Niet slijmen. Je hoopt zeker op de "liefste user" award.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
Niet zo zeiken allemaal. Je moest eens weten wat voor pokkewerk ze heeft moeten verrichten!!
Maar toch hoop ik ook stiekem dat het er alsnog snel aan komt.
Shit, je hebt me doorquote:Op zondag 9 januari 2005 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet slijmen. Je hoopt zeker op de "liefste user" award.
Liefste user of niet, ik ben je nog steeds dankbaar voor mijn icoontje, Yeahinho!quote:
Euh, jouw icoontje.....?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Liefste user of niet, ik ben je nog steeds dankbaar voor mijn icoontje, Yeahinho!
Ehm, icoontje, avatar, user-icon, hoe je dat ding ook mag noemen.quote:
Hmm... ik bedoelde te zeggen dat ik daar eigenlijk niets van wist.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, icoontje, avatar, user-icon, hoe je dat ding ook mag noemen.
Die zwart-witte met dat cavia-meisje, links naast dit berichtje, bedoel ik!
Die heb ik ooit van je 'gekregen', en ik heb 'm daarna nooit meer veranderd.
Nope, geen idee, zo heb ik 'm van je gekregen.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:51 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm... ik bedoelde te zeggen dat ik daar eigenlijk niets van wist.
Maar ik heb em nog gemaakt ook zie ik nu in mijn archief-map!![]()
Weet je soms nog wat het originele plaatje was?
quote:Helaas zijn er nog geen icoontjes ( je weet wel die er vorig jaar ook waren), maar.... niet getreurd, volgende week zal ik ze in een apart topic plaatsen zodat de winnaars het eventueel kunnen gebruiken voor hun avatar.
En me dan nóg niet nomineren als Liefste, Creatiefste of Meest behulpzame user?quote:Op maandag 10 januari 2005 01:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nope, geen idee, zo heb ik 'm van je gekregen.
Ik had een duf cavia-plaatje op de verkeerde grootte, en toen bood jij me dit kant en klare plaatje aan onder het mom van 'vind je déze eigenlijk niet veel leuker?'
En ja, dat was 'ie dus ook.
Het is zat werk en tijd wat je er in gestopt hebt, die paar dagen kunnen we best wel lijden.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:24 schreef Brennie het volgende:
Hai,
De categorie users is uitgereikt.
Helaas komt de rest pas woensdag. ( Alles is wel al geteld.)
Waarom?
Ik ga vandaag nml naar Duitsland.
Ben dinsdag avond pas terug, dus reken maar op woensdag dat de rest uitgereikt wordt.
Iedereen die me hier aangemoedigd heeft: Thanks
De rest die zat te zeiken: jullie mogen volgend jaar voor 24 uur bier koud zetten, en gezellig gaan tellen.
Tis nml best veel werk.
Het merendeel is klaar, maar Quasar moet ze nog naar me mailen.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:26 schreef Yeahinho het volgende:
Hai Bren. Ik heb (en had al) in de OP gelezen hoe het zat, maar het is me nog steeds niet duidelijk of ze al zijn gemaakt
.
[..]
Je bedoelt te zeggen: we wachten nu al zolang, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij?quote:Op maandag 10 januari 2005 01:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is zat werk en tijd wat je er in gestopt hebt, die paar dagen kunnen we best wel lijden.
Het spijt me.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:28 schreef Yeahinho het volgende:
En me dan nóg niet nomineren als Liefste, Creatiefste of Meest behulpzame user?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |