Ja, ik ben hier nog maar net. Ik begrijp de TT niet zo goed.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat hoeft nu ook weer niet. Het is onze schuld dat de TT iets te verwarrend is
.
Een wijze beslissing inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2004 12:53 schreef dwerg het volgende:
Hey, ik zie dat de topictitel is veranderd.![]()
Goed dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:26 schreef Dirkh het volgende:
infra-roodborstje,
De tekst was niet alleen gewaagd, de nuance ontbrak. Het was dus kwetsend voor sommige personen. Ookal stond erachter.
Niet helemaal onrechtmatig. Zie Faq. Je kan alsnog posten in Het grote 'Er is iets down" topic deel nr #18quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:21 schreef Banzi het volgende:
Dirkh heeft mijn topic dus onrechtmatig gesloten...
Opgelost. Maar niet met die woorden die jij gebruikt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:36 schreef Roellio het volgende:
Die 'snakey' is toch mod op ONZ, zeg is dattie op moet hoeren en zich in een donker hoekje van het forum moet gaan ziten schamen!
Dat heerschap begint nu ook al gastslotjes in KLB te zetten!
Ik kan er ook niets aan doen dat je niet over een dergelijk uitgebreide vocabulaire beschikt!quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Opgelost. Maar niet met die woorden die jij gebruikt.
Ik vond die andere piemel leuker hoor...quote:Op donderdag 25 november 2004 04:48 schreef Maanvis het volgende:
GELLY??!?!????????????????????????????????????????
Ik wil hem wel weer trugplaatsen?quote:Op donderdag 25 november 2004 06:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vond die andere piemel leuker hoor...
Nikky had de TT al aangepast, ik heb de off-topic reacties verwijderd. Kijk eens aan, van alle kanten dus hulp.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:08 schreef DarkAapie het volgende:
ik zou graag een moderatie willen op mijn topic zie broertje steeld mijn kamer leeg
de topic zou moeten zijn mijn broertje steelT mijn kamer leeg
en ik zou graag alle oftopic geblaat eruit willen mijn vriendelijke dank
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nikky had de TT al aangepast, ik heb de off-topic reacties verwijderd. Kijk eens aan, van alle kanten dus hulp.
Grappig bedoelde KLB-topics die op het randje van de policy zijn en een heel klein beetje onzin geef ik graag een kans. Maar als het na 5 uur niks opgeleverd heb zie ik er geen heil meer inquote:
Dat is al gebeurd.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Uitmaken wegens het 'Geloof'
Dit topic hoort niet meer in de klaagbaakDe keuze waar het wel in hoort laat ik aan de wijzen met de blauwe stok over!
quote:
Nou enquote:
ehquote:Op maandag 6 december 2004 04:28 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb mijn cavia naar je vernoemd, gelly! Dit alles om mijn eeuwigdurende liefde voor je te bewijzen!
Jammer dat je er niet meer bent. Ik mis je, en mijn cavia mist je ook!
quote:Op maandag 6 december 2004 11:42 schreef RealKnuckles het volgende:
wat is hier onzin aan? : Ik vind het een vieze gedachte
was een serieus topic hoor
gaat een beetje moeilijk als ik ONZ gebanned benquote:Op maandag 6 december 2004 13:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je hebt je ogen in je zakken zitten als je dat geen onzintopic vind gezien de summiere OP en de daaropvolgende reacties. Dus probeer het nog eens in ONZ (als dat van Dirkh natuurlijk mag
.), want aan verplaatsen doen we in principe niet of het moet echt de moeite waard zijn.
De TT is niet echt een kunstwerk en zou imo best wel minder mogen.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Godverdomme kanker fuck tering!!!!1
mag dit een btje aangepast worden vanwege overbodig veel gevloek, dank u
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De TT is niet echt een kunstwerk en zou imo best wel minder mogen.
Maar ik vind een TT wijziging niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |