Veel plezier Brenniequote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:54 schreef Brennie het volgende:
Waarschijnlijk ga ik morgen tellen.
Wish me luck!
Hopelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
sterkte, morgenavond dus awardshow hier op Fok?
Ik begin gewoon morgenmiddag ( vandaag dus) en zie wel wanneer het klaar is.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:
ach, je kan categorie voor categotie doen. De forumawards worden in diverse hoeken erg gevolgd en gewaardeerd
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:15 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik begin gewoon morgenmiddag ( vandaag dus) en zie wel wanneer het klaar is.
Haha..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]voorbereiding; nummer van de pizeria vast voorgeprogrameerd, bier koud liggen, telefoon eruit getrokken
sterkte, rope maar als je een massage nodig hebtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef Brennie het volgende:
Ja hallo, doe es rustig, ik ben al 4 uur bezig en nog laaaang niet klaar.
Reken maar op vannacht . ( hopelijk lukt dat)
Nou, hup,,,, hier met me awardsquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef Brennie het volgende:
Ja hallo, doe es rustig, ik ben al 4 uur bezig en nog laaaang niet klaar.
Reken maar op vannacht . ( hopelijk lukt dat)
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:31 schreef Brennie het volgende:
Update voor de nog aanwezige mensen: Ben op blz 6 van de categorie: Users.
De rest is minder werk.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..], en is dat de eerste categorie die je doet?
je mag ook wel slapen hoor. Dan is de awarduitreiking op zondagavondquote:Op zondag 9 januari 2005 02:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
De rest is minder werk.
Maar ben nog zeker 2 en half uur bezig.
Als ik het goed heb begrepen dan is dat vanavondquote:
Is er ook een award voor meest nutteloze user? Dat wordt een close call tussen jou en AMD64.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen dan is dat vanavond![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:06 schreef QyRoZ het volgende:
Is er ook een award voor meest nutteloze user? Dat wordt een close call tussen jou en AMD64.
Dat eten duurt dan wel erg langquote:Op zondag 9 januari 2005 20:25 schreef Brennie het volgende:
Ok, alles is geteld.
Ik ga nu eten en even bijkomen.
quote:Voor 23.00 is de uitreiking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |