Hey Tokus, check dit: http://www.statetrooper.co.uk/news.htm en ook je mailbox wanneer je weer thuis bent.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:14 schreef Tokus het volgende:
echte black metal is natuurlijk als je je haat jegens religie niet alleen in je muziek verwerkt, maar ook daadwerkelijk de kerk in de fik steekt
waarom pas als ik thuis ben?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:21 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hey Tokus, check dit: http://www.statetrooper.co.uk/news.htm en ook je mailbox wanneer je weer thuis bent.
Ik heb het naar je thuismail geforward.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom pas als ik thuis ben?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:40 schreef thaleia het volgende:
Hallo Muziek, mijn boiler is kapot en nu vraag ik me af of er nummers zijn gemaakt over hoe het is als je om half 7 's ochtends na toch al te weinig slaap en bij vorst onder een ijskoude douche stapt.
Kan ze beter Boilermaker opzetten van de Jezus Lizard.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]"cold as ice"
god wat een matige grap bosbeetle !
Geniaal!quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:49 schreef bukgeit het volgende:
Kan ze beter Boilermaker opzetten van de Jezus Lizard.
Dissection is inderdaad zwaar oké! Wat de nazi's betreft, dat valt allemaal wel mee hoor, ik heb het anders nog nooit meegemaakt bij dat soorten optredens.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:32 schreef Cynic het volgende:
Of zal dat meevallen?
Als je naar het niveau van de laatste jaren kijkt zou je dat haast zeggen ja........quote:Op woensdag 10 november 2004 07:56 schreef Tokus het volgende:
Jammer dat hij de daarmee opgebouwde pluspunten direct weer verspeelde door te zeggen dat hij dacht dat ze uit elkaar zijn.
Daar geef ik je dan weer direct gelijk in. Maar ze werken nu aan Mindcrime II, waardoor de verwachtingen natuurlijk (te) hoog zullen zijn. Ook al wordt het een super album, dan nog zal men het niet beter vinden dan het origineel.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:55 schreef Crook het volgende:
[..]
Als je naar het niveau van de laatste jaren kijkt zou je dat haast zeggen ja........
In welke context? Was het een verzoek?quote:Op woensdag 10 november 2004 07:56 schreef Tokus het volgende:
Yeey, zowaar weer eens goeie muziek op 3FM. Giel Beelen draaide zowaar silent Lucidity van Queensrÿche. Jammer dat hij de daarmee opgebouwde pluspunten direct weer verspeelde door te zeggen dat hij dacht dat ze uit elkaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |