tja, als hij al een paar weken geen tijd heeft....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:34 schreef Sugarlady het volgende:
ik vroeg me af, of als iemand zegt dat hij/zij geen tijd heeft, dit altid een smoesje is om iemand niet te zien??!! ik ken sinds een paar weken eenn hele leuke jongen, alleen heeft hij vrijwel nooit tijd voor me. hij heeft het druk met zijn opleiding, werk en sporten en hierdoor zien we elkaar niet echt vaak en is het ook nog niet echt iets geworden. is dit altijd een smoesje omdat je geen zin hebt (als we elkaar zien is t wel altijd heel leuk en wil hij ook echt wat proberen af te spreken als hij tijd heeft) of heeft ie gewoon echt geen tijd??
It's always hard to trust ugly peoplequote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja, als hij al een paar weken geen tijd heeft....
- kan het zijn dat hij nog niet weet of hij je leuk vindt of niet en maakt liever nog geen keuze
- of ziet hij niet zo veel in meer dan gewoon gezellig en houst op deze manier de boot af
ik zou in ieder geval niet te opdringerig proberen over te komen. beetje hard-to-get spelen doet soms wonderen, trust me.
psiesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:40 schreef shmoopy het volgende:
Als ie je echt leuk zou vinden, maakt ie tijd.
Laat hem maar even met rust, en zie dan of hij nog contact zoekt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:43 schreef Sugarlady het volgende:
ja ik laat al niet mer al te veel horen, en dan is t als ik hem tegenkom ohhh ik heb je al zo lang niet meer gezien en waarom ben je niet meer op msn?? en als ik m tegenkom onder t stappen: ja ik ben speciaal voor je gekomen...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:40 schreef shmoopy het volgende:
Als ie je echt leuk zou vinden, maakt ie tijd.
Waarom versier je hem dan niet als je hem tegenkomt met uitgaan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:43 schreef Sugarlady het volgende:
ja ik laat al niet mer al te veel horen, en dan is t als ik hem tegenkom ohhh ik heb je al zo lang niet meer gezien en waarom ben je niet meer op msn?? en als ik m tegenkom onder t stappen: ja ik ben speciaal voor je gekomen...
En wil hij dan na afloop wel met je mee om te sexen o.i.d?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:43 schreef Sugarlady het volgende:
Wie wil er nou niet alleen maar lol hebben en voor de rest niets?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:31 schreef DarkElf het volgende:
klinkt idd als alleen de lol willen hebben en verder niets.
Of in ieder geval niet zo nuchter tegen de zaken aankijkt? Als iemand tegen mij zegt dat ze speciaal voor mij gekomen is geloof ik dat natuurlijk niet echt hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:54 schreef Copycat het volgende:
Is op zich niets mis mee, zolang je maar geen andere verwachtingen kweekt en voedt.
Maar in dit geval denk ik dat TS van een mug een olifant maakt... of beter: van een kikker een schone prins.
Eén woord: dumpen !!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:34 schreef Sugarlady het volgende:
ik vroeg me af, of als iemand zegt dat hij/zij geen tijd heeft, dit altid een smoesje is om iemand niet te zien??!! ik ken sinds een paar weken eenn hele leuke jongen, alleen heeft hij vrijwel nooit tijd voor me. hij heeft het druk met zijn opleiding, werk en sporten en hierdoor zien we elkaar niet echt vaak en is het ook nog niet echt iets geworden. is dit altijd een smoesje omdat je geen zin hebt (als we elkaar zien is t wel altijd heel leuk en wil hij ook echt wat proberen af te spreken als hij tijd heeft) of heeft ie gewoon echt geen tijd??
preciesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:19 schreef Copycat het volgende:
Denk ook dat hij niet echt in je is geïnteresseerd, anders had ie heus wel tijd voor je vrijgemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |