tsss, jd en ik heb veel betere wegligging dan zo'n iel mannetjequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:37 schreef DaMadKow het volgende:
Fear my karting skills
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
tsss, jd en ik heb veel betere wegligging dan zo'n iel mannetje![]()
Raffie komtquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:15 schreef The_Hives het volgende:
Raffie kan ook bij zeker
en mijn wegligging is ook vrij OK![]()
stel ik zou gaan karten![]()
Al 10 manquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
qyn......................
MadKow.............
Grumpey............
TimmyASD........
Hives...................
Sirdalord.............
Johan-Derksen.
Verbal-Kint..........
Lortnoc................
Raffie
SuperWeber (onder voorbehoud)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:24 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Raffie komtmoet allen nog mailtje sturen.
* -Raffie- kijkt er naar uit SD een handje te mogen gevenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:32 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
eindelijk kan raffie mij ontmoeten
ik ben zo blij voor die jongen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:27 schreef Grumpey het volgende:
maak van dat handje maar een hand
* grumpey spreek uit ervaring![]()
Je bent gewoon bang dat je verliest...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:24 schreef The_Hives het volgende:
Neuh. Vind karten geen hol aan
.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:41 schreef SuperWeber het volgende:
IK KOM!!!!!!!!!!!
Kom jij nu niet, dat zou beter zijn... Dan wordt het misschien nog gezelligquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Kom jij nu niet, dat zou beter zijn... Dan wordt het misschien nog gezellig
quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat pleziertje gun ik jou niet
zijn we toch nog ergens goed inquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
Echt weer zo'n 020 streek
![]()
![]()
![]()
Morgen ga ik de definitieve aantallen doorbellen naar het karten en het restaurant...quote:Op maandag 1 november 2004 15:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
qyn......................
MadKow.............
Grumpey............
TimmyASD........
Hives...................
Sirdalord.............
Johan-Derksen.
Verbal-Kint..........
Lortnoc................
Raffie
SuperWeber
Beterschapquote:Op donderdag 4 november 2004 10:52 schreef Grumpey het volgende:
ik lig op dit moment met koorts op bed.....
maar neem aan dat het zondag weer over is, maar toch even melden
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:00 schreef kavorka het volgende:
zal ik dan maar meegaan? ga dan denk wel met de auto, omdat ik avonds nog moet zaalvoetballen (betekent dat ik rond 19:30 wegmoet)
* SuperWeber om 13.37 present isquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zeker gaaf! Heel erg gaaf
Als het goed is hebben jullie een sms ontvangen met mn telefoonummer.
We ontmoeten elkaar om half 2 bij de AH op het station in Nijmegen
Bye!
quote:Op maandag 8 november 2004 12:56 schreef Lortnoc het volgende:
Nijmegen of Venlo lijken me daar ideale plekken voor.
quote:Op maandag 8 november 2004 12:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2004 00:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hulde aan JD![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 12:35 schreef The_Hives het volgende:
JD bedankt voor de organisatie, en de bekers waren origineel en leuk bedacht
.
quote:Op maandag 8 november 2004 15:13 schreef sir_dalord het volgende:
Ik ben vol lof over het organiseren van Johan-derksen. Het was perfect geregeld. We bleven nergens te lang en nergens te kort, het eten was lekker goedkoop en het karten was leuk. Tevens vond ik de toevoeging van de bekers briljant. Het gaf ineens een extra dimensie al de hele awards. Johan-derksen doet veel de fokfederatie en hij doet dat met veel plezier.![]()
![]()
JOHAN, BEDANKT
![]()
![]()
Graag gedaan... ik heb er zelf erg van genotenquote:Op maandag 8 november 2004 15:49 schreef Lortnoc het volgende:
Damn, idd helemaal vergeten JD te bedanken, bij deze dus
Echt erg fijn geregeld allemaal
komrad het was gewoon kut. Dit zijn allemaal obligatie bedankjesquote:Op maandag 8 november 2004 18:18 schreef komrad het volgende:
JD is zo onder indruk dat hij zelfs alle bedankjes in 1 post zet
Maar JD goed bezig hoor
Sprak de 2e blanke neger op aarde, Erwin Jacksonquote:Op maandag 8 november 2004 18:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
komrad het was gewoon kut. Dit zijn allemaal obligatie bedankjes
quote:Op maandag 8 november 2004 18:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Sprak de 2e blanke neger op aarde, Erwin Jackson
He! Ik ben nummer 2! Jij bent nummer 3! Tenzijn Nico natuurlijk nummer 0 isquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:53 schreef Grumpey het volgende:
Ik, als lidnummer 2 van de federatie (heb het gelijk even gecontroleerd maar het klopt inderdaad), kan natuurlijk niet achterblijven.
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:08 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik wil de volgende keer ook komen, volgens mij heb ik wat gemist.
[..]
[..]
Omdat jij daar tegen kan en de rest nietquote:Op zondag 14 november 2004 20:13 schreef SuperWeber het volgende:![]()
![]()
Waarom moet ik het altijd ontgelden![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 20:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Omdat jij daar tegen kan en de rest niet
Forum pas paar dagen kent?quote:Op zondag 14 november 2004 21:42 schreef qyn het volgende:
Afscheid genomen van Kavorka; die moest zaalvoetballen. Geniaal dat Kavorka, als beginner in Hattrick, wie het forum pas een paar dagen kent, gewoon komt op de meet.
Dat verlies was ingecalculeerd, gister een schitterend gelijkspel gehaald, dus ben op de weg terug.quote:Wel tekenend is het feit dat hij de enige van de avond zou zijn wie zijn wedstrijd verloor.
gaat engeland voor onsquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
helaas zal ik een tijdje niet meer aanwezig kunnen zijn bij meets, ivm met een zes-maands stage in Engeland...
je durft gewoon nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:01 schreef komrad het volgende:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Dan is het sowieso onmogelijk om uberhaupt er om 1 uur te zijn. Kansloze datum dus voor mij
quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:09 schreef sir_dalord het volgende:
ik meld me bij deze af..
als nou voor meer mensen die datum een problem is kunnen we het misschien beter een week vervroegen/later doen.quote:ik kan die datum absoluut niet.. Ik heb een kater van hier tot tokio en bovendien heb ik vrienden uit limburg op bezoek
Dan is eigenlijk je leven kut dusquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:15 schreef komrad het volgende:
elke zondag is voor mij kut. Maar elke ma tot za ook
nou valt mee al zeg ik het zelfquote:
trusteh., verbal verblijft momenteel iets buiten london voor zijn stage. Dus ik denk dat hij de lucht boven de rails verkiestquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:25 schreef truSteh het volgende:
er heet ook zo'n ding op een rails, trein ofzoiets.. is stukkie goedkoper
quote:Op zondag 3 april 2005 13:14 schreef sir_dalord het volgende:
8 mei [14.gif]
ik slaap bij hives. Daar slapen ze al mijn zijn tienen op 1 kamer, dus eentje meer maakt waarschijnlijk toch niet uit
Ik kan het regelen voor jequote:
dan is het de bedoeling dat jullie reagerenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
Weinig reacties tot nu toe
Ik verwacht toch minimaal dat nicomart, Grumpey, Robar, Timmy, Raffie en alle andere randstedelingen die ik zo gauw vergeet komen. qyn, MadKow, Lortnoc, JD enzo proberen het ook allemaal
En tsja sirdalord
Ik ben er welquote:Op donderdag 7 april 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
Weinig reacties tot nu toe
Ik verwacht toch minimaal dat nicomart, Grumpey, Robar, Timmy, Raffie en alle andere randstedelingen die ik zo gauw vergeet komen. qyn, MadKow, Lortnoc, JD enzo proberen het ook allemaal
En tsja sirdalord
quote:Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
zo. 22 mei WEL
zo. 29 mei WEl
zo. 5 juni
zo. 12 juni
zo. 19 juni WEL
zo. 26 juni WEL
Geef aub aan op welke van deze dagen je WEL zou kunnen...
Alvast bedankt...
quote:Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nou, ik heb weer even geinventariseerd zoals dat zo mooi heet...
Het blijft een lastig iets om een datum uit te zoeken... want ook op 8 mei kunnen er veel niet...
Daarom ga ik een lijstje data posten waarop mensen kunnen reageren...
Misschien dat we er dan uit komen
zo. 22 mei
zo. 29 mei
zo. 5 juni
zo. 12 juni
zo. 19 juni
zo. 26 juni
Alvast bedankt...
zo. 12 juniquote:Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het blijft een lastig iets om een datum uit te zoeken... want ook op 8 mei kunnen er veel niet...
zo. 22 mei
zo. 29 mei
zo. 5 juni
zo. 12 juni
zo. 19 juni
zo. 26 juni
Alvast bedankt...
ik kan volgens mij alle dagen.. Natuurlijk kan ik niet de dag dat het kampioensfeest van ajax bezig is, dus die datum moeten we eventueel vrijhoudenquote:Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
zo. 22 mei
zo. 29 mei
zo. 5 juni
zo. 12 juni
zo. 19 juni
zo. 26 juni
Alvast bedankt...
dat is pas volgend jaarquote:Op maandag 11 april 2005 23:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik kan volgens mij alle dagen.. Natuurlijk kan ik niet de dag dat het kampioensfeest van ajax bezig is, dus die datum moeten we eventueel vrijhouden
niet volgens mijn sigquote:
jou sig loopt ook achterquote:
meer mensen hebben het erg drukquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:42 schreef Robar het volgende:
Het spijt me mensen, maar ik heb gewoon echt geen tijd voor dit soort dingen.
Huisje, Boompje, beestje, werk, vrienden, familie.
Ben blij als ik eens een dag rustig aan kan doen.
En daarbij ben ik niet zo van de Internet meetings . . . . . . .sjeetje, 24 en nu al in de sleur beland
zomaar een internetmeeting? je Lult wel anders als je sw, grumpey, jd, qyn, madkow, lorrie etc hebt ontmoetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:42 schreef Robar het volgende:
Het spijt me mensen, maar ik heb gewoon echt geen tijd voor dit soort dingen.
Huisje, Boompje, beestje, werk, vrienden, familie.
Ben blij als ik eens een dag rustig aan kan doen.
En daarbij ben ik niet zo van de Internet meetings . . . . . . .sjeetje, 24 en nu al in de sleur beland
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:10 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zomaar een internetmeeting? je Lult wel anders als je sw, grumpey, jd, qyn, madkow, lorrie etc hebt ontmoet
een ontmoeting met hives bederft behalve de pret ook je eetlust, maar goed, met zijn uiterlijk komt hij toch geen restaurant binnen. Daar zullen we weinig last van hebben
Jij zei laatst op irc dat JIJ de meeting zou organiseren aangezien ik er mee kap.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:28 schreef Grumpey het volgende:
ik ben van de partij, ook al mis ik iets van een datum en zit ik n in een internetcafe in tjechie dus ik kan het ook niet even opzoeken :S
hallo trouwens iedereen!!!
ach, gelukkig hielp het bedelen bij de achterdeur en kreeg ik de botjes van jouw halve kip om er nog een beetje smaak van af te likken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:10 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zomaar een internetmeeting? je Lult wel anders als je sw, grumpey, jd, qyn, madkow, lorrie etc hebt ontmoet
een ontmoeting met hives bederft behalve de pret ook je eetlust, maar goed, met zijn uiterlijk komt hij toch geen restaurant binnen. Daar zullen we weinig last van hebben
Ik dacht al dat die penetrerende geur me bekend voor kwam. Het is gewoon jouw eau de toiletquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:02 schreef The_Hives het volgende:
overigens sirda, kom ik tegenwoordig elke week in Breda
op het treinstation![]()
* sir_dalord bitchslapt komradquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:14 schreef komrad het volgende:
en dat is dus een van de meest lelijke stations van NL
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die penetrerende geur me bekend voor kwam. Het is gewoon jouw eau de toilet
hoe laat ende zo? kan je me misschien eens trakteren op een whopper
[14.gif]quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wisselend.
Maar ik zou een keer (niet morgen, mijn reisschema aan een whopper met een soda met een witte kraag
kunnen aanpassen
ben je nog wel eens op het forum danquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
[14.gif]
geef ff op het forum een seintje als je weet dat je de volgende dag je trein gaat missen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die penetrerende penetrante geur me bekend voor kwam. Het is gewoon jouw eau de toilet
hoe laat ende zo? kan je me misschien eens trakteren op een whopper
niets persoonllijks sirda maar het is gewoon een oerlelijk dingquote:
na enige tijd doel- en zielloos rond te hebben gedwaald ben ik er inderdaad bovenop gekomen. Dank voor deze les meester.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:01 schreef sir_dalord het volgende:
[quote]Op zaterdag 23 juli 2005 19:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ben je nog wel eens op het forum dan
[/quote
ben de laatste tijd toch weer wat actiever
ik wilde eigenlijk testen of je het wel kon redden zonder mij...
je bent geslaagd, kleine jedi
quote:Op maandag 25 juli 2005 09:39 schreef SuperWeber het volgende:
Meeting??
Waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar??
OV-studentenkaartquote:Op zondag 4 september 2005 21:56 schreef Lortnoc het volgende:
Kan allemaal wel denk ik, is de AX dan weer gefixed VK?
Week OVquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideeën om te doen
-HT volgen
-Bier drinken
-Lasergamen?
-Karten?"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef Lortnoc het volgende:
Neem over en vul aan
Wie kan wanneer:
18 sept
Lortnoc
Verbal_Kint25 sept
Lortnoc
Verbal_Kint2 okt
Lortnoc
Verbal_Kint9 okt
Lortnoc
Verbal_Kint23 okt
Lortnoc
Verbal_Kint30 okt
Lortnoc
Verbal_Kint
Wie komt sowieso niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideeën om te doen
-HT volgen
-Bier drinken
-Lasergamen? goed plan!
-Karten? -mwaoh, vorige keer al gedaan
t ligt ook aan de locatie natuurlijk wat er gedaan kan worden...
Neem over en vul aan
Wie kan wanneer:
18 sept
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow25 sept
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow2 okt
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow9 okt
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow23 okt
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow30 okt
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Wie komt sowieso niet:Het lijkt wel of ik ook geen leven hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideeën om te doen
-HT volgen goed plan!
-Bier drinken nog beter plan![]()
-Lasergamen? goed plan!
-Karten? goed plan, ik roeleer![]()
Signature?
Neem over en vul aan
Wie kan wanneer:
18 sept
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Uddel25 sept
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Uddel2 okt
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Uddel9 okt
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Uddel23 okt
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Uddel30 okt
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Uddel
Wie komt sowieso niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideeën om te doen
-HT volgen
-Bier drinken
-Lasergamen?
-Karten?
Ik kom
Ennuh.. alle vier de ideeën zijn okay, als ik tussen lasergamen en karten moet kiezen, dan karten![]()
![]()
Neem over en vul aan
Wie kan wanneer:
18 sept
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Uddel
Qyn
25 sept
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Uddel
Qyn
2 okt
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Uddel
Qyn
9 okt
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Uddel
Qyn
23 okt
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Uddel
Qyn
30 okt
Lortnoc
Verbal_kint
MadKow
Uddel
Qyn
Wie komt sowieso niet:En normaliter gaat m'n agenda niet verder vooruit dan 7 dagen, dus ik heb overal maar neergezet dat ik kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideën om te doen
-HT volgen
-Bier drinken
-Ik haat lasergamen
-Pizza / iets anders eten
-Karten
'Ee, ah wor 'ungry-loike!
Hier eigk ook..quote:Op maandag 5 september 2005 17:33 schreef qyn het volgende:
[..]
En normaliter gaat m'n agenda niet verder vooruit dan 7 dagen, dus ik heb overal maar neergezet dat ik kan![]()
Gaaf dat je ook komtquote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Hmmmzz.....
Nee, op straat.. vindt z'n buurvrouw vast leuk.. (die komt in dr badjas ff zeggen at JD voor geluidsoverlast zorgt en dan sturen we SD erop af als die nog leeft en komtquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:37 schreef Grumpey het volgende:
gratis, eerst zuipen en dan met bal bierflesjes kegelen in jouw achtertuin JD
Je bent er nog nooit geweest man!quote:
En dan doen we eerst ff een thuiswedstrijdje Ajax..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Kunnen we niet eens in Amsterdam afspreken. Vet cool man!
Hoezo.. mag hij als hij 16 is?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:38 schreef Lortnoc het volgende:
Is Goten al 16 inmiddels?
grumpey organiseert?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:38 schreef Grumpey het volgende:
inderdaad, wat weerhoud ons van bier en hattrick als we geen slaapplekken hebbenGewoon dag amsterdam in mekaar draaien, moet lukken
Why notquote:Op woensdag 7 september 2005 11:38 schreef Grumpey het volgende:
inderdaad, wat weerhoud ons van bier en hattrick als we geen slaapplekken hebbenGewoon dag amsterdam in mekaar draaien, moet lukken
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind Amsterdam niet gezellig
en de andere helft uit het westenquote:, niet centraal aangezien half HT uit brabant of Gelderland komt.
ik ben wel voorquote:.. matig idee.
Waarom wordt er godverdomme geen rekening gehouden met de mensen uit Groningen??????????quote:Op woensdag 7 september 2005 17:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind Amsterdam niet gezellig, niet centraal aangezien half HT uit brabant of Gelderland komt. Bovendien zijn er geen slaapplaatsen terwijl dat juist charmant is, omdat je ook nog ff een paar uur de kroeg in wil... matig idee.
In die tijd dat jij dat stukje erachteraan typte kon je net zo goed dat eerste stukje hertypen..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef Grumpey het volgende:
HEEFT ER IEMAND ERGENS SLAAPPLAATSEN BESCHIKBAAR? ZOJA! MELD HET DAN!
(ja capslock ja, maar geen zin om opnieuw in te typen)
[...]
regel jij de slaapplekkenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:33 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben voor Utrecht, kan iedereen netjes terug naar huisInternetcafetje enz. enz.
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:57 schreef maniack28 het volgende:
Slapen is voor mietjes.. als ik uitga in Utrecht (voordat ik op kamers ging) bleef ik gewoon tot 5 uur en ging ik om 6 uur met de eerste trein terug... dat is pas bikkelen!
Ik woon niet in Amsterdam. Dan mogen ze mee en de eerste trein pakken naar mn huis, of de nachtbusquote:Op donderdag 8 september 2005 18:19 schreef Grumpey het volgende:
goed, er is dus maar 1 serieuze optie met genoeg slaapplekken. Nijmegen. Misschien red Amsterdam het ook wel --> ik heb 2 extra slaapopties. Hives? Timmy? als beide er ook 2 hebben redden we het wel al grotendeels vermoed ik.
Groningen mag ook meedoen, als je +/- 8 slaapplekken ophoest SW
Hmmmmmm... 4 bij mij en 4 bij Bave....quote:Op donderdag 8 september 2005 18:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik woon niet in Amsterdam. Dan mogen ze mee en de eerste trein pakken naar mn huis, of de nachtbus
Maar ik kan wel bij een maat blijven slapen in Amsterdam, dus dat is dan een plek minder te regelen.
kom je ook robarquote:Op maandag 12 september 2005 08:14 schreef Robar het volgende:
k zit weer eens in het verkeerde topic
EDIT
SDquote:
centralerquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
met slapen erbij lijkt t me ideaal
vreemd idee misschien, maar kan t niet wat centraler (en niet in nijmegen) in bijvoorbeeld waalwijk of breda, daar zitten toch bepaalde fokhattrickers
Uhm... Ik had gezegd dat ik 23 okt wel kon... Maar 23 okt is idd op een zondag, in dat geval is Groningen niet handig... Zeker omdat het in dat geval ver reizen is voor vele mensen die de maandag erop dus weer moeten werken. Niet handig idd. Het is in dat geval of omscholen naar 22 okt, dan wil ik wel mijn best gaan doen om wat slaapplaatsen te fiksen of 23 okt ergens in Nijmegen of whatever, wat voor mij ook geen probleem is in principe...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als fatsoenlijke overnachting een eis is, waarom was dan zondags in groningen een optie? De helft moet maandags werken...
lijkt me ookquote:Op zondag 18 september 2005 09:42 schreef Grumpey het volgende:
Dus Nijmegen? datum 23 oktober? avond ervoor goed uitgaan, en dan zondag wat doen overdag en dan savonds hattrick?
(commentaar indien ik iets fouts zeg nu)
Hmmmmmmmmmm...quote:Op zondag 18 september 2005 11:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
lijkt me ook![]()
tenzij SW nog met een masterplan voor groningen komt...
naast nepneger ook nepfokhattricker, je bent gewoon een nepmannetjequote:
quote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
naast nepneger ook nepfokhattricker, je bent gewoon een nepmannetje![]()
alleen dat ajax en amsterdam staat me wel aan van je.....![]()
EN DAT *J*X VAN JE BEVALT ME OOK NIET!!
nepfokhattrickerquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
naast nepneger ook nepfokhattricker, je bent gewoon een nepmannetje![]()
alleen dat ajax en amsterdam staat me wel aan van je.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |