Laag? Ik vind One sowieso al een sterk overschat nummer.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
zo laag.
de drie U2-noteringen daarboven maken wel wat goed![]()
En als je dat dan gewoon het allerbeste nummer ooit vindquote:Op donderdag 4 november 2004 16:15 schreef kriele het volgende:
Bedenk eens wat anders dan Bohemian rapsody
Ze zijn toch een keer in de top 10 v/d beste nummer aller tijden gekomen. BoRhap staat daar volgensmij al zo'n beetje vanaf de eind jaren 70 (in de veronica lijst), vrij snel nadat het nummer uitkwamquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:24 schreef methodmich het volgende:
Dat kan toch niet? Dat is gewoon omdat het de laatste jaren door al dit soort hitlijstjes verplicht is gesteld om Bohemian Rhapsody, Stairway To Heaven, November Rain, One van Metallica, Nothing Else Matters, Paradise By The Dashboard Light en Alive van Pearl Jam goed te vinden.
Je mag dan wel balen dat de nummers die jij bovenaan wilt niet bovenaan staan, maar vooral BoRhap hoort toch echt wel op 1...quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:24 schreef methodmich het volgende:
Dat kan toch niet? Dat is gewoon omdat het de laatste jaren door al dit soort hitlijstjes verplicht is gesteld om Bohemian Rhapsody, Stairway To Heaven, November Rain, One van Metallica, Nothing Else Matters, Paradise By The Dashboard Light en Alive van Pearl Jam goed te vinden.
lekker objectiefquote:Op zondag 19 december 2004 17:54 schreef vdo28 het volgende:
Welk nummer is nou zo complex, met zo'n timing, zo'n scherpe stem, gewoon zo supermooi geschreven.
Dan vind ik je nog redelijk mildquote:Op zondag 19 december 2004 18:40 schreef kamagurka het volgende:
Heb er net toch even naar gekeken (meestal vermijd ik dat soort lijsten), maar de helft van de top10 vind ik al verschrikkelijke KUTnummers!
Het probleem is juist dat die lijsten zo stinnkend veel op elkaar lijken allemaal, dat verbaast me altijd.quote:Op maandag 20 december 2004 10:35 schreef ranja het volgende:
Het is echt moeilijk voor sommigen om het begrip 'doelgroep' te snappen he?
Voor iedereen die graag Radiohead hoort is er radio 3, wie de Beatles beter vindt is er radio 2 en wie de 80's graag hoort is veronica meer geschikt.
Als iedere omroep z'n lijst openstelt voor alles dan krijg je op elke zender de zelfde lijst, terwijl die lijsten juist bedoelt zijn voor de mensen die normaal ook al naar die zender luisteren. Waarom klagen over Veronica's lijst als je normaal gesproken daar nooit naar luistert?
Dancing Queen of Eagle wint het bij mij absoluut van al die semi-hardrock ballads.quote:Op maandag 20 december 2004 11:23 schreef ranja het volgende:
geen idee![]()
Abba is meer iets voor radio 2, daar staan ze wel hoog ook.
Restmateriaal aan elkaar geplakt bedoel je.quote:Op zondag 19 december 2004 17:54 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Je mag dan wel balen dat de nummers die jij bovenaan wilt niet bovenaan staan, maar vooral BoRhap hoort toch echt wel op 1...
Welk nummer is nou zo complex, met zo'n timing, zo'n scherpe stem, gewoon zo supermooi geschreven.
http://forum.fok.nl/user/active/68627quote:Op maandag 20 december 2004 12:14 schreef Karzeuler het volgende:
mischien een leuk idee als Fok eens een echte top 100 aller tijden gaat samenstellen? Of is dat al eens gedaan?
Doe mee met de Fok! top100 allertijden 2004 - Deel 3 dus. Uitslag volgt deze week nogquote:Op maandag 20 december 2004 12:14 schreef Karzeuler het volgende:
mischien een leuk idee als Fok eens een echte top 100 aller tijden gaat samenstellen? Of is dat al eens gedaan?
Op moment zing ik beter dan Freddie, kan je niet ontkennen.quote:
donna ligt tussen R2 en R3 in.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:27 schreef ranja het volgende:
Stubru lijkt me een kink-achtig station, Donna meer Veronica. Hoewel er tussen Donna en Radio 2 ook niet veel verschil zit.
Het ging me niet om hoe het gezongen was, alhoewel daar ook niets tegen op kan, het ging me meer om hoe het geschreven en samengesteld was.quote:Op maandag 20 december 2004 18:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op moment zing ik beter dan Freddie, kan je niet ontkennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |