abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2006 @ 00:31:24 #211
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42270786
Mwah viel wel mee...

Geintje
Jawel, je keek.
pi_42282813
Doelpuntje van het seizoen, denk ik?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_42287573
Waarom dan in hemelsnaam? Van Persie trapt vanuit de lucht, toegegeven dat zie je niet vaak. De keeper maakt een fraaie zweefduik voor zijn geld, toegegeven ook dat zie je niet vaak. Van Persie raakt hem op zijn scheen, is dit voer voor een instructievideo? Hij knalt hard maar zowat recht op de keeper af, geen controle. Het is een fraai maar lucky shot. In geen verhouding tot de goals van Bergkamp en dus feilbaar. Er zullen mooiere goals komen.
  Trouwste user 2022 zondag 1 oktober 2006 @ 19:58:25 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_42289061
Ik dacht al waar blijf je.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42290316
En jij bent diegene die meende dat Huntelaar in vorm was, toen ik zei van niet. Nou maak je deze keer geen zorgen, als Van Persie ze zo op zijn scheen blijft nemen, dan is dit absoluut zijn mooiste treffer van het seizoen.
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:56:59 #216
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_42291185
Het knappe zit hem erin dat ie een geweldige afsprong maakt, daarmee voor de verdediger komt en al zwevend door de lucht de bal volley neemt. Dat ie hem net effe iets meer met z'n scheen ipv zijn wreef raakt, tja het zij zo.
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_42291476
Dat mag je spectaculair noemen, echter als de verdediger een stap in zijn richting had gezet of kunnen zetten, had je Van Persie op kunnen bergen. Gelukkig deed ie dat niet. Voor mij een te hoge geluksfactor en een niet zo mooi trefzekere bal ook. Ik vond trouwens zijn goal van eerder dit seizoen van binnen de zestien langs de achterlijn fraaier.
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:18:59 #218
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_42292083
Jezus okee6 jij bent ook de levende definitie van azijnzeiker .
Gewoon een knappe en schitterende goal, die zeker in de top 5 van mooiste goals komt dit seizoen.
  Trouwste user 2022 zondag 1 oktober 2006 @ 21:20:22 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_42292145
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:
Dat mag je spectaculair noemen, echter als de verdediger een stap in zijn richting had gezet of kunnen zetten, had je Van Persie op kunnen bergen. Gelukkig deed ie dat niet. Voor mij een te hoge geluksfactor en een niet zo mooi trefzekere bal ook. Ik vond trouwens zijn goal van eerder dit seizoen van binnen de zestien langs de achterlijn fraaier.
Als de verdeduigers niet waren gestruikeld had Maradona nooit 8 man kunnen passeren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42293106
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus okee6 jij bent ook de levende definitie van azijnzeiker .
Gewoon een knappe en schitterende goal, die zeker in de top 5 van mooiste goals komt dit seizoen.
Ik denk dat je dan zou moeten zeggen dat het geen knappe goal is, en dat ie zomaar uit de lucht viel. Geen van allen heb ik beweerd. Ik ontkrachtig alleen dat het de goal van het seizoen is. Omdat zoals ik al zeg, er een hoop meevallers bij betrokken zijn. Bergkamp had de wind niet nodig om een bal te laten spinnen en Maradonna had zelfs zijn conditie niet nodig om mannetjes te kijk te zetten.

Hou ik je aan, top vijf!
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:57:55 #221
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42293465
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  Trouwste user 2022 zondag 1 oktober 2006 @ 22:09:46 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_42293936
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan zou moeten zeggen dat het geen knappe goal is, en dat ie zomaar uit de lucht viel. Geen van allen heb ik beweerd. Ik ontkrachtig alleen dat het de goal van het seizoen is. Omdat zoals ik al zeg, er een hoop meevallers bij betrokken zijn. Bergkamp had de wind niet nodig om een bal te laten spinnen en Maradonna had zelfs zijn conditie niet nodig om mannetjes te kijk te zetten.

Hou ik je aan, top vijf!
Het is Maradona

pi_42294457
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is Maradona

Moet jij zeggen

pi_42297961
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:
Hier ging het om de verassing, lekker boeiend dat ie hem op zn scheen raakte, doe het hem maar eens na, die sprong en die timing.
  maandag 2 oktober 2006 @ 01:52:18 #225
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_42301484
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:57 schreef Corksterr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S4HxccpNEmg

Lekkere goal zeg.
Die commentator.
pi_42303756
Sexy doelpuntje hoor
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42310740
quote:
Zelfs tegenstander wilde klappen voor Van Persie

Volgens The Sun zal Robin van Persie in de rest van zijn leven geen mooiere goal meer maken. De aanvaller van Arsenal krijgt volop lof voor de uithaal waarmee hij The Gunners naar een 2-1 overwinning op Charlton Athletic schoot.

Van Persie was zelf ook heel blij met zijn doelpunt. 'Ik denk dat het de mooiste goal is die ik heb gemaakt sinds ik bij Arsenal ben. Hiervoor was het de goal tegen Blackburn van vorig seizoen. Maar deze was mooier omdat-ie fantastisch én belangrijk was.'

'Het was een prachtige voorzet van Emmanuel Eboué. Er zat een curve aan de bal, die recht op me af kwam. Toen ik de bal zag komen, focuste ik erop om de bal recht en in het hart te raken. Maar ik dacht dat het schot te hoog ging. Uiteindelijk ging-ie omlaag en was het fantastisch. En het betekende nog meer voor me omdat Liverpool had verloren en Chelsea ook punten had verspeeld.'

Coach Arsčne Wenger had eveneens genoten. 'Eerst baalde ik omdat ik niemand in de zestien zag staan bij de voorzet van Eboué. En toen ineens kwam Van Persie. Het was een beetje ongelooflijk. Het doelpunt van zijn leven. Volop vaart, volop kracht en technisch perfect. Of het de mooiste is die ik heb gezien sinds ik hier ben, weet ik niet. Want er zijn heel wat mooie geweest. Maar deze staat zeker in de topvijf.'

Zelfs Charlton-coach Iain Dowie was vol lof, ook al vond hij dat Van Persie in de eerste helft rood had moeten hebben voor een overtreding op Jerrel Hasselbaink. 'Het liefst had ik thuis gezeten, zodat ik had kunnen applaudisseren. Het was een fantastisch staaltje techniek. Dat is waar Arsenal voor staat: superbe techniek.'
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:34:56 #228
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_42312154
Ik vond die tegen blackburn vele malen mooier hoor... Dit is ook een beetje geluk. De goal tegen blackburn was gewoon puur eigen kracht en soeplesse
Nobody likes us.We Don't Care
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:39:42 #229
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42313600
Wat een goal! Echt kick!!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42313606
beste nederlandse voetballer van dit moment
pi_42316333
Wat een schot, vergeet Huntelaar en V Nistelrooy
pi_42326842
quote:
He's a bit of a twat but that is some strike.
en zo is het
pi_42416255
quote:

Van Persie: „Ik blijf het voetbal ervaren als een spel vol plezier ”

JONGEN wordt MAN

NOORDWIJK, vrijdag
Verlost van de affaire-Van Nistelrooy/Van Bommel kregen eindelijk de wel aanwezige Oranjeklanten de schijnwerpers op zich gericht. Terecht, zeker in het geval van Robin van Persie. De stormachtige ontwikkeling van de aanvaller lijkt niet te stuiten. Na zijn definitieve doorbraak met Oranje op het WK is hij verzekerd van een basisplaats bij Arsenal. Zowel bij het nationale team als in clubverband maakt hij de verwachtingen waar door beslissend te zijn. Tegen Wit-Rusland met twee treffers en een assist en tegen Charlton Athletic met nu al het doelpunt van het jaar in de Premier League.

Vliegend door de lucht volleerde hij de bal iets buiten het strafschopgebied in de kruising. Voormalig Engels international en topspits Gary Lineker zei op televisie: ’Zo’n goal, die heeft iedereen wel eens gemaakt… In zijn dromen.’

„Het is ongelofelijk wat die goal heeft losgemaakt. De reacties. Wildvreemden spreken me aan tijdens het boodschappen doen. Heel leuk allemaal, maar nu is het wel genoeg. Natuurlijk ben ik trots. Het moet even tot je doordringen, maar als je het later op televisie ziet, en ik heb hem al wat keren langs zien komen, denk je: heel mooi, heel speciaal. Ik koester het. Alles is toch al zo vluchtig in de voetballerij.”

Van Persie is eerlijk naar zichzelf toe als hij zegt: „Het doelpunt kwam precies op tijd.” De 23-jarige aanvaller zat er namelijk even doorheen omdat niets lukte. „Na WitRusland was ik het bij Arsenal een beetje kwijt, speelde matig en verprutste veel te veel kansen. Onder andere tegen FC Porto. Thuisgekomen heb ik enorm zitten balen. Het leek nergens op en vervolgens maak je drie dagen later zo’n doelpunt…”

Zijn gegroeide status binnen Arsenal was voor trainer Arsčne Wenger de reden Van Persie te laten staan. Ondanks een paar mindere wedstrijden. Vorig seizoen had hij al op de bank gezeten. „Tegenwoordig kan ik mentaal omgaan met de druk van het moeten presteren en fysiek lukt het me het beste uit mezelf te halen twee keer in de week. Zodoende presteer ik constanter.”

Te sleutelen valt er trouwens nog genoeg. Het belangrijkste is het voorkomen van ’kortsluiting’. Tegen Wit-Rusland en Charlton Athletic had Van Persie net zo goed een rode kaart kunnen krijgen. „Onverklaarbare momenten waarop ik de controle over mezelf verlies. Altijd als het niet gaat, zoals ik wil.” Dennis Bergkamp, Zinedine Zidane, David Beckham waren voorgangers met ook zo’n donkere kant. „Een mooi rijtje spelers, maar het is een serieuze zaak waar ik vanaf moet. Hoe?

Door te praten met slimme mensen, mensen in m’n omgeving en m’n ogen goed open te houden. Tegenstanders lukt het niet me te provoceren, maar af en toe haal ik mezelf uit m’n spel. Dat moet eruit.”

Hoe kijkt hij terug op het WK? Daar werd het jonge, grillige talent een man, de openbaring, de nieuwe vaandeldrager van Oranje. „Tweeslachtig. Dat ik het niveau aankon, gaf me veel vertrouwen. De onnodige uitschakeling in de achtste finales tegen Portugal zorgde voor een enorme teleurstelling. Zeker als ik verder keek. Met een slecht draaiend Engeland in de volgende ronde lag een plaats bij de laatste vier in het verschiet.”

„M’n ontwikkeling is het gevolg van constanter presteren. Als 18-jarige ben je een andere voetballer dan op je 23e. Inmiddels heeft veel m’n pad gekruist. De verhuizing naar Arsenal, naar Engeland is het belangrijkste geweest voor m’n ontwikkeling als mens en als voetballer. Voor het eerst van huis was ik volledig op mezelf aangewezen, samen met m’n vriendin. Dan word je snel volwassen. Verder kon ik me volledig op het voetballen focussen, op het beter worden als voetballer. Dat kan alleen daar; in Rotterdam zou de verleiding te groot zijn. Ik raad het iedereen aan.”

Dat zijn status is gegroeid en hij is opgeschoven in de hierarchie gaat langs Van Persie heen. Hij zegt nog te veel voetballer, te veel liefhebber te zijn om zich daar druk om te maken. „Ik ervaar voetbal als een leuk spelletje. Naar zo’n interlandweek kan ik weken uitkijken, gewoon om lekker te gaan voetballen, plezier te hebben. Ja, het gevoel wat je als klein jongetje had.” Van Persie vindt het belangrijker dan alle aandacht nu hij ’hot’ is. „Nu ben je de gevierde man en als je twee wedstrijden slecht speelt, sta je alleen. Daar gaat het me niet om. Plezier in voetballen is belangrijk.”

De kritiek dat Van Nistelrooy in de spits niet uit de verf kwam op het WK omdat Arjen Robben en Van Persie te individualistisch zijn ingesteld, werpt de ex-Feyenoorder van zich af. „Ik ben juist gefocust op de teamprestatie, het teamsucces. Analyseer m’n spel: ik zoek contact met de spits, de combinatie of de een-twee en wissel dat af met acties richting doel. Ik ben vrij allround al zeg ik het zelf.” Een openbaar debat daarover is aan Van Persie niet besteed. Energie verspillen heeft geen nut. Zo stond hij ook in de affaire van afgelopen dagen. „Die hele discussie over Van Nistelrooy en Van Bommel is langs me heengegaan.”

De aanvaller van Arsenal bewaart zijn energie liever voor de te leveren prestaties komende vijf dagen met Oranje. Tegen Bulgarije en Albanië. Waarbij hij speciaal uitkijkt naar het treffen in Sofia. „Hou ik van, die exotische ontmoetingen in verre landen. Ik geniet vaak van de vijandige ambiance, van al die mensen, die tegen je zijn om die vervolgens ’stil’ te spelen. Gebeurde met Arsenal in Zagreb.”

In Sofia staat morgen dezelfde opdracht te wachten met Oranje.
pi_42417430
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:40 schreef PPWB84 het volgende:
beste nederlandse voetballer van dit moment
Hij is gewoon de beste Nederlandse voetballer. Niet alleen op dit moment.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42428543
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij is gewoon de beste Nederlandse voetballer. Niet alleen op dit moment.
Tsjah, ik weet niet. Maar het is een geweldige voetballer. Als hij sommige kansen niet verneukt en meer oog voor zijn medespelers heeft, dan wordt die weggekocht door chelsea en wordt het niks met hem:P
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2006 @ 09:57:55 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_42447542
Hij is in vorm. Dus gaat ie vanavond schitteren.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:37:17 #237
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_42449133
Hoeveel assists geeft hij eigenlijk?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_42449874
Hij staat in ieder geval vierkant achter Van Basten en heeft sterk het gevoel dat hij diens vertrouwen in hem moet terugbetalen, aldus het artikel in AD vandaag.

Dat heeft Van Basten dan wel weer slim aangepakt, door bij zo'n speler echt gewoon flink op zijn gevoel te werken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:24:57 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_42463892
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:57 schreef tong80 het volgende:
Hij is in vorm. Dus gaat ie vanavond schitteren.

pi_42465172
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')