Ga jij idd maar eens slapen jaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 02:33 schreef Morwen het volgende:
Hier weer verder![]()
Klaarwakker, maar zo toch maar eens mijn mandje in![]()
Ik mag uitslapen............goedmakertje ofzoquote:Op woensdag 27 oktober 2004 03:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij idd maar eens slapen ja
qua wat? vriendje, boterhambeleg, naamkeuze voor een hond....?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:13 schreef Koningin het volgende:
Vrij goed, ik heb een knoop doorgehakt. Ga voor mezelf kiezen....
Op mijn werk!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:06 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
qua wat? vriendje, boterhambeleg, naamkeuze voor een hond....?
*knuffel!*quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:27 schreef Natalie het volgende:
'k Heb iemand erg gekwetst vandaag...
sleutels ook, en portomonnees, voor de echte imbecielen, die dat ding in hun handen kunnen hebbenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:09 schreef releaze het volgende:
brillen moeten standaard uitgevoerd worden met een geluidsignaal erin ofzo...
feliquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:12 schreef Sport_Life het volgende:
Voel meJarig
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:19 schreef tong80 het volgende:
Voel me goed want ik kan weer fokken.
Yeah, we wanna knowquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:52 schreef Peregrijn het volgende:
Hoe is je eerste dag bevallen Konijntje?
oke.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:56 schreef Skv het volgende:
erg kut.
Er zijn 2 mogelijkheden om het op fok voor jezelf gezellig te houden:quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:13 schreef releaze het volgende:
Opgefokt.
Waarom krijg ik altijd commentaar op de manier waarop ik in elkaar steek? En denken mensen dat ze mij beter kennen dan mezelf?
Dat is alweer de tweede keer deze week. Klakkeloos conclusies trekken, bah.
Ik vond het geweldigquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:52 schreef Peregrijn het volgende:
Hoe is je eerste dag bevallen Konijntje?
zelfdequote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:30 schreef DuchessX het volgende:
Moe
* Sport_Life voelt zich 19... fuck ik ben 19 al een dagquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:58 schreef VixenFromHell het volgende:
* Sport_Life voelt zich 18![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
Wel goed,
tijd voor bed zo, over een uur of 5 gaat mijn wekker.
Heeeeeeeeeeeeel herkenbaar! Ik zat ook heel erg met die knop die maar niet om wou, hoe ik het ook probeerde. Op een gegeven moment had ik een moment of clarity (ofzoiets) en toen realizeerde ik me echt dat het gewoon niet kon en dat ik het maar moest vergeten. Was wel heel lastig, want ik moest ff bot en hard tegen mezelf en tegen haar zijn, maar toen was ik er wel van af. Probleem is dat je niet weet wanneer dat moment komt, ik zag hem helemaal niet aankomen, ik zat op dat moment zo erg in de put, echt het dieptepunt en ineens was ik er overheen. Had niet verwacht dat ik toen zo'n moment zou krijgen, maar hij was er op eens. Ergens achter in m'n hoofd leeft het allemaal nog wel, maar ik schenk er nauwelijks aandacht aan, want daar schiet ik nix mee op. Ik leef nu vrolijk mijn leven, kan weer heel goed opschieten met haar en alles is goed.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:18 schreef T1andonly het volgende:
Kon ik mijn gevoelens voor iemand maar in een klap verliezen. Het zal gewoon nooit meer hetzelfde zijn tussenons. Ze word botter en bitcheriger, ze wil dat zelf ook niet want ze vind me aardig. Maar ze is al gebonden.
Ik weet niet wat te doen, krijg haar al tijden niet uit mijn hoofd. Ze maakt me gelukkig met hoe ze is, maar de gehele situatie maakt me diepongelukkig.
Waar leef ik nu voor, niet meer voor mezelf, want dat vind ik nu te weinig waard. Het draait om haar en dat moet stoppen.
Kan iemand even het knopje bij me omschakelen
Ga je naar een marathon-pantomimevoorstelling?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja wel goed denk ik, alleen ga ik echt een nikszeggend weekend tegemoet.
Neequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:14 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ga je naar een marathon-pantomimevoorstelling?.
Ach, ik moet naar het jaarlijkse "we-gaan-met-alleen-maar-mannen-op-pad-het-hele-weekend-bier-drinken"-weekendje.... Das ook nie alles....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:15 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Needan had ik tenminste nog wat te doen
Nee heb niks leuks in de agenda staan.
We zitten toch niet meer op de kleuterschool? Maar graag, dan ga ik de sticker het hele weekend bekijken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:21 schreef PrivateRyan het volgende:
Wil je een sticker?
Achquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:27 schreef -Marjo- het volgende:
Matig. Ik moet weer op zoek naar een baan leren maar heb totaal niet de motivatie daarvoor...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
I am walking on sunshine, And it feels good.
Je komt wel vaak in R&P nu je zwart bent...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:49 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik voel me kut. Omdat dit kijk-hier-hoe-blij-ik-ben-maar-eigenlijk-kan-ik-niet-wachten-tot-ik-mijn-aardappelschilmesje -terug-heb-gevonden-topic in my active topics staat..
.
Goh kan het nog lastiger?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:49 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik voel me kut. Omdat dit kijk-hier-hoe-blij-ik-ben-maar-eigenlijk-kan-ik-niet-wachten-tot-ik-mijn-aardappelschilmesje -terug-heb-gevonden-topic in my active topics staat..
.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:49 schreef PrivateRyan het volgende:
.
Onder 'de realiteit'quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Is dit gevoel voor humor? Of waar valt dit onder?
Nou dan leef ik gelukkig in een andere realiteitquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:21 schreef thaleia het volgende:
[..]
Onder 'de realiteit'
Hmmm Wat is er?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Kut :`(
Oh niet veel allen dit Doen de Limburgers het expres?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm Wat is er?
OT: Ik voel me wel ok... Beetje raar gevoel, raar maar het is wel goed volgens mij
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:04 schreef A.A. het volgende:
Spontane bloedneuzen dat het er ineens uit loopt zijn niet zo leuk
OWEE als er zo een druppel bloed in m'n kopje Rio de Janeiro senseo koffie valt!!
Pessimist! Het was gewoon een kwartier later al droog, en dat is het nu nog steedsquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Wen maar aan de regen want volgens mij gaat het nog hard regenen binnenkort. Ben benieuwd of de delta-werken hun werk goed gaan doen.
Oh yeah!!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:19 schreef A.A. het volgende:
Ik ga vanaaf weer es ouderwets naar het cafe denk ik. Hopelijk is het gezellig en met een beetje geluk kan ik een klein beetje ruzie bij leggen met een paar mensen.
Echt geweldig, op 1 iemand na heb ik weer gepraat met iedereen! En ze denken er net zo over, kut dat het gebeurd (ERRUG KUT!! zelfs) maar laten we ff leuk verder gaan met het leven ipv stom te doen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:44 schreef A.A. het volgende:
Hmm dat ruzie bij leggen zal lastig worden, er zijn weer andere dingen gebeurd buiten mij om, die mij vast weer indirect aangerekend gaan worden. Als ze dat doen wil ik ook nix bij leggen en ga ik gezellig ouwehoeren met mensen die niet moeilijk doen en gewoon een leuke tijd willen hebben.
Das mooiquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:16 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
ik voel me nu als het gelukkigste meisje op deze aarde![]()
Dat klinkt als een zeer goede datequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:43 schreef Peregrijn het volgende:
hmmm.... plan was uit te slapen tot minimaal 11:00. Dat is helaas niet gelukt. veel te licht in mijn kamer en te veel geluiden overal vandaan..............
......of is het spanning voor mijn date van vandaagWandelen op het strand, warme choco en gezellig uit eten met zijn tweetjes. Ik ben heel erg benieuwd. Ze is echt heel erg leuk
De positieve zenuwen gieren doo rmijn lijf
Ja dat had ik dus ook gedachtquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:09 schreef Whistler112 het volgende:
nooit gedacht dat ik ooit nog in steenwijk zou komen, nu wel dus
Hm lullige versprekingquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 03:26 schreef A.A. het volgende:
Ik zit nu alleen een beetje tussen twee vuren, mijn ooit beste vriend en zijn EX-vriendin. Zij kunnen het gewoon niet met elkaar vinden (wat niet zo gek is) en ik wil het graag leuk houden met beide. Dan moet je je soms echt inhouden.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:43 schreef Peregrijn het volgende:
*knip*
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Konijn, weet je wel hoe irritant je user-icoon is ik krijg er spontaan braak-neigingen bij![]()
Na een goed ontbijt en een flinke bak koffie voel ik me nu zonnigquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
licht katerig
Icoon doet me denken aan snelle wisseling van stemming...vandaar die braak-neigingquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Dat was niet eens de bedoeling, maar is wel een leuk bij-effect ! (voor mij om te horen dan
voor jou vast iets minder
)
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:39 schreef Zero2Nine het volgende:
Klote, ik wil al dagenlang iemand weer spreken en die komt maar nie online
Irfanview is een handig progje...kun je plaatjes mee resizen als ze te groot zijn daarna kun je bij photobucket een online photo-album aanmaken om het plaatje op te zetten, rechter-muisknop kun je het plaatje mee opslaan op je harde schijfquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:00 schreef thaleia het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik voel me: productief. En hongerig, maar da's een 24 uur per dag voortdurende toestand, dus eigenlijk overbodig om nog te posten
na een slechte start voel ik me echt weer top....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:42 schreef Visvlinder het volgende:
moe en eerlijk gezegd een beetje brak van het bokbierfestival gisteren...
Herstel: 100% dat de de combinatie van drank met... WEL doorgaat, aangezien ik toch niet meer hoef te rijdenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
(ik stem voor een combinatie van drank en nog een paar dingen).
Wat een schrale date zegquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:Klinkt goed Peregrijntje! Veel plezier
heel erg herkenbaar en ik weet hoe moeilijk het nog steeds voor me is..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:48 schreef hellmondunited het volgende:
Goed, ik heb het dus echt helemaal met me gehad.
Ik ben duidelijk de weg kwijt. Na al het gezeik en elllende dat ik mee heb meegemaakt, ben ik gewoon mezelf niet meer. Ik heb een muur van 10 meter beton om me heen gebouwd. Echt alles en iedereen stoot ik van me af, omdat ik overal veel te emotioneel op reageer. Ik ben hard geworden. Zelfs al zou er een meid gek op me worden, dan stoot ik dr zo gigantisch hard van me af, gewoon uit angst om verliefd te worden..
nee ik moet maar eens heel goed aan mezelf gaan werken..
ben teleurgesteld in mezelf maar dat speelt helaas al wel langer dan vandaag alleen..
ik kan dat geduld dus ook echt niet opbrengenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
heel erg herkenbaar en ik weet hoe moeilijk het nog steeds voor me is..
en dat geduld niet bestaat
...en dan ook nog naar 'Simon' gaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:01 schreef thaleia het volgende:
blabla
Ja hoor, dat zul je dan net weer zien, fijn t openbaar vervoerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:10 schreef Peregrijn het volgende:
*knip*
Twilight Zonequote:Op zondag 31 oktober 2004 02:06 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me alsof ik een reis door de tijd heb gemaakt![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 08:55 schreef Blinky het volgende:
Verdrietig en behoorlijk kut.
Niet lekker in mijn vel, veel moeten denken aan iemand, heeeeel veel dilemma's en een onzeker gevoel over de toekomst wat betreft banen enzo. Heel veel eigenlijk. Ik weet ook niet echt waar ik moet beginnen met puinruimen om het zo optimaal te doen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt dat?
Dat is ook wel lekker, maar of ik lang zou wil leven denk ik nietquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:10 schreef T1andonly het volgende:
Ik leef helemaal nerges voor, als ik nu dood neerval dan boeit het niemand wat...en dat is een heerlijk perspectief om mee te leven...
Hi... ik ken het. Ik heb alleen geen druppel alcohol opquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:05 schreef T1andonly het volgende:
Voel me moe en aangeschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |