Beter nog, bouw een valstrik, dat zal ze lerenquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:18 schreef Billie29 het volgende:
Vorm een knokploeg en ga alle drie de personen langs om verhaal te halen, want ja, dit kan natuurlijk echt niet.
Ze heeft gisteren een cadeau per post gekregen, aangezien er een situatie is waardoor ik niet zomaar uit het niets voor de deur kan gaan staan. Ik denk niet dat ze zich gemakkelijk zou voelen daarbij...quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:15 schreef dawg het volgende:
Trakteer haar op een bioscoopje/iets anders voor haar verjaardag. Of ga langs met een bosje bloemen en een dvdtje ofzo. Genoeg te verzinnen toch.
Wat voor situatie? Anders is het inderdaad lastig.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:21 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren een cadeau per post gekregen, aangezien er een situatie is waardoor ik niet zomaar uit het niets voor de deur kan gaan staan. Ik denk niet dat ze zich gemakkelijk zou voelen daarbij...
Ze zou binnenkort bellen om weer een keer af te spreken, en heeft me ook ergens voor uitgenodigd, maar dat is pas de 20e
En als je ze dan gevangen hebt met drie schedels in je hand onder haar raam een serenade brengen:quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Beter nog, bouw een valstrik, dat zal ze leren
Waarom niet dr. Bernard ? Volgens mij pluk je daar veel beter de vruchten vanquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:38 schreef Billie29 het volgende:
[..]
En als je ze dan gevangen hebt met drie schedels in je hand onder haar raam een serenade brengen:
Droog je tranen Pierrot van Bonnie St. Claire
Geloof me, dan is ze d'r verjaardag zo vergeten!
Ze heeft anorexia nervosa, en heeft het daarnaast altijd druk met van alles en nog wat.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat voor situatie? Anders is het inderdaad lastig.
Wat zit ze dan tegen jou te zeuren?quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:42 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Ze heeft anorexia nervosa, en heeft het daarnaast altijd druk met van alles en nog wat.
De gedachte aan Ron Brandsteder vond ik eigenlijk net iets te wreed, maar past eingelijk wel aardig in het tragische plaatje dat hier geschetst wordt.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom niet dr. Bernard ? Volgens mij pluk je daar veel beter de vruchten van
Dus ze heeft eigenlijk geen tijd voor jou, haar troostjongentje, om voor haar deur te staan? Dan zou ik me persoonljk al helemaal geen zorgen maken over zoiets futiels als 3 mensen die niet op andermans verjaardag zijn gekomen. Met alle respect natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:42 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Ze heeft anorexia nervosa, en heeft het daarnaast altijd druk met van alles en nog wat.
M'n beste vriendinquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:31 schreef Guest150 het volgende:
Een vriendin? Volgens mij wil je wel wat meer van haar dan gewoon een vriendin.
Nee, wanneer ik met haar ben, dan zijn we altijd met z'n tweeen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:42 schreef Ingridh007 het volgende:
Was jij niet op die verjaardag?
Ik kan me niet herinneren dat het ooit aan is geweestquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:52 schreef BB-King het volgende:
Het uitmaken.
Heel scherp, ingrid.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:11 schreef Ingridh007 het volgende:
als t je beste vriendin is, waarom wasjij dan ni op die verjaardag?
Beter lezen, hij kon niet erbij aanwezig zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:11 schreef Ingridh007 het volgende:
als t je beste vriendin is, waarom wasjij dan ni op die verjaardag?
waarom blijf jij niet lekker in tweakersquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:37 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Maak haar zwanger dan heeft ze andere dingen aan haar hoofd.
Vooralsnog geen enkele... er zaten goede bij hoor, daar niet van.... maar ze moeten ook een beetje refereren aan hetgeen ik eerder tegen haar heb gezegd.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:41 schreef Billie29 het volgende:
Hee Don, ik vraag me toch af of je nou al tot een oplossing bent gekomen, en wiens raad je uiteindelijk opgevolgd hebt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |