Ook de topic-opener doet zijn spreekwoordelijke duit in het zakje
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
Ik vind dat
Lithion veel kennis van zaken heeft en een mooie spartaanse manier van discussieren heeft. Ik hou daar wel van.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Thabit. Weet bijna nooit waar hij het over heeft en negeert vragen naar de feitjes die hij als waarheden presenteert.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Ik vind dat
Parabola altijd redelijk veel kennis heeft over zaken. Vooral over praktische zaken, overheidszaken en uiteraard economie
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Er zit niet echt een sterke lijn in het openen van topics. Ik vind
accelerator de topics over de meest interessante onderwerpen opent
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Sjun, lijkt me een inkopper a la Beppie Bakhuijs
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
BansheeBoy zou als mod de integratie van de extremistische islam in Nederland een flinke impuls kunnen geven.
![]()
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Het zijn er veel, maar
P_Berends, alhoewel hij ook vaak wel grappig is, meldt weinig zinnigs.
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
Jammer, dat
X-ray niet meer aanwezig is. Ik was het niet altijd met hem eens maar hij was altijd wel goed voor een fraaie rel en daar hou ik wel van
9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.
Moeilijk, maar
dVTB heeft mijn voorkeur.
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
Lijkt me een uitgelezen trofee voor
SCH11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
I.R. Baboon[b], omdat hij er zo na solliciteert ![]()
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
[b]Du_ke. Bomen en allochtonen knuffelen en lachen en grapjes maken als er iemand vermoord wordt die hem niet bevalt. Hilarisch
![]()
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
Er is een grote clan rigide linksige figuren aan te wijzen. Maar
Lord_Vetinari vertoont wel extreem rigide trekken.
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Bij
Koos Voos heb ik vaak het idee dat hij alleen uit een ideologie reageert en zelf weinig bijdraagt
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
Zonder enige twijfel
KirmiziBeyaz. Het mooiste is uiteraard dat meneer wel iedereen voor racist, fascist of het hilarische potentieel uitmaakt die het niet met hem eens is.
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
Tja, bijna het gehele POL-SC-gebeuren is vaak dronken lallen. De meeste users daar zie ik bijna nooit in andere topics en als ze er zijn hebben ze vaak niets te melden. Alhoewel
Monidique wel soms iets zinnigs te melden heeft verdenk ik hem wel van een beginnende Korsakov. Vandaar dat ik hem nomineer.
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user
Ryan3 probeert zijn vastgeroeste ideeën een grappig en verantwoord tintje te geven en dat lukt
niet altijd even goed nooit. Bovendien reageert meneer vaak erg kinderachtig en op de man.
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
Sniper, dat is een echte oude rot.
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
Misschien is het een idee om dit de
BHFH-trofee te noemen
[ Bericht 0% gewijzigd door Kaalhei op 08-11-2004 23:29:40 ]
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar