Geef hem een serie wedstrijden op rij een basisplaats en hij maakt 80% van de kansen genadeloos afquote:Op woensdag 8 december 2004 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
Ondanks zijn aardige invalbeurt gisteren waren er veel supporters niet tevreden.
3-4 goede mogelijkheden missen mag niet op dit niveau,is in principe niet erg,hij moet het allemaal nog leren zullen we maar zeggen maart het kan fataal zijn.
Je kent hem persoonlijk?quote:Op woensdag 8 december 2004 16:17 schreef keijz het volgende:
hoe slecht zijn karakter ook is...
nog leren?? hij speelt al een paar jaar mee op het hoogste niveau, dat excuus moet op een gegeven moment ook afgelopen zijn --> het doet hem juist te kort wanneer dat als argument wordt gebruiktquote:Op woensdag 8 december 2004 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
3-4 goede mogelijkheden missen mag niet op dit niveau,is in principe niet erg,hij moet het allemaal nog leren zullen we maar zeggen
haha, maar over dat niveauverschil valt ook wel mee hoor met zijn kwaliteiten moet hij makkelijk kunnen meedraaienquote:Op woensdag 8 december 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dit niveau is helemaal nieuw voor hem. Vergelijk het met een kind. Robin zit nu in de brugklas en waar zijn CITO toets in groep 8 een twijfelachtige HAVO uitwees, zit ie in de brugklas van het VWO.
Leuke vergelijking vanuit jouw oogpunt. Hij klopt wel vind ik.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dit niveau is helemaal nieuw voor hem. Vergelijk het met een kind. Robin zit nu in de brugklas en waar zijn CITO toets in groep 8 een twijfelachtige HAVO uitwees, zit ie in de brugklas van het VWO.
Wat ben jij vol van jezelfquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Geopend oktober 2004.
Tong je hebt er echt kijk op.![]()
Je was inderdaad 1 van de eersten die Van Persie ondekte en leerde waarderenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Geopend oktober 2004.
Tong je hebt er echt kijk op.![]()
Een paar jaar geleden wel, nu niet meer.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Goede voetballer maar het lijkt me zo'n oliedomme vent
en hij zal wel enorm naast zn schoenen gaan lopen na een paar goede wedstrijden
Die basisplaats komt nog wel, volgend seizoen.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:10 schreef Showtime het volgende:
Er zitten veel Henry en Bergkamp invloeden in zijn spel. De rust, het overzicht, de balbehandeling, techniek, passing en diepgang. Ondanks dat hij nog geen basisplaats bij Arsenal heeft veroverd heeft het zijn spel veel goed gedaan.![]()
Ik heb het gezien in de herhalingquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:37 schreef Stansfield het volgende:
Straks bij shownieuws, die golddigger die van persie beschuldigde van verkrachting. Ziet eruit als een aandachtsgeil wijf dat bij shownieuws gaat zeggen dat ze het achter haar wil laten. Werkt lekker zo.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
Ondanks dat ie van Feijenoord komt is het een aanstaande grootheid.
Mwa, dankzij met name Wenger is hij nu wie hij is hoor, die geeft hem voortdurend kansen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop op een betere club voor hem.
Bij Arsenal zie ik Wenger hem gewoon geen kansen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |