Laag? Ik vind One sowieso al een sterk overschat nummer.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
zo laag.
de drie U2-noteringen daarboven maken wel wat goed![]()
En als je dat dan gewoon het allerbeste nummer ooit vindquote:Op donderdag 4 november 2004 16:15 schreef kriele het volgende:
Bedenk eens wat anders dan Bohemian rapsody
Ze zijn toch een keer in de top 10 v/d beste nummer aller tijden gekomen. BoRhap staat daar volgensmij al zo'n beetje vanaf de eind jaren 70 (in de veronica lijst), vrij snel nadat het nummer uitkwamquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:24 schreef methodmich het volgende:
Dat kan toch niet? Dat is gewoon omdat het de laatste jaren door al dit soort hitlijstjes verplicht is gesteld om Bohemian Rhapsody, Stairway To Heaven, November Rain, One van Metallica, Nothing Else Matters, Paradise By The Dashboard Light en Alive van Pearl Jam goed te vinden.
Je mag dan wel balen dat de nummers die jij bovenaan wilt niet bovenaan staan, maar vooral BoRhap hoort toch echt wel op 1...quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:24 schreef methodmich het volgende:
Dat kan toch niet? Dat is gewoon omdat het de laatste jaren door al dit soort hitlijstjes verplicht is gesteld om Bohemian Rhapsody, Stairway To Heaven, November Rain, One van Metallica, Nothing Else Matters, Paradise By The Dashboard Light en Alive van Pearl Jam goed te vinden.
lekker objectiefquote:Op zondag 19 december 2004 17:54 schreef vdo28 het volgende:
Welk nummer is nou zo complex, met zo'n timing, zo'n scherpe stem, gewoon zo supermooi geschreven.
Dan vind ik je nog redelijk mildquote:Op zondag 19 december 2004 18:40 schreef kamagurka het volgende:
Heb er net toch even naar gekeken (meestal vermijd ik dat soort lijsten), maar de helft van de top10 vind ik al verschrikkelijke KUTnummers!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |