... is niet leuk voor de ander!
Sjonge jonge, belt mijn vader op om te zeggen dat Mabel tegelijk met mij is uitgerekend, en geeft later mijn moeder aan de telefoon.
Ik zit even serieus te praten met dr, begint ze hard te lachen... Ik snap er niets van tot ze zegt dat Ivo Niehe er op, is echt leuk die fragmenten van 20 jaar geleden. Ja mam, leuk, ik ben weer lekker geirriteerd
![]()
hormonen
![]()
en weet niet hoe snel ik dit gesprek moet afkappen....
Ik heb daar zo'n hekel aan, als mensen me bellen en meerdere dingen tegelijk doen. Bel dan niet, of hou het kort.
Mijn vader is ook zo'n lekker beltype, die zit vaak achter zijn PC als hij me belt, aan de wazige ja's en nee's te horen, en natuurlijk het gekllik of getyp, weet ik dat hij met meerdere dingen tegelijk bezig is, en dat kan hij niet goed.
Mijn vriend doet het ook als hij zijn moeder aan de lijn heeft, hij zal nooit even iets leuks vertellen, hij luistert naar moeders' verhalen, mompelt af en toe wat terug, maar kan niet goed navertellen wat zijn moeder te vertellen had... Hij vindt het allemaal niet boeiend genoeg... Daar is misschien wel wat over te zeggen, maar eigenlijk vind ik het gewoon hartstikke lomp.
Bellen en andere dingen tegelijk doen, is niet leuk voor een ander! :')