abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22899523
ik vroeg me af, of als iemand zegt dat hij/zij geen tijd heeft, dit altid een smoesje is om iemand niet te zien??!! ik ken sinds een paar weken eenn hele leuke jongen, alleen heeft hij vrijwel nooit tijd voor me. hij heeft het druk met zijn opleiding, werk en sporten en hierdoor zien we elkaar niet echt vaak en is het ook nog niet echt iets geworden. is dit altijd een smoesje omdat je geen zin hebt (als we elkaar zien is t wel altijd heel leuk en wil hij ook echt wat proberen af te spreken als hij tijd heeft) of heeft ie gewoon echt geen tijd??
pi_22899533
of hij zint heeft of niet, hangt er vanaf hoe jij eruit ziet....

Als hij je leuk/aantrekkelijk/aardig zou vinden, had hij wel tijd voor je gemaakt
......
pi_22899595
Als ie je echt leuk zou vinden, maakt ie tijd.

Laat hem maar even met rust, en zie dan of hij nog contact zoekt.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 27 oktober 2004 @ 09:41:18 #4
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22899614
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 09:34 schreef Sugarlady het volgende:
ik vroeg me af, of als iemand zegt dat hij/zij geen tijd heeft, dit altid een smoesje is om iemand niet te zien??!! ik ken sinds een paar weken eenn hele leuke jongen, alleen heeft hij vrijwel nooit tijd voor me. hij heeft het druk met zijn opleiding, werk en sporten en hierdoor zien we elkaar niet echt vaak en is het ook nog niet echt iets geworden. is dit altijd een smoesje omdat je geen zin hebt (als we elkaar zien is t wel altijd heel leuk en wil hij ook echt wat proberen af te spreken als hij tijd heeft) of heeft ie gewoon echt geen tijd??
tja, als hij al een paar weken geen tijd heeft....

- kan het zijn dat hij nog niet weet of hij je leuk vindt of niet en maakt liever nog geen keuze
- of ziet hij niet zo veel in meer dan gewoon gezellig en houst op deze manier de boot af

ik zou in ieder geval niet te opdringerig proberen over te komen. beetje hard-to-get spelen doet soms wonderen, trust me.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_22899630
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 09:41 schreef Spideyman het volgende:

[..]

tja, als hij al een paar weken geen tijd heeft....

- kan het zijn dat hij nog niet weet of hij je leuk vindt of niet en maakt liever nog geen keuze
- of ziet hij niet zo veel in meer dan gewoon gezellig en houst op deze manier de boot af

ik zou in ieder geval niet te opdringerig proberen over te komen. beetje hard-to-get spelen doet soms wonderen, trust me.
It's always hard to trust ugly people
......
  woensdag 27 oktober 2004 @ 09:42:13 #6
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22899631
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 09:40 schreef shmoopy het volgende:

Laat hem maar even met rust, en zie dan of hij nog contact zoekt.
psies
pi_22899660
ja ik laat al niet mer al te veel horen, en dan is t als ik hem tegenkom ohhh ik heb je al zo lang niet meer gezien en waarom ben je niet meer op msn?? en als ik m tegenkom onder t stappen: ja ik ben speciaal voor je gekomen...
pi_22899683
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 09:43 schreef Sugarlady het volgende:
ja ik laat al niet mer al te veel horen, en dan is t als ik hem tegenkom ohhh ik heb je al zo lang niet meer gezien en waarom ben je niet meer op msn?? en als ik m tegenkom onder t stappen: ja ik ben speciaal voor je gekomen...

En dat geloof jij?

Kom op meid, als ie tijd heeft om te stappen, en jou echt zo leuk vindt, dan belt ie je op om dat samen te gaan doen, lijkt mij.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Moderator woensdag 27 oktober 2004 @ 09:46:37 #9
18653 crew  D.
pi_22899701
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 09:40 schreef shmoopy het volgende:
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:06:35 #10
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22900004
quote:
Waarom versier je hem dan niet als je hem tegenkomt met uitgaan?
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:19:53 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22900181
Denk ook dat hij niet echt in je is geïnteresseerd, anders had ie heus wel tijd voor je vrijgemaakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_22900332
quote:
En wil hij dan na afloop wel met je mee om te sexen o.i.d?

Aniehoe, je wordt aan het lijntje gehouden. Negeren die hap.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22900388
klinkt idd als alleen de lol willen hebben en verder niets.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22902003
* De_Delph vraagt zich af wat daar dan weer mis mee is, lol hebben en verder niet...
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:54:31 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22902080
Is op zich niets mis mee, zolang je maar geen andere verwachtingen kweekt en voedt.
Maar in dit geval denk ik dat TS van een mug een olifant maakt... of beter: van een kikker een schone prins.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:55:43 #16
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_22902112
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:31 schreef DarkElf het volgende:
klinkt idd als alleen de lol willen hebben en verder niets.
Wie wil er nou niet alleen maar lol hebben en voor de rest niets?
pi_22902145
Laat gaan laat gaan.....

Als hij nu al geen tijd voor je heeft....hoe moet dat dan wel niet gaan als jullie een relatie zouden krijgen?

sorry

[ Bericht 2% gewijzigd door Krizzeltjuhh op 27-10-2004 11:57:59 (?) ]
Er is een groot verschil tussen slim zijn en slim-doen
pi_22902212
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:54 schreef Copycat het volgende:
Is op zich niets mis mee, zolang je maar geen andere verwachtingen kweekt en voedt.
Maar in dit geval denk ik dat TS van een mug een olifant maakt... of beter: van een kikker een schone prins.
Of in ieder geval niet zo nuchter tegen de zaken aankijkt? Als iemand tegen mij zegt dat ze speciaal voor mij gekomen is geloof ik dat natuurlijk niet echt he
Anders wordt het als ze tegen iedereen gaat zeggen dat ik haar vriendje ben En dan vervolgens tegen mij zeggen dat ze 'niet verliefd is'.
Maar goed, het ging hier over de TS natuurlijk
pi_22902226
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 09:34 schreef Sugarlady het volgende:
Eén woord: dumpen !!!
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_22902376
Wat zou je zelf doen, als je iemand leuk zou vinden, maar geen tijd voor diegene wilt vrij maken?
Juist, zeggen dat je geen tijd hebt, en als je die persoon tegenkomt, vragen: hoe gaat het? Waarom zie ik je niet meer zo vaak? (zeg niet dat jij zo bent, maar zie je wat ik bedoel? )

Het ligt wel erg voor de hand zo...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 27 oktober 2004 @ 12:14:03 #21
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_22902499
M'n huisgenote zaagt me hierover ook al zo vaak door, wel veel klagen maar er ondertussen als een mak schaap achteraan blijven huppelen (no offense).

Als je elkaar leuk vindt wil je veel bij elkaar zijn, toch ? Het lijkt erop dat jij wat meer van jullie "flirt" verwacht dan hij je wil geven. Plenty of fish in the sea zou ik zo zeggen.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_22902821
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:19 schreef Copycat het volgende:
Denk ook dat hij niet echt in je is geïnteresseerd, anders had ie heus wel tijd voor je vrijgemaakt.
precies

al heb je het nog zo druk, dan kan je prima tijd vrij maken voor iemand die je erg leuk vindt en graag bij wil zijn.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 27 oktober 2004 @ 13:14:20 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22903851
Ik kan me wel in je stelling vinden.

Ik heb ook wel eens geprobeert een afspraak te maken met een leuk iemand maar die had kennelijk ook nooit tijd. Daar geloof ik dan dus helemaal niks van. Met een beetje creativiteit heb ik zelfs in een tentamenperiode nog tijd voor zulke dingen.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:42:32 #24
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_22906010
Geen Tijd is de makkelijkste smoes die er is, je hoeft het nauwelijks uit te leggen je zegt het heel makkelijk ff met een sorry erbij. ik heb het vaak zat gezien "sorry geen tijd" yeah right op een gegeven moment is het mooi geweest.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_22909634
Volgens Oprah is hij just not into you en eerlijk gezegd denk ik dat ook, dus weg ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')