quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:12 schreef gr8w8 het volgende:
Aan het gebouw langs de flat waar ik woon zijn ze aan het werk. Voegen uitboren, lekker veel lawaai. En die bouwvakkers beginnen uiteraard op tijd, niet leuk, maar goed, dat is nu eenmaal zo. Maar wat doen die malloten? Ze beginnen uiteraard precies om 7:31 met boren. Vervolgens stoppen ze om een uurtje of 8:30 om tot 10 uur te lunchen of iets wat in elk geval een daadwerkelijk lager geluidsniveau heeft.
Bovendien zijn er ook nog lui bezig ín de flat. Ook boren, ivm met de nieuwe electrische bedrading. Hartstikke nodig, sinds de bouw van de flat in de jaren 60 is er niets meer aan gedaan. We hebben hier geen 220V, maar twee keer 110V. Hartstikke fijn als er stoppen uitvliegen, dan hou je 110V over en dat vinden vele electrische apparaten dolletjes. Maar dat is een ander topic. Deze lui beginnen uiteraard ook voor 8 uur. Ze zijn 's middags niet meer te horen, allleen 's ochtends.
Twee maal voor 8 uur enorme geluidsoverlast en dat tcoh al minstends 2 weken. Oh, had ik al gezegd dat dit een STUDENTENflat is? Nee? 8 uur, studenten, you do the math. Weet je hoeveel chagerijnige mensen dat oplevert? Zeg maar minimaal 4 keer zoveel als er in een normale flat zouden wonen.En ik ben er één van.
Oh sorry, je wilt dat alleen mensen reageren die medelijden met je hebben ? Nou gr8w8, wat ben jij zielig.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:27 schreef gr8w8 het volgende:
Sjees. Reageer dan niet.
Nee, hoor, mensen die me het positieve ervan laten inzien zijn veel meer welkom.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oh sorry, je wilt dat alleen mensen reageren die medelijden met je hebben ? Nou gr8w8, wat ben jij zielig..
quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Positieve: dan ben je in ieder geval vroeg je nest uit en kun je dus wat aan ej studie gaan doen, je bent goddomme 26 man....
Ow nee, positief he, dan rond je nog voor je 30e een keer je studie af![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:32 schreef Wrinex het volgende:
Jeetje, wat een ramp.!
Kinderen in 3e wereldlanden lopen te kramperen van de honger, maar het is natuurlijk veel zieliger als er 2 (!!) hele weken bouwvakkers voor je deur staan.
Jij hebt je huis zelf gebouwd ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:06 schreef ajay het volgende:
Bouwvakkers zijn luie, altijd schaftende, vrouwen-uitfluitende, dikke, harige-kontnaad-uit-spijkerbroek hebbende, stinkende, asociale, laag-geschoolde mensen, die niets anders te doen hebben dan 's ochtendsvroeg wel keiharde herrie te maken
Wel als de 220 daarna weer wordt aangeslotenquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:09 schreef Mute_Me het volgende:
Achter op je pc zit zon knopje waarmee je m op 110 volt kan zetten, dat is dus geen probleem![]()
dan moet je heel snel t knopje weeer terug zettenquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wel als de 220 daarna weer wordt aangesloten![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:25 schreef Marczilla het volgende:
Gut gut gut........ Dan moet je de avond daarvoor niet zoveel zuipen......MAFKEES......wees verdomme blij dat er uberhaupt wat aan die flat word gedaan. Als ze het niet zouden doen open je nogmeer van die MEKKER topics.
Ze zouden een sloophamer door jouw studentenflat moeten halen.
Je moet niet zo zeiken, je hebt ze maar al te vaak nodig!quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:06 schreef ajay het volgende:
Bouwvakkers zijn luie, altijd schaftende, vrouwen-uitfluitende, dikke, harige-kontnaad-uit-spijkerbroek hebbende, stinkende, asociale, laag-geschoolde mensen, die niets anders te doen hebben dan 's ochtendsvroeg wel keiharde herrie te maken, maar daarna niks meer van zich laten horen. En ze zijn vrij zodra het ook maar 3 druppels regent, het later dan vier uur is, of warmer dan 15 graden is. Zo. Als dat maar duidelijk is!
Ach gut.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:41 schreef xman het volgende:
Er herkenbaar..hier zijn ze ook de hele boel aan het schilderen. Daar hebben ze zo'n hoogwerker voor nodig. Nou vanaf 7:30 moet ik dan dat gepiep van die hoogwerker aanhoren. Dan wordt je wakker met *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP*
Kinderen in Afrika worden wakker met malaria, aids & ondervoeding.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:41 schreef xman het volgende: Dan wordt je wakker met *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP*
Maar meestal kunnen die wel blijven liggen, alhoewel overvliegende hulpvliegtuigen van de UNESCO ook een teringherrie maken ...quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika worden wakker met malaria, aids & ondervoeding..
Stuur ze dan weg en ga zelf schilderen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:41 schreef xman het volgende:
Er herkenbaar..hier zijn ze ook de hele boel aan het schilderen. Daar hebben ze zo'n hoogwerker voor nodig. Nou vanaf 7:30 moet ik dan dat gepiep van die hoogwerker aanhoren. Dan wordt je wakker met *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP*
Dan ben je al lang dood hoor, met al die ziektes tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika worden wakker met malaria, aids & ondervoeding..
We zullen nog wel eens zien wie het laatst lacht, als de eerste doodgaat aan een hartaanval van de schok bij het openen van de gordijnen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dan ben je al lang dood hoor, met al die ziektes tegelijkertijd.
Dat is een lekkere makkelijke uitweg.
Urenlang blootgesteld worden aan herrie van bouwvakkers en inkijk bilpartijen is veel erger.![]()
bouwvakkers die naar mannen fluitenquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:09 schreef Hyperdude het volgende:
Die bouwvakkers beginnen wel altijd met de dingen die de meeste herrie maken.
Na tienen wordt er alleen nog maar koffie gedronken, gevloten naar mooie mannen en na 2 uur bier gezopen.
Dan hoor je alleen nog maar 538 blêren.![]()
gevlotenquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
bouwvakkers die naar mannen fluiten
Dat is alleen maar afstel, bovendien mocht er zo'n ongeluk gebeuren, is de kans groot dat er ook zo'n piepliftje komt.quote:Op zaterdag 20 november 2004 06:56 schreef Catch22- het volgende:
de kans dat een bouwvakker een ernstig ongeluk krijgt tijdens zijn loopbaan is 1 op 6
daar zit natuurlijk speling in
ik suggereer niets..
yeah !!quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:36 schreef MarMar het volgende:
* The-Chosen1 wil degenen die hier zeiken over bouwvakkers dat zelf wel es zien doen
Als je hier al om gaat miepen, acht ik de kans groot dat je halfdood neer valt na 2 uurtjes werken in de bouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |