quote:Op woensdag 3 november 2004 11:56 schreef Frenkel het volgende:
Had verwacht dat of Ryan of Marissa wel Luke en ms. Cooper zou zien in dat Motel..
misschien volgende week?
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:08 schreef coltje87 het volgende:
Shit ik heb het gemist gisterKan iemand misschien vertellen wat er gebeurd is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffff...ik dacht ff een korte uitleg te geven maar dat is niet gelukt merk ik.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ket_Ais op 03-11-2004 18:35:53 ]I used to be a schizofrenic but we're OK now
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:30 schreef coltje87 het volgende:
Haha echt heel erg bedankt! Je bent te gek
Je hebt gelijk! Consider it done!quote:Op woensdag 3 november 2004 18:31 schreef truSteh het volgende:
Anders pleur je het ff in spoilers? Je weet maar nooit, er zijn altijd van die lui die nog steeds 5 afleveringen achter lopen![]()
Ik kan niks in de gids vinden over vanavond seizoen 2.. hoe zit dat nou?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:31 schreef Aphrodite het volgende:
Vanavond hooplijk season 2![]()
![]()
Amerika!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:32 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ik kan niks in de gids vinden over vanavond seizoen 2.. hoe zit dat nou?
oooh oke! thanksquote:Op donderdag 4 november 2004 15:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Amerika!!!
In Amerika komt de eerste aflevering van seizoen 2 vanavond.
Dus er zijn een heleboel mensen die dat gaan downloaden vanavond of morgen
In Nederland is het nog gewoon op dinsdag rond de klok van 22h
het komt vanavond op de USA tv (of het is al geweest) en de meestel (ikquote:Op donderdag 4 november 2004 19:23 schreef ttboy het volgende:
Al die mensen die het van jnternet halen is leuk enzo maar ik hoor de ene persoon roepen dat het op donderdag (vanavond dus) komt en de andere weer dat het gewoon dinsdag is. Afgelopen dinsdag werdt het volgens mij niet uitgezonden. Maar vanavond kan ik niks vinden. Wie kan er nu eens duidelijkheid verschaffen?
Ja als het daar nu ook 8 uur s'avonds was ja.... dumbassquote:Op donderdag 4 november 2004 19:59 schreef truSteh het volgende:
en... NU .. aired The OC seizoen 2 episode 1 in the US of A
DUmbass yourselfquote:Op donderdag 4 november 2004 21:53 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Ja als het daar nu ook 8 uur s'avonds was ja.... dumbass![]()
dumbass? Heeft je ma je nooit geleerd om gewoon normaal te reageren?quote:Op donderdag 4 november 2004 21:53 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Ja als het daar nu ook 8 uur s'avonds was ja.... dumbass![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lucky sethquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:41 schreef Smeich het volgende:
Grappig, lees net de veronica gids waarin staat dat Seth en Summer in t echie ook een stelletje zijn![]()
22. maar ja 90210 keek ik ook toen ik jong was, dus opzich maakt het niet zoveel uitquote:Op zaterdag 13 november 2004 05:59 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg mensen...![]()
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
iemand vertelde mij vandaag dat ie The OC wel een erg "Teen" gebeuren vond
Zelf ben ik dichter bij de 30 dan bij de 20 en vermaak mij uitermate met deze serie, vooral de dialogen kan ik waarderen evenals de mooie lokaties en het gewoon overall gelikte karakter van The OC![]()
van tvgids.nlquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:03 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
22. maar ja 90210 keek ik ook toen ik jong was, dus opzich maakt het niet zoveel uit
quote:Paris in The Orange County
In de jaren ’90 zwijmelden we weg bij de avonturen van Brandon, Brenda en hun vrienden uit Beverly Hills 90210, anno 2004 is The O.C dé serie voor de tiener die de volgende dag mee wil praten in de kantine. En in de aflevering van deze week geldt dat al helemaal, want daarin speelt niemand minder dan Paris Hilton een gastrol.
paris hiltonquote:Op woensdag 17 november 2004 08:45 schreef Mighty_Mike het volgende:
idd geweldige afl. haha en die seth die paris hilton tegenkwam
Spelen er zoveel mooie vrouwen in de serie.....................quote:Op woensdag 17 november 2004 09:12 schreef Thermo het volgende:
[..]
paris hilton![]()
![]()
gastrol!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:05 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Spelen er zoveel mooie vrouwen in de serie.....................
ik nomineer fijn met je mee, ik vond m echt wel leukquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:48 schreef One_conundrum het volgende:
Ik nomineer deze aflevering tot de "De leukste Aflevering" tot nu toe !!!
Echt zo vetquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
"I'm done having sex with Julie Cooper"![]()
Tjah Ryan wou het voor haar verborgen houden, dat is toch goed ofnie?!quote:Op woensdag 17 november 2004 19:06 schreef sannuh het volgende:
Ja maar wel een beetje jammer voor marissa, en het ging net goed tussen ryan en haar en nu dit weer![]()
Jij hebt vast niet zo veel succes bij vrouwen he?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tjah Ryan wou het voor haar verborgen houden, dat is toch goed ofnie?!
Als jouw moeder met je ex-vriendin ligt te neuken (okay, beetje vergezocht, maar you get the pointquote:Op woensdag 17 november 2004 19:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
Jij hebt vast niet zo veel succes bij vrouwen he?
Vrouwen zijn meestal niet blij als je iets niet vertel wat dan vooral met hun moeder te maken heeft ofzo
melissa wie the fuck is datquote:Op woensdag 17 november 2004 23:04 schreef haagse_elfje het volgende:
dat gezicht van melissa was echt zo cool
ik zou het ook niet willen weten, laat staan mezelf voorstellen ieuw ieuw![]()
![]()
Happy Happy Joy Joyquote:Op woensdag 24 november 2004 16:34 schreef Alsgeenander het volgende:
'NET5 heeft te kennen gegeven dat ze na het einde van het
1e seizoen van The OC, op 4 januari 2005 gelijk doorgaan
met het 2e seizoen'
http://www.the-oc.nl/
Joehoe!!
jaaa zapte er toevallig langs, echt nog zo'n klein breezertje is het in die filmquote:Op woensdag 24 november 2004 19:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Vanavond komt er een film met Misch Barton (Marissa uit The OC) op RTL5 om 23.45![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:43 schreef amokjeeh het volgende:
jaaa zapte er toevallig langs, echt nog zo'n klein breezertje is het in die film![]()
Ik wil je niet uit je droom halen, maar er is pas volgende week weer oc in de states. Het is vandaag thanksgiving waardoor er traditioneel alleen maar Footbal op televisie isquote:Op donderdag 25 november 2004 23:50 schreef VrAnqZ het volgende:
Straks eindelijk season 2 episode 4 op FOX in the states!Morgenvroeg weer kijken! Ik zeg niks.. maar je bent gek als je een aflevering nog gaat missen van deze serie!
Ergens in maart komt ook de 7-DVD box met heel season one, ook zo'n must have
Motherfuckers daaro, ik heb zelf ook nog geen aflevering gemist van het nieuwe seizoen maar die special kunnen ze wat mij betreft wel achterwege latenquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:33 schreef MuKe het volgende:
Voor ons ook een weekje wachten want aankomende dinsdag is er een Sex and the City special op NET5 en daarom geen OC..
ik dacht oké vanaf volgende week dus geen sex and the city ik al helemaalquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:02 schreef Frenkel het volgende:
Oh wat ben ik blij als dat Sex and the city is afgelopen..
Ik zou niet weten wanneer de box in Nederland uitkomt maar ik denk dat ie precies hetzelfde is als het exemplaar van Play.com Ik heb um daar btw ook vandaan, ik kon niet meer wachten tot ie hier eens te bestellen isquote:Op zondag 28 november 2004 18:25 schreef VrAnqZ het volgende:
Iemand trouwens enig idee of de DVD box die hier ergens in maart 2005 uit zal komen veel zal verschillen van de versie die nu al op play.com en amazon te bestellen is? Dat is nl. het enige wat mij tegenhoudt om m te bestellen
deze bedoel ik dan: http://www.play.com/play2(...)the+o.c.&page=search
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:54 schreef ttboy het volgende:
nog 4 episodes en dan is het seizoen voorbij, moeten we eaarschijnlijk weer een paar maanden wachten totdat seizoen 2 wordt uitgezonden. dat betekent dat we in april weer kunnen kijken en in mei begint het zomerseizoen en stoppen ze waarschijnlijk weer![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:04 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Uhm, er is in dit topic al een paar keer gemeld dat Net5 meteen doorgaat met seizoen 2.
ik moet dat nog zienquote:Op donderdag 2 december 2004 10:04 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Uhm, er is in dit topic al een paar keer gemeld dat Net5 meteen doorgaat met seizoen 2.
21.30quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:50 schreef Smeich het volgende:
Ik heb t gewoon gemist verdomme..iig veel...hoelaat begon t ditmaal weer? .......toch niet om 22:00?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:16 schreef janimie het volgende:
geen baan/poen voor d'r pappie is denk ik de reden ?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:04 schreef jadelovespat het volgende:
ok, ff voor de zekerheid. Is er iets wat marissa tegen houd om het toch te vertellen zodra Caleb dat restaurant heeft gekocht?
Weet hij veel dat hij niet alles weetquote:Op woensdag 8 december 2004 00:26 schreef supajip het volgende:
Ik dacht dat Caleb juist bedoelde dat ie 't al wist van Julie & Luke omdat ie tegen Marissa zei dat ie ALLES al wist?
Wat een eikel trouwens zeg ik zag het ook al aankomen![]()
SPOILERRRRRRRRRRRRR !!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:11 schreef Frenkel het volgende:
Ik vond een een hele goeie aflevering en toch Ryan en marissa weer bij elkaar, voor hoe lang deze keer..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:37 schreef Crazykill het volgende:
[..]
SPOILERRRRRRRRRRRRR !!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:37 schreef Crazykill het volgende:
[..]
SPOILERRRRRRRRRRRRR !!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de spoiler gelezen terwijl ik t helemaal niet wilde lezen
![]()
maar ach
People live to learn things, and I learn to live...
Mwhoehahahahquote:Op woensdag 8 december 2004 16:56 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ik heb de spoiler gelezen terwijl ik t helemaal niet wilde lezen
![]()
maar ach![]()
Nou was ik weer vergeten wat in de spoiler stond, lees ik m weer! Ik leer t ook nooit hequote:Op woensdag 8 december 2004 17:07 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Mwhoehahahah![]()
![]()
![]()
Maarjah, 't was te verwachten , toch???
blegh ik werd zo spastisch toen summer zo deed tegen seth,quote:Op woensdag 15 december 2004 12:12 schreef Ket_Ais het volgende:
Inderdaad ja! Arme Seth! Hij verdiend gewoon veel beter!
Toch wel leuk dat Marissa zich weer lekker bedreigd voelt door de komst van Theressa.
Net5 heeft de dag van uitzending een paar keer verschoven. Het is nu op dinsdagavond 21.30hquote:Op woensdag 15 december 2004 19:48 schreef The.PhantoM het volgende:
wanneer komt ut eigenlijk? Kheb het gister gezien en een keer op donderdag? Komt het ook nog op een andere dag?
Maar ik het laatste shot waren ze beide met hun gedachten ergens anders, niet met elkaar bezig zeg maar, dus ik denk dat dat wat een voorbode is...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:21 schreef sannuh het volgende:
Nah ik vond t wel goed van Marissa dat ze zei van ja ik denk ook wel dat t goed komt met onsWas ik wel blij om
Ik hoop het niet, ik vind ze namelijk een leuk stelletje!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar ik het laatste shot waren ze beide met hun gedachten ergens anders, niet met elkaar bezig zeg maar, dus ik denk dat dat wat een voorbode is...
tis al even geleden dat het afliep met "en ze leefden nog lang en gelukkig..."quote:Op donderdag 16 december 2004 10:35 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik vind ze namelijk een leuk stelletje!
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:54 schreef Debs het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd??![]()
Had een college, dus alles gemist![]()
Ryan neem ik aan?!quote:Op woensdag 22 december 2004 12:52 schreef sannuh het volgende:
Super leuke aflvering zeg!! Alleen beetje jammer dat Theresa zwanger is en miss wel van Seth![]()
Ik denk het ook.quote:
Ja, ze waren flink genaaid door die hoeren, maar als er zulke brede mannen aankomen kunnen ze moeilijk zeggen dat ze niet willen betalen.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:16 schreef BGN het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Vond er gisteren alleen wel een paar rare dingen in ziiten.
-Dat ze moesten betalen terwijl ze helemaal nergens om gevraagd hadden.
-Dat die gast met z'n petje hun schuld afbetaalde![]()
die pet kreeg hij als blijk van waardering dacht ik...quote:Op woensdag 22 december 2004 16:23 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Ja, ze waren flink genaaid door die hoeren, maar als er zulke brede mannen aankomen kunnen ze moeilijk zeggen dat ze niet willen betalen.
De man met het petje betaalde hun schuld niet af maar ryan had heel veel geld van hem gewonnen. Eerst blufde hij dat hij veel geld verloor maar toen het er echt om ging en voor veel geld ging spelen won hij het dus.
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:52 schreef sannuh het volgende:
Super leuke aflvering zeg!! Alleen beetje jammer dat Theresa zwanger is en miss wel van Seth![]()
Het hoeft van mij ook geen serie te worden waarin iedereen met iedereen heeft. Ze zijn al aardig op weg trouwens. Haley-Jimmy, Caleb-Julie-Lukequote:Op woensdag 22 december 2004 16:34 schreef Tallz het volgende:
[..]
jaa dat zou het verhaal nog es een wending geven..!
Ik vond het ook weer een top aflevering.. alleen jammer dat Ryan en Marissa heel de tijd aan/uit gaan.
Nee klopt, ik heb het ook alleen over Ryan en Marissa. Word een beetje standaard dat het steeds uit en aan is. De rest boeit me niet zoveel :>quote:Op woensdag 22 december 2004 17:10 schreef BGN het volgende:
[..]
Het hoeft van mij ook geen serie te worden waarin iedereen met iedereen heeft. Ze zijn al aardig op weg trouwens. Haley-Jimmy, Caleb-Julie-Luke
Ja idd van Ryan... foutjequote:
quote:Gaan jullie ook het tweede seizoen van 'The OC' uitzenden?
Ja, we gaan na afloop van het eerste seizoen meteen door met het tweede seizoen. Dit is vanaf 4 januari 2005.
Overigens zal The OC vanaf 28 december weer om 22.00 uur worden uitgezonden in plaats van 21.30 uur.
Nu dus nog niet, ook al staat het ook op de Net5 site dat het om 21:55 begint.maar ergens anders op hun site weer niet...lekker vaag wel weer maar jaquote:Overigens zal The OC vanaf 28 december weer om 22.00 uur worden uitgezonden in plaats van 21.30 uur.
Hallelujah!! Ik was de amerikaanse programmering al aan het volgen omdat ik bang was dat Net5 en/of het einde van het 1e seizoen niet laat zien, en dan ook nog een half jaartje wacht met het opnieuw uitzenden van seizoen 1!quote:Op maandag 27 december 2004 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Net 5 kijkers![]()
Leuk nieuwtje voor jullie!
uit de FAQ van Net 5:
[..]
Doei Net 5 kijkers!![]()
![]()
Dat is waarschijnlijk de uitvoerende artiest van het origineel of de zoveelste cover... deze versie is van Jeff Buckley.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:28 schreef Whiskers het volgende:
John Cale
Idd. Jeff Buckley. My mistake. Het origineel is ieder geval van Leonard Cohenquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:43 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de uitvoerende artiest van het origineel of de zoveelste cover... deze versie is van Jeff Buckley.
Ah dus ik ben niet de enigste die er zo over dacht, ik vond het ook allemaal wat overdreven dit keer, je ziet amper dat ze echt zwanger is, het kunnen misschien net 2 weken zijn dat ze zwanger isquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:32 schreef RaTz het volgende:
Was het nou wel zeker dat Theresa zwanger is van Ryan, ze konden toch niet testen omdat het te gevaarlijk was voor het nog ongeboren kind?
Waarom dan al die ophef, misschien is het kind wel van Eddie...Jammer dat die Theresa alles in het roet gooit, ze had gewoon een abortus moeten nemen
Ja, ik ook. Heb ff beetje gespiekt of ik het de moeite waard vind om verder te kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:56 schreef Alsgeenander het volgende:
Mooie aflevering.. wel heel erg voorspelbaar, vind het ook wel erg jammer/triest allemaal. Ik heb niet zoiets van jeej ik heb zin in het volgende seizoen. Maar ga wel kijken uiteraard.
Ja bedankt NET 5, zet dus gister om 22 uur mn tv aanquote:Op maandag 27 december 2004 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Net 5 kijkers![]()
Leuk nieuwtje voor jullie!
uit de FAQ van Net 5:
[..]
Doei Net 5 kijkers!![]()
![]()
Nope, je was niet de enigequote:Op donderdag 30 december 2004 20:03 schreef Piepje het volgende:
Ik had trouwens op het laatst wel tranen in de ogen, was ik de enige?Toen Seth ook nog eens wegging, en dat Kirsten en Sandy helemaal alleen achterbleven. Vond het eigenlijk wel stom dat Seth wegging, liet hij Summer gewoon achter!
2200 my assquote:Gaan jullie ook het tweede seizoen van 'The OC' uitzenden?
Ja, we gaan na afloop van het eerste seizoen meteen door met het tweede seizoen. Dit is vanaf 4 januari 2005.
Overigens zal The OC vanaf 28 december weer om 22.00 uur worden uitgezonden in plaats van 21.30 uur.
Vind m er juist wel goed uitzien zo....quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:42 schreef haagse_elfje het volgende:
de aflv was geweldig...Ik vond Marissa super toen ze die zooi in het water gooide....
alleen jammer dat tate donovan ( jimmy) een baardje heeft
Er komen 4 nieuwe personages bij. Ik heb net even op site van FOX gekeken. Met 1 hebben we al kennis gemaakt.... De rest komt erbij in de eerstkomende aflevering. We liggen er immers maar 5 achter op Amerikaquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:52 schreef somegirl het volgende:
Over 2 afleveringen komen er ook een aantal nieuwe personages bij. Op de site zeiden ze 2, maar ik zag toch echt 4 onbekende gezichten op het plaatje staan.... dus 2 of 4
is ook niet echt een spoiler toch? gaat niet niet over de verhaallijn oid.quote:
Ik wilde nog wat erbij plaatsen in een spoiler maar heb dat niet gedaan, omdat ik niet wist of dat wel mocht.......quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:37 schreef somegirl het volgende:
[..]
is ook niet echt een spoiler toch? gaat niet niet over de verhaallijn oid.
Dan kun je toch spoilertags gebruiken? daar zijn ze voor dacht ik zo!quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wilde nog wat erbij plaatsen in een spoiler maar heb dat niet gedaan, omdat ik niet wist of dat wel mocht.......![]()
Ryan is iets van 25, Seth is ook ouder dan de leeftijd die hij in de serie speelt. Marissa is 17 en speelt in de serie een 17jarigequote:Op donderdag 6 januari 2005 00:41 schreef RemCOW het volgende:
Wel lekker einde, eindelijk wat minder dramatisch.
Dat Marissa zo haar frustraties eruit gooide vond ik echt super inderdaad!
Moet Ryan ook 18- voorstellen? Seth kan nog een beetje zo overkomen (hoewel hij ook duidelijk ouder lijkt), maar Ryan vind ik er aardig ouder uit zien.
Dat snap ik, maar Ryan en Seth moeten beiden dus 17 voorstellen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:23 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ryan is iets van 25, Seth is ook ouder dan de leeftijd die hij in de serie speelt. Marissa is 17 en speelt in de serie een 17jarige
Dat is waar, maar moet zeggen dat ik er niet zo heel erg mee zit...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:11 schreef -Angel- het volgende:
De afgelopen aflevering was niet al te best.
De schrijvers dachten denk ik, hoe kunnen we twee ingeslagen verhaal lijnen zo snel mogelijk afkappen.
En daarbij bedoel ik op het het weg zeilen van Seth en dat Ryan Newport verlaat.
ryan is geloof ik 27 weet het niet zeker en marissa 18 en seth is al 24quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:23 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ryan is iets van 25, Seth is ook ouder dan de leeftijd die hij in de serie speelt. Marissa is 17 en speelt in de serie een 17jarige
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:45 schreef Ket_Ais het volgende:
Net goed voor Seth! (ook vind ik het ook wel zielig voor hem, Summer heeft wel gelijk)
Net goed voor Marissa! (ze had het recht om met een ander te zoenen maar ze heeft het verzwegen, ze verdient lekkere Ryan niet!)
Ja dat was ik ook al aan t denken... Hoop t toch echt niet hoor, maarja ik download ze gewoon allemaal opnieuw 2e keer is ook leukquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Vind m er juist wel goed uitzien zo....
Ik ben ook benieuwd wat er met Theresa gebeurd, hoewel ik stiekem al wel een beetje vooruitgekeken hebWe zitten in Nederland alleen zo dicht op de Amerikaanse afleveringen. Ze zullen binnenkort wel stoppen dan, was met Charmed ook zo....
Daar kan Net 5 in dit geval niks aan doen, ze lopen bij bijna gelijk met de USA, dus moeten ze wel een tijdje stoppen met de uitzendingen zodat de rest van seizoen 2 straks non stop uitgezonden kan worden. Bovendien is Desperate Housewives erg leuk, eigenlijk nog leukerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:07 schreef One_conundrum het volgende:
JAMMER DAT DAT KUT NET 5 DER BINNENKORT WEER MEE STOPT
Waarom zouden ze niet non-stop door kunnen zenden? In Amerika stopt het niet ofzo hoor, daar is ook elke week een aflevering. En aangezien ze een aflevering of wat achterlopen is dat waarschijnlijk niet de reden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:18 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Daar kan Net 5 in dit geval niks aan doen, ze lopen bij bijna gelijk met de USA, dus moeten ze wel een tijdje stoppen met de uitzendingen zodat de rest van seizoen 2 straks non stop uitgezonden kan worden. Bovendien is Desperate Housewives erg leuk, eigenlijk nog leuker
Uhm.. In Amerika stoppen ze regelmatig een weekje of 2 met het uitzenden van een serie omdat ze 24 afleveringen over bijna 40 weken uitsmeren. Dus NET5 moet wel stoppen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:18 schreef truSteh het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet non-stop door kunnen zenden? In Amerika stopt het niet ofzo hoor, daar is ook elke week een aflevering. En aangezien ze een aflevering of wat achterlopen is dat waarschijnlijk niet de reden.
Zal wel weer te weinig kijkers trekken ofzo![]()
Ja, maar met het verschil dat in Amerika al in november is begonnen met uitzenden en Net5 pas in januari. Laatste aflevering is in de VS altijd in mei, dus 5 maanden x ong. 4 weken = 20 afleveringen. Net5 heeft dus 4 afleveringen speling en zou het dus makkelijk aan een stuk door uit kunnen zenden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:29 schreef TheGame het volgende:
[..]
Uhm.. In Amerika stoppen ze regelmatig een weekje of 2 met het uitzenden van een serie omdat ze 24 afleveringen over bijna 40 weken uitsmeren. Dus NET5 moet wel stoppen.
Dat FOX op aflevering 8 zit en NET5 op 2, begrijp ik nog, maar daarnaquote:Op donderdag 20 januari 2005 04:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
fox zit nu op afl 8, net5 op afl 2. maar tussen fox aflevering van jaarwisseling zat 4 weken.
dan blijft nog 2 weken over. dus 2 weken speling
ik denk dat net5 dat te krap vindt. er is grote kans dat fox heus nog wel over de 20 afleveringen die resteren 2 weken tussenzet.
Die is van het bedrijf, staan stickers op de zijkant volgens mij.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:14 schreef PAA-053 het volgende:
Wrom rijdt de tuinman in een peperdure auto? :S
ehjzz tof, mag je vaker doen leuk om te lezenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:05 schreef jadelovespat het volgende:
Oww dat wijf moet echt snel dood neervallen
[afbeelding]
The cute, the sad, the so wrong and the lonely
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die is van het bedrijf, staan stickers op de zijkant volgens mij.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:47 schreef Love_My_Baby het volgende:
Je merkt wel dat Alex, DJ, Zack en hoe heet ze ook alweer...Lindsay? tot nu toe echt bijpersonen zijn, weinig tekst en ze fungeren tot nu toe echt alleen maar als aanhang. Hoop dat dit snel verandert!!
vond ik ook, vreselijkquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:36 schreef jadelovespat het volgende:
die outfit van marissa bah!
[afbeelding]
Leuk om te horenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:52 schreef Tallz het volgende:
[..]
ehjzz tof, mag je vaker doen leuk om te lezen![]()
Uhm.....quote:
zeg deze houden we nog te goed van je DBquote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik ga het jullie ook niet onthouden...
net ff epi 1 van seizoen 1 gekeken
leuke screenshot van summer uit die scene dat ze marissa thuis neerleggen omdat ze ladderzat is
[afbeelding]
http://www.tvtome.com/OC/guide.html kijk ik altijd, maar staat er niet duidelijk welk nummer wanneer wordt gedraaid. En je hebt snel de neiging om verder te spiekenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
wat was die site ook alweer waar je kon vinden welke muziek in welke aflevering zat?
moet ff dat liedje weten dat ze gingen dansen op t bal >> seth & anna
Ja want Lindsay is tenslotte blondquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:37 schreef One_conundrum het volgende:
op het moment dat je kon zien dat minares van Caleb rood haar had, wist ik genoeg
maar hij was weer fijn!
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja want Lindsay is tenslotte blond
Staat je tv wel goed afgesteld?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja want Lindsay is tenslotte blond
en jongens tot 20 jaar?;)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:00 schreef Thomas B. het volgende:
Het is ook een soap. Niet à la GTST, maar het is wel gewoon een pubersoap (voor meisjes tussen de 13 en de 17)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |