Trailer:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
Dat was me allereerste geopende topicquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:09 schreef ne0n het volgende:
en we zijn er weer
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat was me allereerste geopende topic![]()
En alweer nummertje 21....(dat terwijl ik het spel wel heb,maar nog geen ps2)
Maar de oplossing is er bijna...tot dat ik mijn ps2 gaat kopen(deze week) mag ik van me neefje mischien zijn ps2 lenen
![]()
Ik wil deze game dolgraag, maar ik hoef gewoon geen PS2quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:11 schreef ne0n het volgende:
[..]
![]()
kopen die handel, ga je zeker geen spijt van hebben![]()
Het spel heb ik wel,alleen nu nog een ps2(had ik ook al maar die is kapot :p en werkt niet meerquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:11 schreef ne0n het volgende:
[..]
![]()
gamefaqs.com bestaat toch al?quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:16 schreef Breuls het volgende:
Hej, waarom maken we niet met z'n allen een GTA:SA FAQ ter naslag?
Of hebben we daar geen zin in met zo'n gaaf spel dat op je wacht.
Lang. Echt lang. Overdreven tijden van "een half uur!" is niet helemaal waar, maar in de buurt komt het zeker.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:15 schreef Georges het volgende:
Hoe lang doe je er eigenlijk over om een heel rondje te rijden, dus alle steden aandoen?
Zou wel een leuk idee voor een wedstrijd zijn trouwens.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:16 schreef Breuls het volgende:
Wil ik best aan meewerkenquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:16 schreef Breuls het volgende:
Overnieuw proberenquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:27 schreef agent_smitz het volgende:
mij lukt de race bij cesar niet, tips?
goddomme, NEE, dat is nog niet bekend, ga op zoek voordat je 't vraagt.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:37 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Weet iemand de PC systeemeisen al?? Heb een Athlon 2000+ met 512 MBDDRAM en een Geforce 4 4200. Is dat genoeg om met redelijke graphics te spelen? Lijkt hij qua systeemeisen op GTA 3 Vice City??
Zei is Catalina je kent haar uit deel 3 geloof ik en zij is de nicht van Cesar....quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:38 schreef The.PhantoM het volgende:
btw, ik heb ff gemist wie die bitch is met dat vreemde accent., waar je van die geld missies voor moet doen... Wie is zij en hoe ben ik haar tegen gekomen?
bedoel je Catalina? da's de zus van Ceasar.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:38 schreef The.PhantoM het volgende:
btw, ik heb ff gemist wie die bitch is met dat vreemde accent., waar je van die geld missies voor moet doen... Wie is zij en hoe ben ik haar tegen gekomen?
Hou ff lekker je bek joh zeikerdjequote:Op zondag 31 oktober 2004 21:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
goddomme, NEE, dat is nog niet bekend, ga op zoek voordat je 't vraagt.
Zus ?? volgens mij is Cousin toch echt nicht/neef en in dit geval nichtquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bedoel je Catalina? da's de zus van Ceasar.
is dat die met die bandana ofzo voor der tietenquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:45 schreef Diemus het volgende:
Die Catalina mag er wel wezen![]()
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:45 schreef Zijpie het volgende:
[..]
Zus ?? volgens mij is Cousin toch echt nicht/neef en in dit geval nicht![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:50 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb half uur geleden maar uitgezet het spel, maar de drang om weer te spelen komt weer....zucht....
* op het groene knopje maar weer drukt en zich mee laat slepen met het spel
ik ga er morgen een aanschaffen + GTA: SA uiteraardquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:55 schreef MrX1982 het volgende:
Ik lees deze thread en de vorige. Je zou bijna een ps2 willen aanschaffen voor deze game
"even pigs ride faster then you bitch"quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:58 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik heb net ook die Catalina ontmoet.
Wat een bitch zeg![]()
![]()
![]()
GVDMME NEE!quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:04 schreef Zijpie het volgende:
Iemand al de stripclub gezien ?!?3 keer trouwens et lijkt wel of niemand mij wil antwoorden
![]()
Oke sorry hoor beetje stress van het spelen misschien??quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:06 schreef ne0n het volgende:
[..]
GVDMME NEE!![]()
ja, best.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:07 schreef Zijpie het volgende:
[..]
Oke sorry hoor beetje stress van het spelen misschien??![]()
Jah, wil ik ook soms, maar ik wacht geduldig op de PC versiequote:Op zondag 31 oktober 2004 21:55 schreef MrX1982 het volgende:
Ik lees deze thread en de vorige. Je zou bijna een ps2 willen aanschaffen voor deze game
Terwijl ik altijd zei geen PS2 te willen
als je verder zoekt vind je ook nog een prive-jetquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:20 schreef JK het volgende:
Was het niet zo dat er een helikopter op het vliegveld van Los Santos zou moeten staan ? Ik zie alleen de Dodo. Moet wel zeggen dat ie 10x beter stuurt dan die van GTA3 en Vice City :p
is leuker ja. Je hebt verschillende soorten opdrachten. Sommige binnen tijd, anderen moeten onbeschadigd aankomen. Taxi kan nu ook ja, maar of je 100 moet hebben zodat je wat krijgt weet ik niet of dat zo is. Plenty of stuff to do.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:16 schreef speedfreakssj het volgende:
kan dat ook al?koeriertje spelen whehehehe.
beetje ala die icecream truck missies van VC maar dan leuker?
en taxi? is die er ook weer? dat je dus 100 in totaal moet rijden?
Ligt ten eerste aan de camera in m'n nokia 6230 en ten tweede idd de TV. Hij is echt wel scherper hoor.... het enige wat je zou kunnen doen is de output van de PS2 direct in de PC opnemen naar MPEG2 formaat, dan kan je ong. zien hoe het eruit ziet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:22 schreef speedfreakssj het volgende:
is het zo dat het beeld daadwerkelijk zo kut is of is dat omdat je gewoon geen goede foto's kan maken van een TV?
kan iemand een plaatje schieten van een PC versie van VC van een monitor of een PS2/XBOX versie?
Dat komt omdat je foto maakt van tv. Dan word de kwaliteit wat minder. Op tv ziet het er trouwens veel beter uit. Geloof mij maar.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:22 schreef speedfreakssj het volgende:
is het zo dat het beeld daadwerkelijk zo kut is of is dat omdat je gewoon geen goede foto's kan maken van een TV?
kan iemand een plaatje schieten van een PC versie van VC van een monitor of een PS2/XBOX versie?
Maar toch niet op Los Santos International ???quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:23 schreef brainster het volgende:
[..]
als je verder zoekt vind je ook nog een prive-jet
er staat een heli op de airport van san fierra en nog allemaal andere heli's en vliegtuigen maar die kan ik nog niet pakken...quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:20 schreef JK het volgende:
Als we toch foto's laten zien van onze speler... dan hier ook 1 van mijne ;
[afbeelding]
Effe snel gemaakt met GSM.
Was het niet zo dat er een helikopter op het vliegveld van Los Santos zou moeten staan ? Ik zie alleen de Dodo. Moet wel zeggen dat ie 10x beter stuurt dan die van GTA3 en Vice City :p
Jullie doen allemaal alsof catalina een nieuw iemand is, zijn we GTA III alweer vergeten?quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:45 schreef Diemus het volgende:
Die Catalina mag er wel wezen![]()
![]()
Je kan in Los Santos een dodo of een privejet jatten door over het vliegveld hek te klimmen. Maar de rest blijft gelocked totdat je vloegles hebt gehaald.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:31 schreef speedfreakssj het volgende:
snap ik het goed als ik zeg dat je rij en vliegles moet volgen en slagen voordat je in een vliegtuig mag stappen of dat hij dan pas verschijnt?
en met auto's? hoe zit dar? moet je dat meteen al doen of kan je bijv eerst hitman worden met je uzi skillz, daarna rallyrijder worden en dan supergoed drivebys kan doen naarmate je ook aan je strength werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij het vliegveld van San Fierro staat een heli waar je in kunt, aan de zuidkant dacht ik..quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je kan in Los Santos een dodo of een privejet jatten door over het vliegveld hek te klimmen. Maar de rest blijft gelocked totdat je vloegles hebt gehaald.
Driving en Micro SMG skills zijn 2 verschillende dingen, driveby schieten haalt beide omhoog.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:43 schreef Deviant1nl het volgende:
![]()
Mijn wagen is meestal al kapot voordat ik de helft heb geredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal es proberen, al het spul wat ik San Fierro probeerde was namelijk op slot.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:43 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Bij het vliegveld van San Fierro staat een heli waar je in kunt, aan de zuidkant dacht ik..
Ook staat er ten zuiden van dat vliegveld een sproeivliegtuig (veel beter dan de dodo) op een (aardig hoge) berg.. Daar kun je dus ook in![]()
geef niet te hard gas, wanneer je door bocht gaat, gas loslaten, bijsturen, en weer gas geven. En in begin niet te veel moeite doen om vooraan te komen, maar gewoon rustig doen. En niet teveel de anderen raken.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:45 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Mijn wagen is meestal al kapot voordat ik de helft heb gereden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sproeivliegtuig kan ook echt sproeienquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik zal es proberen, al het spul wat ik San Fierro probeerde was namelijk op slot.
Het helpt als je niet overal tegenaan knalt.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:47 schreef speedfreakssj het volgende:
gan de auto's net zo snel kapot als bij VC? bij VC had ik meestal 2 auto's nodig om 4 rondjes om de stad te rijden, dus alle bruggen over kriskras tussendoor de buurten door.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:47 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
geef niet te hard gas, wanneer je door bocht gaat, gas loslaten, bijsturen, en weer gas geven. En in begin niet te veel moeite doen om vooraan te komen, maar gewoon rustig doen. En niet teveel de anderen raken.Thnx, zal het zo eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee echt? meen je dat nu?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:49 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het helpt als je niet overal tegenaan knalt.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:52 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
nee, die teringnegers en spanjaarden schoten heel erg veel op mijn auto. Wat uiteraard niet raar is als je net 10 minuten geleden de hele wijk hebt uitgemoord met je apache.
Zo te horen is GTA:SA nogal zwaar voor de PS2, is niet de eerste PS2 die het begeeft tijdens SAquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:22 schreef Dark-D het volgende:
weet je wat klote is.
dat je lekker GTA zit te spelen en je PS2 beneden het begeeft
terwijll de vrouw boven met de PS2 zit te spelen...
gevolg:
morgen een nieuwe kopen
dure GTA maar ja he's worth it
iemand nog intresse in een netwerk adapter
Wat je zei over die FAQ is wel een leuk idee.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:01 schreef Breuls het volgende:
GTA:SA review van FOK!games komt morgen.
Ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:05 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Wat je zei over die FAQ is wel een leuk idee.
Ik zou er best aan mee willen werken, maar hoe gaan we dat dan doen?
Dat kan. Gewoon met z'n allen steeds een vraag-en-antwoord schrijven in een topic moet ook werken denk ik.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:09 schreef Deviant1nl het volgende:
In ieder geval wel slim dat 1 iemand het in een textbestand zet en elke keer online zet. (update dus) zou ik wel willen doen bijv.
Nog tips? Ik pak altijd het verkeerde paard. Nou heb ik het ook nog niet zovaak gedaan, maar heb geloof ik maar 1x 1000 dollar gewonnen...quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:09 schreef De_Klusjesman het volgende:
Dat gokken op paardenraces is echt geweldig, ik heb net in anderhalf uur 5500000 verdiend. Volgens mij heb ik meer geld niet nodig![]()
onder Mulholland Intersection vind je een winkeltje waar je kan gokkenquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:40 schreef xboxps2 het volgende:
waar kan je gokken op paarden in de 1e stad?
Misschien. Maar waarschijnlijk is het alleen de 30004. Al is het maar omdat dat het eerste Europese model PS2 is en sowieso minstens 3 jaar oud. 50004 en 70004 hebben betere lasers. Om problemen te voorkomen zou ik de PS2 gewoon horizontaal leggen. Ik was laatst Vice City aan het spelen (op m'n altijd verticaal staande 30004) liep 'ie ineens vast toen ik aan een missie wou beginnen. Dus ik de PS2 gewoon aangelaten, disc-lade open gedaan, schijf eruit gehaald, PS2 horizontaal gezet, schijf er weer in, lade dicht... en het spel ging gewoon weer verder!quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Misschien is het ook handig om in de FAQ te vermelden welke type PS2 tegen problemen aan kan lopen.
Of is dat alleen die 3000x serie?.
En zelfs die niet eens altijd. Bij mij doet ie het iig gewoon goed.quote:Op maandag 1 november 2004 00:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Misschien. Maar waarschijnlijk is het alleen de 30004.
Hoe meer ik deze thread lees hoe meer ik dat gevoel ook krijgquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:02 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik ga er morgen een aanschaffen + GTA: SA uiteraard
Nee, ik heb een tweedehands ps2 voor jequote:Op maandag 1 november 2004 00:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe meer ik deze thread lees hoe meer ik dat gevoel ook krijg
Kut thread
Zijn er dan echt geen negatieve punten te noemen van SA?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
Ik wil enkel een nieuwe slimline PS2quote:Op maandag 1 november 2004 00:22 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nee, ik heb een tweedehands ps2 voor je. Met één controler en een netwerkadapter
Als wij er niet al een hadden had ik hem waarschijnlijk ook niet gekochtquote:Op maandag 1 november 2004 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
Het is toch eigenlijk schandalig een ps2 kopen voor een game, sony zal wel blij zijn met SA
Cool filmpjequote:Op maandag 1 november 2004 01:10 schreef Gamedemon het volgende:
http://home.wanadoo.nl/berg212/GTA%20basejumpchilliad.avi
Een zelf gemaakt filmpje van een base jump bij Mount chilliad...kweet niet hoe hard et loopt,en hoeveel er gedownload kan worden...probeer et iig maar wegtetrekken...tis et waard
op zich wel als volgend jaar de PS3 uit komtquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:11 schreef ne0n het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from the USA
Jawel;quote:Op maandag 1 november 2004 00:20 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn er dan echt geen negatieve punten te noemen van SA?![]()
Dat is nogal wat,quote:Op maandag 1 november 2004 08:24 schreef TAG-Speedy het volgende:
-knip-
Er zijn ook wel heeel veel positieve dingen, maar ik ben het zeker eens met de punten van kritiek die TAG-Speedy noemt. Vooral de sfeer (incl. soundtrack) vond ik in vice beter, maarja dit zal wel persoonlijk zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 08:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is nogal wat,.
Raar dat ie dan toch overal zo hoog scoort.. Vooral pop-up is erg vervelend. Maar dat het zo erg was lees je niet in de reviews..
daarom is het toch ook belachelijk dat het spel een 9.9 kan krijgenquote:Op maandag 1 november 2004 09:15 schreef Diemus het volgende:
Natuurlijk zijn er wat minpuntjes maar geen enkel spel is perfect.
Het is balachelijk dat EEN spel een 9.9 kan krijgen.quote:Op maandag 1 november 2004 09:19 schreef Tain het volgende:
[..]
daarom is het toch ook belachelijk dat het spel een 9.9 kan krijgen
Zoals al eerder is gezegd, de vliegschool wordt net als rijschool beschikbaar na een bepaald aantal missies.quote:Op maandag 1 november 2004 09:35 schreef energizer het volgende:
ik heb me gek gezocht.... maar nu vraag ik het maar.... waar o waar is de vliegschool precies?
hoeveel wil je daarvoor hebben dan?quote:Op maandag 1 november 2004 00:22 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nee, ik heb een tweedehands ps2 voor je. Met één controler en een netwerkadapter
Ik moest dat verlaten vliegveld kopen en toen MOEST ik leren vliegen.quote:Op maandag 1 november 2004 09:35 schreef energizer het volgende:
ik heb me gek gezocht.... maar nu vraag ik het maar.... waar o waar is de vliegschool precies?
Komt door de score die ze aan GTA: Vice City hebben gegeven.quote:Op maandag 1 november 2004 09:19 schreef Tain het volgende:
daarom is het toch ook belachelijk dat het spel een 9.9 kan krijgen
Ik heb dit nog nooit meegemaakt na 7 uur spelen. Mijn PS2 is vrij nieuw laatste serie, maar een vriend van mij heeft een oudere editie en ik heb hem er ook nog nooit over gehoord.quote:Op maandag 1 november 2004 10:59 schreef Sniper het volgende:
Iemand hier ook last van zo nu en dan een Disc Read Error? Beeld wordt ff zwart en het spel gaat na 1 a 2 seconden gewoon weer verder (tot nu toe dan...).
Geen idee van het type maar mijn ps2 is een maandje of 6 oud (Aqua model) en wordt hooguit een paar uurtjes per week gebruikt. De GTA disc is als een spiegeltje, geen enkel krasje oid te vinden. Andere spellen geven geen problemen.
Ja, gewoon veel onderwater zwemmen.quote:Ik zit nu bij een missie ,maar eerst kom erop dat ik meer moet onderwater oefenen. maaruh hoe doe ik dat ? (gewoon wat onderwater zwemmen...?)
Yep, ik heb gisteren ¤60,- betaald op marktlplaatsquote:Op maandag 1 november 2004 12:13 schreef bartjeuh het volgende:
Heb net ff voor de lol op marktplaats gekeken en sommige mensen vragen er wel veel voor. Ik heb het 54¤ betaald (nieuw)
Helpt het misschien als je de discsnelheid van je PS2 op "snel" zet?quote:Op maandag 1 november 2004 08:24 schreef TAG-Speedy het volgende:
...
- Grafisch kan het niet allemaal bijgehouden worden, soms wordt een straat 5 meter voor me opgebouwd (heb ik vooral op een plek, vlakbij dat station waar je die missies moest doen) of als het te druk wordt heb je serieus last van frame drops
...
de laatste is erg leuk...de 2de is het irritantst....quote:Op maandag 1 november 2004 13:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik wordt totaal knetter van Zero's missions, frustrerend...
Nee, mafkees, dat is bedoelt voor Playstation 1 (één!) spellen die normaal op 2-speed draaien.quote:Op maandag 1 november 2004 13:23 schreef menesis het volgende:
Helpt het misschien als je de discsnelheid van je PS2 op "snel" zet?
> druk in het opstartscherm op driehoekje, ga staan op 'playstationdriver' druk weer op driehoekje, en zie daar 2 opties.
> Je kan daar de discsnalheid op "snel"zetten ofzo.
[afbeelding]
Misschien dat het spel dan sneller streamt?
Je PS2 vergeet die instelling geloof ik weer als je hem uitzet, maar ja... Misschien helpt het! (ikzelf heb SA nog niet, dus ik kan het niet proberen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
quote:Op maandag 1 november 2004 14:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, mafkees, dat is bedoelt voor Playstation 1 (één!) spellen die normaal op 2-speed draaien.
Is het jouw gelukt?quote:Op maandag 1 november 2004 10:23 schreef Diemus het volgende:
[..]
Ik moest dat verlaten vliegveld kopen en toen MOEST ik leren vliegen.
quote:Op maandag 1 november 2004 14:38 schreef hellmondunited het volgende:
komt dit vette spel ook op de pc uit?
ja sorry, dat ik me niet 24 uur per dag met spelletjes bezig houquote:Op maandag 1 november 2004 14:38 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja blijkbaar maart 2005. Ik vroeg me dit een aantal posts terug ook al af...quote:Op maandag 1 november 2004 14:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja sorry, dat ik me niet 24 uur per dag met spelletjes bezig hou
En dan ook vooral niet even het topic doorlezen.quote:Op maandag 1 november 2004 14:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen beginnen met het lezen van het begin van dit tiopic, ik egloof dat het antwoord in de 4e post staat. Deze vraag is al zeker en keer of 20 gevraagd in de laatste 34 topics, begint erg irritant te worden!!!!quote:Op maandag 1 november 2004 14:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jeps,quote:Op maandag 1 november 2004 14:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
owja... als je gewoon in je eigen hood kort langs je "homies" loopt krijg je tips over je uiterlijkt..
ik heb deze al gehad:
those shoes make your feet look big ..
i'm diggin the corns
you're spending way to much time in the gym man
you're lookin' pumped.
thnxquote:Op maandag 1 november 2004 14:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja blijkbaar maart 2005. Ik vroeg me dit een aantal posts terug ook al af...
Duurt nog wel veel te lang
De nieuwe PS2 slimline kost maar ¤149. Ik twijfel ook sterk om een PS2 te gaan kopen. Ik kan echt niet wachten op de pc versie. Waarom doet Rockstar ons dit aan?quote:Op maandag 1 november 2004 14:57 schreef BrauN het volgende:
Ik moet ook een PS2
Iemand die er nodig vanaf wil?
Alleen het stellen van die vraag in dit topic, is hetzelfde als aan een neger vragen of hij blank is...
Hèh hèh! Eindelijk! Zou ik 'm morgen dan eindelijk hebben?quote:0410118XX ; 29/10/2004 ; Grand Theft Auto: San Andreas ; Betaald; in behandeling
Ik twijfel er ook sterk aan om een PS2 Slimline te kopen... en ik hèb al een PS2!quote:Op maandag 1 november 2004 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
De nieuwe PS2 slimline kost maar ¤149. Ik twijfel ook sterk om een PS2 te gaan kopen. Ik kan echt niet wachten op de pc versie. Waarom doet Rockstar ons dit aan?
Jij koopt de Slimline en verpatst je oude PS2 aan mijquote:Op maandag 1 november 2004 15:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik twijfel er ook sterk aan om een PS2 Slimline te kopen... en ik hèb al een PS2!
Dat is nog ergerquote:Op maandag 1 november 2004 15:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik twijfel er ook sterk aan om een PS2 Slimline te kopen... en ik hèb al een PS2!
Ja! Klote sony!quote:Op maandag 1 november 2004 15:17 schreef MrX1982 het volgende:
Dat is nog erger![]()
Maar die slimline is wel mooi en niet duur, klote sony![]()
neequote:Op maandag 1 november 2004 15:34 schreef reconnect het volgende:
heb net missie met russen gehaald...ben ik al bijna bij san fierro(of las venturas?)
okquote:Op maandag 1 november 2004 15:39 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
nee![]()
Hij paste nog maar nét in zo'n grote rode brievenbus, dus ik hoop dat je zelf een goeie brievenbus hebt waar-ie in past.quote:Op maandag 1 november 2004 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik straks krijg te horen dat ie binnen is ga ik ook eerder naar huis,.
Zet er ook even bij wanneer die voor de PC uitkomtquote:Op maandag 1 november 2004 15:48 schreef Deviant1nl het volgende:
FAQ
Ik ben net al wat verder gegaan. Als er mensen zijn die vinden dat er iets in moet, of suggesties hebben, of tips hebben, zeg het dan even. Dan komt dat er ook in namelijk.
Staat in ieder geval nu ook in de OP. Dus volgende keer wanneer nieuw topic gemaakt wordt staat het erin. Zal het in de faq ook wel even vermelden.quote:Op maandag 1 november 2004 16:03 schreef Scylla het volgende:
[..]
Zet er ook even bij wanneer die voor de PC uitkomt
Kan veel kwaad. Broertje van een vriend van me zette zijn playstation uit voor de gein, net op het moment dat hij van de Memcard aan het laden was. Memcard wilde het daarna niet meer doen, en moest geformateerd worden. Weg Gran Turismo garage met 120 auto's. Weg FFX savegame van 80 uur. Weg GTA savegamequote:Op maandag 1 november 2004 16:20 schreef LostFormat het volgende:
Hij liep bij mij laatst vast bij het inladen van m'n savegame. Hoe veel kwaad kan het als je hem dan toch uitzet? (was al half bang om m'n savegame te verliezen maar dat was gelukkig niet zo)
quote:Op maandag 1 november 2004 16:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kutpostbode,.
Naja, nog een dagje wachten dan maar..
ik heb ook een foutje ontdekt: na het opblazen van een paar boten bij het Easterbay Airport zie ik ineens vissen die boven het water "zwemmen"quote:Op maandag 1 november 2004 16:10 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb zojuist eerste foutje tot nu toe in het spel meegemaakt. Ik ga in rode cirkel staan voor missie. Ik kom terug, drijft mijn crossmotor half in het cement. Ik stap op, en mijn poppetje zie ik maar voor de helft dan, maar ik kan nergens naartoe want de motor zweeft. Wanneer ik afstap kom ik 10meter verderop midden in het kruispunt te staan en kon ik weer verder spelen
hoefde mijn ps2 niet te resetten in ieder geval.
Ik heb een heel klein hoofd,quote:Op maandag 1 november 2004 17:12 schreef Smots het volgende:
Shit.
Ik heb een originele GTA San Andreas (bivak) muts gekregen, maar het ding past me niet.
Ik heb gewoon een veel te groot hoofd!
Op het hoogste ronde gebouw. het is ook te vinden op de map, bij die grote intersection in de buurt. Dat ronde gebouw, in downtown, daar moet je naar binnen. Dan kom je er boven op, en kan je die chute pakken.quote:Op maandag 1 november 2004 17:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik weet dat 't al in een van de topics stond, maar kan 't niet weer vinden. Waar is nou de parachute te vinden in Los Santos?
jah onder de midholland intersection...is neit zo moeilijk te vinden hoor...gewoon beetje rondrijden daar en dan rijd je er vanzelf langsquote:Op maandag 1 november 2004 17:21 schreef LostFormat het volgende:
Dat paardenrace punt zit dus ergens in de buurt van Mulholland intersection?
dat duurt dan idd niet lang meerquote:Op maandag 1 november 2004 16:02 schreef Robhimself het volgende:
In de supermarkten verkopen ze cherry Popper ijs!![]()
Ben nu net aangekomen bij het safehouse (oude blokhut) van Catalina. San Fierro here I come
Vet kut. Godzijdank mij niet overkomen, ik heb met mijn oude PS nergens last van.quote:Op maandag 1 november 2004 17:51 schreef MrSkyline het volgende:
ik heb een 30004 en hij zuigt praktisch overal zodra er veel gebeurd.
als ik met races niet eerste rijd dan kom ik in stofwolken terrecht (heel veel poligonen ivm nieuw particle system) en haal ik 3 fps ofzo, ook als ik hard rijd gaat hij sterk omlaag in fps
popup is soms gewoon verschrikkelijk.
misschien moet ik maar een kleine ps2 kopen
ik hoor de laser ook als een gek heen en weer gaan als hij er moeite mee heeft, cd is nog helemaal mooi, is me ps2 niet uitgeweest sinds woensdag
zowieso mijn 4 jaar oude gta 3 is ook nog geheel onbekrast, vice ook
Hij is vanavond trouwens ook te zien in 'Nixon'quote:Op maandag 1 november 2004 17:17 schreef Evil_Jur het volgende:
James Woods roeleert!
quote:Op maandag 1 november 2004 12:31 schreef Dj-delphi het volgende:
[..]
Yep, ik heb gisteren ¤60,- betaald op marktlplaats![]()
Ik kon gewoon echt niet meer wachten!
Zo was mijn eerste half uur ook. Mijn mening is wel veranderd na dat half uurtje. En dat verdwalen is op zich wel lachen. Moest net voor eens missie iets ergens naartoe brengen. ik ben helemaal omgereden, toen ik achteraf zag dat er een klein landweggetje naartoe liep. Dus 8min. gedaan over een stuk wat 2min. kon zijnquote:Op maandag 1 november 2004 18:10 schreef bar_rel het volgende:
Ik lijk alleen maar negatief haha ,maar dit was ook pas na een half uurtje spelen.Dus het moet eerst ff wennen denk..![]()
EErst maar ff een eigen ps2 kopen morgen of overmorgen![]()
maar daarna zwemmen ze toch niet 1 meter boven het water verder?quote:Op maandag 1 november 2004 17:05 schreef LostFormat het volgende:
Vissen komen toch ook echt bovendrijven als je een explosief in 't water flikkert?
Er staan nog niet hele belangrijke dingen in, maar wel alvast dingen waar veel mensen om vragen.quote:Op maandag 1 november 2004 18:27 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
ff snel spieken.
Kijk nml liever pas in faqs als ik bijna klaar ben.
![]()
Ah thnx!quote:Op maandag 1 november 2004 17:23 schreef Scylla het volgende:
[..]
Op het hoogste ronde gebouw. het is ook te vinden op de map, bij die grote intersection in de buurt. Dat ronde gebouw, in downtown, daar moet je naar binnen. Dan kom je er boven op, en kan je die chute pakken.
Heerlijk trouwens, om tegen 6:00 in een vliegtuig te gaan en richting het oosten te vliegen...en dan, als de zon op komt, uit je vliegtuig te springen...chute open, vliegtuig watonder je ontploft...ook prachtig, zo'n virtuele zonsopgang.
Zit 1 foutje in, bij gangmembers recruiten staat 1, 2, en 3%, moet 10, 20 en 30 zijn lijkt me?quote:Op maandag 1 november 2004 15:48 schreef Deviant1nl het volgende:
FAQ
Ik ben net al wat verder gegaan. Als er mensen zijn die vinden dat er iets in moet, of suggesties hebben, of tips hebben, zeg het dan even. Dan komt dat er ook in namelijk.
heeft ook niet veel zin, ik denk dat hij vanavond al weer vol isquote:Op maandag 1 november 2004 18:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
tvp
Heb het veranderd. Het was zelfs andersquote:Zit 1 foutje in, bij gangmembers recruiten staat 1, 2, en 3%, moet 10, 20 en 30 zijn lijkt me?
30004 mét of zonder R erachter? Er zijn namelijk heel wat soorten PS2enquote:Op maandag 1 november 2004 17:51 schreef MrSkyline het volgende:
ik heb een 30004 en hij zuigt praktisch overal zodra er veel gebeurd.
als ik met races niet eerste rijd dan kom ik in stofwolken terrecht (heel veel poligonen ivm nieuw particle system) en haal ik 3 fps ofzo, ook als ik hard rijd gaat hij sterk omlaag in fps
popup is soms gewoon verschrikkelijk.
misschien moet ik maar een kleine ps2 kopen
ik hoor de laser ook als een gek heen en weer gaan als hij er moeite mee heeft, cd is nog helemaal mooi, is me ps2 niet uitgeweest sinds woensdag
zowieso mijn 4 jaar oude gta 3 is ook nog geheel onbekrast, vice ook
Neen. Dit zal wel geen spoiler zijn, want het is het San Andreas topic en niet het Liberty City topic, maar toch..quote:Op maandag 1 november 2004 19:32 schreef speedfreakssj het volgende:
catalina? Was dat die drugshoer die je waarschuwde voor die autobom in deel 3?
Of was dat dat wijf dat je "vriendin" uit GTA3 kipnapte. Dat was toch die japanse die je vriendin had ontvoerd?
quote:Op maandag 1 november 2004 19:42 schreef Scylla het volgende:
[..]
Neen. Dit zal wel geen spoiler zijn, want het is het San Andreas topic en niet het Liberty City topic, maar toch..die ja, ik kan het me helemal weer herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schrok me dood bijna net. Ik missie met Catalina doen. Zit hij opeens vast. Controller bleef keihard vibreren en ps2 deed nix meer. Toen restart gedaan, duurde zolang opeens, zat hij vast in het laadschermIk weer gerestart, en toen ging hij wel goed. Was bijna bang om overnieuw te moeten beginnen.
Waar ik dat vandaan heb staat horseshoes. Ik had het letterlijk vertaaldquote:Op maandag 1 november 2004 19:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Moet in de FAQ 'paardenschoenen' geen 'hoefijzers' zijn?![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 19:55 schreef Mister_T het volgende:
WAt een godver &*(^%*(^#(^% Spel, krijg de (*&^(*&(&
Oefenen jongenquote:Op maandag 1 november 2004 20:00 schreef Mister_T het volgende:
Irritant zwaar verneukte RC missies
Die kun je skippen, die zijn niet nodig voor de verhaallijn.quote:Op maandag 1 november 2004 20:00 schreef Mister_T het volgende:
Irritant zwaar verneukte RC missies
Die kun je niet skippen, pas als je dat af hebt, kun je weer verhaal missies doen.quote:Op maandag 1 november 2004 20:09 schreef Quintony het volgende:
[..]
Die kun je skippen, die zijn niet nodig voor de verhaallijn.
Veel irritanter is dat je je vliegbrevet MOET halen om missies te kunnen ddoen in Las Venturas....
En mij lukt eht dus totaal niet
Heb ik me voor niks naar de brievenbus zitten haasten.quote:Op maandag 1 november 2004 16:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kutpostbode,.
Naja, nog een dagje wachten dan maar..
oh?quote:Op maandag 1 november 2004 20:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Die kun je niet skippen, pas als je dat af hebt, kun je weer verhaal missies doen.
Catalina is raar.quote:Op maandag 1 november 2004 19:45 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
die ja, ik kan het me helemal weer herinneren![]()
Schrok me dood bijna net. Ik missie met Catalina doen. Zit hij opeens vast. Controller bleef keihard vibreren en ps2 deed nix meer. Toen restart gedaan, duurde zolang opeens, zat hij vast in het laadscherm :'( Ik weer gerestart, en toen ging hij wel goed. Was bijna bang om overnieuw te moeten beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: O nee. Dat is Catalin dus nietDenise. Ik denken dat het Catalina was omdat het in Vagos buurt was
[ Bericht 14% gewijzigd door Scylla op 01-11-2004 20:35:44 ]
je moet er pak en beet 15 missies voor doen, en dan verdien je er geld meequote:Op maandag 1 november 2004 20:23 schreef speedfreakssj het volgende:
garage af? moet je dat ding bouwen dan? of zit hij vol?
dat heb ik ook eens gehad, maar dan bij een ander personage. ik ging weer ff naar binnen en daar was hij toen, terwijl ik hem niet naar binnen heb zien gaan.quote:Op maandag 1 november 2004 20:25 schreef Scylla het volgende:
[..]
Catalina is raar. [spoiler] Ik doe die missie met die molotovs, red Catalina, geen probleem...op de weg terug stop ik even bij Clucin Bell om een salade te halen, catalina stapt ook uit, ik dacht, gezellig, wat eten met z'n tweetjes. Ik kom weer naar buiten, wil weer instappen...en ze is gewoon verdwenen! Ze stond wel op de radar, maar ze was gewoon in het niets opgelost. Terwijl ik r toch echt eme moest nemen. Nu maar die missie overnieuw aan het doen[spoiler]
quote:Op maandag 1 november 2004 20:53 schreef speedfreakssj het volgende:
voor in de FAQ:
koop een PS2 en GTASA zodra je kan. ik kan niet wachten tot de 22e.
reserveren ofzo van gehoord? PS2 kan je zo kopen en dat spel kan je dan apart laten leggen.quote:Op maandag 1 november 2004 20:55 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]zijn ze allemaal al weer uitverkocht wanneer jij komt aanzetten de 22ste
waarom als hij over klein uurtje al weer vol isquote:Op maandag 1 november 2004 21:04 schreef Chris_Redfield het volgende:
tvp
Tuurlijk wel van gehoord, werk zelf in winkel.quote:Op maandag 1 november 2004 21:04 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
reserveren ofzo van gehoord? PS2 kan je zo kopen en dat spel kan je dan apart laten leggen.
eerder deden we toch altijd tot 13 :Squote:Op maandag 1 november 2004 21:06 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Tuurlijk wel van gehoord, werk zelf in winkel.
Was ook maar geintje![]()
Topic bijna vol, nog ff doorposten en dan zal ik nieuw openen.
hoe bedoel je 13?quote:Op maandag 1 november 2004 21:11 schreef reconnect het volgende:
[..]
eerder deden we toch altijd tot 13 :S
ik was een beetje sjaggo omdat ik dacht dat ik dan NOG niet normaal een spel zou kunnen kopen. bijna een maand later.quote:Op maandag 1 november 2004 21:06 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Tuurlijk wel van gehoord, werk zelf in winkel.
Was ook maar geintje![]()
Topic bijna vol, nog ff doorposten en dan zal ik nieuw openen.
ik d8 dat we tot 13 pagina's gingenquote:Op maandag 1 november 2004 21:13 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
hoe bedoel je 13?
heb ik iets gemist?
Sta recht voor je garage dan ga je rechtsaf en dan ligt het vrijwel meteen aan de rechterkant. (staat inderdaad een brandweer wagen bij). En ja ligt naast je garage....quote:Op maandag 1 november 2004 20:56 schreef Scriptkiddie het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar in LS de brandweer zit? Ik blijf alles in de fik steken maar er komt maar geen brandweer truck. Ik wil even die firetruck missies uitspelen en er zal er vast ook wel ergens 1 geparkeerd staan niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |