abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 oktober 2004 @ 22:49:46 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_22964288
Lijkt me dat deze briljante voetballer een eigen topic verdient.

Ondanks dat ie van Feijenoord komt is het een aanstaande grootheid.

Speelt nu als jong gastje soms mee bij Arsenal.

Vandaag een briljant doelpunt gemaakt als newcomber.

In de laatste minuut om het extra cachet te geven.

Van Persie wordt een sensatie bij Arsenal. En in Rotterdam vragen ze zich af wat ze fout hebben gedaan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22964323
Van Persie gaat door z'n iets te grote ego gigantisch op z'n bek waarna we vervolgens niet veel meer van 'm gaan horen.
X
X
X
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 22:52:22 #3
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22964331
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:

Van Persie wordt een sensatie bij Arsenal. En in Rotterdam en Eindhoven vragen ze zich af wat ze fout hebben gedaan.

Van Persie is een natuurtalent.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_22964881
Arsenal zou hem dolgraag willen ruilen tegen Kalou.
pi_22965023
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 23:20 schreef Siemerink het volgende:
Arsenal zou hem dolgraag willen ruilen tegen Kalou.
Kalou heeft teveel balverlies en te licht voor de engelse divisie dus ik denk van niet
pi_22965050
dacht dat hij eerder een topic had

Dus Stanley Aborah heeft al langer een eigen naamtopic
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 23:29:33 #8
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22965071
quote:
Lijkt me dat deze briljante voetballer een eigen topic verdient.

Dit is pas zijn 3e topic hoor
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22965115
Even gebruik maken van de situatie om te vermelden dat ik nog op vakantie getafeltennist heb met de jonge Robin van Persie.

Was toen ook al opvallend aanwezig, met een grote mond...

Ik kom hier toevallig een half uur geleden achter...
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_22965411
't is inderdaad een goede voetballer. Hoop dat hij het goed gaat doen in Engeland .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_22965519
Ben blij dat ie bij Feyenoord is opgepleurd! Arrogant kapsones mannetje. Zegt genoeg dat ie zich nu bij Arsenal totaal anders gedraagd, geen karakter. Hoop niet dat ie weer gauw bij het Nederlands Elftal komt, zal ook daar met z'n kapsones en grote muil de boel weer verzieken. Wat Kalou betreft, het is een zekerheidje Kalou het op den duur verder dan Persie zal schoppen. Maar ik hoop dat hij nog wel ff bij Feyenoord blijft.
pi_22966273
Deze meneer heeft echt niet meer capsones (etc.) als een Sneijder of een vd Vaart..
pi_22967073
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 23:31 schreef outtayourleague het volgende:
Even gebruik maken van de situatie om te vermelden dat ik nog op vakantie getafeltennist heb met de jonge Robin van Persie.

Was toen ook al opvallend aanwezig, met een grote mond...

Ik kom hier toevallig een half uur geleden achter...
Zeker in Estartit op de camping?
Zn goal zat er lekker in. Denk dat ie zn ego nog niet helemaal onder controle heeft, als je bv ook ziet hoe ie liep te schreeuwen tegen Pires dat ie die bal moest hebben. Maar toegegeven hij doet er dan ook wat leuks mee.
pi_22967373
dat grote laat nog maar weg, voorlopig moet hij het allemaal nog maar waar maken
pi_22967936
Moet de nieuwe Bergkamp kunnen worden als ie goed oplet op de training met de workshops van Dennis.
  zondag 31 oktober 2004 @ 12:39:41 #16
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_22972479
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 23:50 schreef Marick het volgende:
Ben blij dat ie bij Feyenoord is opgepleurd! Arrogant kapsones mannetje. Zegt genoeg dat ie zich nu bij Arsenal totaal anders gedraagd, geen karakter. Hoop niet dat ie weer gauw bij het Nederlands Elftal komt, zal ook daar met z'n kapsones en grote muil de boel weer verzieken. Wat Kalou betreft, het is een zekerheidje Kalou het op den duur verder dan Persie zal schoppen. Maar ik hoop dat hij nog wel ff bij Feyenoord blijft.
Toch triest dat zo'n Bert van Marwijk liever lompe dravertjes als Smolarek opstelde dan een technische begaafde publieksspeler. Dat niemand bij Feyenoord v. Persie in toom kon of wilde houden is zonde voor Feyenoord.
Voor v. Persie zelf is het een goede stap. Bij Arsenal kan hij zich meer in de luwte ontwikkelen. En hij is omringt door grote voetbalmeneren. Daar neemt hij wat van aan.
Niet van Bertje van Marwijk. Of zo'n pseudo-topper als een Paauwe.
pi_22972614
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze meneer heeft echt niet meer capsones (etc.) als een Sneijder of een vd Vaart..
En dat is goed nieuws?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_22972754
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze meneer heeft wel aangekondigd dat hij ze bek open gaat trekken om over sommige Feyenoordmensen te zeggen wat ie denkt zodra de tijd rijp is. Niet meer capsones zei je dus...

Verder is Bergkamp ook z'n enige redding om te goeie voetballer te gaan worden ander komen er weer allerlei ruzies...
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:01:50 #19
73305 Stpan
pi_22972915
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 12:53 schreef Kapmes het volgende:

[..]

Deze meneer heeft wel aangekondigd dat hij ze bek open gaat trekken om over sommige Feyenoordmensen te zeggen wat ie denkt zodra de tijd rijp is. Niet meer capsones zei je dus...

Verder is Bergkamp ook z'n enige redding om te goeie voetballer te gaan worden ander komen er weer allerlei ruzies...
Dat Bergkamp zijn redding is zegt meer over het gebrek aan persoonlijkheden binnen de hedendaagse eredivisie dan over de mennekes zelf denk ik.
  Trouwste user 2022 zondag 31 oktober 2004 @ 15:18:46 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_22976034
Een betere leermeester kan ie zich niet wensen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22982181
Iemand de goal van van Persie?
pi_22982403
Volgende week staat ie in de basis en scoort ie de openings doelpunt
  Trouwste user 2022 zondag 31 oktober 2004 @ 20:20:31 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_22982428
En de winnende ook nog.

zondag 31 oktober 2004 @ 20:46:16 #24
73305 Stpan
pi_22983150
Als hij de bal iets meer in de hoek had gekopt had hij naast de goede 2-2 ook nog de 3-2 gemaakt.
pi_22983207
Als ie m uberhaupt wat meer had aangeraakt, was ie dr al ingegaan.
pi_22985707
Die bal zat er lekker in. Ik hoop voor hem dat hij nu wat meer speeltijd gaat krijgen. Dat zou goed voor hem zijn.

Ik moet trouwens zeggen dat ik uberhaupt niet had verwacht dat hij speeltijd zou krijgen.
...drop it like it's hot...
  Trouwste user 2022 zondag 31 oktober 2004 @ 22:15:04 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_22985825
Hij staat er misschien eerder dan verwacht.

Hij moet het in het tweede en op de training wel goed doen anders brachten ze hem niet zo snel als supersub.

pi_22987858
En dan te bedenken dat ie bijna bij ons had gespeeld Klote Wenger
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22987898
Mijn god, als het aan jou ligt heeft de hele wereld bijna bij 'jullie' gespeeld.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22987968
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:33 schreef Suijk het volgende:
Mijn god, als het aan jou ligt heeft de hele wereld bijna bij 'jullie' gespeeld.
pi_22988054
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:33 schreef Suijk het volgende:
Dit was concreter dan wat ik normaal roep 't scheelde echt heel weinig, Wenger klopte precies op tijd op de deur.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22988244
Ik kijk uit naar de dag waarop v.d. Vaart / Sneijder door v. Persie uit de selectie van Oranje wordt gespeeld.
Viper 4 life
pi_22988257
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:47 schreef Showtime het volgende:
Ik kijk uit naar de dag waarop v.d. Vaart / Sneijder door v. Persie uit de selectie van Oranje wordt gespeeld.
Ik ook
pi_22988486
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:47 schreef Showtime het volgende:
Van Basten geeft nu nog (volkomen terecht!) de voorkeur aan spelers die aan meer dan gemiddeld 6 speelminuten toekomen bij hun club
pi_22988539
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:58 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Van Basten geeft nu nog (volkomen terecht!) de voorkeur aan spelers die aan meer dan gemiddeld 6 speelminuten toekomen bij hun club
Van Persie excelleert in 6 minuten, VDV en Sneijder grossieren in wanprestaties in een heel seizoen
pi_22988553
Het tweede elftal van Arsenal speelt op het moment zelfs een hoger niveau dan Ajax.
Viper 4 life
pi_22988591
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Van Persie excelleert in 6 minuten, VDV en Sneijder grossieren in wanprestaties in een heel seizoen
Ah! interessant dat je denkt dat het seizoen al voorbij is, zal jij even opkijken volgende week
pi_22988601
Jammer dat ie nu weer een beetje goed heeft gespeeld. Krijgt ie dadelijk daar nog kapsones ook en eist ie dat Bergkamp uit de basis verdwijnt om hem te laten spelen...
Klik dan als je durft
pi_22988678
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:01 schreef Showtime het volgende:
Het tweede elftal van Arsenal speelt op het moment zelfs een hoger niveau dan Ajax.
Het tweede elftal van Arsenal zou zo mee kunnen doen met de Champions League.
Ik denk dat Ajax nog moeite zou hebben met Excelsior (zonder gein).
  Redactie Games maandag 1 november 2004 @ 00:07:53 #40
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_22988693
Wat mij betreft heeft ie zich nog onvoldoende bewezen om in het NL-elftal te komen. Bij Arsenal sprokkelt ie een paar minuutjes mee af en toe, maar echt om nou te zeggen dat ie er klaar voor is... Hij mag z'n gedrag ook wel ene beetje aanpassen ontzettend arrogant mannetje. Nog erger dan Sneijder..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_22988726
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:01 schreef Showtime het volgende:
Richten jullie je nu maar op het niveau van utrecht of AZ, daar heb je dit seizoen nog je handen vol aan
pi_22988764
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:09 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Richten jullie je nu maar op het niveau van utrecht of AZ, daar heb je dit seizoen nog je handen vol aan
Zegt een Ajacied
pi_22988864
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zegt een Ajacied
Wij hadden er vorig seizoen anders weinig moeite mee. Ik kan me eigenlijk niet eens meer heugen op welke positie flutnooit toen was geeindigt..
pi_22988985
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:16 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Wij hadden er vorig seizoen anders weinig moeite mee. Ik kan me eigenlijk niet eens meer heugen op welke positie flutnooit toen was geeindigt..
Ik voorspel voor jullie een '99 revival, alleen is 't nu niet Feyenoord maar PSV dat kampioen wordt, Feyenoord wordt keurig tweede
  Trouwste user 2022 maandag 1 november 2004 @ 01:16:55 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_22989778
En we gaan weer on topic over de briljante voetballer die van Persie is.

pi_22992574
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:09 schreef kamagurka het volgende:
Zegt een supporter van een club die niet eens kan winnen van degradatie kandidaten.

Back on topic? Van Persie had de 3-2 ook moeten scoren, als je zulke kansen mist dan ontneem je de medespeler die hem anders achter je had binnen getikt een doelpunt.

Maar hij groeit wel en zijn eerste goal in de Premiership zal de trainer, de toeschouwers en natuurlijk hemzelf meer vertrouwen geven.
Viper 4 life
pi_22992840
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 22:51 schreef Frasier het volgende:
Van Persie gaat door z'n iets te grote ego gigantisch op z'n bek waarna we vervolgens niet veel meer van 'm gaan horen.
Die ego zal hij niet hebben als hij betere voetballers om zich heen heeft wat bij Feyenoord anders was . daar was hij gewoon de beste voetballer de rest van de houthakkers daar kon hij weinig van leren.
pi_22994533
van persie komt er wel! Prachtig begaafd doelpunt!

En kapsones mag je hebben als je zo goed kan voetballen, en bij Van Persie bespeur ik minder kapsones dan bij een v/d vaart of sneijder, die zijn soms echt irritant.
  maandag 1 november 2004 @ 11:58:19 #49
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22994708
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:50 schreef ASroma het volgende:
En kapsones mag je hebben als je zo goed kan voetballen, en bij Van Persie bespeur ik minder kapsones dan bij een v/d vaart of sneijder, die zijn soms echt irritant.
*proest*

Kom op zeg, er is commotie rondom Van der Vaart en Sneijder, met name vanwege problemen met de trainer, maar uitspraken als van Persie ze doet heb ik hen nog niet op kunnen betrappen.
pi_22994880
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:58 schreef twi het volgende:

[..]

*proest*

Kom op zeg, er is commotie rondom Van der Vaart en Sneijder, met name vanwege problemen met de trainer, maar uitspraken als van Persie ze doet heb ik hen nog niet op kunnen betrappen.
nou welke uitspraken?
en tja misschien blijkt later wel dat deze uitspraken gegrond waren
pi_22996973
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:04 schreef ASroma het volgende:
nou welke uitspraken?
hehe precies daar ben ik ook wel benieuwd naar

de media kan de discussies rondom van Persie altijd zo mooi opblazen dat het onder de voetballiefhebbers een eigen leven gaat leiden
Viper 4 life
pi_23001463
Van Persie twijfelt volgens mij nog steeds of hij nou serieus als profvoetballer wil leven of als halve hiphopper de straat af wil schuimen en dan af en toe een balletje trappen. Owen of Beckham, zogezegd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23004402
Mich, ik denk dat Van Persie dat hele 'straat gevoel' wel kwijt is
pi_23004605
Nou, zolang ie zijn oude homies Jong Oranje binnenloodst... Straks gaat ie nog in de clip van Lange Frans.

"Hoeveel moet ik er nog maken?"
www.thuisuiteten.nl
pi_23005556
"Assist krijgen van je mattie"
  maandag 1 november 2004 @ 20:26:53 #56
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23005614
Heeft iemand een linkje naar het doelpunt dat hij afgelopen weekend voor Arsenal scoorde?
  Trouwste user 2022 maandag 1 november 2004 @ 20:56:52 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_23006510
Net nog in voetbal insite.

maandag 1 november 2004 @ 22:48:05 #58
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23010322
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Net nog in voetbal insite.

Ja dat miste ik dus net weer op 2 minuten na
pi_23017639
Geniaal doelpunt, moet gezegd worden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:27:37 #60
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23018986
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef zjroentje het volgende:
Geniaal doelpunt, moet gezegd worden.
Describe it to me plz
pi_23019053
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:27 schreef EMW het volgende:

[..]

Describe it to me plz
Kreeg de bal aan de rechterkant, in het strafschopgebied van de tegenstander. Kapt één keer, 5 man op het verkeerde been en hij jaagt de bal erg mooi in de verre bovenhoek.
Klik dan als je durft
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:05:31 #62
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23019975
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:30 schreef Suijk het volgende:

[..]

Kreeg de bal aan de rechterkant, in het strafschopgebied van de tegenstander. Kapt één keer, 5 man op het verkeerde been en hij jaagt de bal erg mooi in de verre bovenhoek.
pi_23021157
A superb injury-time strike from Robin van Persie kept Arsenal top of the Premiership on Saturday as they somehow salvaged a 2-2 draw against Southampton at Highbury.

" tribalfootball.com - November 2, 2004 Robin van Persie will be a big success at Arsenal, insists teammate Dennis Bergkamp. Bergkamp said: "He is a very skilful player and has showed that on two occasions now over the last week"

pi_23021272
Robin van Persie has made a big impression in the last two Arsenal games. First came the opener against Manchester City last Wednesday and on Saturday he scored a superb last minute goal to salvage a point at home to Southampton. Afterwards, Arsenal.com canvassed opinion from two of his fellow frontmen and his manager.

Dennis Bergkamp
"He is a very skilful and very effective player in front of goal. He has put in a lot of hard work since he has been here and been very patient. He is another player who can make a difference.

"All these players love to come on and show what they can do. They want to be a part of this Arsenal team. He is another one with the skills. His strength is coming too and that is important in the English game."

Thierry Henry
"He just has to let the football do the talking. We are all here to help him. Today when he came on you thought straight way something would happen. I was on the other side when he scored and it was an amazing goal. He has a great left foot. It is never easy when you first arrive, look at Jose and look at me. Hopefully that goal he scored against Manchester City has helped."

Arsène Wenger
"I am very happy with him. He looks as though he has mastered that position. There were 10 or 15 players in the box when he scored but he found an angle to score the goal.

"I believe he will play as a second striker, like Dennis Bergkamp."
pi_23021347
pi_23021381
Het blijft wel gewoon een kutkakkerlak natuurlijk.
Klik dan als je durft
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:07:42 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23021393
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:04 schreef ASroma het volgende:
nou welke uitspraken?
Er zijn zat uitspraken van 'm, na wedstrijden waarin 'ie geen enkele vorm van zelfkritiek had en zelfs na belabberde wedstrijden voor Feyenoord zich eraan stoorde dat hij niet was geselecteerd voor Oranje, ondanks dat 'ie geen klap liet zien op 't veld (en voornamelijk op de bank).

Wanneer ik van der Vaart lees, hoor of zie, geeft hij aan mij geen enkel moment de indruk dat hij zichzelf fantastisch vindt. Bij Sneijder begint dat helaas wat naar boven te komen, maar lang niet zo erg als bij de heer van Persie, die zichzelf wel erg belangrijk en goed vond terwijl hij nog niks had gepresteerd.

Begrijp me niet verkeerd, hij kan fantastisch voetballen, maar hij heeft wel een ontzettende kut uitstraling die niet past bij zo'n gastje wat net om de hoek komt kijken.
pi_23021559
laten we voorop stellen dat Van Persie ook niet een van de slimste voetballers is. Dan kan het zijn dat uitspraken verkeerd worden opgevat, puur omdat ie het zelf dan niet snapt.

Hier kun je trouwens de goal zien ( in animatie weliswaar )

http://www.bbc.co.uk/virtualreplay/premiership/index.shtml?546
pi_23022014
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:07 schreef twi het volgende:
Wanneer ik van der Vaart lees, hoor of zie, geeft hij aan mij geen enkel moment de indruk dat hij zichzelf fantastisch vindt.
Bij van der Vaart uit het zich voornamelijk in het veld. Bijvoorbeeld die vrije trap die Sonck had versierd een paar wedstrijden terug. Vervolgens kwam bazige Rafael even de bal al rukkend uit Sonck zijn handen opeisen.
Viper 4 life
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:39:19 #70
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_23022151
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 02:39 schreef Haspel33 het volgende:
Moet de nieuwe Bergkamp kunnen worden als ie goed oplet op de training met de workshops van Dennis.
Lijkt me geweldig als je zelf al een hoop voetbaltalent hebt en dan ook nog eens dagelijks mag trainen met Bergkamp, Pires, Henry, Vieira...
Hopelijk pikt ie het op! Zo ja...dan wordt ie een grote.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_23026525
Uiteindelijk toch een goede zet van Van Persie om naar Arsenal te gaan ipv in Nederland te blijven?
Viper 4 life
pi_23027990
Dat valt nog te bezien. Bij PSV had hij bijvoorbeeld al 3 CL-duels kunnen spelen en al zo'n 10 competitieduels.
www.thuisuiteten.nl
pi_23028102
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 16:44 schreef Showtime het volgende:
Uiteindelijk toch een goede zet van Van Persie om naar Arsenal te gaan ipv in Nederland te blijven?
das nog veels te vroeg omdat te zeggen, maar verlopig is ie wel de goeie weg ingeslagen. Maar goed ook hij krijgt nog de welbefaamde terugval, hoe gaat hij daar mee om?
pi_23028180
Terugval van wat? Hij heeft één aardig doelpunt gemaakt, maar al weer niks structureels. Dus voorlopig is dit een uitschieter.
www.thuisuiteten.nl
pi_23028275
Hij is in ieder geval op de goede weg, hij krijgt steeds meer speeltijd.
That's all folks!
pi_23028311
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Terugval van wat? Hij heeft één aardig doelpunt gemaakt, maar al weer niks structureels. Dus voorlopig is dit een uitschieter.
er is altijd een periode in een seizoen dat het minder gaat: ->zie ajax nu!
Ik vind dat ie nu goed presteert althans op die weg is ie. Jij vind dat dus blijkbaar nie
pi_23028338
Die heeft ie bij Feyenoord om de wedstrijd gehad. Op elke goede fase volgden 6 slechte wedstrijden ongeveer... Een terugval bij een talent heb je meestal pas als die een lange goede serie heeft gekend, zoals Van der Vaart, Kalou straks, Sneijder enzovoort.
www.thuisuiteten.nl
pi_23028582
Zou hij ook weer uitgenodigd worden voor het grote oranje?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_23028739
waarschijnlijk niet, met als argument dat ie niet genoeg speelminuten maakt. Maar goed toch zie ik hem liever komen dan een barry v galen of een joris mathijssen of een kevin bobson. Met alle respect voor deze jongens
pi_23028880
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Die heeft ie bij Feyenoord om de wedstrijd gehad. Op elke goede fase volgden 6 slechte wedstrijden ongeveer... Een terugval bij een talent heb je meestal pas als die een lange goede serie heeft gekend, zoals Van der Vaart, Kalou straks, Sneijder enzovoort.
en wat was die van Robben?
pi_23029561
Robben is te vaak geblesseerd (lees: ongelukkig de laatste paar maanden) om een terugval te krijgen.
Viper 4 life
pi_23127335
Hmm, goed bezig weer. Nu nog scoren.
pi_23127401
Zou die nu weer in de laatste minuut scoren en Arsenal de overwinnign geven? Hij heeft niet zo lang meer
pi_23127429
Op welk net zien jullie Arsenal?
Viper 4 life
pi_23127543
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:01 schreef Showtime het volgende:
Op welk net zien jullie Arsenal?
Scorebord-journalistiek jongen.

Scorebord journalistiek
pi_23127613
TPS, Franse betaalzender.
pi_23133043
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:08 schreef Haspel33 het volgende:
TPS, Franse betaalzender.
Ja ja met een paar keys van Toecutters zeker
pi_23136220
quote:
Op zondag 7 november 2004 00:22 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Ja ja met een paar keys van Toecutters zeker
Zo is dat. Het is een betaalzender, maar heb nie gezegd dat ik ervoor betaal.
pi_23708203
Demento is boos op van Persie: http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,1563,1364117,00.html en http://news.bbc.co.uk/spo(...)/man_utd/4055235.stm

Hij kreeg geel dus ik weet niet of ie nu nog geschorst hiervoor kan worden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 2 december 2004 @ 12:45:36 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23711734
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:39 schreef DIGGER het volgende:
Demento is boos op van Persie: http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,1563,1364117,00.html en http://news.bbc.co.uk/spo(...)/man_utd/4055235.stm

Hij kreeg geel dus ik weet niet of ie nu nog geschorst hiervoor kan worden.
Ik dacht al,een Battle zonder moddergooien?
Dat kan niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23826940
Leuk voor van Persie dat ie nog ff de 5-1 tegen Rosenborg erin kon prikken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_23827078
Goede invalbeurt van persie
pi_23827363
Hij lijkt zich toch beter te ontwikkelen dan menigeen vooraf gezegd had. Hopen dat zijn groei zich doorzet, dan kan ie dat in Oranje ook eens laten zien.
pi_23827672
Goede invalbeurt inderdaad met veel afstandschoten. Hij ging wel erg vaak voor eigen succes, maar goed hij heeft er eentje in geprikt dat siert hem ook weer.
Viper 4 life
pi_23827721
Blijft een arrogant pikkie. Zoals ie daar gaat staan na zijn goaltje. Woehoe de 5-1, knap hoor. Ik denk dat die jongen echt een grote kan worden, maar dan moet ie zich toch wat anders gaan opstellen. Anders krijgt ie alleen maar mensen tegen zich en dat kan ie in deze fase absoluut niet gebruiken.
pi_23827748
Ik hoop voor 'Oranje' dat van Basten die jongen lekker in Engeland laat blijven. Ik weet niet of jullie 'm afgelopen EK als gast aan tafel hebben gezien bij Villa BVD, maar man, man, man, wat is die gozer DOM. Hij heeft een veel te grote bek en het IQ van een baksteen. En alleen al daarom hoop ik dat 'ie nooit geselecteerd wordt.
En dat heeft niets te maken met het feit dat ik voor AZ ben.
pi_23827999
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:56 schreef joestheman het volgende:
Blijft een arrogant pikkie. Zoals ie daar gaat staan na zijn goaltje. Woehoe de 5-1, knap hoor.
Jij zou natuurlijk ijskoud strak vooruit kijken wanneer je eerste Champions League doelpunt voor Arsenal zou maken.
Viper 4 life
pi_23828215
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:07 schreef twi het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, hij kan fantastisch voetballen, maar hij heeft wel een ontzettende kut uitstraling die niet past bij zo'n gastje wat net om de hoek komt kijken.
Ik haak hier even op in.
Toch blijkt dit normaal te zijn binnen Feyenoord... dat 'talenten' een grote bek hebben en een kutuistraling.
Ik denk heel even aan Bobby Petta... die ging het toch ook helemaal maken. Dat was toch ook een topper.
Vertel eens... wat doet hij tegenwoordig? Hij is van dezelfde lichting als Giovanni van Bronckhorst. Maar die was verlegen en bescheiden... geloof dat deze knul het een stuk verder heeft geschopt.

En zo zijn er vast nog wel veel meer voorbeelden op te noemen van gasten bij Feyenoord.

Ja, in hart en nieren ben ik een Feyenoordsupporter, maar ze doen iets goed fout bij de doorgroei van de goede spelers. Zo goed als de jeugdopleiding ooit was, zoveel komen ze tegenwoordig te kort. Erg zonde....
pi_23833766
De opleiding schiet niet zo zeer tekort, meer de doorstroming.

En leuk voor Robin.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 december 2004 @ 16:06:37 #100
73305 Stpan
pi_23834423
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:58 schreef Roellio het volgende:
Ik hoop voor 'Oranje' dat van Basten die jongen lekker in Engeland laat blijven. Ik weet niet of jullie 'm afgelopen EK als gast aan tafel hebben gezien bij Villa BVD, maar man, man, man, wat is die gozer DOM. Hij heeft een veel te grote bek en het IQ van een baksteen. En alleen al daarom hoop ik dat 'ie nooit geselecteerd wordt.
En dat heeft niets te maken met het feit dat ik voor AZ ben.
Van Persie is dom, en niet zo'n beetje ook. Maar als een hoog IQ een vereiste is om in Oranje te ballen dan vallen er een heleboel maar dan ook een heleboel goede voetballers af.
Rooney is V. Persie in het kwadraat bijv. maar is niet uit het Engelse elftal weg te denken (goed, die balt ook iets beter dan V. Persie).
Zodra v. Persie meer speeltijd afdwingt bij Arsenal mag hij van mij gelijk in Oranje.
pi_23834683
Hij moet zowieso een kans krijgen in oranje vind ik, hoe slecht zijn karakter ook is...
  woensdag 8 december 2004 @ 17:50:47 #102
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23836624
Ondanks zijn aardige invalbeurt gisteren waren er veel supporters niet tevreden.
3-4 goede mogelijkheden missen mag niet op dit niveau,is in principe niet erg,hij moet het allemaal nog leren zullen we maar zeggen maart het kan fataal zijn.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23836763
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
Ondanks zijn aardige invalbeurt gisteren waren er veel supporters niet tevreden.
3-4 goede mogelijkheden missen mag niet op dit niveau,is in principe niet erg,hij moet het allemaal nog leren zullen we maar zeggen maart het kan fataal zijn.
Geef hem een serie wedstrijden op rij een basisplaats en hij maakt 80% van de kansen genadeloos af
  woensdag 8 december 2004 @ 17:58:15 #104
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23836806
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:17 schreef keijz het volgende:
hoe slecht zijn karakter ook is...
Je kent hem persoonlijk?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_23836883
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
3-4 goede mogelijkheden missen mag niet op dit niveau,is in principe niet erg,hij moet het allemaal nog leren zullen we maar zeggen
nog leren?? hij speelt al een paar jaar mee op het hoogste niveau, dat excuus moet op een gegeven moment ook afgelopen zijn --> het doet hem juist te kort wanneer dat als argument wordt gebruikt

niet dat ik anti van Persie ben, integendeel zelfs hij heeft ook goede invalbeurten het is geen eeuwige leerling meer
Viper 4 life
pi_23838069
Nou ja, dit niveau is helemaal nieuw voor hem. Vergelijk het met een kind. Robin zit nu in de brugklas en waar zijn CITO toets in groep 8 een twijfelachtige HAVO uitwees, zit ie in de brugklas van het VWO.
www.thuisuiteten.nl
pi_23838454
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dit niveau is helemaal nieuw voor hem. Vergelijk het met een kind. Robin zit nu in de brugklas en waar zijn CITO toets in groep 8 een twijfelachtige HAVO uitwees, zit ie in de brugklas van het VWO.
haha, maar over dat niveauverschil valt ook wel mee hoor met zijn kwaliteiten moet hij makkelijk kunnen meedraaien

het begint een beetje irritant te worden dat hij zo lang een hand boven het hoofd krijgt gehouden, in de brugklas zit hij allang niet meer. Hij zit in zijn examenjaar, het wordt tijd dat hij zijn diploma haalt zodat hij met de hbo of wo mee kan draaien.

Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat Robben nog aan het leren is bij Chelsea, terwijl die een klas heeft overgeslagen gezien zijn leeftijd.
Viper 4 life
pi_23838666
Robben is dan ook hoogbegaafd, Van Persie is misschien alleen een luie leerling.
www.thuisuiteten.nl
pi_23838792
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Leuke vergelijking vanuit jouw oogpunt. Hij klopt wel vind ik.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 woensdag 8 december 2004 @ 20:52:33 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_23840244
Mooie goal gisteren.

pi_23844757
Vond zijn reactie na de goal wat minder..had een super juigende Robin verwacht, maar zag een nonchalante, haast arrogante houding toen hij weghuppelde na zn goal..:(
pi_23881208
Pee Ass phi

zeg gewoon lekker op zijn Boeren Oud Hollands PSV man
Viper 4 life
pi_23881368
fantastic zegt ie ook wel stuk of 30 keer, gelukkig kan ie beter voetballen dan engels praten
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 mei 2006 @ 21:29:00 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_38282331
Geopend oktober 2004.

Tong je hebt er echt kijk op.

pi_38282422
Hij is goed bezig.

Jammer dat Wenger hem zo weinig opstelde.
Hij is bij Arsenal een stuk beter dan die Reyes
  zondag 28 mei 2006 @ 13:22:04 #117
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_38298080
van Persie schiet ons naar de finale

Wereldspeler.
pi_38298843
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Geopend oktober 2004.

Wat ben jij vol van jezelf .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_38299016
De grote doorbraak komt op het WK, denk ik
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Trouwste user 2022 zondag 4 juni 2006 @ 16:52:25 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_38532900
Hou ajb deze vorm vast

zondag 4 juni 2006 @ 17:00:26 #121
73305 Stpan
pi_38533161
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Geopend oktober 2004.

Je was inderdaad 1 van de eersten die Van Persie ondekte en leerde waarderen

Maar heerlijk wat een voetballer is het toch. Net niet genoeg spelen bij een topclub lijkt me de ideale aanloop voor een wereld-WK!
pi_38533304
In mijn ogen de dreigendste speler van Oranje.

En vrije trappen nemen kan ie ook. Alleen iets meer naar links schieten
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  zondag 4 juni 2006 @ 17:35:35 #123
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38534259
Dan had de keeper hem gehad.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_38534489
Iets... Binnenkant paal derin.
  zondag 4 juni 2006 @ 20:19:03 #125
73305 Stpan
pi_38538895
Ik vind het wel lef hebben als je de bal niet over de muur, maar langs de muur knalt waar de keeper staat op gesteld. En als je hem dan ook nog met die snelheid langs de paal knalt heb je niet alleen lef maar ook klasse.
  Trouwste user 2022 zondag 4 juni 2006 @ 20:29:23 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_38539538
Van Persie zette ooit Van Hooijdonck opzij omdat ie een vr5ije trap wilde nemenm. Alleen de allergrootsten kunnen dat. En Robin wordt na dit WK onder hen geschaard.

pi_38539606
Niks Ronaldinho, niks Messi. Robin wordt de held van het WK.
pi_38539609
Goede voetballer maar het lijkt me zo'n oliedomme vent
en hij zal wel enorm naast zn schoenen gaan lopen na een paar goede wedstrijden
pi_38539744
Ik denk dat Van Persie dit WK ongeveer 22 geniale minuten voetbal laat zien, beetje zoals Robben deed tijden het EK in Porugal twee jaar geleden.
pi_38547650
Robin
pi_38549811
Er zitten veel Henry en Bergkamp invloeden in zijn spel. De rust, het overzicht, de balbehandeling, techniek, passing en diepgang. Ondanks dat hij nog geen basisplaats bij Arsenal heeft veroverd heeft het zijn spel veel goed gedaan.
Viper 4 life
pi_38553827
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Goede voetballer maar het lijkt me zo'n oliedomme vent
en hij zal wel enorm naast zn schoenen gaan lopen na een paar goede wedstrijden
Een paar jaar geleden wel, nu niet meer.

Tekenend voor zijn groei vond ik een interview met hem na zijn wedstrijd tegen Kameroen. Iedereen prees hem de hemel in (incl. interviewer) en Robin zat alleen maar te praten over wat beter kan, goede instelling
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_38554075
quote:
Op maandag 5 juni 2006 01:10 schreef Showtime het volgende:
Er zitten veel Henry en Bergkamp invloeden in zijn spel. De rust, het overzicht, de balbehandeling, techniek, passing en diepgang. Ondanks dat hij nog geen basisplaats bij Arsenal heeft veroverd heeft het zijn spel veel goed gedaan.
Die basisplaats komt nog wel, volgend seizoen.
pi_38822803
Straks bij shownieuws, die golddigger die van persie beschuldigde van verkrachting. Ziet eruit als een aandachtsgeil wijf dat bij shownieuws gaat zeggen dat ze het achter haar wil laten. Werkt lekker zo.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:39:49 #135
16715 Mylene
*schatje*
pi_38822887
pi_38822942
Eng gemeen vrouwtje ja
En dan neemt ze straks ook nog strafschoppen in het WK lingerieschieten op Veronica...
pi_38822947
Ze doet ook nog eens mee aan dat wk lingerie van veronica. Aandachtshoer.
pi_38840769
Met Nigeria
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_38854083
Nee, ze is zelfs "Amerikaanse" geworden. Daar werkt het rechtssysteem qua schadeclaims zeker gunstiger voor haar.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2006 @ 19:58:23 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_38859690
Tegen Ivoorkust gaat ie schitteren.

woensdag 14 juni 2006 @ 20:23:36 #141
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38860547
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:39 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
pi_38909982
Mooi ook dat hij gisteren respect toonde voor de kwaliteiten van Eboue en Toure. Dat had ik hem 2 jaar geleden niet zien doen.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:29:29 #143
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38910039
Hij schiet er vandaag 1 zelf in en een assist op RvN
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:14:39 #144
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38911073
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:37 schreef Stansfield het volgende:
Straks bij shownieuws, die golddigger die van persie beschuldigde van verkrachting. Ziet eruit als een aandachtsgeil wijf dat bij shownieuws gaat zeggen dat ze het achter haar wil laten. Werkt lekker zo.
Ik heb het gezien in de herhaling . Jee, wat een dom wijf .
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 juni 2006 @ 18:24:30 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_38925905
quote:

Ondanks dat ie van Feijenoord komt is het een aanstaande grootheid.

pi_38926583
Ja, dus, hij speelde al in 2002 hoor. Die post komt uit 2004.
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 juni 2006 @ 19:59:34 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_38928424
Beste man van het veld.

pi_38928730
Ik hoop op een betere club voor hem.

Bij Arsenal zie ik Wenger hem gewoon geen kansen geven.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:29:55 #149
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38929280
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop op een betere club voor hem.

Bij Arsenal zie ik Wenger hem gewoon geen kansen geven.
Mwa, dankzij met name Wenger is hij nu wie hij is hoor, die geeft hem voortdurend kansen.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:39:14 #150
73305 Stpan
pi_38939086
Zeker MotM! Wat een rasvoetballer!
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 juni 2006 @ 18:36:54 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_38949370
Match of the day vond hem ook de beste van het veld gisteren.

pi_38951265
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:29 schreef Dos37 het volgende:
Hij schiet er vandaag 1 zelf in en een assist op RvN
Ben jij in je vrije tijd waarzegger ofzo? Bijna helemaal goed .

Wat een held trouwens die Van Persie . Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
pi_38952162
assist was toch van Robben..

Maar hij was super
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:14:57 #154
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38952190
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:45 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ben jij in je vrije tijd waarzegger ofzo? Bijna helemaal goed .

Wat een held trouwens die Van Persie . Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Ik had er geld mee kunnen verdienen
  zondag 18 juni 2006 @ 20:42:24 #155
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38980919
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
Match of the day vond hem ook de beste van het veld gisteren.

Terecht .

In het kader van volwassen worden : z'n vrouw is zwanger. Van hem neem ik aan.
pi_38980979
is dat dezelde vrouw die hij had toen ie een wilde nacht met een hoertje had
zal wel een golddigger zijn, anders blijf je niet bij zo'n vent
pi_38981073
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
assist was toch van Robben..

Maar hij was super
Ontgaat jou de intentie van 'bijna'..?
  Trouwste user 2022 woensdag 21 juni 2006 @ 16:57:48 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_39081074
Vanavond gaat ie schitteren.

woensdag 21 juni 2006 @ 17:38:52 #159
137910 daaaaan
bla die bla
pi_39082681
Al die ajax-supporters in m'n omgeving 2 jaar geleden : "die jongen redt het echt niet bij een Europese topclub, Sneijder, Babel en vd Vaart gaan veel verder komen"

van Persie

[ Bericht 13% gewijzigd door daaaaan op 21-06-2006 17:48:17 ]
  Trouwste user 2022 woensdag 21 juni 2006 @ 17:59:24 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_39083379
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef daaaaan het volgende:
Al die ajax-supporters in m'n omgeving 2 jaar geleden : "die jongen redt het echt niet bij een Europese topclub, Sneijder, Babel en vd Vaart gaan veel verder komen"

van Persie
Als Ajacied opende ik 2 en half jaar geleden dit topic

woensdag 21 juni 2006 @ 18:32:15 #161
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_39084390
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef daaaaan het volgende:

van Persie
Nee, alle Feyenoord-supporters riepen dat.
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:49:05 #162
73305 Stpan
pi_39085074
Ik ken ook veel Feyenoorders die liever Dirk Kuijt zagen omdat hij zo lekker hard werkt . Ieder zijn type voetballer, Van Persie behoort tot het mijne.

Maarre, had V. Persie 2 jaar geleden niet al een UEFA-cup gewonnen?
  Trouwste user 2022 donderdag 22 juni 2006 @ 00:21:20 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_39098285
Hij was goed.Maar mer dan een 6 niet

woensdag 9 augustus 2006 @ 00:31:41 #164
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40628969
Was weer goed vandaag zeg .
Kan me niet voorstellen dat hij nu nog geen basisplaats heeft.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 september 2006 @ 22:13:57 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_41565322
Goede vooruitziende blik van je Tong.

pi_41565462
Ah, dit topic zocht ik al . Weergaloze voetballer, die Bergkamp bij Arsenal zal doen vergeten.
  woensdag 6 september 2006 @ 22:20:26 #167
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_41565664
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 22:51 schreef Frasier het volgende:
pi_41566594
Ben niet snel fan van een voetballer, maar van Persie is echt een geweldenaar, die kan echt in het welbekende rijtje komen

PS: Cult, je avatar !
pi_41569153
Robin is oke ole ole
  Trouwste user 2022 donderdag 7 september 2006 @ 01:17:15 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_41572011
Beste Nederlande speler van zijn generatie

pi_41574989
Van Persie

Held.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2006 @ 03:14:35 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_41791096
Hij was weer goed vandaag

pi_41792325
quote:
Op donderdag 14 september 2006 03:14 schreef tong80 het volgende:

En nog slim ook.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:33:43 #174
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41799845
quote:
Op donderdag 14 september 2006 03:14 schreef tong80 het volgende:

Hij liet zich prachtig vallen inderdaad.
  donderdag 14 september 2006 @ 14:29:32 #175
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41801209
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:33 schreef twi het volgende:

[..]

Hij liet zich prachtig vallen inderdaad.
Inderdaad zeg, wat een schwalbe. En dan die uitleg in het interview. Hij versprak zich bijna.

Als Van Persie die fopduik niet gemaakt had, had Arsenal geen 3 punten gepakt in Hamburg.

Arsenal
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_41802132
quote:
Wenger says penalty award correct

Wenger said the penalty decision changed the game
Arsenal manager Arsene Wenger believes his side deserved to win a penalty in the 2-1 away victory over Hamburg.
The Bundesliga side had keeper Sascha Kirschstein sent off early on for tripping Robin van Persie in the side's Champions League Group G game.

"I have not seen a replay but it looked a penalty," said Wenger.

"I feel you have to show a bit of compensation for the keeper as he has to go for the ball in the box. But for me it was a penalty."
blablabla
Wenger

pi_41802253
En dan die big smile op zijn gezicht
  donderdag 14 september 2006 @ 15:09:25 #178
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41802299
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:29 schreef Corksterr het volgende:

Als Van Persie die fopduik niet gemaakt had, had Arsenal geen 3 punten gepakt in Hamburg.
Jij hebt de wedstrijd gezien? cq Je bent Nostradamus?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41802488
Persie
Jammer dat ie altijd voor kutclubs speelt.
  donderdag 14 september 2006 @ 15:22:21 #180
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_41802660
quote:
Op donderdag 14 september 2006 15:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Persie
Jammer dat ie altijd voor kutclubs speelt.
en dat zegt iemand die voor ajax en mvv is.
pi_41803115
quote:
Op donderdag 14 september 2006 15:01 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wenger

[afbeelding]
Alsof buiten die paar Gooners iemand Wenger uberhaupt nog serieus nam. Wat een triest figuur
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_41803915
quote:
Op donderdag 14 september 2006 15:22 schreef fanneke het volgende:

[..]

en dat zegt iemand die voor ajax en mvv is.
  donderdag 14 september 2006 @ 16:42:57 #183
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41805014
quote:
Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Alsof buiten die paar Gooners iemand Wenger uberhaupt nog serieus nam. Wat een triest figuur
Ach, deze uitspraak is ook van toepassing op Rednose en Moronho.

En zeg nou zelf, trainers die zoiets zullen toegeven zijn op 1 hand te tellen.

De voetballerij is nou eenmaal hypocriet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41805799
Wenger spant de kroon.

Die rode kaart was ook overdreven. Maar 'slim gedaan' van Robin.
  donderdag 14 september 2006 @ 17:14:54 #185
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41806069
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:05 schreef Erasmusch het volgende:
Wenger spant de kroon.
De kroon spannen valt wel mee maar hij laat zich niet onbetuigd iig
quote:
Die rode kaart was ook overdreven. Maar 'slim gedaan' van Robin.
Het was idd slim maar helaas "hoort" het er tegenwoordig bij.

En dat moffen klagen over iets wat ze zelf hebben uitgevonden....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41822365
doorgebroken speler is rood.

Maar hij kreeg toch zeker wel een tik'je'
pi_41822414
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
doorgebroken speler is rood.

Maar hij kreeg toch zeker wel een tik'je'
nou doorgebroken...hij kon sowieso nie meer bij de bal

en check dat plaatje! hij wordt niet eens aangeraakt
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 september 2006 @ 15:23:09 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_41835566
Duidelijk rood.

vrijdag 15 september 2006 @ 15:58:09 #189
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41836538
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:36 schreef Erasmusch het volgende:

hij kon sowieso nie meer bij de bal
Als ie was blijven staan wel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:35:22 #190
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41837555
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:23 schreef tong80 het volgende:
Duidelijk rood.

Voor schwalbes wordt hooguit geel gegeven.

En welke Duitsers? Het enige wat Duits aan die club is, is de naam Ah, zelfs dat niet eens
pi_41839497
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Als ie was blijven staan wel.
Nee want de bal bewoog
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:48:39 #192
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41839748
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:39 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Nee want de bal bewoog
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42261001
1614: GOAL Charlton 1-2 Arsenal
What an amazing goal from Robin van Persie. The Dutchman latches on to Emmanuel Eboue's cross with a waist-high left-foot volley on the edge of the area. Watch Match of the Day tonight, or set the video, because that is special.

Ik ben benieuwd
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 september 2006 @ 19:59:21 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_42264187
Schitterende goal

pi_42264293
gifje iemand?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 september 2006 @ 20:06:31 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_42264340
pi_42265789
Wat een goal!!!

De vreugde nadat ie hem gemaakt heeft is ook mooi om te zien, hij gaat helemaal los met de Arsenal fans.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42265992
Hij was al langer mijn held, en zo bewijst ie maar weer waarom
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:09:10 #199
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_42265996
Held De toekomst van het Nederlands voetbal.
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
pi_42266329
Een oud-Feyenoorder als favoriete voetballer Nooit gedacht dat me dat nog zou overkomen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 september 2006 @ 21:29:39 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_42266450
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:23 schreef Mr.Mills het volgende:
Een oud-Feyenoorder als favoriete voetballer Nooit gedacht dat me dat nog zou overkomen.
Dat heb ik ook

zaterdag 30 september 2006 @ 23:30:27 #202
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_42269304
Wereldgoal die tweede!!!!
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:31:01 #203
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_42269322

Wat een goal!!!
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:38:08 #204
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42269474
GVD, ik kwam er net te laat in, heeft iemand een linkje naar het doelpunt?
Jawel, je keek.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 september 2006 @ 23:38:56 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_42269493
Nu naar MOTD

zaterdag 30 september 2006 @ 23:39:10 #206
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_42269499
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:38 schreef jna het volgende:
Komt zo wel weer op BBC 1, motd.

Wat tong zegt dus.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 september 2006 @ 23:39:40 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_42269516
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:38 schreef jna het volgende:
Er zijnjnog nooit zoveel linkjes gepost als bij deze goal

pi_42270509
Prachtige goal.
pi_42270656
Kippenvel goal.
lollig
  Trouwste user 2022 zondag 1 oktober 2006 @ 00:27:00 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_42270680
Ít was a great game of football'

zondag 1 oktober 2006 @ 00:31:24 #211
131729 jna
pi_42270786
Mwah viel wel mee...

Geintje
Jawel, je keek.
pi_42282813
Doelpuntje van het seizoen, denk ik?
pi_42287573
Waarom dan in hemelsnaam? Van Persie trapt vanuit de lucht, toegegeven dat zie je niet vaak. De keeper maakt een fraaie zweefduik voor zijn geld, toegegeven ook dat zie je niet vaak. Van Persie raakt hem op zijn scheen, is dit voer voor een instructievideo? Hij knalt hard maar zowat recht op de keeper af, geen controle. Het is een fraai maar lucky shot. In geen verhouding tot de goals van Bergkamp en dus feilbaar. Er zullen mooiere goals komen.
  Trouwste user 2022 zondag 1 oktober 2006 @ 19:58:25 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_42289061
Ik dacht al waar blijf je.

pi_42290316
En jij bent diegene die meende dat Huntelaar in vorm was, toen ik zei van niet. Nou maak je deze keer geen zorgen, als Van Persie ze zo op zijn scheen blijft nemen, dan is dit absoluut zijn mooiste treffer van het seizoen.
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:56:59 #216
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_42291185
Het knappe zit hem erin dat ie een geweldige afsprong maakt, daarmee voor de verdediger komt en al zwevend door de lucht de bal volley neemt. Dat ie hem net effe iets meer met z'n scheen ipv zijn wreef raakt, tja het zij zo.
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_42291476
Dat mag je spectaculair noemen, echter als de verdediger een stap in zijn richting had gezet of kunnen zetten, had je Van Persie op kunnen bergen. Gelukkig deed ie dat niet. Voor mij een te hoge geluksfactor en een niet zo mooi trefzekere bal ook. Ik vond trouwens zijn goal van eerder dit seizoen van binnen de zestien langs de achterlijn fraaier.
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:18:59 #218
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_42292083
Jezus okee6 jij bent ook de levende definitie van azijnzeiker .
Gewoon een knappe en schitterende goal, die zeker in de top 5 van mooiste goals komt dit seizoen.
  Trouwste user 2022 zondag 1 oktober 2006 @ 21:20:22 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_42292145
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:
Dat mag je spectaculair noemen, echter als de verdediger een stap in zijn richting had gezet of kunnen zetten, had je Van Persie op kunnen bergen. Gelukkig deed ie dat niet. Voor mij een te hoge geluksfactor en een niet zo mooi trefzekere bal ook. Ik vond trouwens zijn goal van eerder dit seizoen van binnen de zestien langs de achterlijn fraaier.
Als de verdeduigers niet waren gestruikeld had Maradona nooit 8 man kunnen passeren.

pi_42293106
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus okee6 jij bent ook de levende definitie van azijnzeiker .
Gewoon een knappe en schitterende goal, die zeker in de top 5 van mooiste goals komt dit seizoen.
Ik denk dat je dan zou moeten zeggen dat het geen knappe goal is, en dat ie zomaar uit de lucht viel. Geen van allen heb ik beweerd. Ik ontkrachtig alleen dat het de goal van het seizoen is. Omdat zoals ik al zeg, er een hoop meevallers bij betrokken zijn. Bergkamp had de wind niet nodig om een bal te laten spinnen en Maradonna had zelfs zijn conditie niet nodig om mannetjes te kijk te zetten.

Hou ik je aan, top vijf!
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:57:55 #221
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42293465
  Trouwste user 2022 zondag 1 oktober 2006 @ 22:09:46 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_42293936
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan zou moeten zeggen dat het geen knappe goal is, en dat ie zomaar uit de lucht viel. Geen van allen heb ik beweerd. Ik ontkrachtig alleen dat het de goal van het seizoen is. Omdat zoals ik al zeg, er een hoop meevallers bij betrokken zijn. Bergkamp had de wind niet nodig om een bal te laten spinnen en Maradonna had zelfs zijn conditie niet nodig om mannetjes te kijk te zetten.

Hou ik je aan, top vijf!
Het is Maradona

pi_42294457
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is Maradona

Moet jij zeggen

pi_42297961
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:
Hier ging het om de verassing, lekker boeiend dat ie hem op zn scheen raakte, doe het hem maar eens na, die sprong en die timing.
  maandag 2 oktober 2006 @ 01:52:18 #225
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_42301484
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:57 schreef Corksterr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S4HxccpNEmg

Lekkere goal zeg.
Die commentator.
pi_42303756
Sexy doelpuntje hoor
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42310740
quote:
Zelfs tegenstander wilde klappen voor Van Persie

Volgens The Sun zal Robin van Persie in de rest van zijn leven geen mooiere goal meer maken. De aanvaller van Arsenal krijgt volop lof voor de uithaal waarmee hij The Gunners naar een 2-1 overwinning op Charlton Athletic schoot.

Van Persie was zelf ook heel blij met zijn doelpunt. 'Ik denk dat het de mooiste goal is die ik heb gemaakt sinds ik bij Arsenal ben. Hiervoor was het de goal tegen Blackburn van vorig seizoen. Maar deze was mooier omdat-ie fantastisch én belangrijk was.'

'Het was een prachtige voorzet van Emmanuel Eboué. Er zat een curve aan de bal, die recht op me af kwam. Toen ik de bal zag komen, focuste ik erop om de bal recht en in het hart te raken. Maar ik dacht dat het schot te hoog ging. Uiteindelijk ging-ie omlaag en was het fantastisch. En het betekende nog meer voor me omdat Liverpool had verloren en Chelsea ook punten had verspeeld.'

Coach Arsène Wenger had eveneens genoten. 'Eerst baalde ik omdat ik niemand in de zestien zag staan bij de voorzet van Eboué. En toen ineens kwam Van Persie. Het was een beetje ongelooflijk. Het doelpunt van zijn leven. Volop vaart, volop kracht en technisch perfect. Of het de mooiste is die ik heb gezien sinds ik hier ben, weet ik niet. Want er zijn heel wat mooie geweest. Maar deze staat zeker in de topvijf.'

Zelfs Charlton-coach Iain Dowie was vol lof, ook al vond hij dat Van Persie in de eerste helft rood had moeten hebben voor een overtreding op Jerrel Hasselbaink. 'Het liefst had ik thuis gezeten, zodat ik had kunnen applaudisseren. Het was een fantastisch staaltje techniek. Dat is waar Arsenal voor staat: superbe techniek.'
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:34:56 #228
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_42312154
Ik vond die tegen blackburn vele malen mooier hoor... Dit is ook een beetje geluk. De goal tegen blackburn was gewoon puur eigen kracht en soeplesse
Nobody likes us.We Don't Care
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:39:42 #229
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42313600
Wat een goal! Echt kick!!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42313606
beste nederlandse voetballer van dit moment
pi_42316333
Wat een schot, vergeet Huntelaar en V Nistelrooy
pi_42326842
quote:
He's a bit of a twat but that is some strike.
en zo is het
pi_42416255
quote:

Van Persie: „Ik blijf het voetbal ervaren als een spel vol plezier ”

JONGEN wordt MAN

NOORDWIJK, vrijdag
Verlost van de affaire-Van Nistelrooy/Van Bommel kregen eindelijk de wel aanwezige Oranjeklanten de schijnwerpers op zich gericht. Terecht, zeker in het geval van Robin van Persie. De stormachtige ontwikkeling van de aanvaller lijkt niet te stuiten. Na zijn definitieve doorbraak met Oranje op het WK is hij verzekerd van een basisplaats bij Arsenal. Zowel bij het nationale team als in clubverband maakt hij de verwachtingen waar door beslissend te zijn. Tegen Wit-Rusland met twee treffers en een assist en tegen Charlton Athletic met nu al het doelpunt van het jaar in de Premier League.

Vliegend door de lucht volleerde hij de bal iets buiten het strafschopgebied in de kruising. Voormalig Engels international en topspits Gary Lineker zei op televisie: ’Zo’n goal, die heeft iedereen wel eens gemaakt… In zijn dromen.’

„Het is ongelofelijk wat die goal heeft losgemaakt. De reacties. Wildvreemden spreken me aan tijdens het boodschappen doen. Heel leuk allemaal, maar nu is het wel genoeg. Natuurlijk ben ik trots. Het moet even tot je doordringen, maar als je het later op televisie ziet, en ik heb hem al wat keren langs zien komen, denk je: heel mooi, heel speciaal. Ik koester het. Alles is toch al zo vluchtig in de voetballerij.”

Van Persie is eerlijk naar zichzelf toe als hij zegt: „Het doelpunt kwam precies op tijd.” De 23-jarige aanvaller zat er namelijk even doorheen omdat niets lukte. „Na WitRusland was ik het bij Arsenal een beetje kwijt, speelde matig en verprutste veel te veel kansen. Onder andere tegen FC Porto. Thuisgekomen heb ik enorm zitten balen. Het leek nergens op en vervolgens maak je drie dagen later zo’n doelpunt…”

Zijn gegroeide status binnen Arsenal was voor trainer Arsène Wenger de reden Van Persie te laten staan. Ondanks een paar mindere wedstrijden. Vorig seizoen had hij al op de bank gezeten. „Tegenwoordig kan ik mentaal omgaan met de druk van het moeten presteren en fysiek lukt het me het beste uit mezelf te halen twee keer in de week. Zodoende presteer ik constanter.”

Te sleutelen valt er trouwens nog genoeg. Het belangrijkste is het voorkomen van ’kortsluiting’. Tegen Wit-Rusland en Charlton Athletic had Van Persie net zo goed een rode kaart kunnen krijgen. „Onverklaarbare momenten waarop ik de controle over mezelf verlies. Altijd als het niet gaat, zoals ik wil.” Dennis Bergkamp, Zinedine Zidane, David Beckham waren voorgangers met ook zo’n donkere kant. „Een mooi rijtje spelers, maar het is een serieuze zaak waar ik vanaf moet. Hoe?

Door te praten met slimme mensen, mensen in m’n omgeving en m’n ogen goed open te houden. Tegenstanders lukt het niet me te provoceren, maar af en toe haal ik mezelf uit m’n spel. Dat moet eruit.”

Hoe kijkt hij terug op het WK? Daar werd het jonge, grillige talent een man, de openbaring, de nieuwe vaandeldrager van Oranje. „Tweeslachtig. Dat ik het niveau aankon, gaf me veel vertrouwen. De onnodige uitschakeling in de achtste finales tegen Portugal zorgde voor een enorme teleurstelling. Zeker als ik verder keek. Met een slecht draaiend Engeland in de volgende ronde lag een plaats bij de laatste vier in het verschiet.”

„M’n ontwikkeling is het gevolg van constanter presteren. Als 18-jarige ben je een andere voetballer dan op je 23e. Inmiddels heeft veel m’n pad gekruist. De verhuizing naar Arsenal, naar Engeland is het belangrijkste geweest voor m’n ontwikkeling als mens en als voetballer. Voor het eerst van huis was ik volledig op mezelf aangewezen, samen met m’n vriendin. Dan word je snel volwassen. Verder kon ik me volledig op het voetballen focussen, op het beter worden als voetballer. Dat kan alleen daar; in Rotterdam zou de verleiding te groot zijn. Ik raad het iedereen aan.”

Dat zijn status is gegroeid en hij is opgeschoven in de hierarchie gaat langs Van Persie heen. Hij zegt nog te veel voetballer, te veel liefhebber te zijn om zich daar druk om te maken. „Ik ervaar voetbal als een leuk spelletje. Naar zo’n interlandweek kan ik weken uitkijken, gewoon om lekker te gaan voetballen, plezier te hebben. Ja, het gevoel wat je als klein jongetje had.” Van Persie vindt het belangrijker dan alle aandacht nu hij ’hot’ is. „Nu ben je de gevierde man en als je twee wedstrijden slecht speelt, sta je alleen. Daar gaat het me niet om. Plezier in voetballen is belangrijk.”

De kritiek dat Van Nistelrooy in de spits niet uit de verf kwam op het WK omdat Arjen Robben en Van Persie te individualistisch zijn ingesteld, werpt de ex-Feyenoorder van zich af. „Ik ben juist gefocust op de teamprestatie, het teamsucces. Analyseer m’n spel: ik zoek contact met de spits, de combinatie of de een-twee en wissel dat af met acties richting doel. Ik ben vrij allround al zeg ik het zelf.” Een openbaar debat daarover is aan Van Persie niet besteed. Energie verspillen heeft geen nut. Zo stond hij ook in de affaire van afgelopen dagen. „Die hele discussie over Van Nistelrooy en Van Bommel is langs me heengegaan.”

De aanvaller van Arsenal bewaart zijn energie liever voor de te leveren prestaties komende vijf dagen met Oranje. Tegen Bulgarije en Albanië. Waarbij hij speciaal uitkijkt naar het treffen in Sofia. „Hou ik van, die exotische ontmoetingen in verre landen. Ik geniet vaak van de vijandige ambiance, van al die mensen, die tegen je zijn om die vervolgens ’stil’ te spelen. Gebeurde met Arsenal in Zagreb.”

In Sofia staat morgen dezelfde opdracht te wachten met Oranje.
pi_42417430
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:40 schreef PPWB84 het volgende:
beste nederlandse voetballer van dit moment
Hij is gewoon de beste Nederlandse voetballer. Niet alleen op dit moment.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42428543
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij is gewoon de beste Nederlandse voetballer. Niet alleen op dit moment.
Tsjah, ik weet niet. Maar het is een geweldige voetballer. Als hij sommige kansen niet verneukt en meer oog voor zijn medespelers heeft, dan wordt die weggekocht door chelsea en wordt het niks met hem:P
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2006 @ 09:57:55 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_42447542
Hij is in vorm. Dus gaat ie vanavond schitteren.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:37:17 #237
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_42449133
Hoeveel assists geeft hij eigenlijk?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_42449874
Hij staat in ieder geval vierkant achter Van Basten en heeft sterk het gevoel dat hij diens vertrouwen in hem moet terugbetalen, aldus het artikel in AD vandaag.

Dat heeft Van Basten dan wel weer slim aangepakt, door bij zo'n speler echt gewoon flink op zijn gevoel te werken.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:24:57 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_42463892
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:57 schreef tong80 het volgende:
Hij is in vorm. Dus gaat ie vanavond schitteren.

pi_42465172
pi_42465182
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:17:49 #242
159670 -hypnagogia-
De oude garde.
pi_42465525
Wat een held Redder des Vaderland.
A fascination with gradually evolving structures:
Drone Music
Een hypnotiserende trance, schatplichtig aan het minimalisme.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:18:27 #243
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42465539
Als ik zie hoe hij zich manifisteerd bij oranje en Arsenal gaat het helemaal zijn seizoen worden hoop ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42465632
Hij kan het ook met zijn hoofd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:15:51 #245
159545 Duckiej_88
Feyenoord Rotterdam
pi_42475788
lkkr joh dat uitgerekend hij die in vorm is em maakt
SCF no one likes us we don't care
pi_42476188
Straks wordt ie nog een held
pi_42476813
Dat is ie al
  Trouwste user 2022 zondag 8 oktober 2006 @ 15:29:35 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_42480441
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:18 schreef DutchGooner het volgende:
Als ik zie hoe hij zich manifisteerd bij oranje en Arsenal gaat het helemaal zijn seizoen worden hoop ik
Hij is op de goede weg

pi_42481839
Hij is goed bezig
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_42485120
Hij lijkt ook een stuk volwassener geworden nu, zal ook wel in zijn voordeel zijn. Al dat gedoe met dat ongeluk en die verkrachtig kwam em niet echt ten goede.
pi_42487646
Al moeten we natuurlijk toegeven dat het een hele lucky kopbal was.
pi_42487830
Z'n onterecht afgekeurde goal was dan wel weer gewoon pure klasse.
  Trouwste user 2022 zondag 8 oktober 2006 @ 19:26:22 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_42487946
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:23 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Z'n onterecht afgekeurde goal was dan wel weer gewoon pure klasse.
Juist

zondag 8 oktober 2006 @ 19:39:16 #254
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42488413
Ik heb het niet kunnen zien en zocht de samenvatting van Bulgarije-Nederland op Youtube en google video, maar niks kunnen vinden. Iemand een linkje toevallig?
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:00:03 #255
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42489185
Zonde van het afgekeurde doelpunt, was weer een beauty. Perfect uitgevoerd, controle en afronding super.
pi_42490112
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:39 schreef Corksterr het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien en zocht de samenvatting van Bulgarije-Nederland op Youtube en google video, maar niks kunnen vinden. Iemand een linkje toevallig?
Klikkerdeklik
pi_42498713
Zag trouwens pas geleden ergens dat hij in het Nederlands Elftal in 18 wedstrijden 6 doelpunten heeft gescoord, waarvan dus van mij mag je hem wel in de spits zetten. Loopt 1 op 3 op het moment en de laatste wedstrijden vaak belangrijk!
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_42502602
van Persie
Hoop dat hij op z'n 30ste nog eens in de Kuip komt te voetballen, alleen dat zal wel niet
Hij lijkt me echt zo'n type Aap Stam. Die na een aantal jaren PSV terug keert naar Nederland en dan voor ajax gaat voetballen.
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:11:41 #260
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42510135
quote:
Nice
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  Trouwste user 2022 maandag 9 oktober 2006 @ 22:58:07 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_42527352
Volgens Johan Derksen en Frank de Boer moet ie nooit meer uit de spits

pi_42528493
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
Volgens Johan Derksen en Frank de Boer moet ie nooit meer uit de spits

Ik vind dat allemaal een beetje overdreven. Laat Van Persie maar lekker vanaf rechts spelen en zet een echte (meevoetballende) killer in de spits. Dat we een soort van killer nodig hebben, werd afgelopen zaterdag wel bewezen.
  Trouwste user 2022 maandag 9 oktober 2006 @ 23:49:53 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_42528995
Ik zag toch echt van Persie scoren en op de lat schieten.

dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:19:25 #264
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42529825
Kwam verdomd veel dreiging uit van Van Persie, dus met dat killer instinct zit het echt wel goed hoor.
pi_42529853
Bij Arsenal klagen ze er al een tijdje over het gebrek aan killersinstinct bij Van Persie, maar goed, misschien bewijst hij de komende tijd het tegendeel, hij is aardig op weg i.i.g.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:22:08 #266
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_42529885
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:20 schreef koningdavid het volgende:
Bij Arsenal klagen ze er al een tijdje over het gebrek aan killersinstinct bij Van Persie, maar goed, misschien bewijst hij de komende tijd het tegendeel, hij is aardig op weg i.i.g.
Is dat zo? Heb nog niemand horen klagen hoor. En zeker niet over zijn killersinstinct.
pi_42529894
Hij komt nu ook goed over op interview voor de camera. Heel anders dan de schichtige Van Persie van voorheen. Misschien dat hij de band van Van der Sar kan overnemen later, krijgen we niet weer zo'n De Boer-scene na de interlands.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:33:45 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_42530163
Raar hè iemand volwassen zien worden ? Ik dacht er vandaag an toen ik hem zag. Hij is in 2 jaar 10 jaar ouder geworden. Heerlijk om te zien. Grote voetballer wordt een grote meneer.

dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:37:07 #269
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_42530235
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:33 schreef tong80 het volgende:
Raar hè iemand volwassen zien worden ? Ik dacht er vandaag an toen ik hem zag. Hij is in 2 jaar 10 jaar ouder geworden. Heerlijk om te zien. Grote voetballer wordt een grote meneer.

Ook mooi dat ie wat opener wordt. Niet alleen naar de pers maar ook naar de fans.
Vorige week na z'n wereldgoal tegen Charlton liep ie zowat de tribune op en afgelopen zaterdag gaf ie in de stromende regen z'n shirt weg aan de trouwe zeiknatte fans in Sofia.

Dan heb ik het toch niet zo gek gezien, dat Arsenal een goede omgeving zou zijn voor Robin.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:42:10 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_42530348
Ja maar dan heb je het ook over de mooiste club naast Ajax

dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:42:47 #271
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_42530362
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:42 schreef tong80 het volgende:
Ja maar dan heb je het ook over de mooiste club naast Ajax

Je bedoelt naast FC Den Bosch.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:43:15 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_42530374
Ok

pi_42530661
Ik prik er zo doorheen, wat een voorspelbare antwoorden allemaal.. "Je was wel erg goed he Robin?" "Nou, we leverden gewoon een goede prestatie met het team"
Hij zegt heus niet wat ie denkt, maar goed, who cares.. hij speelt lekker
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:08:09 #274
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42533569
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik prik er zo doorheen, wat een voorspelbare antwoorden allemaal.. "Je was wel erg goed he Robin?" "Nou, we leverden gewoon een goede prestatie met het team"
Hij zegt heus niet wat ie denkt, maar goed, who cares.. hij speelt lekker
Ik vind dat juist meer van professionaliteit getuigen, en juist niet meer arrogant. Dat was hij een paar jaar terug nog wel. Hij is hard op weg om een voetbalgrootheid te worden
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_42533654
Jarenlang was die vallende spast van een Robben Nederland's hoop in bange dagen, maar aangezien hij het al een tijdje kwijt is, is het mooi te zien dat Van Persie dat nu is.
Veel completere voetballer. Erg prettig om naar te kijken als voetballiefhebber.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:16:08 #276
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42533726
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:12 schreef Panick het volgende:
Jarenlang was die vallende spast van een Robben Nederland's hoop in bange dagen, maar aangezien hij het al een tijdje kwijt is, is het mooi te zien dat Van Persie dat nu is.
Veel completere voetballer. Erg prettig om naar te kijken als voetballiefhebber.
Trucje hier, hakje daar, maar gelukkig ziet hij wel in wanneer hij het kan doen. Dus geen hopeloos getruc zonder resultaat. Hopelijk blijft hij (net als Bergkamp) de rest van zijn carriere, of toch minstens nog een paar jaar, bij Arsenal. Prachtige club en een trainer die van jonkies, vedettes kan maken . Misschien dat hij de laatste paar jaartjes terug wil komen naar de Kuip
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_42533779
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:16 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Trucje hier, hakje daar, maar gelukkig ziet hij wel in wanneer hij het kan doen. Dus geen hopeloos getruc zonder resultaat. Hopelijk blijft hij (net als Bergkamp) de rest van zijn carriere, of toch minstens nog een paar jaar, bij Arsenal. Prachtige club en een trainer die van jonkies, vedettes kan maken . Misschien dat hij de laatste paar jaartjes terug wil komen naar de Kuip
Hij is veel te goed en gracieus voor een club als f'noord.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:19:51 #278
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42533810
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:18 schreef Panick het volgende:

[..]

Hij is veel te goed en gracieus voor een club als f'noord.
Hopen heeft nog nooit iemand kwaad gedaan
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:01:06 #279
159545 Duckiej_88
Feyenoord Rotterdam
pi_42539471
V. Persie is egt ckers wel gegroeid in de periode dat ie nu bij Arsenal speelt en kijk hoe die nu in het Nederlands elftal speelt Feyenoord moet em egt terug hale over een jaartje of 3, 4 naar Zuid
SCF no one likes us we don't care
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:03:28 #280
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42539540
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:01 schreef Duckiej_88 het volgende:
V. Persie is egt ckers wel gegroeid in de periode dat ie nu bij Arsenal speelt en kijk hoe die nu in het Nederlands elftal speelt Feyenoord moet em egt terug hale over een jaartje of 3, 4 naar Zuid
Dan beginnen we alvast maar met sparen
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:03:44 #281
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_42539552
quote:
Geloof je het zelf?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:04:36 #282
131729 jna
pi_42539577
quote:
probeer het maar over 13 of 14 jaar
Jawel, je keek.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:24:26 #283
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42540169
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:12 schreef Panick het volgende:
Waarom meteen weer de vergelijking met Robben.

Robben is ook een topspeler, en zijn aanwezigheid is zeer belangrijk voor het presteren van Oranje. Van Persie is nu de topper, maar vorig jaar liep iedereen achter Robben zijn reet aan.

Ze zijn beide belangrijk op hun eigen manier.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:25:32 #284
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42540214
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Waarom meteen weer de vergelijking met Robben. En jarenlang???

Robben is ook een topspeler, en zijn aanwezigheid is zeer belangrijk voor het presteren van Oranje. Van Persie is nu de topper, maar vorig jaar liep iedereen achter Robben zijn reet aan.

Een beetje de Overmars en de Bergkamp van nu
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:31:12 #285
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42540387
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:25 schreef Maikalo het volgende:
Een beetje de Overmars en de Bergkamp van nu
Beter zelfs, ze komen niet van 020. Dat overigens de lelijkste club is van Nederland tong80.
pi_42549303
Zonder twijfel momenteel de beste Nederlandse voetballer
pi_42553503
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Waarom meteen weer de vergelijking met Robben.

Robben voegt vrij weinig toe op dit moment hoor .
pi_42553593
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Beter zelfs, ze komen niet van 020. Dat overigens de lelijkste club is van Nederland tong80.
Ah, je bent er zo een.
  Trouwste user 2022 woensdag 11 oktober 2006 @ 17:13:39 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_42582287
Johan Derksen schrijft vandaag in zijn column in de VI dat van Persie beter wordt dan Marco van Basten en maakt de vergelijking met Johan Cruijff. Volgens Derksen gaat ie er voor zorgen dat Oranje weer een wereldploeg wordt.

woensdag 11 oktober 2006 @ 17:24:42 #290
148029 Roedah
The Pride Of Limburg
pi_42582702
Ergens heb ik wel vertrouwen in wat Derksen zegt...eens kijken wat ie vanavond weer allemaal laat zien
--= Roda Jc =--
--= Arsenal =--
  woensdag 11 oktober 2006 @ 18:37:15 #291
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42584804
De meningen gaan zo wel snel van het ene uiterste naar het andere he . Maar oneens ben ik het niet met hem, zij het dat ik dit al begin 2002 zei .
  woensdag 11 oktober 2006 @ 18:37:54 #292
30919 mitt
Michael Corleone
pi_42584824
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:13 schreef tong80 het volgende:
Johan Derksen schrijft vandaag in zijn column in de VI dat van Persie beter wordt dan Marco van Basten en maakt de vergelijking met Johan Cruijff. Volgens Derksen gaat ie er voor zorgen dat Oranje weer een wereldploeg wordt.

Gaat wel weer heel ver
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Trouwste user 2022 woensdag 11 oktober 2006 @ 18:51:19 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_42585222
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:37 schreef mitt het volgende:

[..]

Gaat wel weer heel ver
Vond ik ook wel. De laatste keer dat Derksen iemand met Cruijff vergeleek was 25 jaar geleden. Hij schreef toen dat Ton Blanker de nieuwe Cruijff zou worden. Blanker speelde daarna nog 2 wedstrijden in Ajax-1 eindigde bij Excelsior en in de bajes. Hij trouwde wel met Anita van de Dolly Dots.

pi_42585284
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:13 schreef tong80 het volgende:

Uit de opleiding van Feyenoord he
pi_42585497
Zou Feyenoord met de transfer van van Persie naar een andere club een aantal procenten mee pakken? En dan bedoel ik niet voor de opleiding maar gewoon extra erbij?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:02:32 #296
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42585594
Derksen is niet goed bij zijn paasei, geduldig afwachten wat de toekomst brengt.
pi_42585822
Iemand die hoge kwaliteit foto's heeft van v. Persie ? Hoeft niet groot te zijn
pi_42588668
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:37 schreef mitt het volgende:

[..]

Gaat wel weer heel ver
Ach, nog effe en die kneus beweert dat Marco een slechte voetballer was omdat ie zo vaak geblesseerd was.
Als die vent z'n bek opentrekt klinkt het meestal als een stier die staat te schijten. .
pi_42589032
Weer 1 erin
pi_42589786
Mooi goaltje, vooral de voorbereiding mag er wezen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')