaar voor 24 uur bier koud zetten, en gezellig gaan tellen.
Tis nml best veel werk.
Het merendeel is klaar, maar Quasar moet ze nog naar me mailen.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:26 schreef Yeahinho het volgende:
Hai Bren. Ik heb (en had al) in de OP gelezen hoe het zat, maar het is me nog steeds niet duidelijk of ze al zijn gemaakt
.
[..]
Je bedoelt te zeggen: we wachten nu al zolang, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij?quote:Op maandag 10 januari 2005 01:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is zat werk en tijd wat je er in gestopt hebt, die paar dagen kunnen we best wel lijden.
Het spijt me.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:28 schreef Yeahinho het volgende:
En me dan nóg niet nomineren als Liefste, Creatiefste of Meest behulpzame user?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |