abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22972934
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen is welkom, zelfs *******.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk MSN.

Yo yo!
pi_22972963
Die Amerikaan in Buitenhof is in Nederland geboren. En toch gebruikt 'ie in elke zin nog een Engels woord.

.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22972998
Regering-Bush:

Jullie hoeven geen ANGST te hebben voor de TERREURORGANISATIE AL-QA'IDA, want ze zullen onze DEMOCRATIE niet VERNIETIGEN. Wees niet BANG , er komen geen AANSLAGEN en SADDAM was een tiran en nu is hij WEG en DE WERELD IS VEILIGER, !!!

Oh, en KERRY SPREEKT FRANS!!!, dus STEM BUSH!!!
pi_22973139
En welk gedeelte klop nu niet M.?
pi_22973153
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
En welk gedeelte klop nu niet M.?
Let op de manier hoe het is geschreven.
pi_22973214
Ik denk trouwens dat Bush gaat winnen...en best wel ruim.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22973258
Yep, maar dat is niet erg, ik had toch nooit gedacht dat het beleid van Kerry echt anders zou zijn. Maar mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar Kerry.
pi_22973294
Ik vind dat Bush' beleid best afgestraft mag worden , ook al verandert er bij Kerry niet al te veel.
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:23:59 #9
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22973437
Wat mij betreft mag Amerika naar de zeebodem zinken
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:24:02 #10
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_22973474
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:23 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat mij betreft mag Amerika naar de zeebodem zinken
pi_22973516
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:03 schreef RichardQuest het volgende:
Die Amerikaan in Buitenhof is in Nederland geboren. En toch gebruikt 'ie in elke zin nog een Engels woord.

.
Zegt Paul Witteman ook nog eens dat hij voortreffelijk Nederlands spreekt
pi_22973547
Nederland doet dat al, ja, gedeelde smart is halve smart dan
pi_22973555
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Yep, maar dat is niet erg, ik had toch nooit gedacht dat het beleid van Kerry echt anders zou zijn. Maar mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar Kerry.
Dat doet Kerry alleen maar uit electorale overwegingen. Als hij echt staan voor veranderingen zou hij afgeschildert worden als liberal en communist.
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:28:51 #15
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22973567
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:05 schreef Monidique het volgende:
Regering-Bush:

Jullie hoeven geen ANGST te hebben voor de TERREURORGANISATIE AL-QA'IDA, want ze zullen onze DEMOCRATIE niet VERNIETIGEN. Wees niet BANG , er komen geen AANSLAGEN en SADDAM was een tiran en nu is hij WEG en DE WERELD IS VEILIGER, !!!

http://www.workingforchange.com/comic.cfm?itemid=17293
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_22973584
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat doet Kerry alleen maar uit electorale overwegingen. Als hij echt staan voor veranderingen zou hij afgeschildert worden als liberal en communist.
Kerry and Edward, when Marx and Lenin just aren't left enough.
pi_22973632
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:05 schreef Monidique het volgende:
Regering-Bush:

Hij had ook een positieve boodschap, namelijk dat Bush aan het bijdraaien is. Nou ja, relatief dan.
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:32:30 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22973637
Democratie is niet enkel het drukken op een knopje van de stemcomputer of het rood maken van een rondje eens in de 4 jaar; democratie bewijst zichzelf pas echt wanneer het wordt gebruikt om fouten van politiek af te straffen door de burgers. Ik hoop dat de Verenigde Staten op 2 november aan Afghanistan, Irak en de rest van de wereld laten zien wat democratie precies inhoudt. Go Kerry.
pi_22973680
"We might wanna disrupt the democratic process, because terrorists want to disrupt the democratic process"-

"Remain calm, code yellow!"

pi_22973732
LOL @ Friese hippieband op NL1
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:37:09 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22973741
We might have to disrupt the democratic process, because terrorists are trying to disrupt the democratic process.

Het blijft een prachtige zin. :')
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:43:33 #22
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22973898
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:34 schreef RichardQuest het volgende:
"We might wanna disrupt the democratic process, because terrorists want to disrupt the democratic process"-

"Remain calm, code yellow!"

Wacht maar tot die grappenmakers van het cda dat gaan overnemen, dan krijgen we verkiezingen in 2010 ofzo
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:46:22 #23
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22973957
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:43 schreef Harry_Sack het volgende:
Wacht maar tot die grappenmakers van het cda dat gaan overnemen, dan krijgen we verkiezingen in 2010 ofzo
Prima! Zijn we van Wouter Bos af.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_22973974
Ja natuurlijk, het CDA is het grote kwaad
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:47:22 #25
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22973984
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja natuurlijk, het CDA is het grote kwaad
zijn ze altijd al geweest... dude...