Ben jij in je vrije tijd waarzegger ofzo? Bijna helemaal goedquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:29 schreef Dos37 het volgende:
Hij schiet er vandaag 1 zelf in en een assist op RvN
Ik had er geld mee kunnen verdienenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ben jij in je vrije tijd waarzegger ofzo? Bijna helemaal goed.
Wat een held trouwens die Van Persie. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Terechtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
Match of the day vond hem ook de beste van het veld gisteren.
Ontgaat jou de intentie van 'bijna'..?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
assist was toch van Robben..
Maar hij was super
Als Ajacied opende ik 2 en half jaar geleden dit topicquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef daaaaan het volgende:
Al die ajax-supporters in m'n omgeving 2 jaar geleden : "die jongen redt het echt niet bij een Europese topclub, Sneijder, Babel en vd Vaart gaan veel verder komen"
van Persie
Nee, alle Feyenoord-supporters riepen dat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef daaaaan het volgende:
Al die ajax-supporters in m'n omgeving 2 jaar geleden : "die jongen redt het echt niet bij een Europese topclub, Sneijder, Babel en vd Vaart gaan veel verder komen"
van Persie
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:51 schreef Frasier het volgende:
Van Persie gaat door z'n iets te grote ego gigantisch op z'n bek waarna we vervolgens niet veel meer van 'm gaan horen.
Inderdaad zeg, wat een schwalbe. En dan die uitleg in het interview.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Hij liet zich prachtig vallen inderdaad.
Wengerquote:Wenger says penalty award correct
Wenger said the penalty decision changed the game
Arsenal manager Arsene Wenger believes his side deserved to win a penalty in the 2-1 away victory over Hamburg.
The Bundesliga side had keeper Sascha Kirschstein sent off early on for tripping Robin van Persie in the side's Champions League Group G game.
"I have not seen a replay but it looked a penalty," said Wenger.
"I feel you have to show a bit of compensation for the keeper as he has to go for the ball in the box. But for me it was a penalty."
blablabla
Jij hebt de wedstrijd gezien? cq Je bent Nostradamus?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:29 schreef Corksterr het volgende:
Als Van Persie die fopduik niet gemaakt had, had Arsenal geen 3 punten gepakt in Hamburg.
en dat zegt iemand die voor ajax en mvv is.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Persie![]()
Jammer dat ie altijd voor kutclubs speelt.
Alsof buiten die paar Gooners iemand Wenger uberhaupt nog serieus nam. Wat een triest figuurquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die voor ajax en mvv is.
![]()
Ach, deze uitspraak is ook van toepassing op Rednose en Moronho.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Alsof buiten die paar Gooners iemand Wenger uberhaupt nog serieus nam. Wat een triest figuur
De kroon spannen valt wel mee maar hij laat zich niet onbetuigd iigquote:Op donderdag 14 september 2006 17:05 schreef Erasmusch het volgende:
Wenger spant de kroon.
Het was idd slim maar helaas "hoort" het er tegenwoordig bij.quote:Die rode kaart was ook overdreven. Maar 'slim gedaan' van Robin.
nou doorgebroken...hij kon sowieso nie meer bij de balquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
doorgebroken speler is rood.
Maar hij kreeg toch zeker wel een tik'je'
Als ie was blijven staan wel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:36 schreef Erasmusch het volgende:
hij kon sowieso nie meer bij de bal
Voor schwalbes wordt hooguit geel gegeven.quote:
Nee want de bal bewoogquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ie was blijven staan wel.
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:23 schreef Mr.Mills het volgende:
Een oud-Feyenoorder als favoriete voetballerNooit gedacht dat me dat nog zou overkomen.
Komt zo wel weer op BBC 1, motd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:38 schreef jna het volgende:
GVD, ik kwam er net te laat in, heeft iemand een linkje naar het doelpunt?
Er zijnjnog nooit zoveel linkjes gepost als bij deze goalquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:38 schreef jna het volgende:
GVD, ik kwam er net te laat in, heeft iemand een linkje naar het doelpunt?
Als de verdeduigers niet waren gestruikeld had Maradona nooit 8 man kunnen passeren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:
Dat mag je spectaculair noemen, echter als de verdediger een stap in zijn richting had gezet of kunnen zetten, had je Van Persie op kunnen bergen. Gelukkig deed ie dat niet. Voor mij een te hoge geluksfactor en een niet zo mooi trefzekere bal ook. Ik vond trouwens zijn goal van eerder dit seizoen van binnen de zestien langs de achterlijn fraaier.
Ik denk dat je dan zou moeten zeggen dat het geen knappe goal is, en dat ie zomaar uit de lucht viel. Geen van allen heb ik beweerd. Ik ontkrachtig alleen dat het de goal van het seizoen is. Omdat zoals ik al zeg, er een hoop meevallers bij betrokken zijn. Bergkamp had de wind niet nodig om een bal te laten spinnen en Maradonna had zelfs zijn conditie niet nodig om mannetjes te kijk te zetten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus okee6 jij bent ook de levende definitie van azijnzeiker.
Gewoon een knappe en schitterende goal, die zeker in de top 5 van mooiste goals komt dit seizoen.
Het is Maradonaquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan zou moeten zeggen dat het geen knappe goal is, en dat ie zomaar uit de lucht viel. Geen van allen heb ik beweerd. Ik ontkrachtig alleen dat het de goal van het seizoen is. Omdat zoals ik al zeg, er een hoop meevallers bij betrokken zijn. Bergkamp had de wind niet nodig om een bal te laten spinnen en Maradonna had zelfs zijn conditie niet nodig om mannetjes te kijk te zetten.
Hou ik je aan, top vijf!
Hier ging het om de verassing, lekker boeiend dat ie hem op zn scheen raakte, doe het hem maar eens na, die sprong en die timing.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:
Dat mag je spectaculair noemen, echter als de verdediger een stap in zijn richting had gezet of kunnen zetten, had je Van Persie op kunnen bergen. Gelukkig deed ie dat niet. Voor mij een te hoge geluksfactor en een niet zo mooi trefzekere bal ook. Ik vond trouwens zijn goal van eerder dit seizoen van binnen de zestien langs de achterlijn fraaier.
Die commentator.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:57 schreef Corksterr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S4HxccpNEmg
Lekkere goal zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |