Dat is gewoon pure quatsch. Zwartmakerij. En dan zijn er nog belachelijke mensen die erin trappen ookquote:Gisteravond is een Turkse meisje door twee nederlanders verkracht in Amsterdam. Ze hebben met een scheermesje op haar huid het volgende geschreven: "Buitenlanders dit is jullie toekomst". Pikken we dit als buitenlanders Stuur dit door naar elk allochtoon. zet E voor je naam als je tegen deze haat bent!
Neequote:Op donderdag 18 november 2004 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
je heet nu E Djekko op msn? :')
Zal wel een dik wijf geweest zijn dan...quote:Ze hebben met een scheermesje op haar huid het volgende geschreven: "Buitenlanders dit is jullie toekomst".
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:31 schreef Fries het volgende:
[..]
Zal wel een dik wijf geweest zijn dan...
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:31 schreef Fries het volgende:
[..]
Zal wel een dik wijf geweest zijn dan...
Dat is een hoax die al een paar jaar oud is maar dan in net even wat andere woorden. Gelul en niet waar dus.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:22 schreef Djekko het volgende:
[..]
Dat is gewoon pure quatsch. Zwartmakerij. En dan zijn er nog belachelijke mensen die erin trappen ook
Ee Hou eens even op daarmee!!quote:Op donderdag 18 november 2004 17:30 schreef CosmoNut het volgende:
waarom een E
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:49 schreef Tiemie het volgende:
Doet me denken aan die "smiley-bende".
quote:gister avond is een Nederlands meisje door twee Buitelandse verkracht in Amsterdam. Ze hebben met een scheer mesje op haar huid het volgende geschr even: "Nederlanders dit is jullie toekomst". Pikken we dit als Nederlanders? Stuur dit door naar elke persoon die in je lijst staat.uit respect
Ja. Het is verdomme bijna Sinterklaas, je zou denken dat ze dan op z'n minst even iets bedenken dat rijmt.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:32 schreef infra-roodborstje het volgende:
Duidelijk nep!
Als ik zoiets zou doen dan zou ik echt wel iets poetischers gaan bedenken dan 'Buitenlanders dit is jullie toekomst'![]()
It wasn't mequote:Op donderdag 18 november 2004 18:11 schreef Poogie het volgende:
wtf denk je dat ik nu net krijg gestuurd op msn
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:20 schreef Foxxy het volgende:
Hahaha! Daarom had mn zusje net een E voor d'r naam!
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:42 schreef infra-roodborstje het volgende:
[edit]quote verwijderd
![]()
Doet me denken aan dat andere rare verhaal, van die "smilies" weetjewel...quote:Op donderdag 18 november 2004 17:22 schreef Djekko het volgende:
[..]
Dat is gewoon pure quatsch. Zwartmakerij. En dan zijn er nog belachelijke mensen die erin trappen ook
Die zijn ze vergeten bij "Elk allochtoon"quote:Op donderdag 18 november 2004 17:30 schreef CosmoNut het volgende:
waarom een E
Anders lees je even...quote:Op donderdag 18 november 2004 19:24 schreef DIA het volgende:
:S dit is niet echt gebeurd toch?
Die bedoelde ik dus ook ja...quote:Op donderdag 18 november 2004 18:11 schreef Poogie het volgende:
wtf denk je dat ik nu net krijg gestuurd op msn
[..]
Wat wat ? Ik wil het ook zien!quote:Op donderdag 18 november 2004 19:35 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Holy fuck! Dat is pas ruige, not to mention totaal onbegrijpelijke taal!
Christus te paard! Wat erg!
Kreeg ik gisteravond :')quote:[18:48:34] | Rick | Mor: Gister avond is een Nederlands meisje door
twee Buitelandse verkracht in Amsterdam. Ze hebben met een
scheer mesje op haar huid het volgende geschr even:
"Nederlanders dit is jullie toekomst". Pikken we dit als
Nederlanders? Stuur dit door naar elke persoon die in je
lijst staat.uit respect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |