SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we even napraten wat er met Seth gaat gebeurenen gaat Marrissa bij de AA?
Marissa gaat weer aan de alcohol
Seth, op weg naar tahiti![]()
Ryan, De boosdoender van de laaste aflevering
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
En niet te vergeten de reactie van Summer.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:45 schreef HomerJ het volgende:
IK wil echt die brieven van Seth zien! Of de reactie van zijn ouders
hahahahaaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:44 schreef truSteh het volgende:
48 dagen ofzoZij hij in 1ste / 2de aflevering. Hij heeft amper eten enzo bij zich
En dat haalt ie toch nooit met dat brakke ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, ik denk niet dat hij echt naar Tahiti gaatquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:44 schreef truSteh het volgende:
48 dagen ofzoZij hij in 1ste / 2de aflevering. Hij heeft amper eten enzo bij zich
En dat haalt ie toch nooit met dat brakke ding
Nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:06 schreef HomerJ het volgende:
Op de brandstapel met die heks!
Die Latina is zooo lekker hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:06 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze toch beide erg lekker, ieder heeft haar kwaliteitspunten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:22 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die Latina is zooo lekker he![]()
Wat Ryan in die graat van de buren ziet is mij nog altijd niet duidelijk
Voor zover ik kan zien heeft Marissa alleen maar punten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:51 schreef Roa het volgende:
Ik vind ze toch beide erg lekker, ieder heeft haar kwaliteitspunten.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:22 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die Latina is zooo lekker he![]()
Wat Ryan in die graat van de buren ziet is mij nog altijd niet duidelijk
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:06 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |