Motherfuckers daaro, ik heb zelf ook nog geen aflevering gemist van het nieuwe seizoen maar die special kunnen ze wat mij betreft wel achterwege latenquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:33 schreef MuKe het volgende:
Voor ons ook een weekje wachten want aankomende dinsdag is er een Sex and the City special op NET5 en daarom geen OC..
ik dacht oké vanaf volgende week dus geen sex and the city ik al helemaalquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:02 schreef Frenkel het volgende:
Oh wat ben ik blij als dat Sex and the city is afgelopen..
Ik zou niet weten wanneer de box in Nederland uitkomt maar ik denk dat ie precies hetzelfde is als het exemplaar van Play.com Ik heb um daar btw ook vandaan, ik kon niet meer wachten tot ie hier eens te bestellen isquote:Op zondag 28 november 2004 18:25 schreef VrAnqZ het volgende:
Iemand trouwens enig idee of de DVD box die hier ergens in maart 2005 uit zal komen veel zal verschillen van de versie die nu al op play.com en amazon te bestellen is? Dat is nl. het enige wat mij tegenhoudt om m te bestellen
deze bedoel ik dan: http://www.play.com/play2(...)the+o.c.&page=search
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:54 schreef ttboy het volgende:
nog 4 episodes en dan is het seizoen voorbij, moeten we eaarschijnlijk weer een paar maanden wachten totdat seizoen 2 wordt uitgezonden. dat betekent dat we in april weer kunnen kijken en in mei begint het zomerseizoen en stoppen ze waarschijnlijk weer![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:04 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Uhm, er is in dit topic al een paar keer gemeld dat Net5 meteen doorgaat met seizoen 2.
ik moet dat nog zienquote:Op donderdag 2 december 2004 10:04 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Uhm, er is in dit topic al een paar keer gemeld dat Net5 meteen doorgaat met seizoen 2.
21.30quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:50 schreef Smeich het volgende:
Ik heb t gewoon gemist verdomme..iig veel...hoelaat begon t ditmaal weer? .......toch niet om 22:00?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |