abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22901623
En ik gooide 'm dicht...

Mijn laatste post in Het Speeltuinbankje 154 - (OUD SlowChat) :
quote:
Nog ff over de navel-kwestie...

Even een oude foto opgeduikeld...

Ik gok dat dit 'm is?
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 11:35:17 #2
43556 miss_dynastie
pi_22901653
Het Speeltuinbankje, waar je 'alles' kwijt kan wat niet ergens anders kan of past.

Mag hier dan alles?
Nee, hier mag niet alles.
Het is niet de bedoeling dat we topics vol krijgen met 1 of 2-mans gesprekken, ook geen hele goedemorgen-welterusten reeksen. Voor dat soort dingen hebben we mail, msn en soms Onzin…

Ja, maar...
Lekke band? Ja hoor, kan je hier best posten.
Teen gestoten? Ook dan kan...
En ook het nieuwe behangetje, de nieuwe auto, de verbouwing, de verhuizing, nieuwe kleren, vakantie etc. etc.

Ja, maar...
Ik heb zo'n lekker kipgerecht gegeten! Iemand het recept hebben? Ik heb het in CUL geplaatst. Dit is het linkje...
Kl*te computer... Hij doet het niet! Ik baal! Ik ga in DIG eens kijken of iemand me kan helpen.
Kijk, hier is een foto'tje van mijn nieuwe poesje... De rest staat in Flora & Fauna
Ik ben 4 kilo afgevallen!!!!!!!! Ik hou een heel verslag bij in LIF Ja, ook door sporten ja, dat schema staat daar ook.

Ja, maar... Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:36:34 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22901684
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:33 schreef Jonnetje het volgende:
Navelstaarfoto
Die tandjes
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_22901699
Oeh ja...
Die moest er nu ook bij.. [edit] dat openingspost-geval...
W ~ H ~ T
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:38:00 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22901717
Laat maar... :')
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:38:45 #6
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22901735
Ik zie meerdere zinnen in BOLD bij Miss D
pi_22901738
Eerst zag ik alleen gewone letters, nu doen ze het wel...
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 11:39:26 #8
43556 miss_dynastie
pi_22901752
Ik heb ze zelf even bold gemaakt... je kunt niet quoten uit een topic dat dicht zit, dus vandaar!
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 11:40:53 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_22901780
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:33 schreef Jonnetje het volgende:
En ik gooide 'm dicht...

Mijn laatste post in Het Speeltuinbankje 154 - (OUD SlowChat) :
[..]
navel
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22901809
heb de kat wat gepest, maar de meeste verf is er uit. Wat echt goed in de haren getrokken zit doe ik vanmiddag wel. tnx iig.
pi_22901837
Navelcheck bij de Fok!kers
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_22901885
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:36 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Die tandjes
De sukkel was toen gewoon met zijn rug naar Wilyan toe gaan liggen.
Wilyan vond het wel interressant en tikte Lycos aan, waarop Lycos omkeek en zich op zijn rug rolde en zich helemaal aan Wilyan overgaf. Hij was helemaal onderdanig aan Wilyan, terwijl die weer zoiets had van "wat doe jij nou weer?"

Ze zijn nu ook beste vriendjes. Lycos loopt trouw achter Wilyan aan, en Wilyan voert 'm van alles en nog wat...
Wilyan kan perfect delen... Wilyan een hapje brood/Liga/koek, Lycos een hapje brood/Liga/koek, Wilyan een hapje brood/Liga/koek, enz enz....

W ~ H ~ T
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:48:51 #13
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22901956
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:45 schreef Jonnetje het volgende:

Wilyan vond het wel interressant en tikte Lycos aan, waarop Lycos omkeek en zich op zijn rug rolde en zich helemaal aan Wilyan overgaf. Hij was helemaal onderdanig aan Wilyan, terwijl die weer zoiets had van "wat doe jij nou weer?"
Casper doet dat af en toe ook. Gaat hij helemaal op zijn rug liggen en dom met zijn voorpoten liggen hengelen. Moet dan altijd zo lachen omdat zijn oren dan openvallen zeg maar en dan heeftie hij zijn tandjes ook zo. Ziet hij eruit als een Gremlin, een grote domme Gremlin

Wel fijn dat hond en kind dikke vrienden zijn Werk ik nog aan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 11:51:56 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22902023
Dat is 'm vast, Jonnetje Zit in elk geval zo'n beetje op de goede plek.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 11:55:06 #15
13151 crew  Rewimo
pi_22902095
Hmmm, tepeltjes genoeg... maar die navel

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22902138
Ik wil ook een hondje

Oh en mijn katten zit ook regelmatig opgesloten in de trapkast of een kledingkast. Die stomme beesten moeten ook altijd achter je aan lopen en overal in gaan zitten

Oh en mijn Jack Russel heeft een kale buik, maar ik heb nog nooit een navel gezien
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_22902210
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:48 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Casper doet dat af en toe ook. Gaat hij helemaal op zijn rug liggen en dom met zijn voorpoten liggen hengelen. Moet dan altijd zo lachen omdat zijn oren dan openvallen zeg maar en dan heeftie hij zijn tandjes ook zo. Ziet hij eruit als een Gremlin, een grote domme Gremlin

Lycos ligt ook wel eens zo te slapen in z'n mand...
Eigenlijk net zo als Jamie op die foto ligt!
W ~ H ~ T
pi_22902377
Als Joop al een bekende ziet ligt ze al op haar rug moet je aan haar buik kriebelen, vind ze lekker en als je stopt tikt ze met haar poten je hand aan, zo van ga door! Ga door

Joop
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_22902946
Ik zal bij mijn poezen zometeen op zoek gaan naar hun navels, ze zijn nog redelijk jong, dus misschien is er nog wat te zien. Op zich wel logisch dat alle zoogdieren een navel hebben, maar goed, daar denk je over het algemeen niet zo aan.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  FOK!fossiel woensdag 27 oktober 2004 @ 12:37:59 #20
2628 Karin
pi_22902998
al dat navelstaren bij die arme beesten

Mijn god wat moet ik vanavond nou gaan doen tijdens de downtijd. Peet is vanavond laat thuis en dan is het altijd zo heerlijk om helemaal op te gaan in de computer. Het zal wel druk worden op IRC (hoop ik).
  woensdag 27 oktober 2004 @ 12:40:10 #21
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22903034
Ik ga vanavond gewoon lekker gamen
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 12:41:04 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22903052
ik ga denk ik net als gisteren lekker vroeg naar bed.

straks om 5 uur ga ik mijn advocaat weer eens met mijn aanwezigheid verblijden.
skijken of we ex nu eens definitief pootje kunnen lichten. ben het gezeik van hem nu wel zat.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 12:41:52 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22903069
volgens mij zit de navel van honden (en ook katten?) meer tussen de achterpoten. Daar zit een soort 'dopje', soms met een plukje haar eraan. (best achteraan)
Heb altijd begrepen van hondenbezitters (toen ik klein was heb ik daar wel eens naar gevraagd) dat dat de navel zou zijn.

Anders een topic in F&F.. en zullen toch wel echte hondenkenners zijn die uitsluitsel kunnen geven?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 12:46:16 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22903189
komt phileine hier nog wel eens?
zij was het toch van dat vervolgverhaal op oudersonline? of ze had daar iets mee te maken ofzo...
ik zou wel eens willen weten of (en zo ja) wanneer het vervolg komt
pi_22903597
Mjah dat wordt druk denk ik op IRC vanavond Karin! En anders hebben we altijd de update van Het Blok ofzo nog

Er zat net een heel leuk kaartje bij de post van Niek Hij had er ook allemaal foto's van zichzelf bij gedaan
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 13:04:19 #26
7074 moussy
kuttekop
pi_22903619
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 12:41 schreef E.T. het volgende:
volgens mij zit de navel van honden (en ook katten?) meer tussen de achterpoten. Daar zit een soort 'dopje', soms met een plukje haar eraan. (best achteraan)
Heb altijd begrepen van hondenbezitters (toen ik klein was heb ik daar wel eens naar gevraagd) dat dat de navel zou zijn.

Anders een topic in F&F.. en zullen toch wel echte hondenkenners zijn die uitsluitsel kunnen geven?
Das de piemel of een stukje verder de staart

Ik zal wel ff een foto van Rock maken, die heeft nu een duidelijke navel en als ie gegeten heeft helemaal
pi_22903772
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef moussy het volgende:

[..]

Das de piemel of een stukje verder de staart

Ik zal wel ff een foto van Rock maken, die heeft nu een duidelijke navel en als ie gegeten heeft helemaal

Daar zat ik dus stiekum ook al aan te denken... Maar ja, hoe leg je dat uit..
Gelukkig is Moussy er nog!
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 13:14:14 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_22903846

ergns tussen de Alpen ligt zn navel, die verdikking op de kleinste Alp is zn navel
  FOK!fossiel woensdag 27 oktober 2004 @ 13:39:44 #29
2628 Karin
pi_22904523
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 12:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga denk ik net als gisteren lekker vroeg naar bed.

straks om 5 uur ga ik mijn advocaat weer eens met mijn aanwezigheid verblijden.
skijken of we ex nu eens definitief pootje kunnen lichten. ben het gezeik van hem nu wel zat.
Ik heb Phil even een linkje met deze post gemaild.
ben zelf ook wel benieuwd naar het vervolg. Ik vind dat Phileine zo mooi schrijven
pi_22904619
Hmmmmmmm, ik ben beter in het ontcijferen van echofoto's dan de onderkant van een hond
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22904746
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:57 schreef beefcake het volgende:
Ik wil ook een hondje
Ik ook heel graag!
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 13:49:06 #32
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22904759
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 12:07 schreef Beaker het volgende:
Als Joop al een bekende ziet ligt ze al op haar rug moet je aan haar buik kriebelen, vind ze lekker en als je stopt tikt ze met haar poten je hand aan, zo van ga door! Ga door

Joop
Mijn vader heet Joop, maar die gaat nooit op zijn rug liggen als je binnenkomt. Tja, hij ligt wel eens te pitten op de bank

Vanavond ook maar even de buik van mijn kat inspecteren, die laat zich ook graag over het buikkie aaien. Tepeltjes heb ik wel gezien, maar een naveltje? Leuk onderzoek
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_22904803
Ik kom hier nauwelijks meer (weinig tijd om alles door te spitten), maar dankzij Karin heb ik de vraag gezien.
Ik heb het laatste gedeelte in één keer geschreven en een paar weken geleden ingestuurd. Dat zou er dus binnenkort op moeten staan. Het schrijven zit een beetje in het slop door alle drukte, maar het is wel de bedoeling dat er op dat gebied wel weer eea gaat gebeuren. Maar dan niet bij OOL.
mooi he, alles
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 13:53:30 #34
43556 miss_dynastie
pi_22904869
Ik heb mijn kat net geinspecteerd, maar niets kunnen vinden, hij is ook best wel harig he . Ik weet wel dat ik hem in het begin eens in zijn tepels geknepen heb, omdat ik dacht dat ik een vlo voelde Vond ie niet leuk
pi_22904921
Ik ben gister wel gaan winkelen (loon was gestort!), en heb een rok en drie truitjes gescoord.
Bij de..... Miss Etam, V&D en WE. Mijn moeder heeft dezelfde spijkerrok, en ik weet nu al dat ze hem niet gaat dragen. Maar ze vond 'm zo leuk, ik wilde 'm niet uit d'r hoofd praten omdat ik niet wil dat ze denkt dat ik haar die rok niet gun.... yep, suf ben ik

Ik ben ook nog in zo'n moderne meisjeswinkel geweest, maar ik kreeg een acute depressie van die klotebroeken met smalle pijpen die niet eens je reet helemaal bedekken!! Zowiezo ging alles maar tot maat L (?), en als je dan een M aantrok was het stiekem een maat S.

Toen nog zo'n stomme broek geprobeerd bij de Vero Moda, jemig man. Onderaan een kilometer pijp over (helemaal opgefrommeld op je schoen, want tja, smalle pijpen) en bovenaan sta je te sjorren om 'm over je bilnaad te krijgen. Wat dus niet de bedoeling is van die broeken.

Vroegah kocht ik altijd bij de Wonder Woman naveltruitjes, daar zullen de toemalige bijna-30-ers ook wel over gevloekt hebben....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22905570
Hi hi hi, er belde hier net een overgelukkige oma...

Het patroon is aangekomen!

Ze zou zich er nu even helemaal op storten want het zag er ingewikkeld uit. Maar ze had er al reuze zin in!
(die heeft in een paar dagen al een heel end gebreid denk ik..)

Spindizzy, nogmaals (en ook door oma) BEDANKT!
W ~ H ~ T
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:25:04 #37
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_22905623
over de navelkwestie: Da's wel zo ongeveer waar de navel zit
en ik heb toch een kleine 90 hondjes op de wereld zien komen
Shaven..... not furred
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:56:31 #38
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22906344
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 13:55 schreef Syrena het volgende:

Ik ben ook nog in zo'n moderne meisjeswinkel geweest, maar ik kreeg een acute depressie van die klotebroeken met smalle pijpen die niet eens je reet helemaal bedekken!! Zowiezo ging alles maar tot maat L (?), en als je dan een M aantrok was het stiekem een maat S.
Ik ben wel eens de Lipstick uitgelachen omdat ik vroeg of ze "deze broek" ook in maat 40 hadden Jaja, toen kon ik nog in maat 40
Er zijn wel meer winkels waar de maten niet kloppen Bij C&A bijv is maat 42 echt piep en piepklein Die krijg ik niet eens over mijn knieën
Gek he, dat ik zo de schurft heb aan kleren kopen Koop nu eens per jaar 2 spijkerbroeken en daar hou ik het bij qua broeken. Ga altijd naar dezelfde winkel en ik zeg altijd: ik wil 2 spijkerbroeken met knoopsluiting in de grootste maat die je hebt. Die zijn me meestal te groot maar dan weet ik al zeker dat ze in ieder geval broeken hebben waar ik sowieso inkan. Werkt als een trein

Oma Tiny: Brei ze Wil wel fotootje van het eindresultaat zien. En als ze er niet uitkomt moet ze maar even mailen.

Rock: agossie Wat ziet die bult er akelig uit
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:57:42 #39
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22906373
Vind trouwens wel dat Mous even een eendje op het piemeltje van Rock had kunnen Photoshoppen hoor... Arme beest zo open en bloot op internet
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 15:00:06 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22906438
luca en ik zijn kersencakejes aan het bakken
pi_22906814
Sjonge zeg!!!
Ik heb gisterenmiddag bij de AH 6 verse witte vloerkadetten gekocht, die moet je nog 3 minuten in de oven doen, is errug lekker. Ze zijn houdbaar tot de 27ste, vandaag dus. Ik heb er gisterenmiddag 2 gehad en vanmorgen ook 2. Nu wil ik net de laatste 2 in de oven doen en ik pak ze uit het plastic, zit er gewoon schimmel op!!!!
Nu ga ik toch wel echt twijfelen of die van vanmorgen ook schimmel hadden??? Is me toen niet opgevallen, maar het was nog vroeg
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 15:17:23 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_22906830

zn gereedschap is verstopt hoor
  woensdag 27 oktober 2004 @ 15:18:38 #43
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22906857
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:16 schreef Zabb het volgende:

Nu ga ik toch wel echt twijfelen of die van vanmorgen ook schimmel hadden??? Is me toen niet opgevallen, maar het was nog vroeg
Joh, schimmel gaat vast wel dood bij hoge temperaturen hoor Is goed voor je immuunsysteem enzo

Hmmm, kersencakejes
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 15:18:58 #44
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22906867
nou gaat het me niet om het gereedschap moussy, maar hoe doe je dat toch? (ik bedoel die rand eromheen en dat plaatje erop?)
  woensdag 27 oktober 2004 @ 15:19:13 #45
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22906874
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:17 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]

zn gereedschap is verstopt hoor

Goedzo! Mooi zedig hondje zo
pi_22906922
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:18 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Joh, schimmel gaat vast wel dood bij hoge temperaturen hoor Is goed voor je immuunsysteem enzo
Ja das waar! Op kaas vind ik het ook heel lekker!
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 15:41:05 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_22907398
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:18 schreef lady-wrb het volgende:
nou gaat het me niet om het gereedschap moussy, maar hoe doe je dat toch? (ik bedoel die rand eromheen en dat plaatje erop?)
tegenwoordig in paint shop pro 8

[ Bericht 8% gewijzigd door moussy op 27-10-2004 15:51:58 ]
  woensdag 27 oktober 2004 @ 15:43:51 #48
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22907469
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:16 schreef Zabb het volgende:
Sjonge zeg!!!
Ik heb gisterenmiddag bij de AH 6 verse witte vloerkadetten gekocht, die moet je nog 3 minuten in de oven doen, is errug lekker. Ze zijn houdbaar tot de 27ste, vandaag dus. Ik heb er gisterenmiddag 2 gehad en vanmorgen ook 2. Nu wil ik net de laatste 2 in de oven doen en ik pak ze uit het plastic, zit er gewoon schimmel op!!!!
Heb je ze in de koelkast bewaard? Dat zijn volgens mij van die verpakkingen die zodra ze open zijn koel bewaard moeten worden namelijk.
pi_22907835
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:43 schreef pluisje het volgende:
Heb je ze in de koelkast bewaard? Dat zijn volgens mij van die verpakkingen die zodra ze open zijn koel bewaard moeten worden namelijk.
Nee, maar er zit een zak omheen met zo'n afsluitclip en die zijn volgens mij niet echt luchtdicht. Dus daarom dacht ik dat ze niet in de koelkast hoeven. Er staat trouwens verder ook niet op de verpakking dat hij in de koelkast moet.

Maar goed, ik denk dat ik er wel weer overheen kom hoor!
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 16:13:49 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22908121
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:18 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Hmmm, kersencakejes
joehoe spindizzy kijk eens!

† In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 16:35:23 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_22908602

Zijn de kersjes meegebakken?
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:39:05 #52
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22908688
Hey Luca! Mail der 's ff één (of twee) naar Tante Spin.

Ben net even naar onze spiksplinternieuwe De Slegte geweest. Shit man: ¤6 voor een tweedehands engelse pocket Daar heb ik er bij die andere boekendump ongeveer 5-6 voor.
Wel heel veel geweldige kookboeken
pi_22908781
Lady-wrb Voor jou!

Het gehele gedicht!

Een schaap staat blatend in de wei
haar lam zuigend aan haar schoot
Het schaapje kijkt niet zo blij
want haar andere lammetje is dood

Hij heeft maar kort het levenslicht gezien
toen zijn lijfje het begaf
Was het zijn tijd nog niet misschien
Het lam ligt in zijn pasgedolven graf

Het schaap is nu in de rouw
Ze mist haar ene boreling tot op het bot
en vraagt zich af hoe kan dit nou
Ze voelt zich waardeloos en rot

Maar plots is daar een lach op haar snoet
Een roodborst zingt zijn hoogste lied
Deze melodie doet haar vrees’lijk goed
Ze vergeet voor even haar verdriet

en de link waar hij vandaan komt, http://www.poetryalive.nl/thema/content1.cfm?id=32247

Beaker
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_22908872
Wat een afzetterij spin Zou ik er ook niet voor betalen Maar die andere boekendump klinkt leuk, jammer dat wij er geen hebben, wij hebben alleen een dure Bruna Oh ja en ook nog een dure zelfstandige boekenzaak.

Lekkere keekjes Luca
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:49:56 #55
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22908932
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:47 schreef beefcake het volgende:
wij hebben alleen een dure Bruna Oh ja en ook nog een dure zelfstandige boekenzaak.
Dat is zeker jammer...Nieuwe boeken zijn echt schofterig duur Gelukkig bestaat de bieb ook nog
pi_22909794
helas wordt ook de slegte steeds duurder. Ik zag laatst Sleepy Hollow liggen voor 8.95 dat vindt ik dus echt te duur. De laaste boek die ik er heb gekocht was van Koontz "Gefluister" en die was ook al 9 euro, maar die is dan ook veel groter en dikker dan Sleepy Hollow. Ik kijk op de markt ook graag naar boeken of op die grote rommelmarkten, veel goedkoper.
pi_22910864
Wij hebben vandaag voor 10 euro een speciale uitgave van het gouden boekje 'de brandweermannetjes' gekocht Zo leuk dat die weer in de winkel liggen. Vriendje en ik hadden ze vroeger ook en nu kopen we ze vast voor Morris
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22910983
Oe ziet er lekker uit Luca!!!!

Mag ik heeeeel fftjes klagen..terwijl ik weet dat het hier niet thuishoort...maar ik moet een afstudeerstage zoeken, druk bezig, twee leuke gevonden/aangeschreven. Wil graag in Groningen blijven, dus niet naar randstad ofzo. Maar ik kom nu dus elke keer tegen dat ik voor 40 uur per week stage lopen helemaal geen vergoeding krijg...hoe moet ik dan rondkomen...ik bedoel ik kan dan ook niet meer bij de Etos werken...

*Sip is, maar toch wel graag moet en wil afstuderen*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 18:33:37 #59
13151 crew  Rewimo
pi_22911304
Hmmmm Luca, mogen Christan en ik er ook eentje in onze mailbox?

Clauwheee, dat is lastig zeg? Alleen stufi is wel erg weinig... (dat hou je wel gewoon, neem ik aan?)
pi_22911390
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Clauwheee, dat is lastig zeg? Alleen stufi is wel erg weinig... (dat hou je wel gewoon, neem ik aan?)
Ja gelukkig wel zeg...maar ik kan er echt ff niet bij hoor...Ik hoef echt geen honderden euro's per maand..maar iets zou toch echt wel fijn zijn...ik werk nu soms echt teveel al en dan kan ik het allemaal net redden. Gerwin en ik lopen tegelijk stage, nou als hij ook niets krijgt... (grote kans..)
pi_22911413
Stage is een half jaar toch Clau? Da's best lang om op je kiezen te moeten bijten. Ik ken iemand bij jouw in de opleiding die met hetzelfde probleem zit, hij werkt nu af en toe een dienstje bij mij. Maar het lijkt me wel zwaar, want dan werk je al zo 6 dagen per week. Heeft de gemeente geen betaalde stages joh? Of bij de KPN?

De aankleedkussen van de Etos was hier al uitverkocht, hadden ze in de stad nog wel? en zo zijn we weer ontopic
  woensdag 27 oktober 2004 @ 18:55:55 #62
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22911818
Stages, altijd hetzelfde gedoe

Ik was net ff op visite en ik word echt gek van die reclame van Zwitsal die continu voorbij komt op tv. Stomme vrouw die zit te poepen waar dan een baby uit komt die onder de behangersplaksel zit ofzo. En dat lekker tussen de andere boodschappen door
pi_22911970
Luchtbel Begin jij nou zelf over poepen
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:04:52 #64
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22912029
Jah, dit gaat me echt te ver
pi_22912033
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ik was net ff op visite en ik word echt gek van die reclame van Zwitsal die continu voorbij komt op tv. Stomme vrouw die zit te poepen waar dan een baby uit komt die onder de behangersplaksel zit ofzo. En dat lekker tussen de andere boodschappen door
Ja dat vind ik ook zo'n rare reclame! Lijkt zo nep!
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:08:55 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22912119
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:05 schreef Zabb het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook zo'n rare reclame! Lijkt zo nep!
Ja alsof ze ieder moment een velletje kan pakken en 'Ik kan het zelluf met Kandoo' gaat brullen!
pi_22912197
Kunnen die kinderen van tegenwoordig hun billen niet meer afvegen met gewoon toiletpapier
Zo'n flauwekul om daar weer iets voor te verzinnen. Hoe heet het nou? Kanadoo
Geldklopperij
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 19:19:08 #68
43556 miss_dynastie
pi_22912386
Dat is mooi k#t clauwheee, ben je daar van je opleiding uit niet voor gewaarschuwd?
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:22:24 #69
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22912475
Ja Snoop, Jolie kan hetr al 2 weken. Lukt het Morris al?
pi_22912503
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:38 schreef danosa het volgende:
Stage is een half jaar toch Clau? Da's best lang om op je kiezen te moeten bijten. Ik ken iemand bij jouw in de opleiding die met hetzelfde probleem zit, hij werkt nu af en toe een dienstje bij mij. Maar het lijkt me wel zwaar, want dan werk je al zo 6 dagen per week. Heeft de gemeente geen betaalde stages joh? Of bij de KPN?
Ja een half jaar. Gemeente neemt geen stages meer aan voorlopig (was namelijk ook al op dat idee gekomen)...KPN weet ik niet..Ik ben niet te beroerd om te werken maar ik denk dat als ik bij de Etos blijf het te zwaar wordt..dan zou ik donderdagsavonds bij moeten draaien en de zaterdag. Dat komt dan in totaal op 40+3+8= 51 uur per week..
quote:
De aankleedkussen van de Etos was hier al uitverkocht, hadden ze in de stad nog wel? en zo zijn we weer ontopic
Waar is hier? Paddepoel? Wij hadden er zaterdag nog best veel! (Nieuwe Ebbinge) Herestraat denk ik ook wel.
pi_22912595
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is mooi k#t clauwheee, ben je daar van je opleiding uit niet voor gewaarschuwd?
Nou vorig jaar kreeg ik 175 euro per maand voor mijn meewerkstage. Maar het wordt voor de opleiding steeds moeilijker om bedrijven te vinden. Ze hebben een paar plekken maar das bijna allemaal in de randstad. Maar ook daar worden amper nog vergoedingen gegeven. Bijna iedereen moet zelf een plek zoeken en steeds vaker dus ook zonder vergoeding..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 19:33:16 #72
13151 crew  Rewimo
pi_22912741
Energiebedrijven al geprobeerd?
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:50:55 #73
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22913209
Heb je wel gezien hoe dat mens erbij zit zo kan daar geen babytje uit hoor of je moet op de pot zitten te poepen
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:52:37 #74
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22913264
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:50 schreef Rottdog het volgende:
Heb je wel gezien hoe dat mens erbij zit zo kan daar geen babytje uit hoor of je moet op de pot zitten te poepen
ja dat vond ik ook al volgens mij is de uitgang afgesloten op die manier
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 20:02:05 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22913505
over welke reclame hebben jullie het toch
pi_22913540
Zal nog eens kijken Rewimo! Heb daar al wel zo'n formulier eens heen gestuurd (via de site), maar niks terug ontvangen...

Het is zo dat ik op zich een hartstikke leuke stage kan krijgen volgens mij...bij de Openbare Bieb hier. Heel leuk onderzoek enzo. Ze vroegen vanmiddag naar mn CV en mag binnenkort op gesprek komen. Maar dan krijg ik ook maar eenmalig 125 euro aan het eind...ben bang dat er niet veel meer in zit helaas.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:07:44 #77
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22913664
Oh, men, die reclame van Zwitsal is echt heel erg, he? Niemand kan zich toch met zo'n rare gekke, Engels-achtige vrouw identificeren? Ik wil, als ik aan Zwitsal denk, denken aan een lekkere wollige roze baby! En geen rare krielkip met haar benen wijd...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_22913755
ik vind hem ook erg nep...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_22913847
Ja ik ben het met jullie eens. Heeele vage reclame.
pi_22914045
Het allereerste wat ik gilde toen ik 'm zag was: "Dat kan zo noooooooooooit!"
W ~ H ~ T
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:41:14 #81
61800 Rottdog
pi_22914433
Als het zo kon gaan hadden we allemaal wel een voetbal elftal
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 20:48:21 #82
13151 crew  Rewimo
pi_22914607
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Zal nog eens kijken Rewimo! Heb daar al wel zo'n formulier eens heen gestuurd (via de site), maar niks terug ontvangen...
Welk energiebedrijf zit er bij jullie?
pi_22914626
Ja, of ze is bevallen van een éénpersoonsbed + matras..
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 20:49:11 #84
13151 crew  Rewimo
pi_22914627
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 20:24 schreef Jonnetje het volgende:
Het allereerste wat ik gilde toen ik 'm zag was: "Dat kan zo noooooooooooit!"
't Is ook nog eens een fikse kleuter die eruit komt
pi_22914678
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 20:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

't Is ook nog eens een fikse kleuter die eruit komt
Kun je nagaan, die fikse kleuters van ons moesten er via de nooduitgang (ff woordje van Loïs gepikt) uit...
W ~ H ~ T
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:52:20 #86
61800 Rottdog
pi_22914714
Was jij ook vergeten het lampje aan te doen
pi_22914730
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Snoop, Jolie kan hetr al 2 weken. Lukt het Morris al?
Appeltje eitje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 20:54:21 #88
13151 crew  Rewimo
pi_22914758
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 20:51 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Kun je nagaan, die fikse kleuters van ons moesten er via de nooduitgang (ff woordje van Loïs gepikt) uit...
Ja, en in die reclame poept (sorry Luchtbel) ze die kleuter er zonder een zuchtje uit. Tuurlijk...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 20:55:24 #89
13151 crew  Rewimo
pi_22914777
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 20:52 schreef Rottdog het volgende:
Was jij ook vergeten het lampje aan te doen
Ja, maar dat heeft de dokter wel goedgemaakt. Er hing een hele batterij lampen boven mijn buik
pi_22914849
Essent Rewimo

We zijn er nog steeds!
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:58:52 #91
3011 E.T.
pi_22914872
Ze heeft niet eens een zwangere buik! (die zwitsal muts dus he..)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 21:02:41 #92
13151 crew  Rewimo
pi_22914971
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 20:58 schreef clauwheee het volgende:
Essent Rewimo

We zijn er nog steeds!
Wil je me even een mailtje sturen?
  woensdag 27 oktober 2004 @ 21:05:36 #93
3011 E.T.
pi_22915028
Zow, hehe..
vanavond de hele zooi uitgezocht ivm de nieuwe wet kinderopvang. Mijn werkgever had pas deze week laten weten wat zij doen, dus ik kon nu pas er mee aan de slag. Jeroen heeft nog wel ff een mailtje naar zijn baas gestuurd of ze nu ook eens mee gaan betalen, maar dat zal weinig uithalen.
Was ik dat belastingprogrammaatje aan het invullen, was ik Saskia d'r sofi-nummer kwijt!!!
Belastingtelefoon gebeld, ik dacht dat ze dat wel even zo konden zeggen of opsturen.. Als je dat dus kwijt bent moet je met legitimatie naar het belastingkantoor en een formulier invullen en dan kunnen ze 't misschien opsturen. Dus nog maar een keer alle ordners en papieren doorzoeken.. en ja hoor.. het laatste papier in de stapel 'nog op te ruimen'

Nou morgen nog een rondje bellen om uit te vissen hoe ik voor elkaar krijg dat iedereen op de manier factureert/betaalt zoals mijn baas het wil (via een extern buro)....

*zucht* wat een gezeik allemaal....
  woensdag 27 oktober 2004 @ 21:11:53 #94
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22915149
luca ik wil ook een cakje ziet er erg lekker uit....

en die reclame van de zwitzal bleh..
zelfs het navelstompje is er al af dat kan zwitzal vele malen beter...

wat mijn haar betreft ik plaat wel ff een foto als het bekomen is
lijkt verdomme net een pas strooi man het pluist langs alle kanten en ik mag het pas morgen wassen.
maar toen het nat was zag het er wel zo uit zolas ik wilde
en me ma is gestopt met kammen want het lukte gewoon weg niet
en mijn nek is uitgebeten en doet pijn
pi_22915157
Ik vond hem juist grappig zo anders dan de rest, lollige afwisseling tussendoor. Hij wordt in elk geval uitgebreid besproken op diverse fora.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 21:17:58 #96
13151 crew  Rewimo
pi_22915318
Ik durf het bijna niet te vragen maar eh... gaan we niet down? Niet dat ik erop zit te wachten natuurlijk...
  Jubileum moderator woensdag 27 oktober 2004 @ 21:19:48 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22915359
De heren zijn zonder avondeten, na hun werk gelijk naar Amsterdam vertrokken maar het verkeer zat een beetje tegen.
We gaan nu elk moment plat aldus Yvonne
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 21:21:16 #98
13151 crew  Rewimo
pi_22915410
Ow
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 21:25:01 #99
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22915496
Ik heb net te horen gekregen dat mijn nicht een meisje krijgt en mijn andere nicht weer in verwachting is. Het meisje komt al bijna Ze is al over de 37 weken heen Heb wel weer behoefte aan een vers babytje
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 06:56:08 #101
13151 crew  Rewimo
pi_22916163
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
kom je ook op irc, rewimo?
Ik vrees dat ik dat wat laat lees
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 06:59:33 #102
13151 crew  Rewimo
pi_22916165
Ik ben blij dat het forum weer werkt Hij staat alleen nog in de laagste versnelling geloof ik...
  donderdag 28 oktober 2004 @ 07:18:58 #103
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22916178
zeg dat wel ja, het gaat niet bepaald snel.
patat ftw :)
pi_22916365
Goeie morgen
Gisteravond verschrikkelijke hoofdpijn gehad, dus niks gedaan en kwam dus goed uit dat fok down was
pi_22916369
Heej, het werkt weer (slowly). Ik heb alleen geen smileys.

En ik ben alweer verkouden!! Dat geloof je toch niet! Naja, daar kwam mijn keelpijn dus vandaan.
Ik ga even de post halen, even gluren naar de cutey concierge
  donderdag 28 oktober 2004 @ 08:56:36 #106
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22916371
Tis zo traag als dikke stront een heuvel op
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_22916394
Ik ga straks naar de begrafenis van het kindje van mijn achternichtje. Dit wordt dus geen fijne dag.
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2004 @ 09:08:59 #108
43556 miss_dynastie
pi_22916403
Heel veel sterkte voor straks snoopy
  donderdag 28 oktober 2004 @ 09:09:42 #109
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22916406
Coolbabe!

Snoop, sterkte vandaag!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2004 @ 09:13:55 #110
7074 moussy
kuttekop
pi_22916417
Ach Snoop.... sterkte vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 09:14:43 #111
13151 crew  Rewimo
pi_22916419
Sterkte Snoopy, voor jullie allemaal
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2004 @ 09:16:21 #112
43556 miss_dynastie
pi_22916429
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:26 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Nou vorig jaar kreeg ik 175 euro per maand voor mijn meewerkstage. Maar het wordt voor de opleiding steeds moeilijker om bedrijven te vinden. Ze hebben een paar plekken maar das bijna allemaal in de randstad. Maar ook daar worden amper nog vergoedingen gegeven. Bijna iedereen moet zelf een plek zoeken en steeds vaker dus ook zonder vergoeding..
Dan is het aanbod te groot... Iets van een vergoeding zou wel redelijk zijn, alhoewel... mensen die co-schappen lopen en maatschappelijk werk doen e.d. krijgen ook niets, dus vanuit dat standpunt bezien... ik snap niet dat de IBG niet gewoon een soort stagevergoeding vanuit het rijk regelt. In plaats van het feestje voor Beatrix of zo
  donderdag 28 oktober 2004 @ 09:16:42 #113
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22916433
Snoopy veel sterkte vandaag!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 28 oktober 2004 @ 09:34:13 #114
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22916486
Dikke knuf voor Snoop. Sterkte vandaag...

Taakje had gelijk: al mijn foto's zijn gered van de gecrashte HD Alleen mijn ACDSee heeft een nieuwe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nodig. Dat was het enige dat echt kaduuk was
  donderdag 28 oktober 2004 @ 09:40:32 #115
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22916519
Snoopy, sterkte joh

Met dit trage forum krijgt het begrip 'slowchat' wel weer een hele andere dimensie he?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 13:07:02 #116
13151 crew  Rewimo
pi_22916596
*voorzichtig om een hoekje kijkt*

Jaaaaaaaaaaaa, we zijn er weer
  donderdag 28 oktober 2004 @ 13:09:23 #117
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22916602
  donderdag 28 oktober 2004 @ 13:17:08 #118
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22916613
m\'n jompelmeisje doet het niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 13:33:15 #119
13151 crew  Rewimo
pi_22916664
Mijne ook niet. 't Is nog wel erg stil op het bankje... Ik ben vanmorgen maar weer eens naar de medisch schoenmaker geweest. Ik loop nu weer recht
  donderdag 28 oktober 2004 @ 13:45:42 #120
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22916707
Plaatjes zullen nog wel even niet werken, die staan volgens mij op de server die momenteel niet bereikbaar is.
Maar goed, we kunnen weer forummen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 13:46:30 #121
13151 crew  Rewimo
pi_22916712
De banners zijn tijdelijk uitgeschakeld, en daardoor heeft het forum weer de normale snelheid.
  donderdag 28 oktober 2004 @ 13:52:41 #122
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22916742
het was idd wel errug traag ja!!

Fijn dat je weer recht loopt Rewimo!!

Eigenlijk moet ik gaan opruimen.. Ambe ligt nu lekker te slapen, maar ik kan mezelf er echt niet toe zetten anders eigenlijk ook niet, maar goed Bestaat er geencursus "hoe wordt ik een goede huisvrouw?"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 13:59:14 #123
13151 crew  Rewimo
pi_22916764
Eén keer goed opruimen en dan bijhouden lijkt hier te werken.

Zo'n cursus Dan moet je ècht alles gaan doen in huis. Daar moet je toch niet aan denken?
  donderdag 28 oktober 2004 @ 14:09:43 #124
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22916798
ik ruim soms in 1x goed op en dan is het een uur later toch weer een zooitje
Peter ziet Mannen zien dat soort dingen niet

Ik denk dat ik even ga beginnen voordat amber wakker wordt, want de hond met nog uit en ik moet nog brood halen (=2 vliegen in 1 klap)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 14:11:41 #125
13151 crew  Rewimo
pi_22916802
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 14:09 schreef LadyS het volgende:
ik ruim soms in 1x goed op en dan is het een uur later toch weer een zooitje
Peter ziet Mannen zien dat soort dingen niet
Als Frank hier een weekend is heb ik beduidend meer zooi

Aan de andere kant stoor ik me in zijn huis niet als het er weer eens uitziet alsof er een bom is ontploft
pi_22916815
Fok! doet het weer
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 28 oktober 2004 @ 14:32:24 #127
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22916850
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 14:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Als Frank hier een weekend is heb ik beduidend meer zooi

Aan de andere kant stoor ik me in zijn huis niet als het er weer eens uitziet alsof er een bom is ontploft
dus het ligt in ieder geval niet aan mij maar aan de mannen
pi_22916869
We zijn weer terug van de begrafenis. Wat een verdriet...
Het was een prachtige dienst met kinderliedjes en ballonnen. Maar al waren er miljoenen ballonnen, dit mag toch niet! Een kindje dat net 1 jaar is geworden.
Wij gaan zo ons mannetje van het kdv halen en hem nog maar eens extra goed knuffelen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 14:49:53 #129
13151 crew  Rewimo
pi_22916892
Vreselijk Snoopy... zo oneerlijk. Je schreef dat het kindje al ziek was, wat was er met haar aan de hand?
pi_22917135
Ze had een stofwisselingsziekte waar niets aan te doen was.
pi_22917320
Vreselijk oneerlijk Snoop!

Ik mag zo werken maar heb verschrikkelijke hoofdpijn. Heb wel mn opdracht voor morgen af Moest ook wel want straks tot 21 uur bij de Etos en morgen van 9-18..was anders niet goed gekomen
pi_22917353
En ik heb ook dat vervelend probleempje met dat witte scherm!
  donderdag 28 oktober 2004 @ 19:27:38 #133
3011 E.T.
pi_22918113
Via de omweg zit ik nu op fok, maar wat een gedoe zeg dat je niet in kunt loggen
Ik mis m'n quick-reply en m'n pagina-instelling... en ik moet steeds m'n nick enzo invullen..

En 't is rustig overal
  donderdag 28 oktober 2004 @ 19:29:01 #134
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22918129
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 19:27 schreef E.T. het volgende:
Via de omweg zit ik nu op fok, maar wat een gedoe zeg dat je niet in kunt loggen
Hè? ik ben gewoon ingelogt hoor? Mis ik iets?
pi_22918160
Ik heb ook geen problemen hier.
  donderdag 28 oktober 2004 @ 19:38:04 #136
3011 E.T.
pi_22918268
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 19:29 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Hè? ik ben gewoon ingelogt hoor? Mis ik iets?
Het schijnt er mee te maken te hebben welke provider je hebt.. ze moeten DNS'en vrversen ofzo.. en dat doen ze niet allemaal tegelijk.
Ik kan dus nog niet inloggen
pi_22918300
Ik kon er nu net pas op, ben wel meteen gewoon ingelogd. Eerder vandaag deed-ie niks.
  donderdag 28 oktober 2004 @ 19:42:12 #138
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22918386
bij mij ook de hele dag niks, geen fok en geen forum... scherm bleef helemaal leeg
nu gewoon normaal zonder inlog-problemen of whatever
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 19:46:05 #139
13151 crew  Rewimo
pi_22918501
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 16:09 schreef snoopy het volgende:
Ze had een stofwisselingsziekte waar niets aan te doen was.
Wat afschuwelijk als je je kind maar zo kort bij je mag houden...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 19:47:08 #140
13151 crew  Rewimo
pi_22918529
Hier was het af en aan vandaag. Gelukkig kon ik wel op de FP, maar het forum was vaak helemaal niet bereikbaar
  donderdag 28 oktober 2004 @ 19:48:01 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22918557
Ik heb jullie allemaal zooooooo gemist!

donderdag 28 oktober 2004 @ 19:51:13 #142
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22918645
joepie hij doet het weer

toen ik een boodschapje ging doen zag ik dat er in de straat een kat dood op de weg lag, met een auto er naast, dat zag er niet leuk uit ik ben benieuwd of ik ooit mijn katten naar buiten durf laten gaan...
pi_22918727
O, iedereen die me gisteren op de chat tips gaf over gordijnen.
Bij de hema was er vanaf vandaag op alle gordijnen vitrages enz 20 procent korting.
We hebben nu voor de schuifpui (die nog niet af is ) Hele mooie ecru/wit er tussenin organza.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 28 oktober 2004 @ 19:54:26 #144
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22918743
Snoop wat rot

Ik heb een televisie gekocht van mensen uit de straat voor 10 euro Nu kunnen we voorlopig weer ff kijken!

En als we niet kunnen fokken liggen we lekker de hele dag op de bank te maffen
  donderdag 28 oktober 2004 @ 19:55:38 #145
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22918775
couch potatoes
pi_22919014
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 09:34 schreef Spindizzy het volgende:
Dikke knuf voor Snoop. Sterkte vandaag...

Taakje had gelijk: al mijn foto's zijn gered van de gecrashte HD Alleen mijn ACDSee heeft een nieuwe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nodig. Dat was het enige dat echt kaduuk was
Wat fijn Spindizzy! Echt heel mooi dat alles teruggehaald is

Clauwhee, wat ik heb begrepen van afstudeeropdrachten is dat er aan het eind een bedrag voor het maken van de opdracht gegeven kan worden. Bij onze hogeschool staat het zo in het contract en ik denk dat meer hogescholen en universiteiten dat ook doen. Het enige wat je kan proberen is een opdrachtgever te vinden die je ook in dienst wil nemen.

Maar het is heel vervelend, helemaal als je er 40 uur per week aan moet werken, ik geloof dat bij ons maar 20 of 24 uur is. En ik studeer af bij mijn huidige werkgever waar ik mijn bijbaan heb, dus ik heb heel veel geluk gehad. Ik hoop voor je dat je ook zoiets mooi tegen komt.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_22919111
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 19:54 schreef Luchtbel het volgende:
Snoop wat rot

Ik heb een televisie gekocht van mensen uit de straat voor 10 euro Nu kunnen we voorlopig weer ff kijken!

En als we niet kunnen fokken liggen we lekker de hele dag op de bank te maffen
[afbeelding]
Sjongejonge
  donderdag 28 oktober 2004 @ 20:08:47 #148
3011 E.T.
pi_22919186
Hier is fok ook weer normaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 20:10:24 #149
13151 crew  Rewimo
pi_22919235
Spindizzy, ik kan je e-mailadres momenteel niet zien in je profiel en ik kan 'm hier ook niet meer vinden. Wil je mij even mailen?
  donderdag 28 oktober 2004 @ 20:13:09 #150
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22919304
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Spindizzy, ik kan je e-mailadres momenteel niet zien in je profiel en ik kan 'm hier ook niet meer vinden. Wil je mij even mailen?
Done...naar je danceclassicsadres
pi_22919347
jippie we kunnen weer fokken Heb gelijk vriendje achter de pjoeter vandaan geschopt
  donderdag 28 oktober 2004 @ 20:14:43 #152
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22919355
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:06 schreef snoopy het volgende:

[..]

Sjongejonge
Wat nou
pi_22919414
Jij heb wel een grote bank hoor Luchtbel, Jolie heeft nog zat ruimte over
En een tv die het doet
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 20:21:55 #154
13151 crew  Rewimo
pi_22919561
Ik schrok me rot daarstraks! Hoorde een klap achter me en toen gehuil. Was Christan met stoel en al achterover gevallen. Ik had glasgerinkel gehoord dus ik was bang dat er iets helemaal mis was. Bleek gelukkig mee te vallen. Naast de kast stond een lijst met een merklap erin, en het glas daarvan was stuk, allemaal grote scherpe punten Maar gelukkig was niet Christan, maar alleen de stoel ertegenaan gevallen *pfieuw* Christan mankeerde, op een beetje schrik na, helemaal niks.
pi_22919590
Oeh dat is schrikken Rewimo.
  donderdag 28 oktober 2004 @ 20:26:14 #156
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22919686
ik verheug me wat dat betreft helemaal niet op de tijd dat Amber leer lopen
pi_22919829
ik heb van Djen toen geleerd, geen tafelkleedjes, geen dingen op tafel die in de mond, neus of oren passen, alle schoonmaakmiddelen staan al 10 jaar in een hoog kastje en alle stopcontacten beveligen. Maar het meest hoop ik dat Djulian ook lekker lang in de box wil spelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 20:31:45 #158
13151 crew  Rewimo
pi_22919916
Christan is helemaal geen wilde, maar hij was eendjes aan het vangen (spel dat ie voor zijn verjaardag heeft gekregen) en ik denk dat ie zich iets te enthousiast bewogen heeft op zijn stoel.
pi_22920842
ah ik ben er ook weer, kon de hele dag niet op FOK, ik zie dat anderen al wel op fok konden vandaag *jaloers is*
pi_22920907
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Christan is helemaal geen wilde, maar hij was eendjes aan het vangen (spel dat ie voor zijn verjaardag heeft gekregen) en ik denk dat ie zich iets te enthousiast bewogen heeft op zijn stoel.
Ehhh volgende keer maar eendjes vangen op de grond?
pi_22920917
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:14 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Wat nou
  donderdag 28 oktober 2004 @ 21:08:42 #162
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22920966
Zolang Christan maar niks heeft... Dat is schrikken.

Nu mijn nieuwe harde schijfje weer als een zonnetje werkt kan ik wel weer even een tuinrotzooiupdateje doen:

Het begin van een heus muurtje! Is ondertussen al twee keer zo hoog En natuurlijk de gebruikelijke bouwkeetpuinzooi in mijn tuintje
pi_22921014
Zo Rewimo ik kan me voorstellen dat je je wezenloos schrik!!!

Spindizzy je krijgt een ware tuin hoor
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 28 oktober 2004 @ 21:11:14 #164
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22921039
zo rewimo das schrikken zeg

spinn ziet er al leuk uit hoor
pi_22921076
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Gevaarlijk spelletje
  FOK!fossiel donderdag 28 oktober 2004 @ 21:29:04 #166
2628 Karin
pi_22921557
Snoopy wat een klotedag moet dat geweest zijn, brrrr.

Spindizzy jullie tuin Ik schrik er elke keer van!

Jessie hoe gaat het met de kozijnen?

Waarom zie ik hier dat jullie vanmiddag al konden forummen Ik heb me suf zitten F5en maar bij mij deed hij niets
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 oktober 2004 @ 21:29:09 #167
13151 crew  Rewimo
pi_22921558
Eendjes inderdaad maar naar de vloer verbannen denk ik
  donderdag 28 oktober 2004 @ 21:37:59 #168
3011 E.T.
pi_22921734
Karin, ik kon vandaag ook de hele dag niet forummen hoor..
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2004 @ 21:37:59 #169
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22921735
Spindizzy, ik vind vooral de misbruik van het Te Koop bord erg leuk Er begint nu in ieder geval iets te ontstaan in de tuin en dat is wel een aanmoediging waard
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_22921747
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 21:29 schreef Karin het volgende:
Snoopy wat een klotedag moet dat geweest zijn, brrrr.

Spindizzy jullie tuin Ik schrik er elke keer van!

Jessie hoe gaat het met de kozijnen?

Waarom zie ik hier dat jullie vanmiddag al konden forummen Ik heb me suf zitten F5en maar bij mij deed hij niets
Bij mij deed ie vanmiddag ook niks Heb wel gelezen dat het aan de provider kon liggen, ik heb wanadoo iig
En nu is ik off, heb hoofdpijn en scheel kijken naar het scherm is niet fijn
pi_22921765
Spindizzy ben benieuwd hoe het eindresultaat er uit ziet

He, ben blij dat fok het weer doet

Vanmiddag wezen kijken op mijn stage KDV. Ik heb er nu heel erg zin in. Al die baby's zaten naar me te lachen (of me uit te lachen ) en die peutertjes en kleutertjes zijn ook om te smelten zo schattig. Hopelijk blijft dat zo
And you know I might
  donderdag 28 oktober 2004 @ 21:39:34 #172
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22921767
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 21:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Spindizzy, ik vind vooral de misbruik van het Te Koop bord erg leuk
Toen we dit huis kochten bleken we een stuk of 6 van die stomme borden in de tuin te hebben liggen
pi_22921903
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:03 schreef Mariposa het volgende:
Clauwhee, wat ik heb begrepen van afstudeeropdrachten is dat er aan het eind een bedrag voor het maken van de opdracht gegeven kan worden. Bij onze hogeschool staat het zo in het contract en ik denk dat meer hogescholen en universiteiten dat ook doen. Het enige wat je kan proberen is een opdrachtgever te vinden die je ook in dienst wil nemen.
Ja klopt...heb nu een gesprek ergens, maar daar geven ze dan aan het eind het bedrag van 125 euro (eenmalig dus inderdaad) Maar das toch belachelijk, een half jaar, 40 uur per week werken, voor 125 euro...
quote:
Maar het is heel vervelend, helemaal als je er 40 uur per week aan moet werken, ik geloof dat bij ons maar 20 of 24 uur is. En ik studeer af bij mijn huidige werkgever waar ik mijn bijbaan heb, dus ik heb heel veel geluk gehad. Ik hoop voor je dat je ook zoiets mooi tegen komt.
Ow das inderdaad ideaal! Er zal misschien niks anders opzitten dan mijn bijbaan naast de stage aan te houden, en dan daar de donderdagavond en zaterdag bij te draaien als ik niet snel iets met een hogere vergoeding vind..maar ik weet niet of ik dat wel volhou...51 uur per week...
pi_22921940
Wel gaaf dat muurtje Spindizzy, blijft iig beter staan voorals ze weer je tuin komen verbouwen met een gravertje
  donderdag 28 oktober 2004 @ 21:50:48 #175
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22922056
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 21:07 schreef snoopy het volgende:

[..]

Nou

Jeetje Spindizzy, dat zal ook binnen wel een lekker zooitje geven
pi_22922108
Cool muurtje Spin!

Zo, das een schrik Rewimo!

Luchtbel! Jolietje neemt naast je bed ook al de bank in beslag??

Snoop nog een voor jou!
  FOK!fossiel donderdag 28 oktober 2004 @ 21:53:32 #177
2628 Karin
pi_22922130
Clauwhee wat klote zeg dat je je zo vreselijk veel moet werken alleen omdat er geen stagevergoeding wordt gegeven. Lekker makkelijk voor die bedrijven maar erg vervelend voor jou.
aangezien dit toch om wat meer gaat dan een klein vraagje hier wil ik je vragen om dit verder in School en Studie te bespreken (een linkje hier kan natuurlijk altijd)
pi_22922338
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 21:53 schreef Karin het volgende:
Clauwhee wat klote zeg dat je je zo vreselijk veel moet werken alleen omdat er geen stagevergoeding wordt gegeven. Lekker makkelijk voor die bedrijven maar erg vervelend voor jou.
aangezien dit toch om wat meer gaat dan een klein vraagje hier wil ik je vragen om dit verder in School en Studie te bespreken (een linkje hier kan natuurlijk altijd)
Ok, maar ik reageerde alleen ff op haar..was er zelf alweer over opgehouden. Had dat int begin ook al aangegeven hoor!

Daarnaast..gister werd er ook een pagina gekletst over de navel van je hond...en daar werd niks van gezegd dus ik dacht dat ik dit ook wel ff kort mocht doen.. Maar is ok hoor!!!
  FOK!fossiel donderdag 28 oktober 2004 @ 22:02:37 #179
2628 Karin
pi_22922389
Ja dat was fout van die navels, daar hebben wij (Lois, BE en ik) het gisteravond nog over gehad, hadden we ook naar F&F moeten verwijzen.
pi_22922404
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 22:02 schreef Karin het volgende:
Ja dat was fout van die navels, daar hebben wij (Lois, BE en ik) het gisteravond nog over gehad, hadden we ook naar F&F moeten verwijzen.
Is goed hoor
  FOK!fossiel donderdag 28 oktober 2004 @ 22:04:12 #181
2628 Karin
pi_22922429
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 22:03 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Is goed hoor
Oke
En ff kort mag hoor, het ging nu iets te lang door vond ik.
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2004 @ 23:25:46 #182
43556 miss_dynastie
pi_22922765
Hello, ik ben er ook weer
Op een andere pc hier (die gek genoeg wel op fok! kon), had ik gezien dat ik mijn hosts moest aanpassen. Dus ik als stoere vrouwe doe dat gelijk, maar waarom doetieutnouniet??? Nou, dan moet je er dus geen www voorzetten Shiiiiit
  donderdag 28 oktober 2004 @ 23:32:00 #183
61800 Rottdog
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2004 @ 23:33:28 #184
43556 miss_dynastie
pi_22922937
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 23:32 schreef Rottdog het volgende:
Muts
Dank je
heeeej, het duurde maar drie uur voor ik erachter kwam hoor... en dan nog zonder het te vragen ook
  donderdag 28 oktober 2004 @ 23:36:14 #185
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22923012
bah doordat Fok zo nu en dan er ff uitligt (het forum dan) vergeet ik helemaal hier te kijken en loop ik gelijk weer achter...

maar ja, pech dan
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2004 @ 23:39:49 #186
43556 miss_dynastie
pi_22923095
Achter?? Zoveel wordt er toch ook weer niet gepost
  donderdag 28 oktober 2004 @ 23:46:10 #187
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22923262
ik liep toch een pagina achter...
maar ja zoals ik al zei, pech, want zoveel boeit dat niet
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2004 @ 23:46:45 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_22923276
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 22:02 schreef Karin het volgende:
eh... dat was er

Navelbreuk bij hond
  donderdag 28 oktober 2004 @ 23:59:17 #189
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_22923596
Kijk nou, 't werkt weer

helaas is de wijn eruit (die zit nu in de benen) dus het bed roept
en morgenvroeg de helldesk weer... laatste dagje, dan ben ik weer even verlost.
Shaven..... not furred
  FOK!fossiel vrijdag 29 oktober 2004 @ 08:58:00 #190
2628 Karin
pi_22927684
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 23:46 schreef moussy het volgende:

[..]

eh... dat was er

Navelbreuk bij hond
Ja en dus hadden we het hier af moeten kappen. Maargoed weten we het voor de volgende keer.

Jaaaaaaaaa wat ben ik blij dat het forum het weer doet
vandaag weer een daggie ziek thuis en af en toe even forummen is dan wel lekker
pi_22927709
Beterschap Karin.

Ik heb nu en maandag nog school en dan heb ik een weekje vrij (alweer, maar ik kan het nog steeds goed gebruiken, ben zo moe) Heb namelijk toetsweek en ik hoef alleen maandag een toets te maken
And you know I might
pi_22927762
Net een leuk stukje gelezen uit het boek: He's Just Not That Into You (als je een Google doet, tweede of derde link is een stukje uit het boek).

Ik denk dat ik dat maar eens ga printen om zo af en toe eens na te lezen
En nu ga ik weer even naar de leuke jongen beneden de post halen, hahahahaha
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 09:07:41 #193
81992 Githa
pi_22927779
Lekker Rena, geniet er maar van zolang je op school zit want eenmaal aan het werk valt dat best tegen hoor

Karin beterschap
pi_22927822
Hij vind me echt wel leuk, zijn collega hintte erover toen we stonden te praten!!
* Syrena ligt echt helemaal in een deuk

Hij is alleen wat verlegen
Oke, mijn posts zijn leuker als je het stukje uit het boek ook gelezen hebt.... *grin*
pi_22927830
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 09:00 schreef rena het volgende:
Beterschap Karin.

Ik heb nu en maandag nog school en dan heb ik een weekje vrij (alweer, maar ik kan het nog steeds goed gebruiken, ben zo moe) Heb namelijk toetsweek en ik hoef alleen maandag een toets te maken
Heeeeeee hadden wij geen foto's te goed van je nieuwe kamer ?!
Of heb ik daar overheen gekeken? Je kleurenschema sprak me erg aan toen je het hier liet zien
pi_22927832
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 21:45 schreef clauwheee het volgende:
Ow das inderdaad ideaal! Er zal misschien niks anders opzitten dan mijn bijbaan naast de stage aan te houden, en dan daar de donderdagavond en zaterdag bij te draaien als ik niet snel iets met een hogere vergoeding vind..maar ik weet niet of ik dat wel volhou...51 uur per week...
Clauwhee, is het niet mogelijk dat je je afstudeeropdracht in bijvoorbeeld de helft van de tijd doet of bijvoorbeeld 24 of 28 werkt aan je afstuderen? Als je een opdrachtgever kan vinden die daar geen probleem mee heeft, kan de school daar weinig aanweigeren, zeker omdat je ook bij het decanaat bekend bent en omdat je dus vanwege je pfeiffer (dat was het toch, ik bedoel iig je gezondheid die nu niet goed zit) misschien meer niet aan kan? Je kan dit iig even met de decaan en met het opleidingshoofd of de afstudeercoördinator bespreken.

Tijdens het begin van mijn stage was ik nog arbeidsongeschikt, later ben ik weer goedgekeurd, maar oomdat ikm meer werken niet aankon heb ik dus stage van 20 uur per week gelopen ipv 32 uur. Dit betekende wel dat ik dus langer stage moest lopen om het totaaluren te halen. Maar zoals ik het nu zie, loop jij, helaas, toch die achterstand al op, en om dan te hard tegen die stroom in te roeien ga jij er aan ten onder.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt
pi_22927861
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 21:53 schreef Karin het volgende:
Karin sorry !, Ik had jou berichtje nog niet gelezen. Als Clauwhee een topic in SES opent dan gooi ik mijn bericht wel over is dat goed? Anders moet jij hem maar even weghalen.
pi_22928061
Vinden jullie het ook zo spannend bij Slaapmeisje? Ik heb net pas bijgelezen...

Ik wou dat ik m'n fototoestel had meegenomen naar m'n werk, de bomen buiten zijn echt zooooooo mooi rood en geel en donkergroen! Maandag zal het wel allemaal afgewaaid zijn.
  FOK!fossiel vrijdag 29 oktober 2004 @ 09:31:53 #199
2628 Karin
pi_22928083
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 09:29 schreef Syrena het volgende:

Ik wou dat ik m'n fototoestel had meegenomen naar m'n werk, de bomen buiten zijn echt zooooooo mooi rood en geel en donkergroen! Maandag zal het wel allemaal afgewaaid zijn.
ja ik zit ook de hele tijd te F5en in het 2e streepjetopic. Wil niet te enthousiast worden maar ben het stiekum wel

Is goed Mariposa, als Clauwhee een topic geopend heeft zetten we het daarin en anders laten we het gewoon (voor deze keer) hier staan
pi_22928567
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 09:06 schreef Syrena het volgende:
Net een leuk stukje gelezen uit het boek: He's Just Not That Into You (als je een Google doet, tweede of derde link is een stukje uit het boek).
Hey, volgens mij was die vent die dat geschreven heeft eergisteren bij Oprah! Kan dat?
pi_22928606
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 10:06 schreef Zabb het volgende:

[..]

Hey, volgens mij was die vent die dat geschreven heeft eergisteren bij Oprah! Kan dat?
Ja, ik kwam erop via een topic in R&P geen tijd, altijd een smoesje??
Toen ben ik gaan zoeken en ik vind het wel wat hebben Ik vraag me alleen af wat er verder nog in dat boek staat.
pi_22928674
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 10:08 schreef Syrena het volgende:
Ja, ik kwam erop via een topic in R&P geen tijd, altijd een smoesje??
Toen ben ik gaan zoeken en ik vind het wel wat hebben Ik vraag me alleen af wat er verder nog in dat boek staat.
Don't waste the pretty!
Was wel geinige uitzending. Er kwamen allemaal radeloze vrouwen hun verhaal doen, waarom die man hun niet terug belde enzo. Het enige wat hij dan zei: He is just not that into you!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:23:47 #203
13151 crew  Rewimo
pi_22928854
Nog een uurtje en dan heb ik weekend Dan ga ik Christan uit school halen. We gaan wat vroeger naar Roosendaal zodat hij bij opa en oma nog een poosje met neefje Pascal kan spelen (die heeft deze week herfstvakantie). qltel pikt ons daar dan op
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:26:01 #204
43556 miss_dynastie
pi_22928891
Das dan weer het voordeel van voortaan op donderdag werken, rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:27:19 #205
13151 crew  Rewimo
pi_22928911
Ja, een lekker lang weekend en geen gestress meer om de trein te halen heeft ook wel wat
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:36:17 #206
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22929064
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 09:29 schreef Syrena het volgende:
spannend ja en ook een goed gevoel erbij
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:38:41 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22929095
heerlijk rewimo! veel plezier en een fijn weekend!

vindt christan het nog steeds leuk op school?
ik heb gisteren een gesprek gehad met luca's juffrouw. ze gaat hem goed in de gaten houden
en ik krijg meteen een seintje als er veranderingen zijn.

hij mocht vandaag zijn 'lettop' meenemen om op school te laten zien
pi_22929121
Volgens mij zijn er meerder streepjes deze keer,ik geloof dat we een paar jarigen tevreden moeten stellen Al geloof ik niet,dat het bij mij zo is,maar ja,what else is new

O ja,heb die vent ook toevallig bij Oprah gezien,was ff aan t zappen.En hij zei idd.steeds t zelfde.Er was zelfs een vrouw,die was 8 maanden geleden met een vent uitgeweest,topdate,maar sindsdien alleen maar smsjes....halloooooooooooooooo.....hoe blond ben je dan....hihihi,dan snap je t zelf toch wel?Maar goed,was wel ff leuk om te zien.
Groetjes,Minoes
pi_22929242
Minoes> Acht maanden....jemig, dan zou IK het zelfs wel door hebben
hoewel....

* Syrena gaat verder met duimen voor strepen......

Rewimo: Lekker joh, lang weekend !! Mijn collega heeft altijd vrij op maandag EN vrijdag en dan zit ze nog te zeiken ook als ze donderdagavond tot 20.30 uur moet werken...... Sommige mensen....
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:56:15 #210
13151 crew  Rewimo
pi_22929359
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
heerlijk rewimo! veel plezier en een fijn weekend!

vindt christan het nog steeds leuk op school?
ik heb gisteren een gesprek gehad met luca's juffrouw. ze gaat hem goed in de gaten houden
en ik krijg meteen een seintje als er veranderingen zijn.

hij mocht vandaag zijn 'lettop' meenemen om op school te laten zien
Ja, hij vindt het geweldig. 't Zal hem morgen nog tegenvallen als ie niet mag

Fijn dat de juf hem in de gaten houdt Zij ziet hem heel wat uren in de week dus dat is wel prettig. Vindt ie zijn lettop nog steeds leuk?
pi_22929376
SYRENA.....dan ben jij vast niet blond,hahha.Zij wel Maar ik bedoel maar,als die vent met 3 dagen niet belt,dan bel je zelf toch?Daar ga je dan toch geen 8 maanden op wachten?.
Dus volgens mij hoeven wij het boek al niet meer te kopen,is zo klaar als een klontje wat we moeten doen.....tenminste....ik niet,want ik ben (al)5 maanden getrouwd,hihihi
Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 11:10:44 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22929576
ja luca is nog steeds weg van zijn laptop. is christan er ook nog steeds mee bezig?
luca vindt de cijferspelletjes het leukst?

gisteren gescoord bij de c&a

ook heb ik een leuk winterjack gesignaleerd alleen zat maat 104 net goed en ik wil toch wel een beetje op de groei hebben. dus nu istie besteld en volgende week istie er als het goed is.

nou zit ik ook nog met een dillemma. misschien dat jullie er een objectieve mening over hebben.
mijn moeder en ik kunnen absoluut niet door een deur. sterker nog ik heb liever niks met haar te maken.
voor mijn oudste koopt ze steeds kleren en voor luca kon er niet meer af dan een t-shirtje en dat heb ik haar ook meermaals voor de voeten gegooid. nu heeft ze onlangs aangeboden iets van kleding voor hem te willen kopen. (hehe eindelijk) nou heb ik zelf zoiets van: ik zorg zelf wel voor mijn kind, nou hoeft het niet meer. eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het niet breed heb. als het voor mezelf zou zijn, zou ik het ook absoluut van de hand wijzen. maar dit is in het voordeel van luca. ik zit echt te dubben: moet ik het nou aannemen of niet?
(volgen jullie me een beetje?)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 oktober 2004 @ 11:14:36 #213
13151 crew  Rewimo
pi_22929650
Ik denk dat ik er, in het belang van Luca, toch overheen zou stappen, hoe moeilijk dat ook is. Het is voor hem denk ik leuk om wat van oma te krijgen. Al snap ik heel goed je bezwaren hoor, ik zou het er ook moeilijk mee hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 11:15:03 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_22929654
Neem maar aan, misschien geeft het je een gevoel, dat je de strijd van voortrekken nu hebt gewonnen.

en dan Luca dankjewel laten zeggen, hoef je dié drempel niet over
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 11:25:00 #215
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22929854
nou tis niet het van oma krijgen. ik hoef alleen de prijs maar door te geven en oma gireert.
dat is het probleem. ze zwaait met de flappen en kan me zo om mijn oren slaan met: maar toen heb ik dat en dat voor je betaald...
en ik ben niet te koop. maar ja, t gaat hier om luca.....
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 11:27:52 #216
43556 miss_dynastie
pi_22929913
Je bent ook niet te koop, maar waarom zou je geen extraatje mogen aannemen als je het moeilijk hebt? Het is niet zo dat jij erom vraagt, zij biedt het aan. Aannemen dus, en Luca een leuke kaart met 'dankjewel' laten sturen.
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 11:31:07 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22929968
oke oke, dan doe ik het
maar ik weiger in dankbaarheid door het stof te rollen.
dan krijgt luca zijn aanstaande winterjack dus van oma
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 11:46:10 #218
43556 miss_dynastie
pi_22930216
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 11:31 schreef lady-wrb het volgende:
oke oke, dan doe ik het
maar ik weiger in dankbaarheid door het stof te rollen.
dan krijgt luca zijn aanstaande winterjack dus van oma
Maar dat moet je ook niet doen. Als ze het aanhaalt op een nare manier, zeg je gewoon: "Mam, we zijn je dankbaar voor de jas, maar vergeet niet dat het jouw keuze is geweest om hem te kopen."
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 11:56:57 #219
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22930388
Ik kan me niet meer dan aansluiten bij de rest, lady-wrb

Ik moet naar de tandarts en toen had ik net moed verzameld om te bellen, neemt die klojo niet op nu moet ik nog een keer bellen voor een afspraak
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 11:58:22 #220
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 11:59:31 #221
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22930443
ja dank je wel
ik wil nieieieiiehieieiet ik ga me wle plat laten spuiten met verdovingen denk ik
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:13:46 #222
7074 moussy
kuttekop
pi_22930731
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat moet je ook niet doen. Als ze het aanhaalt op een nare manier, zeg je gewoon: "Mam, we zijn je dankbaar voor de jas, maar vergeet niet dat het jouw keuze is geweest om hem te kopen."
Ik moet toch altijd wel ff grinikken bij zulke adviezen van jou Hoe is het met je moeder?
pi_22930912
Oeh LadyS dat herken ik. Ik moet eigenlijk ook nog bellen voor een afspraak, maar stel het steeds uit!
pi_22930918
Ow man, ik heb een Textexpress verslaving ! Ik functineer beter met collega's, dan werk ik tenminste....

Maar de balie blijft zo wel netjes opgeruimd
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:25:51 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22930987
je mag hier gerust vanaf de eettafel komen werken.

blijft die tenminste ook eens leeg
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:27:51 #226
43556 miss_dynastie
pi_22931026
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:13 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik moet toch altijd wel ff grinikken bij zulke adviezen van jou Hoe is het met je moeder?
Mijn moeder heeft inmiddels bericht gehad (vorige week zaterdag) van mijn advocaat en zal gewoon meewerken aan de verdeling, nadat ze ook van de notaris heeft gehoord dat het wel moet. Ze heeft me dinsdag gebeld met allerlei zielige verhaaltjes, maar daar ben ik maar niet meer op ingegaan, heb ze wel aangehoord, maar het is typisch dat ze vanaf nu de moeder wil zijn die ze nooit is geweest he . Zoals het er nu dus naar uit ziet, zal het allemaal snel voorbij zijn en kan ik eens beginnen met verwerken van alles wat er gebeurd is.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:35:39 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_22931172
jeetje missD, meisje, wat een toestand toch! Ik hoop dat je nu inderdaad aan verwerken toe kunt komen en het allemaal achter je kunt laten!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:37:41 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_22931209
Ow en lady wrb, ik ben het wel eens met miss D, gewoon aannemen en dankjewel zeggen! jij ook een voor deze toestand!
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:42:56 #229
2628 Karin
pi_22931313
Heb je al wat van je sollicitatie gehoord Belana? Of ben ik gewoon ongeduldig?

Miss_D wat moeilijk zeg! Ik hoop dat het nu tot haar doordringt.
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:43:59 #230
43556 miss_dynastie
pi_22931335
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:35 schreef Belana het volgende:
jeetje missD, meisje, wat een toestand toch! Ik hoop dat je nu inderdaad aan verwerken toe kunt komen en het allemaal achter je kunt laten!
Klinkt misschien stom , maar voor mij is het ergste van de toestand nu voorbij. Was vooral bang voor haar reactie naar aanleiding van de brief (en dat ze de hele familie op me af zou sturen en zo), maar dat viel reuze mee, en ze viel nu zooooo definitief door de mand... net alsof ook bij mij na al die jaren het besef is gekomen dat het niet mijn schuld is, dat zij zo is, dat ze nooit zal veranderen, en dat ze alleen aardig doet om er zelf beter van te worden. Ik was gewoon compleet immuun voor haar aan de telefoon, voelde me niet schuldig, ook niet toen ze begon te dreigen, heb haar wel verteld dat ik haar medewerking op prijs stel, maar dat ik net zo hard naar de rechter stap als ze niet meer meewerkt. Het voelt gewoon goed. Ik sta boven haar, voor het eerst ooit. Al besef ik wel dat ik straks, als ik aan het verwerken toe moet komen, nog een lange weg te gaan heb, ik zal ook zeker hulp zoeken dan.

Wanneer hoor jij meer van je sollicitatie ??
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:44:59 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_22931357
Nee, nog niet Karin, maar hij loopt nog even, dus ze wachten eerst de sluitingsdatum ervan af denk ik. Zie ik jou en Bram zaterdag wellicht ook bij Lois???
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:47:50 #232
2628 Karin
pi_22931410
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:44 schreef Belana het volgende:
Nee, nog niet Karin, maar hij loopt nog even, dus ze wachten eerst de sluitingsdatum ervan af denk ik. Zie ik jou en Bram zaterdag wellicht ook bij Lois???
Ga je zaterdag naar Lois? Gezellig!
Wanneer ben je daar? Kijk ik of ik ook even langs kan komen. Ben wel benieuwd naar Liam.
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:53:52 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22931556
oeeeee belana heb jij ook al gesoliciteerd?

ik ook en ik heb aankomende dinsdag een gesprek

zou ik dan toch eindelijk uit die wao kunnen komen ?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:56:42 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_22931616
Ik ben rond half 3 bij Lois Zou leuk zijn Ka!!

Ja lady wrb, intern gesolliciteerd naar een leidinggevende functie, ben benieuwd!
Voor jou ook spannend dan! I'll keep my fingers crossed!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:02:37 #235
13151 crew  Rewimo
pi_22931747
Angelic, hoe is het nu met Justin? Is de pijn al minder geworden?
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:07:43 #236
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22931850
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:56 schreef Belana het volgende:

Ja lady wrb, intern gesolliciteerd naar een leidinggevende functie, ben benieuwd!
gaaf joh, leidinggevend nog wel dat is pas echt chique
  FOK!fossiel vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:08:54 #237
2628 Karin
pi_22931878
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:56 schreef Belana het volgende:

Ik kijk even of ik nog ziek ben dan, wil jullie en de meiden van Lois natuurlijk niet aansteken. En anders kom ik even langs!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:14:02 #238
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22932003
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 11:56 schreef LadyS het volgende:

Ik moet naar de tandarts en toen had ik net moed verzameld om te bellen, neemt die klojo niet op nu moet ik nog een keer bellen voor een afspraak

heb ik weer gebeld issie in gesprek

edit:
bel ik nog een keer en nu krijg ik een bandje dat ze niet bereikbaar zijn
  FOK!fossiel vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:16:15 #239
2628 Karin
pi_22932053
Hahahaha LadyS. Dit moet je niet zien als een teken hoor Gewoon nog een keer proberen.
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:17:45 #240
43556 miss_dynastie
pi_22932089
LadyS, volgens mij is het een pact
Die van mij is ook continu onbereikbaar namelijk
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:20:35 #241
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22932157
volgens het bandje zijn ze om 13.30 uur weer bereikbaar, dus ik ben benieuwd
Krijg ik vast die chagrijnige assistente aan de telefoon
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:30:26 #242
43556 miss_dynastie
pi_22932375
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:20 schreef LadyS het volgende:
volgens het bandje zijn ze om 13.30 uur weer bereikbaar, dus ik ben benieuwd
Krijg ik vast die chagrijnige assistente aan de telefoon
Ik zou haast zeggen: wees blij dat er uberhaupt iemand opneemt
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:39:34 #243
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22932562
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou haast zeggen: wees blij dat er uberhaupt iemand opneemt

En dit ga je niet geloven
Bel ik net weer, krijg ik niet het bandje van de tandarts praktijk, maar van de tandarts zelf "We zijn momenteel niet bereikbaar. Voor spoedgevallen..bladiebladiebla... "
pi_22932606
LadyS, dit is een teken! Ze willen gewoon niet dat je komt!
pi_22932640
Je zou bijna de nummerherkenning uitzetten !

Ik krijg rsi van dat zylom.com ..... ik ben blij als het drie uur is en ik iedereen eruit kan trappen en naar huis kan... Volgens mij heb ik ook hele rare computeroogjes nu...
  FOK!fossiel vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:47:25 #246
2628 Karin
pi_22932768
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:41 schreef Zabb het volgende:
LadyS, dit is een teken! Ze willen gewoon niet dat je komt!
Neeeee dat zeg ik net! Het is geen teken

Erg he Syrena Ik krijg ook RSI van die stomme spelletjes
pi_22933378
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:47 schreef Karin het volgende:

[..]

Neeeee dat zeg ik net! Het is geen teken
Haha, ik had je reactie nog niet gezien
pi_22933389
Het is vandaagniet bepaald mijn dag lijkt het wel,
Vanmorgen opgestaan wilde ik douchen.... geen warm water meer (ondertussen is monteur geweest en is er weer verwarming en warm water)

Had ik gister alles zo netjes allemaal opgebruimd, gedweild enz enz... loopt broertje vandaag binnen met smerige schoenen, gooit zijn jas op de keukenvloer, ruimt zijn bord en glas niet op...
voordat ik er wat van kan zeggen is meneer alweer gevlogen

Wilde ik net het forum gezellig op gaan,kreeg ik iedere keer een foutmelding en msn wilde niet meer aanmelden (inmiddels ook verholpen)

Wilde ik net lekker gaan wandelen... heel de morgen scheen hier lekker het zonnetje, komt het nu echt met bakken de lucht uit zetten

Dan maar even genieten van de rust, Thijs maar in zijn bedje gelegd en die ligt heerlijk te slapen.
want straks komen ze de oude trap eruit halen.

hopelijk morgen een betere dag
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 14:52:35 #249
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22934246
dr zit maar een ding op bar, naar bed gaan en dr voor morgen niet meer uitkomen
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 14:53:00 #250
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22934255
Bar soms heb je van die dagen

Mijn tante die in Frankrijk woont is net op visite geweest, ze had Jolie nog niet gezien, het was heel leuk en gezellig en we zijn echt vreselijk verwend
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 14:54:32 #251
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22934314
verwend worden is altijd leuk toch luchtbel
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:03:49 #253
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22934506
Ik heb niet zo veel foto's gemaakt Mevrouw met rode laarzen, maar m'n tante wel dus ze komen vast nog wel!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:00:52 #254
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22935775
Ik heb net post gekregen van de huisarts, een oproep voor de griepprik.
Ik was hevig aan het twijfelen waar ik dat ding aan te danken heb, toen las ik het foldertje met redenen waarom je de griepprik mag hebben en als allerlaatste stond het regeltje "mensen met regelmatig steenpuisten"
IK heb verdorie 1 keer zo`n kreng uit laten knijpen door die vent
pi_22935839
au
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:08:57 #256
7074 moussy
kuttekop
pi_22935927
Ik heb vandaag 2 foppies opgestuurd gekregen van mam (dodi) De oude fop van Cas is onderweg naar de fabriek, omdaar bestudeert te worden

Ben wel benieuwd wat er uit gaat komen, omdat ik nu weer 2 dezelfde foppies heb gekregen..

voor de uitleg... Ik heb een fop van Cas opgestuurd naar mam, omdat het schildje was gaan scheuren, volgens mam mag dit absoluut niet gebeuren!!
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:32:36 #257
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22936419
misschien zien ze hem als test-cas(e)
pi_22936870
daarnet mijn zeiljack aangetrokken, Thijs lekker in zijn jas gehesen mutsje op, wandelwagen ingelegd, regenhoes eroverheen gedaan, mijn regenmuts op gezet en toch maar een flink wezen wandelen, langs het water op....
was ondanks de harde en vele regen erg lekker, had alleen nog laarzen aan moeten trekken had ik nu zonder natte schoenen en sokken gezeten (moet je maar niet in de plassen gaan stampvoeten )
pi_22937067
regen Het is hier prachtig weer
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:14:29 #260
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22937343
heb net anderhalf uur gewandeld met Amber Hier is het ook heerlijk weer... Ik heb zelfs zonder jas gewandeld
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:17:59 #261
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22937414
Potverdorie wat ben je toch een waaghals
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:19:57 #262
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22937461
ja nou he ondanks dat ik zo een watje ben geworden
pi_22937540
hier in zeeuws-vlaanderen is het maar 8 graden daarnet buiten, en het giet water hier
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:33:16 #264
7074 moussy
kuttekop
pi_22937777
René is groot en stoer

Ze slaapt vannacht bij dr vriendje tot ik vanavond gebeld wordt om dr toch maar op te halen of zo Samen in 1 bed
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:40:55 #265
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22937939
René wat ben je stoer
Ik mocht dat pas toen ik 18 was hoor
pi_22938739
even cross-posten:

Prinses Mabel is zwanger!
Eeuwig vijfentwintig
pi_22938930
Hoe is het mogelijk?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 18:32:53 #268
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22938960
Ik wist niet dat Friso het in zich had

Ook quasi nieuws over een celeb: Angelina Jolie heeft een tweede zoontje geadopteerd. Uit Rusland deze keer.
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 18:35:07 #269
81992 Githa
pi_22938989
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 18:32 schreef Spindizzy het volgende:

Ook quasi nieuws over een celeb: Angelina Jolie heeft een tweede zoontje geadopteerd. Uit Rusland deze keer.
ja, dat had ik ook gehoord maar was dat niet illegaal ? .... Ik hoorde dat ze dat kind gewoon heeft opgepakt en meegenomen
pi_22939021
En ik hoorde net op het nieuws dat Mabel zwanger is!!

Edit: Ik moet beter lezen de volgende keer
pi_22939036
quote:

Zij hoefde vast niet zo achterlijk lang te wachten [insert steekt middelvinger op naar de adoptie autoriteiten smiley]
Eeuwig vijfentwintig
pi_22939038
quote:

Ja, die gaat gewoon naar Rusland en zoekt een kind uit. Ze moest kennelijk wel zes maanden wachten eer ze 'm mee mocht nemen.

Nou nou, ZES hele maanden maar liefst....
En Friso en Mabel..... *ril* maar goed, ze zullen zelf wel blij zijn (hoop je toch wel zeg).
pi_22939188
Ik kreeg vanmiddag te horen dat m'n oma toch wel vergevorderd dement is....
Ze was weer gevallen (deze keer knie uit de kom en twee gebroken vingers), en erg warrig de dag erna. De verpleging heeft toen aangegeven dat ze getest kon worden, en dat is dus ook gebeurd. Mijn moeder was al van plan om eens met haar naar de dokter te gaan, maar ja, mijn opa is werkelijk een verschrikking op dat gebied, hij wil er dus absoluut niet aan. Mijn oom van 56 woont ook nog steeds thuis, omdat opa absoluut niet wil dat hij naar een gezinsvervangend tehuis gaat. (Oom heeft hersenletsel en lichamelijke handicap overgehouden aan brommerongeluk toen hij 21 (!) was).

En nu moet oma dus naar de dagbehandeling, om te revalideren met haar been en om haar geheugen wat proberen te trainen.

Dus nu moeten mijn moeder en haar drie andere broers ruzie maken met opa om hem te laten begrijpen dat het echt niet meer kan met oma. Mijn oom laten ze maar even buiten beschouwing, hoewel dat dus ook nogal dringend is.

Ik hoop dat mijn pa & ma zo makkelijk van karakter blijven als ze nu zijn...dit is echt vreselijk.
pi_22939625
Nou, dat klinkt ook niet fijn allemaal Syrena.

Spin, uit welk land gaat jouw kindje komen?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:09:52 #275
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22939687
Arme oma... Triest he, als ze zo achteruitgaan.

Snoop: Suriname
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:24:56 #276
7074 moussy
kuttekop
pi_22940023
en ik hoorde net bij de inburgeringscursus van Man Bijt Hond wat de verleden tijd is van stamppot; Kliekje
pi_22940518
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:09 schreef Spindizzy het volgende:
Snoop: Suriname
aha, dat had je vast wel eerder vermeld maar dat wist ik dus niet. Spannend hoor. Hoop dat het een beetje op wil schieten voor je
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:48:04 #278
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22940563
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:45 schreef snoopy het volgende:

Hoop dat het een beetje op wil schieten voor je
Thanx. Dat hopen wij eigenlijk ook wel
  Jubileum moderator vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:49:53 #279
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22940603
stamppot

Hoe zou het eigenlijk bij Jessie zijn? Ik ben wel benieuwd of haar kozijnen al goed geplaatst zijn inmiddels.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:52:57 #280
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22940668
Ik ben aan het breien
ik begon met 20 steken en nu heb ik wisselend 24 of 25 steken
* LadyS gaat stug verder

staan jullie letters ook schuin
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:54:08 #281
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22940700
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:52 schreef LadyS het volgende:
Ik ben aan het breien
ik begon met 20 steken en nu heb ik wisselend 24 of 25 steken
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:55:57 #282
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22940729
Kliekje hahaha

LadyS wat hebben de hormonen met gedaan
pi_22940805
LadyS, foto van het breiwerkje aub
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:43:39 #284
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22941844
*trots is*

vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:44:59 #285
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22941865
Hartstikke goed joh

Leuk garen
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:45:33 #286
34891 melonovy
La Kutschie
pi_22941880
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:46:25 #287
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22941898
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 20:44 schreef Spindizzy het volgende:
Hartstikke goed joh

Leuk garen
Bij de Zeeman
pi_22942235
Gaaf breiwerk! Ik kan alleen maar dingen met gaten erin breien.

Mijn moeder komt net van oma af. Ze had oa. spreekwoorden moeten afmaken. Wat schrijft oma...
"Oost west, thuis is het ook niet alles"
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:03:10 #289
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22942274
Syrena
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:03:56 #290
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22942285
Oma
pi_22942295
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 20:43 schreef LadyS het volgende:
*trots is*
Vooral doooooooooooorgaan
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:04:47 #292
43556 miss_dynastie
pi_22942304
Oma doet me aan mijn vader denken, die zei dat ook altijd maar er kwam dan wel achteraan: maar wel het best
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:05:54 #293
13151 crew  Rewimo
pi_22942325
LadyS, wat wordt het eigenlijk?

Syrena, je oma is volgens mij hartstikke bij Maar het is wel zielig, ook voor je opa, die kennelijk koste wat het kost wil vasthouden aan vroeger...
pi_22942457
Oma is sinds ze reuma heeft gekregen eigenlijk altijd gewoon thuis & binnen geweest, en dat is al zo'n 20 jaar. Dus daarom valt het ons ook niet zo op, ze deed heel veel dingen gewoon al niet meer, dus we weten ook niet wat ze wel en niet meer kan. Sinds haar gebroken heup heeft opa ook nog het koken overgenomen, dus nu zit ze maar wat te zitten.

Mijn moeder was laatst krullers in haar haar aan het zetten (gebeurt elke week), begint oma ineens te praten of ze bij de kapper zit. "Ja mijn man zegt ook...." In plaats van dat mijn moeder gewoon meelult (zou ik doen, ze komt vanzelf wel weer in het heden) "MAM!! Je bedoelt PAP hoor!!"

Mij lijkt het ergste als ze ons niet meer gaat kennen, hopelijk duurt dat nog een tijd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:14:57 #295
13151 crew  Rewimo
pi_22942521
Kuuuuuu en Kuuuuuuu-huhuhuuuuuuuuuu-huhuhuhuuuuuuuuu

We hebben net naar twee afleveringen Q en Q zitten kijken Frank heeft de DVD gekocht
pi_22942540
Ik zit al vier dagen tegen een enorme zak drop aan te kijken die ik voor een collega heb gekocht (ik kreeg alle 8 de sims van 'm). Ik ga zo bezwijken, ik voel het! Argh !
  FOK!fossiel vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:24:17 #297
2628 Karin
pi_22942700
Syrena wat moeilijk voor je moeder om alles te moeten regelen mbt tot je opa, oma en oom. Wel goed gevonden van je oma dat spreekwoord

Wat was ER weer mooi he
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:27:39 #298
13151 crew  Rewimo
pi_22942761
Sjips ER vergeten

Kuu en Kuuuuuuuuu

Hoe raak ik daar weer van af?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:28:00 #299
34891 melonovy
La Kutschie
pi_22942769
Syrena, begrijp ik nu goed dat je oma dementerende is?
Je kan demente mensen op verschillende manieren benaderen, of je laat ze in hun waan en praat met ze mee in hun belevingswereld, of je blijft realistisch en probeert ze alert te houden op de werkelijkheid. Het heeft te maken met de band die je hebt met de demente persoon, maar ook welke methode je het meest aanspreekt.
Ik zelf zou ook met die mensen meepraten in hun belevingswereld. Ik zou het erg vermoeiend vinden om ze telkens weer te vertellen dat hun redeneringen niet kloppen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22942784
Ik heb het laatste stuk van ER ook gezien! Het was inderdaad een mooie aflevering!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:29:33 #301
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22942812
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Hoe raak ik daar weer van af?
Heb geen medelijden. Zit nu ook met dat deuntje in mijn kop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')