Trailer:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
Ja das dikke pech voor jequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:15 schreef xboxps2 het volgende:
en hier is nog geen gta nog steeds niet morgen hopelijk binnen via de post
PS2 kopenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:32 schreef Georges het volgende:
Ik hoop wel dat Rockstar voor een eventueel vervolg niet weer een exclusieve deal met Sony heeft.
Anders wordt het weer een jaar wachten op de pc versie.
Tja, dat kan, ik denk alleen dat het spel beter tot zijn recht komt op de pc. Betere graphics, beter speelbaar en het gebruik van mods.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
PS2 kopen
in dat boekje leek me alleen maar ingame reclame en radio posten te zien ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:46 schreef ne0n het volgende:
of kijk in het BOEKJE
Het spel is een echt ps2 spelquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:44 schreef Georges het volgende:
[..]
Tja, dat kan, ik denk alleen dat het spel beter tot zijn recht komt op de pc. Betere graphics, beter speelbaar en het gebruik van mods.
Bovendien zijn er veel meer pc bezitters.
Ik dernk dat je beter ff je cd kan schoonmaken of zo..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:04 schreef jp84 het volgende:
kutzooi kk ding weer vastgelopen, ik was ff naar ander eiland, 4 sterren achter me aan, dus ik ren een of andere stripclub in, neem een private dance, word het beeld zwart en blijft zwart :|
had echt 4 missies achter elkaar gehaald teringzooi
3004 is dat het probleem nummer.. ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik dernk dat je beter ff je cd kan schoonmaken of zo..
anders is er denk iets mis met je PS2 (welk versie nummer heb je eigenlijk)
en als je slim bent save je na elke missie
Nee want ik heb ook 3004 en hij doet het prima hier.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:10 schreef jp84 het volgende:
[..]
3004 is dat het probleem nummer.. ?
Is dit serieus? Het is mij nml ook nog niet gelukt om in te breken!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:47 schreef ne0n het volgende:
omkron, met een breekijzer
Volgens mij moet je in het Fable topic zijn. Of is dat een nieuwe feature in SA?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:57 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb een vriendin
yepquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Of is dat een nieuwe feature in SA?
ja?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
yep
je krijgt 'r na een missie voor tenpenny waar je molotov's het hotel in moet gooien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:13 schreef Zijpie het volgende:
Wanneer krijg je je vriendin dan?? Ik ben nu bij de 2e missie van OG
Koop je toch een nieuwe PStwo met ingebouwde netwerkadapterquote:Ik zit er overigens sterk aan te denken om (weer) een PS2 te kopen. Heb die van mij ongeveer half jaar geleden verkocht
zoek in downtown naar een hotdog kraampje, daar tegen over zit hetquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:26 schreef Breuls het volgende:
Damn, ik zoek dat hele downtown LS af, NIKS te vinden van het basejumpen
Weet iemand me een richting te geven? Dus aan welke kant het is bijvoorbeeld? Commerce, Market, Mulholland, etc.
Enorm rond, hoog gebouw.. Bijna niet te missenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:26 schreef Breuls het volgende:
Damn, ik zoek dat hele downtown LS af, NIKS te vinden van het basejumpen
Weet iemand me een richting te geven? Dus aan welke kant het is bijvoorbeeld? Commerce, Market, Mulholland, etc.
daar wen aanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:59 schreef Phat Lip het volgende:
CRAP dat ik die kut analog kut stick moet gebruiken!!! gvd echt crap
Je moet er 100 doen naar mijn weten..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:57 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb nu 21 tages sprayed, maar je krijgt er niks voor. Was dat nou voor zooi
Dat suckt wel ja,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:59 schreef Phat Lip het volgende:
CRAP dat ik die kut analog kut stick moet gebruiken!!! gvd echt crap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, maar bij de vorige GTA's kreeg je voor elke 10 een wapen bij je huisquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:01 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Je moet er 100 doen naar mijn weten..
En Dr. Dre met de Snoop - Nuthin but a G thingquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:49 schreef Scylla het volgende:
Vet stoer. Na twee uurtjes spelen voel ik me echt een nigga from da hood. En ben NWA ook gaan waarderen
Het is gelukt.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je krijgt 'r na een missie voor tenpenny waar je molotov's het hotel in moet gooien.
De drie steden zijn gebaseerd op Los Angeles, San Fransico en Las Vegas.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:43 schreef DeRCT14 het volgende:
Is het precies nagebouwd dan?
Thanks! Ik heb het. Jemig, dat zit lekker verstopt achter die pilaren zeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:34 schreef jp84 het volgende:
[..]
zoek in downtown naar een hotdog kraampje, daar tegen over zit het
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand tips voor de missie *robbing uncle sam*?
toen ik in de heftruck zat stond opeens meneer agent naast me
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Volgens mij moet je in het Fable topic zijn. Of is dat een nieuwe feature in SA?
Multiplayer, is wel mogelijk, maar alleen beperkt. Zo zijn er bijvoorbeeld kill-frenzies die je met z'n tweeen kunt doen. Ook kun je zodra je een vriendin hebt met de tweede controller haar besturen, je kunt dan wel geen missies meer doen helaas.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:39 schreef Chiwakka het volgende:
swel belachelijk, enkel singleplayer, dan zouden ze toch eigelijk geen valse reclame mogen maken? hetzelfde als slechte min.system requirements op de doos zetten op beter te verkopen?
Ja..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Zorgen dat je er naar biinnengaat met een leuke SMG of in ieder geval een flink aantal kogels voor je pistool, en zodra je die andere gast hoort schreeuwe dat er teveel 'weekend soldiers' zijn stap je uit je heftruck, schiet die vent neer en weer verder.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Vanaf je (1e) huis: 1e weg links, rechts, links.. en dan staat dat zwarte busje langs de wegquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:31 schreef Quintony het volgende:
mensen, mij wil alleen het inbreken nog niet lukken. Ik heb die missie gedaan, maar ik weet neit meer wat voor auto/wagen ik moet hebben. Weer iemand een plek waar je de juiste wagen kunt ophalen?
En welke huizen kun je in inbreken? en hoe zie je dat? en heb je nog andere kledig nodig?
thanX, zo eens evne checkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:40 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Vanaf je (1e) huis: 1e weg links, rechts, links.. en dan staat dat zwarte busje langs de weg
Okquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:27 schreef Quintony het volgende:
[..]
Zorgen dat je er naar biinnengaat met een leuke SMG of in ieder geval een flink aantal kogels voor je pistool, en zodra je die andere gast hoort schreeuwe dat er teveel 'weekend soldiers' zijn stap je uit je heftruck, schiet die vent neer en weer verder.
Oh en zorg dat je geen sterren hebt als je begint met de missie.
bij de docks in een pakhuis ligt een AK en daar vlakbij in een overdekt trein-opslag-iets ligt een body armor en een afgezaagde shotgun, die shotgun kan ik alleen niet pakken omdat ik niet in de trein kan klimmen, hij klimt er automatisch bovenop.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ok
en dan had ik nog een vraagje..
waar krijg je eigenlijk geweren?
bij Emmets vind ik alleen zo een lullig pistooltje
Vreemd overigens. Zal toch echt een samenloop van omstandigheden zijn of misschien toch ook wel niet. Het feit is wel dat SA eigenlijk flink uit de voegen barst en het absolute maximum uit een PS2 haalt. In feite kan de PS2 een game als SA ook niet echt meer lekker aan, je ziet het aan de framedrops, de smoothess van het geheel (zeker in vergelijking met VC waar alles gewoon soepeler loopt) en de toch soms flinke laadtijden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:52 schreef Sickert het volgende:
ik baal echt als een stekker man![]()
Kijk dat zijn de nuttige tips... met dat geld kan ik nou eindelijk m'n lowrider een beetje fatsoenlijk uitbouwenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw misschien nog leuk voor de mensen die nog niet in San Fierro zijn (zoals ik), @ je eigen huis, dar in de buurt, staat vaak een dude in het zwart stil met z'n handen in z'n zakken/op z'n rug, hij loopt NOOIT, als je naar m toe gaat begint ie tegen je te praten, en zoniet dan kan je op L1 drukken en met em praten. Anyway, kill hem en je krijgt 2000 $
bedoel je dat veld 2 meter naast je huis? nee niet gezienquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:06 schreef HAL9000S het volgende:
Hebben jullie dat basketbalveldje al ontdekt waar je relaxt een balletje kunt gooien by the way??
ja dat zijn dealers, ik zag 'm een keertje wat verkopen aan een gast. er lopen er wat meer van rond in de stad. altijd gelijk afknallenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw misschien nog leuk voor de mensen die nog niet in San Fierro zijn (zoals ik), @ je eigen huis, dar in de buurt, staat vaak een dude in het zwart stil met z'n handen in z'n zakken/op z'n rug, hij loopt NOOIT, als je naar m toe gaat begint ie tegen je te praten, en zoniet dan kan je op L1 drukken en met em praten. Anyway, kill hem en je krijgt 2000 $
Ik zag hem ook bij mijn huis in los santos staan, heb er flink geld aan verdiendquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat zijn dealers, ik zag 'm een keertje wat verkopen aan een gast. er lopen er wat meer van rond in de stad. altijd gelijk afknallen![]()
Vetvlek achtige krassen? Is dat ding soms te heet geworden of heb je hem ergens strak tussen staan. Heb het een keer gezien bij een GC. Die stond in een goedkoop kastje voor consoles ofzo, leek meer voor een SNES ontworpen. Hij (van wie de GC was) deed de klep bovenop een stukje dicht zoals de bedoeling was met dat ding en de GC begon na een kwartiertje te rokenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:14 schreef Sickert het volgende:
mijn game is dus naar de klote heb m in een andere ps2 gedaan en daar deed ie t ook nietdat word dus een pstwo en een nieuwe gta sa
heb ik weer kutzooi
Alsjeblieft... voor je eigen bestwil... VERGEET Bol.com!!! Hier is allen net zo duur, zoniet dúúrder dan in de winkel! Je kunt je spellen beter bestellen bij een site als Gamecom.nl ofzo...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:40 schreef bar_rel het volgende:
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.
Tja... is dit werkelijk het probleem van de 30004 of van het spel zelf? Er is volgens mij geen enkel spel dat zoveel streamt als San Andreas. Misschien heeft Rockstar de streamingmogelijkheden van de PS2 in het algemeen een beetje overschat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:54 schreef Lard_Webber het volgende:
Heb dus ook een probleemnummer.... 30004. Ik heb ff kunnen spelen maar het is gewoon onhoudbaar. Ik ga morgen dus een nieuwe ps2 halen.
Ik zie veel mensen dit posten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:46 schreef Kontiki het volgende:
- je kan nu alleen nog maar sturen met het klotepookje. Dit vind ik het grootste nadeel, kan echt niet soepel rijden zonder richtingtoetsen.
Tja ik vond zelf dat de toetsen veel subtieler reageerden. Ik probeer heel voorzichtig met het pookje te sturen, maar ik draai steeds veel te veel. Met toetsen kon ik zonder moeite tussen 10 auto's doorsturen, dat lukt me nu echt niet meer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:50 schreef Breuls het volgende:
Ik zie veel mensen dit posten.
Waren er echt zoveel mensen die met die rare knopjes stuurden? Dat pookje is toch veel soepeler? In VC deed ik iig niet anders. Sterker nog: ik snapte niet waarom je ook met die knopjes kon sturen.
Die mensen hebben in een echte auto zeker ook liever 2 grote knoppen op hun dashboard waarop ze kunnen rammen, in plaatst van een normaal stuur. 1 voor links en 1 voor rechts...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:50 schreef Breuls het volgende:
Ik zie veel mensen dit posten.
Waren er echt zoveel mensen die met die rare knopjes stuurden? Dat pookje is toch veel soepeler? In VC deed ik iig niet anders. Sterker nog: ik snapte niet waarom je ook met die knopjes kon sturen.
Oh... da's niks joh. Maak je maar niet druk. Als San Andreas het niet doet en je hebt je PS2 verticaal staan, dan zet je'm horizontaal. Als 'ie het dan nog niet doet, dan maak je'm open en reinig je de lens. Als ie het dan nňg niet doet, dan koop je een nieuwe!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:34 schreef menesis het volgende:
Wats dat gedoe rondom die serie nummers nou precies? ik heb een 300004 R? maakt dat uit?
Recht tegenover de hotdogkraam, achter de pilaren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:53 schreef reconnect het volgende:
waar vind je parachuteik wil basejumpen...is dat oin het gebouw tegenover die hotdogkraam?
Daar heb ik in VC nooit moeite mee gehad, dus dat zal gewoon een kwestie van wennen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:53 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Tja ik vond zelf dat de toetsen veel subtieler reageerden. Ik probeer heel voorzichtig met het pookje te sturen, maar ik draai steeds veel te veel. Met toetsen kon ik zonder moeite tussen 10 auto's doorsturen, dat lukt me nu echt niet meer.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oh... da's niks joh. Maak je maar niet druk. Als San Andreas het niet doet en je hebt je PS2 verticaal staan, dan zet je'm horizontaal. Als 'ie het dan nog niet doet, dan maak je'm open en reinig je de lens. Als ie het dan nňg niet doet, dan koop je een nieuwe!
Liever dan een stuur dat alle kanten op draait jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:55 schreef P-Style het volgende:
Die mensen hebben in een echte auto zeker ook liever 2 grote knoppen op hun dashboard waarop ze kunnen rammen, in plaatst van een normaal stuur. 1 voor links en 1 voor rechts...
Als je omhoog kijkt en een ontiegelijk hoog gebouw ziet: that's it nigga!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:53 schreef reconnect het volgende:
waar vind je parachuteik wil basejumpen...is dat oin het gebouw tegenover die hotdogkraam?
Wat snap je niet aan "Oh... da's niks joh. Maak je maar niet druk"?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:00 schreef Max-Westerman het volgende:
vind ik best idioot dat waarschijnlijk veel mensen door een spel een nieuwe PS2 MOETEN kopen
Wel lastig als je inderdaad geen snellere manier hebt, maar je hebt toch treinen choppers en vliegtuigen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:51 schreef MrSkyline het volgende:
ik hoop dat ik snel een heli krijg want dit is echt bagger als ik dat steeds moet rijden :S
het is zeker 7 tot 10 min rijden naar san fierro denk ik.
Je moet er de goede auto voor hebben. Net als bij taxi en vigilante enzo, krijg je een melding als je instapt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:36 schreef Amando het volgende:
Heeft iemand al geprobeerd pimp te spelen? Dat schijnt het beste te verdienen , elke extra keer krijg je een multi ply. De vraag is alleen hoe werkt dat.... R3 heb ik al geprobeerd.
Als je nu met een hoertje in een auto gaat zitten, betalen zij jou!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:39 schreef Omkron het volgende:
Ok... pimp level =10 (max).. er stond iets van dat ik nu geld kreeg automatisch volgens mij.. niet goed kunnen lezen.. wat nu..? klopt het.. of moet ik het zelf gaan halen..?
Vanaf je huis in Los Santos, Grove St. rijd je naar het 1ste pizzading dat je kent in het spel, als je daar uit komt (vanuit dat pizzading dus) zie je een stukje naar links een straat, rijd daar in, tot aan het hek, dan zie je rechts een tankstation. Links naast 't tankstation staat een witte pimp bak, hoppeteequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:36 schreef Amando het volgende:
Heeft iemand al geprobeerd pimp te spelen? Dat schijnt het beste te verdienen , elke extra keer krijg je een multi ply. De vraag is alleen hoe werkt dat.... R3 heb ik al geprobeerd.
Dat vraag ik me ook nogsteeds af, want het schijnt goed te verdienen... Je moet toch iig een bivakmuts hebben? (en waar haal je die dan weer vandaan...)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:31 schreef Quintony het volgende:
mensen, mij wil alleen het inbreken nog niet lukken. Ik heb die missie gedaan, maar ik weet neit meer wat voor auto/wagen ik moet hebben. Weer iemand een plek waar je de juiste wagen kunt ophalen?
En welke huizen kun je in inbreken? en hoe zie je dat? en heb je nog andere kledig nodig?
hmmzzz,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:40 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Vanaf je (1e) huis: 1e weg links, rechts, links.. en dan staat dat zwarte busje langs de weg
4 keer achter elkaar saven en je kunt weer sporten. herhaal dat en je word body man. Niks wachten meerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:30 schreef Michel het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik vind de mogelijkheid om lekker te kunnen trainen om zo wat extra spiermassa te kunnen kweken een wereld idee. Sta nu gewoon 4 uur vooraf al in de sportschool, te wachten totdat de klok 0:00 slaat om weer een rondje te kunnen doen..
vetjes thnxquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Recht tegenover de hotdogkraam, achter de pilaren.
Oke bedoel je echt stratenm of ook steegjes ? ik ken hem echt niet vinden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:40 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
van gamefaqs:quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:36 schreef reconnect het volgende:
help me het busje voor in breken te vinden plsik heb suf gezocht
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
van gamefaqs:
There is a Black Boxville across the street from the Ganton gym in Los
Santos. This is the only vehicle for this mission, and it must be done
at night. First, you need to drive around and see what houses you want to
rob (they have a yellow entrance arrow).
You have until 6:00 to get to the lockup in the southeast
corner of Los Santos, in La Playa de Seville.
ik zou het maar afkloppenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn 30004 speelt nu al 18 (met pauzes) uur zonder problemen, en ik ben niet bang dat dat gaat veranderen.
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:26 schreef HansvanOchten het volgende:
Weet iemand hoe het zit met die missies met de timing zoals de missie op het strand.
Er is dan een cirke;tje in het midden en knopjes komen van links naar rechts.
Moet je nu op die knoppen drukken als hij in het midden van het cirketltje is.
hoop dat iemand mij snapt!
Hou opquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:42 schreef Gamedemon het volgende:
GTA:SA is zooo vet...deze maanden word zo dik gamen...over 2 weken ratchet and clank 3 en halo 2 en nog een sloot games...
maar SA is beter dan Vice en beter dan liberty...zo'n dikke game
zie mijn posts, ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:50 schreef B het volgende:
Godverdomme weer als ik in die striptent een private show wil loopt hij vast
Heb jij alle andere San Andreas topics al doorgelezen? Deze vraag is al minstens 100x gesteld!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:48 schreef trith het volgende:
Wanneer komt die pc versie uit?
Countdown:quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb jij alle andere San Andreas topics al doorgelezen? Deze vraag is al minstens 100x gesteld!![]()
NIEMAND weet dit. We weten het pas als Rockstar dit bekend maakt. En als Rockstar dit officiëel bekend heeft gemaakt, dan weet jij dat snel genoeg!
Als het goed is staat dat in dat bijgeleverde boekje hoor, hetzelfde geld voor de vliegtuigen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:14 schreef Saked het volgende:
Hoe besturen de heli's? Hetzelfde als in Gta vc?
waaar zie ik dat?????? oohhh ja ik zie het al ja die heb ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:01 schreef jp84 het volgende:
[..]
zie mijn posts, ik heb precies hetzelfde
heb jij ook 30004
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:48 schreef trith het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:26 schreef HansvanOchten het volgende:
Weet iemand hoe het zit met die missies met de timing zoals de missie op het strand.
Er is dan een cirke;tje in het midden en knopjes komen van links naar rechts.
Moet je nu op die knoppen drukken als hij in het midden van het cirketltje is.
hoop dat iemand mij snapt!
Maar even over dat inbreken idd hoe doe je dat? Heb eigelijk niet goed mee gekregen hoe dat moet, of misschien ben ik nog niet ver genoeg in het spel? Kan iemand even iets op helderen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:19 schreef H.M.Murdock het volgende:
Countdown:
San Andreas PC
206 dagen
![]()
Geen idee,.... geloof dat het s' nachts moet en je moet eerst de inbreek missie doen geloof ik. Moet het zelf ook nog doen... gewoon lekker gaan gamen joh,.. kom je vanzelf wel achter ! Je kan godver ook zoooooveeelquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Maar even over dat inbreken idd hoe doe je dat? Heb eigelijk niet goed mee gekregen hoe dat moet, of misschien ben ik nog niet ver genoeg in het spel? Kan iemand even iets op helderen?![]()
www.gtagames.nlquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:36 schreef DeRCT14 het volgende:
eej Murdock, het zou wel leuk zijn als je een source gaf.
Ja idd! Je kan echt te veelquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee,.... geloof dat het s' nachts moet en je moet eerst de inbreek missie doen geloof ik. Moet het zelf ook nog doen... gewoon lekker gaan gamen joh,.. kom je vanzelf wel achter ! Je kan godver ook zoooooveeelIk zoek bv de traitlon race,.....
Misschien hebben ze stiekem ergens een eilandje in de zee, genaamd Area 51? Zou wel leip zijN!! In het echt ligt Area 51 ook rondom las vegas, dus misschien zijn de heren van Rockstar zo cool geweest om het erin te stoppen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:33 schreef jp84 het volgende:
gister nacht ging ik ff in die privejet en dan over zee vliegen, kijken hoe ver ik kon
is echt neit normaal ik ben op een gegeven moment maar terug gevlogenhet lijkt wel oneindig.
als je op je map kijkt wordt SA ook steeds kleiner des te verder je gaat
Zomer 2005!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:48 schreef trith het volgende:
volgens mij is area 51 wel in het spel, dan is het die 'no fly zone' op je mapquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:48 schreef menesis het volgende:
[..]
Misschien hebben ze stiekem ergens een eilandje in de zee, genaamd Area 51? Zou wel leip zijN!! In het echt ligt Area 51 ook rondom las vegas, dus misschien zijn de heren van Rockstar zo cool geweest om het erin te stoppen?
Dat is inderdaad wel matig ja... verkleint ook de kans dat je op de top van andere gebouwen nog wat leuks kan tegenkomenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:05 schreef HansvanOchten het volgende:
Die dansmissie op het strand is niet leuk.
Ook base jumpen van gebouw naar gebouw is geen tactisch plan. Je parachute werkt maar 1 keer en dan sta je daar op de top van een ander gebouw zonder chute
in dat cafetje vlakbij je huis, wat savonds groen wordtquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:08 schreef HansvanOchten het volgende:
En dan al die minigames nog eens.
Ben zelf nog niet verder gekomen dan gokken op paardenraces en arcade games.
Waar is dat poolen
Waar zit die !??!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:13 schreef HansvanOchten het volgende:
En dat pornozaakje met als logo de Vice City hidden packages ding
De missies zijn inderdaad vanaf het begin al redelijk pittig. Moeilijker dan Vice en III in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
Woeiii, gisteren ff gespeeld en het is echt een cool spel
Alleen vind ik de eerste missie best moeilijk zeg! (4x over gedaan om hem te halen)
Kleiner, zuiniger, mooier, stijlvoller, ingebouwde IR-ontvanger (net als 50004), betere lens (net als 50004), ingebouwde ethernetpoort (die je anders los zou moeten kopen) en het is gewoon een leuk "hebbedingetje"!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:53 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Wat is het voordeel van die nieuwe ps2 ? betere lens?
Heb ik nog niet gespeeld/gezien maar ik weet zeker dat je het over de 'T1000 in een vrachtwagen'-scene hebtquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
Die Terminator 2 missie![]()
![]()
Maakt hij nog steeds zo'n herrie? Elke keer als ik de PS2 aanzet heb ik het idee net een aggregaat geactiveerd te hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kleiner, zuiniger, mooier, stijlvoller, ingebouwde IR-ontvanger (net als 50004), betere lens (net als 50004), ingebouwde ethernetpoort (die je anders los zou moeten kopen) en het is gewoon een leuk "hebbedingetje"!
O, ja... die was ik vergeten... "STILLER"! Toch wel een belangrijk punt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:51 schreef Kontiki het volgende:
Maakt hij nog steeds zo'n herrie? Elke keer als ik de PS2 aanzet heb ik het idee net een aggregaat geactiveerd te hebben![]()
Ik kwam er toevallig langsrijden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:21 schreef Zijpie het volgende:
[..]
Waar zit die !??!![]()
![]()
Je moet idd hetzelfde soort busje hebben als in de missie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:18 schreef Dćn het volgende:
oke 1 ding..voor zo'n inbreek avontuur..dus niet inde missie, moet je tog zo'n speciaal busje hebben? of niet? zoja, hoe ziet die er uit, en waar haal je die?
Oke zal em zelf wel gaan zoeken....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:59 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ik kwam er toevallig langsrijden.
Ik heb geen idee waar het was![]()
Tussen 20.00 en 06.00quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:00 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Je moet idd hetzelfde soort busje hebben als in de missie.
Die staat recht tegenover de gym bij je huis.
Druk daarna op r3 tussen 20.00 en ???? uur en je kunt gaan.![]()
Sony is héél blij met mensen zoals jij!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:11 schreef TheTh1ng het volgende:
Zo Stap 1 is gezet, Heb net m'n xbox weten te rulen voor een nieuwe Satin Ps2.
Had geen geld om een ps2 te kopen dus dan maar zo......
Een xbox koop ik wel weer als ik weer geld heb![]()
Ik ben ook blij met Sonyquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Sony is héél blij met mensen zoals jij!
oja oke bedankt manquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:00 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Je moet idd hetzelfde soort busje hebben als in de missie.
Die staat recht tegenover de gym bij je huis.
Druk daarna op r3 tussen 20.00 en ???? uur en je kunt gaan.![]()
En dat is een probleem omdat?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:41 schreef jp84 het volgende:
ik moet nu wel die strandfeest missie gaan halen, is niks anders meer
haha OGquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:50 schreef GF het volgende:
[..]
En dat is een probleem omdat?![]()
OG Loc is echt een prachtig mannetje. Mijn voornaam is Jeffrey, 3x raden hoe m'n halve vriendenkring me nu noemt![]()
daarom koop ik SA op de PC, als protestquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Sony is héél blij met mensen zoals jij!
Die zijn al geactiveerd, maar hoe pak je bv een tv op??quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:16 schreef MrSkyline het volgende:
er zit 4 jaar tijd tussen vice en san andreas (fictieve jaren) dus het is best nomaal dat er een aantal dezelfde bakken rond rijden, er rijden nu toch ook in het echt oude wagens rond van een paar aar terug?
en @ het huisje roven, daarvoor moet je eerst de missie hebben gedaan die dit introduceerd, daarna kan je met zo'n zelfde bus als in die missie met de r3 knop deze missies activeren.
ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:39 schreef taart het volgende:
[..]
hij ligt officieel nog maar 2 dagen in de winkel![]()
Ja, in werkelijkheid heeft ie een uurtje in de winkel gelegen tot de voorraad uitverkocht wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:39 schreef taart het volgende:
[..]
hij ligt officieel nog maar 2 dagen in de winkel![]()
Gelukkig heb ik dat probleem niet, m'n motorskills zijn al behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Idd met die trein is best kut
het gaat allemaal goed totdat ik op de weg moet gaan rijden
dan flikker ik altijd van me motor
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
Die dansmissie![]()
![]()
Jouw lijden troost mij ook een beetjequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:08 schreef Dj-delphi het volgende:
GVD!!!!
Haal ik vandaag een ps2 speciaal voor GTA SA is ie werkelijk OVERAL uitverkocht!!
Zit ik dan met m'n PS2 waar ik nu geen flikker aan heb :-(
Hoelang duurt het als ik hem ergens op internet bestel?
Volgens gcshop.nl, 1-2 werkdagen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:08 schreef Dj-delphi het volgende:
GVD!!!!
Haal ik vandaag een ps2 speciaal voor GTA SA is ie werkelijk OVERAL uitverkocht!!
Zit ik dan met m'n PS2 waar ik nu geen flikker aan heb :-(
Hoelang duurt het als ik hem ergens op internet bestel?
Dan moet je eerst een de missie erover gehad hebben van Sweet die belt je op je mobiel. Als je gewoon een gebied van de andere bende's inloopt en je knalt er een paar neer verschijnt er: 'You started a gang war'. Dan is het een kwestie van de 3 'waves' overleven en het gebied is yours.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:17 schreef reconnect het volgende:
hoe kan je gebiden voor je bendes veroveren?
hehe dat basejumpen is wel grappig ja. Eerste keer dat ik dat deed probeerde ik ff wat knoppen uit in de lucht om te kijken of je nog wat leuks kon doen terwijl je zweefde. Nou met een van die knoppen laat je dus die chute los. CJ. was het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:05 schreef HansvanOchten het volgende:
Die dansmissie op het strand is niet leuk.
Ook base jumpen van gebouw naar gebouw is geen tactisch plan. Je parachute werkt maar 1 keer en dan sta je daar op de top van een ander gebouw zonder chute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnxquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:18 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een de missie erover gehad hebben van Sweet die belt je op je mobiel. Als je gewoon een gebied van de andere bende's inloopt en je knalt er een paar neer verschijnt er: 'You started a gang war'. Dan is het een kwestie van de 3 'waves' overleven en het gebied is yours.:P
(PS: Kijk wel uit het wordt per 'wave' ruiger, bij de 3e 'wave' hebben ze namelijk zware autmatische pistolen waar je karakter niet zoveel van kan hebben)
naar het vliegveld rijden, auto voor het hek zetten, en over het hek klimmen... op het vliegveld vindt je een dodo en shamal...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:42 schreef Scylla het volgende:
Nog steeds geen vliegtuig of helikopter gevondenWel dik aan het cruisen, inbreken, en met OG Loc wat gangsters mollen. Die motoren zijn dik chill, wat is het heerlijk om met die Freeway dor het platteland te cruisen
Maar waar kan je vliegen?
mijn neefje heeft de hele tijd gespeeld, en hij kwam me net vertellen dat ie die parachute op een gebouw had gevondenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:12 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Waar lgit die parachute dan?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:43 schreef HAL9000S het volgende:
DIe missie met die k*t trein is echt fucking irritant idd...die gast schiet echt nix raakBen nu maar verder gegaan met de OG missies, net een leuke stealth missie gehad in de crib van Mad Dog (die ik z'n keel doorgesneden heb terwijl ie aan het games was). Zit nu op 8.56 %. Weet iemand hoe dat met die territories held zit? Heeft dat te maken met die tags die je moet crossen? ZIjn er nog voordelen aan een grotere territory??
voor dezoveelste keer.. het is nog niet bekend of die wel op de xbox komtquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:31 schreef speedfreakssj het volgende:
voor dezooveelste keer, is er bekend wanneer de Xbox versie uitkomt?
Koop een PStwo man. Is nog geen datum bekend. Misschien komt ie niet eens op de Xbox uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:31 schreef speedfreakssj het volgende:
voor dezooveelste keer, is er bekend wanneer de Xbox versie uitkomt?
Op het allerhoogste gebouw. Rijdt naar downtown en kijk eens omhoog. De ingang is tegenover een hotdog-kraampje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:12 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Waar lgit die parachute dan?
Hoeft niet zo zeer bij het hek, het muurtje er naast is ook laag genoeg!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:47 schreef reconnect het volgende:
bij het vliegbe;d is een ingang en als je er staat komt er te staan: alleen als je vliegbrevet hebt (in engls blabla) als je goed kijkt ze je een stukje hek dat lager is dan de andere...zet daar gewone auto neer(niet perse vrachtwagen) en klim via de auto over het hek...nu kan je hethek gewoon open doen en ergens op het vliegveld staat een prive jet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |