abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23156752
En de thug nigga award voor de user met de meeste notes.
pi_23156796
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb je een bron voor dat "toffe"???
JohnDope's repetoire, natuurlijk.
  maandag 8 november 2004 @ 01:45:26 #103
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_23156816
ik nomineer accelerator voor de joseph luns trofee
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_23156854
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

JohnDope's repetoire, natuurlijk.
Ik heb hem vanavond bezig gezien, hij bereikte daarbij ongekende hoogtepunten, tof zou ik het niet kunnen betitelen...
I´m back.
  maandag 8 november 2004 @ 01:48:38 #105
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23156860
Ik mis nog een paar awards :
  • Josef Goebbels award : Voor diegene die de meeste ideologische propoganda kan verspreiden.
  • Kees Koning award : Voor de grootste pacifist
  • Anthony Godett award : Voor die user die het meest verstrikt raakt in zijn eigen beweringen.
  •   maandag 8 november 2004 @ 01:52:39 #106
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23156914
    Goebbels gaat wel wat ver.

Waarom dan ook niet de Adolf Hitler-prijs voor de meeste bans?
    What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
    - Oriana Fallaci 1929-2006
      maandag 8 november 2004 @ 01:54:08 #107
    89730 Drugshond
    pi_23156933
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:52 schreef PJORourke het volgende:

Hans Janmaat is toepasselijker
    pi_23156942
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:52 schreef PJORourke het volgende:

Hadden ze Hitler maar een ban gegeven...
    I´m back.
    pi_23156958
    Speciaal voor de rechtse usertjes: Hans Janmaat-categorie voor de meest visionaire user.
    I´m back.
      maandag 8 november 2004 @ 01:56:00 #110
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23156965
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:54 schreef Ryan3 het volgende:
    Hadden ze Hitler maar een ban gegeven...
    De reichstag als BB
      maandag 8 november 2004 @ 01:56:24 #111
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23156969
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
    Speciaal voor de rechtse usertjes: Hans Janmaat-categorie voor de meest visionaire user.
    gneis?
    pi_23156974
    quote:
    Die gaat naar kaalhei. Niet omdat ik hem associëer met Janmaat, maar omdat hij wél een, discutabele, visie heeft.
      maandag 8 november 2004 @ 01:58:21 #113
    89730 Drugshond
    pi_23156990
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:56 schreef PJORourke het volgende:
    gneis?
    Die zou ik eerder een teletubbie award geven..... maar goed.
    pi_23157012
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Die gaat naar kaalhei. Niet omdat ik hem associëer met Janmaat, maar omdat hij wél een, discutabele, visie heeft.
    Ik zat eigenlijk te denken aan sjuuun, met alle respect uiteraard.
    I´m back.
    pi_23157016
    Ik zit trouwens ook nog een categorie te bedenken voor luuucida...
    I´m back.
      maandag 8 november 2004 @ 02:00:25 #116
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23157020
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:58 schreef Drugshond het volgende:
    Die zou ik eerder een teletubbie award geven..... maar goed.
    tiktak
    pi_23171402
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. PJORourke
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. KirmiziBeyaz
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kaalhei
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Sidekick
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. SjunSemi-intelectueel geneuzel af en toe, maar zeer vermakelijk
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Meki
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. PBerends
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Ype
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. Speth
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Miss_User
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Gneis, wie anders
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Duke
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. SCH
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. DrWolffenstein
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. KirmiziBeyaz
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt. Ik
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user. Verbal
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak. ?
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. Ryan3 Eigenlijk zou je hier iemand zoals BHFH verwachten maar Ryan3 verdient deze alleen al vanwege het topic De rechtse komiek??? en zijn semi-intelectuele en van zijn eigen gelijk overtuigde geneuzel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2004 18:41:31 ]
    pi_23171459
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:48 schreef Drugshond het volgende:
    Ik mis nog een paar awards :

• Anthony Godett award : Voor die user die het meest verstrikt raakt in zijn eigen beweringen.
  • Da´s dan weer een award voor die gilnicht.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      maandag 8 november 2004 @ 21:44:25 #119
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23176724
    Ook de topic-opener doet zijn spreekwoordelijke duit in het zakje

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.

Ik vind dat Lithion veel kennis van zaken heeft en een mooie spartaanse manier van discussieren heeft. Ik hou daar wel van.

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
    Thabit. Weet bijna nooit waar hij het over heeft en negeert vragen naar de feitjes die hij als waarheden presenteert.

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".

Ik vind dat Parabola altijd redelijk veel kennis heeft over zaken. Vooral over praktische zaken, overheidszaken en uiteraard economie

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.

Er zit niet echt een sterke lijn in het openen van topics. Ik vind accelerator de topics over de meest interessante onderwerpen opent

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.

Sjun, lijkt me een inkopper a la Beppie Bakhuijs

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).

BansheeBoy zou als mod de integratie van de extremistische islam in Nederland een flinke impuls kunnen geven.

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

Het zijn er veel, maar P_Berends, alhoewel hij ook vaak wel grappig is, meldt weinig zinnigs.

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?

Jammer, dat X-ray niet meer aanwezig is. Ik was het niet altijd met hem eens maar hij was altijd wel goed voor een fraaie rel en daar hou ik wel van

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.

Moeilijk, maar dVTB heeft mijn voorkeur.

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.

Lijkt me een uitgelezen trofee voor SCH

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).

I.R. Baboon[b], omdat hij er zo na solliciteert

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.

[b]Du_ke
    . Bomen en allochtonen knuffelen en lachen en grapjes maken als er iemand vermoord wordt die hem niet bevalt. Hilarisch

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
    Er is een grote clan rigide linksige figuren aan te wijzen. Maar Lord_Vetinari vertoont wel extreem rigide trekken.

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.

Bij Koos Voos heb ik vaak het idee dat hij alleen uit een ideologie reageert en zelf weinig bijdraagt

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob

Zonder enige twijfel KirmiziBeyaz. Het mooiste is uiteraard dat meneer wel iedereen voor racist, fascist of het hilarische potentieel uitmaakt die het niet met hem eens is.

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt

Tja, bijna het gehele POL-SC-gebeuren is vaak dronken lallen. De meeste users daar zie ik bijna nooit in andere topics en als ze er zijn hebben ze vaak niets te melden. Alhoewel Monidique wel soms iets zinnigs te melden heeft verdenk ik hem wel van een beginnende Korsakov. Vandaar dat ik hem nomineer.

17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user

Ryan3 probeert zijn vastgeroeste ideeën een grappig en verantwoord tintje te geven en dat lukt niet altijd even goed nooit. Bovendien reageert meneer vaak erg kinderachtig en op de man.

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak

Sniper, dat is een echte oude rot.

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent

Misschien is het een idee om dit de BHFH-trofee te noemen

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaalhei op 08-11-2004 23:29:40 ]
    Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
      maandag 8 november 2004 @ 21:47:17 #120
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23176814
    Om het werk niet te laten oplopen, begin ik nu alvast met het invoeren van de data. Ga je post dus niet editten, dan reken ik het niet meer mee. Als je nog iets wil toevoegen, submit dan een nieuwe post.

De SC is overigens ergens anders, laten we proberen het hier een beetje over dit onderwerp te laten gaan.

Gegroet!
    Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
    pi_23180452
    Nog een aantal toevoegingen...

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. - Misschien ook wel iets voor Extec en/of zoalshetis
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob - Toch maar JohnDope, hij schijnt tenminste de daad bij het woord te voegen... dat moet ook wat waard zijn
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user - Deze gun ik Lucida, weet hij vast wel te waarderen.

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - Johan
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). - Doe mij Monidique maar. Lijkt me leuk in combinatie met zijn alcoholmisbruik. Verder zou hij natuurlijk gewoon een goede mod zijn.

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. - RichardQuest. Tja, het was dit of beste vrouwelijke user, dus...
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. - Loedertje

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent - Dit vond ik de laatste tijd juist accelerator

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak - Iemand wiens humor en kijk op de actualiteit ik altijd wel kan waarderen... Ryan3. Proficiat en nog vele jaren, ouwe.

[ Bericht 12% gewijzigd door kLowJow op 08-11-2004 23:52:04 ]
    pi_23180829
    Gallo wil ik ook graag toevoegen als slechtste debater. Waardeloze kerel die met z'n opgefokte geblaat een discussie meteen weet te verkrachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 09-11-2004 00:00:50 ]
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      maandag 8 november 2004 @ 23:56:18 #123
    92476 Gallo
    Zinfandel
    pi_23180840
    Je opa zat bij het verzet.
    pi_23181283
    Wat deed jouw opa?
      dinsdag 9 november 2004 @ 00:29:29 #125
    92476 Gallo
    Zinfandel
    pi_23181441
    Sorry voor de belediging.
    pi_23181455
    Ik vroeg je wat.
    pi_23181469
    quote:
    Tja, het was dit of beste vrouwelijke user, dus...
    Blurgh.
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
      dinsdag 9 november 2004 @ 00:32:19 #128
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_23181475
    Ontopic kids
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
      dinsdag 9 november 2004 @ 00:35:30 #129
    94405 Tarak
    Follow the white rabbit...
    pi_23181539
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Wat deed jouw opa?
    @Cherrymoontraxx laat toch gaan.... nomineer hem anders als zuurste user ipv SCH.
    If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
    pi_23181554
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 00:35 schreef Tarak het volgende:

[..]

@Cherrymoontraxx laat toch gaan.... nomineer hem anders als zuurste user ipv SCH.
    Ideetje, hij staat inmiddels ook genomineerd voor de slechtste dicussieerder. Was eigenlijk benieuwd of er ook nog een trofee was voor de grootste huilebalk. Daarin overtreft hij zelfs SCH.
      dinsdag 9 november 2004 @ 00:39:36 #131
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_23181604
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 00:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ideetje, hij staat inmiddels ook genomineerd voor de slechtste dicussieerder. Was eigenlijk benieuwd of er ook nog een trofee was voor de grootste huilebalk. Daarin overtreft hij zelfs SCH.
    Het doet mij veel genoegen te zien dat er ook nog zoiets als 'solidariteit' op dit forum bestaat
    Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
    "I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
    pi_23182095
    Ik waag ook maar even een poging ook al hang ik hier nog niet echt lang genoeg rond om een echt gebalanceerde mening te vormen.

Hmm de beste discussievoerder dient naar mijn mening goede inhoudelijke reacties te geven zonder op de man te spelen. Lithion is zo de eerste die bij me opkomt

Recente staaltjes van waardeloos discussiëren die me bijstaan komen van cherrymoontraxx en diegoarmandomaradonna. De eerste heeft daarna bewezen wel degelijk meer inhoudelijk te kunnen discussiëren, dus voor deze award nomineer ik DAM.

Kaalhei dan maar, omdat zijn kennis vaak meer eigen lijkt te zijn dan gegoogled.

Ik kan hier niemand bedenken die eruit springt. JdW vanwege zijn vele SC topics bij gebrek aan beter.

Sjun. Beste vind ik met betrekking tot schrijfstijl een lastig begrip, maar bij deze definieer ik het maar als meest origineel in positieve zin.

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
    Internationalist. Dit forum kan af en toe wel een wat meer stalinistische discipline gebruiken.

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
    RichardQuest. Alleen z'n avatar maakt me al vrolijk.

Aangezien ik hier pas sinds kort ben, mis ik niemand.

dVTB schijnt nieuw te zijn en een goede discussievoerder naar mijn mening.

onzin award.

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
    Geen idee. Ik mijd zo goed als alle andere fora.

Kan zo even niemand verzinnen hier.

SCH is de eerste die bij me op komt.

Accelerator is vrij dogmatisch in zijn economische ideeën.

Tikorev lijkt me een goede nominatie.

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
    Ik vind dat iedereen in de SC nog vrij nuchter typt.

Lord_vetinari komt op mij vaak vrij zuur over, maar dat kan ook aan z'n avatar liggen.

Geen idee.

BHFH alhoewel zijn topics vaak ook wel voor enige hilariteit zorgen
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
      dinsdag 9 november 2004 @ 03:13:35 #133
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_23183209
    Ik bedacht me nog een Femke Halsema trofee voor degene die het vooral van triviale feitjes en sentimentalisering moet hebben in de argumentatie.
    Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
      dinsdag 9 november 2004 @ 03:15:36 #134
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_23183223
    quote:
    Je zou deze uitreiking wat minder badinerend ook naar Frits Bolkestein kunnen vernoemen.
    Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
      dinsdag 9 november 2004 @ 08:35:17 #135
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_23184212
    De Jeltje van Nieuwenhoven Trofee voor de allerlelijkste user, al valt dat natuurlijk moeilijk te controleren.

De Hedy d'Ancona Trofee voor de user die het verste weg lijkt te staan van het 'domme' gepeupel, zich daar ook actief van distantieert en zich daar in het geheel niet voor lijkt te schamen.

De Hanja Maij-Weggen Trofee voor de grootste Calimero annex jankerd van het POL-forum.
      dinsdag 9 november 2004 @ 08:49:06 #136
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23184396
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 08:35 schreef Lemmeb het volgende:
    De Jeltje van Nieuwenhoven Trofee voor de allerlelijkste user, al valt dat natuurlijk moeilijk te controleren.

De Hedy d'Ancona Trofee voor de user die het verste weg lijkt te staan van het 'domme' gepeupel, zich daar ook actief van distantieert en zich daar in het geheel niet voor lijkt te schamen.

De Hanja Maij-Weggen Trofee voor de grootste Calimero annex jankerd van het POL-forum.
    Het verzinnen van nieuwe trofeeen is reeds geweest. Beperk je maar tot het invullen van de categorieen.
      dinsdag 9 november 2004 @ 08:58:03 #137
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_23184529
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 08:49 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Het verzinnen van nieuwe trofeeen is reeds geweest. Beperk je maar tot het invullen van de categorieen.
    Oh jammer maar helaas

Wat een groot gemis
      dinsdag 9 november 2004 @ 10:43:12 #138
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_23186260

De belangrijkste troffee, dus een toelichting is op zijn plaats. Fok!/POL kent heel veel users die een mening kunnen formuleren en die vast kunnen houden. Tien tot twintig users zijn daar ronduit goed in. Maar hooguit een stuk of 5 users zijn echte debaters. Sidekick en sjun laten bij vlagen dit soort kwaliteiten zien en KB (jawel!) zou zich ook in deze categorie kunnen spelen als ie niet zo'n ongelooflijk onsportieve verliezer was. Lithion hoort in de categorie thuis, maar zakt de laatste tijd wat af naar cynisme. Jammer. Onder 17 zijn aanmoedigingsprijs om weer terug te keren naar zijn oude niveau

De über-debater is Parabola. Het vaderschap heeft hem niet milder gemaakt, integendeel en dat is een vooruitgang in zijn (voorheen te milde) geval. Hij combineert kennis met taalvaardigheid en weet op het juiste moment de spanning te breken. Wel mag ie soms zijn gesprekspartners wat serieuzer nemen.

ExTec heeft het verdraaien van de woorden van de ander tot specialisme gemaakt. bah

Kaalhei en Parabola op economie, Sidekick op politiek in brede zin. Parabola's inside kennis van de overheid geeft de doorslag.

Sidekick

Johan_de_With. Ik ben gek op zijn sarcastische humor. Lithion mag er op dit gebied ook wezen.

'Traditie' wil dat de organisator van de verkiezingen de volgende mod is Kaalhei dus

pberends

Mensen missen doe ik alleen IRL, niet hier.

Ik ben er een tijdje uit geweest, geen idee wie hier nieuw zijn.

De muts die verzuimd heeft deze categorie uit het lijstje te schrappen: Kaalhei

Patrick281, maar ik heb geen flauw idee of politiek hem iets zegt.

du_ke

thabit, SCH is bij lange na niet zo dogmatisch als men hier schijnt te denken.

Steijn

Dora nog wat, maar ik heb geen zin om met de letters van Radovan Karadzic te gaan rommelen om te kijken hoe die idioot ook al weer heet.

lekker belangrijke non-catgeorie

Lithion helaas, zie onder 1

Is dat een verdienste dan?

bhfh
    Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
    -Salman Rushdie-
      dinsdag 9 november 2004 @ 11:29:29 #139
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_23187284
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder: X-ray
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder: parabola, geheel kansloos
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis": Kozzmic bij gebrek aan een ander
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener: BansheeBoy, altijd weer goed voor een lach en een traan, al vanaf de OP
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl: definitely sjun
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod): daar laat ik me niet over uit
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt: BansheeBoy natuurlijk, oh wat ben ik fan van hem
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? wederom X-ray
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. geen iedee
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user: bullshit trofee
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn): kastanova, die zie ik hier veel te weinig, sterker nog: waar is hij uberhaupt gebleven?
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar: RichardQuest Who else?
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user: SCH Who else?
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user: ExTec, lijkt me duidelijk
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob: KirmiziBeyaz, die heeft alleen oog voor zichzelf en z'n broeders
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt: geen idee, maar ik verdenk RichardQuest van permanente dronkenschap
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user: Gallo
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak: geen idee, SCH misschien?
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent: wederom Kirmi
    pi_23187745
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 11:29 schreef Lemmeb het volgende:
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder: X-ray
      dinsdag 9 november 2004 @ 12:00:00 #141
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_23187926
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 11:51 schreef SCH het volgende:

[..]

jij had hem zeker willen winnen?
      dinsdag 9 november 2004 @ 12:27:53 #142
    95608 Speth
    Rorschach
    pi_23188398
    quote:
      dinsdag 9 november 2004 @ 12:29:36 #143
    94405 Tarak
    Follow the white rabbit...
    pi_23188422
    Graag wil ik voorstellen om de "prinses Irene trofee" te vervangen door de "Fatima Elatik trofee" voor degene die het meest op een hoofddoekje geilt.
    If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
    pi_23193444
    Nee het gaat echt om de bomen !
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      dinsdag 9 november 2004 @ 16:02:07 #145
    35279 Parabola
    Sapere aude
    pi_23193913

Bomen zijn liev
    Slaapt winter
    en zomer
      dinsdag 9 november 2004 @ 16:05:16 #146
    104660 N.E.O.R.E.J.
    Audere est facere
    pi_23194002
    "Ben toch niet gek!"
      dinsdag 9 november 2004 @ 16:06:26 #147
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23194035
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 16:02 schreef Parabola het volgende:
    [afbeelding]

Bomen zijn liev
    Boomknuffelaars
    pi_23196810
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:40 schreef NightH4wk het volgende:
    En de thug nigga award voor de user met de meeste notes.
    UBERLOL
    pi_23196825
    Vraag me af waarom mensen mij voor de "Erica Terpstra Trofee" nomineren, George-Butters is een veel betere kandidaat.
    pi_23196918
    Nee Berends jij bent inhoudelijk !
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')