quote:‘Jodendom preekt facistisch gedachtegoed'
In de zondagseditie van de krant neemt hij vandaag ondanks de dreigementen wederom geen blad voor de mond inzake het jodendom. Zijn kritiek op de godsdienst is zelfs ongekend hard. Volgens hem predikt het jodendom fascistisch gedachtegoed en dreigt het de democratie om zeep te helpen. Iets soortgelijks liet hij vorige week ook al in het Parool optekenen.
Aboe Jahjah zegt in de Telegraaf dat een halt moet worden toegeroepen aan ''de import van het jodendom door migratie en gezinshereniging''. Volgens de politicus zou hij 'geen knip voor de neus waard zijn' als hij nu opeens zoetsappige verhaaltjes zou gaan ophangen. In het stuk beschuldigt hij de Amsterdamse burgemeester Job Cohen van slappe knieën en roept hem op om af te treden.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:39 schreef George-Butters het volgende:
Vriendin geen leuke verjaardag gehad
Er moet ook functioneel bloot in.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:01 schreef Monidique het volgende:
Om de Bijbel goed te promoten, moet 'ie goedkoper worden. En ik weet hoe: product placement!
[
quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:01 schreef Monidique het volgende:
Om de Bijbel goed te promoten, moet 'ie goedkoper worden. En ik weet hoe: product placement!
1 Na dezen openbaarde Jezus Zichzelven wederom den discipelen aan de zee van Tiberias, alwaar het resorthotel van Sun Reizen de bezoeker een dag relaxation kan bieden. En Hij openbaarde Zich aldus:
2 Er waren te zamen Simon Petrus, en Thomas, gezegd Didymus, en Nathanael, die van Kana in Galilea was, en de [zonen] van Zebedeus, en twee anderen van Zijn discipelen.
3 Simon Petrus zeide tot hen: Ik ga vissen met behulp van de nieuwe FishScoop 2000 wat het mogelijk maakt om meer vis te vangen in minder tijd. Zij zeiden tot hem: Wij gaan ook met u. Zij gingen uit, en traden terstond in de van rederij Smits gehuurde vissersboot; en in dien nacht vingen zij niets.
4 En als het nu morgenstond geworden was, stond Jezus op den oever, genietend van een lekker Knäckebrödje met een plakje Edah-kaas; doch de discipelen wisten niet, dat het Jezus was.
Edwards ook even in het zonnetje zettenquote:
In elk geval geen bockbier, alleen de geur alquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:19 schreef Drugshond het volgende:
Ik zat meer te denken aan een bijbel van rijstvloei en papier tipjes...... Zomaar een idee hoor
Dat gezicht mag ook wel eens gladgetrokken wordenquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Edwards ook even in het zonnetje zetten
Morgen Kerry weer, dat compenseert het ruimschootsquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat gezicht mag ook wel eens gladgetrokken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |