abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22941852
... is niet leuk voor de ander!

Sjonge jonge, belt mijn vader op om te zeggen dat Mabel tegelijk met mij is uitgerekend, en geeft later mijn moeder aan de telefoon.
Ik zit even serieus te praten met dr, begint ze hard te lachen... Ik snap er niets van tot ze zegt dat Ivo Niehe er op, is echt leuk die fragmenten van 20 jaar geleden. Ja mam, leuk, ik ben weer lekker geirriteerd hormonen en weet niet hoe snel ik dit gesprek moet afkappen....

Ik heb daar zo'n hekel aan, als mensen me bellen en meerdere dingen tegelijk doen. Bel dan niet, of hou het kort.

Mijn vader is ook zo'n lekker beltype, die zit vaak achter zijn PC als hij me belt, aan de wazige ja's en nee's te horen, en natuurlijk het gekllik of getyp, weet ik dat hij met meerdere dingen tegelijk bezig is, en dat kan hij niet goed.

Mijn vriend doet het ook als hij zijn moeder aan de lijn heeft, hij zal nooit even iets leuks vertellen, hij luistert naar moeders' verhalen, mompelt af en toe wat terug, maar kan niet goed navertellen wat zijn moeder te vertellen had... Hij vindt het allemaal niet boeiend genoeg... Daar is misschien wel wat over te zeggen, maar eigenlijk vind ik het gewoon hartstikke lomp.

Bellen en andere dingen tegelijk doen, is niet leuk voor een ander! :')
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22941882
Het is inderdaad best irritant, maar ik moet toegeven dat ik het zelf ook vaak doe
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_22941939
Nog irritanter is het als mensen me bellen, terwijl ik ergens mee bezig ben.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:48:22 #4
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22941943
Ik ging wel eens bellen en slapen tegelijk
toen wist ik de volgende dag uiteraard niet meer wat er besproken was
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_22941964
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 20:48 schreef Xennia het volgende:
Nog irritanter is het als mensen me bellen, terwijl ik ergens mee bezig ben.
Niet opnemen is een optie
Uhm...
pi_22941990
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 20:49 schreef Fool het volgende:

[..]

Niet opnemen is een optie
Dat doe ik meestal ook niet, maar al te vaak kun je dat ook niet doen. Dan staat mijn moeder straks overstuur op de stoep omdat ze denkt dat ik dood ben
pi_22942010
Ik doe sowieso altijd al duizend dingen tegelijkertijd, dus ook als ik aan het bellen ben. En nu ik eindelijk heb ontdekt hoe m'n headset werkt is het helemaal een ramp voor anderen, niemand die ooit begrijpt wat ik ze probeer te vertellen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_22942156
Ja daar irriteer ik mij ook aan !
pi_22942298
Ik kan niet eens bellen en wat anders doen.
Mijn beste vriendin een keer, we waren aan het praten, ineens een hoop gerommel.
Zij: Let maar niet op mij, ik ben de GFT-bak uit aan het spuiten....

Owkeeeee dan!
Als ik ga bellen zoek ik een rustig plekje op om eens goed te OH-en
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22942327
Als ik ook maar probeer om wat anders te doen heeft de andere kant het meteen door ook.
"WAT DOE JE?!" "Eh, ik ehhhhh...zit nog even op internet "
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22942652
Ik doe altijd andere dingen als ik bel, werk op de pc, kijk tv, lees ondertussen een tijdschrift.

Als je daar een hekel aan hebt, dan heb je pech.

Mijn vader heeft een goede remidie: zodra hij het merkt zegt hij: ik spreek je later wel weer en hangt gewoon gelijk op. Werkt goed, ik erger me eraan. Dus doe hetzelfde bij je moeder zou ik zeggen.

[ Bericht 40% gewijzigd door harlingen op 29-10-2004 21:26:56 ]
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:22:44 #12
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_22942673
klink bekend hehe
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_22943442
... doe hetzelfde bij je moeder zou ik zeggen.
[/quote]

Ik denk dat ik me aan mezelf zo irriteren
Nee, zo ben ik niet, zeker niet als iemand me iets serieus aan het vertellen is.
Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:55:02 #14
862 Arcee
Look closer
pi_22943483
Bellen en eten koken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_22943522
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 20:44 schreef melonovy het volgende:
... is niet leuk voor de ander!

Sjonge jonge, belt mijn vader op om te zeggen dat Mabel tegelijk met mij is uitgerekend, en geeft later mijn moeder aan de telefoon.
Ik zit even serieus te praten met dr, begint ze hard te lachen... Ik snap er niets van tot ze zegt dat Ivo Niehe er op, is echt leuk die fragmenten van 20 jaar geleden. Ja mam, leuk, ik ben weer lekker geirriteerd hormonen en weet niet hoe snel ik dit gesprek moet afkappen....

Ik heb daar zo'n hekel aan, als mensen me bellen en meerdere dingen tegelijk doen. Bel dan niet, of hou het kort.

Mijn vader is ook zo'n lekker beltype, die zit vaak achter zijn PC als hij me belt, aan de wazige ja's en nee's te horen, en natuurlijk het gekllik of getyp, weet ik dat hij met meerdere dingen tegelijk bezig is, en dat kan hij niet goed.

Mijn vriend doet het ook als hij zijn moeder aan de lijn heeft, hij zal nooit even iets leuks vertellen, hij luistert naar moeders' verhalen, mompelt af en toe wat terug, maar kan niet goed navertellen wat zijn moeder te vertellen had... Hij vindt het allemaal niet boeiend genoeg... Daar is misschien wel wat over te zeggen, maar eigenlijk vind ik het gewoon hartstikke lomp.

Bellen en andere dingen tegelijk doen, is niet leuk voor een ander!
juist klinkt erg ongeintreseerd aan de andere kant van de LIJN
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:00:00 #16
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22943630
Multitasking is ook niet mijn sterkste kant, en ik krijg ook vaak zat een geïrriteerde stem aan de andere kant. "LEG DAT NOU EENS NEER EN LUISTER EFFETJES!!!"
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_22944126
Het is natuurlijk ook de kunst om het onopvallend te doen voor de ander, maar dat is juist het moeilijke .
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')