Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:23 schreef Mr.Mills het volgende:
Een oud-Feyenoorder als favoriete voetballerNooit gedacht dat me dat nog zou overkomen.
Komt zo wel weer op BBC 1, motd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:38 schreef jna het volgende:
GVD, ik kwam er net te laat in, heeft iemand een linkje naar het doelpunt?
Er zijnjnog nooit zoveel linkjes gepost als bij deze goalquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:38 schreef jna het volgende:
GVD, ik kwam er net te laat in, heeft iemand een linkje naar het doelpunt?
Als de verdeduigers niet waren gestruikeld had Maradona nooit 8 man kunnen passeren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:
Dat mag je spectaculair noemen, echter als de verdediger een stap in zijn richting had gezet of kunnen zetten, had je Van Persie op kunnen bergen. Gelukkig deed ie dat niet. Voor mij een te hoge geluksfactor en een niet zo mooi trefzekere bal ook. Ik vond trouwens zijn goal van eerder dit seizoen van binnen de zestien langs de achterlijn fraaier.
Ik denk dat je dan zou moeten zeggen dat het geen knappe goal is, en dat ie zomaar uit de lucht viel. Geen van allen heb ik beweerd. Ik ontkrachtig alleen dat het de goal van het seizoen is. Omdat zoals ik al zeg, er een hoop meevallers bij betrokken zijn. Bergkamp had de wind niet nodig om een bal te laten spinnen en Maradonna had zelfs zijn conditie niet nodig om mannetjes te kijk te zetten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus okee6 jij bent ook de levende definitie van azijnzeiker.
Gewoon een knappe en schitterende goal, die zeker in de top 5 van mooiste goals komt dit seizoen.
Het is Maradonaquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan zou moeten zeggen dat het geen knappe goal is, en dat ie zomaar uit de lucht viel. Geen van allen heb ik beweerd. Ik ontkrachtig alleen dat het de goal van het seizoen is. Omdat zoals ik al zeg, er een hoop meevallers bij betrokken zijn. Bergkamp had de wind niet nodig om een bal te laten spinnen en Maradonna had zelfs zijn conditie niet nodig om mannetjes te kijk te zetten.
Hou ik je aan, top vijf!
Hier ging het om de verassing, lekker boeiend dat ie hem op zn scheen raakte, doe het hem maar eens na, die sprong en die timing.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:
Dat mag je spectaculair noemen, echter als de verdediger een stap in zijn richting had gezet of kunnen zetten, had je Van Persie op kunnen bergen. Gelukkig deed ie dat niet. Voor mij een te hoge geluksfactor en een niet zo mooi trefzekere bal ook. Ik vond trouwens zijn goal van eerder dit seizoen van binnen de zestien langs de achterlijn fraaier.
Die commentator.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:57 schreef Corksterr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S4HxccpNEmg
Lekkere goal zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |