quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:33 schreef Jonnetje het volgende:
Navelstaarfoto
navelquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:33 schreef Jonnetje het volgende:
En ik gooide 'm dicht...
Mijn laatste post in Het Speeltuinbankje 154 - (OUD SlowChat) :
[..]
De sukkel was toen gewoon met zijn rug naar Wilyan toe gaan liggen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:36 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Die tandjes
![]()
Casper doet dat af en toe ook. Gaat hij helemaal op zijn rug liggen en dom met zijn voorpoten liggen hengelen. Moet dan altijd zo lachen omdat zijn oren dan openvallen zeg maar en dan heeftie hij zijn tandjes ook zo. Ziet hij eruit als een Gremlin, een grote domme Gremlinquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:45 schreef Jonnetje het volgende:
Wilyan vond het wel interressant en tikte Lycos aan, waarop Lycos omkeek en zich op zijn rug rolde en zich helemaal aan Wilyan overgaf. Hij was helemaal onderdanig aan Wilyan, terwijl die weer zoiets had van "wat doe jij nou weer?"
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Casper doet dat af en toe ook. Gaat hij helemaal op zijn rug liggen en dom met zijn voorpoten liggen hengelen. Moet dan altijd zo lachen omdat zijn oren dan openvallen zeg maar en dan heeftie hij zijn tandjes ook zo. Ziet hij eruit als een Gremlin, een grote domme Gremlin
Das de piemel of een stukje verder de staartquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:41 schreef E.T. het volgende:
volgens mij zit de navel van honden (en ook katten?) meer tussen de achterpoten. Daar zit een soort 'dopje', soms met een plukje haar eraan. (best achteraan)
Heb altijd begrepen van hondenbezitters (toen ik klein was heb ik daar wel eens naar gevraagd) dat dat de navel zou zijn.
Anders een topic in F&F.. en zullen toch wel echte hondenkenners zijn die uitsluitsel kunnen geven?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Das de piemel of een stukje verder de staart![]()
Ik zal wel ff een foto van Rock maken, die heeft nu een duidelijke navel en als ie gegeten heeft helemaal
Ik heb Phil even een linkje met deze post gemaild.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga denk ik net als gisteren lekker vroeg naar bed.
straks om 5 uur ga ik mijn advocaat weer eens met mijn aanwezigheid verblijden.
skijken of we ex nu eens definitief pootje kunnen lichten. ben het gezeik van hem nu wel zat.
Ik ook heel graag!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:57 schreef beefcake het volgende:
Ik wil ook een hondje![]()
Mijn vader heet Joop, maar die gaat nooit op zijn rug liggen als je binnenkomt. Tja, hij ligt wel eens te pitten op de bankquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:07 schreef Beaker het volgende:
Als Joop al een bekende ziet ligt ze al op haar rugmoet je aan haar buik kriebelen, vind ze lekker en als je stopt tikt ze met haar poten je hand aan, zo van ga door! Ga door
Joop
Ik ben wel eens de Lipstick uitgelachen omdat ik vroeg of ze "deze broek" ook in maat 40 haddenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:55 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook nog in zo'n moderne meisjeswinkel geweest, maar ik kreeg een acute depressie van die klotebroeken met smalle pijpen die niet eens je reet helemaal bedekken!! Zowiezo ging alles maar tot maat L (?), en als je dan een M aantrok was het stiekem een maat S.
Joh, schimmel gaat vast wel dood bij hoge temperaturen hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:16 schreef Zabb het volgende:
Nu ga ik toch wel echt twijfelen of die van vanmorgen ook schimmel hadden??? Is me toen niet opgevallen, maar het was nog vroeg![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:17 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]
zn gereedschap is verstopt hoor![]()
Ja das waar! Op kaas vind ik het ook heel lekker!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Joh, schimmel gaat vast wel dood bij hoge temperaturen hoorIs goed voor je immuunsysteem enzo
tegenwoordig in paint shop pro 8quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:18 schreef lady-wrb het volgende:
nou gaat het me niet om het gereedschap moussy, maar hoe doe je dat toch? (ik bedoel die rand eromheen en dat plaatje erop?)
Heb je ze in de koelkast bewaard? Dat zijn volgens mij van die verpakkingen die zodra ze open zijn koel bewaard moeten worden namelijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:16 schreef Zabb het volgende:
Sjonge zeg!!!
Ik heb gisterenmiddag bij de AH 6 verse witte vloerkadetten gekocht, die moet je nog 3 minuten in de oven doen, is errug lekker. Ze zijn houdbaar tot de 27ste, vandaag dus. Ik heb er gisterenmiddag 2 gehad en vanmorgen ook 2. Nu wil ik net de laatste 2 in de oven doen en ik pak ze uit het plastic, zit er gewoon schimmel op!!!!
Nu ga ik toch wel echt twijfelen of die van vanmorgen ook schimmel hadden??? Is me toen niet opgevallen, maar het was nog vroeg![]()
Nee, maar er zit een zak omheen met zo'n afsluitclip en die zijn volgens mij niet echt luchtdicht. Dus daarom dacht ik dat ze niet in de koelkast hoeven. Er staat trouwens verder ook niet op de verpakking dat hij in de koelkast moet.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:43 schreef pluisje het volgende:
Heb je ze in de koelkast bewaard? Dat zijn volgens mij van die verpakkingen die zodra ze open zijn koel bewaard moeten worden namelijk.
joehoe spindizzy kijk eens!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hmmm, kersencakejes
Dat is zeker jammer...Nieuwe boeken zijn echt schofterig duurquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:47 schreef beefcake het volgende:
wij hebben alleen een dure BrunaOh ja en ook nog een dure zelfstandige boekenzaak.
Ja gelukkig wel zeg...maar ik kan er echt ff niet bij hoor...Ik hoef echt geen honderden euro's per maand..maar iets zou toch echt wel fijn zijn...ik werk nu soms echt teveel al en dan kan ik het allemaal net redden. Gerwin en ik lopen tegelijk stage, nou als hij ook niets krijgt... (grote kans..)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Clauwheee, dat is lastig zeg? Alleen stufi is wel erg weinig... (dat hou je wel gewoon, neem ik aan?)
Ja dat vind ik ook zo'n rare reclame! Lijkt zo nep!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ik was net ff op visite en ik word echt gek van die reclame van Zwitsal die continu voorbij komt op tv. Stomme vrouw die zit te poepen waar dan een baby uit komt die onder de behangersplaksel zit ofzo. En dat lekker tussen de andere boodschappen door
Ja alsof ze ieder moment een velletje kan pakken en 'Ik kan het zelluf met Kandoo' gaat brullen!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:05 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo'n rare reclame! Lijkt zo nep!
Ja een half jaar. Gemeente neemt geen stages meer aan voorlopig (was namelijk ook al op dat idee gekomen)...KPN weet ik niet..Ik ben niet te beroerd om te werken maar ik denk dat als ik bij de Etos blijf het te zwaar wordt..dan zou ik donderdagsavonds bij moeten draaien en de zaterdag. Dat komt dan in totaal op 40+3+8= 51 uur per week..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:38 schreef danosa het volgende:
Stage is een half jaar toch Clau? Da's best lang om op je kiezen te moeten bijten. Ik ken iemand bij jouw in de opleiding die met hetzelfde probleem zit, hij werkt nu af en toe een dienstje bij mij. Maar het lijkt me wel zwaar, want dan werk je al zo 6 dagen per week. Heeft de gemeente geen betaalde stages joh? Of bij de KPN?
Waar is hier? Paddepoel? Wij hadden er zaterdag nog best veel! (Nieuwe Ebbinge) Herestraat denk ik ook wel.quote:De aankleedkussen van de Etos was hier al uitverkocht, hadden ze in de stad nog wel? en zo zijn we weer ontopic![]()
Nou vorig jaar kreeg ik 175 euro per maand voor mijn meewerkstage. Maar het wordt voor de opleiding steeds moeilijker om bedrijven te vinden. Ze hebben een paar plekken maar das bijna allemaal in de randstad. Maar ook daar worden amper nog vergoedingen gegeven. Bijna iedereen moet zelf een plek zoeken en steeds vaker dus ook zonder vergoeding..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is mooi k#t clauwheee, ben je daar van je opleiding uit niet voor gewaarschuwd?
ja dat vond ik ook alquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:50 schreef Rottdog het volgende:
Heb je wel gezien hoe dat mens erbij zitzo kan daar geen babytje uit hoor of je moet op de pot zitten te poepen
![]()
Welk energiebedrijf zit er bij jullie?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Zal nog eens kijken Rewimo! Heb daar al wel zo'n formulier eens heen gestuurd (via de site), maar niks terug ontvangen...
't Is ook nog eens een fikse kleuter die eruit komtquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:24 schreef Jonnetje het volgende:
Het allereerste wat ik gilde toen ik 'm zag was: "Dat kan zo noooooooooooit!"
Kun je nagaan, die fikse kleuters van ons moesten er via de nooduitgang (ff woordje van Loïs gepikt) uit...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is ook nog eens een fikse kleuter die eruit komt![]()
Appeltje eitjequote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Snoop, Jolie kan hetr al 2 weken. Lukt het Morris al?
Ja, en in die reclame poept (sorry Luchtbel) ze die kleuter er zonder een zuchtje uit. Tuurlijk...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:51 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Kun je nagaan, die fikse kleuters van ons moesten er via de nooduitgang (ff woordje van Loïs gepikt) uit...
Ja, maar dat heeft de dokter wel goedgemaakt. Er hing een hele batterij lampen boven mijn buikquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:52 schreef Rottdog het volgende:
Was jij ook vergeten het lampje aan te doen
Wil je me even een mailtje sturen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:58 schreef clauwheee het volgende:
Essent Rewimo
We zijn er nog steeds!
Ik vrees dat ik dat wat laat leesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
kom je ook op irc, rewimo?
Dan is het aanbod te groot... Iets van een vergoeding zou wel redelijk zijn, alhoewel... mensen die co-schappen lopen en maatschappelijk werk doen e.d. krijgen ook niets, dus vanuit dat standpunt bezien... ik snap niet dat de IBG niet gewoon een soort stagevergoeding vanuit het rijk regelt. In plaats van het feestje voor Beatrix of zoquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou vorig jaar kreeg ik 175 euro per maand voor mijn meewerkstage. Maar het wordt voor de opleiding steeds moeilijker om bedrijven te vinden. Ze hebben een paar plekken maar das bijna allemaal in de randstad. Maar ook daar worden amper nog vergoedingen gegeven. Bijna iedereen moet zelf een plek zoeken en steeds vaker dus ook zonder vergoeding..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nodig. Dat was het enige dat echt kaduuk was
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
Als Frank hier een weekend is heb ik beduidend meer zooiquote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:09 schreef LadyS het volgende:
ik ruim soms in 1x goed op en dan is het een uur later toch weer een zooitje
Peter ziet Mannen zien dat soort dingen niet
dus het ligt in ieder geval niet aan mijquote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als Frank hier een weekend is heb ik beduidend meer zooi
Aan de andere kant stoor ik me in zijn huis niet als het er weer eens uitziet alsof er een bom is ontploft![]()
Hè? ik ben gewoon ingelogt hoor? Mis ik iets?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:27 schreef E.T. het volgende:
Via de omweg zit ik nu op fok, maar wat een gedoe zeg dat je niet in kunt loggen![]()
Het schijnt er mee te maken te hebben welke provider je hebt.. ze moeten DNS'en vrversen ofzo.. en dat doen ze niet allemaal tegelijk.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hè? ik ben gewoon ingelogt hoor? Mis ik iets?
Wat afschuwelijk als je je kind maar zo kort bij je mag houden...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 16:09 schreef snoopy het volgende:
Ze had een stofwisselingsziekte waar niets aan te doen was.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 09:34 schreef Spindizzy het volgende:
Dikke knuf voor Snoop. Sterkte vandaag...
Taakje had gelijk: al mijn foto's zijn gered van de gecrashte HDAlleen mijn ACDSee heeft een nieuwe
Wat fijn Spindizzy! Echt heel mooi dat alles teruggehaald isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nodig. Dat was het enige dat echt kaduuk was![]()
Clauwhee, wat ik heb begrepen van afstudeeropdrachten is dat er aan het eind een bedrag voor het maken van de opdracht gegeven kan worden. Bij onze hogeschool staat het zo in het contract en ik denk dat meer hogescholen en universiteiten dat ook doen. Het enige wat je kan proberen is een opdrachtgever te vinden die je ook in dienst wil nemen.
Maar het is heel vervelend, helemaal als je er 40 uur per week aan moet werken, ik geloof dat bij ons maar 20 of 24 uur is. En ik studeer af bij mijn huidige werkgever waar ik mijn bijbaan heb, dus ik heb heel veel geluk gehad. Ik hoop voor je dat je ook zoiets mooi tegen komt."No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
Sjongejongequote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:54 schreef Luchtbel het volgende:
Snoop wat rot
Ik heb een televisie gekochtvan mensen uit de straat voor 10 euro
Nu kunnen we voorlopig weer ff kijken!
En als we niet kunnen fokken liggen we lekker de hele dag op de bank te maffen
[afbeelding]
Done...naar je danceclassicsadresquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Spindizzy, ik kan je e-mailadres momenteel niet zien in je profiel en ik kan 'm hier ook niet meer vinden. Wil je mij even mailen?
Ehhh volgende keer maar eendjes vangen op de grond?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Christan is helemaal geen wilde, maar hij was eendjes aan het vangen (spel dat ie voor zijn verjaardag heeft gekregen) en ik denk dat ie zich iets te enthousiast bewogen heeft op zijn stoel.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat nou
Gevaarlijk spelletjequote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Christan is helemaal geen wilde, maar hij was eendjes aan het vangen (spel dat ie voor zijn verjaardag heeft gekregen) en ik denk dat ie zich iets te enthousiast bewogen heeft op zijn stoel.
Bij mij deed ie vanmiddag ook niksquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:29 schreef Karin het volgende:
Snoopy wat een klotedag moet dat geweest zijn, brrrr.
Spindizzy jullie tuinIk schrik er elke keer van!
Jessie hoe gaat het met de kozijnen?
Waarom zie ik hier dat jullie vanmiddag al konden forummenIk heb me suf zitten F5en maar bij mij deed hij niets
![]()
Toen we dit huis kochten bleken we een stuk of 6 van die stomme borden in de tuin te hebben liggenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Spindizzy, ik vind vooral de misbruik van het Te Koop bord erg leuk
Ja klopt...heb nu een gesprek ergens, maar daar geven ze dan aan het eind het bedrag van 125 euro (eenmalig dus inderdaad) Maar das toch belachelijk, een half jaar, 40 uur per week werken, voor 125 euro...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:03 schreef Mariposa het volgende:
Clauwhee, wat ik heb begrepen van afstudeeropdrachten is dat er aan het eind een bedrag voor het maken van de opdracht gegeven kan worden. Bij onze hogeschool staat het zo in het contract en ik denk dat meer hogescholen en universiteiten dat ook doen. Het enige wat je kan proberen is een opdrachtgever te vinden die je ook in dienst wil nemen.
Ow das inderdaad ideaal! Er zal misschien niks anders opzitten dan mijn bijbaan naast de stage aan te houden, en dan daar de donderdagavond en zaterdag bij te draaien als ik niet snel iets met een hogere vergoeding vind..maar ik weet niet of ik dat wel volhou...51 uur per week...quote:Maar het is heel vervelend, helemaal als je er 40 uur per week aan moet werken, ik geloof dat bij ons maar 20 of 24 uur is. En ik studeer af bij mijn huidige werkgever waar ik mijn bijbaan heb, dus ik heb heel veel geluk gehad. Ik hoop voor je dat je ook zoiets mooi tegen komt.
Nouquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
Ok, maar ik reageerde alleen ff op haar..was er zelf alweer over opgehouden. Had dat int begin ook al aangegeven hoor!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:53 schreef Karin het volgende:
Clauwhee wat klote zeg dat je je zo vreselijk veel moet werken alleen omdat er geen stagevergoeding wordt gegeven. Lekker makkelijk voor die bedrijven maar erg vervelend voor jou.
aangezien dit toch om wat meer gaat dan een klein vraagje hier wil ik je vragen om dit verder in School en Studie te bespreken (een linkje hier kan natuurlijk altijd)
Is goed hoorquote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:02 schreef Karin het volgende:
Ja dat was fout van die navels, daar hebben wij (Lois, BE en ik) het gisteravond nog over gehad, hadden we ook naar F&F moeten verwijzen.
Okequote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
Dank jequote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:32 schreef Rottdog het volgende:
Muts![]()
![]()
eh... dat was erquote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:02 schreef Karin het volgende:
Ja dat was fout van die navels, daar hebben wij (Lois, BE en ik) het gisteravond nog over gehad, hadden we ook naar F&F moeten verwijzen.
Ja en dus hadden we het hier af moeten kappen. Maargoed weten we het voor de volgende keer.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:46 schreef moussy het volgende:
[..]
eh... dat was er
Navelbreuk bij hond
Heeeeeee hadden wij geen foto's te goed van je nieuwe kamer ?!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:00 schreef rena het volgende:
Beterschap Karin.
Ik heb nu en maandag nog school en dan heb ik een weekje vrij (alweer, maar ik kan het nog steeds goed gebruiken, ben zo moe)Heb namelijk toetsweek en ik hoef alleen maandag een toets te maken
![]()
Clauwhee, is het niet mogelijk dat je je afstudeeropdracht in bijvoorbeeld de helft van de tijd doet of bijvoorbeeld 24 of 28 werkt aan je afstuderen? Als je een opdrachtgever kan vinden die daar geen probleem mee heeft, kan de school daar weinig aanweigeren, zeker omdat je ook bij het decanaat bekend bent en omdat je dus vanwege je pfeiffer (dat was het toch, ik bedoel iig je gezondheid die nu niet goed zit) misschien meer niet aan kan? Je kan dit iig even met de decaan en met het opleidingshoofd of de afstudeercoördinator bespreken.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:45 schreef clauwheee het volgende:
Ow das inderdaad ideaal! Er zal misschien niks anders opzitten dan mijn bijbaan naast de stage aan te houden, en dan daar de donderdagavond en zaterdag bij te draaien als ik niet snel iets met een hogere vergoeding vind..maar ik weet niet of ik dat wel volhou...51 uur per week...
Karin sorry !, Ik had jou berichtje nog niet gelezen. Als Clauwhee een topic in SES opent dan gooi ik mijn bericht wel over is dat goed? Anders moet jij hem maar even weghalen.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:53 schreef Karin het volgende:
Clauwhee wat klote zeg dat je je zo vreselijk veel moet werken alleen omdat er geen stagevergoeding wordt gegeven. Lekker makkelijk voor die bedrijven maar erg vervelend voor jou.
aangezien dit toch om wat meer gaat dan een klein vraagje hier wil ik je vragen om dit verder in School en Studie te bespreken (een linkje hier kan natuurlijk altijd)
ja ik zit ook de hele tijd te F5en in het 2e streepjetopic. Wil niet te enthousiast worden maar ben het stiekum welquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:29 schreef Syrena het volgende:
Vinden jullie het ook zo spannend bij Slaapmeisje? Ik heb net pas bijgelezen...
Ik wou dat ik m'n fototoestel had meegenomen naar m'n werk, de bomen buiten zijn echt zooooooo mooi rood en geel en donkergroen! Maandag zal het wel allemaal afgewaaid zijn.
Hey, volgens mij was die vent die dat geschreven heeft eergisteren bij Oprah! Kan dat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:06 schreef Syrena het volgende:
Net een leuk stukje gelezen uit het boek: He's Just Not That Into You(als je een Google doet, tweede of derde link is een stukje uit het boek).
Ja, ik kwam erop via een topic in R&P geen tijd, altijd een smoesje??quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:06 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hey, volgens mij was die vent die dat geschreven heeft eergisteren bij Oprah! Kan dat?
Don't waste the pretty!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:08 schreef Syrena het volgende:
Ja, ik kwam erop via een topic in R&P geen tijd, altijd een smoesje??
Toen ben ik gaan zoeken en ik vind het wel wat hebbenIk vraag me alleen af wat er verder nog in dat boek staat.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:29 schreef Syrena het volgende:
Vinden jullie het ook zo spannend bij Slaapmeisje? Ik heb net pas bijgelezen...
Ja, hij vindt het geweldig. 't Zal hem morgen nog tegenvallen als ie niet magquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
heerlijk rewimo! veel plezier en een fijn weekend!
vindt christan het nog steeds leuk op school?
ik heb gisteren een gesprek gehad met luca's juffrouw. ze gaat hem goed in de gaten houden
en ik krijg meteen een seintje als er veranderingen zijn.
hij mocht vandaag zijn 'lettop' meenemen om op school te laten zien
Maar dat moet je ook niet doen. Als ze het aanhaalt op een nare manier, zeg je gewoon: "Mam, we zijn je dankbaar voor de jas, maar vergeet niet dat het jouw keuze is geweest om hem te kopen."quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:31 schreef lady-wrb het volgende:
oke oke, dan doe ik het
maar ik weiger in dankbaarheid door het stof te rollen.
dan krijgt luca zijn aanstaande winterjack dus van oma
Ik moet toch altijd wel ff grinikken bij zulke adviezen van jouquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat moet je ook niet doen. Als ze het aanhaalt op een nare manier, zeg je gewoon: "Mam, we zijn je dankbaar voor de jas, maar vergeet niet dat het jouw keuze is geweest om hem te kopen."
Mijn moeder heeft inmiddels bericht gehad (vorige week zaterdag) van mijn advocaat en zal gewoon meewerken aan de verdeling, nadat ze ook van de notaris heeft gehoord dat het wel moet. Ze heeft me dinsdag gebeld met allerlei zielige verhaaltjes, maar daar ben ik maar niet meer op ingegaan, heb ze wel aangehoord, maar het is typisch dat ze vanaf nu de moeder wil zijn die ze nooit is geweest hequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik moet toch altijd wel ff grinikken bij zulke adviezen van jouHoe is het met je moeder?
Klinkt misschien stomquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:35 schreef Belana het volgende:
jeetje missD, meisje, wat een toestand toch! Ik hoop dat je nu inderdaad aan verwerken toe kunt komen en het allemaal achter je kunt laten!
Ga je zaterdag naar Lois? Gezellig!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:44 schreef Belana het volgende:
Nee, nog niet Karin, maar hij loopt nog even, dus ze wachten eerst de sluitingsdatum ervan af denk ik. Zie ik jou en Bram zaterdag wellicht ook bij Lois???![]()
gaaf joh, leidinggevend nog wel dat is pas echt chiquequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:56 schreef Belana het volgende:
Ik ben rond half 3 bij LoisZou leuk zijn Ka!!
Ja lady wrb, intern gesolliciteerd naar een leidinggevende functie, ben benieuwd!
Voor jou ook spannend dan! I'll keep my fingers crossed!
Ik kijk even of ik nog ziek ben dan, wil jullie en de meiden van Lois natuurlijk niet aansteken. En anders kom ik even langs!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:56 schreef Belana het volgende:
Ik ben rond half 3 bij LoisZou leuk zijn Ka!!
Ja lady wrb, intern gesolliciteerd naar een leidinggevende functie, ben benieuwd!
Voor jou ook spannend dan! I'll keep my fingers crossed!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:56 schreef LadyS het volgende:
Ik moet naar de tandartsen toen had ik net moed verzameld om te bellen, neemt die klojo niet op
nu moet ik nog een keer bellen voor een afspraak
Ik zou haast zeggen: wees blij dat er uberhaupt iemand opneemtquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:20 schreef LadyS het volgende:
volgens het bandje zijn ze om 13.30 uur weer bereikbaar, dus ik ben benieuwd
Krijg ik vast die chagrijnige assistente aan de telefoon
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: wees blij dat er uberhaupt iemand opneemt![]()
Neeeee dat zeg ik net! Het is geen tekenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:41 schreef Zabb het volgende:
LadyS, dit is een teken! Ze willen gewoon niet dat je komt!![]()
Haha, ik had je reactie nog niet gezienquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:47 schreef Karin het volgende:
[..]
Neeeee dat zeg ik net! Het is geen teken
ja, dat had ik ook gehoord maar was dat niet illegaal ? .... Ik hoorde dat ze dat kind gewoon heeft opgepakt en meegenomenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:32 schreef Spindizzy het volgende:
Ook quasi nieuws over een celeb: Angelina Jolie heeft een tweede zoontje geadopteerd. Uit Rusland deze keer.
Zij hoefde vast niet zo achterlijk lang te wachten [insert steekt middelvinger op naar de adoptie autoriteiten smiley]quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:32 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wist niet dat Friso het in zich had
Ook quasi nieuws over een celeb: Angelina Jolie heeft een tweede zoontje geadopteerd. Uit Rusland deze keer.
Ja, die gaat gewoon naar Rusland en zoekt een kind uit. Ze moest kennelijk wel zes maanden wachten eer ze 'm mee mocht nemen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:32 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wist niet dat Friso het in zich had
aha, dat had je vast wel eerder vermeld maar dat wist ik dus niet. Spannend hoor. Hoop dat het een beetje op wil schieten voor jequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:09 schreef Spindizzy het volgende:
Snoop: Suriname
Thanx. Dat hopen wij eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:45 schreef snoopy het volgende:
Hoop dat het een beetje op wil schieten voor je![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:52 schreef LadyS het volgende:
Ik ben aan het breien
ik begon met 20 steken en nu heb ik wisselend 24 of 25 steken
Bij de Zeemanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:44 schreef Spindizzy het volgende:
Hartstikke goed joh
Leuk garen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:43 schreef LadyS het volgende:
*trots is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |