Gaaf dat je ook komtquote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Hmmmzz.....
Nee, op straat.. vindt z'n buurvrouw vast leuk.. (die komt in dr badjas ff zeggen at JD voor geluidsoverlast zorgt en dan sturen we SD erop af als die nog leeft en komtquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:37 schreef Grumpey het volgende:
gratis, eerst zuipen en dan met bal bierflesjes kegelen in jouw achtertuin JD
Je bent er nog nooit geweest man!quote:
En dan doen we eerst ff een thuiswedstrijdje Ajax..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Kunnen we niet eens in Amsterdam afspreken. Vet cool man!
Hoezo.. mag hij als hij 16 is?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:38 schreef Lortnoc het volgende:
Is Goten al 16 inmiddels?
grumpey organiseert?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:38 schreef Grumpey het volgende:
inderdaad, wat weerhoud ons van bier en hattrick als we geen slaapplekken hebbenGewoon dag amsterdam in mekaar draaien, moet lukken
Why notquote:Op woensdag 7 september 2005 11:38 schreef Grumpey het volgende:
inderdaad, wat weerhoud ons van bier en hattrick als we geen slaapplekken hebbenGewoon dag amsterdam in mekaar draaien, moet lukken
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind Amsterdam niet gezellig
en de andere helft uit het westenquote:, niet centraal aangezien half HT uit brabant of Gelderland komt.
ik ben wel voorquote:.. matig idee.
Waarom wordt er godverdomme geen rekening gehouden met de mensen uit Groningen??????????quote:Op woensdag 7 september 2005 17:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind Amsterdam niet gezellig, niet centraal aangezien half HT uit brabant of Gelderland komt. Bovendien zijn er geen slaapplaatsen terwijl dat juist charmant is, omdat je ook nog ff een paar uur de kroeg in wil... matig idee.
In die tijd dat jij dat stukje erachteraan typte kon je net zo goed dat eerste stukje hertypen..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef Grumpey het volgende:
HEEFT ER IEMAND ERGENS SLAAPPLAATSEN BESCHIKBAAR? ZOJA! MELD HET DAN!
(ja capslock ja, maar geen zin om opnieuw in te typen)
[...]
regel jij de slaapplekkenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:33 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben voor Utrecht, kan iedereen netjes terug naar huisInternetcafetje enz. enz.
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:57 schreef maniack28 het volgende:
Slapen is voor mietjes.. als ik uitga in Utrecht (voordat ik op kamers ging) bleef ik gewoon tot 5 uur en ging ik om 6 uur met de eerste trein terug... dat is pas bikkelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |