quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:45 schreef Ket_Ais het volgende:
Net goed voor Seth! (ook vind ik het ook wel zielig voor hem, Summer heeft wel gelijk)
Net goed voor Marissa! (ze had het recht om met een ander te zoenen maar ze heeft het verzwegen, ze verdient lekkere Ryan niet!)
Ja dat was ik ook al aan t denken... Hoop t toch echt niet hoor, maarja ik download ze gewoon allemaal opnieuw 2e keer is ook leukquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Vind m er juist wel goed uitzien zo....
Ik ben ook benieuwd wat er met Theresa gebeurd, hoewel ik stiekem al wel een beetje vooruitgekeken hebWe zitten in Nederland alleen zo dicht op de Amerikaanse afleveringen. Ze zullen binnenkort wel stoppen dan, was met Charmed ook zo....
Daar kan Net 5 in dit geval niks aan doen, ze lopen bij bijna gelijk met de USA, dus moeten ze wel een tijdje stoppen met de uitzendingen zodat de rest van seizoen 2 straks non stop uitgezonden kan worden. Bovendien is Desperate Housewives erg leuk, eigenlijk nog leukerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:07 schreef One_conundrum het volgende:
JAMMER DAT DAT KUT NET 5 DER BINNENKORT WEER MEE STOPT
Waarom zouden ze niet non-stop door kunnen zenden? In Amerika stopt het niet ofzo hoor, daar is ook elke week een aflevering. En aangezien ze een aflevering of wat achterlopen is dat waarschijnlijk niet de reden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:18 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Daar kan Net 5 in dit geval niks aan doen, ze lopen bij bijna gelijk met de USA, dus moeten ze wel een tijdje stoppen met de uitzendingen zodat de rest van seizoen 2 straks non stop uitgezonden kan worden. Bovendien is Desperate Housewives erg leuk, eigenlijk nog leuker
Uhm.. In Amerika stoppen ze regelmatig een weekje of 2 met het uitzenden van een serie omdat ze 24 afleveringen over bijna 40 weken uitsmeren. Dus NET5 moet wel stoppen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:18 schreef truSteh het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet non-stop door kunnen zenden? In Amerika stopt het niet ofzo hoor, daar is ook elke week een aflevering. En aangezien ze een aflevering of wat achterlopen is dat waarschijnlijk niet de reden.
Zal wel weer te weinig kijkers trekken ofzo![]()
Ja, maar met het verschil dat in Amerika al in november is begonnen met uitzenden en Net5 pas in januari. Laatste aflevering is in de VS altijd in mei, dus 5 maanden x ong. 4 weken = 20 afleveringen. Net5 heeft dus 4 afleveringen speling en zou het dus makkelijk aan een stuk door uit kunnen zenden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:29 schreef TheGame het volgende:
[..]
Uhm.. In Amerika stoppen ze regelmatig een weekje of 2 met het uitzenden van een serie omdat ze 24 afleveringen over bijna 40 weken uitsmeren. Dus NET5 moet wel stoppen.
Dat FOX op aflevering 8 zit en NET5 op 2, begrijp ik nog, maar daarnaquote:Op donderdag 20 januari 2005 04:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
fox zit nu op afl 8, net5 op afl 2. maar tussen fox aflevering van jaarwisseling zat 4 weken.
dan blijft nog 2 weken over. dus 2 weken speling
ik denk dat net5 dat te krap vindt. er is grote kans dat fox heus nog wel over de 20 afleveringen die resteren 2 weken tussenzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |